مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۳۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

مانتو گل گلی تابستانه | 20 مدل مانتو تابستانه گلدار دخترانه جدید

مانتو گل گلی تابستانه | 20 مدل مانتو تابستانه گلدار دخترانه جدید

مانتو گل گلی تابستانه از آن مدل مانتو هایی است که هیچ وقت خدا برای دختر خانم ها تکراری و خسته کننده نمیشود اصلا اسم گل گلی که می آید ناخود آگاه ذهن به سمت سلیقه دخترانه میرود و انتخاب مانتو هایی که هم رنگی رنگی وشاداب باشد هم اسپرت و کژال و هم خنک و تابستانه .

مانتو گل گلی
مانتو گل گلی نخی
مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی دخترانه
مانتو گل گلی جدید

مانتو گل گلی با چی ست کنیم و جطور بپوشیم

این مطلب به شما در پوشیدن لباس های گل گلی زیبا در تابستان کمک میکند

یک مانتوی ساده مشکی برای دانشگاه، یک پیراهن مشکی برای عروسی، یک دامن مشکی برای مهمانی دورهمی و یک شلوار مشکی برای ست کردن با همه مانتوها، انتخاب دم دستی و راحتی است.

اما یک چیزی ته دل آدم را قلقلک می‌دهد که در این هوای بهاری لباس‌های گل‌گلی را دریابیم! گل‌گلی‌ها در تمام طول تاریخ یکی از انتخاب‌های مهم دنیای مد بوده‌اند. سلبریتی‌ها کلی عکس جذاب با دامن‌ها و پیراهن‌های گل‌گلی دارند، اما معلوم نیست چرا عکس‌های آن‌ها این قدر شیک و جذابند، ولی ما وقتی همان دامن را می‌پوشیم، عین آدم‌های از پشت کوه آمده می‌شویم!

اگر دل‌تان پر می‌کشد برای لباس‌های گل‌گلی، اما دل‌تان نمی‌خواهد بر و بچز شما را سوژه روزشان کنند، این چند نکته را جدی بگیرید.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی 98
مانتو تابستانی گل گلی

مدل مانتو گل گلی تابستانه دخترانه 

فقط یک تکه از مجموعه لباس‌هایتان را گل‌گلی انتخاب کنید. اگر مانتویتان گل‌گلی است، روسری و شلوار یا دامن‌تان را طرح‌دار انتخاب نکنید. دیگر خیلی که اصرار داشته باشید، طرحی که می‌تواند کنار گل‌گلی قرار بگیرد، یک راه راه مات از دو رنگ با اختلاف کم است. اگر بیشتر اصرار کنید، می‌شود با یک روسری با گل‌های درشت، مانتو یا دامنی با گل‌های خیلی ریز پوشید. اگر باز هم اصرار بیشتری داشته باشید، می‌توانید سرتاپایتان را گل‌گلی کنید و شبیه ساکنین قبایل افریقایی شوید!

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی دخترونه

گاهی رنگ هایی که فکرش رو نمیکنید کنار هم عالی میشوند مثل عکس پایین ... اصلا اگر عاشق رنگ ها نبودید که هوس مانتو گل گلی نمیکردید.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی تابستانی
مانتو گل گلی تابستانه

مدل مانتو گل گلی تابستانه 1398

گل‌گلی را از رنگ‌های زنده و شاد انتخاب کنید. در غیر این صورت اصل وجودی خوشحال بودن لباس‌های گل‌گلی را زیر سوال برده‌اید. اما لباس‌های دیگر را از رنگ‌های مات و ترجیحا خنثی انتخاب کنید. مثلا یک دامن سفید با گل‌های قرمز و برگ‌های سبز را با یک مانتوی سفید ساده و روسری سبز ساده ست کنید.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی کوتاه
مانتو گل گلی 2018

مدل مانتو گل گلی تابستانه مدل امسال

لباس‌های دیگرتان را از رنگ‌هایی انتخاب کنید که در طرح گل‌گلی وجود دارند. اگر مانتو زمینه آبی دارد و گل‌های زرد و شکوفه‌های نارنجی، از رنگ‌های آبی و زرد و نارنجی برای انتخاب دامن/شلوار، روسری، کمربند، کیف و کفش‌تان استفاده کنید. رنگ‌های غالب (مثلا آبی زمینه) را زیاد استفاده نکنید. بروید سراغ آن رنگی که در حد چند لکه کوچک در گل‌گلی‌ها به چشم می‌خورد.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی سنتی
مانتو گل گلی هنری

مدل مانتو گل گلی تابستانه شیک و جدید

اگر پوست‌تان روشن است، می‌توانید گل‌گلی‌ها را برای شال و روسری هم انتخاب کنید. اما اگر سبزه و برنزه هستید، دور صورت‌تان را شلوغ نکنید. به جایش بروید سراغ دامن‌های گل‌گلی

دور خنزر پنزر و آویزان کردنی‌ها را یک خط پررنگ بکشید. گل‌گلی‌ها به قدر کافی شلوغ هستند. آویزان کردن کلی النگو و گوشواره و گردن‌بند شما را شبیه فالگیرها می‌کند! کیف و کفش را هم تا حد امکان دخترانه و سبک انتخاب کنید. کیف مشکی رسمی اصلا به چنین تیپی نمی‌آید.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی کتی

ست مانتو گل گلی تابستانه 

آرایش غلیظ نکنید. چند کیلو کرم‌پودر به صورت‌تان نزنید و چشم‌هایتان را هم پر از سایه و ریمل نکنید، چون شبیه دستفروش‌های دوره‌گرد می‌شوید! یک روژ به رنگ گل‌های لباس و گونه‌هایی به رنگ شکوفه‌هایش کافی است. سعی کنید با لباس بهاری‌تان هماهنگ باشید. شفاف و ساده و جوان!

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مانتو گل گلی ۹۷
مانتو گل گلی 97

برای تیپ خودتان یک عنصر گل گلی در نظر بگیرید تا با فصل ست شوید و وقتی بیرون از خانه می روید احساس طراوت و شادی کنید.

مدل مانتو گل گلی تابستانه

مدل مانتو گل گلی 2018
مدل مانتو گل گلی 2019

شلوارهای گل گلی بهترین انتخاب برای مهمانی های عصرانه هستند.

9524919_1465128823

مانتو گل گلی 97
مدل مانتو گل گلی 98
مدل مانتو گل گلی سال 99

مدل مانتو گل گلی تابستانه جدید

ساپورت ها و لگ های گل گلی برای تیپ دختران نوجوان و خوش تیپ بسیار مناسب است.

modele-lebase-zanane2-10

مدل مانتو گل گلی تابستانی 98

یک ست کیف گل گلی می تواند تیپ ساده شما را متحول کند، این تیپ کیف ها به تازگی در بین دخترها و خانم های جوان طرفدار پیدا کرده است.

modele-lebase-zanane4-10

مانتو اسپرت با پارچه گل گلی بهار 99

مانتوهای گل گلی هم در فصل های گرم میتوانند استایل شما را شیک کنند.

modele-lebase-zanane6-14

مانتو تابستانی گلدار
مانتو گلدار تابستانه مدل

مدل مانتو گل گلی تابستانه سنتی

پوشیدن شال گل گلی با یک مانتو ساده یا راه راه تیپ شما را برای یک فصل گرم بسیار جذاب خواهد کرد. مدل های شال و روسری دست دوز شیک دوز می تواند به شما ایده دهد.

modele-lebase-zanane8-8

مدل مانتو تابستانه گلدار
مانتو نخی تابستانی گلدار

با مشاهده نحوه ست کردن مدل های مختلف مانتو میتوانید ایده های خوبی لز نحوه ست کردن مانتو ، شلوار ، کفش و شال و روسری بدست بیاورید .

modele-lebase-zanane8-13

 

مانتوهای تابستانه گلدار
مانتوهای تابستانی گلدار

مانتو گل گلی مشکی ست شده با شال مشکی و ساپورت مشکی... زیباست.

modele-lebase-zanane10-13

مانتو نخی تابستانه گلدار
عکس مانتو تابستانه گلدار

یه گل گلی ساده دخترونه با رنگی که خیلی تو چشم نیست اگه خیلی گل گلی دوست رو نمی پسندید .

rada

مدل مانتو تابستانی گلدار 2018
مانتو گلدار تابستان 98

مانتو گل گلی دخترانه

 

همچنین بخوانید :

مدل مانتو دخترانه | 60 مدل مانتو دخترانه بامزه گل گلی و خال خالی شاد

مدل مانتو گل گلی | 30 مدل مانتو گل گلی سنتی خاص برند Mantra Boutique

مدل مانتو گلدار | 33 عکس مانتو گل دار دخترانه بسیار شیک و خاص

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دامن کوتاه دخترانه | 25 مدل دامن کوتاه اسپرت و مجلسی دخترانه

دامن کوتاه دخترانه | 25 مدل دامن کوتاه اسپرت ، تنگ ، مجلسی دخترانه

مدل دامن کوتاه دخترانه و زنانه همیشه طرفداران خاص خود را دارد و از اعضای ثابت کلوب لباس های مجلسی محسوب میشود اما مدل های اسپرت و و کوتاه دخترانه که اغلب شامل مدل های دامن جین ، دامن مخمل کبریتی ، دامن گل گلی ، دامن کوتاه ساده ، دامن کوتاه شیک و مجلسی میشود موضوع این نوشته از دلبرانه است ، لطفا برای این مدل دامن های متفاوت و زیبا با ما همراه شوید .

دامن کوتاه دخترانه

دامن کوتاه دخترانه

 

چطور بدون ناراحتی و معذب بودن دامن کوتاه بپوشیم ؟ 

دامن کوتاه می تواند یک تیپ ناز، مد روز، همه کاره و جذاب پباشد. اما سوال اینجاست که باید چکار کنیم که بدون احساس ناراحتی از کوتاه بودن بیش از حد آن جلوگیری کنیم و با احساس راحتی بیشتر و بدون نگرانی از نامناسب بودن دامن کوتاه مان در مجلس و مهمانی لباس بپوشیم و خلاصه در این لباس احساس خوبی داشته باشیم ؟

دامن کوتاه دخترانه (۵۲)
دامن کوتاه دخترانه مجلسی

اگر دوست دارید دامن کوتاه بپوشید ولی میترسید زیادی معذب و ناراحت باشید یک انتخاب مدل دامن کوتاه ولی گشاد است ، دامن های چیندار کوتاه ، دامن کوتاه پلیسه و مدل دامن هایی که اسکیت باز ها اغلب از آن استفاده میکنند یا حتی مدل دامن هایی از جنس جین مثلا مدل دکمه دار یا از جنس مخمل کبریتی که که خیلی تنگ نیستند و فیت اندام شما نیست میتواند مناسب باشد که در عین کوتاه بودن خیلی تنگ و ناراحت نیست.

دامن کوتاه دخترانه (۲)
دامن کوتاه دخترانه

برای انتخاب سایز هم حواستان باشد سایز دامن کوتاه در حالت نشسته و سر پایی متفاوت است پس دامن را انتخاب کنید که در حال نشسته چند سانتی متر بالای زانو و روی ران ها قرار بگیرد ، در این صورت خطر این که در هنگام نشست و برخواست حتی لباس زیر های شما هم دیده شوند از بین میرود .
توجه داشته باشید که جوراب های جوراب شلواری، شلوار کوتاه می توانند به راحتی هنگامی که یک نسیم از بین می رود، منفجر شود! شما ممکن است از یک جلیقه ضخیم، پشم و یا مواد مخملی برای روز باد در خارج استفاده کنید.

دامن کوتاه دخترانه (۴۲)
دامن کوتاه دخترانه بچه گانه

یادتان باشد یک جوراب شلواری یا ساپورت نازک ممکن است به راحتی و خیلی سریع در یک مجلس خراب و نخ کش شود پس اگر نگران پوشیدگی لباس خود هستید از جوراب شلورای ها و ساپورت های رنگ پا ولی ضخیم تر استفاده کنید که با یک وزش باد ، به باد نرود : )

دامن کوتاه دخترانه (۴)
دامن کوتاه دخترانه لی

در هنگام انتخاب دامن حواستان باشد قسمت کمربند دامن دقیقا روی کمر شما یعنی باریک ترین قسمت بدن شما قرار گرفته باشد نه پایین تر و نه بالا تر ، این به انتخاب سایز دامن و کوتاه وبلندی مورد نظر شما کمک میکنم ضمن این که شما را کشیده تر و متناسب تر نشان میدهد ،

دامن کوتاه دخترانه (۴۴)
دامن کوتاه دخترانه اسپرت

یک راه حل معرکه برای پوشیدن دامن کوتاه دخترانه بدون معذب شدن این است که دامنی انتخاب کنید که پایین آن کاملا متقارن نباشد ، مثلا مدل هایی که جلو دامن کوتاه است ولی وقتی به سمت پشت دامن میرود رفته رفته بلند میشود این حسن را دارد که شما از دید جلو یک دامن کوتاه شیک دارید که با یک کفش یا صندل یا بوت خاص معرکه دیده میشود و هم این که از پشت کاملا پوشیده هستید و لازم نیست هنگام خم و راست شدن نگران در معرض دید قرار گرفتن بدن خود باشید.

یک سبک دیگر این دامن های کوتاه - بلند این است که یک سمت دامن مثلا راست کوتاه بوده و سمت چپ بلند باشد - مثل عکس پایین - اینطوری یک پای شما در معرض دید است و پای دیگر پوشیده ، این مدل هم طرفداران خاص خودش را دارد که حس راحتی و پوشیدگی بیشتری به شما خواهد داد .

دامن کوتاه دخترانه (۱۴)

دامن کوتاه دخترانه جدید

اما اگر پیشنهاد های بالا را نمی پسندید و دلتان یک دامن کوتاه تنگ تنگ تنگ میخواهد پس در انتخاب قد و سایز دامن دقت بیشتری کنید ، یادتان باشد یک دامن کوتاه تنگ باید فقط قسمتی از پاهای شما را بپوشاند نه این که انقدر تنگ باشد که انگار پاهای خود را بسته اید و حتی امکان راه رفتن ندارید . اگر کمی قد دامن و سایز آن را بزرگتر انتخاب کنید راحتی بیشتر در هنگام نشست برخواست و خم و راست شدن به خود داده اید .

دامن های جین و چرم رای دوخت دامن کوتاه دخترانه اسپرت انتخاب های فوق العاده ای هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و با اغلب لباس ها از جمله تاپ و شومیز و بلوز ست میشوند .

دامن کوتاه دخترانه (۴۸)
دامن کوتاه دخترانه کره ای

اگر باز هم نگران این هستید که با یک وزش باد همه اندام شما در معرض دید قرار بگیرد و دلتان خیال راحت تری میخواهد از یک محافظ استفاده کنید ، شاید بپرسید چه طور محافظی ، اگر به دوخت دامن های کوتاه تنیسور ها و اسکیت بازهای حرفه ای دقت کرده باشد این دامن های کوتاه از زیر توسط یک شلوارک دوخته شده از رنگ دامن و کمی کوتاه تر از آن حفاظف میشود ، به همین دلیل است که این ورزشکاران با خیال راحت بدون نگرانی از دیده شده پاها و لباس زیر شان میپرند و می دوند. شما هم میتوانید از این ایده جسورانه استفاده کنید و خیال خود را در مورد پوشیدن دامن کوتاه راحت کنید .

دامن کوتاه دخترانه (۸)
دامن کوتاه دخترانه شیک

یک راه حل دیگر که همه خانم ها دستی در آن دارند این است که اگر دامن شما خیلی تنگ و کوتاه است و متاسفانه قادر نیست شکم قلمبه شما را بپوشاند ، یک شومیز حریر یا لباس آزاد و بلند با دامن کوتاه خود ست کنید که کمی به پوشیدگی بیشتر و جلوگیری از معذب شدن شما کمک کند ، به همراه یک دامن کوتاه تنگ و جذب و یک تاپ تنگ و جذب یک روپوش حریر یا سارافون نازک یا در فصل های سرد یگ ژاکت یا پلویور اسپرت و یا یک بافت ظرف و بلند از روی لباس خود بپوشید و به کل خیال خود را از بابت اندام خود راحت کنید .

دامن کوتاه دخترانه (۵۴)
دامن کوتاه دخترانه 2018

در انتها و به عنوان آخرین راه حل پیشنهاد ما پوشیدن ساپورت ها و جوراب شلورای هایی به رنگ های خنثی مثل سفید ، کرم ، رنگ پوست ، طوسی و مشکی است که باید با توجه به رنگ دامن و لباس های دیگر تان انتخاب شوند ، پوشیدن یک ساپورت یا جوراب شلواری رنگ پا ولی ضخیم انتخاب یک انتخاب عالی است که لذت پوشیدن لباس کوتاه را از شما سلب نمیکند و با همه لباس ها و همه رنگ ها ست میشود .

دامن کوتاه دخترانه (۱۰)
دامن کوتاه دخترانه کودک

امیدوارم با این توصیه ها بتوانید یک دامن کوتاه دخترانه مناسب خود انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید ،در ادامه میتوانید با دیدن مدل های بیشتر و متنوع تری از دامن کوتاه ایده های خوبی برای دوخت و تهیه دامن کوتاه بگیرید ،  موفق باشید .

دامن کوتاه دخترانه (۴۶)
دامن کوتاه دخترانه 2018
دامن کوتاه دخترانه 2019

در نگراش این مطلب از این سایت خوب کمک گرفته ام ، جهت رعایت کپی رایت : )))

مدل دامن کوتاه لی کار شده جدید دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۶)

مدل دامن کوتاه دخترانه 2018
مدل دامن کوتاه دخترانه 2019
مدل دامن کوتاه دخترانه 2020

مدل دامن کوتاه چرم مشکی شیک دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۱۶)
دامن کوتاه دخترانه 98
مدل دامن کوتاه دخترانه 99

مدل دامن کوتاه چهار خانه ریز دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۱۸)

مدل دامن کوتاه
مدل دامن کوتاه تنگ

مدل دامن کوتاه مخمل کبریتی جدید دخترانه پاییزه

دامن کوتاه دخترانه (۲۰)
مدل دامن کوتاه دخترانه
مدل دامن کوتاه بچه گانه

مدل دامن کوتاه اسپرت کتان دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۲۲)
مدل دامن کوتاه مجلسی دخترانه
مدل دامن کوتاه تنگ با جوراب

مدل دامن کوتاه مجلسی صورتی دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۲۴)
مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی
مدل دامن کوتاه زنانه

مدل دامن کوتاه چهار خانه جدید

دامن کوتاه دخترانه (۲۶)
مدل دامن کوتاه شیک
مدل دامن کوتاه جدید

مدل دامن کوتاه قرمز شیک و ساده

دامن کوتاه دخترانه (۲۸)
مدل دامن کوتاه لی
مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن کوتاه چیندار گل گلی مشکی

 

دامن کوتاه دخترانه (۳۰)
مدل دامن کوتاه
مدل دامن کوتاه 2018

مدل دامن کوتاه بافت دخترانه شیک

دامن کوتاه دخترانه (۳۲)
مدل دامن کوتاه 2018
مدل دامن کوتاه 2019

مدل دامن کوتاه گل گلی دخترانه چند طبقه

دامن کوتاه دخترانه (۳۴)
مدل دامن کوتاه 2019
مدل دامن کوتاه 2020

دامن کوتاه پیلیسه دار سفید

دامن کوتاه دخترانه (۳۶)
مدل دامن 6 ترک کوتاه
مدل دامن 8 ترک کوتاه

دامن کوتاه مجلسی جدید کمربند دار

دامن کوتاه دخترانه (۳۸)
مدل دامن کوتاه 97
مدل دامن کوتاه 98
مدل دامن کوتاه 99

دامن کوتاه کتان تنگ

دامن کوتاه دخترانه (۴۰)

همچنین بخوانید : 

مدل دامن بلند | 44 مدل بلوز دامن بلند مجلسی شیک دخترانه 2019

کت دامن دخترانه اسپرت | 30 مدل کت دامن مجلسی شیک ژورنالی

مدل دامن مجلسی | عکس 88 مدل دامن مجلسی دخترانه شیک اروپایی 2018

دامن چهارخونه | 35 مدل مانتو دامن چهارخانه شیک و ایرانی 2018

ست دامن و تاپ دخترانه | کلکسیون 20 مدل تاپ دامن دخترانه 2017 اروپایی

مدل دامن پاییزی | مدل های خاص و متفاوت دامن را اینجا ببینید

مدل دامن پاییزه | 30 مدل دامن کوتاه ، بلند ، چهار خانه و جین با ساپورت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

واکنش ها به دستگیری مائده هژبری و پخش مستند بیراهه +عکس

واکنش ها به دستگیری مائده هژبری و پخش مستند بیراهه +عکس

روز گذشته مستندی در مورد دستگیری مائده هژبری که به خاطر کلیپ های رقصش در اینستاگرام دستگیر شده است در تلویزیون نمایش داده شد.

این مستند که با نام بیراهه پخش می شود ، مدتی است از شبکه یک سیما منتشر شده و به مسائل مربوط به فضای مجازی میپردازد.

پس از پخش این مستند واکنش ها و حجمه ی بسیاری به سمت صدا و سیما وارد شد.

و بسیاری از هنرمندان از این کار صدا و سیما گله کرده و آن را نادرست خواندن ، در ادامه به برخی از این واکنش ها میپردازیم.

دستگیری مائده هژبری

واکنش پژمان جمشیدی به دستگیری مائده هژبری و پخش مستند بیراهه

pejman-jamshidi-story-raghs-sabzpendar

پژمان جمشیدی با انتشار استوری بالا در صفحه اینستاگرامش ، نسبت به دستگیری

و همچنین پخش مستند درباره مائده هژبری واکنش نشان داد.

او در این استوری با لحنی طنز ، رقص را از اختلاس بدتر دانسته است

واکنش شهاب اسفندیاری درباره پخش مستند بیراهه مائده هژبری از صدا و سیما

shhab-esfandiari-hozhabri-sabzpendar

دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشکده صدا و سیما نیز با انتشار توئیتی در این رابطه نوشت :

من هیچ مسئولیتی در صدا و سیما ندارم بلکه در دانشگاه صدا و سیما کار میکنم.

دیروز با دیدن این کلیپ منتشر شده متاسف و ناراحت شدم نه اخلاقی بود و نه حرفه ای

و رسانه ملی بابت پخش این قبیل مصاحبه ها در گذشته هزینه های سنگینی داده.

واکنش حجه الاسلام محمدتقی فاضل میبدی درباره دستگیری و پخش مستند مائده هژبری

دستگیری مائده هژبری

محمدتقی فاصل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشکده مفید قم

نیز به اتفاقات اخیر درباره مائده هژبری واکنش نشان داد و نوشت :

بعد از چهل سال از اسلام سخن گفتن رسیدیم به جایی که یک دختر جوان باید در رسانه عمومی

اعتراف به گناه خود کند.تابحال کدام اختلاس گر آمده و اعتراف به اختلاس و غارت بیت المال کند ؟

رقصیدن گناه بزرگ است یا غارت منافع ملی ؟ دین که دست جاهلان باشد چنین است.

واکنش امیرمهدی ژوله به دستگیری مائده هژبری

amirmehdijule-maede-hozhabri-sabzpendar

امیرمهدی ژوله نیز در واکنش به این موارد در حساب اینستاگرامش نوشت :

چرا دزد ها نمیرقصند ؟ کاش دزدها و رانت خور ها و اختلاس گر ها و بی عرضه ها و بی شرف های مملکت همه زن بودند.

بالاخره فیلم یه طره مویی ، یازی ، رقصی ، آوازی ، لبخندی

چیزی ازشان در می آمد ، به فارسی سخت از وسط جر داده میشدن.

خداروشکر از وقتی این رقاصه ها رو گرفتن بازار چه رونقی گرفته ، دلار مفت . برقمون اومده ، آبمون هم زیاد شده.

واکنش محمدعلی ابطحی به دستگیری شاخ های اینستاگرام و رقاص ها

دستگیری مائده هژبری

محمدعلی ابطحی نیز در توئیتی نوشت :

شاخ های اینستاگرام را میخواهند بشکنند.

شاخ دو نفر رقصنده بیست و چند ساله رو هم شکسته بودند و آمدند تلویزیون و گریه کردند.

به دل نگیرید که چرا شاخ اختلاس کننده های بزرگ و دزدان بیت المال و مدیران نالایق را نمیشکنند.

آنها فقط خوش رقصی بلدند.رقص که بلد نیستند.

کاریکاتور مائده هژبری و مقایسه رقص با اختلاس

دستگیری مائده هژبری

دستگیری مائده هژبری

مائده هژبری (متولد ۱۳۸۰ در تهران) که در اینستاگرام با کلیپ‌هایی که از رقص خود در پیج شخصی منتشر می‌کرده‌است در بین جوانان به معروفیت رسید.

در مورد ویدئوی تبلیغاتی که از شما پخش شده بود توضیح می‌دهید؟

یک آقایی با دوربین معروف آرایشی که از دوستان آقای ... بودند، از من فیلم گرفتند. این آقا از لحاظ مالی قوی است و برند لوازم آرایشی معروفی از آن ور وارد می‌کند. به من پیشنهاد کرد با آن‌ها همکاری کنم. منم از روی علاقه‌ای که به آن برند داشتم با آن‌ها همکاری کردم.»

این کار در آمد مالی برای شما داشت؟

این کار نه. نداشت.»

مگر کار دیگری در فضای مجازی می‌کردید که برای شما درآمد داشته باشد؟

یک سری استوری واسه پیج‌های مزون، کفش، لباس و... بود. خیلی نبود مثل بقیه. بقیه پول می‌گیرند و با موزیک می‌رقصند. خیلی پیشنهاد این کار به من شد، ولی انجام ندادم.)

هدفت از انتشار ویدئو‌ها چی بود؟

نه اینکه جلب توجه بود، ولی خب یک سری آدم از من خوششون آمده بود. نه قصد ترویج چیزی داشتم و نه می‌خواستم کسی را تشویق به این کار بکنم. واقعا قصد و منظوری نداشتم.»

گروهی کار می‌کردید یا انفرادی؟

نه تیمی کار می‌کردم ونه آموزشی پیش کسی دیدم. من فقط آموزشی که می‌بینم، آموزش ورزشی است آن هم نزد مربی‌های قانونی ژیمناستیک.»

از چه سالی این کار را شروع کردی؟

دو یا سه سال پیش این قضیه برای من باز شد و پیجام اومد بالا.»

داستان دستگیری مائده هژبری

الان نزدیک چقدر فالوئر داری؟

۶۰۰ هزار نفر

چند تا فالوئر داشتی؟

۷۲ هزار تا.»

شما یک پیج جدا داری و اون آقا هم یک پیج جدا؟

هر دو تا اینقدر فالوئر داشتید؟ نه .. ۸ هزار تا فالوئر دارد.

این ویدئو‌هایی که از مهمونی‌ها می‌گرفتید جریانش چیه؟

بیشترشون تولد دوستای صمیمی بود. یعنی مهمونی غریبه نبود. یا اینکه مثلا می‌گفتن تولد دوستمه میای بریم؟»

یعنی مهمونی تم دار نبود؟

چرا بود.

شما اصلا انگیزه تون اولین بار که عکس بگذارید تو اینستاگرام و اینقدر فالوئر جمع کنید چی بود؟

اصلا اگه فکر می‌کردم یک روزی بخواهند به من بگویند شاخ اینستاگرام و شاخ مجازی و .. واقعا فکر نمی‌کردم یک روزی چنین چیزی اتفاقی بیفتد. من اصلا کی این موضوع را متوجه شدم؟ شش ماه بعد از اینکه صفحه خودم را باز کردم.

دیدم فالوئر‌های من در حال افزایش هستند و برای من جالب شد... اوایلش برای اینکه بخواهم شاخ مجازی بشوم و یا برنامه ریزی داشته باشم، نه اصلا. احساس خودنمایی داشتم. اولش نه و خیلی معمولی بود.

مثل همون‌هایی که فالوئر کم دارن. مثلا ۱۰۰ تا دارن. مثل اونا عکس می‌گذاشتم. بعد که دیدم عکس مهمونی گذاشتم یا عکس با دوستام گذاشتم، دیدم خیلی لایک میخوره و خیلی فالوئرهام میره بالا، از اون موقع برام خیلی جالب شد. اصلا خود من در اوایل وقتی یک پیج با ۱۰۰ هزار فالوئر میدیدم می‌گفتم خوش به حالش چه جوری ۱۰۰ هزار نفر فالوئر داره.)

حس دیده شدن داشتی؟

خب آدم خوشش میاد که مطرح بشه. این فقط مربوط به من نیست. آدم‌ها همه اینطوری هستند. ذات آدم‌ها اینطوریه که دوست دارند جلب توجه کنند. ولی واقعا اولش قصدم این نبود.»

شده بود تا حالا در فضای مجازی اذیت شوی؟

بله خیلی

دستگیری مائده هژبری

مثال بزنید؟

حرف زشت. فحش میدادن در کامنتی که من می‌گذاشتم. ولی آنطوری که من را ناراحت بکنه نه. مثلا کامنتی که دوست نداشتم را پاکش می‌کردم یا مثلا کامنتهایم رو میبستم.

الناز و کامی

الناز و کامی کلیپ‌های دو نفره می‌گذاشتند و توانسته بودند خیلی زود چهره شوند. کاربران شبکه‌های اجتماعی زندگی دو نفره آن‌ها را خیلی دقیق دنبال می‌کردند! و از همین طریق مشهور شدند. کامی، مغازه داشت و الناز نیز اقامت کانادا داشت.

الناز پس از آزادی، فیلمی از خودش منتشر کرد که در کانادا است و گفته پس از آزادی با قید وثیقه، ترجیح داده به نزد مادر و پدرش در کانادا برود.

کامی چه گفت؟

خب اولش ما با هم دوست بودیم و عکس می‌گذاشتیم. بعد که عکس بر میداشتیم، دویست نفر میومدن تو دایرکت من که چی شده؟ قهر کردید؟ کات کردید؟ دیگه! نمیشد عکس هامون رو نذاریم. به جایی رسید که عکس را می‌گذاشتیم همه میشناختن. بین همسایه ها، دوستان.»

برایت مشکل ایجاد نمی‌کرد؟

چرا دیگر. همه در زندگی من دخالت می‌کردند. مثلا می‌گفتن فلانی که با فلانی قهر بود، اونجا دیدنشون. یک ذره اذیت میشیم واقعا.

از این راه در آمد هم داشتی؟

من درآمد نداشتم ولی... داشت.»

ماجرای دستگیری مائده هژبری

او چگونه درآمد داشت؟

تبلیغات مو و اینا می‌کرد. به منم میومدن می‌گفتن تبلیغ مارو بذار، ولی من: نمیذاشتم. می‌گفتم اگر بخواهید... می‌گذارد.»

از این مهمونی‌ها توضیح می‌دهید؟

مهمونی‌هایی که می‌رفتیم عکاس و فیلمبردار دارد. اونایی که دنبال فالوئر و این چیزا هستند کلیپ میسازن و فیلم‌ها را پخش می‌کنند.

مهمونی‌های تم چی هست؟

مثلا یک رنگی را می‌گویند که همه لباسی با آن رنگ را بپوشند.

النازچه گفت؟!

کلیپ رقص می‌گرفتم!

خودت تنها بودی یا کسی کمکت می‌کرد؟

نه تنها بودم، ولی با دو، سه تا پسر دیگر کار کردم که باهاشون کلیپ بدم. ولی با گوشی خودم تو خونه کلیپ می‌گرفتم.

هیچ وقت نه کلاس گذاشتم و...!

یعنی هیچ درآمدی نداشتید؟

یکی دوبار خواننده‌ها کارهاشون را به ما داده بودند. مثلا ما‌ها موزیک می‌گرفتیم.. مثلا بهمون ۶۰۰، ۷۰۰ هزار تومان پول میدادن.»

چه کسی پول می‌داد؟

مثلا استودیودار. من باهاشون در ارتباط نبودم.

علت دستگیری مائده هژبری

استودیودار چه سودی داشت که شما تبلیغ شان را بگیری؟

اون با خواننده‌ها در ارتباط بود و کار اون‌ها را پخش می‌کرد.»

یعنی شما موزیک آن خواننده را پخش می‌کردید و با آن می‌رقصیدید در اینستاگرام پخش می‌کردید؟

یکی دو بار اینطوری شده بود. ولی اینکه با کسی کار کنم یا باشگاه برم نه.»

خانواده تان کجان؟

جدا شدند و الان در کانادا زندگی می‌کنند.

اینجا تنهایی چطوری امرار معاش می‌کردی؟

مامانم بهم پول میده و من چهار ساله نامزد کردم.»

نامزدت میدونه از خودت ویدئو می‌گیری و میذاری در اینستاگرام؟ با این کار مشکلی نداشت؟

رقصیدن جرم بود، ولی من هیچ وقت چیز بدی منتشر نمی‌کردم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

موارد مصرف و عوارض قرص گلی‌ بنکلامید + نحوه مصرف قرص گلی بنکلامید

موارد مصرف و عوارض قرص گلی‌ بنکلامید + نحوه مصرف قرص گلی بنکلامید

این بار در خدمت شما هستیم تا در مورد عوارض قرص گلی‌ بنکلامید و نحوه مصرف آن با شما صحبت کنیم امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

قرص گلی‌ بنکلامید

گلی بن کلامید چیست؟

قرص گلی بن کلامید ساختاری شبیه بعضی از آنتی بیوتیک ها دارد.

این دارو از گروه سولفونیل اوره است که در سال ۱۹۶۶ برای اولین بار تولید شد. نام دیگر این دارو گلی بوراید است ولی در ایران به نام گلی بن کلامید شناخته می شود.

این دارو با تحریک سلول های بتا لوزالمعده بدن را وادار می کند تا انسولین بیشتری تولید کند سایر داروهای این گروه کلروپروپامید – گلی میپراید – گلی پیزاید – تولازامید – تولبوتامید و گلی کلازید هستند.

گلی بن کلامید در دیابت نوع ۲ کاربرد دارد و در دیابت نوع ۱ بی تاثیر است.

مصرف طولانی مدت گلی بن کلامید مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و به همین دلیل در بسیاری از مواقع گلی بن کلامید همراه با متفورمین استفاده می شود. ترکیب این دو دارو به دلیل تحریک هم زمان لوزالمعده برای تولید انسولین بیشتر و کاهش حساسیت سلول های بدن نسبت به انسولین است.

داروهای موثر در کاهش قند خون گیاهی:

این داروها جایگزین داروهای درمان دیابت نیستند و به عنوان داروی کمکی و تحت نظر پزشک قابل استفاده هستند

معمولا برای بیماران دیابتی چاق کمتر از گلی بن کلامید استفاده می شود چون این دارو باعث بروز افزایش وزن می شود. بنابراین در بیماران دیابتی که لاغر هستند گلی بن کلامید گزینه مناسب تری است.

افت قند خون از عوارض شایع گلی بن کلامید است. همچنین دل آشوبه و سردرد ممکن است با مصرف گلی بن کلامید ایجاد شود. این دارو حتما باید تحت نظر پزشک مصرف شود و بیش از مقدار تجویز شده نباید مصرف شود.

موارد مصرف و عوارض قرص گلی‌ بنکلامید

قرص گلی‌ بنکلامید Glibenclamide باعث تحریک و آزاد شدن مقادیر بیشتر انسولین از لوزالمعده (پانکراس) می‌شود.این کار را با بلوک گیرنده‌های پتاسیم در سلولهای بتای جزایر لانگرهانس انجام می‌دهد. انسولین هورمونی است که از پانکراس ترشح می‌شود و میزان قند خون را کنترل می‌کند. گلی بن کلامید معمولاً در درمان بیماران دچار دیابت نوع یک (وابسته به انسولین) بکار نمی‌رود، چرا که اساساً در این بیماران پانکراس قادر به ساخت انسولین نمی‌باشد. البته مصرف بلندمدت گلی بن کلامید موجب افزایش حساسیت بافتهای محیطی مانند کبد، عضلات و بافت چربی به انسولین می‌شود ولی این مکانیسم فرعی است.

قرص گلی‌ بنکلامید (۲)

موارد مصرف قرص گلی‌ بنکلامید

نوعی داروی خوراکی برای درمان دیابت می‌باشد. این دارو اصولاً در درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع دو (غیر وابسته به انسولین) استفاده می‌شود.

این دارو با تحریک سلول های بتا لوزالمعده بدن را وادار می کند تا انسولین بیشتری تولید کند سایر داروهای این گروه کلروپروپامید – گلی میپراید – گلی پیزاید – تولازامید – تولبوتامید و گلی کلازید هستند.

گلی بن کلامید در دیابت نوع ۲ کاربرد دارد و در دیابت نوع ۱ بی تاثیر است.

مصرف طولانی مدت گلی بن کلامید مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و به همین دلیل در بسیاری از مواقع گلی بن کلامید همراه با متفورمین استفاده می شود. ترکیب این دو دارو به دلیل تحریک هم زمان لوزالمعده برای تولید انسولین بیشتر و کاهش حساسیت سلول های بدن نسبت به انسولین است.

معمولا برای بیماران دیابتی چاق کمتر از گلی بن کلامید استفاده می شود چون این دارو باعث بروز افزایش وزن می شود. بنابراین در بیماران دیابتی که لاغر هستند گلی بن کلامید گزینه مناسب تری است.

عوارض قرص گلی‌ بنکلامید

گلی بنکلامید اصولاً داروی کم عارضه‌ای تلقی می‌شود. عارضه اصلی آن افت قند خون و افزایش وزن است. سایر عوارض: سردرد، تهوع، ناراحتی معده، اسهال یا یبوست و افزایش وزن، افت هوشیاری، تشنج، زردی چشم‌ها یا پوست، تیرگی ادرار یا کم رنگی مدفوع، تب، گلودرد، بثورات جلدی، خارش یا کهیر، تورم زبان، لب‌ها یا صورت، حساسیت به نور آفتاب، خونریزی یا کبود شدگی غیر معمول.

نحوه مصرف گلی بنکلامید

معمولا روزانه دو عدد (حداکثر دوز مصرفی) از قرص گلی بنکلامید, نیم ساعت قبل از غذا مصرف می شود. بعد از مصرف دارو بایستی شخص غذا خورده و آن را به تاخیر نیندازد. ابتدا مصرف دارو با دوز کم شروع شده و بعد از پیدایش اثرات آن به تدریج میزان دارو افزایش می یابد تا به مقداری که مد نظر پزشک است برسد. بدون مشورت با پزشک دوز مصرفی قرص را افزایش ندهید، زیرا ممکن است قند خون به شدت افت پیدا کند. از طرفی فشار زیادی هم بر سلول های پانکراس خواهد آمد.

موارد منع مصرف گلی بنکلامید

اگر دچار بیماری های کلیوی و کبدی هستید یا عمل جراحی قلب بار انجام داده اید و یا دچار سکته قلبی شده اید، بهتر است از قرص گلی بنکلامید استفاده نکنید زیرا مشکلات و ناراحتی های شما بیشتر می شوند.

تداخلات دارویی گلی بنکلامید

در صورت مصرف همزمان گلی بن کلامید با داروهای زیر افزایش دوز گلی بن کلامید لازم است:

  • کورتیکواستروئیدها
  • دیورتیک های تیازیدی
  • هورمون های تیروئیدی
  • OCP
  • ریفامپین
  • مهارکننده های انیدرازکربنیک
  • لیتیم
  • آسپاراژیناز
  • بتابلاکرها ممکن است علائم هیپوگلایمسی را پنهان کنند.
  • گلی بن کلامید غلظت سرمی دیگوکسین را بالا می برد
  • گلی بن کلامید اثر ضد انعقادهای خوراکی را کاهش یا افزایش می دهد.

مصرف در بارداری و شیردهی

در صورتی که گلی بن کلامید در بارداری مصرف شود

مصرف آن باید ۲ تا ۴ هفته پیش از زایمان قطع شود.

مصرف قرص گلی بن کلامید در شیردهی نیاز به مطالعات بیشتر وجود دارد.

نکات پایانی

  • با مصرف این نوع قرص احتمال پایین آمدن شدید قند خون به هنگام داشتن فعالیت فیزیکی و یا تاخیر در خوردن غذا وجود دارد.
  • بنابراین بهتر است همیشه مقداری غذا و یا تنقلات شیرین همراه خود داشته باشید
  • تا بتوانید جلوی حملات احتمالی کاهش قند خون را بگیرید و از بیهوش شدن خود جلوگیری کنید.
  • اگر قند خون بالایی دارید، داروهایی مثل بنکلامید نمی توانند قند خون را کنترل و آن را پایین بیاورند.
  • بنابراین بهتر است برای درمان از تزریق انسولین استفاده کنید.
  • اگر این دارو را با داروهای دیگری مصرف کردید و دچار افت قند خون حاد شدید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

شرایط نگهداری دارو:

  • گلی بن کلامید را در دمای اتاق نگهداری کنید.

توجهات پزشکی - پرستاری:

  • نشانه های اختلالات قلبی و عروقی را در بیمار بررسی کنید.
  • قبل از درمان با گلی بن کلامید و حین درمان قند خون را مکررا چک کنید.
  • رژیم غذایی مناسب به بیماری که گلی بن کلامید مصرف می کند، پیشنهاد دهید.
  • بیماران را از نظر علائم هایپوگلایسمی مورد توجه قرار دهید.

توجهات بیمار - خانواده:

  • گلی بن کلامید را مطابق دوزاژ و دستور پزشک مصرف کنید.
  • در کنار دارودرمانی دیابت به رژیم غذایی و ورزش نیز توجه داشته باشید.
  • از مصرف الکل پرهیز نمائید.
  • خستگی، گرسنگی شدید، تعریق زیاد، کرخ شدن دست و پاها از علایم پایین بودن قندخون است. در صورت بروز این علایم مواد قندی و خواکی بخورید و با پزشک تماس بگیرید.
  • در صورت فراموش کردن یک دوز گلی بن کلامید بلافاصله پس از به خاطر آوردن آن را مصرف کنید و از اضافه کردن دوز بعدی اجتناب نمایید.

 

مطالب مرتبط 

عوارض قرص لونژیل + موارد مصرف قرص لونژیل

عوارض قرص اندانسترون + موارد مصرف قرص اندانمکس

عوارض قرص فنازوپیریدین + موارد مصرف فنازوپیریدین

عوارض قرص سرترالین ( زلفت ، اسنترا )+مواد مصرف قرص سرترالین

عوارض قرص استرومارین و مصرف قرص استرومارین برای بارداری و شیردهی

عوارض قرص های تأخیری در مردان+معرفی انواع قرص‌های تاخیری

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انتخاب لباس گشاد | لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما

انتخاب لباس گشاد | لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما

انتخاب لباس گشاد و پوشیدن آن یک شمشیر دو لبه است ، هم میتواند شما را خیلی خوش تیپ ، با تیپ اسپرت و خاص نشان دهد ، هم میتواند باعث شما شلخته و دمده و بد تیپ به نظر برسید ، تنها راهی که میتوانید هم از پوشیدن یک لباس گشاد و راحت لذت ببرید و هم شیک و خوش استایل دیده شوید رعایت یک سری نکات و قواعد است که ما سعی کرده ایم در این نوشته برای شما جمع آوری و به شما ارائه کنیم ، با ما همراه باشید.

انتخاب لباس گشاد 

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۱)

انتخاب لباس گشاد دخترانه

انتخاب لباس سایز بزرگ

این نکته را مد نظر داشته باشید که لباس‌های سایزبزرگ با لباس‌های بزرگ تفاوت دارند.مثلا یک لباس با سایز دو ایکس لارج یک لباس در الگوی معمولی است که سایز بزرگی دارد اما جزو لباس‌های سایزبزرگ دسته بندی نمی‌شود.در حالی که لباس‌های سایزبزرگ لزوما بزرگ نیستند بلکه تناسبات در آن‌ها متفاوت است.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۲)

انتخاب لباس گشاد تابستانه 

اگر ترندهای جدید لباس در سال های اخیر را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که دوره لباس‌های تنگ و کوتاه به سر آمده و لباس گشاد و اورسایز مد روز شده است.این سبک لباس پوشیدن در دهه ۸۰ مد روز بود که با در نظر گرفتن چرخه مد مجددا تکرار شده است اما لباس گشاد به سبک امروزی تفاوت زیادی با لباس‌های دهه هشتادی دارد و بسیار مدرن‌تر و شیک‌تر است.

گشاد بودن لباس می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد اما تا زمانی که شما لباس گشاد مناسب اندام خود را انتخاب کنید نه تنها مد روز خواهید بود بلکه این لباس اندام شما را نیز زیباتر نشان خواهد داد.

لباس گشاد یک سبک جدید و شیک برای لباس پوشیدن

همان طور که گفتیم لباس‌های گشاد در دهه ۸۰ میلادی بسیار محبوب بودند و لباس‌های زنانه اپل دار و بزرگ از نشانه‌های شاخص آن دوره به شمار می‌رفتند.حال لباس‌های گشاد و اورسایز مجددا به عرصه مد بازگشته‌اند و جزو لباس‌های شیک عصر حاضر به شمار می‌روند و از این به بعد دیگر پوشیدن مانتوهای کوتاه و گشاد چندان جذاب و مد روز به شمار نمی‌رود.لباس‌های گشاد عصر حاضر فقط محدود به مانتو و بلوز نیست و در شلوارها هم می‌توان تاثیر آن را مشاهده کرد.

ممکن است این تصور به وجود آید که  لباس‌های گشاد به هر کسی نمی‌آیند و با هر فرم اندامی سازگاری ندارند.اما واقعیت این است که لباس‌های گشاد مدل‌های مختلف و متنوعی دارند و حتی کسانی که تصور می‌کنند لباس گشاد مناسبی برای آن‌ها وجود ندارد با رعایت چند نکته از این سبک جدید بی‌بهره نخواهند ماند.

بهترین مدل شلوار گشاد برای فرم اندام شما

شلوارهای گشاد در سال‌های اخیر یکی از محبوب‌ترین انواع شلوارهای زنانه بوده‌اند که نه تنها بسیار راحت و کاربردی هستند بلکه استایل شیک و زیبایی هم دارند.اما ممکن است این تصور به وجود آید که شلوارهای گشاد برای هر فرم اندامی مناسب نیست و کسانی که پاهای چاقی دارند و یا تناسب کاملی در اندامشان برقرار نیست نمی‌توانند شلوار گشاد بپوشند.

این مساله فقط به فرم اندام شما بستگی دارد و تا زمانی که شلوار گشاد خود را مناسب اندام خود انتخاب کرده باشید نباید از این مساله نگران باشید.اما شلوار گشاد مناسب اندام شما چیست؟ پاسخ این سوال را در ادامه این مقاله پیدا کنید.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۳)

انتخاب لباس گشاد برای خانم های لاغر 

برای خانم‌های ریزجثه:

اگر شما جزو افرادی هستید که قد متوسط به پایین دارند و به اصطلاح در دسته اندامهای ریزجثه تقسیم بندی می‌شوند.باید شلوارهایی بپوشید که بیش از اندازه گشاد نباشد چون گشادی زیاد و پارچه اضافی می‌تواند اندام کوچک شما را در خود ببلعد و شما را ریزتر نشان دهد.پس به دنبال شلوارهایی باشید که قسمت باسن آن نسبتا تنگ است و خط کمر ساده‌ای دارد.اگر طرح پارچه شلوار هم ساده نباشد و خطوط راه راه عمودی در خود داشته باشد به کشیده‌تر دیده شدن پاهای شما کمک خواهد کرد.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۴)

برای خانم‌هایی که باسن چاقی دارند:

خانم‌هایی که باسن چاقی دارند معمولا از پوشیدن شلوارهای خیلی گشاد اجتناب می‌کنند چون معتقدند این کار باعث می‌شود تمام پاهای آن‌ها به اندازه باسن چاق به نظر برسد.برخی دیگر هم دوست ندارند با این کار اندام خود را مخفی نگه دارند در نتیجه شلوارهای راسته و تنگ را ترجیح می‌دهند.اما شلوار گشاد مناسب برای این فرم اندام هم وجود دارد، شلوارهایی که فرم‌های منحنی در خود دارند و کناره‌های ساق پا در آن‌ها چاکدار و باز است بهترین گزینه برای این فرم اندام به شمار می‌رود.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۵)

انتخاب لباس گشاد برای خانم های چاق 

برای خانم‌هایی که ران‌های چاقی دارند:

پوشیدن شلوارهای گشاد معمولی ممکن است پاهای خانم‌هایی را که ران‌های چاقی دارند چاق‌تر نشان دهد.اما اگر از شلواری استفاده کنید که پارچه آن نسبتان ضخیم و محکم باشد و فرم کلی شلوار طوری باشد که در قسمت بالا باریک‌تر و در قسمت پایین گشاد‌تر باشد (فون) باعث می‌شود که اندام شما باریک‌تر به نظر برسد و تعادل بین قسمت ران و ساق پا برقرار شود.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۶)

برای خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند:

داشتن شکم بزرگ قطعا نمی‌تواند مانعی برای پوشیدن لباس گشاد مدل جدید به خصوص شلوارهای گشاد باشد.اگر شکم بزرگی دارید و می‌خواهید کمر شما باریک به نظر برسد بهتر است از شلوارهایی استفاده کنید که دارای کمربند روبانی هستند.این نوع کمربند باعث می‌شود که خط کمر شما مشخص تر شود و در نتیجه اندام شما ساعت شنی و لاغر به نظر برسد.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۷)

انتخاب لباس گشاد 

برای خانم‌های قدبلند:

اگر قد شما بالاتر از متوسط است خیلی خوش شانس هستید چون تقریبا از هر نوع شلواری می‌توانید استفاده کنید به خصوص شلوار گشاد.مدل‌های مختلف شلوار گشاد روی یک اندام کشیده و بلند زیبا و متعادل به نظر می‌رسند البته اگر شما سلیقه خاصی دارید و می‌خواهید از مدل‌های متفاوت شلوار گشاد استفاده کنید.توصیه ما شلوارهای چاکدار گشاد است که زیبایی خاصی دارند و برای مهمانی‌ها بسیار مناسب هستند.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۸)

آیا خانم‌های ریزجثه می‌توانند لباس گشاد بپوشند؟

خانم‌های ریزجثه مشکلات زیادی در پیدا کردن لباس اندازه خود دارند، به طور مثال تا زدن و کوتاه کردن لبه شلوار جین نو یکی از کارهای ضروری برای این افراد است.با این شرایط نمی‌توان تصور کرد که خانم‌های ریزجثه هم بتوانند لباس گشاد بپوشند اما هیچ کاری غیرممکن نیست و اگر شما جزو علاقمندان به ترند جدید یعنی لباس‌های گشاد هستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.به شرط این که چند مورد زیر را در ترکیب لباس‌های خود مد نظر داشته باشید.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۹)

ایجاد تعادل در اندام:

تعادل راز شیک پوشی است و شما با اندام کوچک خود زمانی شیک پوش به نظر خواهید آمد که تعادل در همه قسمت‌های آن برقرار باشد.یعنی اگر یک ژاکت بافتنی گشاد را برای بالاتنه انتخاب کرده‌اید بهتر است به جای یک شلوار گشاد و کفش کتانی، با یک شلوار تنگ و بوت بلند ترکیب لباس‌های خود را کامل کنید تا تعادل برقرار شود.

لباس گشاد انتخاب لباس گشاد مناسب برای فرم اندام شما (۱۰)

انتخاب لباس گشاد 

استفاده از کمربند:

خانم‌های قدکوتاه و ریزجثه هرگز نباید تاثیر کمربند را در استایل خود دست کم بگیرند

این اکسسوری کوچک و کم اهمیت می‌تواند راز موفقیت شما در شیک پوشی باشد.

مثلا اگر یک مانتوی بلند و گشاد را برای خود انتخاب کرده‌اید روی آن کمربند ببندید

تا کمر شما باریک به نظر برسد و داخل این مانتو گم نشوید.

فراموش نکنید که این کار به بلندتر دیده شدن اندام شما نیز کمک می‌کند.

استایل خانمانه:

بیشتر لباس‌های سایز بزرگ حالتی مردانه دارند

مثل مانتوهای اپل دار و کت‌های اورسایز که باعث می‌شوند شما کوچک‌تر و ریزتر به نظر برسید.

اما اگر همراه با این لباس‌های گشاد و اورسایز از لباس‌هایی استفاده کنید

که استایل خانمانه دارند مثل اکسسوری‌های ظریف و کفش پاشنه بلند و بوت،

تعادل در استایل شما برقرار می‌شود و شما خوش‌تیپ‌تر خواهید شد.

استفاده از شلوارهای فاق بلند:

همان طور که در بخش قبلی مقاله نیز عنوان شد

بهترین شلوار گشاد برای خانم‌های ریزجثه شلوارهایی هستند که فاق بلندی دارند.

در این شلوارها خط کمر بالاتر از حد معمول است

و این تفاوت باعث می‌شود که پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسد

و تعادل در اندام شما برقرار شود و با وجود گشادی شلوار شما کوتاه به نظر نخواهید رسید.

قرار دادن پیراهن داخل شلوار:

اگر روش‌های مختلفی را که در این مقاله بیان شد امتحان کردید

و به نتیجه دلخواه نرسیدید نگران نباشید،

شما باز هم می‌توانید استایل زیبای خود را با لباس‌های گشاد بسازید.

برای این کار کافی است از یک ترفند ساده بهره بگیرید،

بلوز گشاد خود را کمی داخل شلوار یا دامن (مانند تصویر) قرار دهید

و از نتیجه به دست آمده برای متعادا کردن و زیباتر کردن استایل خود بهره بگیرید.

منبع:redmag.ir

 

مطالب مرتبط:

شلوار گشاد با مانتو | 22 مدل مانتو دخترانه با شلوار گشاد و دمپا

دامن کوتاه دخترانه | ۲۵ مدل دامن کوتاه اسپرت و مجلسی دخترانه

سرهمی زنانه | ۳۳ مدل لباس سرهمی زنانه اسپورت و دخترانه ژورنالی

بلوز شلوار دخترانه مجلسی | ۳۰ مدل شومیز و شلوار مجلسی شیک

مدل دامن بلند | ۴۴ مدل بلوز دامن بلند شیک و مجلسی دخترانه ۲۰۱۹

مانتو پیراهنی | ۳۰ مدل مانتو گلدار طرح پیراهن رنگارنگ دخترانه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

ولادت حضرت معصومه | 30 عکس نوشته و پروفایل تولد معصومه (ص)

ولادت حضرت معصومه | 30 عکس نوشته و پروفایل تولد معصومه (ص)

در آستانه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر 30 عکس نوشته زیبا درباره حضرت معصومه برای پروفایل را برای شما عزیزان گلچین کرده و تقدیم حضور شما میکنیم . امید که مورد قبول ایشان قرار بگیرد .

میلاد حضرت معصومه

پروفایل حضرت معصومه (۱)

حرم امن تو کافی است هراسان شده را ،

مثل شه راه بده آهوی گریان شده را

ولادت حضرت معصومه سال 98

پروفایل حضرت معصومه (۲)

 

بضعه ی خیرالنسا آمد خوش آمد،گل یاس مرتضی آمد خوش آمد

خواهر امام رضا آمد خوش آمد

ای کریمه جون فداتم،کن عنایت که گداتم

خاک پای زائراتم

سیدتی حضرت معصومه...

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیا و روز دختر گرامی باد

ولادت حضرت معصومه سال 97
ولادت حضرت معصومه سال ۹۷

پروفایل حضرت معصومه (۳)

جان رضا ...

خنده معصوم تو آرامش جان رضا، بهترین تسکین قلبت صوت قرآن رضا

از همان اول دلت گشته گرفتار رضا، بین صحن چشمهایت نقش رخسار رضا

جنس بی قیمت که جایش در حریم یار نیست،عشق تو باشد متاع ناب بازار رضا

یوسف بازار ما چون پرده بردارد ز رخ،عاشقی چون تو فقط باشد خریدار رضا

در تمام عرضه‌های بندگی پاک تو،همچنان آیینه‌ای پیداست رفتار رضا

تا میان خطبه‌ها تفسیر قرآن می‌کنی،کاملا باشد کلامت عین گرفتار رضا

آمدی تا پرچم معشوق بر شانه کشی،در حریم عاشقی باشی علمدار رضا

هرکه عمری خاک بوسی حریمت را کند،تا قیامت می‌شود محرم به اسرار رضا

ای کریمه چاره‌ای کن لحظه جان دادنم،دیده‌ام روشن شود هنگام دیدار رضا

روز محشر چون گنه گردد گریبان گیر من،آبرو داری بود کار تو و کار رضا

ولادت حضرت معصومه س

بر بانوی با کرامت قم صلوات

پروفایل حضرت معصومه (۴)

عمه ی سادات سلام علیک ...

مرغ دلم راهی قم می شود،در حرم امن تو گم می شود

عمه سادات سلام علیک،روح عبادات سلام علیک

کوثر نوری به کویر قمی،آب حیات دل این مردمی

عمه سادات بگو کیستی؟،فاطمه یا زینب ثانیستی؟

از سفر کرب و بلا آمدی؟،یا که به دنبال رضا آمدی؟

من چه کنم شعله داغ تو را،درد و غم شاهچراغ تو را

کاش شبی مست حضورم کنی، با خبر از وقت ظهورم کنی

شعر از مرحوم آقاسی

ولادت حضرت معصومه سال ٩٧

پروفایل حضرت معصومه (۵)

ای که بوی فاطمه آید ز خاک کوی تو

ولادت حضرت معصومه (س) وروز دختر

پروفایل حضرت معصومه (۶)

sms ولادت حضرت معصومه

اقبال عجم بود قدم رنجه نمودید ، یک فاطمه هم قسمت ایران شده باشد

سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبار ک باد

پروفایل حضرت معصومه (۷)

اینجاست سایه سار پر و بال فاطمه

چشم دلم به سمت حرم باز می شود،با یک سلام صبح من آغاز می شود

پر می کشد دلم به هوای طواف تو،وقتی که لحظه لحظه ی پرواز می شود

قفل دلم شکسته کنار در حرم،از مرقدت دری به جنان باز می شود

فهمیده ام ز حکمت ایوان آینه،اینجا دل شکسته سبب ساز می شود

کو چشم روشنی که ببیند در این حرم،هر روز چند مرتبه اعجاز می شود

اعجاز توست اینکه دلم یا کریم توست،قلب تپنده ی حرم قم، حریم توست

اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر است،از نفحه ی شهود و تجلی معطر است

برپا شده است مکتب قرآن و اهل بیت،دارالعلومِ مریم آل پیمبر است

اینجا کلید علم و فقاهت ارادت است،خاک در حریم تو علامه پرور است

چشم امید عالِم و عاشق به سوی توست،اینجا چقدر چشمه ی جوشان کوثر است

تنها پناهگاه دلم صحن آینه ست،وقتی دلم از آه زمانه مکدر است

شعر ولادت حضرت معصومه (ص) - یوسف رحیمی

هر شب کنار مرقد تو یک مدینه دل،دنبال قبر مخفی زهرای اطهر است

صحن تو غرق بوی گل یاس می شود،اینجا حضور فاطمه احساس می شود

با آنکه هست هر دو جهان مال فاطمه،اینجا دمیده کوکب اقبال فاطمه

بی اختیار پای ضریحت رسیده است،هر زائری که آمده دنبال فاطمه

دارد تمام مرقد تو بوی آسمان،اینجاست سایه سار پر و بال فاطمه

فرمود آشیانه ی‌ امن الهی است،صحن و سرای تو، حرم آل فاطمه

خورشید آل فاطمه از راه می رسد،هر سال ما اگر که شود سال فاطمه

ای عمه ی امام زمان! کاش در حرم،یک صبح جمعه لایق دیدار می شدم

خاتون ملک ارض و سما إشفعی لنا،محبوبه ی حبیب خدا إشفعی لنا

شعر ولادت حضرت معصومه (ص) - یوسف رحیمی

آرامش و قرار دل ثامن الحجج،ای زینب امام رضا إشفعی لنا

عصمت دخیل بسته به پرهای چادرت،ای آفتاب حُجب و حیا إشفعی لنا

در هر سحر به سوی ضریح اجابتت،می آورم دو دست دعا إشفعی لنا

روی سیاه و بار گناهان ما کجا،لطف و کرامت تو کجا إشفعی لنا

مهر و ولایتت شده حبل المتین ما،در صبحگاه روز جزا إشفعی لنا

یوم الحساب تو همه امید شیعه ای،تنها نه شیعه اهل جهان را شفیعه ای

با حبّ تو کسی که دلش را محک زده،طعنه به پارسایی حور و ملک زده

سرشار از زلالی نور یقین شود،در مرقد منور تو قلب شک‌زده

از چشمه های فیض تو سیراب می شود،هر کس دلش ز قحطی ایمان ترک زده

تنها نه چشم آدمیان بر عطای توست،بر گنبد تو دست توسل فلک زده

شب های جمعه طوف حرم می‌ کنم ولی،گویا کسی به زخم دل من نمک زده

دارد ضریح اطهر تو بوی کربلا،قلبم برای دیدن شش گوشه لک زده

امشب گره گشاست دم یا رضا رضا،در دست توست تذکره ی کربلای ما

ولادت حضرت معصومه 1398

پروفایل حضرت معصومه (۸)

صله بگیر از دستِ حضرت موسی الکاظم

دلبر و جانان آمد خواهر سلطان آمد ...

ز ناز خود دردانه به دامن بابا شد

سرورِ قلب مادر روشنیِ دلها شد

ز لطف حق بر عالم آینه ی زهرا(س) شد

کوثر قرآن آمد خواهر سلطان آمد

میلاد حضرت معصومه 1399

پروفایل حضرت معصومه (۹)

اینجا بهشت دختر موسی بن جعفر است

تولد حضرت معصومه 1397
تولد حضرت معصومه 1398

پروفایل حضرت معصومه (۱۰)

تولد حضرت معصومه سال 1400

در حریمش مرغ دل پر میزند ، هر گرفتار آمده در میزند

تولد حضرت معصومه (۱)

ولادت حضرت معصومه در سال 1397

تولد حضرت معصومه (۲)

تاریخ ولادت حضرت معصومه در سال 1398

تولد حضرت معصومه (۴)

 

ای عمه امام زمان !

با آنکه هست هر دو جهان مال فاطمه، اینجا دمیده کوکب اقبال فاطمه

بی اختیار پای ضریحت رسیده است،هر زائری که آمده دنبال فاطمه

دارد تمام مرقد تو بوی آسمان،اینجاست سایه سار پر و بال فاطمه

فرمود آشیانه ی‌ امن الهی است،صحن و سرای تو، حرم آل فاطمه

خورشید آل فاطمه از راه می رسد، هر سال ما اگر که شود سال فاطمه

ای عمه ی امام زمان! کاش در حرم،یک صبح جمعه لایق دیدار می شدم

شعر از : یوسف رحیمی 

ولادت حضرت معصومه 97
ولادت حضرت معصومه 98
ولادت حضرت معصومه 99

تولد حضرت معصومه (۵)

 

اشعار جمع آوری شده در این متن از این صفحه ، این صفحه و این صفحه است ، جهت رعایت کپی رایت : )

پروفایل حضرت معصومه
پروفایل حضرت معصومه س

تولد حضرت معصومه (۶)

پروفایل حضرت معصومه وروز دختر

تولد حضرت معصومه (۷)

پروفایل عکس حرم حضرت معصومه

تولد حضرت معصومه (۸)

عکس پروفایل حضرت معصومه

حضرت معصومه (۱)

پروفایل ولادت حضرت معصومه

حضرت معصومه (۲)

پروفایل تولد حضرت معصومه

پروفایل حرم حضرت معصومه

حضرت معصومه (۳)

پروفایل میلاد حضرت معصومه

ولادت حضرت معصومه (۱۱)

پروفایل ولادت حضرت معصومه س

ولادت حضرت معصومه (۱۲)

عکس حضرت معصومه
عکس حضرت معصومه(س)

ولادت حضرت معصومه (۱۵)

عکس حضرت معصومه قم
عکس حضرت معصومه ولادت

ولادت حضرت معصومه (۱۹)

عکس حضرت معصومه روز دختر
عکس روز دختر وحضرت معصومه

ولادت حضرت معصومه (۲۱)

عکس حضرت معصومه ع
عکس حضرت معصومه سلام الله علیها

ولادت حضرت معصومه (۲۲)

عکس حضرت معصومه hd
عکس حضرت معصومه برای پروفایل

ولادت حضرت معصومه (۲۳)

عکس حرم حضرت معصومه hd
عکس حرم حضرت معصومه با کیفیت hd

ولادت حضرت معصومه (۲۴)

عکس hd از حرم حضرت معصومه
عکس های حرم حضرت معصومه (س)

ولادت حضرت معصومه (۲۵)

عکس حرم حضرت معصومه س
عکس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها

Veladate H.Masoumeh(s) 91

عکس میلاد حضرت معصومه س

 

مطالب مرتبط :

عکس روز دختر | 70 عکس نوشته دخترانه و پروفایل روز دختر

روز دختر مبارک | 70 عکس نوشته و پروفایل روز دختر + متن تبریک روز دختر

نقاشی روز دختر | 40 نقاشی و کاردستی و رنگ آمیزی روز دختر جالب

پروفایل امام رضا | 50 عکس زیبا از حرم + عکس نوشته دلتنگی امام رضا

پروفایل کربلا | 35 عکس نوشته عاشقانه برای حرم و پروفایل کربلا میخوام

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دوخت پرده پانچ | آموزش گام به گام و تصویری دوختن پردهای پانچ + 33 مدل جدید

دوخت پرده پانچ | آموزش گام به گام و تصویری دوختن پردهای پانچ + 33 مدل جدید

پرده پانچ از جدید ترین و به پر طرفدار ترین مدل پره های اخیر است که به خاطر شیک ، ساده و مدرن بودن مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند در این نوشته از دلبرانه قصد دارم ضمن آموزش دوخت پرده پانچ ، 30 مدل شیک پرده پانچ برای پذیرایی را با شما به اشتراک بگذارم به امید این که مورد استقبال و استفاده شما قرار گیرد ، با ما همراه باشید .

دوخت پرده پانچ (۲)

مدل پردهای پانچ

قبل از شروع مطلب آموزشی بهتر است با مدل های جدید و زیبای این مدل پرده شیک که از صفحهات اینستاگرامی جمع آوری شده است آشنا شوید پس از آن به سراغ آموزش گام به گام و تصویری دوخت پرده پانچی خواهیم رفت .

دوخت پرده پانچ (۱)

مدل پردهای پانچی
مدل پردهای پانچ شده

دوخت پرده پانچ (۳)

پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۲۵)

پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۲۳)

مدل پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۲۲)

اموزش دوخت پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۲۱)

مدل پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۲۰)

مدل پرده پانچ شده

دوخت پرده پانچ (۱۹)

انواع پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۱۸)

اموزش دوخت پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۱۷)

اموزش دوخت پرده پانچ دار

دوخت پرده پانچ (۱۶)

مدل پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۱۵)

مدل پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۱۲)

مدل پرده پانچ شده

دوخت پرده پانچ (۱۴)

دوخت پردهای پانچی

دوخت پرده پانچ (۱۳)

اموزش دوخت پردهای پانچی

دوخت پرده پانچ (۱۱)

اموزش دوخت پردهای پانچ

دوخت پرده پانچ (۱۰)

اموزش دوخت پردهای پانچ دار

دوخت پرده پانچ (۹)

دوخت پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۸)

اموزش دوخت پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۷)

اموزش دوخت پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۶)

اموزش دوخت پرده پانچ دار

دوخت پرده پانچ (۵)

دوخت پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۴)

اموزش دوخت پرده پانچ

دوخت پرده پانچ (۲۰)

اموزش دوختن پردهای پانچی

دوخت پرده پانچ (۲۶)

اموزش دوختن پردهای پانچ

دوخت پرده پانچ (۲۷)

اموزش دوختن پردهای پانچ دار

دوخت پرده پانچ (۲۸)

پرده پانچی

دوخت پرده پانچ (۲۹)

پردهای پانچ

دوخت پرده پانچ (۳۰)

پردهای پانچی

دوخت پرده پانچ (۳۱)

مدل پردهای پانچ

دوخت پرده پانچ (۳۲)

اموزش دوخت پردهای پانچی

مدل پردهای پانچی
مدل پردهای پانچ شده

دوخت پرده پانچ (۳۳)

 

آموزش گام به گام دوخت پرده پانچ

مرحله اول : اندازه گیری محل نصب پرده پانچ

برای اندازه گیری پرده مثل خیلی از پرده های دیگر ملاک ما اندازه پنجره نیست بلکه بهترین حالت این است که کل عرض دیوار و کل طول سقف تا کف را با پرده بپوشانیم ( بخصوص در مورد پرده پذیرایی ) تا فضا بزگتر و دلباز تر دیده شود مثلا اگر دو طرف پنجره دیوار باشد از یک دیوار تا دیوار دیگر ( کل عرض اتاق ) را اندازه می گیریم. همینطور به جای اندازه گیری ارتفاع پنجره ، کل ارتفاع از سقف تا کف زمین باید اندازه گیری شود . در غیر این صورت اگر دوست دارید پرده تنها به اندازه پنجره اتاق دوخته شود کافی است از سمت چپ و راست و بالا و پایین پنجره هر طرف ده سانتی متر به ارتفاع و عرض پنجره اضافه کرده و برای برش پرده از این اندازه ها استفاده کنیم .

ضمن این که میدانید باید 2-3 برابر عرض پنجره یا عرض مورد نظر برای دوخت پرده در نظر بگیرید این مرود بخصوص در مورد دوخت پرده پانچ چون پیچ های نصبت به پلیسه و مدل های معمول عمیق تر است پارچه بیشتری مورد نیاز خواهد بود .

دوخت پرده پانچ (۱)

 

مرحله دوم : برش پرده پانچ

در این مرحله پارچه انتخاب شده ( که بهتر است از جنس های سنگین مثل کتان و مخمل برای پرده پذیرایی از جنس های لطیف مثل حریر برای پرده آشپزخانه و از جنس های برزنتی و پلاستیکی برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده شود ) را طبق اندازه گیری بالا برش زده وپس از بغل دوزی پارچه برای نوار دوزی و نصب آماده کنیم .

دوخت پرده پانچ (۲)

مرحله سوم : نصب حلقه های پرده پانچ

حالا پس از اندازه گیری و برش پارچه در نظر گرفته شده نوبت به نوار دوزی و جا گذاری حلقه های پانچ که از جنس فلز یا پلاستیک در بازار موجود است میرسود . چه تعداد حلقه برای پرده پانچ نیاز داریم ؟ این به عرض پرده مورد نظر بستگی دارد. مهم این است که بدانید بین هر دو حلقه مجاور روی پرده باید پانزده تا بیست سانتی متر فاصله قرار دهید که فضای کافی برای چین های عمیق روی پرده ایجاد شود ، حلقه های خیلی نزدیک یا خیلی دور زیبایی پرده را از بین برده یا کم میکنند .

دوخت پرده پانچ (۳)

مرحله چهارم :نوار دوزی پرده پانچ

برای دوخت نوار پرده پانچ لازم است از بالا ده تا بیست سانتی متر را تا زده و میدوزیم تا محکم و شق و رق شود روی این نوار تا شده نوار آماده پرده پانچ با سوراخ های منظم را میدوزیم (پارچه حلقه ها را از وسط تا می زنیم و خط دوخت را در وسط قرار می دهیم و لبه را دوخت می زنیم.) یا نوار پرده ساده را دوخته خودمان اقدام به پانچ کردن و جا گذاری حقله ها میکنیم.هنگام دوخت نوار پرده 2 سانتی متر از پرده باید زیر نوار قرار گیرد.

دقت کنید باید عرض پرده را بیست سانتی متر بیشتر برش می دهیم این قسمت زیر پرده قرار می گیرد و لبه پرده را می پوشاند.

دوخت پرده پانچ (۴)

مرحله چهارم : نکات دوخت پرده پانچی

  • ابتدا و انتهای پارچه پرده پانچ را به اندازه 5 سانتی متر تا می زنیم تا اندازه عرض پرده شود.
  • و آن را اتو کرده سپس لبه پایینی را به اندازه نیم سانت تا می کنیم و مجدا اتو می زنیم.
  • بالای پرده را با فاصله نیم سانت از لبه می دوزیم و پارچه را باز می کنیم و حلقه ها را طوری اتو می کنیم که به سمت بالا قرار گیرند.
  • بخش جلویی را به زیر تا می زنیم و دوباره اتو می کنیم و آن را درجای خود سنجاق می زنیم.
  • سپس لبه جلویی را به پرده می دوزیم و لبه های کناری را تا بالا دوخت می زنیم .

دوخت پرده پانچ (۵)

مرحله پنچم : میزان کردن ارتفاع پرده و دوخت حاشیه پایین پرده 

در آخر حاشیه های پایین پرده را می دوزیم. برای میزان کردن پایین پرده پانچ از هر جا که دوست دارید تا می زنیم بهتر است که اول پرده را آویزان کنیم تا مشخص شود چقدر تا بزنیم.

دوخت پرده پانچ (۶)

پرده پانچ شما دوخته شده و آماده است آن را از یک میل پرده به تناسب دکوراسیون خانه خود از جنس چوب یا فلز به رنگ های نقره ای یا طلایی تهیه کرده اید بیاویزید و از نتیجه کار خود لذت ببرید .

قسمت آموزشی این مطلب با کمک از سایت مشهد پرده نوشته شده است ، جهت رعایت کپی رایت : )))

 

فیلم آموزش دوخت پرده پانچ

آموزش تصویری پرده پانچی به صورت ساده 

پس از خواندن مطلب آموزشی فوق ممکن است کمی گیج شده باشید در این صورت توصیه میکنم این فیم آموزشی ساده را که البته به زبان انگلیسی است امام مراحل کار را تا حدود زیادی برای شما ساده میکند را تماشا کرده و کم کم دست به کار دوختن این مدل پرده های شیک ، ساده ، مدرن و محبوب شوید .

تماشای فیم در وبلاگ امکان پذیر نیست لطفا برای تماشای فیلم به خود سایت دلبرانه در لینک زیر مراجعه کنید . 

گردآوری و باز نشر از دلبرانه 

 

مطالب مرتبط : 

پرده پانچ | 33 عکس پرده مدل پانچی در خانه های ایرانی 2017

پرده پانچی | 25 مدل پرده پانچ شیک و جدید + آموزش دوختن پرده پانچ

پرده پذیرایی | 30 عکس از مدل پرده پذیرایی شیک در خانه های ایرانی

پرده سنتی طرح دار | 22 مدل پرده سنتی بسیار زیبا برای پذیرایی و اتاق

پرده آویز گلیمی | 25 مدل پرده گلیمی اویز سنتی زیبا و اصیل

40 مدل پرده پذیرایی + چه پرده ای انتخاب کنیم که به خانه بیاید؟

پرده آشپز خانه + 60 مدل جدید پرده آشپزخانه که تا حالا ندیده اید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

این که استخاره برای ازدواج درست است یا غلط ؛ بهتر است قبل از خواستگاری استخاره بگیریم یا بعد از آن ، اگر استخاره ازدواج بد آمد مجبوریم به آن عمل کنیم یا نه سوالاتی است که شاید برای خیلی از شما در دوران انتخاب که یکی از مهم ترین و سخت ترین مراحل زندگی شماست مطرح شده باشد با هم با توجه به نظرات مردمی و نظر کارشناس به بررسی این موضوع میپردازیم .

استخاره برای ازدواج (۱)

استخاره قبل از ازدواج درست است
استخاره قبل ازدواج اشتباه است ؟

استخاره برای ازدواج (۱)

پاسخ های مردم در مورد استخاره برای ازدواج 

قبل از هر چیز بد نیست نظرات مردمی را در خصوص استخاره برای ازدواج و درست و غلط بودن آن بخوانیم و بعد از آن به سراغ نظر کارشناس در این خصوص برویم .

استخاره برای ازدواج (۲)

استخاره برای ازدواج صحیح است؟

استخاره راهی برای تصمیم گیری محسوب هست

اونم زمانی که دیگه عقل از انتخاب راه درست عاجز بشه ، زمانی انجام میشه که آینده ی تصمیم ها روشن نیست . زمانی انجام میشه که انسان اصطلاحا دو دل میشه و میگه این راه رو برم یا اون راه رو ؟طبیعتا این دو انتخاب مثبت هستند و هدف خیری هم دارن ، کسی نمیاد بین انتخاب دو مسیر خیر و شر استخاره کنه!

وقتی امکان انجام تحقیق برای انتخاب راه درست وجود داره ، نباید دست به دامان استخاره شد ، نباید برای انجام یا عدم انجام کارهای کوچک راه استخاره رو انتخاب کرد .استخاره گرفتن هم کار هر کسی نیست ، برای استخاره گرفتن باید به افراد مومن مراجعه کرد ، افرادی که از لحاظ معنوی از بقیه بالاتر هستند .

استخاره برای ازدواج جایز است؟

1

این استخاره های غلط گند زده به همه چی!

استخاره شراااایط داره؛باید تو شک باشی،با همه مشورت کنی.اگه نتیجه ای حاصل نشد بری اونم تحت نظر مرجعت استخاره بگیری.غیر از اون درست در نمیاد.ایشون ورداشتن بجای سنجیدن خصوصیاتتون و علایقش استخاره گرفتن!این استخاره غلطه چون از ارزیابی شما یه نتیجه ای گرفتن پس دلیل بر دودلی نمیشه.موردایی دیدم از موندن با دوست پسرشون تا خرید گوشی استخاره گرفتن!!!اینهمه تحریف کننده دین کم بود خودمونم اضافه شدیم بهشون =)))

استخاره برای ازدواج درست است؟

2

خوب و بد اومدن استخاره، صرفا مال خوشبختی دنیوی نیست.
ممکنه مثلا استخاره خوب بیاد، ولی اون خانوم که ازدواج کرد ببینه شوهرش آدم فوق العاده بدیه و زندگی شو جهنم کنه. اما بخاطر صبری که در مقابل ظلم شوهرش میکنه، اون دنیا بهشتی میشه.یکی از دوستان هم بالا اشاره کرده بودن. دکتر فرهنگ تو "ازدواج موفق" در مورد استخاره توضیحات خیلی خوبی میده. حتما گوش کنین
 

استخاره در مورد ازدواج درست است
استخاره در مورد ازدواج از نظر اسلام

 
نه استخاره نکنید خصوصا وقتی همدیگرو پسندیدید و تحقیق هم کردین. چون اصلا الان جای استخاره نیست. من خودم چوب این جور استخاره رو خوردم. البته اونا گرفتن نه من. حتی اگه استخارتون بد اومد(اگه بدون در نظر گرفتن شرایط گرفته بودید) ازدواجتون اشکال نداره

استخاره برای ازدواج

3

سلام استخاره برای ازدواج خوب نیست استخاره به دل هست در ازدواج تحقیق،ایمان،تقوا،اخلاق خوب هست

استخاره برای ازدواج

استخاره با قران در مورد ازدواج

4

ن ن ن ن ن ن!!!!! اصلا درست نیست من خیلی ها رو دیدم که الان میگم!دایی بزرگترم!اونم خیلی آدم مذهبی و مومنی هستش البته واقعا آدم خوبیه نه از این ضدحالا اونا قبل از عقد استخاره گرفتن ولی بد اومد خیلی هم بد ولی ازدواج کردن الان نزدیک 12 ساله ازدواج کردن جفتشون رفتن انگلیس مدرک دکتری رو از اونجا گرفتن الان توی دانشگاه خواجه نصیر تدریس میکنن و خوشبخت هستن و 3 تا پسر دارن و .... در کل زندگی عالی دارن.دایی کوچیکم هم قبل از عقد استحاره کرد و خیلی بد اومد ولی اینا دیگه عقد نکردن و به هم خورد الان داییم بنده خدا همه ی موهاش سفید شده عین خودم!!!.به نظرم هیچوقت استخاره نکن

استخاره برای ازدواج با حروف ابجد

5

سلام عزیزم درازدواج استشاره است نه استخاره خودم به عینه دیده ام ازدواج هایی که استخاره انان خوب بوده منجر به جدایی شده است خداوندبه ماعقل داده پس درازدواج بایدباتحقیق ومشورت بایدبه مناسب بودن پی برداستخاره درمواردی است که انسان دربعضی ازمواردهیچ دسترسی به تحقیق نداردوبین موردی مانده انجا است که استخاره کمک می کندتاازدوراهی نجات پیداکنیم

استخاره برای ازدواج درسته

استخاره برای ازدواج (۴)

6

من اصلا به استخاره اعتقادی ندارم
بعدشم استخاره موقتی هست.مثلا شما میخواید برید یه شهری میاید استخاره میزنید که خوبه برین یا نه؟اگه بد در اومد به این معنی نیست که شما برای همیشه نباید به اون شهر برید. دو تا از همسایه و اشناهامون واسه ازدواج دخترشون استخاره زدن یکشون که استخاره ش خوب بود  الان طلاق گرفت و دومی که استخاره ش بد بود زندگی خیلی خوبی دارن.

آیا استخاره برای ازدواج درست است؟

استخاره برای ازدواج جایز است؟
استخاره برای ازدواج درست است؟

7

استخاره در امر ازدواج غلطه!!!
بر اساس عقل و مشورت بعد از صدها بار فکر و مشورت،دیگه جایی که واقعا مستاصل بشی استخاره معنی میده،

گرفتن استخاره برای ازدواج

8

استخاره هم یک دروغ آشکار هست که خانواده دختر در جواب خانواده پسر میدن یا برعکس
یه چیزی تو مایه های ههمون دخترمون میخواد درس بخونه که هممون میدونیم دروغ ولی باید باور کنیم

استخاره برای ازدواج

9

همه اونایی که میگن استخاره کردیم بد اومد دروووووغ میگن .شک نکن

طرف اومده حالا به هر دلیلی خودش یا خانوادش یا ... پشیمون یا پشیمونش کردند ..

.حالا تنها توجیهی که میمونه اینه که بگن استخاره کردیم بد اومده...

.حالا طرف یه بارم لای قرآن رو باز نکرده ها ...

سنگین تر میبینند که دروغی بگن استخاره کردیم فلان اومده

تا بگن پشیمون شدیم یا دلیل واقعیو بگن!

استخاره برای ازدواج با قران

استخاره ازدواج

10

سلام

با این که من خودم آدم معتقدی هستم و به خدا و قرآن و معصومین خیلی ایمان دارم
اما در ازدواج حتی یک اپسیلن هم استخاره و نمی پذیرم چون واقعا به چشم خودم دیدم که چه جوون هایی با همین استخاره بدبخت شدن . دخترهایی رو دیدم که وقتی قبل ازدواج استخاره شون خوب اومده خونواده زود اعتماد می کنن و راضی میشن چون اکتفا می کنن به همین استخاره خوب . یا جوون هایی که بارها تا مرز ازدواج رفتن و بد اومدن استخاره شک به دلشون انداخته و ازدواجشون کنسل شده و حالا دارن حسرت میخورن .
 
استخاره برای ازدواج (۹)

دلایل استخاره قبل از ازدواج
ضرورت استخاره قبل ازدواج

11

من همیشه از کسانی که اصرار دارن استخاره مفیدن یه سوال میپرسم .
 
ازشون میپرسم الان چه قدر پول و دارایی داری که واقعا لنگش نیستی و زندگیت بهش وابسته نیست ؟؟ یکی میگه دو میلیون یکی میگه چند تا خونه دارم یکی میگه  طلا  دارم بعد من بهشون میگم همین الان استخاره بگیر اگه خوب بود نیت کن نصف دارایی تو  وقف کنی .خیلی هاشون میخندن و هزار جور بهونه میارن . این نشون میده استخاره برای ازدواج شده مثل یک رسم غلط که متاسفانه خیلی ها بهش اعتقاد دارن .و بعضی افراد هم تعصب  بیجا .

استخاره ازدواج با اسم
استخاره ازدواج چیست

12

تاحالا استخاره نگرفتم و نیازی هم نبوده

تلاش کردن و عرق ریختن رو به دعا و توسل ترجیح میدم

تنها آیه ای که از قرآن عمل کردم تا حدودی!  همینه :

لیس للإنسان إلا ماسعی
 
دعا و ثواب کردن آسونه
 
گناه نکردن و عمل کردن سخته
 
باشد که رستگار شوید!!!!!!

استخاره+ازدواج+با+حروف+ابجد
استخاره ازدواج باقران
استخاره ازدواج قران

13

به نظرم نمیشه گفت همه کسانی که میگن استخاره کردیم بد اومده دروغ میگن
من خودم ادمی هستم که چون اطرافم کسی رو ندارم باهاش مشورت کنم ، خیلی وقتا تو کارهایی که شاید عجیب باشه استخاره میکنم
خوب شما بگید چه کسی هست که زیر و بم زندگی من رو بدونه ، خیر و صلاحم رو بدونه آینده و گذشتم رو بندونه ، منو دوست داشته باشه و و و
ولی به نظرم اگه اهل استخاره برای ازدواج هستید باید همون اول استخاره کنید
تا خدای ناکرده خانواده و طرف مقابلتون آسیب نبینه .

 

استخاره ازدواج قرانی
استخاره ازدواج ابجد

14

اولا استخاره مشورت تویه کاریه که خودمون مخایم انجام بدیم نه اینکه دیگران بگن :)
اینکه یکی بگه خودتو بنداز تو چاه ببین استخاره چی میگه اگه خوبه بنداز اینا اصلا مثلای خوبو توجیه پذیری نیست.من به شدت به استخاره ایمان دارم ولی خب استخاره به دله کسی که اعتقاد نداره بهش نبایدم انجام بده ...من که جواب گرفتم ازش توی سختترین تصمیم گیریام و الان راضیم . هیچوقت حسرت کارایی که با استخاره بد اومده و انجام ندادمو نخوردم. ولی خب استخاره رو بیشتر زمان شک انجام بدین نه وقتی که مطمانیت چون اگه بد بیاد همیشه درگیرت که چرا چرا چرا... و بعدش ممکنه بشه کاش کاش کاش...

استخاره قبل از ازدواج
استخاره قبل ازدواج

15

اول اینکه استخاره زمان داره
یعنی ممکنه تو یه دوره زمانی استخاره یه چیزی بشه تویه یه دوره زمانی دیگه یه چیز دیگه
احتمالا بد اومدن به خاطر اینه که الان زمانش نیست خودتونم که گفتین مشکلاتی پیش اومد و خواستگاری به تاخیر افتاد .. نگران نباشین غیر از اون وقتی از ایت الله بهجت پرسیدن که دختر خانم خوبیو برای ازدواج در نظر گرفتیم و تحقیقات هم خوب بوده ولی استخاره بد اومده گفتن با یک صدقه عالیه ای به فقرا و ...  کار خیرتونو انجام بدین کلیپش تویه اینترنت هست به مادرتون نشون بدین انشالا خیره...نمیدونم دودلیو تا چه حد تجربه کردین ولی وقتی واقعا درمونده باشین با استخاره و هرچی جوابش بشه واقعا اروم میشید .

استخاره قبل از ازدواج لازم است
استخاره قبل ازدواج لزومی دارد ؟

استخاره برای ازدواج (۳)

پاسخ کارشناس در مورد استخاره برای ازدواج 

پاسخ برخی از مراجع تقلید درباره حکم استخاره برای ازدواج را در جدول زیر می خوانید این قسمت از سایت خوب تبیان در اینجا آمده است .

نام مرجع تقلید

 

فتوا

آیت الله خامنه ای سعى کنید براى انجام کارهاى خود ابتدا تأمّل و دقّت کنید و با فکر کردن راه حل مناسب را پیدا کنید و چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدید، با انجام مشورت خود را از تحیّر خارج کنید و اگر از طریق مشاوره با اهل فنّ و خبره در آن مورد نیز به نتیجه نرسیدید و همچنان بر تحیّر باقى ماندید، نوبت به استخاره مى‌رسد؛ در هر صورت الزام شرعى در عمل به استخاره وجود ندارد ولى بهتر است بر خلاف آن عمل نشود.
حضرت آیت الله سیستانی اشکال ندارد و واجب نیست. عمل به آن نیز واجب نیست.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی استخاره نوعی مشورت با خداوند است، بدین معنی که اگر انسان در انجام یا ترک کاری مردّد شود ابتدا در اطراف آن فکر و اندیشه می کند اگر به نتیجه ای رسید طبق آن عمل می کند و گرنه با افراد کاردان و با تجربه و آگاه در مورد آن مشورت می کند اگر به نتیجه رسید طبق آن عمل می کند در غیر این صورت از طریق استخاره با خداوند مشورت نموده و مطابق آن عمل می نماید. عمل به استخاره واجب نیست، ولی حتّی الامکان مخالفت نشود. مگر این که مدّت قابل ملاحظه ای تأخیر بیندازد و بعد اقدام کند.
آیت الله علوی گرگانی برای ازدواج و امثال آن در صورتی می توان استخاره کرد که مشورت و تحقیق انجام گیرد و همچنان دچار تردید باشد و در این صورت استخاره مانعی ندارد و عمل به استخاره وجوب اخلاقی دارد، یعنی اگر عمل نکند و ضرر کند خود او مقصر است. البته اگر قصد اهانت و بی توجهی به استخاره را داشته باشد گناه کرده است.
آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی برای ازدواج می توان استخاره نمود و تفصیل آن در کتب مختصه ذکر شده است و مخالفت با استخاره ممکن است موجب پشیمانی شود.

 

استخاره در مورد ازدواج
استخاره در مورد ازدواج صحیح است

استخاره برای ازدواج (۵)

استخاره برای ازدواج
استخاره برای ازدواج با قران

استخاره برای ازدواج (۸)

استفاده ابزاری از استخاره ممنوع!

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که درباره ازدواج بعضی از خانواده‌های دختر یا پسر گاهی می‌خواهند بنا به دلیلی جواب منفی بدهند ولی استخاره را بهانه می‌کنند و به طرف مقابل می‌گویند که مشکل خاصی نیست اما چون استخاره گرفته‌ایم و بد آمده است پاسخمان منفی است. این خانواده‌ها باید بدانند که این شیوه برای ارائه پاسخ منفی به خواستگار روش درستی نیست و در حقیقت یک نوع توسل به کذب است. اگر واقعا این خانواده به این ازدواج تمایلی ندارند و برای آن مانعی می‌بینند به صورت روشن دلیل اصلی خود را بیان کنند ولی اینکه برای این کار متوسل به استخاره بشوند راه صحیحی نیست.

استخاره برای ازدواج صحیح است؟
استخاره برای ازدواج

استخاره برای ازدواج (۱۰)

 

مطالب مرتبط :

در انتخاب همسر و برخورد با خواستگار وسواس و سخت گیرم + راه حل

سوالات خواستگاری | دختر و پسر چه سوال هایی باید از هم بپرسند ؟

چه موقع می توانیم به خواستگار جواب مثبت بدهیم؟

عمده ترین مسائل پیش نیاز ازدواج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

پرده اتاق بچه | 60 مدل پرده اتاق کودک با رنگ های شاد ، کارتونی و فانتزی

پرده اتاق بچه | 60 مدل پرده اتاق کودک با رنگ های شاد و فانتزی

در این نوشته از دلبرانه قصد داریم 60 مدل پرده اتاق بچه شیک و زیبا در عین حال رنگی رنگی و شاد با طرح های خاص و فانتزی را با شما به اشتراک بگذاریم بیشتر این مدل پرده ها از مدل پرده پانچ است که هم دوخت و نصب آن ساده تر است هم ظاهری شیک و مدرن دارد . با ما همراه باشید .

پرده اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۱)

پرده اتاق خواب کودک

1- خصوصیات پرده مناسب برای اتاق بچه : 

از رنگ های شاد استفاده کنید ، اثر رنگ ها روی روح و روان آدم بزرگ ها ثابت شده است ، حالا چه رنگ های تیره ، چه رنگ های روشن ، حالا چه برسد به روح و روان کوچولو ها که خیلی لطیف و اثر پذیر تر است ، پس اولین معیار در مورد مدل پرده اتاق بچه رنگی رنگی بودن و شاد بودن آن است .

2- رنگ پرده را با رنگ های قالب وسایل ست کنید :

خوب بچه ها هم دل دارند ، حالا که انتخاب هایی به این تنوع در بازار برای رنگ و طرح پرده وجود دارد ، بهتر است کمی صبر و سلیقه در انتخاب رنگ بندی پرده ها به خرج دهید و یک مدل به روز و زیبا ولی با رنگ بندی متناسب با وسایل اتاق مثل فرش و موکت ، رنگ دیوار ، روتختی و تخت و کمد و غیره هماهنگ کنید .

3- طرح های فانتزی و کارتونی پرده بجای طرح های جدی:

لطفا این بار را بیخیال با کلاسی و مدرن بودن همه چیز شوید ، بچه ها خیال پرداز ند و طرح ها و رنگ های فانتزی و کارتونی برای آنها بی نهایت جالب است پس به جای طرح های ساده و سنگین و رنگین به سراغ مدل های فانتزی با طرح های کارتونی مورد علاقه کودکان بروید.

4- سلیقه بچه ها را در انتخاب پرده اتاق شان دخالت بدهید :

باید قبول کرد دنیای بچه ها و طرز نگاهشان به دنیا با طرز نگاه ما متفاوت است ، ولی بهتر است از حالا تمرین کنید که در کارهایی که مربوط به خود بچه هاست، از سلیقه و رای و نظرشان استفاده کنید و به آن احترام بگذارید حتی اگر سلیقه و نظر آنها را قبول نداشته باشید ، این تمرین خوبی برای بچه هاست که بدانند نظرشان برای شما مهم است .

پرده اتاق بچه (۳)

پرده جدید اتاق کودک

پرده شیک اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۴)

پرده اتاق کودک 2018

پرده اتاق کودک 2019

پرده اتاق بچه (۵)

پرده اتاق کودک 98

پرده اتاق کودک 99

پرده اتاق بچه (۶)

پرده فانتزی اتاق کودک

پرده فانتزی اتاق خواب کودک

پرده اتاق بچه (۷)

پرده رنگی رنگ اتاق کودک

پرده رنگارنگ اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۸)

پرده طرح دار اتاق کودک

پرده کاتونی اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۹)

مدل پرده اتاق کودک

مدل پرده شیک اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۱۰)

مدل پرده جدید اتاق کودک

مدل پرده جدید اتاق خواب کودک

پرده اتاق بچه (۱۱)

مدل پرده فانتزی اتاق کودک

مدل پرده فانتزی اتاق خواب کودک

پرده اتاق بچه (۱۲)

مدل پرده رنگی رنگ اتاق کودک

مدل پرده رنگارنگ اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۱۳)

مدل پرده طرح دار اتاق کودک

مدل پرده کاتونی اتاق کودک

پرده اتاق بچه (۱۴)

پرده اتاق بچه 

پرده اتاق خواب بچه 

پرده اتاق بچه (۱۵)

پرده اتاق بچه

پرده اتاق خواب بچه

پرده اتاق بچه (۱۶)

پرده جدید اتاق بچه

پرده شیک اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۱۷)

پرده اتاق بچه 2018

پرده اتاق بچه 2019

پرده اتاق بچه (۱۸)

پرده اتاق بچه 98

پرده اتاق بچه 99

پرده اتاق بچه (۱۹)

پرده فانتزی اتاق بچه

پرده فانتزی اتاق خواب بچه

پرده اتاق بچه (۲۰)

پرده رنگی رنگ اتاق بچه

پرده رنگارنگ اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۲۱)

پرده طرح دار اتاق بچه

پرده کاتونی اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۲۲)

مدل پرده اتاق بچه

مدل پرده شیک اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۲۳)

مدل پرده جدید اتاق بچه

مدل پرده جدید اتاق خواب بچه

پرده اتاق بچه (۲۴)

مدل پرده فانتزی اتاق بچه

مدل پرده فانتزی اتاق خواب بچه

پرده اتاق بچه (۲۵)

مدل پرده رنگی رنگ اتاق بچه

مدل پرده رنگارنگ اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۲۶)

مدل پرده طرح دار اتاق بچه

مدل پرده کاتونی اتاق بچه

پرده اتاق بچه (۲۷)

مدل پرده سیسمونی

پرده برای سیسمونی

پرده اتاق کودک (۱)

مدل پرده برای سیسمونی

مدل پرده شیک برای سیسمونی

پرده اتاق کودک (۲)

مدل پرده جدید برای سیسمونی بچه

پرده اتاق کودک (۳)

مدل پرده فانتزی برای سیسمونی

مدل پرده با رنگ شاد برای سیمونی

پرده اتاق کودک (۱۱)

پرده اتاق نوزاد

پرده اتاق خواب نوزاد

پرده اتاق کودک (۱۴)

پرده اتاق نوزاد

پرده اتاق خواب نوزاد

پرده اتاق کودک (۱۵)

پرده جدید اتاق نوزاد

پرده شیک اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۱۶)

پرده اتاق نوزاد2018

پرده اتاق نوزاد2019

پرده اتاق کودک (۱۷)

پرده اتاق نوزاد98

پرده اتاق نوزاد99

پرده اتاق کودک (۱۸)

پرده فانتزی اتاق نوزاد

پرده فانتزی اتاق خواب نوزاد

پرده اتاق کودک (۱۹)

پرده رنگی رنگ اتاق نوزاد

پرده رنگارنگ اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۰)

پرده طرح دار اتاق نوزاد

پرده کاتونی اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۱)

مدل پرده اتاق نوزاد

مدل پرده شیک اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۲)

مدل پرده جدید اتاق نوزاد

مدل پرده جدید اتاق خواب نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۳)

مدل پرده فانتزی اتاق نوزاد

مدل پرده فانتزی اتاق خواب نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۴)

مدل پرده رنگی رنگ اتاق نوزاد

مدل پرده رنگارنگ اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۵)

مدل پرده طرح دار اتاق نوزاد

مدل پرده کاتونی اتاق نوزاد

پرده اتاق کودک (۲۶)

پردههای اتاق بچه

پردههای  اتاق خواب بچه

پرده اتاق کودک (۲۷)

پردههای  اتاق بچه

پردههای  اتاق خواب بچه

پرده اتاق کودک (۲۸)

پردههای  جدید اتاق بچه

پردههای  شیک اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۲۹)

پردههای  اتاق بچه2018

پردههای  اتاق بچه2019

پرده اتاق کودک (۴)

پردههای  اتاق بچه98

پردههای  اتاق بچه99

پرده اتاق کودک (۹)

پردههای  فانتزی اتاق بچه

پردههای  فانتزی اتاق خواب بچه

پرده اتاق کودک (۵)

پردههای  رنگی رنگ اتاق بچه

پردههای  رنگارنگ اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۶)

پردههای  طرح دار اتاق بچه

پردههای  کاتونی اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۷)

مدل پردههای  اتاق بچه

مدل پردههای  شیک اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۸)

مدل پردههای  جدید اتاق بچه

مدل پردههای  جدید اتاق خواب بچه

پرده اتاق کودک (۱۰)

مدل پردههای  فانتزی اتاق بچه

مدل پردههای  فانتزی اتاق خواب بچه

پرده اتاق کودک (۱۲)

مدل پردههای  رنگی رنگ اتاق بچه

مدل پردههای  رنگارنگ اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۱۳)

مدل پردههای  طرح دار اتاق بچه

مدل پردههای  کارتونی اتاق بچه

پرده اتاق کودک (۳۱)

پرده صورتی برای اتاق کودک 

پرده فانتزی برای اتاق دخترانه 

پرده اتاق کودک (۳۲)

پرده صورتی برای دکوراسیون اتاق  بچه

پرده اتاق کودک (۳۳)

پرده پانچ اتاق کودک

مدل پردهایی که در این نوشته مشاهده میکنید به مدل پرده پانچ شهرت دارند به این علت که قسمت بالای این پرده ها پانچ شده یا از نوار پرده های پانچ شده آماده برای دوخت ان استفاده میشود و سپس به سادگی از میل پرده گرد برای نصب آن استفاده میشود ، این مدل از محبوب ترین و به روز ترین مدل پرده های اخیر است که بجز برای پذیرایی و آشپزخانه از بهترین و شیک ترین مدل ها برای پرده اتاق خواب کودکان است ، در لینک های زیر میتوانید بیشتر با مدل پردهای پانچ و طرح های جدید و روش های دوخت آن آشنا شوید . برای دیدن تصاویر بیشتر روی آنها کلیک کنید .

دوخت پرده پانچ | آموزش گام به گام و تصویری دوختن پردهای پانچ + 33 مدل جدید

پرده پانچ | 33 عکس پرده مدل پانچی در خانه های ایرانی 2017

پرده پانچی | 25 مدل پرده پانچ شیک و جدید + آموزش دوختن پرده پانچ

پرده اتاق کودک (۳۰)

مطالب مرتبط

ست خواب نوزاد | 30 مدل ست مسافرتی خواب شیک و بامزه برای نوزاد

رختخواب نوزاد | 40 مدل رختخواب آماده نوزاد از برند سایه

دکوراسیون اتاق کودک با ایده های تزیینی جالب و کم هزینه

دکوراسیون اتاق دخترانه | 50 عکس از اتاق های زیبا و دوست داشتنی دخترانه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دامن دخترانه | ژورنال 55 عکس دامن اسپرت و شیک دخترانه 2018 - 98

دامن دخترانه | ژورنال 55 عکس دامن اسپرت و شیک دخترانه 2018 - 98

درست است دامن دخترانه و زنانه ندارد ، اما بعضی مدل دامن ها به علت اسپرت تر بودن و مدل ها و رنگ هایی که دارند برای دختر خانم های جوان مناسب ترند تا خانم های مسن ، این نوشته به معرفی این مدل دامن ها که از بهترین ژورنال های اروپایی جمع آوری شده اختصاص دارد ، لطفا با من همراه باشید.

دامن دخترانه (۱)

نحوه انتخاب یک دامن دخترانه مناسب برای تیپ و اندام شما

دامن یک گزینه لباس پوشیدن عالی برای خانم هاست ، این لباس همیشه جذاب و روی بورس است. با این حال، دامن های مختلف مناسب انواع مختلف شکل بدن طراحی میشوند و شما باید دامن مناسب اندام خود را پیدا کنید . در مورد اندام خود فکر کنید و یک نوع دامن، مانند یک راسته یا دامن A  شکل را انتخاب کنید که برای شما متناسب و برازنده باشد. بعد میتوانید، نوع پارچه و رنگ مورد نظر را برای دامن خود را انتخاب کنید و در نهایب بقیه لباس های خود را به همراه اکسسوار و کیف وکفش مناسب با آن ست کنید .

این راهنما برای انتخاب شکل ، رنگ و طرح دامن متناسب با اندام شما از این سایت خوب به زبان فارسی ترجمه شده است .

 

دامن دخترانه

 

دامن دخترانه (۱۴)

دامن دخترانه (۱۵)

1- انتخاب دامن برای اندام های ساعت شنی شکل

1-1-انتخاب مدل 

اگر شما کمری باریک و اندامی منحنی دارید، برای بهتر دیده شدن منحنر روی کمر میتوانید به خیال راحت به سراغ مدل دامن های تنگ و چسبان از ناحیه کمر تا زانو بروید. دامن های مدل تنگ (اصطالاحا دامن های مدادی ) در واقع برای اندام های ساعت شنی شکل فرموله شده اند آنها در اطراف بدن شما پیچیده می شوند تا منحنی های طبیعی بدن شما را برجسته تر و زیبا تر نشان دهند .

2-1-انتخاب رنگ و طرح 

برای اندام های ساعت شنی بهترین انتخاب دامن هایی بدون طرح و نقش شلوغ است ، به عبارت بهتر شاید بهتر باشد دامن شما از پارچه های ساده با یک رنگ انتخاب شود نه دامن های گل گلی و طرحدار ، چرا که طرح های شلوغ ممکن است از جذابیت اندام شما و منحنی های زیبای آن بکاهد.

دامن بچه گانه دخترانه 

دامن دخترانه (۶) دامن دخترانه (۷)

2 - انتخاب دامن برای اندام های گلابی شکل

1-2-انتخاب مدل 

بهتر است یک دامن بلند تر را برای اندامی به شکل گلابی انتخاب کنید. دامن A-line  برای شکل گلابی به خوبی جواب میدهند ، زیرا که لین فرم دامن فرم کمر را برجسته می کند و این می تواند بزرگی باسن و ران ها کمرنگ تر کند. . به طور کلی دامن های بلندتر روی اندم های گلابی به خوبی کار می کند، زیرا بلند بودن اندام را کشیده تر و متناسب تر نشان میدهد ، بهتر است بلندی این دامن ها روی زانو باشد .

2-2-انتخاب رنگ و طرح 

برای اندام گلابی شکل هم انتخاب دامن هایی با طرح ها شلوغ مثل گل گلی های گل برجسته توصیه نمیشود چون باسن شما را بزگتر از چیزی که هست نشان میدهد ضمن این که بهتر است در دامن خود را جنس های نخی و لخت و سبک مثل حریر و ابریشم و ریون انتخاب کنید که روی بدن شما افتاده و مثل لباس های آهار دار پایین تنه شما را از چیزی که هست بزگتر نشان ندهد .

دامن کوتاه دخترانه ، دامن بلند دخترانه

دامن دخترانه (۸) دامن دخترانه (۹)

3 - انتخاب دامن برای اندام های سیبی شکل

1-3-انتخاب مدل 

یک دامن با سایز بزرگ برای یک اندام سیبی انتخاب کنید. اگر بدن شما مانند یک سیب است ، یعنی بالاتنه بزرگ و پایین تنه باریک دارید بهت است یک دامن باز سایز بزگتر از سایز واقعی خود انتخاب کنید . دامن با سایز بزگتر با چین و پلیسه در قسمت پایین دامن  عالی است. وجود کمربند روی باریک ترین بخش کمر شما  یک اثر لاغری ایجاد می کند و باعث میشود بزرگی بالاتنه و احیانا شکم شما کمتر به چشم بیاید .به علاوه افرادی که دارای اندام سیبی شکل هستند معمولا دارای پاهای بلند و باریک هستند. خوب اگر میخواهید توجهتان را به پاهایتان جلب کنید، دامن کوتاهتر را انتخاب کنید.

2-3-انتخاب رنگ و طرح 

برای اندام های سیبی شکل برعکس دو مورد بالا پارچه هایی با طرح و رنگ های جیغ مثل پارچه های گل گلی و پر نقش و نگار مناسب تر است چون با برجسته کردن این قسمت اندام شما راسته تر و متناسب تر دیده خواهد شد ، به علاوه بهتر است از جنس های سنگین و شق و رق و آهار دار برای متناسب تر شدن بالاتنه با پایین تنه خود استفاده کنید.

دامن دخترانه شیک ، دامن دخترانه توری

 

دامن دخترانه (۲)

دامن دخترانه (۳)

 

4 - انتخاب دامن برای خانم هایی با باسن بزرگ 

1-4-انتخاب مدل 

اگر شما دارای باسن بزرگی هستید سعی کنید یک دامن مدل ماهی با چین های قسمت پایین داشته باشید. دامن مدل ماهی در اطراف کمر و در انتها ی دامن تنگ میشوند و این شما را خوش اندام تر نشان میدهد .بخصوص که با وجود چین های پایین دامن ماهی که به سمت بیرون است منحنی زیبایی به وجود می آید که تمرکز را از نواحی از بدن که دوست ندارید به کمر و پاهای باریک شما جلب میکند .  پس اگر شما دارای باسن بزرگ هستید، این خوصیت از دامن های ماهی میتواند برای شما دلپذیر باشد.

2-4-انتخاب رنگ و طرح 

بهترین راه برای کاهش برجستگی باسن و انحراف دید از پایین تنه انتخاب دامن هایی با رنگ های تیره مثل دامن های تنگ و راسته به رنگ مشکی ست ، یا میتوانید با توجه به رنگ بلوز از همان رنگ ولی چند درجه تیره تر دامن خود را تهیه و با آن ست کنید.

دامن دخترانه پیلی دار ، دامن دخترانه بافت

دامن دخترانه (۱۲)

دامن دخترانه (۱۳)

دامن دخترانه با تور
دامن دخترانه ساده

 

دامن دخترانه (۱۶) دامن دخترانه (۱۷)

دامن دخترانه 2018
دامن دخترانه 2019

دامن دخترانه (۱۸) دامن دخترانه (۱۹)

مدل کت دامن دخترانه 2018
مدل دامن دخترانه 2019

مدل دامن مخمل کبریتی ، دامن مخمل ، مدل دامن مخمل

 

دامن دخترانه (۲۰) دامن دخترانه (۲۱)

بلوز دامن دخترانه 2019
مدل دامن دخترانه 2020

 

دامن دخترانه (۲۲) دامن دخترانه (۲۳)

کت دامن دخترانه 98
مدل دامن دخترانه 99

 

دامن دخترانه (۲۴) دامن دخترانه (۲۵)

مدل دامن دخترانه

رمدل دامن دخترانه کوتاه
مدل دامن دخترانه بلند

 

دامن دخترانه (۲۸) دامن دخترانه (۲۹)

مدل دامن دخترانه بچگانه
مدل دامن دخترانه مجلسی

 

دامن دخترانه (۳۰) دامن دخترانه (۳۱)

مدل دامن دخترانه نوجوان
مدل دامن دخترانه با تور

دامن دخترانه (۳۲) دامن دخترانه (۳۳)

مدل دامن دخترانه شیک
مدل دامن دخترانه کره ای

دامن دخترانه (۳۴) دامن دخترانه (۳۵)

مدل دامن دخترانه کلوش
مدل دامن دخترانه کودکانه

دامن دخترانه (۳۶)دامن دخترانه (۳۷)

مدل لباس دخترانه.com
مدل لباس دخترانه instagram

 

 

دامن دخترانه (۳۸) دامن دخترانه (۳۹)

مدل دامن برای دختر 11 ساله ، مدل دامن برای دختر 10 ساله

مدل دامن برای دختر 12 ساله مدل دامن برای دختر 13 ساله

دامن دخترانه (۴۰) دامن دخترانه (۴۱)

دامن اسپرت

دامن اسپرت دخترانه

دامن دخترانه (۴۲) دامن دخترانه (۴۳)

دامن اسپرت بلند
دامن اسپرت کوتاه

دامن دخترانه (۴۴) دامن دخترانه (۴۵)

دامن اسپرت بچگانه
دامن اسپرت کوتاه دخترانه

دامن دخترانه (۴۶) دامن دخترانه (۴۷)

دامن اسپرت مجلسی
دامن اسپرت زنانه

دامن دخترانه (۴۸) دامن دخترانه (۴۹)

دامن اسپرت شیک
دامن اسپرت بچه گانه

دامن دخترانه (۵۰) دامن دخترانه (۵۱)

دامن کوتاه دخترانه

دامن کوتاه دخترانه مجلسی
دامن کوتاه دخترانه

دامن دخترانه (۵۲) دامن دخترانه (۵۳)

دامن کوتاه دخترانه بچه گانه
دامن کوتاه دخترانه لی

دامن دخترانه (۵۴) دامن دخترانه (۵۵)

دامن کوتاه دخترانه اسپرت
دامن کوتاه دخترانه جدید

دامن دخترانه (۴) دامن دخترانه (۵)

 

دامن کوتاه دخترانه کره ای
دامن کوتاه دخترانه شیک

 

 

دامن دخترانه (۱۰) دامن دخترانه (۱۱)

 

دامن بلند دخترانه

دامن بلند دخترانه شیک
دامن بلند دخترانه مجلسی

دامن بلند دخترانه 2018

 

دامن دخترانه (۲۶) دامن دخترانه (۲۷)

دامن مجلسی دخترانه

دامن مجلسی دخترانه بلند ، دامن مجلسی دخترانه کوتاه

 

مطالب مرتبط

دامن کوتاه دخترانه | 25 مدل دامن کوتاه اسپرت ، تنگ ، مجلسی دخترانه

مدل دامن بلند | 44 مدل بلوز دامن بلند مجلسی شیک دخترانه 2019

کت دامن های دخترانه اسپرت | 30 مدل کت دامن مجلسی شیک ژورنالی

کت و دامن گلدار | 44 مدل ست روسری و دامن گلدار دخترانه

مدل دامن مجلسی | عکس 88 مدل دامن مجلسی دخترانه شیک اروپایی 2018

دامن چهارخونه | 35 مدل مانتو دامن چهارخانه شیک و ایرانی 2018

ست دامن و تاپ دخترانه | کلکسیون 20 مدل تاپ دامن های دخترانه 2017 اروپایی

مدل دامن پاییزی | مدل های خاص و متفاوت دامن را اینجا ببینید

مدل دامن پاییزه | 30 مدل دامن کوتاه ، بلند ، چهار خانه و جین با ساپورت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان