تبریک تولد خواهر | ۷۰ متن تبریک روز تولد برای خواهر کوچکتر و بزرگتر

بعضی ها میگویند خواهر داشتن هم نعمت است هم بلا ، اما همان ها هم ته قلبشان برای خواهری که مهربانی اش به مادر و حامی بودنش به پدر رفته جایگاه ویژه ای قائلند. خواهر داشتن مثل داشتنی یک دوست واقعی است … کسی که حتی وقتی از دست شما عصبانی است قلبش برای شما میزند و دل نگران خوشبختی و آینده شماست. خوب حتما شما هم دلتان میخواهد برای تبریک تولد همچین موجودی در زندگی تان کلماتی را با دقت و حوصله انتخاب کنید . اینجا ما به شما کمک میکنیم زیباترین متن ها و پیام های تبریک تولد را برای خواهر عزیزتان پیدا کنید که با خواندن آن برای لحظه هم شده دل خواهر کوچکتر یا بزرگتر خود را شاد کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

متن تبریک تولد خواهر

 

پیام تبریک زیبا و صمیمانه برای تولد خواهر 

خیلی از ما برای گفتن تبریک به مناسبت تولد عزیزانمان دنبال پیام های آماده اینترنتی هستیم. اگر شما دارید این متن را میخوانید حتما یکی از همین افراد هستید. راستش را بخواهم بهترین کار این است که خودتان چند لحظه وقت بگذارید و کلمات را برای تبریک تولد خواهر کوچکتر یا بزرگتر خود یکی یک گلچین کنید و به جای جوک های بیمزه یا اشعار لوس ، حرف دلتان را به و او بگویید… اما اگر نمیتوانید عشق و محبتتان را درست منتقل کنید اینجا ما برای شما یک لیست از پیام های تبریک تولد آماده کرده ایم … پیام هایی پر از عشق و مهر و صداقت با بیانی ساده و بی شیله پیله … بگردید پیامی انتخاب کنید که حرف دلتان باشد.

تبریک تولد خواهرانه

*.*.*.* متن تولد خواهر *.*.*.*

هر وقت که به تو نگاه می کنم انگار خودم را در آینه می بینم و هر وقت که به خودم در آینه نگاه می کنم انگار تو را می بینم. تو عزیز ترین منی و من همیشه از خدا خواستار بهترین ها برای تو ام . تولدت مبارک خواهر جانم.

تبریک تولد خواهر 

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱ *.*.*.*

خواهر کیست ؟ کسی که میتواند مدام تو را اذیت کند ، با تو دعوا کند ، به تو اخم کند و سر به سرت بگذارد اما بیشتر از هر کسی در جهان تو را دوست بدارد. چقدر خواهر داشتن خوب است . تولدت مبارک خواهری من .

تبریک تولد برادر به خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۲ *.*.*.*

میدونی وقتی تو رو میبینم به چی فکر میکنم ؟ فکر می کنم که من ثروت مند ترین و خوشبخت ترین آدم روی زمینم چون خواهری مثل تو دارم. بهترینم تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر شوهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۳ *.*.*.*

من برای تمام روزهایی که با هم دعوا کردیم از تو معذرت خواهی نمی کنم. یا بابت روزهایی که با هم قهر بودیم … یا همه حرف هایی که بدی که به هم زدیم … چون هیچ کدامش از ته قلب مان نبود. میخواهم بدانی که با وجود همه تفاوت هایمان، هنوز دوستت دارم و دلم می خواهد همیشه از تو مراقبت کنم ، خواهر کوچولوی زیبای من . تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر از راه دور

*.*.*.* متن تولد خواهر ۴ *.*.*.*

من کنارتم ، حتی اگر هیچ کس به تو توجه نکند،من پشتمم حتی اگه همه دنیا پشتت رو خالی کنن و بدون وقتی احساس تنهایی میکنی من عاشقانه کنارتم. بهترین خواهر دنیا، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر به زبان طنز

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۵ *.*.*.*

اگر چه من گاهی احمقانه ترین کارها را انجام می دهم ، گاهی عصبانی ات میکنم یا سربه سرت میگذارم. اما چیزی که باید بدانی این است : به تو که فکر میکنم قلمبم از شدت محبت به تو فشرده میشود و دیدن ناراحتی ات بدترین غم دنیاست … بهترین خواهر کهکشان ، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر زن

*.*.*.* متن تولد خواهر ۶ *.*.*.*

خواهر عزیزم، بدان که هیچ کس هیچ گاه نمی تواند بین من و تو فاصله بیاندازد و من همیشه مثل زمان کودکی مان هرگز دستان تو را رها نخواهم کرد.  تولدت مبارک گل زیبای من .

تبریک تولد خواهر به خواهر

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۷ *.*.*.*

حالا که فکرش را میکنم کودکی من بدون داشتن خواهری مثل تو کسل کننده و بی معنی می گذشت. خوشحالم که تو را دارم . تولدت مبارک خواهر عزیزم.

تبریک تولد به خواهر کوچیکه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۸ *.*.*.*

خواهر ها انسان های معمولی نیستند. آن ها مثل فرشته ها مراقب ما هستند و مثل مادر پناه روزهای خستگی مان میشوند .خواهر قشنگم تولدت مبارک .

تبریک تولد به خواهر بزرگه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۹ *.*.*.*

در روز تولدت برایت عشق ، خوشبختی ، خنده های از ته دل ، یک خانواده خوب ، یک جیب پر از پول ، یک قلب پر از مهر و یک عالمه دوست واقعی مثل خودت آرزوی میکنم. . تو لایق همه خوبی های روی زمینی ، تولدت مبارک خواهر جانم.

تبریک تولد خواهر صمیمانه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۰ *.*.*.*

شاید هیچ وقت به تو نگفته باشم اما تمام دردهایم تنها در آغوش خواهری مثل تو درمان می شوند. تولدت مبارک مهربانم .

تبریک تولد خواهر.com

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۱ *.*.*.*

من بدون خواهری مثل تو کامل نمی شدم. من از تو آموختم ، به تو تکیه کردم ، به تو افتخار کردم و از تو الگو گرفتم . وجود تو دلگرمی و دلخوشی سخت ترین روزهای من بود. چطور میتوانم تو را انقدر زیاد دوست نداشته باشم وقتی انقدر دوست داشتنی هستی ؟ تولدت مبارک .

www.تبریک تولد خواهر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۲ *.*.*.*

خواهر عزیزم ، جان جانانم ! تو را که نگاه میکنم  ، تمام خاطرات کودکی ام زنده میشود . انگار صدای خنده های قشنگت توی مغزم میپیچد و مرا غرق محبت به تو میکند. هیچ چیز را بیشتر از دیدن خوشبختی و شادی تو از خدا نمیخواهم . تو همه قلب منی ، تولدت مبارک.

تبریک تولد خواهر خودمونی

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۳*.*.*.*

خواهر عزیزم هیچ کدام از ما کامل نیستیم اما همین نقص هایمان، از ما خواهرهای فوق العاده ای ساخته است. تولدت مبارک.

تبریک تولد آبجی

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۴ *.*.*.*

هر فردی به دنبال چیزی می گردد؛ ، موفق بودن ، مهربان بودن، قابل احترام بودن، وعشق واقعی. اما خواهر عزیزم تو تمام این ویژگی ها را یکجا داری. تو واقعا منحصر به فردی و من با تمام وجودم به تو افتخار میکنم. تولدت مبارک.

تبریک تولد آبجی کوچیکه

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۵ *.*.*.*

چیزهای زیادی در این جهان بدون نقص در کنار هم قرار می گیرند همچون خواهرانگی من و تو که ریتم جذاب موسیقی زندگی ماست. تولدت مبارک خواهر دلبندم.

تبریک تولد آبجی بزرگه

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۶ *.*.*.*

اگر زندگی من شبیه نقاشی باشد تو با بودنت به این نقاشی رنگ میدهی . اگر زندگی ام شبیه شعر باشد تو معنا و مفهومی این قصیده زیبایی ، اگر زندگی ام شبیه یک قطعه موسیقی باشد تو گوشنواز ترین نت های آن هستی . اگر زندگی من شبیه یک منظره از طبیعت باشد تو مثل هوای تازه در آن هستی . با وجود تو زندگی من زیباتر است خواهر جانم. از صمیم قلمب سالروز تولدت را به خودم تبریک میگویم.

تبریک تولد آبجی جانم

*.*.*.* پیامک تولد خواهر ۱۷ *.*.*.*

خواهر دوست داشتنی و جذاب من، زندگی من بدون تو بی معناست. تولدت مبارک عزیزم.

تبریک تولد آبجی جونم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۱۸ *.*.*.*

برای برادری مثل من داشتن خواهری مثل تو مثل داشتن یک دوست واقعی است ، کسی که بتوانی به او اعتماد کنی ، سنگ صبورت باشد و همیشه بتوانی روی کمکش حساب کنی .ممنونم که در زندگی من هستی خواهر عزیزم، امیدوارم من هم بتوانم برای تو برادی باشم که به داشتنم افتخار کنی . تولدت مبارک بهترین خواهر جهان.

تبریک تولد خواهر بزرگتر

*.*.*.* متن تولد خواهر ۱۹ *.*.*.*

من خوش اقبالم که بهترین خواهر دنیا را دارم ، مطمئنم هیچ وقت ، هیچ کس را به اندازه تو دوست نخواهم داشت . تو خوش شانسی بزرگ زندگی منی و از صمیم قلبم بابت داشتن خواهری چون تو خوشحالم .تولدت مبارک جان و دل من .

تبریک تولد آبجی مهربونم

*.*.*.* پیام تولد خواهر ۲۰ *.*.*.*

روز تولدت تو بهانه خوبی برای خوشحل کردن تو و جبران خوبیهای توست. برای من معنی خوشبختی دیدن خوشحالی توست . بگو چطور میتوانم همیشه باعث لبخند روی لبت باشم ؟ دوستت دارم یاردگاری روزهای کودکی ام. تولدت مبارک خواهر جان.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید .