مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۷۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عکس مرداد ماهی | 77 عکس پروفایل برای مردادی ها + خصوصیات

عکس مرداد ماهی | 77 عکس پروفایل برای مردادی ها + خصوصیات متولدین ماه مرداد 

برای تبریک تولد متولدین تابستانی ترین فصل سال 77 عکس مرداد ماهی زیبا و جدید را از صفحات نت و اینستاگرام جمع آوری کرده ایم و به همراه خلاصه ای از خصوصیات زنان و مردان متولد مرداد ماه - با نماد شیر -تقدیم حضور شما میکنیم . برای شما مردادی های مغرور و جذاب  آرزوی عشق و موفقیت دارم .

عکس نوشته های جید در مورد مردادی ها 

پروفایل مرداد ماهی (۱)

 

عکس مرداد ماهی جدید 

اینجا برای مردادی ها کلی عکس و عکس نوشته و عسک پروفایل جمع کردهی ایم با موضوعات زیر :

  • مرداد ماهی که باشی
  • فقط یه مرداد ماهی میتونه 
  •  دختر متولد مرداد 
  • پسر متولد مرداد 
  • به مرداد ماه نزدیک میشویم
  • مرداد ماهی عزیز 
  • من یه مرداد ماهی ام 
  • یه مرداد ماهی 
  • مرداد ماهیا 
  • مرداد ماهی یعنی
  • من متولد ماه مردادم 
  • متولدین ماه مرداد 
  • مردادیا 
  • مرداد ماه من است 
  • خوشبختی یعنی مرداد ماهی باشی ..
  • یه دختر مرداد ماهی
  • یه پسر مرداد ماهی
  • دخترای مرداد ماهی 
  • پسرای مراد ماهی 
  • میگن مرداد ماهی ها 

 

پروفایل مرداد ماهی (۲)

عکس مرداد ماهی برای پروفایل

در ادامه در کنار عکس های جدید و زیبا پروفایل مردادی ماهی خلاصه از آنچه در مورد خصوصیات زنان و مردان متولد مرداد ماه آمده است را با هم مرور میکنیم . امیدوارم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

پروفایل مرداد ماهی (۳)

خصوصیات زنان متولد مرداد

او گل کاغذ دیواری نیست، بلکه گل آفتابگردان است. امکان این که بسیار مشهور و محبوب شود فراوان است و شما باید رقبای فراوانی را از میدان به در کنید که بتوانید او را راضی سازید که باقی عمرش را با شما سپری کند.

پروفایل مرداد ماهی (۴)

عکس مردادی

هرچیزی که سلطنتی یا اصیل و یا مهم به نظر برسد، برای او جالب است.  البته احتمال هر چیزی وجود دارد، ولی او احتمالا اسمی آهنگر را به اسمیت با املای دیگری تبدیل می کند که آن معنی را ندهد.

پروفایل مرداد ماهی (۵)

عکس مرداد ماهی ها

به احتمال قریب به یقین، او رهبر اجتماعی گروه خود خواهد بود و بر زنان زیردست خود مثل یک ملکه حکومت می کند، ولی چنان لبخند صمیمی و گرم و زیبایی خواهد داشت که واقعا هیچ کس از تحکمهای او آزرده خاطر نمی شود.

پروفایل مرداد ماهی (۶)

عکس مرداد ماهی غمگین

شاید زنان دیگر احساس کنند که او به دنیا آمده است تا حکومت کند و بر آداب و رسوم، مد و رفتار همه تسلط داشته باشد. در هر حال اگر خواستید این اقتدار را از او بگیرید، بدانید که تلاشتان کاملا بیهوده است.

پروفایل مرداد ماهی (۷)

عکس مردادی ام

به نظر می رسد که طبیعت در هنگام تقسیم قابلیت ها بین زنان، برای زن متولد مرداد استثناء قائل شده و به اندازه حداقل سه زن به او نشاط، هوش، زیبایی، ملاحت و جاذبه لطیف جنسی داده است.

پروفایل مرداد ماهی (۸)

عکس مرداد ماهی جدید 

اگر شما عقده خودکم بینی دارید، بهتر است دنبال پرنده ای بگردید که پرهای درخشانش کمتر از او هستند. ابدأ توقع نداشته باشید که بتوانید از او خدمتکار حرف شنوی کوچولویی درآورید که از تک تک کلمات شما اطاعت کند.

پروفایل مرداد ماهی (۹)

عکس مردادی جان تولدت مبارک

اهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود.

پروفایل مرداد ماهی (۱۰)

عکس یه پسر مردادی 

او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.

پروفایل مرداد ماهی (۱۱)

عکس مردادیا

مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.

پروفایل مرداد ماهی (۱۲)

عکس مرداد ماهی تولدت مبارک

او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید.

پروفایل مرداد ماهی (۱۳)

عکس یه دختر مردادی 

این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم.

پروفایل مرداد ماهی (۱۴)

عکس مردادیم

البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌ اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند.

پروفایل مرداد ماهی (۱۵)

عکس یه مردادی مغرور

او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند.

پروفایل مرداد ماهی (۱۶)

عکس مرداد ماهی ام

قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند.

پروفایل مرداد ماهی (۱۸)

عکس یه مردادی جذاب 

رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید.

پروفایل مرداد ماهی (۱۷)

عکس مرداد ماه

از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند.

پروفایل مرداد ماهی (۱۹)

عکس مردادی 

اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱)

عکس یه مرداد ماهی

زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است.

پروفایل مرداد ماهی (۲۰)

عکس مرداد داره میاد

در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. این حالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند. اندکی به غرور او لطمه بزنید و یا سعی کنید که وی را در درجه دوم اهمیت قرار بدهید، آنوقت خوب خواهید دید که او هر چه باشد، خجول و سر به زیر نیست.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۲)

عکس تولد برای متولدین مرداد

بیشتر زنان متولد این ماه در همان ابتدای آشنایی خود با شما، بدون رودربایستی و با صراحت لهجه این نکته را گوشزد می کنند که مغرورتر از آن هستند که دست کم گرفته شوند، اما تعداد آن هایی که پنجه های تیز و برنده خود را لای انگشتان نرم خویش پنهان می دارند نیز کم نیست و همین ها هستند که باید جدا مواظبشان بود.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۳)

عکس تبریک تولد مرداد ماهی

اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۴)

عکس من یه مرداد ماهی ام

پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید مبتکر باشید. استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۵)

عکس مرداد ماهی جان 

بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خوهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۶)

خصوصیات مرد متولد مرداد

شاید مرد متولد مرداد را ببینید که دارد حمام آفتاب می گیرد و یا مشغول سخنرانیهای پرشور است، ولی قطعا او را در انزوای یک بیابان نخواهید دید. به احتمال قریب به یقین، او روی صحنه رفته و یا در جمع دوستان و اقوامی است که دارند او را تحسین می کنند. او شاید پولش را خرج کند، ولی قطعا ملاحتش را در فضای خالی هدر نخواهد داد. او همیشه نیاز به تماشاگر دارد.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۷)

عکس مرداد ماهی من 

بفرمائید. مخلص کلام این که به دام انداختن شیر هیچ کاری ندارد. کافی است تماشایش کنید. او بر خلاف متولدین شهریور و بهمن، شادمانه و راحت خود را به دام یک عشق دلپذیر می اندازد، به شرط آن که ورق هایتان را خوب بازی کنید، یعنی او را ستایش کنید، تملقش را بگویید و به او احترام بگذارید.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۸)

عکس مرداد ماهی تولدت مبارک

آیا او آدم خودنمایی است؟ عینک آفتابیتان را به چشم بزنید و به نور درخشان او تسلیم شوید. آیا او یکی از آن شیرهای آرام و ساکت است؟ خیلی گول ظاهر آرام او را نخورید. یال های او را از جهت مخالفشان نوازش کنید تا ببینید که چطور جرقه های خشم به هر سو پراکنده می شوند.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۹)

عکس پسر مرداد

یادتان باشد که او فقط نقش آدمهای متواضع را بازی می کند. پشت رفتار مؤدب و صبورانه او، آتشی از غرور و تکبر نهفته است که با یک حرکت احمقانه زنی که گمان می کند می تواند بر او حکم براند، شعله ور می شود.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۰)

عکس مرداد ماهی دختر

مرد متولد مرداد یک شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است.اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۱)

عکس دختر مرداد

مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمی تواند زندگی کند،‌و دل او از آئینه پاک تر و روشن تر است اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.او به دنیا آمد تا نوری در ورای رویت ها و ظرافتش را نثار تنهایی ها کند.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۲)

عکس مرداد ماهی پسر

بدون شک توصیف یک مرد متولد مرداد ماه نیست. شما ممکن است یک مرد متولد شده در این ماه را در حال گرفتن حمام آفتاب و یا ایراد یک سخنرانی جالب ببینید، اما یقین داشته باشید او را در تنهایی نخواهید دید. موضع او به احتمال خیلی زیاد در وسط صحنه و در میان جمع دوستان و آشنایانی است که پیوسته از وی تعریف و تمجید می کنند.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۳)

عکس تولد مرداد ماهی

او ممکن است که پولش را صرف هیچ و پوچ بکند اما مطمئن باشید که زندگی خود را برای هیچ و پوچ به هدر نمی دهد. برای مرد متولد برج اسد وحود ناظر و تماشاگر ضرورت دارد.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۴)

عکس مرداد ماهی یعنی 

به این ترتیب ملاحظه می کنید که تله ایکه برای یک شیر می گذارید، و چه نوعی باید باشد: «تماشاگر او باشید» و او درست بر خلاف مردان رام نشدنی متولد بهمن و شهریور، حاضر می شود که با کمال بردباری تمام رنج های یک عشق آتشین را تحمل کند، فقط به این شرط که شما در بازی عشق، بازیگر ماهری باشید.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۵)

عکس مرداد ماهی دخترونه 

به وی احترام بگذارید، تملق بگویید و تمجیدش کنید.آیا کارهای او به شدت آفتاب مرداد ماه داغ و پر حرارت است؟ عینک تیره آفتابی به چشم هایتان بزنید تا بتوانید از نور بی دریغش بهره مند شود. آیا او یکی از آن شیرهای آقامنش و ساکت است؟

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۶)

عکس مرداد ماهی پسرونه 

مراقب باشید این آقامنشی و سربزیری دست و بال شما را بند نکند تا ببینید چطور شروع به جرقه زدن می کند. به علاوه فراموش نکنید که در این حالت خاموشی و آقامنشی او نقش بازی می کند، و در ورای این سیمای مودب صبر غیر قابل تصوری وجود دارد که هر لحظه ممکن است از کنترل خارج شده و زن ملوس سبکسری را که تصور کرده است می تواند بر او حکمرانی کند،‌بسوزاند و خاکستر کند.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۷)

عکسهای مرداد

مرد متولد مرداد یک دوست بسیار خوش مشرب، یک مدافع، یک پشتیبان بسیار جدی و سر سخت و یک عاشق احساساتی می باشد. شما برای انداختن او به دام عشق محتاج به نصب تله های متعدد نیستند. او هر چند وقت یک بار آمادگی عاشق شدن را پیدا می کند.

عکس پروفایل مرداد ماهی (۱۸)

عکس مرد متولد مرداد 

مراقب این لحظه باشید، و پیدایش این احساس را در او با نور شمع و صدای دلنشین یک موزیک شاعرانه مخلوط کنید و ببینید که چطور گل سرخ عشق در قلبش شکوفا می شود. راستش این است که در یک چنین مواقعی شما خیلی هم به نور شمع و نوای ویلن احتیاجی ندارید،‌نور ماه با یک گوشه دنج هم کفایت می کند و همان نتیجه را می دهد.

عکس مرداد ماهی (۱)

عکس دختر متولد مرداد

اگر در زندگی متولد برج اسد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر کننده ای کنج عزلت اختیار می کند. برای او عملا دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید مورد پرستش واقع شود و یا بمیرد. وقتی عشق به قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش باز می گردد. او شما را به بهترین رستوران ها می برد، گرانترین عطرها و زیبا ترین گل ها را برایتان می خرد.

عکس مرداد ماهی (۲)

عکس شیر برای مرداد ماهی ها 

همراهتان به مجلل ترین تاتر ها می آید، هیجان انگیز ترین نامه های عاشقانه را می نویسد و به این تر تیب باید قلبی از سنگ خارا داشته باشید که بتوانید مقاومت کنید.طبیعی است که با دیدن چنین رفتاری از او، فورا پیش خود می پندارید که وی را دیوانه وار عاشق خود کرده اید. توصیه می کنیم که قدری بیشتر فکر کنید، زیرا عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست.

عکس مرداد ماهی (۳)

عکس شیر برای پروفایل مرداد

برای درک بهتر مطلب می توانید حرمسرایی را در نظر مجسم کنید. او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد، وجودتان را سرشار او عشق بکند، خوسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید، برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملا در زندان قرار گرفته اید. آیا او حسود است؟ جواب این سئوال شما بله است.

عکس مرداد ماهی (۴)

عکس مرداد برای پروفایل 

او به شما می گوید که چه بپوشید، موهای خود را چطور درست کنید، چه کتابی بخوانید، چه کسانی را برای معاشرت برگزینید، و برنامه روزانه خود را چطور تنظیم کنید.

عکس مرداد ماهی (۵)

عکس فقط یه مرداد ماهی میتونه

او با اصرار می خواهد بداند که چرا خرید شما دو ساعت طول کشیده است در حالی که قبلا گفته بودید بیش از یک ساعت کار ندارید. می خواهد بداند که وقتی از منزل بیرون رفته اید، چه کسی را دیده اید و او به شما چه گفته است؟

عکس مرداد ماهی (۶)

عکس مرداد ماهی حسود

هیچ بعید نخواهد بود که ناگهان مثل یک طوفان سهمگین به غرش در بیاید. شما خیلی باید مواظب حرکات چشم های خودتان هم باشید. کافی است که یک روز شما را به هنگام پختن غذا در حالی که از پنجره به بیرون خیره شده اید، ببیند و خیال کند که دارید به مرد دیگری می اندیشید.

عکس مرداد ماهی (۷)

عکس مرداد ماهی یعنی

خلاصه همیشه و همیشه به خاطر داشته باشید که خشم او واقعا طوفانی و منهدم کننده است. این خصوصیت مردهای مردادی است که ممکن است دوست داشته باشید یا نداشته باشید .

عکس مرداد ماهی (۸)

عکس پسر مردادی

حتی جزئی ترین تحریک حسادت او نیز برای اینکه بدانید آیا هنوز شما را دوست می دارد یا نه، دیوانگی محض است. او اگر شما را دوست نداشته باشد، آشکارا می گوید و اصلا مایل نیست که مورد آزمایش قرار بگیرد.

عکس مرداد ماهی (۹)

عکس دختر مردادی

این امکان کاملا وجود دارد که او بدون توجه به موقعیت زمان و مکان مردی را که با شما گرم گرفته است، چنان نقش بر زمین کند که کارش به بیمارستان بکشد. از قدیم گفته اند: « کسی دم شیر را لگد نمی کند.»عشق و عاشقی با شیر همیشه همراه باشهد و شکر نیست، چه او همانقدر که یک گربه ملوس است.

عکس مرداد ماهی (۱۰)

عکس نوشته مرداد 

عکس نوشته مرداد ماهی
عکس نوشته مردادی ام

عکس مرداد ماهی (۱۱)
عکس نوشته مردادی ها
عکس نوشته مردادیا

عکس مرداد ماهی (۱۲)
عکس نوشته مرداد ماه
عکس نوشته خردادماهی

عکس مرداد ماهی (۱۳)
عکس نوشته مردادی جانم تولدت مبارک
عکس نوشته مردادیم

عکس نوشته مرداد ماهی (۱)
عکس نوشته مرداد ماهی ها
عکس نوشته مرداد پسر

عکس نوشته مرداد ماهی (۲)
عکس نوشته مرداد ماهیا
عکس نوشته جدید برای مرداد ماهی ها

عکس نوشته مرداد ماهی (۳)
عکس نوشته یه مرداد ماهی 
عکس نوشته دختر مردادی

عکس نوشته مرداد ماهی (۴)
عکس نوشته پسر مردادی
عکس نوشته غمگین مرداد 

عکس نوشته مرداد ماهی (۵)
عکس نوشته خاص مردادی
عکس نوشته تیکه دار  مرداد ی

عکس نوشته مرداد ماهی (۶)

پروفایل مرداد 

پروفایل مرداد ماهی
پروفایل مردادیا

عکس نوشته مرداد ماهی (۷)
پروفایل مردادی ها
پروفایل مردادی ام

عکس نوشته مرداد ماهی (۸)
پروفایل مرداد ماه
پروفایل مرداد ماهی جدید

عکس نوشته مرداد ماهی (۹)
پروفایل مردادیم
پروفایل مردادی

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۰)
پروفایل مرداد ماهی دخترونه
پروفایل مرداد ماهی ها

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۱)
پروفایل مردادی مغرور
پروفایل مردادی جذاب

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۲)
پروفایل دختر متولد مرداد
پروفایل تمرد متولد مرداد

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۳)

عکس پروفایل مرداد 

عکس پروفایل مردادی
عکس پروفایل مرداد ماهی

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۴)
عکس پروفایل مردادی ها
عکس پروفایل مرداد ماهی ها

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۵)
عکس پروفایل مردادی ام
عکس پروفایل مردادیا

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۶)

عکس پروفایل من یه مردادی ام
عکس پروفایل مرداد ماه

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۷)
عکس پروفایل مرداد ماهی دخترونه
عکس پروفایل مردادی دخترونه

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۹)

عکس مرداد دخترانه

عکس دختر مرداد ماهی
عکس نوشته دختر مرداد ماهی

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۰)
عکس پروفایل ماه مرداد دخترونه
عکس پروفایل دختر مرداد ماهی

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۱)
عکس دخترونه مرداد ماهی
عکس دخترونه مرداد

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۲)
عکس دخترانه مرداد ماهی
عکس پروفایل مرداد دخترونه

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۵)
عکس تولد مرداد دختر
عکس نوشته مرداد دختر

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۴)

پروفایل شیر مرداد

پروفایل شیر برای تولد مرداد ماهی 
عکس پروفایل مرداد شیر

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۳)

عکس شیر مرداد ماه
عکس شیر مرداد ماهی

عکس نوشته مرداد ماهی (۲۶)

 

آنچه باید در مورد مرداد بدانید ؟

  • مرداد یا اَمُرداد (در فارسی افغانستان:اسد)، پنجمین ماه سال خورشیدی و ۳۱ روزه است.
  • در این تقویم مرداد از روز ۱۲۵م سال شروع و تا روز ۱۵۵م سال را شامل می‌شود .
  •  مرداد دومین ماه تابستان و ماه میانه این فصل است.
  • برج فلکی مردادماه برج اسد (شیر) است.
  • در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه پنجم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌است.
  • در گاه‌شماری زرتشتی هفتمین روز هر برج نیز مردادروز نام دارد.
  • در مردادروز از مردادماه، جشن مردادگان برگزار می‌شود.
  • ایزد این ماه امشاسپندبانو اَمِرتات است.
  • امرتات، در اسطوره‌های ایرانی و زرتشتی، ششمین امشاسپند است .
  • امرتات، نگهبان گیاهان و رستنی‌هاست و نماد پایندگی و بی‌مرگی است.

 

عکس نوشته مرداد ماهی (۱۱۸)

بیشتر بخوانید : 

عکس پروفایل متولدین فروردین | 30 عکس نوشته متولدین فروردین 

پروفایل اردیبهشت |44 عکس اردیبهشت + خصوصیات اردیبهشتی ها

پروفایل خرداد | 44 عکس خرداد ماهی + خصوصیات متولدین خرداد

عکس نوشته تیر ماهی|60 پروفایل متولد تیر+ خصوصیات متولدین تیر

عکس مرداد ماهی | 77 عکس پروفایل مردادی ها + خصوصیات مرداد 

عکس پروفایل شهریوری ها + خصوصیات مردان و زنان متولدین شهریور

پروفایل ماه مهر | ۵۰ پروفایل متولدین ماه مهر + خوصیات مهر ماهی ها

پروفایل آبانی  | ۷۰ عکس پروفایل آبانی ها  +  خصوصیات متولیدن آبان

پروفایل آذر ماهی |۵۰ عکس پروفایل آذر ماهی +خصوصیات متولدین آذر

پروفایل دی ماهی |۵۰ عکس پروفایل دی ماه+ خصوصیات دی ماهی ها

پروفایل بهمن ماه | 30 عکس نوشته بهمن + خصوصیات بهمن ماهی ها

پروفایل اسفند ماهی|55 عکس پروفایل اسفند + خصوصیات اسفند ماهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل دسته گل عروس | 110 مدل دسته گل برای عقد و نامزدی و عروسی

مدل دسته گل عروس | 110 مدل دسته گل برای عقد و نامزدی و عروسی

مدل دسته گل عروس با چه گلی قشنگه ؟ هر کس برای این سوال به سلیقه خودش جوابی دارد ، یکی دسته گل ساده وسفید پر از غنچه های گل رز دوست دارد دیگری دسته گل رنگارنگ از گل های متنوع میپسندد ، یکی عاشق دسته گل های اروپایی با گل های ساده و حشی است دیگری دوست دارد از گل های گران قیمت و لاکچری در دسته گل روز عروسی یا عقد یا حتی نامزدی استفاده کند. این که شما چه مدل گل هایی را برای دسته گل عروسی تان انتخاب میکند کاملا به سلیقه شما بستگی دارد بخصوص که در بیشتر عکس وفیلم های روز عروسی دسته گل تان حضور دارد و خاطره اش همیشه با شما میماند . پس همان چیزی را انتخاب کنید که همیشه در رویاهایتان تصور کرده اید .

اینجا ما 110 مدل دسته گل زیبا و دوست داشتنی برای همه سلیقه ها گرد آوری کرده ایم که به همراه یک راهنمای انتخاب گل تقدیم حضور شما میکنیم با این امید که بتوانید ایده های جدید و نویی از این عکس ها بگیرید و مراسم عروسی زیبایی پیش رو داشته باشید.

مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس 

گل یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین خرید ها در هر عروسی و عقد و نامزدی است. انتخاب دسته گل عروس هم یکی از مهم ترین انتخاب ها رای عروسخانم های حساس و سخت پسند است . بنابراین در مورد تزیینات دسته گل و نوع گل هایی که میخواهید انتخاب کنید بد نیست اول مدل ها و عکس ها یی از آن را تماشا کنید تا راحت تر تصمیم بگیرید چه دسته گلی برای شما مناسب تر است . عروس خانم می تواند دسته گل خود را با دیگر تزیینات محل برگزاری مراسم عروسی ست کند و یا به گونه ای انتخاب کند که در عکس های عروسی چشمگیر باشد. در مورد انتخاب گل نظر شخصی خیلی مهم است اما نکاتی هست که رعایت آنها در انتخاب دسته گل عروس خالی از فایده نیست.

مدل دسته گل عروس (۱)

دسته گل عروس با چه گل قشنگه؟

آرزوی هر عروسی است که در شب عروسی خود، دسته گلی منحصر به فرد و زیبا به دست بگیرد. داشتن کمی اطلاعات در باره گلها، می تواند به شما کمک کند که دسته گل عروس خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در این مقاله اطلاعات مختصری در باره گلهای پرکاربرد در دسته گل عروس ارایه می دهیم.

مدل دسته گل عروس (۲)

مدل دسته گل عروس با گل رز

برای دسته گل عروس، هیچ گلی به اندازه گل رز طرفدار ندارد. انواع مختلفی از گل رز، در اندازه ها و رنگ های متنوع وجود دارند. این گل خوش رنگ و خوش بو، نماد و سمبل شور و عشق است و همین باعث شده است که در دسته گل های عروس، کاربرد زیادی داشته باشد.

۰۸۴d277f3e296ce7c1187c6dbdbaaf61

 

مدل دسته گل عروس با گل مریم

گل مریم بریا خیلی ها گل خاص و متفاوتی هست به خاطر ظاهر سفید رنگش هم به خاطر اسمش یاد آوری پاکی و معصومیت است و عطر دل انگیز مسحور کننده است باعث میشود برای خیلی ها از محبوب ترین گل های باشد بخصوص برای عروس خانم هایی که انتخابشان یک دسته گل کاملا سفید وساده است یک دسته گل مریم یمتواند اسنتخاب خاص زیبا و شیکی باشد.

۱ec2b32964d5aa1a1872de6389fbc568

مدل دسته گل عروس با گل لیلیوم (سوسن)

لیلیوم یا سوسن گلی بسیار زیبا، خوشرنگ و پرطرفدار است. البته کمی هم گران قیمت است. لیلیوم در نژادهای مختلف و رنگ ها و اندازه های متفاوت وجود دارد و برای تزئینات عروسی از جمله دسته گل عروس و یا ماشین عروس بسیار پرکاربرد است. اگر از این گل برای دسته گل عروس خود استفاده می کنید، حتما از نژادهای هلندی آن استفاده کنید چرا که در برابر گرما و کم آبی، مقاوم تر هستند و در طول جشن عروسی، پژمرده نخواهند شد.

دسته گل عروس با گل لیلیوم

مدل دسته گل عروس با گل نرگس

گل نرگس انواع مختلف و رنگ بندی های گستره ای دارد ، اما نرگس در ایران به خاطر همنام بودن با نام مادر امام زمان علیه السلام از محبوبیت خاصی برخوردار است و خیلی ها دوست دارند به خاطر تبرک آن به عنوان دسته گل روز عروسشان انتخابش کنند. به علاوه گل نرگس میتواند انتخاب خاص و متفاوت برای کسانی باشد که دوست ندارند دسته گلشان معمولی و تکراری باشد.

مدل دسته گل عروس (۲۷)

مدل دسته گل عروس با گل پائونیا ( گل رز صد تومنی)

پائونیا که در فارسی به آن گل صدتومانی یا گل صدبرگ هم می گویند، گلی بزرگ، پرپشت و کمی گران است. این گل بسیار معطر است و عطری شیرین دارد. پائونیا انتخاب مناسبی برای تزئینات عروسی است و استفاده از چند عدد پائونیا در تزئین دسته گل عروس می تواند بسیار جذاب باشد. البته می توان تمام دسته گل عروس را نیز از گلهای پائونیا درست کرد.

مدل دسته گل عروس (۷)

مدل دسته گل عروس با گل شیپوری

گل شیپوری هم از جمله گل هایی است که تازگی محبوبیت زیادی برای دسته گل های خاص و متفاوت عروسی پیدا کرده است ، و به عنوان یک انتخاب متفاوت و منحصر به فرد میتواند شیک و برازنده باشد. گل شیپوری رنگ بندی و گونه های مختلفی دارد که برای عروسی باید از انواع بادوام تر و شکیل تر آن استفاده کرد.

مدل دسته گل عروس (۳۷)

مدل دسته گل عروس با گل آلاله

گل آلاله گلی بزرگ و پر از گلبرگ است و در رنگ های زرد، نارنجی، سفید و صورتی وجود دارد. این گل در دسته گل های عروس می تواند در کنار گلهای رز استفاده شود.

مدل دسته گل عروس (۲۵)

مدل دسته گل عروس با گل لاله

لاله یک گل زیبای بهاری است که پرورش آن بسیار آسان است. گل لاله انتخاب جالبی برای دسته گل عروس خواهد بود. لاله نماد خوشبختی است و در طرح ها و اندازه های مختلف کشت می شود و به همین دلیل، سلیقه های مختلف را به خود جلب می کند.

مدل دسته گل عروس (۳۳)

مدل دسته گل عروس با گل های وحشی

چیزی که در میان مدل های دسته گل اروچایی خاص و متفاوت جلوه میکند ظاهر ساده و بی آلایش آن سات که مثل لباس عروس ها و آرایش های اروپایی به سادگی طبیعی و معصومیت اهمیت بیشتری میدهد تا رنگ و لعاب اضافی . در میان این گل ها دسته گل های که پر از گل های وحشی و خود رو هستند به خاطر سادگی شان بسیار خاص و متفاوت هستد و میتواند نظر کسانی که دوست دارند کلیشه های هر چیزی را شکسته و متفاوت ظاهر شوند انتخاب بی نظیری است.

مدل دسته گل عروس (۶۴)

مدل دسته گل عروس با گل اقاقیا

شاید انتخاب گل اقاقیا برای دسته گل عروس خیلی رایج و معمول نباشد اما با دقت در مدل های دسته گل اروپایی متوجه میشوید ترکیب این گل با انواع گلهای دیگر میتواند زیبا و چشن نوزا باشد بخصوص که این گل ظاهری افتاده و خوشه ی دارد برای دسته گل های آویز گزینه مناسبی است . مثل عکس زیر که ترکیبی از گل اقاقیا و لاله با تم یاسی و بنفش است .

مدل دسته گل عروس (۴۷)

مدل دسته گل عروس با لیلی کلا (نیلوفر)

لیلی کالا از خانواده نیلوفرهاست. عروس خانم هایی که احساسات لطیفی دارند، این گل ظریف را در دسته گل عروس خود استفاده می کنند. انحناهای خاص ” لیلی کالا” ظرافت خاصی به آن بخشیده است. این گل نیز در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد و انتخاب مناسبی برای دسته گل عروس خواهد بود.

مدل دسته گل عروس (۷۲)

مدل دسته گل عروس با گل داوودی

در مورد این که گل داوودی به تنهایی برای دسته گل روز عروسی مناسب نیست با شما موافقم اما به عنوان ترکیب باسایر گل ها هم به خاطر رنگ بندی متنوع و شادش و هم به خاطر دوام و ماندگاری بالایش و هم به خاطر قیمت مناسبش گزینه خوبی است.

مدل دسته گل عروس (۸۰)

مدل دسته گل عروس با گل ادریسی (هفت رنگ )

ادریسی به دلیل انبوه گلبرگهایی که دارد و اصطلاحا پرپشت است، طرفداران زیادی دارد. انتخابی مقرون به صرفه برای دسته گل عروس که در رنگهای سبز، صورتی، سفید، کبود و آبی کشت می شود.

مدل دسته گل عروس (۶۲)

مدل دسته گل عروس با گل ارکیده

ارکیده انتخاب عروس خانم هایی است که سلیقه خاص و منحصر به فرد دارند. ارکیده، گلی خوشرنگ و گرمسیری است که می تواند جلوه خاصی به دسته گل عروس ببخشد.

دسته گل عروس ارکیده بنفش

مدل دسته گل عروس با گل یاسمن (یاس)

یاسمن (یاس فرنگی)، گلی ریز و ستاره ای شکل است و می تواند جلوه ای خاص به دسته گل عروس ببخشد. از یاس فرنگی می توان در وسط دسته گل عروس استفاده کرد و یا در دسته گل های بزرگتر برای پُر کردن فضاهای خالی لابلای گل ها از آن استفاده کرد.

مدل دسته گل عروس با گل یاس

مدل دسته گل عروس با گل مروارید (مینا)

گل مروارید برای جشن عروسی در فصل بهار یا تابستان بسیار مناسب است. این گل بسیار ارزان است و در رنگ ها و اندازه های مختلف یافت می شود و می تواند جلوه خاصی به دسته گل عروس بدهد.

مدل دسته گل عروس (۴۴)

مدل دسته گل عروس با گل آفتابگردان

انتخاب گل آفتاب گردان هم مثل خیلی از گل ها انتخاب اولی خیلی ها نیست چون اغلب عروس خانم ها سراغ کلیشه تکراری و البته زیبای رز خواهند رفت اما شما ارگ به یک دسته گل با ظاهری نچرال و طبیعی و البته خاص و منحصر به فرد فکر میکنید در مورد آن شک نکنید ، رنگ شاد و ظاهر زیبا ومتفاوت آن باعث میشود شما خاص و جسور در مراسم عروسی تان ظاهر شوید .

مدل دسته گل عروس (۱۲)

مدل دسته گل عروس با گل شقایق

گل شقایش در فرهنگ و هنر و ادبیات ما نماد عشق است و سیاهی درون گل نمادی از سوختگی دل عاشق در فراق یادش به حساب می آید . برای روی عروسی که پیوند عاشقانه شما با همسرتان است چه انتخابی زیبا تر متناسبت تر و البته خاص تر از گل شقایش ؟

مدل دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس با گل های مختلف و رنگارنگ 

اینکه دوست دارید یک دسته گل کاملا ساده و شیک و البته کلاسیک عروس داشته باشید یا یک دسته گل رنگی رنگی و متفاوت به شما بستگی دارد اما اگر دوست دارید جزء دسته دوم باشید یک عالمه نمونه خوشگل برای دسته گل های رنگارنگ به سبک اروپایی در این نوشته خواهید دید که شما را در تصمیمی که گرفتید مصمم تر خواهد کرد.

مدل دسته گل عروس (۹۹)

مدل دسته گل عروس با گل های مصنوعی

اگر چه پیشنهاد اول ما به شما انتخابا گل طبیعی با ظاهری تازه و با طراوت است اما اگر جزء کسانی هستید که دوست دارید تک تک یادگاری های عروسی را بعد از آن حفظ کنید دسته گل مصنوعی این قابلیت را بهتر دارد و همیشه به همان شکل اول برای شما میماند. اینجا ما در کنار دسته گل های طبیعی با گل ها و رنگ های مختلف چند مدل دسته گل مصنوعی برای روز عروسی یا عقد یا نامزدی گردآوری کرده این که شما را راضی خواهد کرد.

مدل دسته گل عروس (۱۰۳)

مدل دسته گل عروس 

مدل دسته گل عروس (۳)

مدل دسته گل عروس جدید

مدل دسته گل عروس (۴)

مدلهای دسته گل عروس اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۵)
مدلهای دسته گل عروس مصنوعی

مدل دسته گل عروس (۶)
مدل دسته گل عروس طبیعی

مدل دسته گل عروس (۸)
مدلهای  دسته گل عروس 2019

مدل دسته گل عروس (۹)
مدل دسته گل عروس 2020

مدل دسته گل عروس (۲۱)
مدلهای دسته گل عروس شیک 

مدل دسته گل عروس (۱۰)

مدل های دسته گل عروس در اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۱۱)
مدلهای دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس (۱۳)
مدل دسته گل رز قرمز

مدل دسته گل عروس (۱۴)
مدل دسته گل عروس رز سفید

مدل دسته گل عروس (۱۶)
مدل دسته گل عروسی ارکیده 

مدل دسته گل عروس (۱۷)
مدل دسته گل عروسی شیپوری

مدل دسته گل عروس (۱۵)
مدل دسته گل عروسی مصنوعی جدید

مدل دسته گل عروس (۱۸)
مدل دسته گل عروس instagram

مدل دسته گل عروس (۱۹)

    مدلهای دسته گل عروس 1398

مدل دسته گل عروس (۲۰)
مدلهای دسته گل عروس 1399

مدل دسته گل عروس (۲۲)
مدل دسته گل عروس لاکچری

مدل دسته گل عروس (۲۳)
مدل دسته گل عروس خاص 

مدل دسته گل عروس (۲۴)
مدلهای متفاوت دسته گل عروس 

مدل دسته گل عروس (۲۶)
مدل دسته گل عروس تک 

مدل دسته گل عروس (۲۸)
مدل دسته گل عروس زیبا

مدل دسته گل عروس (۲۹)
جدیدترین مدلهای  دسته گل عروس 

مدل دسته گل عروس (۳۰)
شیک ترین مدلهای  دسته گل عروس 

مدل دسته گل عروس (۳۱)
مدل دسته گل عروس ساده 

مدل دسته گل عروس (۳۴)
مدل دسته گل عروس با گل ریز 

مدل دسته گل عروس (۴۱)
مدل دسته گل عروس با گل آفتابگردان 

مدل دسته گل عروس (۳۵)
مدل دسته گل عروس سال با گل مینا 

مدل دسته گل عروس (۳۸)
مدل دسته گل عروس جدید با گل صدتومنی

مدل دسته گل عروس (۳۶)
مدل دسته گل عروس جدید با گل نسترین 

مدل دسته گل عروس (۴۰)
جدیدترین مدلهای دسته گل عروس با گل میخک

مدل دسته گل عروس (۴۲)

عکس دسته گل عروس 

مدل دسته گل عروس (۴۳)

عکس دسته گل عروس جدید

مدل دسته گل عروس (۳۲)
عکس دسته گل عروسی

مدل دسته گل عروس (۴۵)
عکس دسته گل عروس رز قرمز

مدل دسته گل عروس (۴۶)
عکس دسته گل عروس در اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۴۸)
عکس دسته گل عروس طبیعی

مدل دسته گل عروس (۴۹)
عکس دسته گل عروس با کریستال

مدل دسته گل عروس (۵۰)
عکس دسته گل عروس 2020

مدل دسته گل عروس (۵۲)
عکس دسته گل عروس مصنوعی

مدل دسته گل عروس (۵۱)
عکس دسته گل عروس با فوم

مدل دسته گل عروس (۵۳)
www.عکس دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس (۵۴)
عکس دسته گل عروس مدل جیدد 

مدل دسته گل عروس (۵۵)
عکس دسته گل عروس 2020جدید

مدل دسته گل عروس (۵۶)
عکس مدل دسته گل عروس 2019

مدل دسته گل عروس (۵۷)
عکس دسته گل عروس جدید 2020

مدل دسته گل عروس (۵۹)
دانلود عکس دسته گل عروس 1398

مدل دسته گل عروس (۶۰)
عکس جدیدترین دسته گل عروس 1399

مدل دسته گل عروس (۶۱)
عکس مدل دسته گل عروس 1400

مدل دسته گل عروس (۶۳)
عکس دسته گل عروس اروپایی 

مدل دسته گل عروس (۶۵)
عکس دسته گل عروس خارجی

مدل دسته گل عروس (۶۶)
عکس دسته گل عروس جدید شیک 

مدل دسته گل عروس (۶۷)
عکس دسته گل عروس جدید لاکچری

          مدل دسته گل عروس (۶۸)

مدل دسته گل عقد 

مدل دسته گل عروس (۷۰)

مدل دسته گل عقد عروس

مدل دسته گل عروس (۷۱)
مدل دسته گل عقد جدید

مدل دسته گل عروس (۷۳)
مدل دسته گل عقد محضری

مدل دسته گل عروس (۷۵)
مدل دسته گل عقد 2018

مدل دسته گل عروس (۷۴)
مدل دسته گل عقد کنان

مدل دسته گل عروس (۷۶)
مدل دسته گل عقد اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۷۷)
مدل دسته گل عقد و نامزدی

مدل دسته گل عروس (۷۹)
مدل دسته گل عقد 2017

مدل دسته گل عروس (۷۸)
مدل دسته گل عقدی

مدل دسته گل عروس (۸۱)

مدل دسته گل نامزدی 

مدل دسته گل عروس (۸۲)

مدل دسته گل نامزدی شیک

مدل دسته گل عروس (۸۳)
مدل دسته گل نامزدی دور دستی

مدل دسته گل عروس (۸۴)
مدل دسته گل نامزدی جدید

مدل دسته گل عروس (۸۶)
مدل دسته گل نامزدی و عقد

مدل دسته گل عروس (۸۷)
مدل دسته گل نامزدی عروس

مدل دسته گل عروس (۸۵)
مدل دسته گل نامزدی 2017

مدل دسته گل عروس (۸۹)
مدل دسته گل نامزدی رز

مدل دسته گل عروس (۹۰)
مدل دسته گل نامزدی در اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۸۸)
مدل دسته گل نامزدی 2018

                 مدل دسته گل عروس (۹۱)

مدل دسته گل عروسی 

مدل دسته گل عروس (۹۲)

مدل دسته گل عروسی جدید

مدل دسته گل عروس (۹۳)
مدل دسته گل عروسی شیک

مدل دسته گل عروس (۹۴)
مدل دسته گل عروسی

مدل دسته گل عروس (۹۵)
مدل دسته گل عروسی جدید

مدل دسته گل عروس (۹۶)
مدل دسته گل عروسی اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۹۷)
مدل دسته گل عروسی مصنوعی

مدل دسته گل عروس (۹۸)
مدل دسته گل عروسی 2019

مدل دسته گل عروس (۱۰۵)
مدل دسته گل عروسی instagram

مدل دسته گل عروس (۱۰۰)
شیک ترین مدل دسته گل عروسی 

مدل دسته گل عروس (۳۹)
جدیدترین مدل دسته گل عروسی 

مدل دسته گل عروس (۱۰۱)
مدل دسته گل عروسی لاکچری

مدل دسته گل عروس (۱۰۲)
مدل دسته گل عروسی ساده

مدل دسته گل عروس (۵۸)
مدل دسته گل عروسی اروپایی

مدل دسته گل عروس (۱۰۴)
مدل دسته گل عروسی با گل های وحشی

مدل دسته گل عروس (۱۰۶)

مدل دسته گل اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۱۰۷)
مدل دسته گل عقد

مدل دسته گل عروس (۱۰۸)

مدل دسته گل نامزدی

مدل دسته گل عروس (۱۰۹)
مدل دسته گل شب بله برون 

      مدل دسته گل عروس (۱۱۰)

منبع تصاویر pinterest / گردآوری و بازنشر سایت دلبرانه 

بیشتر بخوانید : 

دسته گل عروس | ۱۰۰ عکس دسته گل جدید و اروپایی عروس

دسته گل نامزدی|۴۰ مدل دسته گل عروس برای عقد و نامزدی

عروسی مختلط چی بپوشیم|۱۰۰ مدل لباس مجلسی پوشیده

چطور لباس عروسمان را محجبه کنیم که زیباتر باشد؟ +۴۰مدل

کیک عروسی | ۷۰ مدل کیک عقد و عروسی با تزیین گل طبیعی

مدل ماشین عروس | ۵۰ ماشین عروس با تزیینات خاص و شیک

مدل مو باز و ساده برای نامزدی|۴۰ مدل مو باز و ساده دخترانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

عکس های اینستاگرام دریا مرادی دشت در پیج شخصی اش

در این نوشته از بخش بیوگرافی بازیگران پرتال محبوب دلبرانه قصد داریم جدیدترین تصاویر اینستاگرام دریا مرادی دشت را درج نماییم.

تصاویر جمع آوری شده در پیج شخصی دریا مرادی دشت منتشر شده است.

دریا مرادی دشت عروس خانم فاطمه گودرزی بازیگر محبوب ایرانی است.

در ادامه با ما همراه باشید

عکس های اینستاگرام دریا مرادی دشت در پیج شخصی اش

عکس های اینستاگرام دریا مرادی دشت

زندگینامه دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت متولد سال 1368 و اهل تهران است و حرفه او بازیگری است.

زندگینامه دریا مرادی دشت

آغاز فعالیت هنری دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگری را به صورت حرفه‌ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد که شروع بسیار خوبی برای او بوده است.

به گفته خودش افتخار بزرگی بود که نصیب دریا مرادی دشت شد که با آنها در این مجموعه مهم و پروژه بزرگ همکاری داشته باشد.

آغاز فعالیت هنری دریا مرادی دشت

کارنامه هنری دریا مرادی دشت

سریال های تلویزیونی

  • سریال تبریز در مه
  • سریال امروز فردا
  • تله فیلم الم شنگه
  • سریال سوغات جنگل

کارنامه هنری دریا مرادی دشت

سریال های شبکه نمایش خانگی

  1. سریال ویلای من
  2. سریال شوخی کردم
  3. سریال در حاشیه
  4. سریال عطسه

سریال های شبکه نمایش خانگی دریا مرادی دشت

ازدواج و همسر دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت با پویان گنجی ازدواج کرده است و همسر وی نیز پسر فاطمه گودرزی است.

ازدواج و همسر دریا مرادی دشت

فعالیت دریا مرادی دشت در عرصه مدلینگ

گفتنی است که وی علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند و با برخی از برند های شال و روسری نیز همکاری میکند.

فعالیت دریا مرادی دشت در عرصه مدلینگ

پیج اینستاگرام دریا مرادی دشت

آدرس پیج اینستاگرام دریا مرادی دشت از طریق لینک زیر در دسترس است.

daryamoradidasht@

گفتنی است که وی 20.5k فالوور و دنبال کننده در صفحه شخصی خود دارد.

پیج اینستاگرام دریا مرادی دشت

در ادامه شما را به تماشای تصاویر اینستاگرام دریا مرادی دشت دعوت می نماییم

اینستاگرام دریا مرادی دشت و همسرش

اینستاگرام دریا مرادی دشت و همسرش

پیج اینستاگرام دریا مرادی دشت

پیج اینستاگرام دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکس اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکس اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکسهای اینستاگرامی دریا مرادی دشت

عکسهای اینستاگرامی دریا مرادی دشت

پست اینستاگرام دریا مرادی دشت

پست اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکس دریا مرادی دشت در اینستاگرام

عکس دریا مرادی دشت در اینستاگرام

دریا مرادی دشت در اینستاگرام

دریا مرادی دشت در اینستاگرام

عکس های دریا مرادی دشت در اینستاگرام

عکس های دریا مرادی دشت در اینستاگرام

عکس نیم رخ دریا مرادی دشت

عکس نیم رخ دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت اینستا

دریا مرادی دشت اینستا

دریا مرادی دشت در تبریز در مه

دریا مرادی دشت در تبریز در مه

دریا مرادی دشت instagram

دریا مرادی دشت instagram

عکس دریا مرادی دشت همسر پویا گنجی

عکس دریا مرادی دشت همسر پویا گنجی

اینستای دریا مرادی دشت

اینستای دریا مرادی دشت

عکس دریا مرادی دشت بازیگر 

عکس دریا مرادی دشت بازیگر

تصاویر جدید دریا مرادی دشت

تصاویر جدید دریا مرادی دشت

تصاویر جدید اینستاگرام دریا مرادی دشت

تصاویر جدید اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکس های زیبای دریا مرادی دشت

عکس های زیبای دریا مرادی دشت

عکس شخصی دریا مرادی دشت

عکس شخصی دریا مرادی دشت

عکس مدلینگ دریا مرادی دشت

عکس های دریا مرادی دشت

عکس های دریا مرادی دشت

عکس های دریا مرادی دشت

پیج شخصی اینستاگرام دریا مرادی دشت

پیج شخصی اینستاگرام دریا مرادی

پیج اصلی اینستاگرام دریا مرادی دشت

پیج اصلی اینستاگرام دریا مرادی دشت

پیج رسمی اینستاگرام دریا مرادی دشت

پیج رسمی اینستاگرام دریا مرادی

آدرس پیج اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

آدرس پیج اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

آدرس پیج اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

آدرس پیج اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام رسمی دریا مرادی دشت

صفحه اینستاگرام رسمی دریا مرادی دشت

آدرس صفحه اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

آدرس صفحه اینستاگرام شخصی دریا مرادی دشت

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی دریا مرادی دشت

اینستاگرام دریا مرادی دشت

اینستاگرام دریا مرادی دشت

 

عکس دریا مرادی دشت در جمع دوستانش

عکس دریا مرادی دشت در جمع دوستانش

عکس دریا مرادی دشت و پدر و مادرش

عکس دریا مرادی دشت و پدر و مادرش

عکس آتلیه ای دریا مرادی دشت

عکس آتلیه ای دریا مرادی دشت

اینستاگرام دریا مرادی دشت

اینستاگرام دریا مرادی دشت

عکس اینستاگرام دریا مرادی دشت

آدرس اینستاگرام دریا مرادی دشت

آدرس دریا مرادی دشت در اینستاگرام

صفحه دریا مرادی دشت در اینستاگرام

صفحه دریا مرادی دشت در اینستاگرام

پیج دریا مرادی دشت در اینستاگرام

منبع: بیوگرافی ها / اینستاگرام / ویکیپدیا

بیشتر بخوانید

عکس های اینستاگرام مهنوش صادقی

عکس های اینستاگرام وحید رهبانی

عکس های اینستاگرام ساناز سعیدی

عکس های اینستاگرام افسانه پاکرو

عکس های اینستاگرام ندا جبرائیلی

عکس های اینستاگرام الهام حمیدی

عکس های اینستاگرام کامبیز دیرباز

عکس های اینستاگرام ریحانه پارسا

عکس های اینستاگرام هوتن شکیبا

عکس های اینستاگرام ترانه علیدوستی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال سلام آقای مدیر + بازیگران سریال سلام آقای مدیر

در این نوشته از بخش معرفی فیلم و سریال پرتال دلبرانه قصد داریم به معرفی سریال سلام آقای مدیر  بپردازیم.

سلام آقای مدیر سریالی جدید است که برای نمایش در شبکه دو تولید شده و قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

این مجموعه به سفارش سیما فیلم و برای جمعیت مخاطب خانواده و نوجوان تولید می شود.

در این مطلب با این سریال بیشتر آشنا خواهید شد.

در ادامه با ما همراه باشید....

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال سلام آقای مدیر + بازیگران سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر

تصویربرداری سریال سلام آقای مدیر به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری در مرحله پایانی قرار گرفته است و قرار است سال 1398 به روی آنتن برود.

گروه سازنده این مجموعه در حال حاضر در لوکیشن خانه فهیم در غرب تهران به سر می‌برند .

پیش بینی شده تا پایان اسفند تصویربرداری و تدوین این مجموعه به پایان برسد تا در سال ۹۸ از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

نکته قابل توجه در مورد این مجموعه این است که طرح این مجموعه در سال ۹۱ به سیمافیلم ارائه شده و بعد از گذشت شش سال و نهایت در سال ۹۸ به تولید رسیده است.

خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر

خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر

موضوع و داستان این مجموعه حور و محور فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند.

او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است.

کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به بازماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

این سریال درباره دانش آموزان بوده و  دارای قصه‌ای دنباله‌دار است که در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌شود.

بازیگران سریال سلام آقای مدیر

بازیگران سریال سلام آقای مدیر

از جمله هنرمندانی که در این سریال حضور دارند :

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی

سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار

سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست نیکی مظفری،مجید اکبری، سالار بابابیگلو، فرزین محدث، پیام ملک زاده

حمید معدن کن، هاشم تفکری بافقى، روزبه سیاه منصورى، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى

غزاله اکرمى، آرزو رضایى، نغمه عسگرى و… هستند که در این سریال بازی کردند.

عوامل سریال سلام آقای مدیر

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

علیرضا توانا (نویسنده و کارگردان)

منوچهر شاهسواری (تهیه کننده)

عارف نامور (مدیر تصویربرداری)

شهرام متولی باشی (مدیر صدابرداری)

سعید شهسواری و پرهام وفایی (تدوین)

احمد ساکت (برنامه ریز و مدیر تولید)

الهام صالحی (طراح گریم)

سید محسن آهنگرانی (طراح صحنه و لباس)

کرم چیلان و رسول سید حاتمی (تدارکات).

لوکیشن سریال سلام آقای مدیر

لوکیشن مجموعه سلام آقای مدیر

علیرضا توانا کارگردان در خصوص سریال سلام آقای مدیر گفت: حدود ۵۰ درصد سلام آقای مدیر تصویربرداری شده است.

وی در خصوص بازیگران و لوکیشن بیان کرد:لوکیشن اصلی ما در تهران است و تصویربرداری تا پایان سال ادامه دارد. در این سریال ۱۲۰ بازیگر حضور دارند.

توانا گفت: قصه ما درباره فردی به نام امیرعلی صدرا دبیر موفق ادبیات است که بعد از فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد.

او مدیریت دبیرستانی را به عهده می‌گیرد و اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

زمان پخش سریال سلام آقای مدیر

زمان پخش سریال سلام آقای مدیر

این سریال به سفارش سیما فیلم و برای مخاطب خانواده و نوجوان تولید می‌شود که قرار است پاییز ۹۸ از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

سریال سلام آقای مدیر چند قسمت است

سلام آقای مدیر چند قسمت است

این مجموعه در ۲۶ قسمت نگارش و ساخته شده است.

در ادامه به معرفی برخی از بازیگران اصلی این سریال می پردازیم

بازی داریوش فرهنگ در سریال سلام آقای مدیر

بازی داریوش فرهنگ در سلام آقای مدیر

داریوش فرهنگ در خانواده‌ای متوسط در آبادان به‌دنیا آمد.

او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به‌همراه خانواده به شهر جوپار از توابع کرمان (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد.

مادر وی از طایفه اصیل و سرشناس شهیدی زندی جوپار می‌باشد. دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس از آن که در دانشگاه پذیرفته شد به تهران رفت.

او در سال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد.

او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و در سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر پیاده را بنیان گذاشت.

نخستین فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم کوتاه سمندر (واروژ کریم‌مسیحی) در سال ۱۳۵۹ بود.

وی در سریال گاندو هم نقش جذابی داشت.

ایفای نقش اتابک نادری در سریال سلام آقای مدیر

ایفای نقش اتابک نادری در سلام آقای مدیر

اتابک نادری متولد ۱۵ اسفند ۱۳۴۹ در اردبیل بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.

او فارغ التحصیل کارشناس بازیگری، دانشکده هنر و معماری، دانشگاه آزاد اسلامی و ‏کارشناس ارشد، هنرهای نمایشی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اولین فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۷ به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی چشم عقاب آغاز نمود.

بازی ارسلان قاسمی در سریال سلام آقای مدیر

بازی ارسلان قاسمی در سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی متولد۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران بازیگر و خواننده ایرانی است.

او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.

وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده‌است قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد. او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

نقش آفرینی روزبه حصاری در سریال سلام آقای مدیر

نقش آفرینی روزبه حصاری در سلام آقای مدیر

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان و دارای مدرک مهندسی صنایع است.

وی در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد.

بازی سوگل طهماسبی در سریال سلام آقای مدیر

بازی سوگل طهماسبی در سلام آقای مدیر

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است و دارای اصالتی بختیاری است.

بزرگ‌شدهٔ اهواز و فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود.

داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

سیما خضرآبادی در سریال سلام آقای مدیر

سیما خضرآبادی در سریال سلام آقای مدیر

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال ایستگاه آخر منوچهر عسگری‌نسب آغاز کرد و در سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال وضعیت سفید حمید نعمت‌الله دیده شد.

بعد از آن در فیلم سینمایی من و زیبا به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌های چک برگشتی و هفت سین هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد.

حضور شیدا یوسفی در سریال سلام آقای مدیر

حضور شیدا یوسفی در سلام آقای مدیر

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است.

او تاکنون ازدواج نکرده و خبر یا عکسی در این مورد منتشر نکرده است و مجرد میباشد.

فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است.

حضور علی اوسیوند در سریال سلام آقای مدیر

حضور علی اوسیوند در سلام آقای مدیر

علی اوسیوند (زاده ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد.

او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد. وی همچنین همسر حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.

اوسیوند دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است.

وی همسر حمیرا ریاضی می‌باشد.

وی فعالیت هنری اش را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شروع نموده؛

و بازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.

ایفای نقش فرزین محدث در سریال سلام آقای مدیر

ایفای نقش فرزین محدث در سلام آقای مدیر

فرزین محدث متولد ٢١ اردیبهشت ۱۳۵۸ بازیگر اهل ایران است. او با فیلم شاعر زباله‌ها به شهرت رسید.

او فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه سوره در رشتهٔ آشپزی فارغ التحصیل شد.

او همچنین از اعضای گروه تئاتر شالیزه و نیز مدرس بدن و بیان، مؤسسه فرهنگ و فیلم تهران نیز بوده‌است.

حضور کاظم بلوچی در سریال سلام آقای مدیر

حضور کاظم بلوچی در سریال سلام آقای مدیر

کاظم بلوچی متولد ۱۳۳۵ در شیراز کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.

بلوچی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر ساکت به کارگردانی جعفر والی آغاز کرد.

شروع کار وی در رادیو تلویزیون با بازی در برنامهٔ رادیویی «تئاتر هفته» و در سینما با ایفای نقشی کوتاه در فیلم گزارش عباس کیارستمی آغاز شد.

از کارهای شاخص او می‌توان به کارگردانی و بازی در مجموعه تلویزیونی عیاران اشاره کرد.

بازی مهسا هاشمی در سریال سلام آقای مدیر

بازی مهسا هاشمی در سلام آقای مدیر

مهسا هاشمی بازیگر جوان و مستعد ایرانی است که در ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۷۷ در شهر تهران متولد شد.

این بازیگر در حال حاضر دانشجوی رشته مهندسی عمران بوده و حرفه بازیگری از ۵ سالگی  آغاز کرده است.

این افتخار بزرگی برای مهسا هاشمی بود که در شروع فعالیت بازیگری خود را با کارگردانان و اساطید بزرگی همچون آقای کمال تبریزی (سرزمین کهن)

آغاز کرد.

ایفای نقش نیکی مظفری در سریال سلام آقای مدیر

ایفای نقش نیکی مظفری در سلام آقای مدیر

نیکی مظفری تنها فرزند مجید مظفری بازیگر سینما است. وی متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۶ و دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است.

نیکی مظفری مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

وی با سریال بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم توانست دیده شود.

وی دختر مجید مظفری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است و تک فرزند هم می باشد .

وی مادر خود را از دست داده است و چندین سال است که با پدرش زندگی می کند.

در ادامه شما را به تماشای تصاویر پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر دعوت می نماییم.

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

اتابک نادری پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

اتابک نادری پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

ارسلان قاسمی و فرزین محدث پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی و فرزین محدث پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

داریوش فرهنگ در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

داریوش فرهنگ در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

روزبه حصاری و داریوش فرهنگ در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

روزبه حصاری و داریوش فرهنگ در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

 

علی اوسیوند در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

علی اوسیوند در پشت صحنه سریال سلام آقای مدیر

منابع: ویکیپدیا / yjc / پارس نیوز / حرف تازه / ایسنا

بیشتر بخوانید

سریال بوی باران

سریال ترور خاموش

سریال گیله وا

سریال خواب زده

سریال فوق لیسانسه ها

سریال قورباغه

سریال هیولا

سریال پس از آزادی

سریال از سرنوشت

سریال پردیس

سریال حکایت کمال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دسته گل عروس | 100 عکس دسته گل جدید و اروپایی عروس

دسته گل عروس | 100 عکس  دسته گل شیک و جدید اروپایی عروس

دسته گل عروس یک از مهم ترین و زیبا ترین انتخاب های او در مراسم عروسی است ، و به نشانه زیبایی و طراوت و تازگی با عروس خانم که در ابدای یک زندگی تازه است همراه میشود ، این که یکی دسته گل ساده و شلوغ پلوغ اروپایی با گل های وحشی دوست دارد و دیگری دسته گل عروس مرتب و منظم با گل های یک دست رز و تزیین تور و مروارید مهم نیست مهم این است که خاطره این دسته گل با عکس های عروس و داماد در آتلیه جاودانه میشود پس برای انتخاب چیزی که در ذهن دارید وقت کافی بگذارید تا بعدا از دسته گلی که خریده اید پشیمان نشوید .

اینجا ما در کنار 100 مدل دسته گل عروس زیبا و با رنگ بندی متنوع و خاص یک راهنمای کامل انتخاب دسته گل آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما قرار گیرد و به شما کمک کند ایده های جدیدتر و خاص تری برای دسته گل مراسم عقد ، نامزدی یا عروسی تان انتخاب کنید .

100 مدل دسته گل عروسی با طرح های جدید 

دسته گل عروس (۱)

 

انتخاب دسته گل عروس

نکات کلیدی برای انتخاب دسته گل عروس:

همانطور که گفته شد، انتخاب دسته گل زیبا و مناسب یکی دیگر از قسمت های مهیج در برگزاری جشن می باشد و باید بهترین دسته گل انتخاب شود . برای اینکه بتوانید زیباترین دسته گل را در این شب فراموش نشدنی در دست داشته باشید مطلب زیر را دنبال کنید....

انتخاب دسته گل مناسب برای جشن عروسی احتیاج به زمان دارد. یعنی شما نمیتوانید به سادگی گل مورد نظرتان را انتخاب کنید،قبل از هر کاری به این فکر کنید که چه چیز هایی را دوست دارید و چه چز هایی را دوست ندارید. بعد به سراغ گل فروش بروید. شما دو چیز را باید بدانید: اول از همه اسم و نوع گل ها مثلا چه مدل دسته گلی با چه رنگ ها و چه گل هایی و دوم قرار داد و بقیه جزئیات.

 

دسته گل عروس (۲)

 

به هماهنگی دسته گل با لباس عروس فکر کنید

قبل از اینکه دسته‌گل‌تان را سفارش دهید به سبک لباس عروس‌تان توجه کنید. قرار است شما در آن شب رویایی چه لباسی بپوشید، یک لباس کلاسیک و پرنسسی، یک لباس ساده سفید یا یک لباس مسحورکننده مدرن؟ سبک لباس شما در انتخاب دسته‌گل شما بسیار مهم است. اگر لباسی با دنباله بلند دارید، می‌توانید دسته‌گل‌های آبشاری را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته‌گل‌های گرد بیشتر با لباس شما جور در‌می‌آیند. در اصل تناسب دسته‌گل با لباس‌تان خیلی در زیبایی و خیره‌کنندگی شما نقش دارد.

 

دسته گل عروس (۴)

 

به رنگ دسته گل عروس توجه کنید

شاید گل سرخ بهترین انتخاب برای دسته گل عروس باشد اما نگاه را خسته می کند و بیش از حد جسورانه به نظر می آید؛ بنابراین می توانید به کمک رنگ هایی مثل زرد این اثر را خنثی کنید، همچنین می توانید از سفید برای ملایم تر کردن سرخی گل ها و یا از رنگ های سبز باشکوه به تقلید از سبز های جنگل استفاده کنید.

صورتی هم رنگ محبوبی برای مراسم عروسی است. شما می توانید رنگ های زرد و نارنجی را به گل های صورتی اضافه کنید.با این کار حتی آن ها درخشان تر به نظر خواهند رسید. اما اگر انتخاب ملایم تری می خواهید رنگ های، کم رنگ تر یا سفید بژ را به دسته گلتان بیافزایید.

گل های سفید می توانند نگاه ها را به سمت خود بکشانند که خود گاهی اوقات شیرین و مطلوب است. اضافه کردن رنگ هایی که بیشتر دیده می شوند، می تواند آن را درخشان تر کند. مثلا می توانید رنگ های صورتی و زرد را برای به دست آوردن ظاهری حساس و ظریف با گل های سفید در نظر بگیرید. اما اگر ترجیح می دهید بیشتر به نظر آیید از رنگ بسیار سرخ، سبز تیره و بنفش با گل های سفید استفاده کنید.

 

دسته گل عروس (۵)

 

به رنگ فصل هم فکر کنید

بعضی گل ها مربوط به فصل خاصی هستند، پس قبل از اینکه عاشق یکی از آنها شوید به فصلشان دقت کنید.همچنین خیلی از گل ها به نوعی شبیه هم هستند. این کار شما را آسان میکند، چراکه میتوانید از گل های شبیه به هم اما ارزان تر استفاده کنید. اگر شما ترکیب رنگ دسته‌گل‌تان را هماهنگ با فصل سال انتخاب کنید، در آن معرکه می‌شوید.

دسته‌گل‌های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز هماهنگی دارند ولی دسته‌گل‌های نقره‌ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان مناسب‌اند. اگر قرار‌است برای فصل بهار جشن ازدواج‌تان را برگزار کنید، سراغ دسته‌گل‌های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته‌گل‌هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود. فراموش نکنید دسته‌گل‌هایی با رنگ قرمز و نارنجی و زرد برای پاییز عالی هستند ولی در فصل بهار شما انتخاب‌های بسیاری برای گل‌های دسته‌گل ازدواجتان خواهید داشت. البته اغلب عروس‌خانم‌ها دسته‌گل‌های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس‌شان ترجیح می‌دهند.
مکان عروسی روی گل ها تاثیر می گذارد.

 

دسته گل عروس (۳)

 

شما با توجه به جایی که انتخاب میکنید نحوه ی گل آرایی مختلفی را احتیاج دارید. برای مثال اگه توی یک باغ عروسی می گیرید، با توجه به آن همه درخت و گل بهتراست که از گل های کمتری روی میزها استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسد. برعکس اگر در تالار عروسی می گیرید،از گل آرایی بیشتری استفاده کنید تا جلوه مراسم را چند برابر کند.

 

دسته گل عروس (۶)

 

به گل فروش‌تان اعتماد کنید

بهتر است به گل‌ فروش اعتماد کنید. به او دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته‌گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ولی بعد او را آزاد بگذارید تا دسته‌ گلتان را تزیین کند. بالاخره کار او هرروز تزیین گل است و خیلی بیشتر از شما می‌داند که چه می‌کند. از مجلات و وبلاگها عکس دسته گل های مورد علاقه تان را جدا کنید و به گل آرایتان نشان دهید و اگر ترکیبی از آن ها را دوست دارید با مشاوره گل فروش دسته گلتان را برگزینید اگر امکان دارد لباسی سفید و تقریبا مشابه لباس عروسی تان بر تن کنید و دسته گل های مختلف را بیازمایید تا پس از دیدن عکس ها بتوانید به راحتی در مورد دسته گل مورد علاقه تان تصمیم بگیرید.

 

دسته گل عروس (۷)

 

دسته‌ گلی هم‌قد و قواره خود‌تان بخرید

دقت کنید که دسته‌گل شما تمام دست و انگشتان شما را نپوشاند. عروس‌خانم‌های ریزنقش دسته‌گل‌هایی را انتخاب کنند که جمع وجورتر و مناسب قد و قواره‌شان باشد ولی عروس خانم‌های قدبلندتر می‌توانند دسته‌گل‌های بزرگ‌تری را برگزینند. بالاخره هم در عکاسی و فیلم‌برداری و هم در مراسم‌تان باید حلقه و دست‌بند و ساعت‌تان دیده شود.

حمل دسته گل های گرد و کوچک آسان است اما نسبت لباس و خود عروس را هم در نظر بگیرید. باید تعادل و تناسب بین یک لباس عروس بزرگ با یک دسته گل با خوشه های بزرگتر و متراکم تر حفظ شود. خوب است شکل کلی را به خاطر داشته باشید و نمای کلی را در ذهن مجسم کنید.

برخی افراد قد بلند نیاز به دسته گل های آبشار مانند دارند اما اصلا این مدل دسته گل ها را به عروس خانم های کوتاه قد توصیه نمی کنیم. دسته گل های بلندی که به دور دست گره می خورند و یک وری روی ساعد می افتند در حالی که ساقه ی گل های آن دیده می شوند برای عروس خانم هایی که بازوهای درشت یا شانه های پهنی دارند اصلا مناسب نیست. بهترین انتخاب برای خانم هایی با لباس کوتاه، دسته گل های کوچک تر یا ظریف و حتی به دست گرفتن یک شاخه گل است.

 

دسته گل عروس (۸)

 

دسته‌‌ گلی میوه‌ای و خوش‌ بو بخرید

اگر کمی ابتکار به خرج دهید می‌توانید دسته‌گل‌های منحصر به فردی سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه‌ها و سبزی‌ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد. البته این نوع دسته‌گل برای عروس‌هایی مناسب است که دوست دارند متفاوت باشند. اگر هم قرار است جشن ازدواج شما در یک فضای بسته و کوچک مثل منزل‌تان برگزار شود به سراغ گل‌هایی در دسته‌گل‌تان بروید که بوی زیادی نداشته باشند. مثلا گل مریم و شب‌بو برای چنین مراسمی مناسب نیستند. برعکس شما می‌توانید چنین گل‌های خوش‌بویی را برای جشن‌های مفصل‌تر و در فضای بازی مثل باغ استفاده کنید.

 

دسته گل عروس (۱۰)

 

مواظب لباس‌تان هم باشید!

قطعا شما دوست ندارید گرده گل‌ها، لباس‌تان را کثیف کنند و یا شما را در لباس عروس و آرایش به عطسه و حساسیت بیندازند. بنابراین گل‌هایی را برای دسته‌گل ازدواج‌تان برگزینید که گرده پخش نکنند. اگر هم به حساسیت فصلی دچار هستید، در انتخاب گل‌ها دقت کنید. به هر حال دیدن عروسی که مدام عطسه می‌زند و دچار آب‌ریزش بینی شده، چندان جالب نیست.

 

دسته گل عروس (۱۲)

 

چه سبکی از دسته گل عروس را ترجیح می‌دهید؟

سبک‌های خاصی برای آراستن دسته‌گل عروس وجود دارد که اول باید ببینید با کدام مدل راحت‌اید و  کدام مدل را در تمام طول عروسی در دست بگیرید و درضمن کدام مدل به لباس شما بیشتر می‌آید؟

 

  1. دسته‌گل‌های بازویی:

این دسته‌گل‌ها معمولا دسته‌ گلهایی هستند که ساقه بلندی دارند و هنگامی‌که آنها را در لباس عروس در دست می‌گیرید، تا آرنج شما را می‌پوشانند. این سبک دسته‌گل عروس بیشتر حالت کلاسیک و قدیمی دارد.

 

  1. دسته‌گل‌های آبشاری:

در این دسته گل ها، گل ها و شاخ و برگ ها به صورت آبشاری از دسته گل به سمت پایین آویزان می شوند ، تقریبا شکلی مثلثی دارند و انتهای دسته گل نیز حالت معلق دارد.این نوع دسته گل ها برای عروسی های مجلل  وتشریفاتی بیش تر کاربرد دارند و هم چنین برای عروس خانم های چاق مناسب ترند . دسته گل آبشاری به خاطر فرم و شکلی که دارد به قطره ی اشک نیز معروف است.

 

  1. دسته‌گل‌های گرد:

دسته‌گل‌هایی که به‌صورت گرد آراسته شده‌اند، تقریبا برای هر لباس و جشنی مناسب‌اند. این دسته‌گل‌ها را معمولاً گل فروشی‌های معتبر درست می‌کنند چون در طراحی این دسته‌گل‌ها تبحر زیادی دارند.

 

  1. دسته‌گل‌های دست‌بندی:

استفاده ی این نوع دسته گل ها بسیار آسان و راحت است و اگر حوصله دسته گل ندارید و یا با آن راحت نیستید بهتر است دسته گل های کوچکی را سفارش دهید که به وسیله ی یک کش ، سیم یا روبان که روی آن نیز با روبان و گل تزئین شده است مثل یک دستبند دور مچ بسته می شوند . این نوع دسته گل برای مراسم نامزدی، حنابندان و لباس عروسی های ساده تر و حتی ساقدوش های عروس خانم مناسب تر است.

 

  1. دسته گل های قلبی:

این نوع دسته گل کاملا به شکل قلب بوده و نماد عشق است . برای عروس هایی که در روز عشاق برگزار می شوند بسیار مناسب است و هنوز در بین ایرانیان زیاد جا نیفتاده است.

 

  1. دسته گل های رنگین کمان:

این دسته گل معمولا به شکل گرد است و با انواع گل و رنگ های مختلف می توان آن را به وجود آورد . هر ردیف این دسته گل از یک نوع گل چیده می شود . مثلا ردیف اول گل رز سفید، ردیف دوم گل عروس ، ردیف سوم گل ارکیده و .. که به صورت گرد چیده می شوند.

 

  1. دسته گل های مخلوط:

این دسته گل می تواند توسط یک طراح حرفه ای و با استفاده از ذوق و خلاقیت او به وجود آید . هر گونه دسته گل فانتزی خاص را که خارج از چهارچوب خاصی باشد می توان دسته گل مدرن یا مخلوط نامید.

 

  1. دسته گل های هلالی:

این دسته گل کاملا شبیه هلال ماه است . بدین صورت که جای دست گرفتن دسته گل دقیقا وسط آن (بین دو سر هلال ) قرار دارد و دو طرف انتهایی دسته گل حالت معلق دارد و از این لحاظ شبیه به دسته گل های آبشاری است . این دسته گل هنوز بین مردم ایران جا نیفتاده است و از لحاظ ساختاری ظریف در آوردن این دسته گل کار دشواری است.

 

  1. دسته گل های عصایی:

همه ی ما در کارتون های زمان کودکی ملکه و یا پادشاه هایی را دیده ایم که کلاه و عصایی خاص در دست داشتند که به آن عصای خاص "دیهیم گفته می شود . جنس این کلاه و عصای پادشاهان از طلا یا نقره بوده و با جواهرات و سنگ های قیمتی مثل : یاقوت و زمرد و ... تزئین می شده است.معمولا این عصا و کلاه مخصوص سلطان یک کشور است ، این سلطان می تواند مانند ملکه ی الیزابت انگلستان یک زن باشد و یا یک مرد .

 

  1. دسته گل های توپی:

برای مراسم نامزدی بیش تر کاربرد دارد و معمولا با گل رز تهیه می شود. توپی را در نظر بگیرید که روی سطح آن با گل پوشانده شده است ، هیچ ساقه ی گلی در آن وجود ندارد و با یک روبان که از وسط توپ بیرون می آید می توانید آن را در دست بگیرید یا دور مچ خود ببندید.

 

  1. سبد گل:

بعضی از خانم ها دوست دارند به جای دسته گل ، سبد گل در دست بگیرند که البته این سبد کوچک خواهد بود و مانند کیف دستی روی ساق دست عروس می افتد و یا می توان آن را از دسته اش گرفت. گاهی می توان در این سبدها از گل های آویزان استفاده کرد تا گل ها به صورت آبشاری از داخل سبد به بیرون ریخته باشند. سبد گل نیز می تواند از جنس چوب و به رنگ چوب یا سفید رنگ باشد. این نوع دسته گل ها نیز بیش تر برای مراسم حنابندان یا عقد مناسب هستند.

 

  1. دسته گل های حلقه ای:

این نوع دسته گل ها به دسته کل های دستبندی شباهت دارند با این تفاوت که دسته گل های حلقه ای دور مچ بسته نمی شوند و باید آن ها را مثل یک حلقه در دست گرفت .قطر این حلقه ها را براساس اندازه ای که دوست دارید باید انتخاب کنید و معمولا با روبان های بلند و پهن تزئین می شوند که برای مراسم عروسی زیاد مناسب نیستند.

 

  1. دسته گل پیچی :

این دسته گل برای مراسم حنابندان بسیار مناسب است ولی درست کردن این گل ها کمی مهارت می خواهد . این دسته گل به این صورت است که گل ها را مانند مار روی دست خود پیچ می دهند و این پیچ معمولا بالاتر از آرنج نمی رود و گاهی حتی می توان آن را برای دور پاها هم سفارش داد . یعنی یک دست با یک پای مخالف را بدین شکل گل زد . البته باید توجه داشته باشید که برای سفارش این نوع گل ها لباس تان نباید آستین داشته باشد و اگر برای پاها یتان نیز گل سفارش می دهید حتما لباس تان باید کوتاه باشد تا گل ها بتوانند خودشان را نشان دهد . البته گل زدن پا به دلیل حرکت و رقص دوام زیادی نخواهد داشت اما در حد آتلیه و عکاسی ایده بسیار زیبایی خواهد بود .

 

دسته گل عروس (۹)

 

با توجه به نکاتی که در این مطلب در اختیار شما قرار دادیم کاملا مشخص است که عوامل زیادی روی انتخاب دسته گلی که شب عروسی تان می خواهید به دست بگیرید اثرگذارند؛ صرف نظر از سلیقه هر فرد، برخی متغیرها در این انتخاب بسیار مهم به نظر می رسند تا هم شما و هم همسرتان از نتیجه راضی باشید.پس با رعایت آنها بهترین دسته گل را سفارش دهید.

 

دسته گل عروس (۱۱)

 

دسته گل عروس

 در ادامه نظر شما عزیزان را به مدل های جدید و متفاوت که از صفحات اینستاگرایم و سایت پینترست جمع آوری شده است جلب میکنم امیدوارم ایده های خوب و به دردربخوری بگیرید و یک مراسم عقد یا عروسی بی نظیر و خاطره انگیز در پیش رو داشته باشید.

 

دسته گل عروس (۱۳)

دسته گل عروسی

دسته گل عروس (۱۴)

دسته گل عروس برای عقد

دسته گل عروس (۱۵)

دسته گل عروس به انگلیسی

دسته گل عروس (۱۶)

دسته گل عروس (۱۸)

دسته گل عروس مصنوعی

دسته گل عروس (۱۹)

دسته گل عروس 2019

دسته گل عروس (۲۰)

دسته گل عروس شیک 

دسته گل عروس (۲۱)

دسته گل عروس رز قرمز

دسته گل عروس (۲۲)

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس (۲۳)

دسته گل عروس جدید

دسته گل عروس (۲۴)

دسته گل عروس.com

دسته گل عروس (۲۵)

دسته گل عروس اینستاگرام 

دسته گل عروس (۲۶)

دسته گل عروس طبیعی 

دسته گل عروس (۲۷)

دسته گل عروس instagram

دسته گل عروس (۲۸)

دسته گل عروس زیبا 

دسته گل عروس (۲۹)

دسته گل عروس vip

دسته گل عروس (۳۰)

www.دسته گل عروس

دسته گل عروس (۳۱)

 دسته گل عروس برای عقد 

دسته گل عروس (۳۳)

دسته گل عروس برای نامزدی 

عکس دسته گل عروس (۱)

مدل دسته گل عروس برای آتلیه 

دسته گل عروس (۳۲)

دسته گل عروس مدل جدید 

عکس دسته گل عروس (۴)

مدل های دسته گل عروس 

عکس دسته گل عروس (۲)

دسته گل عروس با گل های وحشی 

عکس دسته گل عروس (۶)

دسته گل عروس لیلیوم 

عکس دسته گل عروس (۵)

دسته گل عروس شیپوری 

عکس دسته گل عروس (۷)

دسته گل عروس لاله 

عکس دسته گل عروس (۳)

دسته گل عروس سفید 

عکس دسته گل عروس (۸)

دسته گل عروس نباتی 

عکس دسته گل عروس (۹)

دسته گل عروس صورتی 

عکس دسته گل عروس (۱۰)

دسته گل عروس زرد 

عکس دسته گل عروس (۱۱)

دسته گل عروس هفت رنگ

عکس دسته گل عروس (۱۲)

دسته گل عروس رز هفت رنگ

عکس دسته گل عروس (۱۳)

دسته گل عروس آفتابگردان 

عکس دسته گل عروس (۱۴)

دسته گل عروس خاص

عکس دسته گل عروس (۱۶)

دسته گل عروس متفاوت 

عکس دسته گل عروس (۱۵)

دسته گل عروس لاکچری 

عکس دسته گل عروس (۱۷)

دسته گل عروس سال 99

عکس دسته گل عروس (۱۸)

مدل دسته گل عروس ساده 

عکس دسته گل عروس (۱۹)

دسته گل عروس شلخته 

عکس دسته گل عروس (۲۰)

مدل دسته گل عروس برای فیلم برداری

عکس دسته گل عروس (۲۱)

مدل دسته گل عروس آویز

عکس دسته گل عروس (۲۲)

دسته گل عروس سال بزرگ

عکس دسته گل عروس (۲۳)

عکس دسته گل عروس کوچک 

عکس دسته گل عروس (۲۴)

دسته گل عروس با گل های وحشی 

عکس دسته گل عروس (۲۵)

دسته گل عروس با گندم

عکس دسته گل عروس (۲۶)

دسته گل عروس با فوم

عکس دسته گل عروس (۲۷)

دسته گل عروس با گل مریم

عکس دسته گل عروس (۲۸)

دسته گل عروس با گل ارکیده

عکس دسته گل عروس (۲۹)

دسته گل عروس با گل نرگس

عکس دسته گل عروس (۳۰)

دسته گل عروس با گل رز

دسته گل عروس با گل نرگس

دسته گل عروس با گل شیپوری

عکس دسته گل عروس (۳۱)

دسته گل عروس با گل لاله 

عکس دسته گل عروس (۳۲)

دسته گل عروس با رز سفید و صورتی

عکس دسته گل عروس (۳۳)

دسته گل عروس با رز سفید و قرمز

مدل دسته گل عروس (۱)

 

دسته گل عروس با رز ریز

مدل دسته گل عروس (۴)

دسته گل عروس با قیمت مناسب

مدل دسته گل عروس (۵)

دسته گل عروس با گل های خودرو

مدل دسته گل عروس (۶)

دسته گل عروسی جدید

مدل دسته گل عروس (۷)

دسته گل عروسی مصنوعی

مدل دسته گل عروس (۷.۵)

دسته گل عروسی طبیعی

مدل دسته گل عروس (۷.۸)

دسته گل عروسی بهاری

مدل دسته گل عروس (۸)

دسته گل عروسی مدل جدید

مدل دسته گل عروس (۹)

دسته گل عروسی لاکچری 

مدل دسته گل عروس (۱۰)

دسته گل عروسی قرمز

مدل دسته گل عروس (۱۲)

دسته گل عروسی اینستا

مدل دسته گل عروس (۱۱)

دسته گل عروسی سفید

مدل دسته گل عروس (۱۳)

دسته گل عروسی اروپایی 

مدل دسته گل عروس (۱۴)

دسته گل عروسی قشنگ 

مدل دسته گل عروس (۱۵)

دسته گل عروسی شیپوری

مدل دسته گل عروس (۱۶)

دسته گل عروسی خارجی 

مدل دسته گل عروس (۱۷)

دسته گل عروسی رز

مدل دسته گل عروس (۱۸)

دسته گل عروسی.com

مدل دسته گل عروس (۱۹)

دسته گل عروسی زیبا

مدل دسته گل عروس (۲۰)

دسته گل عروسی ساده  

مدل دسته گل عروس (۲۱)

دسته گل عروسی instagram

مدل دسته گل عروس (۲۲)

دسته گل عروسی سفید 

مدل دسته گل عروس (۲۳)

دسته گل عروسی با گل ریز 

مدل دسته گل عروس (۲۴)

دسته گل عروسی خاص و متفاوت 

مدل دسته گل عروس (۲۵)

مدل دسته گل عروسی یاسی

مدل دسته گل عروس (۲۶)

دسته گل عروسی  مدل جدید 

مدل دسته گل عروس (۲۷)

مدل دسته گل عروسی آبی

مدل دسته گل عروس (۲۸)

دسته گل عروسی برای عقد 

مدل دسته گل عروس (۲۹)

دسته گل عروسی برای نامزدی 

مدل دسته گل عروس (۳۰)

دسته گل عروسی مناسبت محضر  

مدل دسته گل عروس (۳۱)

دسته گل عروسی مروارید کاری شده 

مدل دسته گل عروس (۳۳)

دسته گل عروسی با سنگ و مروارید 

مدل دسته گل عروس (۳۲)

عکس های دسته گل عروسی در اینستاگرام

مدل دسته گل عروس (۳۴)

دسته گل عروسی بنفش 

مدل دسته گل عروس (۳۵)

 منبع تصاویر pinterest / گرد آوری و بازنشر سایت دلبرانه 

بیشتر بخوانید :

دسته گل نامزدی |۴۰ مدل دسته گل عروسی برای عقد و نامزدی

مدل ماشین عروس | ۵۰ عکس ماشین عروس با تزیین خاص و زیبا

کیک عروسی|۷۰ مدل کیک عقد و عروسی با تزیین گل طبیعی شیک

گیفت عروسی |۴۰ ایده جدید برای گیفت نمدی عروس و انواع مختلف

لباس عروس پوشیده بازیگران |۲۲ مدل لباس عروس بازیگران در فیلم

لباس عروس سایز بزرگ | ۳۵ مدل لباس عروس ژورنالی شیک و جدید

لباس عروس آستین دار | ۴۰ مدل لباس عروس زیبا با آستین های بلند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

بیوگرافی شیدا یوسفی | عکس اینستاگرام شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی | عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی

در این قسمت از بخش بیوگرافی بازیگران در سایت دلبرانه قصد داریم بیوگرافی شیدا یوسفی را برای شما به اشتراک بگذاریم.

همچنین در این مطلب میتوانید تصاویر اینستاگرام شیدا یوسفی بازیگز زن ایرانی را نیز مشاهده کنید.

شیدا یوسفی یکی از بازیگران زن سریال ممنوعه نیز می باشد.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱)

زندگینامه شیدا یوسفی بازیگر و همسرش

شیدا یوسفی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون در ایران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲)

بیوگرافی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. وی جدیدا در سریال ممنوعه ایفای نقش داشته است.

این سریال داستان سه نسل را به صورت پیوسته روایت می کند از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را به نمایش می گذارد.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳)

همسر شیدا یوسفی

او تاکنون ازدواج نکرده و خبر یا عکسی در این مورد منتشر نکرده است و مجرد میباشد.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۴)

شروع فعالیت شیدا یوسفی

فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است.
سریال بچه مهندس درامی اجتماعی و پر از خاطره است که داستان آن از دهه ۶۰ آغاز می شود و تا سال های آتی در دهه ۹۰ ادامه پیدا می کند.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۵)

آثار شیدا یوسفی

وی همچون «ممنوعه»، «بچه مهندس»، «سه نفر روی خط»، «پوست موز»، «رگ خواب»، «پارادایس»، «این سیب هم برای تو»، «یاسین»، «نقش نگار»، «آقای الف»، «سگ‌های پوشالی»، «هیچ کجا هیچ کس»، «رسوایی»، «گهواره‌ای برای مادر»، «چگونه میلیاردر شدم»، «بوی گندم / این جا تاریک نیست»، «هایلایت» به عنوان «بازیگر»، «دستیار اول کارگردان»، «منشی صحنه»، «برنامه‌ریز»، «دستیار برنامه‌ریز» حضور داشته است.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۶)

اینستاگرام شیدا یوسفی

پیج اینستاگرام شیدا یوسفی به آدرس زیر فعال است :

www.instagram.com/sheidayousefi65

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۷)

بازی شیدا یوسفی در سریال ممنوعه

ممنوعه مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی، محصول سال ۱۳۹۷ است.

تصویربرداری این مجموعه اجتماعی به سرمایه‌گذاری صادق یاری در زمستان ۱۳۹۶ در تهران آغاز شد و قسمت‌هایی از آن هم در سال ۱۳۹۷ در شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفته‌است.

پخش سریال ممنوعه از دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و دوشنبه هر هفته قسمت جدید آن انتشار می‌یافت.

سریال ممنوعه دارای ۲ فصل می‌باشد.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۸)

عکسهای شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۹)

بازی شیدا یوسفی در سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر سریالی جدید است که برای نمایش در شبکه دو تولید شده و قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

این مجموعه به کارگردانی و نویسندگی  علیرضا توانا می باشد.

موضوع و داستان این مجموعه حور و محور فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند.

او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است.

کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به بازماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۰)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۱)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۲)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۳)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۴)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۵)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۶)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۷)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۸)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۱۹)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۰)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۱)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۲)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۳)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۴)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۵)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۶)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۷)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۸)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۲۹)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳۰)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳۱)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳۲)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳۳)

بیوگرافی شیدا یوسفی عکس های اینستاگرام شیدا یوسفی (۳۴)

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی آزاده صمدی | ماجرای طلاق و زندگی شخصی آزاده صمدی

بیوگرافی امیر حسین آرمان + تصاویر و زندگی شخصی و ازدواج

بیوگرافی آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی + ماجرای ازدواج

بیوگرافی کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی + ماجرای آشنایی و ازدواج

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی

بیوگرافی دنیا مدنی دختر رویا تیموریان + عکس های شخصی

بیوگرافی سام اصغری دوست پسر ایرانی بریتنی اسپیرز خواننده+عکس

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری و همسرش+عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال گاندو + بیوگرافی بازیگران سریال گاندو

 خلاصه داستان و قسمت آخر سریال گاندو + بازیگران سریال گاندو

در این نوشته از بخش معرفی فیلم و سریال پرتال محبوب دلبرانه قصد داریم به معرفی سریال گاندو بپردازیم.

سریال گاندو که یک سریال با محتوای و موضوع امنیتی محسوب می شود قرار است در خرداد سال 98 پخش شود.

کارگردان این سریال جواد افشار است .

قرار است بعد از ماه مبارک رمضان و بعد از پایان پخش سریال برادرجان از شبکه سه پخش شود.

پیش بینی می شود که سریال پر مخاطبی باشد و مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه با ما همراه باشید....

سریال گاندو

سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار با حضور تعدادی از بازیگران از ۱۹ شهریور کلید خور.

د و این روزها گروه در بیمارستان آیت الله کاشانی مستقر هستند و پژمان بازغی آخرین بازیگر اصلی است

که به این سریال پیوسته و قرار است آبان ماه مقابل دوربین برود.

جواد افشار کارگردان سریال گاندو

جواد افشار کارگردان سریال گاندو

جواد افشار متولد۲۶ دی ۱۳۴۷ در قم کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او در کودکی با تعزیه خوانی و سپس با تئاتر آشنا شد.

در سال ۱۳۶۳ در سن ۱۶ سالگی نخستین بار کارگردانی را با ساخت یک فیلم کوتاه تجربه کرد.

در سال ۱۳۶۹ به دانشگاه صدا و سیما راه یافت با دریافت مدرک کارشناسی کارگردانی فارغ‌التحصیل شد.

در ادامه به عنوان دستیار کارگردان در فیلم مسافر ری به کارگردانی داوود میرباقری فعالیت‌های خود را پی گرفت.

او در دوران دانشجویی چند فیلم کوتاه ساخت، از جمله فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری زنبورک

که در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شرکت کرد و جوایزی کسب نمود.

وی در سال ۱۳۷۶ نخستین فیلم بلند داستانی خود را با عنوان پایی برای پرواز ساخت

و در سال ۱۳۷۹ نخستین سریالش را با نام «غروب بی پایان» کارگردانی کرد.

فیلمبرداری سریال گاندو در ترکیه

فیلمبرداری سریال گاندو در ترکیه

این در حالی است که علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت.

و گروه در حال ساخت برخی دکورها نیز در تهران هستند.

سریال گاندو چند فصل است

فصل اول سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد و احتمالا از شبکه سه پخش خواهد شد.

آرش قادری نویسندگی این سریال را به عهده دارد و در حال حاضر مشغول نگارش فصل دوم

این مجموعه است و مجتبی امینی نیز تهیه کننده آن است.

داستان سریال گاندو (۴)

خلاصه داستان سریال گاندو

سریال «گاندو» یک مجموعه ضدجاسوسی است.

«گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی است.

بازیگران سریال گاندو

بازیگران سریال گاندو

داریوش فرهنگ ، وحید رهبانی ، پیام دهکردی ، لیلا اوتادی ، سارا خویینی‌ها ، علیرام نورایی ، آزیتا ترکاشوند ، نگار عابدی

خسرو شهراز، پندار اکبری ، نیلوفر شهیدی ، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی  ، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری

جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا ، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی

سوگل طهماسبی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین گاندو با حضور کامبیز دیرباز ، محمدرضا شریفی‌نیا ، سید مهرداد ضیایی ، کمند امیر سلیمانی

و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی

که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

بازیگران مرد سریال گاندو

دیگر عوامل سریال

سایر عوامل گاندو عبارتند از:

کارگردان: جوادافشار

تهیه‌کننده: مجتبی امینی

مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی

نویسنده: آرش قادری

مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی

مدیر صدابرداری: هادی افشار

مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی

دستیار اول کارگردان‌: داود باقری

طراح صحنه: حسین مجد

طراح لباس: الهام شعبانی

طراح گریم: شهرزاد عقیقی

مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی

تدوین: حامد محسن پور

دستیاردوم کارگردان: افشین عمران

منشی صحنه: سمانه واعظی

برنامه‌ریز: عارفه رشیدی

عکاس: محسن جسور

سریال گاندو

گاندو چند قسمت است

گاندو به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد.

خسرو شهراز در سریال گاندو

خسرو شهراز بازیگر سریال گاندو در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره حضور خود در این سریال گفت:

همکاری من و جواد افشار از سریال آنام شروع شد.کار با جواد افشار بسیار هیجان‌انگیز است

و اساسا کارهای او مخاطبان خاص خود را دارد ولی قطعا این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت

و نوید این را می‌دهم که یک کار کاملا متفاوت را از وی مشاهده خواهید کرد.

فیلمبرداری سریال گاندو در ترکیه

چهار قسمت سریال ایرانی گاندودر آنتالیا فیلمبرداری می‌شود

جواد افشار، کارگردان ایرانی که اخیر برای انجام مرحله فیلمبرداری خارج از کشور سریال «گاندو» در آنتالیای ترکیه با گروه 50 نفره حضور دارد

در رابطه با این مجموعه به خبرنگار آناتولی گفت: برای فیلمبرداری4 قسمت این سریال حدود یک ماه درآنتالیا حضور خواهیم داشت.

با توجه به داستان مجموعه بخش از آن قرار بود در خارج از کشور ضبظ شود.

افشار در ارتباط با گزینش ترکیه برای ادامه مرحله فیلمبرداری این سریال اظهار داشت:

دو کشور برادر دارای رابطه بسیار خوبی هستند و ما نیز ترکیه را مناسب این کار ارزیابی کردیم.

قبلا نیز در کشورهای دیگری فیلم ساختم. آب و هوای ترکیه بسیار مناسب بوده

هم بخش ترکیه و هم بخش آمریکای این سریال را در همین کشور خواهم ساخت.

سریال گاندو (۵۳)

وی با بیان این که آنتالیا را به همکاران دیگر خود نیز در امور ساخت فیلم پیشنهاد خواهد داد، گفت:

ایران و ترکیه از لحاظ فرهنگی تشابهات بسیار زیادی به هم دارند.

مصطفی سلطانی تهیه کننده این سریال پلیسی که با هماهنگی و حمایت اداره کل پلیس آنتالیا نیز همراه شده است

در این باره گفت: نخست می خواستیم در لبنان این اقدام را انجام دهیم

ولی با ملاحظه تشابهات فرهنگی دو کشور و بودجه سریال، ترکیه را انتخاب کردیم.

وی با بیان این که بیش از 200 هنرپیشه ایرانی و 50 هنرپیشه خارجی در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد

ادامه داد: پیشتر در برخی کشورهای دیگر فیلم تهیه کردیم.

هنرپیشه های ترک بسیار ماهر هستند و به همین دلیل به راحتی کار را پیش می بریم.

از این پس نیز اگر قرار باشد کشور دیگری را برای مجموعه ای یا فیلمی انتخاب کنیم

ترکیه اولویت نخست خواهد بود. سینمای ترکیه در مقایسه با کشورهای دیگر حرفه ای تر عمل می کند.

پیام افشار بازیگر نقش اول این مجموعه که قرار است 2 ماه بعد از سوی شبکه سوم سیمای ایران پخش شود

گفت: در این سریال نقش یک روزنامه نگار ایرانی-آمریکایی روزنامه واشینگتن پست را بازی خواهم کرد.

محمد علیزاده خواننده تیتراژ سریال گاندو

محمد علیزاده خواننده تیتراژ سریال گاندو

همزمان با انجام مراحل فنی سریال «گاندو»، محمدعلیزاده موسیقی تیتراژ پایانی این سریال را می خواند.

به گزارش روابط عمومی سریال، مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» درباره جدیدترین وضعیت این سریال

گفت: در حال حاضر سریال مشغول انجام مراحل فنی است

و به تازگی محمد علیزاده به عنوان خواننده همکاری خود را با ما آغاز کرده است

تا سریال برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شود.

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان پیش از این در سریال «برادر» با جواد افشار همکاری داشته است

و بعد از آن، دومین همکاری خود را با این کارگردان آغاز کرده است.

سریال گاندو

داستان جیسون

جیسون رضاییان، خبرنگار ایرانی-آمریکایی واشنگتن‌پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود.

او در آمریکا متولد و بزرگ شده است و تابعیت دوگانه ایرانی و آمریکایی دارد.

مهم‌ترین اتهامات ضدامنیتی رضاییان، نفوذ در اماکن مهم دولتی و افشای برنامه‌های ضدتحریمی ایران

از جمله هویت واسطه‌های تجاری و ماهیت شرکت‌های همکار ایران در پروسه دور زدن تحریم‌ها

و جاسوسی از برنامه هسته‌ای ایران است.

سریال گاندو (۵۲)

جیسون رضاییان، روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست که سال‌ها درباره روابط ایران و آمریکا نوشته بود

خود حالا به بخشی از داستان تبدیل شده است.

او مهره ارزشمندی برای کاخ سفید بود که تیر سال ۹۳ به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر

و ۱۸ ماه بعد، در دی سال ۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد.

اهمیت این شخص برای اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا و دوستان دموکراتش چنان بود

که تقریباً در تمامی مذاکرات هسته‌ای، جان کری وزیر خارجه آمریکا نامی از او پیش کشیده بود.

وندی شرمن به‌عنوان معاون وزیر خارجه آمریکا نیز در طول مذاکرات جایی گفته بود

در صورتی که جیسون در تبادل قرار نگیرد، کل مذاکرات ملغی خواهد شد.

مسیر پیچیده سریال گاندو

مسیر پیچیده گاندو

ساخت فیلم و سریال‌هایی اینچنین در ایران سابقه طولانی ندارد

درست برعکس آمریکایی‌ها که بلافاصله پس از هر اتفاق مهم امنیتی از آن فیلم و سریال می‌سازند

و با آب‌وتاب فراوان، حتی شکست‌هایشان را پیروزی جلوه می‌دهند.

حالا در گاندو قرار است به یکی از اتفاقات مهم، پیچیده و خاص امنیتی کشورمان اشاره شود.

در گاندو اگر پرداختی دقیق و جذاب صورت گرفته باشد

می‌تواند راه را برای توجه و اعتماد بیشتر مسوولان بالادستی برانگیزد و می‌توان آن‌ها را برای بازشدن

پای پرونده‌های مهم جاسوسی به سینما و تلویزیون راضی کرد.

پایان فیلمبرداری سریال گاندو

پایان تصویربرداری گاندو

تصویربرداری سریال «گاندو» که خردادماه سال گذشته در تهران آغاز شده بود

با ضبط سکانس‌های پایانی در کشور چین، به پایان رسید.

و جواد افشار  در نقش مرتضی و مجتبی امینی در نقش بهمن به همراه چند بازیگر چینی مقابل دوربین رفتند.

زمان پخش سریال گاندو

زمان پخش سریال گاندو

این سریال قرار است از 18 خرداد 98 و بعد ایام تعطیلات عید فطر و پس از پخش سریال برادرجان از شبکه 3 سیما بر روی آنتن برود.

سریال گاندو (۱۸)

جزییات ساخت گاندو از زبان جواد افشار

جواد افشار درباره گاندو که این روزها به کارگردانی وی در حال تصویربرداری است

گفت: تاکنون حدود ۵۰ درصد از تصویربرداری سریال پیش رفته است و به زودی سکانس های داخل کشور تمام می شود.

وی ادامه داد: این سریال در کشور در شهرهای شیراز، تبریز و اصفهان تصویربرداری می شود

و بعد از تصویربرداری سکانس های داخل کشور به استانبولِ ترکیه می رویم.

افشار در پایان با اشاره به بازیگران این مجموعه نیز اظهار کرد:

تعدادی بازیگر دوتابعیتی داشتیم از جمله ایرانی هایی که به زبان های خارجی مسلط بودند

همچنین از آخرین بازیگرانی که به سریال اضافه شد صالح میرزاآقایی بود.

بازیگران زن سریال گاندو (۱۰)

بازگشت صالح میرزاآقایی به تلویزیون با گاندو

با گاندو به تلویزیون باز می گردموی در مورد ادامه فعالیت هایش در سال جاری گفت:

در سریال خوش ساخت گاندو با کارگردانی جواد افشار ، در یک نقش مهم و به عنوان فردی مرموز با گریمی متفاوت حضور دارم.

بازی من در ترکیه انجام و ضبط شد و مستقیما با پیام دهکردی، که نقش اول این کار را به عهده دارد، بیشترین بازی و دیالوگ را دارم.

میرزاآقایی اظهار داشت: گاندو، سریال پر بازیگری است

که از افرادی همچون محمدرضا شریفی نیا، داریوش فرهنگ، فرهاد قائمیان

کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی و بسیاری دیگر از همکاران من بهره می برد.

آرش وقاری داستان خیلی خوبی برای آن نوشته و من که بعد از سریال بانوی عمارت، سعی می کنم

در هر کاری حضور پیدا نکنم با خواندن فیلمنامه، دوست داشتم که به این گروه بپیوندم.

وی سریال گاندو را یک سریال پلیسی- امنیتی و جاسوسی جذاب توصیف کرد و تصریح کرد:

به هر حال با توجه به ژانرش، صحنه های اکشن و بعضا خشنی هم دارد.

میرزا آقایی در مورد پایان پروژه گفت: این پروژه با مجموعه های مناسبتی متفاوت است

و بنابراین، همانطور که در خبرها هم آمده بود، در ابتدای امسال، کار تولیدش به پایان رسیده

و اکنون تیم تولید کننده در حال تولید و نشر تیزرهای آن هستند.

در ادامه به معرفی برخی از بازیگران این سریال میپردازیم با ما همراه باشید

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهرانپ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد.

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو

فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر

در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد.

همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت.

کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش - بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو

او 29 اردیبهشت صاحب فرزند دختر شد و اسمش را نیاز گذاشت.

کامبیز این خبر رو در صفحه شخصی خودش در اینترنت اعلام کرد و در توضیح ان نوشت :

این فرشته کوچولو زیباترین هدیه ای بود که خداوند امروز به من داد.

ایفای نقش محمدرضا شریفی نیا در گاندو

ایفای نقش محمدرضا شریفی نیا در گاندو

محمدرضا شریفی‌نیا‏ متولد ۱۳۳۴ در تهران بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمای ایران است.

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد.

او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.

همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد.

شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری در سال 1373معرفی شد.

بازی رضا توکلی در سریال گاندو

بازی رضا توکلی در گاندو

رضا توکلی متولد ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی در سال ۱۳۷۷ سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکهٔ اول سیما پخش شد.

فیلم کوتاه ۱۶ م.م روز مریم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از ساخته‌های وی می‌باشد.

داریوش فرهنگ در سریال گاندو

بازی داریوش فرهنگ در  گاندو 

داریوش فرهنگ درخشانی متولد ۶ آذر ۱۳۲۶ در آبادان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.

داریوش فرهنگ در خانواده‌ای متوسط در آبادان به‌دنیا آمد.

او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به‌همراه خانواده به شهر جوپار از توابع کرمان (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد.

مادر وی از طایفه اصیل و سرشناس شهیدی زندی جوپار می‌باشد.

دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس از آن که در دانشگاه پذیرفته شد به تهران رفت.

داریوش فرهنگ در سریال گاندو

او در سال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد.

او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و در سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر پیاده را بنیان گذاشت.

نخستین فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم کوتاه سمندر(واروژ کریم‌مسیحی) در سال ۱۳۵۹ بود.

پس از آن با فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی فیلم ۶۵ دقیقه‌ای رسول پسر ابوالقاسم، فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما آغاز کرد.

نخستین ساخته تلویزیونی او، مجموعه افسانه سلطان و شبان نام داشت

که پخش آن در سال‌های آغازین دهه ۶۰ خورشیدی با استقبال زیادی روبرو شد.

سوسن تسلیمی، بازیگر سینما و تئاتر، همسر پیشین او بود.

فرهنگ در بخش‌های دیگر صنعت سینما همچون طراحی صحنه و لباس، طراحی تیتراژ، تهیه‌کنندگی نیز فعالیت داشته‌است .

علی‌رام نورایی در سریال گاندو

ایفای نقش علی‌رام نورایی در گاندو

علی‌رام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد

و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش آغاز نمود.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

همچنین تا کنون در سریال‌های آسپرین پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار

گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، بعضی آرزوها بازی کرده‌است .

ایفای نقش لیلا اوتادی سریال گاندو

ایفای نقش لیلا اوتادی سریال گاندو

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد.

اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

سارا خوئینی‌ها در سریال گاندو

بازی سارا خوئینی‌ها در گاندو

سارا خوئینی‌ها یا سارا وثوقی متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

سارا خوئینی‌ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده‌است.

فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

بازی وحید رهبانی در سریال گاندو

بازی وحید رهبانی در گاندو

وحید رهبانی متولد ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او بازیگری را با بازی در تئاتر معرکه در معرکه (داوود میر باقری) در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد؛

و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی خانه ما به شهرت رسید.  سریال گاندو (۲۲)

او فارغ التحصیلِ رشتهٔ کارگردانی تئاتر از مدرسهٔ تئاتر کانادا است.

سریال گاندو (۴۰)

این مدرسه ملی تئاتر در سال ۱۹۶۰ در مونترئال تاسیس گردید

و بعد از آن به تدریس دوره های آموزش حرفه ای مهارت های مختلف تئاتر اعم از بازیگری،

نمایشنامه نویسی، کارگردانی، طراحی لباس و تولید به زبان انگلیسی و فرانسه مشغول شد.

سریال گاندو (۴۶)

همسر وحید رهبانی کیست ؟متاسفانه اطلاعاتی در مورد ازدواج وحید رهبانی در دسترس نیست.

بازی فرهاد قائمیان در سریال گاندو

بازی فرهاد قائمیان در سریال گاندو

فرهاد قائمیان متولد ۱۳۴۴ در اردبیل  بازیگر ایرانی است.

در سال ۱۳۷۰ اولین تجربه بازیگری حرفهای اش را با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی شروع کرد

و تا کنون در فیلمها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده‌است.

بازی فرهاد قائمیان در سریال گاندو

پس از آن در فیلمهای سینمایی سکوت کوهستان ، سارای و هیوا به ایفای نقش پرداخت.

در سال 1377 در فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی سول ملاقلی پور و در کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

قسمت آخر سریال گاندو

در قسمت آخر این سریال مایکل هاشمیان و هم دستانش دستگیر می شوند و پس از یک سال بازداشت در جریان مذاکرات برجام وی را تبادل می کنند.

مایکل هاشمیان در قبال آزاد شدن زندانیان ایرانی در آمریکا و 1.700 مییلیارد دلار وجه نقد تبادل شد و به مقامات آمریکایی تحویل گردید.

در ادامه شما را به دیدن عکس های پشت صحنه سریال گاندو دعوت می نمائیم

عکس های پشت صحنه سریال گاندو

عکس های پشت صحنه سریال گاندو

جواد افشار در پشت صحنه سریال گاندو

کمند امیر سلیمانی در پشت صحنه سریال گاندو

کمند امیر سلیمانی در پشت صحنه سریال گاندو

پشت صحنه سریال گاندو (۶)

پشت صحنه سریال گاندو (۷)

پشت صحنه سریال گاندو (۸)

پشت صحنه سریال گاندو (۹)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۰)

فرهاد قائمیان در پشت صحنه گاندو

فرهاد قائمیان در پشت صحنه گاندو

پشت صحنه سریال گاندو (۱۲)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۳)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۴)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۵)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۶)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۷)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۸)

پشت صحنه سریال گاندو (۱۹)

منابع: ویکیپدیا / حرف تازه / فارس / ایلنا / پانا / نمناک

منبع تصاویر : منبع تصاویر : پیج سریال در اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم از پشت های زیر هم دیدن بفرمایید

سریال گیله وا

سریال محرمانه

سریال خواب زده

سریال فوق لیسانسه ها

سریال قورباغه

سریال هیولا

سریال پس از آزادی

سریال از سرنوشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دسته گل نامزدی | 40 مدل دسته گل زیبا عروس برای عقد و نامزدی

دسته گل نامزدی | 40 مدل دسته گل زیبا عروس برای مراسم عقد و نامزدی

خوب دسته گل عروس که فقط یک دسته رز سفید یا سرخ نیست ، یک دسته رنگارنگ و ملیح از گل های وحشی هم میتواند یک دسته گل متفاوت ، شیک و اروپایی از مدل دسته گل نامزدی و عروسی باشد . اگر به این سبک دسته گل های متفاوت و طبیعی و ملیح بدون مرواردید و زرق و برق اضافی علاقه مند هستید حتما عکس های این نوشته به شما کمک خواهد کرد. قبلا هم مدل های زیبایی از دسته گل عروس را با هم در دلبرانه تماشا کرده بودم اینبار به سبک متفاوتی از دسته گل های عروس با گل های خاص مناسب جشن نامزدی یا عقد می پردازیم .

مدل دسته گل نامزدی

هدیه دادن هر گلی چه معنی دارد ؟

شاید شنیده باشید که هدیه دادن رز سرخ به معنی عشق شدید و ابراز علاقه است اما در مورد بقیه گل ها چطور ؟

در گذشته که ابزار های کنونی برای ابراز علاقه به راحتی وجود نداشت

یکی از راه های ابراز علاقه و فرستادن پیام های عاشقانه انواعی از گل ها بودند .

 اما بیایید با هم ببینیم هر گل یه معنی از طرف عاشق برای معشوق دارد ؟

دسته گل نامزدی (۹)

معنی روانشناسی هدیه دادن گل های مختلف چیست ؟

  1. گل مریم:نشانه نجابت و پاکی معشوق است و اگر عاشقی آن را تقدیم معشوق نماید، می خواهد بگوید که به عفت و عشق او اطمینان کافی دارد
  2. گل یاس:نشانه آنست که عشق و دوستی باید دو جانبه باشد وگرنه بی ثمر است  و علامت آن است که عشق عاشق اگر از جانب معشوقه پذیرفته نگردد او را ترک می نماید و فراموشش می نماید
  3. گل زرد:نشانه ای است بر احساسات تنفر آمیز عاشق نسبت به معشوق خویش
  4. گل بنفشه:نشانه آنست که عاشق از دلدارش می خواهد با او مهربان باشد  او را دوست بدارد و در رنج و شادمانیش شریک و سهیم باشد
  5. گل یخ:نشانه ای است بر نا امیدی و رنج عشق
  6. گل نرگس:نشانه ای است بر شوریدگی عاشق که از معشوقه می خواهد با او یکرنگ باشد
  7. گل لاله: نشانه آنست که عاشق حاضر است در راه معشوق از جان خویش هم بگذرد و هرچه که او بخواهد انجام دهد
  8. گل میخک:نشانه آنست که عاشق قلب خودش را که بهترین هدیه هاست به معشوق ز جان گرامی تر تقدیم می کند
  9. معنی هدیه دادن گل های مختلف چیست ؟ 

  10. گل نسترن:نشان آنست که عاشق از خیانت معشوق به تنگ آمده و دلش می خواهد از او که عشق را با هوس مخلوط کرده است بگریزد
  11. گل مروارید:نشانه ای است بر آخرین حرف های دل عاشق و آخرین ناله های قلب دیوانه اش
  12. گل شقایق: نشانه ای است از عشق شور انگیز عاشق به معشوق و نشانه ی تپیدن های قلب اوست در آرزوی دیدار معشوق
  13. گل سرخ :نشانه عشق آتشین است عشقی که عاشق می خواهد خود را در میان شعله هایش قربان معشوق نماید
  14. گل اطلسی:را هر که برای معشوق بفرستد از او می پرسد که آیا او را دوست دارد یا نه
  15. گل ناز: نشانه آنست که عاشق در عین حال که ناز معشوقه را دوست دارد دلش می خواهد او فسونگری را کم کند و به سوی وی روی آورد
  16. گل مرزنگوش: نشانه نفرت عاشق و نفرین اوست که برای معشوق می فرستد
  17. گل شب بو :نشانه آنست که عاشق از معشوق خود تمنای بوسه دارد و از دور او را می بوسد

دسته گل نامزدی (۶)

مدل های جدید و اروپایی دسته گل نامزدی 

و اما برویم سراغ اصل مطلبو تماشای 40 مدل دسته گل اروپایی و شیک برای مراسم نامزدی که قولش را داده بودم . با دلبرانه همراه باشید.

دسته گل نامزدی (۳)

40 مدل دسته گل زیبا عروس برای مراسم عقد و نامزدی

دسته-گل-نامزدی-۱

دسته گل نامزدی دور دستی

دسته گل نامزدی (۱۷)


دسته گلهای  نامزدی 2019

دسته گل نامزدی (۲)


دسته گل برای مراسم نامزدی 2020

دسته گل نامزدی (۱)

دسته گل نامزدی جدید

دسته گل نامزدی (۲)
دسته گل نامزدی دور دستی

دسته گل نامزدی (۴)
دسته گل نامزدی عروس

دسته گل نامزدی (۷)
دسته گل نامزدی با گل وحشی

دسته گل نامزدی (۸)
دسته گل نامزدی با گل ریز 

دسته گل نامزدی (۱۰)
دسته گل نامزدی خاص

دسته گل نامزدی (۱۲)
دسته گل نامزدی اسپرت 

دسته گل نامزدی (۱۳)
دسته گل نامزدی مدل جدید 

دسته گل نامزدی (۱۶)
دسته گل نامزدی شیک 

دسته گل نامزدی (۳)
دسته گل نامزدی صورتی 

دسته گل نامزدی (۱۵)
دسته گل نامزدی با گل سفید

دسته گل نامزدی (۱۹)
مدل دسته گل نامزدی جدید 

دسته گل نامزدی (۵)
مدل دسته گل نامزدی شیک 

دسته گل نامزدی (۱۱)
ژورنال دسته گل نامزدی 

دسته گل نامزدی (۱۴)

دسته گل نامزدی مصنوعی

دسته گل نامزدی (۱۸)
دسته گل نامزدی طبیعی 

دسته گل نامزدی (۴)

مدل دسته گل عروس با گل های وحشی

دسته گل نامزدی (۵)

مدل دسته گل عقد با گل های خاص 

دسته گل نامزدی (۶)

دسته گل وحشی برای عروس

دسته گل نامزدی (۷)
دسته گل عقد و عروسی 

دسته گل نامزدی (۸)
دسته گل نامزدی عروس 

دسته گل نامزدی (۹)

دسته گل برای نامزدی

دسته گل نامزدی (۱۰)
عکس دسته گل نامزدی

دسته گل نامزدی (۱۱)

دسته گل نامزدی نباتی

دسته گل نامزدی (۱۲)
دسته گل نامزدی پنکیکی 

دسته گل نامزدی (۱۳)
دسته گل نامزدی آبی

دسته گل نامزدی (۱۴)

مدل دسته گل عقد محضری 

دسته گل نامزدی (۱۵)
مدل دسته گل برای محضر 

دسته گل نامزدی (۱۶)

دسته گل برای مراسم نامزدی 

دسته گل نامزدی (۱۹)
دسته گل شیک و ساده عقد 

دسته گل نامزدی (۲۱)
دسته گل ساده نامزدی

دسته گل نامزدی (۲۲)

دسته گل عقد برای عروس

دسته گل نامزدی (۲۳)
دسته گل نامزدی اسپرت و شیک

دسته گل نامزدی (۲۴)
دسته گل نامزدی طرح مچی

دسته گل نامزدی (۲۵)

مدل های مختلف دسته گل برای دور دست ( مچی ) 

بجز دسته گل هیا کلاسیک و قددیم این روز ها مدل های جدید از دسته گل محبوب و ترند شده اند مثل دسته گل هایی که شبیه یک دستبند زیبا دور مچ پییچیده میشود و خوب اش این است که اثلا دست و پا گیر نیست و بدون زحمت و دردسد همیشه همراه عروس خانم است این دسته گل های ساده ولی شیک بخصوص برای مراسم نامزدی که قرا است همه چیز نسبت به عروسی ساده تر و معمولی تر برگزر شود گزینه بسیار خوبی است در شکل زیر مدل های متنوع ولی شیک و ساده از دسته گل های مچی برای مراسم عقد یا نمزی یا حتی عروسی مشاهده میکند.

شما چه مدل دسته گلی را میپسندید؟ ساده یا مجلل ؟ سفید یا سخر ؟ اسپرت یا کلاسیک ، با گل هیا رز یا وحشی ؟ در مورد آن با ما صحبت کنید تا دسته گل های باب میل  شما را از صفحات نت جمع آوری و تقدیم حضورتان کنیم .

دسته گل نامزدی (۲۰)


 

همچنین بخوانید : 

حلقه نامزدی یا انگشتر نشان | 30 مدل حلقه نامزدی سفارشی و قشنگ 

حلقه نامزدی | ۱۱۰ مدل حلقه نامزی و عروسی ست جدید (طلا-نقره)

کیک عقد | ۶۰ مدل تزیین کیک  شیک و زیبا برای مراسم عقد و عروسی

مدل لباس نامزدی پوشیده | مدل های زیبای لباس برای عروسان محجبه

مانتو نامزدی | در مراسم عقد و نامزدی چه مانتویی بپوشیم ؟+ 30 مدل مانتو

مدل مو باز و ساده برای نامزدی | 40 مدل مو ساده دخترانه برای جشن نامزدی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

آبیاری گلدان در مسافرت | چطور از راه دور به گیاهان آب بدهیم ؟

آبیاری گلدان در مسافرت | چطور از راه دور به گیاهان آب بدهیم ؟

هرکسی هر چند وقت یکبار به تعطیلات نیاز دارد. معمولا حیوانات خانگی را در این مدت به یک دوست نزدیک، همسایه یا محل مراقبت از حیوانات خانگی میسپاریم، اما در مورد گیاهان چه کار کنیم؟ بعضی از گیاهان بدون آب هم مدت زیادی دوام می‌آورند اما بعضی از آنها به مراقبت روزانه یا هفتگی نیاز دارند. بنابراین اگر برای مدتی نیستید،باید برای آبیاری گلدان در مسافرت یک فکر اساسی بکنید . شما باید اطمینان داشته باشید گیاه شما آب کافی را برای زنده ماندن دریافت می کند. در بعضی موارد شاید به این هم نیاز نداشته باشید که آن را به دوست یا همسایه تان بسپارید. اما این تنها روش نیست : )

روش های آبیاری گلدان در مسافرت و زمان هایی که خانه نیستیم . 

آبیاری گلدان در مسافرت

 

5 روش برای آب دادن به گلها و گیاهان وقتی که خانه نیستیم !

روش اول : بطری آب پاش درست کنید.

روش دوم : سیستم قطره ای با یک نخ ایجاد کنید.

روش سوم :  از سیستم قطره ای بطری استفاده کنید.

روش چهارم :  از دوست یا همسایه کمک بگیرید.

روش پنجم : یک گلخانه کوچک درست کنید.

 

روش اول آبیاری گلدان در مسافرت 

بطری آب پاش درست کنید.

 

آبیاری گلدان در مسافرت (۱)

  1. مطمئن شوید که خاک کاملا اشباع شده باشد.

اگر خاک بیش از حد خشک باشد، تمام آب داخل بطری را به درون خود می کشد. پس اگر خاک خشک است، همین الان به آن آب دهید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲)

  1. یک بطری شیشه ای با گردن کوتاه بردارید.

شیشه دلستر برای این کار مناسب است، زیرا اندازه آن برای جای دادن 4 تا 6 متر مربع آب برای سه روز درون آن جای می گیرد. اگر مجبور نیستید که طیف وسیعی را آب دهید، میتوانید بطری کوچک تری بردارید، مثل بطری نوشابه.

آبیاری گلدان در مسافرت (۳)

  1. بطری را از آب پر کنید، انگشت شصتتان را روی آن بگذارید و آن را سرو ته کنید.

بطری را تا جایی که شروع به باریک شدن می کند، پر کنید. در این زمان میتوانید آیتم های اضافه تر مثل کود مایع را به آن اضافه کنید.

  • هنگام برگرداندن بطری شصت خود را روی دهانه آن قرار دهید.
  • بطری را دقیقا کنار گیاهی قرار دهید که باید در این مدت به آن آب برسد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۴)

  1. گردن بطری را داخل خاک فرو کنید.

انگشت را به آرامی بردارید و نوک بطری را داخل خاک فرو کنید. حتما چند سانت از دهانه بطری باید داخل خاک قرار گرفته باشد.

  • می توانید بطری را به جایی تکیه دهید .
  • دقت کنید که باید از محکم و ثابت بودن آن مطمئن شوید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۵)

  1. مطمئن شوید که آب بطری به درستی به خاک می رسد.

اگر هیچ قطره ای از بطری خارج نشود، حتما خاک راه آن را کاملا بسته است. اگر چنین چیزی شد، بطری را از خاک خارج کنید، آن را تمیز کنید و یک تکه کاغذ روی آن بچسبانید. دوباره بطری را پر کنید و آن را در خاک فرو کنید.

  • یک خط یا نشانه برای سطح آب روی بطری بزنید.
  • بعد از چند ساعت یا حتی یک روز کامل به سراغ آن بروید.
  • اگر سطح آب به زیر خط رسیده بود، یعنی که قطره ریزی آن در حالت متعادلی است.
  • اما اگر سطح آب تکان نخورد، یعنی مانعی بر سر راه دهانه وجود دارد.

 

روش دوم آبیاری گلدان در مسافرت 

سیستم قطره ای با یک نخ ایجاد کنید.

 

آبیاری گلدان در مسافرت (۶)

  1. قبل از شروع خاک را اشباع کنید.

اگر خاک بیش از حد خشک باشد، تمام آب داخل شیشه را به سرعت به سمت خود می کشد و آن را قبل از سفر تمام می کند. بعد از اینکه برگردید، هیچ آبی در شیشه وجود نخواهد داشت. قبل از درست کردن سیستم قطره رسانی با نخ خاک را سیراب کنید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۷)

  1. یک شیشه یا پارچ گالنی (3.79 لیتر) را کنار گیاه قرار دهید.

شیشه را طوری قرار دهید که در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. این کار تبخیر آب را کاهش می‌دهد. فعلا داخل شیشه آب نریزید.

  •  این روش تا یک هفته به گیاه شما آب می رساند.

آبیاری گلدان در مسافرت (۸)

  1. یک بند نخی یا نایلونی بلند ببرید.

این بند باید به قدری بلند باشد که از ته شیشه را داخل خاک فرو برود. اگر بند نخی یا نایلونی پیدا نکردید یا فکر می کنید که بیش از حد نازک است، سه نوار نخی را دور یکدیگر ببافید و آن را جایگزین کنید.

  • این بند یا نخ باید توانایی نگهداری آب را داشته باشد.
  • اگر نتواند آب را نگه دارد، این روش فایده ای نخواهد داشت.

آبیاری گلدان در مسافرت (۹)

  1. یک طرف نخ را داخل شیشه قرار دهید.

نخ باید به ته شیشه برسد. اگر می خواهید که آب به چند گیاه برسد، بهتر است که چند شیشه فراهم کنید و هرکدام را مخصوص یک گیاه قرار دهید. با اینکار دیگر خطر تمام شدن آب برای مدتی که در سفر هستید، وجود ندارد.

  •  اگر گیاهان شما مثل کاکتوس به آب زیاد نیاز ندارند،
  • می توانید برای دو یا سه تای آنها تنها یک شیشه بگذارید.
  • حتی اگر آب داخل شیشه هم تمام شود، گیاه شما به علت ویژگی نگهداری آب زنده خواهد ماند.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۰)

  1. سر دیگر نخ را تا جایی که می توانید با یک جسم تیز داخل خاک فرو کنید.

نخ باید تقریبا تا هفت سانت داخل خاک فرو برود. اطمینان حاصل کنید که نخ هم در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشید. تابش نور از کنار مناسب است اما اگر آفتاب منزل شما شدید است، نخ قبل از اینکه به گیاه آب برساند، خشک خواهد شد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۱)

  1. شیشه را از آب پر کنید. اگر گیاه شما به کود نیاز دارد، میتوانید مقداری کود مایع به آب شیشه اضافه کنید.

اگر گیاه در نقطه آفتابگیر است، روی شیشه را یک پوشش سبک بکشید. مراقب باشید که این پوشش روی نخ را نگیرد. این کار باعث میشود که سرعت فرایند تبخیر کاهش پیدا کند.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۲)

  1. اطمینان حاصل کنید که دهانه شیشه بالاتر از پایه گیاه در خاک قرار گرفته باشد.

اگر شیشه زیاد از حد کوتاه است، یک کتاب یا هر جسم دیگری زیر آن بگذارید تا کمی بلندتر شود. با این کار آب راحت تر به گیاه میرسد.

 

روش سوم آبیاری گلدان در مسافرت 

از سیستم قطره ای بطری استفاده کنید.

 

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۳)

  1. از رطوبت کامل خاک اطمینان حاصل کنید.

برای استفاده از این روش برای آبیاری گلدان در مسافرت این مراحل را با ما انجام دهید ، اول از مرطوب بودن خاک اطمینان حاصل کنید. اگر خاک گیاه بیش از حد خشک باشد، تمام آب داخل بطری را قبل از برگشت شما فرو می کشد. قبل از شروع کار خاک را کاملا مرطوب کنید تا گیاه آب را به سرعت پایین نکشد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۴)

  1. یک بطری پلاستیکی 2 لیتری بردارید.

اگر گیاه شما کوچک است، یک بطری کوچک نیز برای این کار کافیست. چون که می خواهید بطری را در آب فرو کنید، بهتر است این روش را برای گیاهان باغچه یا گیاهانی در ظروف بزرگتر انجام دهید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۵)

  1. با استفاده از چکش و میخ ته بطری را دوتا سوراخ کنید.

این کار بسیار مهم است. اگر ته بطری هیچ سوراخی نداشته باشد، هیچ قطره آبی از آن جابجا نخواهد شد. این کار باعث رشد گیاه می شود.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۶)

  1. 3 تا 4 سوراخ در کناره بطری بزنید.

3 تا 5 سوراخ کافی است. اگر بیش از حد بطری را سوراخ کنید، آب آن به سرعت خارج خواهد شد که شما دنبال آن نیستید.

  • سوراخ ها را در یک طرف بطری بزنید.
  • هنگام گذاشتن بطری داخل خاک آن را طوری بگذارید که سوراخ ها به سمت گیاه باشند.
  • بهتر است کار را با سوراخ های کمتر شروع کنید تا سوراخ های زیاد.
  • اگر احساس کردید که سوراخ ها کافی نیستند، می‌توانید به تعداد آنها اضافه کنید اما پوشش دادن سوراخ های زیاد کمی کار را سخت می‌کند.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۷)

  1. درون خاک یک حفره بزرگ ایجاد کنید.

این حفره باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بطری را تا گردن بپوشاند.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۸)

  1. بطری را پر از آب کنید و سپس آن را داخل خاک کنید.

در این حالت می توانید مقداری کود مایع را به آب اضافه کنید. به آرامی خاک را به اطراف بطری بریزید و با دست ان را مرتب کنید. مراقب باشید که بیش از حد آن را با خاک محصور نکنید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۱۹)

  1. اگر مایلید می توانید در بطری را ببندید.

در بطری باعث می شود که سرعت جریان آب کمتر شود. این کار برای گیاهانی مفید است که نیاز زیادی به آب ندارند و یا برای زمان هایی که سفر طولانی در پیش دارید. هرچقدر در بطری را محکم تر ببندید، سرعت انتقال آن به خاک کمتر خواهد شد.

  • با یک ماژیک روی سطح آب علامت بزنید.
  • بعد از چند ساعت آن را چک کنید.
  • اگر سطح آب تغییر نکرده است، کمی در آن را شل کنید.
  • اگر سطح آب بیش از حد کم شده، در آن را سفت تر کنید.

 

روش چهارم آبیاری گلدان در مسافرت 

 از دوست یا همسایه کمک بگیرید.

 

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۰)

  1. از دوست یا همسایه قابل اعتماد کمک بگیرید.

ساده ترین و کلیشه ای ترین روش برای آبیاری گلدان در مسافرت کمک گرفتن از یک دوست یا یک همسایه قابل اعتماد است. این شخص باید بتواند وارد باغچه شما بشود یا حتی اگر لازم شد، برای گیاهان خانگی وارد منزل شود. حتما از فردی کمک بخواهید که نهایت اعتماد به او داشته باشید. اگر قرار است گیاهان داخل منزل را آب بدهد حتما کلید یدکی در اختیارش بگذارید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۱)

  1. منطقی رفتار کنید.

بهر حال ممکن است خواست شما برای کسی که از او میخواهید به گلدان هیا شما آب بدهد کمی زحمت ایجاد میکند پس لااقل میتوانید در خواستتان کمی منطقی باشید.

  • از کسی که دور از خانه شما زندگی می کند توقع انجام چنین کاری را نداشته باشید.
  • تعداد دفعاتی که باید به منزلتان بیاید را به حداقل برسانید.
  • از او نخواهید که هر روز به منزل شما سر بزند، یک یا دوبار در هفته کافیست.
  • مخصوصا اگر مسیر این فرد به خانه شما دور باشد.
  • سعی کنید از روش های بالا استفاده کنید تا گیاهان خود بخود آب بخورند .
  • در این صورت همسایه فقط برای پر کردن بطری به منزل شما خواهند آمد .

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۲)

  1. گیاهان را بر حسب نیازشان به آب کنار یکدیگر قرار دهید.

کار را برای همسایه خود آسان کنید. مثلا تمام کاکتوس ها را در یک قسمت و تمام گل های پیچک را در سمت دیگر قرار دهید. برای تمیز ماندن خانه تمام گیاهان را با گلدان داخل سینی قرار دهید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۳)

  1. مراقبت های خاص را برای دوست یا همسایه یادداشت کنید.

متن را مبهم و پیچیده ننویسید و تمام جزئیات را لحاظ کنید. شاید روش دوست یا همسایه شما در باغبانی با شما متفاوت باشد. یا اینکه ممکن است شما چیزی را در نظر بگیرید که این فرد تا بحال به آن فکر هم نکرده است.

  • . به مثالی برای این یادداشت ها توجه کنید: به این گیاه در عصرهای روز یکشنبه نصف فنجان آب بده .
  • . مثال دیگری در این مورد: برای ریحان تا حدی آب بریز که از ظرف آن سرریز شود.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۴)

  1. قبل از ترک منزل گیاهان را از لحاظ آفت یا بیماری بررسی کنید.

آب دادن به گیاه نیاز آن را برای نگهداری کم می کند. چک کردن گیاه از لحاظ آفت یا بیماری خیال شما را در طول سفر راحت می کند. چون که اگر هنگامی که در سفر هستید، گیاه شما دچار آفت یا بیماری شود، دوست یا همسایه تان کاری از دستش برنمی‌آید. اگر این گیاه زیر دست آنها بمیرد، آنها احساس گناه خواهند کرد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۵)

  1. از آنها بخواهید که با شما رودروایسی نکنند.

اگر می دانید که ممکن است دوستتان با شما تعارف کند، از او بخواهید که این کار را قبول نکند. این کار باعث می شود که دوست شما احساس نکند که از او سوء استفاده میکنید. با این پیشنهاد آنها مشتاق تر به کمک رسانی به شما خواهند بود. اگر پیشنهادتان را قبول کردند، حتما برایشان جبران کنید.

 

روش پنجم آبیاری گلدان در مسافرت 

یک گلخانه کوچک درست کنید.

 

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۶)

  1. از یک کیسه پلاستیکی، تمیز و بزرگ را برای پوشاندن گیاهان استفاده کنید.

این هم یک روش دیگر برای آبیاری گلدان در مسافرت است . این کیسه رطوبت گیاهان را به دام می‌اندازد. همین رطوبت دوباره به خود گیاهان برمی گردد و باعث آب رسانی به آنها می شود. این کیسه باید کاملا تمیز باشد و اجازه عبور نور خورشید را به آنها بدهد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۷)

  1. یک حوله مرطوب زیر کیسه قرار دهید و گیاهان را روی آن بگذارید.

این حوله باعث نگهداری رطوبت گیاهان می شود و از خشک شدن خاک جلوگیری می کند. هرچقدر که میتوانید گیاهان را روی این حوله جای دهید. به طوری که برگ ها در نزدیکی هم بتوانند یکدیگر را لمس کنند.

  • اگر جای گیاهان بیش از حد تنگ است، یک کیسه دیگر هم اضافه کنید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۸)

  1. سر کیسه را برای به دام انداختن هوا و رطوبت گره بزنید.

میتوانید سر کیسه را با یک بند ببندید یا آن را گره بزنید. برای اینکه گره باز نشود، سر گره را رو به پایین بیاندازید و یک بند دیگر را برای محکم کاری به آن ببندید.

آبیاری گلدان در مسافرت (۲۹)

  1. گیاه را از نور مستقیم دور کنید.

می توانید گیاه را بیرون خانه یا داخل خانه نگهداری کنید، اما آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

  • تابیدن نور از بقل حالت مناسبی است.
  • اگر گیاه در معرض نور مستقیم باشد، از گرمای زیاد پخته خواهد شد.

آبیاری گلدان در مسافرت (۳۰)

  1. گیاهان بزرگ تر را در وان حمام نگهداری کنید.

اگر گیاه به قدری بزرگ است که نمی توان کیسه روی آن کشید، با ورقه های پلاستکی و روزنامه زیرشان، آنها را داخل وان حمام قرار دهید. تا حدی به این گیاهان آب دهید تا روزنامه ها هم خیس شوند، سپس دوش حمام را ببندید.

  •  اگر امکانش هست برق حمام را روشن بگذارید.

 

چند سوال رایج در مورد آبیاری گلدان در مسافرت 

سوال: نخی که به گیاهم بسته ام خیلی زود خشک میشود، در نتیجه گیاه نیز خشک میشود. کجای کار را اشتباه انجام داده ام؟

پاسخ : نخ یا بندی که استفاده میکنید باید توانایی نگهداری آب را داشته باشد.  باید به طور کامل یا قسمتی از آن پنبه ای باشد. نخی که دور پول میبندند، توانایی انتقال آب را ندارد. بندهای نایلویی یا آنهایی که حالت بافت دارند به راحتی آب را انتقال میدهند. راه آزمایش این است که این بند را 30 ثانیه درون سینک ظرفشویی داخل آب قرار دهید و سپس آن را جای دیگری گذاشته تا ببینید آب از آن تراوش میکند یا نه. اگر محیط را خیس کرد یعنی قابل استفاده است.

آبیاری گلدان از راه دور 

سوال:کدام روش از بقیه بهتر است؟

پاسخ : روش 5 برای گیاهان گلدانی بهتر است و روش 3 برای گیاهان داخل باغچه.

آب دادن گلهای آپارتمانی در مسافرت 

سوال: کاکتوس تا چه مدت می تواند بدون آب زندگی کند؟

پاسخ : پاسخ به این سوال کاملا وابسته به نوع گیاه و دمای اطراف ان دارد. هرچقدر دما بالاتر باشد، بنابراین آب گیاه زودتر تبخیر می شود. اما عموما بیشتر کاکتوس ها حداقل سه هفته می توانند بدون آب زندگی کنند.

روش آب دادن به گلدان در مسافرت های طولانی 

منبع wikihow / ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه 

آبیاری گلدان در مسافرت (۱)

 

بیشتر بخوانید:

تمیز کردن گل ها و گیاهان آپارتمانی+آموزش تصویری

نخل شامادورا |آموزش نگهداری نخل شامادورا+قیمت

خاک پرلیت چیست ؟ + معرفی پرلیت و مزایای  پرلیت

معرفی روف گاردن یا بام سبز|آشنایی با مزایا و معایب

۶۰ مدل روف گاردن جدید با ایده های خلاقانه و جذاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

پرگابالین چیست + موارد مصرف ، نحوه مصرف و عوارض پرگابالین

پرگابالین چیست + موارد مصرف ، نحوه مصرف و عوارض پرگابالین

در این نوشته از بخش پزشکی و سلامت پرتال دلبرانه قصد داریم به معرفی داروی پرگابالین بپردازیم.

این دارو برای درمان بیماری‌هایی نظیر صرع، درد نوروپاتی، فیبرومیالژیا و اختلال اضطراب فراگیر است.

داروی پرگابالین همچنین در درمان دردهای مزمن ناشی از آسیب عصبی نیز تجویز می‌شود.

برای آشنایی با نحوه مصرف و عوارض و همه چیز در مورد پرگابالین شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماییم.

با ما همراه باشید...

پرگابالین چیست

در این مقاله با موارد ذکر شده زیر بیشتر آشنا خواهید شد

  1. معرفی پرگابالین
  2. چه کسانی می توانند از پرگابالین استفاده نمایند
  3. چه وقت و چگونه از این دارو استفاده کنم؟
  4. چه مدت می بایست مصرف دارو را ادامه دهم؟
  5. در صورت فراموش کردن یک نوبت از پرگابالین چه باید کرد؟
  6. عوارض جانبی پرگابالین
  7. چگونه با عوارض جانبی این دارو مقابله کنیم؟
  8. مصرف پرگابالین در دوران بارداری و شیردهی
  9. هشدار در مورد مصرف پرگابالین با داروهای دیگر
  10. سوالات رایج در مورد مصرف پرگابالین

سلب مسئولیت:از مصرف این دارو و داروهای دیگر بدون تجویز پزشک جدا خوداری نمایید که ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

معرفی پرگابالین

1.معرفی داروی پرگابالین

پرگابالین برای درمان صرع و اضطراب استفاده می شود. همچنین برای درمان درد عصبی از این دارو می توان استفاده کرد.

رد عصبی می تواند ناشی از بیماری های مختلف از قبیل دیابت، زونا، یا صدمه به عصب ها باشد.

داروی پرگابالین به روش های مختلفی اثر می کند:

در درمان صرع: با کاهش فعالیت الکتریکی غیر طبیعی در مغز، تشنج را متوقف می کند.

در درمان درد عصبی: از طریق دخالت در انتقال پیام های دردزا که از میان مغز و پایین ستون فقرات عبور می کند، درد را متوقف می کند.

در درمان اضطراب: این دارو نمیگذارد مغز شما مواد شیمیایی تولید کند که منجر به اضطراب شما شود.

پرگابالین را تنها با نسخه می توانید دریافت کنید که به صورت کپسول و یا شربت مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات کلیدی

پرگابالین معمولا 2 تا 3 بار در روز مصرف می شود. شما می توانید آن را با یا بدون غذا مصرف کنید.

این دارو فقط برای درمان صرع استفاده نمی شود. از این دارو برای درمان درد عصبی و استرس نیز می توانید استفاده کنید.

حداقل چند هفته طول می کشد تا داروی پرگابالین اثر کند.

عوارض جانبی پرگابالین معمولا خفیف هستند و به خودی خود از بین می روند. شایع ترین این عوارض خواب آلودگی، سرگیجه و سردرد است.

پرگابالین نیز با نام های تجاری لیریکا، آلزین، لیکائنت و رویسکا در دسترس می باشد.

بیشتر بخوانید >> آمی تریپتیلین چیست + نحوه مصرف و عوارض آمی تریپتیلین

چه کسانی می توانند از پرگابالین استفاده نمایند

2.چه کسانی می توانند و چه کسانی نمی توانند از داروی پرگابالین استفاده کنند؟

پرگابالین فقط برای بزرگسالان است. هرگز از این دارو برای کودکان زیر 18 سال استفاده نکنید.

پرگابالین برای برخی افراد مناسب نیست. قبل از مصرف پرگابالین، اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می کند، حتما با پزشکتان مشورت کنید:

  • سابقه حساسیت به پرگابالین و یا داروهای دیگر
  • اعتیاد داشتن به داروی خاصی
  • اگر می خواهید برای باردار شدن اقدام کنید و یا باردار هستید و یا در حال شیردهی به نوزادتان می باشید، برای مصرف این دارو حتما با پزشکتان مشورت کنید.
  • اگر در رژیم غذایی تان مصرف سدیم یا پتاسیم را محدود کرده اید و یا کلیه های شما به خوبی کار نمی کنند – این دارو حاوی سدیم و پتاسیم است، قبل از مصرف آن با پزشک خود صحبت کنید.

3.چه وقت و چگونه از داروی پرگابالین استفاده کنم؟

پرگابالین را تنها با نسخه می توانید خریداری کنید. بنابراین طبق دستور پزشکتان از آن استفاده کنید.

چه میزان از این دارو مصرف کنم؟

دوز مصرفی پرگابالین بین 150 تا 600 میلی گرم در روز است که به دو یا سه دوز مجزا تقسیم می شود.

اگر پرگابالین را به صورت مایع مصرف می کنید، 5ml از آن برابر است با یک  کپسول 50mg. همیشه برچسب روی دارو را  مطالعه کنید.

چگونه این دارو  را مصرف کنیم؟

شما می توانید پرگابالین را با غذا یا بدون آن مصرف کنید، اما بهتر است هر روز از این دارو استفاده کنید.

سعی کنید دوز مصرفی تان را در طول روز تقسیم کنید.

کپسولهای پرگابالین را با یک لیوان آب یا آبمیوه ببلعید. هرگز کپسول ها را  نجوید.

اگر داروی پرگابالین را به صورت مایع مصرف می کنید، برای اندازه گیری دوز آن از یک سرنگ یا قاشق مخصوص استفاده کنید.

از قاشق چای خوری یا غذاخوری استفاده نکنید؛ زیرا این قاشق ها مقدار مناسب را دقیق اندازه گیری نمی کنند.

سرنگ یا قاشق مخصوص را می توانید  از داروخانه ها خریداری کنید.

آیا دوز مصرفی من می تواند  زیاد یا کم شود؟

برای جلوگیری از عوارض جانبی این دارو، پزشک شما از دوز کم شروع می کند و پس از  چند روز دوز مصرفی را زیاد می کند.

هنگامی که شما یک دوز مناسب برای درمانتان پیدا می کنید، همان دوز را ادامه خواهید داد.

بیشتر بخوانید >> پاراستامول برای بزرگسالان + نحوه مصرف و عوارض پاراستامول برای بزرگسالان

چه مدت می بایست مصرف پرگابالین را ادامه دهم؟

4. چه مدت می بایست مصرف داروی پرگابالین را ادامه دهم؟

اگر شما مبتلا به صرع هستید، حتی اگر بیماری شما تحت درمان باشد، ممکن است تا سال ها مجبور باشید به مصرف پرگابالین ادامه دهید.

اگر پرگابالین را برای درمان درد عصبی یا اضطراب مصرف می کنید، پس از رفع علائم آن می بایست تا ماه ها به مصرف دارو ادامه دهید تا از بازگشت بیماری جلوگیری کنید.

فراموش کردن مصرف پرگابالین

5.در صورت فراموش کردن یک نوبت از داروی پرگابالین چه باید کرد؟

اگر یک نوبت از این دارو را فراموش کردید، به محض آنکه به یاد آوردید آن را مصرف کنید.

اگر 2 ساعت ماندخ به مصرف دوز بعدی، دوز مصرف نشده را به یاد آوردید، بهتر است دوز مصرف نشده را رها کنید و دوز بعدی را سر وقت مصرف کنید.

هرگز دو دوز را همان زمان مصرف نکنید. هرگز برای جبران دوز فراموشی، دوز اضافی مصرف نکنید.

برای درمان صرع، می بایست این دارو را به طور منظم مصرف کنید. دوز مصرفی فراموش شده ممکن است باعث تشنج شود.

اگر اغلب فراموش می کنید داروتان را مصرف کنید، برای خودتان زنگ هشدار تنظیم کنید تا به شما زمان مصرف داروتان را یاداوری کند.

اگر دوز بیش از حد مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

مصرف بیش از حد داروی پرگابالین به طور تصادفی ممکن است عوارض جانبی ناخوشایندی ایجاد کند.

در صورت مصرف کردن دوز بیش از حد و یا در صورت مشاهده علائم زیر، به پزشک خودتان یا به بیمارستان مراجعه کنید:

  • احساس خواب آلودگی
  • احساس سرگیجه یا اضطراب
  • تشنج
  • بیهوش شدن

سعی کنید به نزدیکترین بیمارستان بخش اورژانس مراجعه کنید.

خودتان رانندگی نکنید – از فرد دیگری بخواهید تا شما را به بیمارستان ببرد.

حتما جعبه پرگابالین و سایر داروهایی که مصرف می کنید را همراه خودتان به بیمارستان ببرید.

بیشتر بخوانید >> آسپرین برای تسکین درد | قرص آسپرین برای چه استفاده میشود

عوارض جانبی پرگابالین

6.عوارض جانبی داروی پرگابالین

همانند داروهای دیگر، پرگابالین نیز عوارض جانبی دارد؛ اما هر فردی آن را تجربه نخواهد کرد.

رایج ترین عوارض جانبی این دارو

این عوارض جانبی شایع ممکن است در هر 100 نفر برای  بیش از یک نفر رخ دهد. این عوارض معمولا خفیف هستند و به خودی خود از بین می روند.

در صورت مشاهده این عوارض به مصرف دارو ادامه دهید، اما اگر این عوارض ادامه یافت یا شما را اذیت کرد، حتما به پزشکتان مراجعه کنید:

  • سردرد
  • احساس خواب آلودگی، خستگی یا سرگیجه
  • اسهال
  • تغییرات خلق و خو
  • احساس بیماری
  • ورم دست ها، بازوها، پاها
  • تاری دید
  • برای مردان، مشکلات ایجاد نعوظ
  • افزایش وزن - چون پر گابالین اشتها اور است
  • مشکلات حافظه

اگر دچار دیابت هستید، داروی پرگابالین می تواند کنترل قند خون شما را مختل می کند.

در چند هفته اول درمان با پرگابالین، قند خون تان را بیشتر کنترل کنید و اگر نیاز به درمان دیابت دارید، حتما با پزشکتان در زمینه کنترل دیابت و مصرف داروهایتان صحبت کنید.

بیشتر بخوانید >> ایبوپروفن برای کودکان + نحوه مصرف و عوارض ایبوپروفن برای کودکان

عوارض جانبی جدی تر پرگابالین

عوارض جانبی جدی تر

تعداد کمی از افراد مبتلا به پرگابالین دچار عوارض جدی تر می شوند. بلافاصله به پزشکتان مراجعه کنید اگر:

  • افکار صدمه زدن به خودتان یا خودکشی - تعداد کمی از افرادی که از این دارو استفاده می کنند، تنها پس از یک هفته مصرف، ممکن است به فکر خودکشی بیافتند.
  • مشکلات تنفس
  • سرگیجه شدید یا بیهوش شدن
  • توهم (دیدن یا شنیدن چیزهایی که واقعی نیستند)
  • مشکلاتی از قبیل خون در ادرار، تکرر ادرار و یا یبوست

حساسیت شدید

به ندرت ممکن است دچار حساسیت شدید (آنافیلاکسی) به این دارو بشوید. بلافاصله به پزشکتان مراجعه کنید اگر:

  • مشکلات پوستی شامل خارش، قرمزی، تورم، تاول یا پوسته پوسته شدن
  • خس خس کردن
  • گرفتگی در قفسه سینه یا گلو
  • دچار مشکل تنفسی یا تکلمی شدن
  • تورم در نواحی دهان، صورت، لب ها، زبان یا گلو

این علائم هشدار دهنده حساسیت شدید به این داروست که یک واکنش اورژانسی محسوب می شود.

اینها بخشی از عوارض جانبی داروی پرگابالین هستند. برای مشاهده لیست کامل عوارض این دارو، به دستورالعمل این دارو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید >> ایبوپروفن برای بزرگسالان + نحوه مصرف و عوارض ایبوپروفن برای بزرگسالان

چگونه با عوارض جانبی پرگابالین مقابله کنیم؟

7.چگونه با عوارض جانبی داروی پرگابالین مقابله کنیم؟

  • سردرد :

به اندازه کافی استراحت کنید و مایعات بنوشید. از مصرف الکل زیاد بپرهیزید و از داروساز خود بخواهید که یک مسکن به شما بدهد. معمولا پس از یک هفته مصرف پرگابالین، سردردها از بین می روند. اگر سر درد شما طولانی تر از یک هفته یا شدیدتر شد، به پزشک خودتان مراجعه کنید.

  • احساس خواب آلودگی، خستگی یا سرگیجه :

با عادت کردن به این دارو، این عارضه می بایست از بین برود. اگر این عارضه در عرض یک یا دو هفته از بین نرود، پزشک ممکن است دوز دارو را کاهش دهد یا آن را به آرامی افزایش دهد. اگر این دارو برای شما اثر نکرد می بایست دارویتان را تغییر دهید.

  • تغییرات خلقی :

اگر احساس می کنید این دارو خلق و خوی شما را تغییر می دهد، با پزشک صحبت کنید زیرا ممکن است دارویتان را تغییر دهد.

  • احساس بیماری :

پرگابالین را با یا پس از غذا یا میان وعده مصرف کنید تا علائم شما را کاهش دهد. همچنین این دارو ممکن است مانع مصرف غذاهای تند و پر ادویه شود.

  • ورم دست ها و پاها :

اگر پاهای شما ورم کرده اند، سعی کنید دراز بکشید و پاهایتان را بالا نگه دارید، همچنین به مدت طولانی نایستید. ورزش می تواند به دست و پاهای ورم کرده شما کمک کند، اما اگر ورم شما کمتر نشد، حتما با پزشکتان صحبت کنید.

  • تاری دید :

در این مورد از رانندگی کردن یا استفاده از ابزار و ماشین الات بپرهیزید. اگر تاری دید شما بیش از یک یا دو روز طول بکشد به پزشک تان مراجعه کنید، ممکن است لازم باشد که دارویتان را تغییر دهید.

  • افزایش وزن :

پرگابالین اشتها آور است، بنابراین ممکن است سبب اضافه وزن شما شود. غذاهای حاوی کالری مانند چیپس، کیک، بیسکویت و شیرینی را زیاد مصرف نکنید. برای میان وعده می توانید از میوه ها و سبزیجات و غذاهای کم کالری بخورید. ورزش منظم نیز به حفظ وزن شما کمک می کند.

  • مشکلات حافظه :

اگر با حافظه خود مشکل دارید، با پزشک خود صحبت کنید. ممکن است دارویتان را تغییر دهد.

برای مردان، درباره مشکلات نعوظ حتما با دکتر پزشکشان صحبت کنند، ممکن است دارویتان را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید >> آملودیپین چیست | نحوه مصرف و عوارض داروی آملودیپین

مصرف پرگابالین در دوران بارداری و شیردهی

8.مصرف داروی پرگابالین در دوران بارداری و شیردهی

شواهدی مبنی بر این که این دارو برای جنین مضر است، وجود ندارد. اما برای ایمنی بیشتر، معمولا توصیه می شود که آن را در دوران بارداری مصرف نکنید.

اگر از این دارو برای صرع مصرف می کنید و باردار شوید، بدون اجازه با پزشک تان دارو را  کنار نگذارید.

بسیار مهم است که صرع در دوران بارداری درمان شود زیرا تشنج می تواند به شما و نوزاد شما آسیب برساند.

اگر شما می خواهید برای باردار شدن اقدام کنید یا بارداری هستید، به طور مرتب توصیه می شود که هر روز 400 میکروگرم ویتامین اسید فولیک مصرف کنید.

این ویتامین کمک می کند تا جنین شما به طور طبیعی رشد کند.

به زنان بارداری که پرگابالین مصرف می کنند، توصیه می شود دوز بالایی از اسید فولیک مصرف کنند.

پزشک شما ممکن است دوز بالای اسید فولیک (5 میلی گرم در روز) را برای 12 هفتگی بارداری شما تجویز کند.

اگر پرگابالین را در هنگام زایمان مصرف کنید، ممکن است نوزاد شما چند روز پس از زایمان به مراقبت نیاز داشته باشد.

مصرف پرگابالین در دوران شیردهی

مقادیر بسیار کمی از پرگابالین می تواند وارد شیر مادر شود، اما هنوز اثبات نشده که این دارو می تواند به کودک شما آسیب برساند.

با پزشک تان صحبت کنید، زیرا ممکن است داروهای دیگر برای شیردهی تجویز شوند.

با پزشک تان صحبت کنید اگر:

  • برای باردار شدن اقدام کرده اید
  • باردار هستید
  • شیر دهی

بیشتر بخوانید >> معرفی داروی فلوکستین | نحوه مصرف و عوارض داروی فلوکستین

هشدار در مورد مصرف پرگابالین با داروهای دیگر

9.هشدار در مورد مصرف داروی پرگابالین با داروهای دیگر

پرگابالین را معمولا می توان با داروهای دیگر مصرف کرد. برای ایمنی بیشتر، قبل از شروع مصرف پرگابالین، با پزشک خودتان مشورت کنید:

  • مسکن قوی مانند مورفین
  • داروهایی که موجب خواب آلودگی یا سرگیجه می شوند (پر گابالین می تواند این عوارض جانبی را بدتر کند)

مصرف پرگابالین با داروهای گیاهی و مکمل ها

هیچ عارضه ای برای مصرف داروهای گیاهی و مکمل های غذایی همراه با پرگابالین وجود ندارد.

نکته

برای ایمنی بیشتر، اگر هر داروی دیگری مصرف می کنید، از جمله داروهای گیاهی، ویتامین ها یا مکمل ها، حتما با پزشکتان در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید >> داروی کلردیازپوکساید | نحوه مصرف و عوارض جانبی داروی کلردیازپوکساید

سوالات رایج در مورد مصرف پرگابالین

10.سوالات رایج در مورد مصرف داروی پرگابالین

چگونه پرگابالین اثر می کند؟

هنوز مشخص نیست که این دارو چگونه اثر می کند. در تشنج این دارو فعالیت های الکتریکی مغز را متوقف می کند.

در دردهای عصبی این دارو در فرستنده های درد به مغز اختلال ایجاد می کند.

در درمان اضطراب این دارو از ترشح مواد شیمیایی که منجر به اضطراب شما می شود، جلوگیری می کند.

آیا می توان از این دارو به مدت طولانی استفاده کرد؟

بله، مصرف این دارو در بلند مدت هیچ خطری برای شما نخواهد داشت.

آیا می بایست تنها از یک برند استفاده کنم؟

بین برندهای مختلف این دارو تفاوت زیادی وجود ندارد. اما اگر مصرف یک برند در کنترل تشنج تاثیر دارد پزشکتان توصیه می کند که آن را تغییر ندهید.

آیا  پرگابالین اعتیاد اور است؟

برخی از افراد ممکن است به مصرف این دارو عادت کنند. در این مورد با قطع مصرف دارو ممکن است علائم شما مجددا بازگردند.

در مورد این مورد حتما با پزشکتان صحبت کنید.

اگر مصرف پرگابالین را متوقف کنم، چه اتفاقی می افتد ؟

این دارو را بدون تجویز پزشک و به طور ناگهانی قطع نکنید. زیرا ممکن است علائم شما مجددا باز گردند و یا علائم دیگری از قبیل موارد زیر را تجربه کنید:

  1. اضطراب
  2. بی خوابی
  3. احساس بیماری
  4. درد
  5. عرق کردن

برای جلوگیری از این عوارض، می بایست در ابتدا دوز مصرفی تان را کاهش داده و سپس دارو را قطع کنید.

آیا می توانم داروهای صرع را بدون نسخه دریافت کنم؟

در افرادی که دچار صرع هستند خرید داروها بدون نسخه مانعی ندارد. می توانید  گواهی پزشک مبنی بر تایید این بیماری را همراهتان داشته باشید و داروهایتان را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید >> معرفی قرص خوراکی مترونیدازول + موارد مصرف و عوارض قرص مترونیدازول

آیا داروهای مشابه پرگابالین وجود دارند؟

گاباپنتین داروی مشابه پرگابالین است که در درمان صرع و درمان درد عصبی موثر است.

گاباپنتین برای درمان میگرن نیز موثر است. تفاوت هایی بین گاباپنتین و پرگابالین وجود دارد.

گاباپنتین در دوزهای مصرفی مختلفی موجود است.

آیا پرگابالین یک داروی کنترل شده است؟

بله، دوز مصرفی و نحوه مصرف این دارو بر طبق قوانینی تعیین می شود تا افراد دوز اشتباهی را مصرف نکنند.

چگونه می توانم برای  داروی کنترل شده نسخه بگیرم؟

کافی است که یکبار یا گواهی پزشک از پزشکتان بگیرید و همیشه موقع خرید دارو از آن استفاده کنید.

آیا این دارو روی توانایی باروری من تاثیر می گذارد؟

خیر، این دارو روی توانایی باروری مردان و زنان تاثیری نمی گذارد.

آیا این دارو با داروی ضد بارداری من تداخل  دارد؟

خیر مصرف این دارو با داروهای ضد بارداری تداخلی ندارد.

آیا با مصرف این دارو می توانم دوچرخه سواری کنم ؟

در صورت احساس سرگیجه، خواب آلودگی و تاری دید رانندگی نکنید. این عوارض به خصوص در اوایل مصرف این دارو روی می دهد.

در صورت ابتلا به صرع تا یکسال نباید رانندگی کنید به خصوص اگر تشنج در خواب به شما دست می دهد.

همچنین در صورت تغییر دارو تا شش ماه نباید رانندگی کنید.

بیشتر بخوانید >> قرص ایمیدین چیست + مبارزه با پیری با مصرف قرص ضد چروک ایمیدین

آیا می توانم الکل مصرف کنم؟

شما در زمان مصرف این دارو می توانید الکل بنوشید، اما بیشتر احساس خواب آلودگی و سرگیجه خواهید کرد.

در اوایل مصرف این دارو بهتر است الکل ننوشید.

آیا مصرف این دارو روی مصرف مواد مخدر تاثیر می گذارد؟

مصرف این دارو، عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر را افزایش می دهد.

عوارضی از قبیل تشنج های شدیدتر، از دست دادن حافظه و اضطراب شدید.

منبع: nhs.uk / ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان