مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تسلیت مرگ برادر به دوست و همکار صیمی ،دوستانه و رسمی جدید

معمولا افراد با برادرهایشان خاطرات زیادی کودکی دارند.  از دست دادن برادر غم سختی است و افراد تا مدت ها نمی توانند با آن کنار بیایند.  بهترین کار در این زمان ها همدردی با فرد داغ دیده است.  عباراتی مثل هیچ کاری از دست تو برنمی آید و این موضوع تقصیر تو نیست، عبارات خوبی برای همدردی می باشد. ما اینجا در دلبرانه برای شما 40 پیام تسلیت فوت برادر شامل پیام های رسمی و غیر رسمی برای کسانی که به تازگی برادرشان را از دست داده اند جمع آوری کرده ایم .

متن تسلیت فوت برادر رسمی و دوستانه

پیام تسلیت فوت برادر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

شعر در وصف برادر با مضامین عاشقانه و دوست داشتنی جدید 1402

در این نوشته از دلبرانه چندین شعر در مورد برادر با مضامین عاشقانه و دوست داشتنی خدمت شما ارائه نماییم.

چنانچه به هر دلیل قصد دارید که یک شعر زیبا را تقدیم برادر یا برادران خود نمایید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست با ما همراه باشید.

در ادامه تعداد زیادی متن و شعر در مورد برادر همراه عکس نوشته های زیبا آماده و جمع آوری کرده ایم.

شعر در وصف برادر ادبی و دلنشین

شعر در مورد برادر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

چندین انشا با موضوع شب یلدا کوتاه و طولانی

شب یلدا و آداب و رسوم کهن آن انقدر بین ما ایرانی ها محترم و عزیز است که دوست داریم این رسم دوست داشتنی را نسل به نسل به کودکان خود منتقل کنیم . این است که با معملین و اولیا دانش اموزان با تعیین موضوع انشا شب یلدا و یا کاردستی و نقاشی در مورد ان تلاش میکنند کودکان را به معانی و مفاهیم و فسفله رسم و روسوم شب چله آشنا کنند ما هم در دلبرانه برای کمک به دانش آموزان و اولیا آنها مجموعه چندیدن انشا از ساده تا دشوار برای پایه های مختلف تحصیلی آماده کرده ایم ( هم به زبان فارسی هم انگلیسی ) که تقدیم میکنیم امیدواریم اگر در مورد این مطالب موضوعی به نظر شما رسید با ما در میان بگذارید.

انشا ادبی در مورد شب یلدا برای پایه های مختلف

انشا-شب-یلدا-۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

۲۰ انشا درباره شب یلدا و شب چله برای پایه های تحصیلی مختلف

شب یلدا یا همان شب چله خودمان از مهم ترین ، زیبا ترین و رنگارنگ و پر معنا ترین رسوم اصیل ایرانی ست و مسلما جا دارد که برای آشنایی بچه هایمان با این روسم و رسوم اصیل و زیبا تلاش کنیم . ما هم در این مطلب از دلبرانه به این مناسبت و تشویق بچه ها برای آموختن بیشتر در مورد شب یلدا ۲۰ تحقیق و انشا در مورد شب یلدا گرد آوری ، نگارش و بازنشر کرده ایم که در ادامه برای کمک به دانش اموزان در پایه های مختلف تقدیم حضور شما خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۲۰ تحقیق و انشا درباره شب یلدا و شب چله

انشا-در-مورد-شب-یلدا-۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان