مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۷۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

سارافون بلند | 44 مدل سارافون دخترانه بلند خانگی و مجلسی شیک

سارافون بلند | 44 مدل سارافون دخترانه بلند خانگی و مجلسی شیک

انقدر مدل های مختلف سارافون (سارافون بلند ، سارافون کوتاه ، سارافون مجلسی ، سارافون خانگی ، سارافون جلوبسته ، سارافون جلو باز ، سارافون اسپرت ، سارافون حریر و ریون و کتان و جین و ... ) در بازار زیاد است که کمتر خانمی پیدا میشود یکی از انواع این سارافون ها ی محبوب را کمد لباس خود نداشته باشد. این نوشته اما مختص سارافون های شیک و مجلسی و در عین حال دخترانه و اسپرت سارافون های بلند است . که مدل های ترک آن شما را مجذوب خواهد کرد.

سارافون بلند

سارافون بلند (۱)

سارافون چیست ؟

ممکن است از خودتان بپرسید سارافون اصلا چی هست که هزار و یک جور لباس به اسم سارافون عرضه و شناخته میشود در ویکی پدیا سارافون اینطور معنی شده است :

سارافان یا سارافون (روسی: [ сарафа́н؛ IPA: sərɐˈfan]؛ از واژهٔ فارسیِ «سراپا») یک لباس زنانهٔ ذوزنقه‌ایِ سنتی بلند روسی است که سر تا پا را می‌پوشانَد.

نتیجتا میتوان گفت این لباس محبوب پر طرفدار در همه دنیا ریشه روسی دارد ، مثل پانچ ها که ریشه اسپانیایی دارند و عبا ها که ریشه عربی دارند و ... اما در ایران ما کلا به لباس های سارافون میگوییم که آستین نداشته باشد ، به همین سادگی ، حالا میتواند صد مدل سارافون شمرد ، مثل سارافون بلند ، سارافون کوتاه ، سارافون مجلسی ، سارافون خانگی ، سارافون جلوبسته ، سارافون جلو باز ، سارافون اسپرت ، سارافون حریر و ریون و کتان و جین و فاستونی و هزار جور طرح و مدل و جنس دیگر . اما همه آنها یک ویژگی مشترک دارند و آن آستین نداشتن آنهاست .

 

سارافون بلند (۲)

انواع سارافون

گفتیم که سارافون ها به معنی کلی به لباس هایی گفته میشود که آستین ندارند یا نهایتا یک آستین کوچک برای تزیین دارند . اما ظاهر آنها معمولا با هم تفاوت هایی دارد :

سارافون بلند (۳)

  • سارافون های بچگانه :

سارافون های بچگانه نیاز به معرفی ندارد همه ما در کودکی یکی از این لباس ها را اغلب از جنس لی پوشیده ایم ، به نظر من سارافون بچه گانه از دلبرترین انواع لباس بچگانه محسوب میشود و البته یکی از بادوام ترین آنها . یکی خاصیتی که سارافون های بچگانه دارند این است که معمولا بند های آن مثل کمبند قابل تنظیم و کوچک بزرگ شدن هستند ، چون بچه ها در این سن مدام در حال رشد هستند وجود این ویژگی باعث میشود این لباس ها مدت زمان بیشتری به درد بچه ها بخورد. سارافون های بچگانه اغلب از جنس لی و کتان و مخمل کبریتی هستند ولی جنس های پارچه و نخی هم دارند .

 

سارافون بلند (۴)

 

  • سارافون های مجلسی :

سارافون های مجلسی هم از نظر طرح و هم از نظر جنس طوری انتخاب و تهیه میشوند که مناسب استفاده در مجالس رسمی مثل عروسی و یا نیمه رسمی مثل مهمانی و عید دیدنی و دورهمی های خانوادگی باشد ، اغلب سارافون های مجلسی بلند هستند یا انواع کوتاه با دامن پوشیده میشود ، سارافون های سنتی سوزن دوزی شده ، کار شده ، پته دوزی شده ، گل دوزی و مروارید دوزی شده مجلسی هستند. یکی ویژگی دیگر بعضی از سارافون های مجلس جلوبسته این است که یک کمربند نازک پارچه ای یا فلزی طلایی و نقره ای دارند .

مدل سارافون های مجلسی در این نوشته به وفور وجود دارند.که میتوانید ایده های خوب و به درد بخوری از آنها بگیرید . مدل های سارافون مجلسی اغلب به صورت سارافون کت یا سارافون دامن تهیه میشود که هر دو علاوه بر زیبایی و متنوع بودن به خاطر پوشیدگی میتواند در مجالس و عروسی های مختلط مورد استفاده قرار بگیرند. جنس های مجلسی مثل گیپور ، دانتل ، ساتن ، حریر مخمل و کرپ برای تهیه سارفون های مجلسی معمول ترند.

سارافون بلند (۵)

 

  • سارافون های خانگی :

سارافون های خانگی برعکس سارافون های مجلسی از جنس های نخی و خنک و راحت تهیه میشوند و یکی از محبوب ترین لباس های خانگی هستند بخصوص در فصل های گرم سال سارافون های جلوبسته و بدون آستین و در فصل های سرد سال سارافون های پشمی و مخمل از روی یک بلیز ساده مورد استفاده قرار میگیرند . اغلب سارافون های خانگی کوتاه و بعضا بلند هستند و مدل های بسیار متنوعی از آن در بازار عرضه میشود.

سارافون بلند (۶)

  • سارافون های بهاره یا تابستانه :

همانطور که مشخص است ویژگی مهم سارافون های بهاره و پاییزه جنس خنک و نخی آنهاست نه مدل یا طرح آنها هر سارافونی که از جنس های نخی و خنک بهاره تهیه شود میتواند در فصل های گرم مورد استفاده قرار بگیرد . اگر سارافون ها برای استفاده بیرون از منزل تهیه شوند اغلب از جنس های نخی دخترانه بخصوص طرح های گل گلی و خال خالی ترند این سال ها استفاده میشود.

سارافون بلند (۷)

  • سارافون های پاییزه یا زمستانه :

در مورد سارافون های پاییزه و زمستانه هم موضوع جنس اولویت اول است ، منتهی سارافون ها در فصل پاییز هر سال جزء محبوب ترین و پر طرفدار ترین لباس ها هستند ، دلیلش این است که هوا در پاییز نه انقدر سرد است که پاشن و پالتو بخواهد نه آنقدر گرم که بتوانید با یک مانتو معمولی بیرون بروید این جو وقت ها یک سارافون پشمی یا مخمل کبریتی یا کتان - از انواع اسپرت یا سنتی - میتواند بهترین ، ساده ترین و البته شیک ترین راه حل باشد

کافی است یک از مانتو های ساده تابستانی خود را انتخاب کنید و فقط هنگام بیرون رفتن یک سارافون معمولا جلو باز از روی آن بپوشید ، بجز مانتو میتوانید از زیر سارافونی های موجود در بازار هم استفاده کنید .

سارافون بلند (۸)

  • سارافون های اسپرت :

هر لباسی وقتی لقب اسپرت میگیرد که تا حد امکان ساده ، بی تجمل و تزیینات و جوانانه باشد ، البته اسپرت در معنی تحت الفظی آن به لباس های ورزشی گفته میشود که آنها هم در واقع همین ویژگی راحتی و سادگی و جوانی را دارند . سارافون های اسپرت هم طبیعتا مثل اسمشان ساده و بی تزیین تکلف و باب دل جوانان و نوجوانان هستند ، سارافون های ساده و شیک دخترانه بدون تزیین و کارشدگی که میتواند هم در بیرون به جای مانتو و هم در خانه و مهمانی مورد استفاده قرار بگیرد و محبوب ترین نوع آن سارافون های جین یا لی هستند .

سارافون بلند (۹)

  • سارافون های سنتی : 

تا قبل از نوشتن این مطلب خیال میکردم سارافون از لباس های سنتی ایران است که بنا به نظر ویکی پدیا در بالا در واقع یک لباس سنتی روسی است اما بهرحال در فرهنگ کهن و ریشه دار ما هم لباس های سنتی به شکل سارافون یا جلیقه های بلند هم برای خانم ها و هم برای آقایان وجود دارند اما امروز سارافون هایی که طرح هایی مثل طرح های قلمکار اصفهان ، پته دوزی های کرمان ، سوزن دوزی و گل دوزی و ملیله دوزی را سارافون سنتی میگویند ، البته این سال های سارافون هایی با پارچه های اسلیمی یا طرح گلیم یا طرح کاشی هم به وفور در بازار یافت میشوند که در میان خانم های جوان هم طرفداران زیادی پیدا کرده است .

سارافون بلند (۱۰)

  • سارافون های بارداری : 

بجز خانم های جوان ، خانم های باردار هم جزء طرفداران سارافون ها هستند ، دلیل این موضوع بجز راحتی و زیبایی پوشانندگی سارافون هاست که باعث میشود شکم گرد و قلنبه در ماه های آخر بارداری کمتر به چشم بیاید . بخصوص که یک سارافون جلو بسته در ماه های وسط بارداری میتواند در ماه های آخر بارداری به صورت جلو باز مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز به تهیه مانتو یا پیرااهن جدید را مرتفع کند . سارافون های باراداری از مدل هایی دوخته میشوند که در آن چین خوردگی و گشاد شدن به جای کمر از روی سینه شروع شود و گشاد و راحت باشد . جنس آن هم به فصلی بارداری شما بستگی دارد .

سارافون بلند (۱۱)

  • سارافون به جای مانتو :

گفتن ندارد که سارافون ها هم به درد مهمانی و مجالس میخورد هم یک لباس خانگی قدیمی است و هم این روزها میتواند به جای مانتو مورد استفاده قرار بگیرد. بخصوص در پاییز انواع سارافون سنتی ، کمی ضخیم و گرم میتواندی به جای بافت های کت و کلفت و کاپشن و پالتو و پلیور شما را گرم کند .ضمن این که سارافون معمولا از روی یک مانتو یا زیر سارافونی پوشیده میشود که میتوانید آن را به راحتی در محیط های دربسته دربیاورید و دوباره وقتی بیرون رفتید بپوشید .

اگر میخواهید سارافون ها را به جای مانتو بپوشید بهتر است دلتان را به دریا بزنید و دست از سر شلوار های جین تان بردارید و به جای شلوار سارافون ها را با یک پیراهن بلند یا بلوز و یک دامن بلند و فون ست کنید و به ظاهر همیشه اسپرت تان یک استایل جدید ببخشید . ترکیب همه اینها با یک بوت پاییزه نتیجه عالی خواهد داد.

سارافون دخترانه بلند (۵)

انتخاب سارافون 

انتخاب سارافون به معیار های زیادی بستگی دارد ، این که برای مجلس نیاز به یک سارافون دارید یا برای بیرون رفتن ؟ در چه فصلی هستید ؟ سرد یا گرم ؟ سن و سال و سلیقه شما هم در این موضوع دخیل است و البته بودجه شما اما یک مورد دیگر که باید به آن توجه کنید قد و وزن شما برای انتخاب سارافون است . در ادامه در مورد انتخاب مدل سارافون برحسب قد و وزن بیشتر صحبت خواهیم کرد .

انتخاب سارافون‌ بر اساس قد

سارافون یک لباس سر هم است. اما در قسمت میانی با یک دوخت ساده یا یک کمربند، شبیه به لباس‌های دو تکه می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که سارافون‌ برای خانم‌های کمی بلند قد، مناسب تر باشد. سارافون یک لباس راحتی تابستانی است. بنابراین اگر قد زیاد بلندی ندارید، سارافون ی انتخاب کنید که حتی المقدور دارای خط میانی نباشد. زیرا دو تکه بودن سارافون باعث می‌شود که قد کسی که سارافون‌ را پوشیده است، کمی کوتاه تر نشان داده شود. در عوض سارافون ‌های بلند یک دست، قد افراد را کمی بلندتر نشان می‌دهند و برای خانم‌هایی با قد متوسط، سارافون ‌ بلند یکدست گزینه مناسب تری است.

خانم‌های بلند قد برای این که سارافون‌ مورد نظرشان، قد آنها را خیلی بلند نشان ندهد، بهتر است دقت کنند که رنگ بالاتنه سارافون با رنگ و طرح پایین تنه سارافون متفاوت باشد. سارافون ‌‌هایی که دارای طرح و رنگ یکدست هستند، هنوز کمی فرد را بلندقدتر نشان می‌دهد.

خانم‌های کوتاه قد بهتر است از سارافون ‌های با طرح و رنگ یک دست استفاده کنند. بهترین لباس برای این که کمی بلندقدتر نشان داده شویم، سارافون است. زیرا سارافون یکدست و بلند خیلی راحت تر پیدا می‌شود. سارافون ‌ انتخاب کسانی است که می‌خواهند قدشان کمی بلندتر نشان داده شود.

انتخاب سارافون بر اساس با وزن

خانم‌های زیادی هستند که با وجود این که اضافه وزن ندارند، اما نگران اضافه وزنشان هستند! دلیل اصلی این که خانم‌ها به لباس‌های کمر کرستی علاقه نشان می‌دهند، کوچکتر نشان شکم و پهلوها در لباس است. سارافون به دلیل این که ساختار یک دستی دارد، سارافون در نشان دادن وزن پایین، بهترین گزینه است. اگر سارافون‌ دارای نوار کناری باشد که از کنار آستین‌ها به سمت پایین کشیده شده باشد، وزن خانم‌ها کمتر نشان داده می‌شود. برای خانم‌های بلند قد هم داشتن یک سارافون ‌ یک دست کمک کننده است. برای این که سارافون به نشان دادن وزن کمتر کمک کند، بهتر است کیف و کفشی که استفاده می‌کنید، همرنگ نوارهای کناری سارافون باشد.

خانم‌هایی که واقعاً وزن بالایی دارند، بهتر است بیشتر از این که به شکم و پهلوی خود فکر کنند، سارافون به تعادل در اندام خود فکر کنند. سارافون اگر بتواند قد و وزن را یکدست و یک شکل نشان بدهد، بهتر از این است که شکم را کوچک نشان دهد و بقیه برجستگی‌ها، بزرگتر از حد اصلی نشان داده شوند!

مدل سارافون بلند سال 97
مدل سارافون بلند 98
مدل سارافون بلند 99

سارافون بلند (۱۲)

سارافون دخترانه

سارافون بلند (۱۳)

سارافون بلند مجلسی 

سارافون دخترانه جدید ، سارافون دخترانه اسپرت

سارافون بلند (۱۴)

سارافون بلند دخترانه

سارافون دخترانه مجلسی
سارافون دخترانه بلند

سارافون بلند (۱۵)

سارافون بلند اسپرت

سارافون دخترانه شیک
google مدل سارافون دخترانه

سارافون بلند (۱۶)

سارافون بلند زنانه

سارافون دخترانه 2017
سارافون دخترانه 2018

سارافون بلند (۱۷)

سارافون بلند حریر

سارافون مجلسی

سارافون مجلسی شیک

سارافون بلند (۱۸)

سارافون مجلسی بلند

سارافون مجلسی زنانه
سارافون مجلسی دخترانه

سارافون بلند (۱۹)

سارافون دخترانه مجلسی

google مدل سارافون مجلسی
instagram سارافون مجلسی

سارافون بلند (۲۰)

سارافون خانگی

سارافون بلند (۲۱)

سارافون بلند خانگی

سارافون خانگی شیک
سارافون خانگی بلند

سارافون بلند (۲۲)

سارافون بلند بارداری

سارافون خانگی دخترانه
سارافون خانگی برای عید

سارافون بلند (۲۳)

 

سارافون دخترانه بلند

سارافون خانگی ترک
سارافون خانگی استین دار

سارافون بلند (۲۴)

سارافون بلند نخی

سارافون خانگی زنانه
سارافون خانگی جدید

سارافون بلند (۲۵)

مدل سارافون خانگی 2018
مدل سارافون خانگی 98

سارافون بلند (۲۶)

سارافون ترک

سارافون بلند (۲۷)

سارافون ترکیه

سارافون دخترانه بلند (۱)

سارافون شیک ترک

سارافون دخترانه بلند (۲)

سارافون ترکیه ای
سارافون ترکیبی

سارافون دخترانه بلند (۳)

سارافون ترکی
سارافون ترک دخترانه

سارافون دخترانه بلند (۴)

سارافون ترک دار
سارافون ترک بلند

 

سارافون لی بزرگسال

سارافون دخترانه بلند (۶)

سارافون لی دخترانه
سارافون لی بلند

سارافون دخترانه بلند (۷)

سارافون لی زنانه
سارافون لی بارداری

سارافون دخترانه بلند (۸)

سارافون لی دخترانه جدید
سارافون لی گلدار

سارافون دخترانه بلند (۹)

سارافون لی 2018
مدل سارافون لی 2019
مدل سارافون لی دخترانه 2020

سارافون دخترانه بلند (۱۰)

سارافون جین

سارافون جین بلند

سارافون دخترانه بلند (۱۱)

سارافون جین زنانه
سارافون جین دخترانه

سارافون دخترانه بلند (۱۲)

سارافون جین دخترانه بلند
سارافون جین اسپرت

سارافون دخترانه بلند (۱۳)

سارافون جین دخترونه
سارافون جین بارداری

سارافون دخترانه بلند (۱۴)

سارافون اسپرت

سارافون اسپرت دخترانه
سارافون اسپرت مجلسی

سارافون دخترانه بلند (۱۵)

سارافون اسپرت دخترانه جدید
سارافون اسپرت بلند

سارافون دخترانه بلند (۱۶)

سارافون اسپرت زنانه
سارافون بچه گانه اسپرت

سارافون دخترانه بلند (۱۸)

سارافون اسپرت شیک
سارافون اسپرت لی

سارافون دخترانه بلند (۱۷)

 

مطالب مرتبط : 

کت و سارافون | 40 مدل سارافون کت سنتی و جدید دخترانه

سارافون و دامن | 45 مدل سارافن دامن سنتی و اسپورت دخترانه

سارافون لی دخترانه | 22 مدل سارافون لی دخترانه ژورنالی 2018

سارافون دامن | 40 مدل سارافون و دامن سنتی و دخترانه بسیار زیبا

پته دوزی روی مانتو سنتی | 33 مدل مانتو و سارافون سنتی با پته دوزی برند چلیم

سارافون کت دخترانه | 20 مدل سارافون کت گل گلی سنتی دخترانه

سارافون بچه گانه | 30 مدل سارافون شیک و متنوع برای دختر بچه ها

مدل سرهمی دخترانه | 40 مدل اورال و سرهمی با مانتو دخترانه 2019

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

رنگ آمیزی امام رضا | 20 نقاشی برای رنگ آمیزی در مورد امام رضا (ع)

رنگ آمیزی امام رضا | 20 نقاشی برای رنگ آمیزی در مورد ضامن آهو امام رضا (ع)

نقاشی برای رنگ آمیزی امام رضا موضوع این نوشته از دلبرانه است که در ادامه 20 نقاشی با موضوع حرم امام رضا ، امام رضا ضامن آهو ،  زندگی ، ولادت و شهادت امام رضا تقدیم حضور شما خواهد شد با ما همراه باشید .

رنگ آمیزی درباره امام رضا

 

 

نقاشی امام رضا

همچنین میتوانید 50 نقاشی و تصویر سازی زیبای رنگی را در لینک زیر در مورد امام رضا مشاهده نمایید .

نقاشی امام رضا | 50 نقاشی کودکانه درباره امام رضا (ع) و حرم ضامن آهو

 

رنگ آمیزی امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۱)

رنگ آمیزی شهادت امام رضا
رنگ آمیزی گنبد امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۲)
نقاشی رنگ آمیزی امام رضا
طرح رنگ آمیزی امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۳)
رنگ آمیزی میلاد امام رضا
رنگ آمیزی تولد امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۴)
رنگ آمیزی کودکان امام رضا
کاربرگ رنگ آمیزی امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۵)
رنگ آمیزی کودکانه امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۶)

رنگ آمیزی حرم امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۸)
رنگ امیزی حرم امام رضا برای کودکان
رنگ آمیزی نقاشی حرم امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۹)
عکس رنگ آمیزی حرم امام رضا
حرم امام رضا برای رنگ آمیزی

رنگ آمیزی امام رضا (۱۰)
عکس حرم امام رضا برای رنگ آمیزی
نقاشی حرم امام رضا برای رنگ آمیزی

رنگ آمیزی امام رضا (۱۱)
نقاشی رنگ امیزی حرم امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۱۲)

نقاشی امام رضا

رنگ آمیزی امام رضا (۱۳)
نقاشی امام رضا با آهو
نقاشی امام رضا ضامن اهو

رنگ آمیزی امام رضا (۱۴)
نقاشی امام رضا ع
نقاشی امام رضا(ع)

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۱)
نقاشی امام رضا علیه السلام
نقاشی امام رضا ساده

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۲)
نقاشی امام رضا و گنجشک
نقاشی امام رضا نماز باران

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۳)
نقاشی امام رضا برای کودکان
نقاشی امام رضا کودکانه

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۴)

کاربرگ امام رضا

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۵)
کاربرگ امام رضا پیش دبستانی
کاربرگ شهادت امام رضا برای پیش دبستانی

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۶)

کاربرگ شهادت امام رضا
کاربرگ تولد امام رضا

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۷)
کاربرگ میلاد امام رضا
کاربرگ حرم امام رضا

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۸)
کاربرگ نقاشی امام رضا

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۹)

کاربرگ شهادت امام رضا ع
کاربرگ رنگ آمیزی امام رضا

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۱۰)

رنگ آمیزی در مورد امام رضا (ع)

رنگ میزی درباره امام رضا(ع)

رنگ آمیزی درباره امام رضا (۱۱)

مطالب مرتبط : 

نقاشی امام رضا | 50 نقاشی کودکانه درباره امام رضا (ع) و حرم ضامن آهو

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

نقاشی عاشورا | 40 نقاشی کودکانه از عصر عاشورا و با موضوع محرم و شهادت امام حسین (ع)

نقاشی محرم | 50 نقاشی و رنگ آمیزی درباره عاشورا ، هیات ، نذری و عزاداری امام حسین

نقاشی اربعین | 30 نقاشی و رنگ آمیزی کودکانه برای اربعین و ماه محرم

نقاشی اول مهر | ۷۰ نقاشی ، رنگ آمیزی و کاریکاتور از شروع مدرسه و اول مهر

نقاشی روز دانش آموز | ۴۰کاریکاتور و نقاشی با موضوع دانش آموز و ۱۳ آبان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

نقاشی امام رضا | 50 نقاشی کودکانه درباره امام رضا (ع) و حرم ضامن آهو

نقاشی امام رضا | 50 نقاشی کودکانه درباره امام رضا (ع) و حرم ضامن آهو

امام رضا امام اگر چه غریب است اما سرور و آبروی ما ایرانی هاست و حسابش با عالم و آدم برای ما فرق میکند این است که ما در روز شهادت امام رضا علیه السلام طور دیگری عزاداری میکنیم و در ولادت ضامن آهو طور دیگری جشن میگیریم . فرزندانمان را از کودکی به زیارت شاه خراسان میبریم و با نذر و نیاز به آستان ایشان بزرگشان میکنیم . این است که چه اولیا و چه معلمین و مربیان دوست دارند کودکان را هر چه بیشتر با فرهنگ و زندگی امام هشتم آشنا کنند . نوشتن انشا درباره امام رضا و رنگ آمیزی و نقاشی امام رضا از جمله ساده ترین ابزار های آموزشی برای آشنایی کودکان با سیره زندگی ، ولادت و شهادت امام علیه السلام است .

ما هم در دلبرانه 50 نقاشی با موضوع زندگی و شهادت و حرم امام رضا (ع) با سبک و سیاقی کودکانه آماده کرده ایم که در ادامه تقدیم شما خواهیم کرد . امیدواریم این مجموعه تصاویر برای شما مفید باشد.

نقاشی امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۱)

 

رنگ آمیزی در مورد امام رضا (ع)

اگر با وجود این نقاشی ها به نقاشی های رنگ نشده یا کاربرگ های رنگ آمیزی با موضوع امام رضا (ع) زیارت ، تولد و شهادت ایشان نیاز داشتید میتوانید 25 تصویر رنگ آمیزی در این رابطه را در لینک زیر ببینید .

رنگ آمیزی امام رضا | 20 نقاشی برای رنگ آمیزی در مورد ضامن آهو امام رضا (ع)

 

 

نقاشی امام ر ضا (۱۰)

 

20 موضوع نقاشی در مورد امام رضا

در رابطه با امام رضا (ع) موضوعات نقاشی زیادی وجود دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد ( نمونه هایی از موضوعات زیر را میتوانید در تصاویر جمع آوری شده در این نوشته مشاهده بفرمایید )

  1. نقاشی حرم امام رضا (ع)
  2. نقاشی کودکان در حرم امام رضا (ع)
  3. نقاشی صحن و رواق های حرم امام رضا (ع)
  4. نقاشی صحن سقاخانه و آب خوردن در حیاط های حرم  امام رضا (ع)
  5. نقاشی خادمان مهربان حرم  امام رضا (ع)
  6. نقاشی  امام رضا (ع) و کودکان در آغوش محبت آمیز ایشان 
  7. نقاشی داستان ضمانت  امام رضا (ع) برای آهو 
  8. نقاشی امام رضا (ع) و آهو در کنار ایشان 
  9. نقاشی آهو در حرم  امام رضا (ع)
  10. نقاشی در مورد شهادت  امام رضا (ع) 
  11. نقاشی در مورد ولات  امام رضا (ع) و خوشحال کودکان در حرم 
  12. نقاشی کبوتران گنبد حرم  امام رضا (ع)
  13. نقاشی کودکان و کبوتران در حرم  امام رضا (ع)
  14. نقاشی نماز خواندن و دعا کردن در حرم  امام رضا (ع)
  15. نقاشی دعا کردن و آرزوی رفتن به مشهد مقدس و زیارت  امام رضا (ع)
  16. نقاشی فرشته ها در حال پرواز بالای حرم  امام رضا (ع)
  17. نقاشی ساده از یک آهو که اشاره به داستان  امام رضا (ع) دارد 
  18. نقاشی گنبد و گلدسته و صحن و حوض حرم  امام رضا (ع)
  19. نقاشی حرم چراغانی شده و گلباران شده در تولد  امام رضا (ع)
  20. نقاشی حرم سیاهپوش شده و کودکان عزادار در حرم برای شهادت  امام رضا (ع)

نقاشی امام ر ضا (۹)

نقاشی امام رضا ضامن اهو

در ادامه نظر شما عزیزان را به 50 نقاشی و تصویر سازی زیبا در مورد زندگی ، ولادت و شهادت امام رضا (ع) به همراه چندین داستان کوتاه از زندگی ثامن الائمه و امام هشتم و نیز و شعر های کودکان در مورد امام رضا جلب میکنم امیدوارم مطلب حاضر نقش کوچکی در آشنایی کودکان با سیره زنده و عشق به امام غریب امام هشتم باشد.

نقاشی امام رضا با آهو

نقاشی امام ر ضا (۸)

نقاشی امام رضا ع

نقاشی امام ر ضا (۶)
نقاشی امام رضا(ع)

نقاشی امام ر ضا (۷)
نقاشی امام رضا علیه السلام

نقاشی امام ر ضا (۲)

نقاشی امام رضا ساده

نقاشی امام ر ضا (۵)

نقاشی امام رضا و گنجشک

نقاشی امام ر ضا (۴)

نقاشی امام رضا نماز باران

نقاشی امام ر ضا (۳)

نقاشی امام رضا برای کودکان

نقاشی امام ر ضا (۱۱)
نقاشی امام رضا کودکانه

نقاشی امام ر ضا (۱۲)

نقاشی امام رضا ضامن آهو

نقاشی امام ر ضا (۱۳)
نقاشی کودکانه امام رضا و آهو

نقاشی امام ر ضا (۱۴)
نقاشی درباره امام رضا و آهو

نقاشی امام ر ضا (۱۵)
نقاشی آهوی امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۱۶)
عکس نقاشی امام رضا با آهو

نقاشی امام ر ضا (۱۷)
عکس نقاشی امام رضا و آهو

نقاشی امام ر ضا (۱۸)
نقاشی آهو امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۱۹)
نقاشی از امام رضا و آهو

نقاشی امام ر ضا (۲۰)
نقاشی کودکانه آهوی امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۲۱)
نقاشی امام رضا ضامن اهو

نقاشی امام ر ضا (۲۲)
نقاشی اهو امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۲۳)

نقاشی در مورد امام رضا و اهو

نقاشی امام ر ضا (۲۴)

نقاشی حرم امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۲۵)
نقاشی حرم امام رضا کودکانه

نقاشی امام ر ضا (۲۶)
نقاشی حرم امام رضا

نقاشی امام ر ضا (۲۷)
نقاشی حرم امام رضا برای کودکان

نقاشی امام رضا کودکانه (۲)
نقاشی حرم امام رضا با مداد رنگی

نقاشی امام رضا کودکانه (۱)
نقاشی حرم امام رضا مداد رنگی

داستان اول در مورد امام رضا (ع) نشانه موی پیامبر صلی الله علیه و آله

مردی از نوادگان انصار خدمت امام رضا علیه السلام رسید. جعبه ای نقره ای رنگ به امام داد و گفت:

«آقا! هدیه ای برایتان آورده ام که مانند آن را هیچ کس نیاورده است». بعد در جعبه را باز کرد و چند رشته مو از آن بیرون آورد و گفت: «این هفت رشته مو از پیامبراکرم صلی الله علیه و آله است.که از اجدادم به من رسیده است».

حضرت رضا علیه السلام دست بردند و چهار رشته مو از هفت رشته را جدا کردند و فرمود: «فقط این چهار رشته، از موهای پیامبر است».

مرد با تعجب و کمی دلخوری به امام نگاه کرد و چیزی نگفت. امام که فهمید مرد ناراحت شده است، آن سه رشته مو را روی آتش گرفت. هرسه رشته سوخت، اما به محض این که چهار رشته موی پیامبر صلی الله علیه و آله روی آتش قرار گرفت شروع به درخشیدن کرد و برقشان چهره مرد عرب را روشن کرد.

نقاشی امام رضا کودکانه (۳)

نقاشی حرم امام رضا برای رنگ آمیزی

داستان دوم در مورد امام رضا (ع) : صحبت گنجشک با امام علیه السلام

راوی: سلیمان (یکی از اصحاب امام رضا علیه السلام )
حضرت رضا علیه السلام در بیرون شهر، باغی داشتند. گاه گاهی برای استراحت به باغ می رفتند. یک روز من نیز به همراه آقا رفته بودم. نزدیک ظهر، گنجشک کوچکی هراسان از شاخه درخت پرکشید و کنار امام نشست. نوک گنجشک، باز و بسته می شد و صداهایی گنگ و نامفهوم از گنجشک به گوش می رسید. انگار با جیک جیک خود، چیزی می گفت.

امام علیه السلام حرکتی کردند و رو به من فرمودند:

« سلیمان! ... این گنجشک در زیر سقف ایوان لانه دارد. یک مار سمی به جوجه هایش حمله کرده است. زودباش به آن ها کمک کن!...

با شنیدن حرف امام در حالی که تعجب کرده بودم بلند شدم و چوب بلندی را برداشتم. آن قدر با عجله به طرف ایوان دویدم که پایم به پله های لب ایوان برخوردکرد و چیزی نمانده بود که پرت شوم...

با تعجب پرسیدم: «شما چطور فهمیدید که آن گنجشک چه می گوید؟» امام فرمودند: «من حجت خدا هستم... آیا این کافی نیست؟!»

نقاشی امام رضا کودکانه (۴)
نقاشی حرم امام رضا و مسجد

داستان سوم در مورد امام رضا (ع) : میهمان دوستی امام علیه السلام

راوی: یکی از نزدیکان امام رضا علیه السلام
مرد گفت: «سفر سختی بود. یک ماه طول کشید».

امام رضا علیه السلام فرمودند: «خوش آمدی!»

«ببخشید که دیروقت رسیدم. بی پناه بودن مرا مجبورکرد که دراین وقت شب، مزاحم شما شوم».

امام لبخندی زدند و فرمودند: «با ما تعارف نکن! ما خانواده ای میهمان دوست هستیم».

در این هنگام روغن چراغ گردسوز فرونشست و شعله اش آرام آرام کم نور شد. میهمان دست برد تا روغن در چراغ بریزد، اما امام دست او را آرام برگرداند و خود، مخزن چراغ را پر کرد. مرد گفت: «شرمنده ام! کاش این قدر شما را به زحمت نمی انداختم».

امام در حالی که با تکه پارچه ای، روغن را از دستش پاک می کرد، فرمودند: «ما خانواده ای نیستیم که میهمان را به زحمت بیندازیم».

نقاشی امام رضا کودکانه (۵)
نقاشی حرم امام رضا ع

استان چهارم در مورد امام رضا (ع) :  ابرهای سیاه

راوی: حسین بن موسی
از شما چه پنهان شک داشتم. نه به شخص امام رضا علیه السلام ؛ نه!... فقط باورم نمی شد که واقعا امامان معصوم، بتوانند قبل از اتفاقات از همه چیز اطلاع داشته باشند.

آن روز صبح به همراه امام رضا علیه السلام از مدینه خارج شدیم. در راه فکر کردم که چقدر خوب می شد اگر می توانستم امام را آزمایش کنم.

در همین فکرها بودم که امام پرسیدند: «حسین!... چیزی همراه داری که از باران در امان بمانی؟!»

فکر کردم که امام با من شوخی می کند، اما به صورتش که نگاه کردم، اثری از شوخی ندیدم. با تردید گفتم: «فرمودید باران؟! امروز که حتی یک لکّه ابر هم در آسمان نیست...».

هنوز حرفم تمام نشده بود که با قطره ای باران که روی صورتم نشست، مات و مبهوت ماندم. سرم را که بالا گرفتم، زبانم بند آمد. ابرهای سیاه از گوشه و کنار آسمان به طرف ما می آمدند و جایی درست بالای سرِ ما، درهم می پیچیدند. بعد از چند لحظه آن قدر باران شدید شد که مجبور شدیم به شهر برگردیم.

نقاشی امام رضا کودکانه (۶)
نقاشی حرم امام رضا علیه السلام

داستان پنجم در مورد امام رضا (ع) :  شربت گوارا

راوی: ابوهاشم جعفری
به سخنان امام گوش می دادم. هوا گرم بود و آفتاب ظهر، شدت گرما را بیش تر می کرد. تشنگی تمام وجودم را فرا گرفته بود. شرم و حیای حضور امام، مانع از آن شد که صحبتشان را قطع کنم و آب بخواهم. در همین موقع امام کلامش را قطع کرد و فرمودند: «کمی آب بیاورید!»

خادم امام ظرفی آب آورد و به دست ایشان داد. امام، برای این که من، بدون خجالت، آب بخورم، اوّل خودشان مقداری از آب را نوشیدند و بعد ظرف را به طرف من دراز کردند. من هم ظرف آب را گرفتم و نوشیدم.

نه! نمی شد. اصلاًنمی توانستم تحمل کنم. انگار آب هم نتوانسته بود درست و حسابی تشنگی ام را از بین ببرد. تازه، بعد از یک بار آب خوردن درست نبود که دوباره تقاضای آب کنم. این بار هم امام نگاهی به چهره ام کردند و حرفش را نیمه تمام گذاشت: «کمی آرد و شکر و آب بیاورید».

وقتی خادم برای امام رضا علیه السلام آرد و شکر و آب آورد، امام آرد را در آب ریخت و مقداری هم شکر روی آن پاشید. امام برایم شربت درست کرده بود. نمی دانم از شرم بود یا از خوشحالی که تشکّر را فراموش کردم. شاید در آن لحظه خودم را هم فراموش کرده بودم. با کلام امام رضا علیه السلام ناخودآگاه دستم را به طرف ظرف شربت درازکردم.

شربت گوارایی است. بنوش ابوهاشم!... بنوش که تشنگی ات را از بین می برد.

نقاشی امام رضا کودکانه (۸)

نقاشی درباره امام رضا

داستان ششم در مورد امام رضا (ع) :  شما امام من هستید

یکی از دوستان ابن ابی کثیر
بعد از شهادت امام موسی کاظم علیه السلام ، همه درباره امام بعدی دچار شک و تردید شده بودند. همان سال برای زیارت خانه خدا و دیدار بستگانم به مکّه رفتم.

یک روز، کنار کعبه، علی بن موسی الرضا علیه السلام را دیدم. با خود گفتم: «آیا کسی هست که اطاعتش بر ما واجب باشد؟»

هنوز حرفم تمام نشده بود که حضرت رضا علیه السلام اشاره ای کردند و گفتند: «به خدا قسم! من کسی هستم که خدا اطاعتش را واجب کرده است».

خشکم زد. اول فکر کردم شاید متوجه نبوده ام و با صدای بلند چیزی گفته ام. اما خوب که فکر کردم، یادم آمد که حتی لب هایم هم تکان نخورده اند. با شرمندگی به امام رضا علیه السلام نگاه کردم و گفتم: «آقا!... گناه کردم... ببخشید!... حالا شما را شناختم. شما امام من هستید».

حرف «ابن ابی کثیر» که به این جا رسید، نگاهش کردم ... بغض راه گلویش را گرفته بود.

نقاشی امام رضا کودکانه (۷)
نقاشی درباره امام رضا(ع)

داستان هفتم در مورد امام رضا (ع) :  آخرین طواف

راوی: موفّق (یکی از خادمان امام علیه السلام )
حضرت جواد علیه السلام پنج ساله بود. آن سفر، آخرین سفری بود که همراه با امام رضا علیه السلام به زیارت خانه خدا می رفتیم. خوب به یاد دارم...

حضرت جواد را روی شانه ام گذاشته بودم و به دور خانه خدا طواف می کردیم. در یکی از دورهای طواف، حضرت جواد خواست تا در کنار «حجرالاسود» بایستیم. اوّل حرفی نزدم، امّا بعد هرچه سعی کردم از جا بلند نشد. غم، در صورت کوچک و قشنگش موج می زد. به زحمت امام رضا علیه السلام را پیدا کردم و هر چه پیش آمده بود، گفتم. امام، خود را به کنار حجرالاسود رساند. جملات پدر و پسر را خوب به یاد دارم.

«پسرم! چرا با ما نمی آیی؟»

«نه پدر! اجازه بدهید چند سؤال از شما بپرسم، بعد به همراه شما می آیم».

«بگو پسرم!»

«پدر! آیا مرا دوست دارید؟»

«البته پسرم!»

«اگر سؤال دیگری بپرسم، جواب می دهید؟»

«حتما پسرم».

«پدر!... چرا طواف امروز شما با همیشه فرق دارد؟ انگار امروز آخرین دیدار شما با کعبه است».

سکوت سنگینی بر لب های امام نشست. یاد سفر امام به خراسان افتادم. به چهره امام خیره شدم. اشک در چشم امام جمع شده بود. امام فرزندش را در آغوش گرفت. دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و... .

نقاشی امام رضا کودکانه (۹)
نقاشی درباره امام رضا و آهو

داستان هشتم در مورد امام رضا (ع) :  سؤالی که فراموش کرده بودیم

راوی: اسماعیل بن مهران
من و «احمد بَزَنطی» در دِه صَریا در مورد سن حضرت رضا علیه السلام صحبت می کردیم. از احمد خواستیم که وقتی به حضور امام رسیدیم، یادآوری کند که سن امام را از خودشان بپرسیم.

روزی توفیق دیدار امام، نصیب مان شد. آن موقع، ما، جریان سؤال از سن امام را به کلّی فراموش کرده بودیم، امّا به محض این که احمد را دید، پرسید:

«احمد! ... چند سال داری؟»

سی و نه سال.

امام فرمود: «امّا من چهل و چهار سال دارم».

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۰)
نقاشی درباره امام رضا ع

داستان نهم در مورد امام رضا (ع) : به سوی شهر غربت

راوی: سجستانی
روز عجیبی بود. فرستاده مأمون خلیفه عباسی آمده بود تا امام را از مدینه به سوی خراسان روانه کند. چهره و حرکات امام، همه و همه، نشانه های جدایی بودند. وقتی خواست با تربت پیامبر صلی الله علیه و آله وداع کند، چند بار تا کنار حرم رسول خدا رفت و برگشت. انگار طاقت جدایی را نداشت.

طاقت نیاوردم. جلو رفتم و سلام کردم. به خاطر مسافرت و این که قرار بود امام به جای مأمون در آینده خلیفه شود، به ایشان تبریک گفتم، امّا با دیدن اشک امام، دلم گرفت. سکوت تلخی روی لب هایم نشست. امام فرمودند:

«خوب مرا نگاه کن!... حرکتم به سوی شهر غربت است و مرگم هم در همان جاست... سجستانی!... بدن من در کنار قبر هارون پدر مأمون دفن خواهد شد».

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۱)
نقاشی در مورد امام رضا

داستان دهم در مورد امام رضا (ع) : گلیم کهنه اتاق

راوی: نعمان بن سعد
کنار امیرالمؤمنین علی علیه السلام نشسته بودم. امام نگاهی به من کردند و فرمودند:

«نعمان!... سال ها بعد، یکی از فرزندان من در خراسان با زهر کشنده ای شهید خواهد شد. اسم او مثل اسم من، علی است. اسم پدرش هم مانند اسم پسر«عمران»، موسی است. این را بدان! هرکس که قبر او را زیارت کند، خدا تمام گناهان قبل از زیارتش را خواهد بخشید... به خاطر پسرم علی».

حرف امام که تمام شد، سکوت کردم و به گلیم کهنه اتاق خیره شدم. با خودم گفتم: «این درست!... امّا من چرا گناه کنم که به خاطر بخشش، امام رضا علیه السلام را زیارت کنم؟ باید به خاطر دلم و برای محبتم به اهل بیت علیهم السلام او را زیارت کنم».

به امام نگاه کردم. انگار با لبخندش حرفم را تأیید می کرد.

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۲)
نقاشی در مورد امام رضا کودکانه

داستان یازدهم در مورد امام رضا (ع) : در یادِ مایی

راوی: عبداللّه بن ابراهیم غفاری
تنگ دست بودم و روزگارم به سختی می گذشت. یکی از طلبکارهایم برای گرفتن پولش مرا در فشار گذاشته بود. به طرف صریا حرکت کردم تا امام رضا علیه السلام را ببینم. می خواستم خواهش کنم که وساطت کنند از او بخواهد که مدتی صبر کند.

زمانی که به خدمت امام رسیدم، مشغول صرف غذا بودند. مرا هم دعوت کرد تا چند لقمه ای بخورم. بعد از غذا، از هر دری سخن به میان آمد و من فراموش کردم که اصلاً به چه منظوری به صریاء آمده بودم. مدّتی که گذشت، حضرت رضا علیه السلام ، اشاره کردند که گوشه سجاده ای را که در کنارم بود، بلند کنم. زیر سجاده، سیصد و چهل دینار بود. نوشته ای هم کنار پول ها قرار داشت. یک روی آن نوشته بود: «لا اله الاّ اللّه ، محمد رسول اللّه ، علی ولی اللّه ». و در طرف دیگر آن هم این جملات را خواندم: «ما تو را فراموش نکرده ایم. با این پول قرضت را بپرداز! بقیّه اش هم خرجی خانواده ات است».

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۳)
نقاش درباره امام رضا

داستان دوازدهم در مورد امام رضا (ع) :  کوه و دیگ

راوی: ابا صلت هروی
همراه امام وارد «مرو» شدیم. نزدیک «دهِ سرخ» توقف کردیم. مؤذن کاروان، نگاهی به خورشید کرد و رو به امام گفت: «آقا! ظهر شده است».

امام پیاده شدند و آب خواستند. نگاهی به صحرا کردیم. اثری از آب نبود. نگران برگشتیم. امّا از تعجّب زبانمان بند آمد. امام با دست شان مقداری از خاک را گود کرده بود و چشمه ای ظاهر شده بود.

وارد «سناباد» شدیم. کوهی نزدیک سناباد بود که از سنگ آن، دیگ های سنگی می ساختند. امام به تخته سنگی از کوه تکیه دادند و رو به آسمان گفتند:

«خدایا!... غذاهایی را که مردم با دیگ های این کوه می پزند، مورد لطفت قرار ده و به این غذاها برکت عطا کن!»

فکر می کنم خدا به برکت دعای امام، به کوه، نظر خاصی کرد. چون امام خواستند که از آن روز به بعد، غذایشان را فقط در دیگ هایی بپزیم که از سنگ آن کوه ساخته شده باشد.

روز بعد، پس از کمی استراحت، امام به طرف محلی که «هارون» پدر مأمون در آن دفن شده بود، حرکت کردند. مأموران حکومتی جار زدند که امام می خواهد قبر هارون را زیارت کند، امّا امام با یک حرکت ساده، نقشه های مأموران را نقش بر آب کرد. آن حرکت هم این بود که کنار قبر هارون ایستادند و با انگشت، خطی در کنار قبر، کشیدند. بعد رو به ما فرمودند:

این جا قبر من خواهد شد... شیعیان ما به این جا خواهند آمد و مرا زیارت خواهند کرد... و هرکس به دیدار قبرم بیاید، خدا لطفش را شامل حال او خواهد کرد.

بعد رو به قبله ایستادند و نماز خواندند و با سجده ای طولانی، چیزهایی را زیر لب زمزمه کردند. اشک در چشمم جمع شده بود.

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۴)
نقاشی برای امام رضا

داستان سیزدهم در مورد امام رضا (ع) :  نان و عسل

کوهستان بود ، امام پیاده شدند از اسب، سیصد نفر هم همراهشان . عابد از غارش امد بیرون . امام را دید ، رفت به استقبال آقا جان ! چند سال است برای دیدنتان لحظه شماری می کنم می شود کلبه کوچکم را به قدومتان روشن کنید؟ امام اشاره کردند . همه وارد غار شدند .
 
عابد مبهوت شده بود . سیصد نفر در غار کوچکش جا شده بودند . چیزی برای پذیرایی نداشت ، امام ، مهربان نگاهش کرد:" هر چه داری بیاور." سه قرص نان و کوزه ای عسل گذاشت جلوی امام . امام عبایش را کشید رویش ، دعا خواند . بعد از زیر عبا به همه نان و عسل داد. همه که رفتند، نان و عسل عابد هنوز آنجا بود.

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۵)
نقاشی درمورد امام رضا ع

داستان چهاردهم در مورد امام رضا (ع) :  مزار امام 

مأمون گفته بود امام را پشت سر هارون خاک کنند. کلنگ زمین را نشکافت . اباصلت می گفت:"امام روزی خاک چهارگوشه را بویید ، گفت :این گوشه مدفن من است، اگر همه ی کلنگ های خراسان را بیاورند، سه طرف دیگر شکافته نخواهد شد." مجبور شدند امام را جلوی هارون دفن کنند. قبر امام قبله ی هارون شده بود.

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۶)
نقاشی در مورد امام رضا و اهو

شعر در مورد آرزوی زیارت امام رضا (ع) برای کودکان به زبان ساده 

تلق و تولوق - تلق و تولوق

تو اژدهای خوشگی

تمیز و خوب و آهنی

تو با منی تو با منی

تلق و تولوق - تلق و تولوق

دلم گرفته از همه

ببر مرا که خسته ام

ببین مرا چه مهربان

کنار تو نشسته ام

تلق و تولوق - تلق و تولوق

برو که شهر ما شده

کثیف و زشت و دوده ای

برو خوشا به حال تو

که شاد و زنده بوده ای

تلق و تولوق - تلق و تولوق

ببر مرا به مشهد و

به شهر پاک آرزو

برای خواندن دعا

که من گرفته ام وضو

تلق و تولوق - تلق و تولوق

ببر مرا کنار او

ببر به شهر با صفا

ببر مرا زیارت

امام هشتمم رضا (ع)

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۷)
نقاشی درباره ی امام رضا

سرود کودکانه درباره امام رضا (ع) برای پیش دبستانی 

چه نوری ، چه رنگی

چه صحن قشنگی

چه عطر و گلابی

چه موج و چه آبی

چه صحن تمیزی

غریب و عزیزی

تو پاکی تو نوری

نه پنهان نه دوری

تو مهر و صفایی

امام رضائی

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۸)

نقاشی امام رضا کودکان

شعر کودکانه در مورد خواب امام رضا و شفای مریضان 

دیشب به خوابم آمد  ، یک مرد آسمانی

با شال سبز زیبا  ، با لطف و مهربانی

با یک سبد ستاره ، آمد به خوابم آقا

تا اینکه من نباشم  ، در رنج و غصه تنها

گفتم دلش گرفته  ، در خانه مادر من

بیمار و ناتوان است  ، محبوبه خواهر من

پر نور و مهربان بود ، مانند ماه و خورشید

آن مرد آسمانی  ، وقتی که می درخشید

حالا گرفته از او، محبوبه این شفا را

من دیده ام بخوابم  ، معنای " یا رضا " را

نقاشی امام رضا کودکانه (۱۹)
نقاشی امام رضا کودکانه

شعر به زبان ساده برای کودکان در مورد حرم امام رضا

دویدم و دویدم

یه دونه خونه دیدم

ساعت و نقاره داشت

تو حوضا فواره داشت

گنبدش از طلا بود

خونه امام رضا بود

دار دار خبر دار

دارم میرم به بازار

مغازه هاش چی داره

نقل و نخود چی داره

هر چی بخوام میخرم

به شهرمون می برم

انوره و منوره

امام رضا چطوره؟

بزرگ و مهربونه

جاش توی آسمونه

خواب نداره بیداره

خیلی هوامو داره

نقاشی حرم امام رضا (۱)
نقاشی حرم امام رضا کودکانه

شعر قشنگ در مورد زندگی امام رضا برای کودکان

هر چه خدا می‌خواست از او
راضی به فرمان خدا بود
بر هر بلایی بود راضی
از این سبب نامش رضا بود

در دوستی‌ها بی‌ریا بود
با هر کسی او مهربان بود
گنجشک‌ها را دوست می‌داشت
با شیر و آهو مهربان بود

او آفتابی داشت در دل
روشن‌تر از خورشید روشن
می‌گفت او که: «بهترین دوست
عقل است و نادانی است دشمن»

ایران پر از نور است با او
در مشهد است آرامگاهش
نامش برای ما عزیز است
در پیش ما زنده است راهش

نقاشی حرم امام رضا (۲)
نقاشی درمورد امام رضا کودکانه

نقاشی کودکانه امام رضا و آهو

شعر کودکانه از زبان کبوتر برای امام رضا (ع)

بغ بغ بغو بغ بغ بغو
کبوتر امام رضا!

وقتی که پرواز می­کنی
به دور گنبد طلا

دعا بخون برای من
تو از امام رضا(ع)بخواه

خدا نصیب من کنه
گنبد و صحن و بارگاه

خیلی دلم می­خواد یه روز
بیام پیش امام رضا(ع)

بال و پرامو وا کنم
به دور گنبد طلا

نقاشی حرم امام رضا (۳)
نقاشی امام رضا کودک
نقاشی گنبد امام رضا کودکانه

شعر زیبا برای تبریک تولد امام رضا برای کودکان 

یه گنبد طلایی
یه آسمون صداقت

پنجره های فولاد
دستای استجابت

یه گنبد و یه بارگاه
ستاره ها دور ماه

شفا می ده به مردم
یه مرد خوب و آگاه

زیارتش که کردی
با عشق و با طهارت

نشون میده به دوستاش
یه عالمه کرامت

از راه دور با شادی
با اون دلای کوچک

همه می گیم رضا جان
تولدت مبارک

نقاشی حرم امام رضا (۴)
نقاشی درباره امام رضا کودکانه
نقاشی حرم امام رضا برای کودکان

شعر کودکانه در مورد امام رضا برای کودکان

رضا(ع)که نور خداست
امام هشتم ماست

رئوف و مهربونه
دردامونو می­دونه

می­کنه مارو دعوت
می­ریم مشهد زیارت

اونجا مثل بهشته
پر شده از فرشته

با پدر و مادرم
وقتی که می­ریم حرم

کنار درمی­مونیم
اذن دخول می­خونیم

دست میذاریم رو سینه
به اون ماه مدینه

با ادب و احترام
می­گیم به آقا سلام

قربون قبر پاکت
چه عطری داره خاکت

کاشکی می­شد که من هم
اینجا کبوتر بشم

پر بکشم تا خدا
توی حریم رضا(ع)

نقاشی حرم امام رضا (۵)
نقاشی کودکانه شهادت امام رضا
نقاشی کودکان حرم امام رضا

شعر عاشقانه از زبان کبوتر حرم امام رضا 

دوباره یک غروب دلنشین
دوباره یک صدا،
صدای سبز
دوباره می پرد کبوتری
به دور گنبد حرم
دوباره چشمهای من
پر از نگاه کاشی و ستاره می شود
کنار حوض
دوباره ذهن من
پر از صدای بالهای یک فرشته می شود
نگاه کن!
من آن کبوترم
به دور گنبد طلایی اش
چه عاشقانه می پرم

                                                نقاشی حرم امام رضا (۶)

مطالب مرتبط 

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

نقاشی عاشورا | 40 نقاشی کودکانه از عصر عاشورا و با موضوع محرم و شهادت امام حسین (ع)

نقاشی محرم | 50 نقاشی و رنگ آمیزی درباره عاشورا ، هیات ، نذری و عزاداری امام حسین

نقاشی اربعین | 30 نقاشی و رنگ آمیزی کودکانه برای اربعین و ماه محرم

نقاشی نیمه شعبان | 50 نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع امام زمان و نیمه شعبان

نقاشی حضرت موسی | 25 نقاشی و رنگ آمیزی از داستان حضرت موسی + داستان

رنگ آمیزی کودکان | 30 نقاشی ساده و جالب رنگ نشده برای کودکان

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو بارداری پاییزه | 50 مدل مانتو پاییزه و زمستانه بارداری شیک ترکیه ای

مانتو بارداری پاییزه | 50 مدل مانتو پاییزه و زمستانه بارداری شیک ترکیه ای

در ادامه نوشته هایمان در مورد مدل های مانتو بارداری اینبار 50 مدل مانتو بارداری پاییزه و زمستانه برای شما عزیزان دلبرانه ای آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. این مدل ها شامل ، سارفون بارداری پاییزه ، کت و کاپشن بارداری پاییزه ، مانتو های بارداری مناسب برای فصل پاییز و زمستان و مانتو های مجلسی پاییزه برای دوران حاملگی ، مانتو بارداری پوشیده پاییزه و مانتو های راحت و خانگی بارداری میشود . امیدوارم این مجموع تصاویر و این نوشته نظر شما را جلب کند.

مانتو بارداری پاییزه 

مانتو بارداری پاییزه (۱)

مانتو بارداری پاییزه

در حدیث معروفی از امیر المؤمنین علی علیه السلام  شنیده ایم که :
 
تَوقَّوا البَردَ فی أوَّلِهِ وَ تَلَقَّوهُ فِی آخِرِهِ ، فَإنَّهُ یَفعَلُ فِى الأبدانِ کَما یَفعَلُ فِى الأغصانِ أوَّلُهُ یُحرِقُ وَ آخِرُهُ یُورِقُ 
 
در آغاز سرما - فصل پاییز - خود را از سرما نگه دارید و در آخرش- فصل بهار- خود را به آن بسپارید ؛ زیرا سرما با تن ها همان مى کند که با شاخه هاى درخت : در آغاز مى سوزاند و در پایان، به برگ و بار مى نشاند .
 
و حتما شما به عنوان یک مادر باردار نگران سلامتی خود و کودکی که در راه دارید هستید و در اگر دوران بارداری شما با فصل سرما یعنی پاییز و زمستان همزمان شده است باید بیشتر مراقب حفظ سلامتی بخصوص در جهت جلوگیری از سرما باشید . این موضوع انتخاب یک لباس مناسب فصل هم در خانه و هم در محیط های بیرون از خانه را ضروری میکند . مجموعه حاضر که متشکل از مدل های مانتو باردرای پاییزه و مدل مانتو زمستانه هستند با این هدف جمع آوری شده اند .
 
مانتو بارداری پاییزه

 

5 مدل مانتو بارداری مناسب فصل پاییز

  • بافت بارداری :

بافت های نرم و نازک که بتوان از روی مانتو های یا پیراهن های معمولی پوشید. این بافت ها به علت کشی بودن به این علت که میتواند حتی بعد از بارداری هم مورد استفاده قرار بگیرند ایده آل هستند.

  • پانچ بارداری :

پانچ های آزاد که از نظر سایز میتواند تمام ماه های سرد پاسخگوی خانم های باردار باشد. به همین دلیل پانچ ها از محبوب ترین لباس های بارداری چه در فصل های گرم و چه فصل های سرد هستند.

  • کت یا مانتو کتی بارداری :

کت های بلند که میتواند با یک پیراهن یا مانتو بلند ست شود و استایلی نسبتا رسمی و شیک بسازد ، کت های پاییزه هم با دامن های پشمی بلند و هم شلوار های جین پاییزه شیک دیده میشوند.

  • مانتو ضخیم بارداری :

مانتو های ضخیم پاییزی که برای خانم های بارداری که دوست دارند با پوشیدن کاپشن زیادی چاق دیده شوند مناسب است . این مانتو ها میتواند از جنس مخمل ، مخمل کبریتی یا مخمل کشی ، کرپ یا پارچه های فاستونی یا پارچه های پشمی استفاده کنید .

  • سارافون بارداری :

سارافون های بارداری جلو باز که میتواند با یک زیر سارافونی زیبا ست شود و با توجه به جلو باز بودن باز بزرگ شدن اندازه شکم لازم نیست مدام تعویض شود.

مانتو بارداری پاییزه (۲)

مانتو بارداری پاییزه شیک

مانتو بارداری پاییزه (۳)

مدل مانتو بارداری پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۴)

مانتوهای بارداری پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۵)

مانتوی پاییزه بارداری

مانتو بارداری پاییزه (۶)

مدل مانتو بارداری پاییزه جدید

مانتو بارداری پاییزه (۹)

عکس مانتو بارداری پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۱)

مدل های مانتو بارداری پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۳)

جدیدترین مانتو بارداری پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۴)

مانتو حاملگی پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۲)

مانتو حاملگی پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۰)

مانتو حاملگی پاییزه شیک

مانتو بارداری پاییزه (۱۵)

مانتوهای حاملگی پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۸)

مدل مانتو حاملگی پاییزه

مانتو بارداری پاییزه (۱۷)

مانتوی پاییزه حاملگی

مانتو بارداری پاییزه (۱۶)

مانتو بارداری پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۱۹)

مدل مانتو بارداری پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۲۰)

مانتوهای بارداری پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۲۲)

مانتو حاملگی پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۷)

مانتو بارداری پاییز

مانتو بارداری پاییزه (۲۱)

مانتوی پاییزی بارداری

مانتو بارداری پاییزه (۸)

عکس مانتو بارداری پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۲۳)

خرید مانتو بارداری پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۲۴)

مدل مانتو بارداری شیک پاییزی

مانتو بارداری پاییزه (۲۵)

مانتو بارداری زمستانه
مانتو حاملگی زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۲۶)

مانتوهای بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۲۷)

مدل مانتو بارداری زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۲۸)

مدل مانتوی بارداری زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۲۹)

مانتو حاملگی زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۳۰)

عکس مانتو بارداری زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۳۱)

مانتو بارداری شیک زمستانه

مانتو بارداری پاییزه (۳۲)

مانتو بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۳)

مدل مانتو بارداری شیک زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۴)

مانتوهای بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۵)

مانتو حاملگی زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۶)

مانتو بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۷)

مانتو بارداری زمستان

مانتو بارداری پاییزه (۳۸)

عکس مانتو بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۳۹)

مانتو بارداری شیک زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۴۰)

مدل مانتوهای بارداری زمستانی

مانتو بارداری پاییزه (۴۱)

مانتو حاملگی زمستانه

مانتو بارداری پاییزی (۱)

مانتو بارداری

مانتو بارداری پاییزی (۲)

مانتو بارداری اداری
مانتو بارداری شیک

مانتو بارداری پاییزی (۳)

مانتو بارداری جدید

مانتو بارداری پاییزی (۴)

مانتو بارداری بلند
مانتو بارداری کوتاه

مانتو بارداری پاییزی (۵)

مانتو بارداری مجلسی

مانتو بارداری پاییزی (۶)

مانتو بارداری ریون
مانتو بارداری نخی

مانتو بارداری پاییزی (۷)

مدل مانتو بارداری

مانتو بارداری پاییزی (۸)

 

مدل مانتو بارداری 2018
مدل مانتوی بارداری 2019
مانتوهای بارداری 2020

مانتو بارداری پاییزی (۹)

 

حالا که صحبت از بارداری در فصل پاییز شد ، فکر کردیم بد نیست یک مقاله خوب که توصیه های مفیدی در مورد سلامتی مادر در فصل های سرد مثل پاییز و زمستان داشته باشد برای شما پیدا کنیم. این مقاله از سایت خوب دکتر سلام در اینجا بازنشر میشود. که در مورد مراقبت های پزشکی و سلامتی در فصل پاییز برای مادران باردار است امیدوارم مفید واقع شود .

مراقبت های پاییزی برای خانم های باردار

بارداری در پاییز مستلزم رعایت نکاتی است که به سلامت جنین و مادر کمک می کند. از نظر پزشکان پاییز فصل مناسبی برای بارداری است. در فصل پاییز دمای هوا به اندازه ای مناسب است که افراد به هنگام قدم زدن و پیاده روی عرق نمی کنند. مادرانی که می خواهند در این فصل باردار شوند لازم است بدانند بارداری در فصل های سرد سال نیازمند رعایت برخی مسائل است.

لباس گرم بپوشید

اگر می‌خواهید زایمان زود‌رس نداشته باشید باید لباس گرم بپوشید، ‌زیرا ممکن است طبع سرد پاییز، کلیه‌های شما را دچار مشکل کند و همین عامل موجب زایمان زودرس شود، بنابراین خوب خودتان را بپوشانید تا هوای گرم وارد کلیه‌ها، ریه‌ها و بدن‌تان شود. از آن‌جا که در دوران بارداری خانم‌ها به دلیل به هم ریختگی هورمون بیشتر عرق می‌کنند و حس گرمای بیشتری دارند، بهتر است چند لایه لباس کتان و نخی به تن کنند تا هوا به خوبی در بدن‌شان جریان پیدا کند.

ورزش کنید

تمام پزشکان طب مدرن و حکمای طب سنتی به خانم‌های باردار توصیه می‌کنند در دوران بارداری ورزش کنند، زیرا سرعت گردش خون را تنظیم کرده و به بدن در مبارزه با میکروب‌ها کمک می‌کند.‌ البته باید در انتخاب ورزش مناسب بسیار دقت‌ کرده و متناسب با شرایط جسمی و با مشورت پزشک ورزش کنید.
بهترین زمان برای پیاده‌روی خانم‌های باردار‌، صبح و عصر است‌. یادتان باشد همیشه یک بطری آب همراه داشته باشید و کفش مناسب به پا کنید.

پیشگیری از سرماخوردگی در بارداری پاییزانه

بدن خانم های باردار به این علت که سخت سرگرم بزرگ کردن جنین است، از نظر ایمنی ضعیف می شود. به این ترتیب ایمنی طبیعی بدن آنها در برابر بیماری ها به خطر می افتد.

به خاطر داشته باشید که سرماخوردگی و آنفلوانزا در دوران بارداری می تواند سخت تر و طولانی تر شده و امکان دارد به ذات الریه نیز تبدیل شود. همچنین خطر زایمان زودرس را افزایش می دهد.

بنابراین بهتر است نسبت به ویروس هایی که منجر به سرماخوردگی و آنفلوانزا می شوند محتاط تر بوده و پیشگیری های لازم را انجام دهید.

شما نمی توانید از ابتلا به هر نوع ویروس سرماخوردگی و آنفلوانزا ممانعت کنید، اما می توانید قدرت سیستم ایمنی بدن خود را تا حد زیادی بالا ببرید:

چه کارهایی برای پیشگری از آنفولانزا در بارداری انجام دهیم؟ 

  1. در پاییز و زمانی که واکسن آنفلوانزا در دسترس است از آن استفاده کنید. قبل از تزریق واکسن با پزشک خود مشورت کنید.
  2. دست های خود را قبل از خوردن غذا و بعد از پیاده روی، خرید و عطسه کردن با آب و صابون به خوبی بشویید.
  3. از غذاهای سالم مثل انواع میوه ها و سبزیجات و حبوبات تغذیه کنید. انواع مختلف این دسته از غذاها آنتی اکسیدان و مواد معدنی را به بدن شما می رسانند و به بدن کمک می کنند تا با میکروب ها مبارزه کند.
  4.  مایعات را به مقدار زیاد بنوشید. آب، دمنوش های گیاهی و آب میوه ها باعث بهبود سیستم دفاعی بدن شده و حجم مواد معدنی و ویتامین ها را در بدن بالا می برد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد خوردن کافئین یا نوشیدنی های شیرین را کم کنید.
  5. زمانی که احساس خستگی می کنید استراحت کنید و سعی کنید هر گونه استرس را از خود دور نگه دارید.
  6. ورزش کنید. ورزش سرعت گردش خون را تنظیم کرده و به بدن در مبارزه با میکروب ها کمک می کند.
  7. چنانچه سیگار می کشید سعی کنید تا آن را ترک کنید. سیگار علاوه بر اینکه برای نوزاد مضر است، سیستم دفاعی بدن را ضعیف می کند.

درمان سرماخوردگی و آنفولانزا در بارداری با طب سنتی

  1. مایعات به مقدار زیاد مصرف کنید.
  2. چنانچه دچار تب شده اید، با استفاده از استامینوفن آن را کاهش دهید (البته تحت نظر پزشک).
  3.  یک روز کامل استراحت کرده و از بخور اسطوخودوس و اکالیپتوس استفاده کنید.
  4. از یک یا دو عدد سیر در غذای روزانه خود استفاده کنید.
  5.  خوردن مخلوط آب گرم، عسل و آبلیموی تازه را فراموش نکنید.
  6.  خوردن بعضی داروهای ضد ویروسی و سرماخوردگی و استفاده از داروهای استنشاقی در طول بارداری بلامانع است. این نوع داروها فعالیت میکروب ها را کاهش داده و روند بهبودی شما را سریع تر می کنند، اما قبل از مصرف هر دارویی، با پزشک خود مشورت کنید.

توصیه های کوتاه برای بارداری در پاییز

بعضی از خانم های باردار در فصل پاییز از بی ثباتی هوا و ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوانزا احساس نگرانی می کنند. چنانچه به دنبال راه های مناسب برای پشت سر گذاشتن دوران بارداری در فصل پاییز هستید، بهتر است از راهنمایی های ما استفاده کنید.

  1. صبح و عصرهای دل انگیز پاییزی را برای پیاده روی انتخاب کرده و همیشه یک بطری آب همراه خود داشته باشید.
  2. چنانچه پس از پیاده روی به منزل برگشتید و احساس خستگی یا گرما کردید، فقط کافی است یک لیوان آب سیب میل کنید.
  3. همیشه یک ژاکت سبک به هنگام پیاده روی همراه خود داشته باشید.
  4. زمانی که می خواهید برای پیاده روی به بیرون از منزل بروید، یک چتر همراه خود داشته باشید تا در مواقعی که باران های فصلی شروع می شوند از آن استفاده کنید.
  5. از کوتاه بودن روزها در این فصل استفاده کرده و به خوبی استراحت کنید.
  6. سیب میوه ای سرشار از فیبر بوده و به وفور در این فصل وجود دارد. بنابراین از این موقعیت استفاده کرده و خوردن سیب یا آب سیب را فراموش نکنید.

 

 

مطالب مرتبط :

مانتو بارداری | 40 مدل مانتو ی بارداری شیک برای دوران حاملگی

مانتو مشکی بارداری | 30 مدل مانتو بارداری مشکی بلند و مجلسی و پوشیده جدید

مانتو بارداری جدید | 25 مدل جدید مانتو بارداری شیک و مانتو حاملگی نخی

مدل مانتو بارداری | 33 عکس مانتو بارداری ایرانی و شیک + مانتو بارداری بازیگران

 مانتو بارداری بلند | 35 مدل لباس بارداری بلند و پوشیده شیک ترک

مانتو پاییزی | 30 عکس مانتو پاییزه و زمستانه دخترانه اسپرت و دانشجویی

مدل مانتو پاییزه | 30 مدل مانتو جدید پاییزه دخترانه شیک و جدید

مانتو پاییزه | 20 مدل مانتو پاییزه دخترانه شیک و جدید 2017

پانچو | 40 مدل پانچو شیک ساده و آستین شنلی بهاره و پاییزه + پانچ بارداری

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

پروفایل برای محرم | 30 عکس نوشته + شعر محرمی عاشقانه برای سیدالشهدا

پروفایل برای محرم | 30 عکس نوشته محرمی عاشقانه برای سیدالشهدا

پروفایل برای محرم : قرن هاست که شیعه در عزای حسین (ع) سوگوار است و این عزا تا قیامت ادامه خواهد داشت. با غم عزای حسین به دنیا میاییم ، بزرگ میشویم ، از پدر و مادر عشق به این خاندان را می آموزیم و روزی با همین عشق و به امید همین اشک ها از جهان میرویم . برای ماه محرم و صفر خانه هایمان ، دل هایمان و کوچه ها و خیابان هایمان را سیاه میپوشانیم . نذری میدهیم و نذر میگیریم ، چنان عزاداری میکنیم که برای عزیزان خود نکرده ایم ، سال ها و به این عشق تمام عمرمان میبالیم به آن در 2 جهان امیدواریم .

پروفایل برای محرم

پروفایل برای محرم (۱۱)

 

پروفایل برای محرم پاییزی

امسال پاییزمان تمام و کمال بوی محرم میگیرد و به قول شاعر " پاییزمان به بوی محرم معطر است " و چه هم نشینی زیبایی هر دو عر غم دارند و هر دو حال و هوای عاشقی را زنده میکنند . هر دو در عین دلگیری زیبا هستند و هر دو پناه تنهایی ها و دلتنگی های ما میشوند . خوش آمدی محرم ، خوش آمدی پاییز .

پروفایل برای محرم (۴)

 

پروفایل برای محرم دخترانه

شاید عاشورا جنگی مردانه باشد اما غمی به شدت زنانه دارد ، غم مادران و خواهران و دختران داغ دیده و استوار ، غم دلتنگی دختری برای پدرش ، غم شکوه پیام رسانی خواهری برای برادرش ، غم صبوری همسری ... داغ غم مادری که گلی تقدیم کرده با افتخار ... این پروفایل دخترانه برای محرم را تقدیم زنان و دخترانی پیرو فرهنگ عاشواریی میکنیم.

پروفایل برای محرم (۶)

پروفایل برای محرم عاشقانه

فرق است میان مایی که بعد از عزاداری دلمان هوای نداشته های دنیایی مان را میکند و ته دلمان دعا میکنیم به برکت این اشک ها و ناله ها حاجت روا شویم و آنان که پس از عزا زیر لب زمزمه میکنند " اللهم الرزقنا شهادت فی سبیله زینب " و عاشقانه تنها شهادتی چون ارباب را از خداوند طلب میکنند . فرق هست میان گدا و عاشق.

و من به گدایی تو هم راضی ام اگر منت بگذاری و بپذیری .

پروفایل برای محرم (۲۳)

پروفایل برای محرم جدید

در راه غمت هر چه بلا بود خریدیم
یک عمر از این روضه به ان روضه دویدیم

یک روز در اغوش پدر روز دگر هم
با پای عصا سینه زنان سینه دریدیم

یک عمر از این نافله ها بار نبستیم
از اشک عزایت به کجاها که رسیدیم

هر ذکر که گفتیم پری باز نکردیم
یک اه برای تو کشیدیم و پریدیم

حسرت به دل هر نفس سوخته هستیم
جز ان نفسی را که برای تو کشیدیم

صد بار چو ایینه به پای تو شکستیم
یک بار اگر روضه گودال شنیدیم

شاعر : حسن کردی

پروفایل برای محرم (۱)

پروفایل برای محرم زیبا

دستم عُمریست دخیل عَلَم عبــــاس است
دلم عُمریست مقیم حرم عبــــاس است

همه ی حاجتم این است که صیدش بشوم
دام اگر حلقه ی گیسوی خَم عبـــاس است

کیمیایی که کند خاک سیه را زر سُرخ
گرد و خاکی ست که زیر قدم عبـــاس است

نام او لفظ جلاله ست چو قرآن خداست
قسم حَقّه به مولا قسم عبــــاس است

به نفس های مسیحاییِ ساقی سوگند
دم احیاگر ما بازدم عبــــاس است

چه حسابی ست که جمع رقم "باب حسین"
عدد ابجد آن هم رقم "عبـــــاس" است

اوّلین بابِ تقرّب به حــســـین بن عـلـــــے
سوختن در غم دست قلمِ عبـــــاس است

پای آن بحر طویلی که سروده "وصّاف"
می نویسم اثر محتشم عبــــاس است

طیب الله به آن شاعر خوش ذوق که گفت:
"هرچه داریم همه از کرم عــــــبــــاس

پروفایل برای محرم (۲)

پروفایل برای محرم با شعر

قلبی شکسته و همه شب در هوای تو
پر می کشد به نیت ایوان طلای تو

دستم نمی رسد به ضریح تو یاحسین
کاری بکن برای من عالم فدای تو

گویا قنوت من به اجابت نمی رسد
فکر و خیال من شده صحن و سرای تو

یک جای دنج از حرم تو برای من
من هر چه دارم ای همه چیزم...برای تو

هرشب به یاد روضه ی تو غصه می خورم
آری به خون نشانده دلم را عزای تو

صبری خدا به این دل جا مانده ام دهد
این اربعین نشد برسم کربلای تو

من از نگاه مهر تو یک خوشه خواستم
یک گوشه از کناره ی شش گوشه خواستم

شاعر : اسماعیل شبرنگ

پروفایل برای محرم (۵)
پروفایل برای محرم خاص

امشب گناهِ دل را با آبِ توبه شستم
من با خدای خوبم عهدی دوباره بستم

گفتم که بارالها! من عبدِ رو سیاهم
چون پرده ی حیا را با هر گنه گسستم

از لطفِ بیکرانت یک فرصتی دگر ده
شاید که فائق آیم از هر چه فعلِ پستم

خود شاهد و گواهم در ورطه ی گناهم
بر خوانِ رحمتِ تو بی معرفت نشستم

در شکرِ نعمتِ تو من فاقدِ سپاسم
در کفر و ناسپاسی آخر بگو که هستم؟

آگه ز هر خطایم امّا سر از ندامت
در دفترِ تمرّد تقصیرِ در الستم

اغماض از خطا کن این رو سیه ببخشا
آن روز اگر تو دادی پرونده ام به دستم

یارب تفضّلی کن بر بنده ی حقیرت
در کوی حق پرستان از جان تو را پرستم

ای منتهای رحمت بر من عنایتی کن
گر چه سر از جهالت عهدِ تو را شکستم

یا رب ز درگهِ خود این روسیه مرانی
من هر که هر چه هستم آن بنده تو هستم!

شاعر : هستی محرابی

پروفایل برای محرم (۳)

www.پروفایل برای محرم 
پروفایل محرم.com

نوکر نرود به کربلا پس چه کند؟
خود را نرساند به شما پس چه کند؟

قلبش به کرم خانه ارباب خوش است
گر رو نزند به آشنا پس چه کند؟

دارو ز شفا خانه تربت خواهد
جا مانده ز کربلا شفا پس چه کند؟

خاک قدمت بهشت، با بودن تو... ماندیم که بهشت را خدا پس چه کند؟

دامن مکش از دست گدایان درت
بی لطف شما بگو گدا پس چه کند؟

ارباب شدی که رو به هر کس نزنم
بنده نکند تو را صدا پس چه کند؟

پروفایل برای محرم (۷)
عکس پروفایل برای محرم hd

آقا! زِ غُصِّه داغِ حَرَم میکُشَد مَرا
میدانَم اِشتیاقِ حَرَم میکُشَد مَرا
"شَبهایِ جُمعِه" کَربُبَلاحَسرَتِ دِلَم
آخَر هَمین فِراغِ حَرَم میکُشَد مَرا

پروفایل برای محرم (۸)
پروفایل محرم hd

سفره داری که به من اذن ضیافت داده
بار دیگر به گدا لقمه ی عزت داده

ماه شعبان و رجب رفت و به من گفت کسی
رمضان آمده و حق به تو فرصت داده

ای گنهکار! پشیمان شو، خدا در این ماه
به خلاصی تو از نار رضایت داده

روزه و نافله و ذکر و دعاهای سحر
من چه کردم به من این قدر لیاقت داده

ماه میلاد امام حسنم این ماه است
رمضان را پسر فاطمه برکت داده

به شب قدر که آیینه ی زهراست قسم
شیعه را حب علی بر‌گ برائت داده

روزه داری و لب تشنه و قرآن خواندن
اثر چیست به من فیض تلاوت داده

به فدای لب عطشان اباعبدالله
او به قرآن خداوند حلاوت داده

این حسین است که عالم همه دیوانه ی اوست
این حسین است به من حال عبادت داده

روی آن سینه که بوسید نبی چکمه نکوب!
شمر ملعون، که به تو این همه جرات داده شاعر : امیر عظیمی

پروفایل برای محرم (۹)
پروفایل برای محرم 2019

بـا نیـم نگــــــاهِ مهـربانــــت بنویــــس
آقـا بــه عطــای بی کــرانت بنویـــــس

مـــا را بنویس هـر کـجا ، جـــا داری !!
روزی خورِ خــرده های نانَــت بنویــس «سالی که نکــوست از بهارش پیداست»
امسال مـرا گـدای خوانــت بنویــس

دل را به تو می سپارم این اول ســال
نزدِ حـرمِ خویش ، امانــت بنویــس

یکبـار مـرا هــم امتحان کـن آقــا
لطفـی کن و از مُـدافعانـت بنویــس

نوکـر بنویس ، یا گــدا فرقی نیست
یک جا بنویـس ؛ پاسبانـت بنویــس

شاعر : سید حسین میرعمادی

پروفایل برای محرم (۱۰)
عکس محرم برای پروفایل 2018

باز هم چشم به راهم که محرم برسد
بوی اسپند عزایش به مشامم برسد
.
کاش امسال مُحَرَم به دعای زهرا
خبر آمدن منجی عالم برسد...

پروفایل برای محرم (۱۲)
پروفایل محرم 97
پروفایل عکس محرم 98

از آن نَفَس که دلم مَبتلایتان شده است
دو دیده منتظرِ خاکِ پایتان شده است

من آفریده شدم تا که بر تو گریه کنم
که سمتِ قبله‌ی من کربلایتان شده است

مسیح سینه زنِ خیمه‌ی عزایِ تو است
که زنده از نَفَسِ کیمیایتان شده است

فضایِ روضه‌ی‌تان زنده می‌کند ما را
چه گرم خیمه‌ی دارالشفایتان شده است

به سنگِ تربت ما حَک کنید بعد از ما
که این قتیلِ غم روضه‌هایتان شده است

مرا به کنج خرابه چه می‌شود ببرید
دلم هوایی بزمِ عزایتان شده است

شاعر : حسن لطفی

پروفایل برای محرم (۱۳)

عکس پروفایل برای محرم 98

به تپش آمده با یاد تو از نو کلماتم
باز نام تو شده باعث تجدید حیاتم

بیم گرداب به دل داشتم اما تو رسیدی
که شدی "ساحل امن من و کشتی نجاتم"

باز از فرط عطش خشک شده کام من،آری
تشنه ام؛تشنه ی لبهای عطش ناک فراتم

باید احرام ببندم به طواف حرم تو
من که در صحن تو در موقف دشت عرفاتم

با تو هر لحظه مجسم شده یک روضه به چشمم
باز گریان تماشای قتیل العبراتم

شاعر : سید علیرضا شفیعی

پروفایل برای محرم (۱۴)

پروفایل محرم 99

ازخاک قتلگاه برایم بیاورید
در روضه اشک و آه برایم بیاورید

پرچم بیاورید، کتیبه بیاورید
پیراهن سیاه برایم بیاورید

پروفایل برای محرم (۱۵)
پروفایل برای محرم 97
پروفایل برای محرم 98

گر بپرسی کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟
پاسخ آید یا محرم ، یا حسین ، یا کربلا

پروفایل برای محرم (۱۶)
پروفایل ماه محرم 99

قال الحسین علیه السلام:

انا قتیل العبرة لا یذکرنی مؤمن الا بکی.

حسین بن علی علیه السلام فرمود:
من کشته اشکم.هیچ مؤمنی مرا یاد نمی کند مگر آنکه (بخاطر مصیبتهایم) گریه می کند.

در مورد این حدیث معروف از امام حسین (ع) آمده است :

عبارت «أنا قتیل العبره» یا «قتیل العبرات» راجع به امام حسین (ع) بوده و از القاب ایشان است. در جاهای مختلفی از جمله در زیارت اربعین وارد شده است.

ظاهرا جمله بعدی "لا یذکرنی مؤمن الا استعبر" تفسیر جمله "انا قتیل العبرات" است و امام آن لقب را معنا کرده است.

پس "من کشته اشکم"، یعنی من کشته شده مظلومی هستم که هر کس به یاد من بیفتد، بی اختیار بر من می ­گرید. مظلومیت من به این اندازه تأثّر برانگیز است.

علامه مجلسی در معنای این جمله (من کشته اشکم ) می ­فرماید: هیچ مومنی به یاد من نمی افتد مگر این که گریه می کند یا بغض گلوی وی را می­ گیرد.
بنا بر این معنای لقب این نیست که "امام کشته شد تا ما بگرییم".

پروفایل برای محرم (۱۷)

پروفایل برای ماه محرم 97

ان روز حسین یک صدا زینب بود

آیینه ی غیرت خدا زینب بود

زینب زینب زینب زینب زینب

آن روز تمام کربلا زینب بود

پروفایل برای محرم (۱۸)

پروفایل جدید محرم 98

سجاده به دوش ها همه آمده اند

آن حلقه به گوش ها همه آمده اند

ذی الحجه و مکه و محرم نزدیک

شمشیر فروش ها همه آمده اند

پروفایل برای محرم (۱۹)
پروفایل مخصوص محرم 99

خورشید نشسته بر درت ای کوفه

غافل شدی از دور و برت ای کوفه

امروز فرات را به رویش بستی

ای خاک دو عالم به سرت ای کوفه

پروفایل برای محرم (۲۰)

پروفایل محرم

در حنجره ی زمانه تابید اصغر
هی گریه نکرد! هی ننالید اصغر
دیگر نگران نباش آرام بگیر
آسوده تر از همیشه خوابید اصغر

پروفایل برای محرم (۲۱)

پروفایل محرم جدید

قلندر وار از درمان گذشتند
از آب وآتش وطوفان گذشتند
کبوترهای زخمی تشنه بودند
به نام عاشقی از جان گذشتند

پروفایل برای محرم (۲۲)

پروفایل محرم خواب حرم

خورشید بر این تیره مغاک افتاده ست؟

یا بر سر نی ان سر پاک افتاده ست؟!

بر عرش نی از تلاوت او پیداست

هفتاد دو سوره روی خاک افتاده ست

پروفایل برای محرم (۲۶)

پروفایل محرم شب جمعه

زمین دشت شقایقهای پرپر
وچشم آسمان از رفتنش تر
برای وسعتش دنیا قفس بود
به سمت عاشقی پر زد کبوتر

پروفایل برای محرم (۲۴)

پروفایل محرم دیوانه حسین

در دشت بلا قحطی ایمان شده است
هر دیو و ددی نماد انسان شده است!

مردان همه سر به نیزه ها بخشیدند
سالار زنان بی سرو سامان شده است

پروفایل برای محرم (۲۵)

پروفایل محرم عاشقانه برای امام حسین

این نیزه مرا به عشقتان میدوزد

در عمق وجود شعله می افروزد

امسال اگرچه در زمستانم باز

از بردن اسم تو لبم می سوزد

پروفایل برای محرم (۲۷)

پروفایل محرم 98

زمین از اشتیاقش کم نمی کرد
غم نان گونه اش را نم نمی کرد
غم مشک وعلمدار آتشش زد
زمانه قامتش را خم نمی کرد

پروفایل برای محرم (۲۹)

پروفایل محرم عاشقانه در مورد حضرت ابالفضل

چشمان زمین دوباره تر خواهد شد

ماه از سر شب بدون سر خواهد شد

تاریخ دوباره به خودش می لرزد

شق القمری بزرگتر خواهد شد

پروفایل برای محرم (۲۸)

پروفایل محرم.com
عکس پروفایل محرم.com

جانـت بـه کــویــر تفتــه دریـا بخشید

هفتاد و دو گل ، به متن صحرا بخشید

بـــا جلـــوه ی کــربـلای عـاشـورایی

خـون تــو بـه رنگ سرخ معنا بخشید

پروفایل برای محرم (۳۰)

پیش از این نیس مجموعه تصاویر زیادی را با موضوعات مربوط به محرم و صفر ، عاشورا و کربلا جمع آوری و تقدیم حضور شما کردیم لینک این مجموعه تصاویر و عکس نوشته های عاشورایی را میتوانید در پایین مشاهده کنید برای مشاهده هر کدام میتوانید روی آن کلیک کنید .

مطالب مرتبط :

عکس نوشته های محرم + 30 عکس پروفایل برای آمدن محرم

عکس نوشته محرم | 33 عکس پروفایل عاشقانه برای شهادت امام حسین (ع)

پروفایل محرم | 40 عکس نوشته زیبا برای شروع عزاداری امام حسین

عکس محرم | 40 عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل

عکس پروفایل محرم | 40 عکس نوشته زیبا و عاشقانه برای ماه محرم

پروفایل محرمی | 33 پروفایل حسینی و عکس نوشته زیبا در مورد ماه محرم

محرم نزدیک است | 40 عکس نوشته برای آمدن ماه محرم و پروفایل عزای سیدالشهدا

بوی محرم | 25 عکس نوشته بوی محرم با موضوع آمدن ماه عزاداری امام حسین (ع)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

رنگ آمیزی کودکان | 30 نقاشی ساده و جالب رنگ نشده برای کودکان

رنگ آمیزی کودکان | 30 نقاشی ساده و جالب رنگ نشده برای کودکان

رنگ آمیزی کودکان و نقاشی های ساده و بچگانه شان هم دارای فواید بی شماری برای رشد روح و شخصیت و خلاقین آنها است و هم یک سرگرمی سالم و کم هزینه که میتوانند در هر فضایی به سادگی ساعت ها با آن مشغول شوند بدون این نگرانی که برعکس بازی های رایانه ای و گوشی برای روح و روان آنها هزار ضرر و آسیب داشته باشد.

نقاشی حتی میتواند بیانگر آن چیزی باشد که در ناخوداگاه کودک شما میگذرد به همین دلیل است که حتی روان شناسان خبره از روی نقاشی و رنگ آمیزی و انتخاب رنگ ها در نقاشی در مورد سلامت روان کودکان نظر میدهند و یا والدین را در جریان مشکلات روحی ، ترس ها و شادی های کودکشان قرار میدهند.

گذشته از همه این موراد نقاشی یک هنر والا و کهن است که اگر کمی وقت بگذارید ممکن است متوجه استعداد کودکتان در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی شود و برای رشد و گسترش و شکوفایی آن تلاش کنید .

به همین جهت ما در دلبرانه 30 نقاشی کودکانه ساده بدون رنگ جمع آوری کرده ایم که میتواند موضوع رنگ آمیزی لذت بخشی برای کودکان دلبند شما باشد . سوژه بیشتر این تصاویر ، حیوانات ساده و کودکانه ، خوراکی ها و فصل ها و گل ها و مناظر است که حتی پدر و مادر ها را هم برای رنگ آمیزی کردن وسوسه خواهد کرد. با ما همراه باشید.

رنگ آمیزی کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۱)

رنگ آمیزی کودکانه

در ادامه نظر شما عزیزان را به 30 نقاشی و رنگ آمیزی ساده ولی زیبا و شاد کودکانه جلب میکنیم که میتواند با کمک شما والدین یا معلمین محترم ساعت هایی از اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان را به خوبی پر کند . سپس در انهای همین نوشته یک مقاله در مورد فواید نقاشی و رنگ آمیزی بر روی روحیه کودکان جسم و روان و خلاقیت  آن و جنبه های آموزش و سرگرمی آن برای شما گرد آوری کرده ایم که خواهید خواند . در انتهای مطلب مجموعه ای از تمامی تصاویر جمع آوری شده حول موضوعات مختلف در سایت دلبرانه را به صورت منظم و دسته بندی شده تقدیم شما خواهیم کرد. امیدواریم این مطلب برای شما و کودکان شما مفید باشد .

نظرات شما میتواند راهنمای ما در ادامه کار این سایت باشد ، برای مثال میتوانید از ما بخواهید در مورد موضوعی که برای بچه های مفید است مجموعه تصاویر دیگری جمع آوری و در سایت دلبرانه باز نشر کنیم .

رنگ آمیزی کودکان دخترانه ، رنگ آمیزی کودکان حیوانات  ، رنگ آمیزی خوراکی ها و میوه ها 

 

رنگ آمیزی کودکان

 

رنگ آمیزی گربه برای کودکان

رنگ آمیزی گربه کوچولو کودکانه 

نقاشی گربه - نقاشی گربه کوچولو ساده 

رنگ آمیزی کودکان (۷)
رنگ آمیزی ماهی برای کودکان

رنگ آمیزی ماهی کوچولو کودکانه 

نقاشی ماهی - نقاشی ماهی زیبا زیر دریا کودکانه - نقاشی کودکانه یک ماهی

رنگ آمیزی کودکان (۳)
رنگ آمیزی سگ برای کودکان

رنگ آمیزی توله سگ کوچولو کودکانه 

نقاشی سگ - نقاشی سگ بامزه بچگانه - نقاشی سگ ساده با گربه

رنگ آمیزی کودکان (۲)

 

رنگ آمیزی اسب برای کودکان

نقاشی اسب - نقاشی اسب زیبا بچگانه- نقاشی سر اسب ساده برای کودکان 

نقاشی ساده یک اسب

Coloring Pages Printable Disney Princess Coloring Download princess coloring pages to print dkjfi

 

رنگ آمیزی جغد برای کودکان

نقاشی جغد- نقاشی ساده جغد مادر و بچه جغد

نقاشی جغد روی شاخه برای بچه ها

رنگ آمیزی کودکان (۴)
رنگ آمیزی تخم مرغ برای کودکان

رنگ آمیزی تخم مرغ - نقاشی تخم مرغ رنگی زیبا

مدل نقاشی کردن روی تخم مرغ برای بچه ها

رنگ آمیزی کودکان (۵)

رنگ آمیزی کودکان 

رنگ آمیزی فیل برای کودکان
رنگ آمیزی برکه و پرنده برای کودکان

رنگ آمیزی برکه و پرنده و حیوانات برای کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۸)

 

رنگ آمیزی زیر دریا برای کودکان

نقاشی ماهی ها زیر دریا - نقاشی منظره زیر آب ماهی و خزه و جلبک 

نقاشی زیبا زیر اب

رنگ آمیزی کودکان (۹)

رنگ آمیزی دریا برای کودکان

نقاشی ماهی ساده برای کودکان - نقاشی ماهی بچگانه

نقاشی چند ماهی زیر آب کودکانه

رنگ آمیزی کودکان (۱۰)
رنگ آمیزی زرافه برای کودکان

نقاشی زرافه- نقاشی زرافه کوچولو و زرافه مادر بچگانه

نقاشی چند زرافه بدون رنگ برای بچه ها

رنگ آمیزی کودکان (۱۳)
رنگ آمیزی سگ کوچولو برای کودکان

نقاشی توله سگ - نقاشی سگ کوچولو بانمک بچگانه

نقاشی یک سگ گوش دراز با نمک برای رنگ آمیزی کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۶)

 

رنگ آمیزی اسب کوچولو برای کودکان

رنگ آمیزی کودکانه اسب در جنگل 

نقاشی اسب تک شاخ کوچولو - نقاشی منظره جنگل با اسب و پرنده برای کودکان - نقاشی بچه اسب
رنگ آمیزی کودکان (۱۱)

 

رنگ آمیزی کیک برای کودکان

رنگ آمیزی خوراکی برای کودکان  -رنگ آمیزی کیک تولد برای کودکان 

نقاشی کیک - نقاشی کیک تولد - نقاشی زیبا برش کیک تولد- نقاشی شیرینی و کیک

رنگ آمیزی کودکان (۱۴)

 

رنگ آمیزی کاپ کیک برای کودکان

رنگ آمیزی شیرینی برای کودکان - رنگ آمیزی چند جور شیرینی و کیک و کاپ کیک برای رنگ آمیزی کودکان

نقاشی کیک و شیرینی - نقاشی چند مدل شیرینی فانتزی 

رنگ آمیزی کودکان (۱۵)

رنگ آمیزی بستی برای کودکان

رنگ آمیزی خوراکی برای کودکان - رنگ آمیزی کیک و شیرینی برای کودکان

نقاشی بستنی و شیرینی - نقاشی ساده کیک و شیرینی و کاپ کیک و بستنی برای رنگ آمیزی کودکان 

رنگ آمیزی کودکان (۱۶)

 

رنگ آمیزی خانه برای کودکان

رنگ آمیزی چند خانه برای کودکان - رنگ آمیزی روستا شهر برای کودکان

نقاشی خانه های یک روستا برای رنگ آمیزی کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۱۷)

رنگ آمیزی گل برای کودکان

رنگ آمیزی گل ها برای کودکان

رنگ آمیزی گل های باغچه برای کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۱۸)

رنگ آمیزی قلمو برای کودکان

رنگ آمیزی مداد رنگی و قلمو و رنگ روغن و گواش برای کودکان

یک نقاشی از وسایل نقاشی برای رنگ آمیزی کودکان

رنگ آمیزی کودکان (۱۹)

رنگ آمیزی تخم مرغ برای کودکان

رنگ آمیزی تخم مرغ روسی - مدل رنگ آمیزی تخم مرغ شبیه یک خانم 

نقاشی تخم مرغ - نقاشی دختر روی تخم مرغ 

رنگ آمیزی کودکان (۲۰)

رنگ آمیزی دخترانه تخم مرغ کودکانه

رنگ آمیزی دخترانه - رنگ آمیزی تخم مرغ دخترانه 

نقاشی دخترانه 

رنگ آمیزی کودکان (۲۱)

 

رنگ آمیزی بستنی و خوراکی و قلب و ستاره برای کودکان

رنگ آمیزی کودکانه بستنی - قلب - ستاره - گیلاس 

نقاشی با عبارت LIFE IS SWEET  برای رنگ آمیزی کودکان 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۱)

رنگ آمیزی میوه ها برای کودکان

رنگ آمیزی سیب گلابی خربزه خرمالو آناناس گیلاس پرتغال انگور هندوانه موز خیار کیوی نارگیل آواکادو برای کودکان 

نقاشی میوه ها 

رنگ آمیزی سبزیجات برای کودکان 

رنگ آمیزی سبزیجات  : ذرت کدو بادمجان کدو تنبل فلفل دلمه برای کودکان 

نقاشی سبزیجات

نقاشی رنگ نشده کودکان (۲)

رنگ آمیزی کیک و شیرینی و خوراکی میوه برای کودکان

نقاشی کودکانه کیک و شیرینی و خوراکی میوه 

نقاشی کیک و بستنی 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۳)

رنگ آمیزی قلعه و دژ و خانه های ساحلی برای کودکان

نقاشی کودکانه رنگ آمیزی قلعه و دژ و خانه های ساحلی

نقاشی قلعه کودکانه 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۴)

رنگ آمیزی دختر بچه با چتر برای کودکان

رنگ آمیزی بارانی برای کودکان

نقاشی کودکانه باران - نقاشی دختر بچه زیر باران با چتر 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۵)

رنگ آمیزی گل رز برای کودکان

نقاشی کودکانه گل زیبا 

نقاشی گل رز 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۶)

رنگ آمیزی روز برفی برای کودکان 

رنگ آمیزی خانه های برفی برای کودکان - رنگ آمیزی کلبه برفی 

نقاشی کودکانه روز برفی - نقاشی روز برفی - نقاشی یک روز برفی و بازی کودکان 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۷)

رنگ آمیزی مترسک کودکان 

رنگ آمیزی مذرعه و مترسک و خانه چوبی و کودکان - رنگ آمیزی مذرعه و درختان و حصار و بچه ها

نقاشی کودکانه مترسک - نقاشی مترسک - نقاشی مترسک در مذرعه در کنار کودکان 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۸)

 

رنگ آمیزی کریسمس

رنگ آمیزی کودکان در خانه در روز کریسمس 

نقاشی کریسمس - نقاشی کودکانه زیبا از کریسمس - نقاشی کریسمس مبارک 

نقاشی رنگ نشده کودکان (۹)

رنگ آمیزی آهو

رنگ آمیزی آهو و بچه آهو - رنگ آمیزی برف - رنگ آمیزی روز برفی و حیوانات در برف

نقاشی آهو - نقاشی بچه آهو

 

Christmas coloring pages printables

در ادامه نظر شما را به یک مقاله از سایت خوب نمناک در مورد فواید نقاشی کردن بچه ها جلب میکنم که امیدوارم مطالعه آن برای شما مفید باشد .

فواید نقاشی ، فواید نقاشی کشیدن

زمانی که مشغول نقاشی کشیدن هستید شاید هرگز به این فکر نکنید که در حال تقویت بخش هایی از بدن و قسمت هایی از توانایی هایتان هستید . فواید نقاشی برای کودکان و بزرگسالان به یک اندازه قابل توجه است.
سلامت جسم و روح تنها یکی از فواید نقاشی است!

فواید نقاشی

فواید نقاشی در بخش اصلی مربوط به تقویت ذهن و حافظه است . کشیدن نقاشی به شما کمک می کند تا قدرت ارتباط و تمرکز خود را افزایش دهید. به طبع با کشیدن نقاشی شما تنها موجب تخلیه شدن افکار منفی و .. نمی شوید بلکه با نقاشی کشیدن و بازی با رنگها شما برای سلامت روح و ذهنتان قدم برمی دارید.

فواید نقاشی کشیدن

در مطلبی خلاصه و مفید به اصلی ترین فواید نقاشی کشیدن اشاره خواهیم کرد.

رنگ آمیزی کودکان 3 ساله
رنگ آمیزی کودکان 4 ساله

فواید ارتباطی

نقاشی به ما کمک می کند تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم زیرا در این صورت امکان بروز هیجانات و احساسات، آرزوها، نگرش به اشیا و... به گونه ای متفاوت وجود دارد. به کمک نقاشی می توان بسیاری از احساسات، هیجانات و افکار را نشان داد. این روش به خصوص برای افراد معلول که دچار ضعف ارتباطی هستند، اشخاص خجالتی و کسانی که قادر به برقراری ارتباط مؤثر و سازنده با دیگران نیستند اهمیت بیشتری دارد.

اثرات نقاشی روی بدن

تاثیرات حرکتی

استفاده از ابزار مختلف مانند مداد رنگی، ماژیک و پاستیل در نقاشی به تقویت مهارت های حرکتی مثبت به خصوص در کودکان کمک می کند. کنترل و گرفتن ابزار توسط دست ها به تدریج این توانایی را کامل می کند. نقاشی کردن در بزرگسالی می تواند این مهارت را بهبود بخشد.

فواید نقاشی برای تقویت قدرت مغز

مغز ما به طور فعالی در فعالیت نقاشی شرکت می کند. نیمکره چپ مغز مسئول وظایف با ماهیت منطقی و نیمکره راست مسئول خلاقیت و تخیل است. هنگامی که نقاشی می کشیم هر دو نیمکره مغز فعال می شود و توانایی آن تقویت می شود.

رنگ آمیزی برای کودکان 5 ساله
رنگ آمیزی برای کودکان 6 ساله

سلامت ذهنی

نقاشی برای سلامت ذهن بسیار مفید است. نقاشی قدرت تمرکز را تسهیل و به کسب آن کمک می کند زیرا زمانی که تصویری را می کشیم باید برای خلق تفکری که در ذهن داریم متمرکز شویم. از طرفی می توان در این زمان از مشکلات و شرایط سخت روزمره فاصله گرفت و با نگاه متفاوتی به اطراف نگریست.

فعالیتی لذت بخش برای خلق و خو

می توانیم در کنار دیگران نقاشی کرد تا در این صورت روابط دوستانه تقویت شود و اوقات خوشی با دوستان سپری گردد. این شیوه ای آرام و فعال است که مغز را به فعالیت وامی دارد و در عین حال سرگرم کننده است.

 

مجموعه رنگ آمیزی و نقاشی کودکانه در سایت دلبرانه 

ما در دلبرانه برای کمک به دانش آموزان و اولیای آنها مجموعه تصاویر زیادی بسته به مناسبت های مختلف جمع آوری کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد . این نقاشی ها و کاردستی ها و رنگ آمیزی ها در درسته بندی های زیر تقدیم حضور شما میشود :

 

کاردستی کودکانه

کاردستی ساده | 70 ایده کاردستی کودکانه با نمد مقوا کاموا دکمه برگ و مواد بازیافتی

کاردستی آدم برفی | 50 مدل مختلف برای ساختن کاردستی آدم برفی+ آموزش

کاردستی شب یلدا | 22 مدل کاردستی کودکان برای شب یلدا

روزنامه دیواری دهه فجر | 20 مدل روزنامه دیواری و کار دستی برای 22 بهمن

آموزش نقاشی کودکانه

آموزش نقاشی برای کودکان | 70 آموزش گام به گام نقاشی با شکل های هندسی ساده برای بچه ها

ماندالا حیوانات | 24 طرح ماندالا شیر فیل-جغد-گربه-لاک پشت-اسب-طاووس-روباه

نقاشی فصل ها و طبیعت کودکانه 

نقاشی پاییز کودکانه | 55 نقاشی و رنگ آمیزی و کاردستی پاییزی برای کودکان

نقاشی برف و زمستان | 30 نقاشی از فصل زمستان و روز برفی برای کودکان

نقاشی درخت | 60 نقاشی و کاریکاتور با موضوع درخت و درختکاری برای کودکان

مجموعه نقاشی کودکانه مذهبی 

نقاشی عاشورا | 40 نقاشی کودکانه از عصر عاشورا و با موضوع محرم و شهادت امام حسین (ع)

نقاشی محرم | 50 نقاشی و رنگ آمیزی درباره عاشورا ، هیات ، نذری و عزاداری امام حسین

نقاشی اربعین | 30 نقاشی و رنگ آمیزی کودکانه برای اربعین و ماه محرم

نقاشی نیمه شعبان | 50 نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع امام زمان و نیمه شعبان

نقاشی حضرت موسی | 25 نقاشی و رنگ آمیزی از داستان حضرت موسی + داستان

نقاشی کودکانه در مورد مدرسه ، معلم ، دانش آموز

نقاشی اول مهر | 70 نقاشی ، رنگ آمیزی و کاریکاتور از شروع مدرسه و اول مهر

نقاشی روز دانش آموز | 40کاریکاتور و نقاشی با موضوع دانش آموز و 13 آبان

نقاشی روز معلم | 50 نقاشی ، کاردستی و کاریکارتو در مورد روز معلم

نقاشی مناسبتی

نقاشی روز مادر | 70 نقاشی و رنگ آمیزی درباره روز مادر برای کودکان

نقاشی روز دختر | 40 نقاشی و کاردستی و رنگ آمیزی روز دختر جالب

نقاشی دهه فجر | 55 نقاشی و رنگ آمیزی در مورد 22 بهمن و دهه فجر

نقاشی شب یلدا | 60 نقاشی و رنگ آمیزی شب یلدا برای کودکان و نوجوانان

نقاشی هفت سین | 60 نقاشی و رنگی آمیزی عید نوروز و سفره هفت سین کودکانه

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو پاییزه | 20 مدل مانتو پاییزه دخترانه شیک و جدید 2017

مانتو پاییزه | 20 مدل مانتو پاییزه دخترانه شیک و جدید 2017

تا چشم به هم زدیم فصل مانتو های نخی و خنک تابستانی تمام شد و نوبت مانتو پاییزه های جدید رسید ، مانتو هایی که نه خیلی گرم باشند که در پاییز شبیه اسکیمو ها به نظر برسیم نه خیلی خنک که در سرمای گزنده پاییز به خودمان بلریزم.

پاییز است دیگر کمی از اخلاق هایش به بهار رفته یک روز آفتاب است یک روز باران .

یک روز سرمای استخوان سوز زمستان را دارد یک روز گرمای سوزنده تابستان را .

ولی هر چه باشد پاییز زیباست .

اصلا همین تغییر در فصل ها زیباست .

فقط دغدغه خانم ها را در معضل همیشگی "چی بپوشم " زیاد میکند .

مدل مانتو پاییزه دخترانه

محل زندگی شما را نمیدانم ولی در شهر ما فاصله خاموش کردن کولر ها تا راه انداختن بخاری و شوفاژ چند هفته بیشتر نیست .

جنس مناسب برای مانتو پاییزه هم بهتر است از انواع الیاف طبیعی باشد .

مخمل های طرح دار مثل مخمل کبریتی ، چرم های نه چندان کت و کلفت بافت های لطیف پیشنهاد های خوبی برای فصل پاییز است .

فوتر های ذخیم ، چرم های خز دار و   بافت های ضخیم و کت و کلفت را بگذارید برای زمستان

مگر نه مثل کسانی که در آفتاب چکمه های زمستانی میپوشند زیادی ذوق زده به نظر میرسید.

طراح های لباس معتقند رنگ های گرمل  مناسب فصل پاییزند

رنگ های مثل زرد نارنجی قرمز و قهوه ای.

اما چه کسی گفته یک پالتو لطیف آبی نفتی یا سبز یشمی یا حتی صورتی دلبند دخترانه را نمیشود در پاییز پوشید؟

از من میشنوید انتخاب های خودتان را محدود به مد و پیشنهاد های روز بازار نکنید .

مدل مانتو پاییزه دخترانه

و اما در مورد طرح لباس پاییزه، آقایان همین که تی شرت و لباس آستین کوتاه نپوشند

و بروند سراغ جین ها و پارچه های کمی ضخیم تر مثل همان مخمل کبریتی و پولیور های پشمی کفایت میکند .

در مورد خانم ها هم کافیست از پارچه های نخی گل گلی و مانتو های جلو باز و خنک تابستانی دل بکنند

و لباس هایشان را از پارچه های ضخیم تر و شال و روسری های پاییزه انتخاب کنند .

مدل مانتو پاییزه دخترانه

مانتو پاییزه (۱)

مانتو پاییزه (۲۰)

مانتو پاییزه (۱۹) مانتو پاییزه (۱۸) مانتو پاییزه (۱۷) مانتو پاییزه (۱۶) مانتو پاییزه (۱۵) مانتو پاییزه (۱۴) مانتو پاییزه (۱۳) مانتو پاییزه (۱۲) مانتو پاییزه (۱۱)

مدل مانتو پاییزه دخترانه

مانتو پاییزه (۱۰) مانتو پاییزه (۹) مانتو پاییزه (۸) مانتو پاییزه (۷) مانتو پاییزه (۶) مانتو پاییزه (۵) مانتو پاییزه (۴) مانتو پاییزه (۳) مانتو پاییزه (۲)

در نوشتن این پست از این صفحه در سایت چی بپوشم استفاده کرده ام :)))) اینم کپی رایت

 

همچنین بخوانید :

مدلهای جدید ست پاییزه دخترانه و زنانه 2017

 مدل های زیبا و جدید روسری پاییزه 95

ست لباس پاییزه زنانه 96-2017

مدل مانتو بلند زنانه ترک پاییزه 2017

مدل مانتو شیک و جدید دخترانه بافتنی پاییزه سال 95

سری جدید مدل مانتو پاییزه دخترانه اینستاگرامی 95

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل مانتو پاییزه | 30 مدل مانتو جدید پاییزه دخترانه شیک و جدید

مدل مانتو پاییزه | 30 مدل مانتو جدید پاییزه دخترانه شیک و جدید

فصل ها در یک چشم به هم زدن تغییر میکنند و هر فصلی لباس مناسب خودش را می طلبد ، در این پست 30 مدل مانتو پاییزه دخترانه که خیلی هم شیک هستند برای شما آماده کرده ایم . این مدل ها مانتو شیک و ساده و رسمی هستند که هم مناسب پوشیدن در محل کار است هم دانشگاه و غیره . امیدوارم خوشتان بیاید .

اگر دوست دارید در مورد جنس و مدل مناسب مانتو در فصل پاییز بخوانید به این پست مراجعه کنید .

مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۱)

مانتو پاییزه دخترانه

مدل مانتو پاییزه (۲)

مانتو پاییزه دخترانه 2018

مدل مانتو پاییزه (۳)

مانتو پاییزه دخترانه 2017
مانتو پاییزه دخترانه 98

مدل مانتو پاییزه (۴)

مانتو پاییزه دخترانه 97
مانتو پاییزه دخترانه 96

مدل مانتو پاییزه (۵)

مانتو پاییزه دخترانه جدید
مانتو پاییزه دخترانه ایرانی

مدل مانتو پاییزه (۶)

مانتو پاییزه دخترانه ۲۰۱۵
مدل مانتو پاییزه دخترانه

مدل مانتو پاییزه (۷)

مدل مانتو پاییزه دخترانه 2018
مدل مانتو پاییزه دخترانه 2017
مدل مانتو پاییزه (۸)

مدل مانتو پاییزه دخترانه 97
مدل مانتو پاییزه دخترانه 96

مدل مانتو پاییزه (۹)

مدل های مانتو پاییزه دخترانه جدید

مدل مانتو دانشجویی دخترانه

مدل مانتو پاییزه (۱۰)

جدیدترین مدل شیک مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزه اداری

مدل مانتو پاییزه (۱۱)

مانتو دانشجویی پاییز 96
مانتو دانشجویی پاییز 97

مدل مانتو پاییزه (۱۲)

مانتو دانشجویی پاییزه
مانتو پاییزه جدید ایرانی

مدل مانتو پاییزه (۱۳)

مدل مانتو دانشجویی پاییزه

مانتو پاییزه دانشجویی 96
مدل مانتو دانشجویی پاییز 96

مدل مانتو پاییزه (۱۴)

مدل مانتو دانشجویی پاییزه
مدل جدید مانتو پاییزه دانشجویی 96

مدل مانتو پاییزه (۱۵)

جدیدترین مدل های مانتو پاییزه 2017
عکس مانتو جدید پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۱۶)

مانتو جدید پاییزه
مانتو جدید پاییزه دانشجویی

مدل مانتو پاییزه (۱۷)

مانتو جدید پاییزه اداری
مانتو جدید پاییزه 2017

مدل مانتو پاییزه (۱۸)

مانتو جدید پاییزه 96
مانتو جدید پاییزه 97

مدل مانتو پاییزه (۱۹)

مانتو جدید پاییزه 2017
مانتوهای جدید پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۲۰)

مانتوهای جدید پاییزه 96
مانتوهای جدید پاییزه 97

مدل مانتو پاییزه (۲۱)

مدل جدید مانتو پاییزه 1396
مدل مانتو جدید پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۲۲)

مدل مانتو جدید پاییزه 2017
مدل مانتو جدید پاییزه 2018

مدل مانتو پاییزه (۲۳)

مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو جدید پاییزه 2019
مدل مانتو جدید پاییزه 96

مدل مانتو پاییزه (۲۴)

مدل مانتو جدید پاییزه 97
مدل مانتوهای جدید پاییزه 97

مدل مانتو پاییزه (۲۵)

مدل های جدید مانتو پاییزه 2017
مدلهای جدید مانتو پاییزه 2018

مدل مانتو پاییزه (۲۶)

مانتو اسپرت پاییزه

مانتو شیک پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۲۷)

مدل های مانتو پاییزه جدید

مانتو جدید پاییزه

مانتو 2017 پاییزه

مدل مانتو پاییزه (۲۸)

شیک ترین مدل مانتو های پاییزه

مانتو پاییزه 2017 - 96

مدل مانتو پاییزه (۲۹)

مانتو شیک و ساده دانشجویی پاییزه

مانتو پاییزه بلند

مدل مانتو پاییزه (۳۰)

همچنین بخوانید :

بافت دخترانه | 40 مدل مانتو و بافت دخترانه ترک برای پاییز

مانتو پاییزه | 20 مدل مانتو پاییزه دخترانه شیک و جدید 2017

مدلهای جدید ست پاییزه دخترانه و زنانه 2017

ست لباس پاییزه زنانه 96-2017

مدل مانتو بلند زنانه ترک پاییزه 2017

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو پاییزی | 30 عکس مانتو پاییزه و زمستانه دخترانه اسپرت و دانشجویی

مانتو پاییزی | 30 عکس مانتو پاییزه و زمستانه دخترانه اسپرت و دانشجویی

در این نوشته از دلبرانه 30 از مدل های خاص دخترانه مانتو پاییزی و تیپ دخترانه امسال در پاییز را از اینستاگرام جمع آوری کرده ایم و به همراه چند نکته در مورد نکات تیپ پاییزی دخترانه به حضور شما تقدیم میکنیم با ما همراه باشید . نکته ای که باید ذکر کنم این است که اغلب این تصاویر از صفحه اینستاگرامی خانم الهام افضلی جمع آوری شده است ، جهت رعایت کپی رایت : )

مانتو پاییزی دخترانه

مانتو پاییزی

مانتو پاییزی در دو دسته اصلی تقسیم میشوند :

  1. مانتو هایی که به عنوان مانتو اصلی پوشیده میشود و از جنس های مخمل ، کتان ، فتر و بافت و غیره دوخته میشوند تا گرمای بیشتری نسبت به مانتو های معمولی داشته باشند .
  2. مانتو هایی که به حالت پالتو یا بافت یا سویی شرت از روی یک مانتو معمولی پوشیده میشود تا گرمای بیشتری را تامین کند به علاوه در محل هایی مثل دانشگاه یا اداره بتوان آن را در آورد و با مانتو معمولی در محیط بسته ظاهر شد.

مدل مانتو های این نوشته عموما جزء دسته دوم مانتو پاییزی و مانتو زمستانی هستند. یعنی مانتو هایی که مثل پالتو یا کاپشن یا بافت یا سویی شرت یا بارانی از روی مانتو پوشیده میشود تا در جاهای سربسته مثل دانشگاه یا اداره یا هر جای دیگر بتوانید آن را در آورید و با مانتو معمولی بگردید .

ما در این نوشته بیشتر مدل های اسپرت و دخترانه ودانشجویی را جمع آوری کرده ایم که فعالیت های اجتماعی و رفت و آمد بیشتری دارند و در فصل های سرد نیاز بیشتر به تهیه مانتو های پاییزه و زمستانی احساس میکنند .

مانتو پاییزی ۲۰۱۸
مانتو پاییزی ۲۰۱۷

تیپ پاییزی (۱)

مانتو پاییزی اسپرت

مانتو پاییزه دخترانه اسپرت خردلی تک دکمه شیک

مانتو پاییزی دانشجویی
مانتو پاییزی دخترانه جدید

تیپ پاییزی (۲)

پاییز امسال چی بپوشیم؟

10 پیشنهاد تیپ دخترانه پاییزی ، برای پاییز امسال 

در اینجا قصد دارم به شما چند ایده کلی برای تیپ امسال پاییزتان بدهم که بسته به سلیقه و استایل شخصی خود در پوشش یکی را انتخاب کنید و بپوشید :

1- مانتو های سنتی طرح گلیم و سوزن دوزی: اگر جزء علاقمندان به تیپ و ظاهر سنتی هستید پاییز امسال میتوانید یک مانتو از جنس های ضخیم مثل کرپ یا مخمل ، مخمل کبریتی و ... انتخاب کرده و با ترکیب پارچه های سنتی مثل  پارچه های طرح گلیم یک استایل دخترانه ولی سنتی بزنید ، اصولا وقتی در دوخت مانتو از انواع پارچه های سنتی استفاده میشود نتیجه تا حدودی مجلسی تر و رسمی تر خواهد بود.

2- بارانی های بلند  اسپرت : بارانی ها از آن لباس های پاییزه و زمستانه هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و جزء لباس های تیپ کلاسیک طبقه بندی میشود که تقریبا مناسب همه سنین است ، شما میتوانید یک بارانی به رنگ طوسی روشن را با ین شلوار جین آبی تیره و یک روسری پاییزه قواره بزرگ رنگارنگ ست کنید .

3- مانتو های کتی شق و رق : مانتو های کتی هم چند سالی است جای خود را درمیان لباس های محبوب پاییزی باز کرده اند مانتو های کتی شما را خوش استایل و مرتب و مثل جنس کت شق و رق نشان میدهند. میتواند این مانتو های کتی که اغلب کوتاه هستند را با انواع شلوار جین ، شلوار دمپا کتان و شلوار های پارچه ای رسمی ست کنید ، انتخاب این مدل مانتو های کتی برای پاییز یک انتخاب مناسب برای دانشگاه و محیط کار خواهد بود.

مانتو پاییزی 1397

4- سارافون دامن سنتی : همیشه به پاییز که نزدیک میشویم دوباره محبوبیت سارافون ها شروع میشود ، سارافون ها از دسته لباس های نوستالژیک قدیمی هستند که دوباره روی بورس آمده اند و خیلی از خانم های جوان ترجیح میدهند در فصل پاییز که هنوز خیلی سرد نشده به جای کاپشن و پالتو از این سارافون ها روی مانتو یا زیر سارافونی استفاده کننده ، بخصوص انواع سنتی و طرح دار سارافون ها از برند های ایرانی میتواند بهترین انتخاب برای خانم های جوان به عنوان مانتو پاییزه باشد.

5- پانچ های آستین شنلی : پانچ ها لباس های ساده دوختی هستند که ساده ترین آنها از سوراخ کردن مرکز یک پارچه مربعی به عنوان یقه درست میشوند از لباس های سنتی کشور های اسپانیایی زبان هستند ، امام پانچ ها به علت مزایای زیادی مثل راحت بودن ، مناسب بودن برای همه سایزها(حتی به عنوان لباس بارداری ) ، شیک بودن و راحتی دوخت همیشه مد هستند . اما پیشنهاد ما برای پاییز امسال پانچ های خوش استایل آستین شنیلی هستند .

6- بافت های نازک لطیف : از قدیم به فصل های سرد که نزدیک میشدیم مادر ها و مادر بزرگ ها دست به بافتنی میشدند لباس های گرمی برای داخل خانه و پلیور و جلیقه و سارافون برای بیرون از خانه تهیه میکردند . بافت ها هم در ایران همه در همه کشور ها مد همیشه و همه ساله هستند که هم به جهت شیک بودن هم راحتی و هم دوام نسبت به دیگر لباس های پاییزه ارجحیت دارند . اما بهتر است برای فصل پاییز به جای بافت های کت و کلفت زمستانی از بافت های نازک و لطیف استفاده کنید.

مدل مانتو پاییزی 1398

7- مخمل کبریتی های گل گلی : چند سالی است مخمل کبریتی های نوستالژیک قدیمی با سر و شکل تازه این به بازار آمده است و انواع پارچه های مخمل گلدار و طرح دار زیبا برای دوخت مانتو پاییزی سنتی و دخترانه در بازار یافت میشوند . بهترین مدل هایی که با این پارچه ها میتوان تهیه کرد انواع سارافون دامن سنتی و جلیقه و دامن و کت و دامن های سنتی دخترانه و پاییزی است .

8- پارچه های ضخیم سوزن دوزی شده : بجز ترکیب پارچه های ضخیم پاییزی با پارچه های سنتی مثل پارچه های طرح گلیم یکی از ترند های این سال ها استفاده از سوزن دوزی و گل دوزی برای تزیین لباس است و از آنجایی که این مدل دوخت های روی لباس روی پارچه های ضخیم و شق و رق ظاهر بهتری دارند بهترین کاربرد آن روی مانتو های پاییزی دخترانه بخصوص از رنگ های تیره دیده میشود . ترکیب رنگ های تیره مثل مشکی و سوزن دوزی و گل دوزی به رنگ های شاد و زیبا چشم نواز و دوست داشتنی در عین حال رسمی و مجلسی خواهد بود.

مدل مانتو پاییزی 1399

9- شلوار بندی های جین با مانتو اسپرت : خوب همیشه خیلی از دختر خانم ها هستند که انتخاب اول و آخرشان تیپ های اسپرت و کژال است ، انتخاب یک شلوار بندی جین و ست کردن آن با یک مانتو پاییزه بهترین انتخاب برای این خانم هاست . اگر چه در این مورد باید برای انتخاب مانتو و هماهنگی با هنجار های اجتماعی باید دقت بیشتری به خرج دهند.

10- مانتو دامنی با کت بلند :مانتو دامنی یا مانتو طرح پیراهن همان پیراهن های نوستالژیک دخترانه است که میتواند به جای مانتو و با یک ساپورت یا جوراب شلوار ی ضخیم پوشیده شود و از روی آن یک جلیقه یا سارافون یا کت بلند پاییزی پوشیده شود . این تیپ بخصوص برای کسانی که عاشق تیپ های هنری و متفاوت اند توصیه بی نظیری است .

تیپ پاییزی (۳)

مانتو پاییزی 2018

مانتو پاییزه صورتی فتر ساده و شیک دخترانه برای دانشگاه

مانتو پاییزی 2019
مدل مانتو پاییزی 2020

تیپ پاییزی (۴)

مانتو پاییزه

مانتو پاییزه 2018
مانتو پاییزه 98

تیپ پاییزی (۵)
مانتو پاییزه شیک

تیپ امسال پاییز دخترانه  ( صورتی - طوسی ) با مانتو پاییزی کتی کوتاه

مدل مانتو پاییزه اسپرت
مدل مانتو پاییزه دانشجویی

تیپ پاییزی (۶)

www.مانتو پاییزه

مانتو پاییزه instagram
مدل مانتو پاییزه instagram

مانتو پاییزی (۵)
مانتو پاییزه 1397

تیپ پاییزی دخترانه با مانتو دامن پلیسه زرشکی و مانتو سفید مجلسی

مدل مانتو پاییزه 1398
جدیدترین مدل مانتو پاییزه 1399

مانتو پاییزی (۶)

مانتو پاییزه 2017

مانتو پاییزه 2018
مانتو پاییزه 2019

مانتو پاییزی (۹)

مانتو پاییزه جلو باز

مانتو پاییزه اسپرت مدل 2018 کوتاه با شلوار جین آبی

مدل مانتو پاییزه جلوباز
جدیدترین مانتوهای پاییزه 

مانتو پاییزی (۱۰)
مانتو پاییزه جدید

مدل مانتو پاییزه شیک
مانتو پاییزه دخترانه

مانتو پاییزی (۱۱)

مانتو پاییزه خاص

مانتو پاییزه مدل 97 مجلسی مروارید دوزی شده خاص دخترانه

مانتو پاییزه بلند
مانتو پاییزه کوتاه

مانتو پاییزی (۱۲)

مانتو پاییزه دخترانه

مانتو پاییزه دخترانه مدل جدید
مانتو پاییزه دخترانه خفن لاکچری

مانتو پاییزی (۱۳)
مدل مانتو پاییزه دخترانه 2017

تیپ پاییزی سال 97 با شلوار گشاد و مانتو جلو باز اسپرت شیک و ساده

مدل مانتو پاییزه دخترانه 2018
مدل مانتو پاییزه دخترانه 2019

مانتو پاییزی (۱۴)

مدل مانتو پاییزه ساده و شیک

مدل مانتو پاییزه دانشجویی امسال 
مانتو پاییزه شیک مد سال 97

مانتو پاییزی (۱۵)

مانتو زمستانی

مانتو پاییزی آب نفتی آستین کیمونو شیک مجلسی خاص

مانتو زمستانی جدید
مانتو زمستانی دخترانه

مانتو پاییزی (۱۶)
مانتو زمستانی دانشجویی

مانتو زمستانی برای دانشگاه
مانتو زمستانی برای افراد چاق

مانتو پاییزی (۱۷)

مانتو زمستانی شنلی

مانتو پاییزی سبز خوشرنگ آستین کلوش شیک دخترانه اسپرت کوتاه

مانتو زمستانی مد امسال
مانتو زمستانی جلو باز

مانتو پاییزی (۱۸)

مانتو زمستانی

مانتو زمستان 2018
مدل مانتو زمستانی 2019

مانتو پاییزی (۱۹)

مانتو زمستانی شیک 2017

مدل بارانی دخترانه اسپرت شیک برای پاییز 1397

مانتو جدید زمستانی 2018
مدل مانتو اسپرت زمستانی 2019
مانتو پاییزی (۲۰)

مانتو زمستانی 97

مدل مانتو زمستان 98
مانتو زمستانی سال 99

مانتو پاییزی (۲۱)

مانتو زمستانه

مانتو زمستانه جدید
مانتو زمستانه دخترانه

مانتو پاییزی دخترانه (۱)

مانتو زمستانه شیک

مدل مانتو پاییزه های شیک و ساده و اسپرت برند ایرانی پوش ما

مانتو زمستانه جلوباز
مانتو زمستانه زیبا

مانتو پاییزی دخترانه (۲)
مانتو زمستانه بلند

مانتو زمستانه کوتاه
مانتو زمستانه بارداری

مانتو پاییزی دخترانه (۳)

مانتو زمستانه 2017

مانتو پاییزه اسپرت ورزشی با استایل خاص دخترانه (طوسی مشکی و قرمز )

مدل مانتو زمستانه 2018
مدل مانتو زمستانه 2019

مانتو پاییزی دخترانه (۴)

مانتوی زمستانه 97

مدل مانتو جلو باز دخترانه یقه انگلیسی بلند با روسری قواره بزرگ و شلوار جین (استایل دخترانه 2018 )

مدل مانتو زمستانه 98
مدل مانتو زمستانه 99

مانتو پاییزی دخترانه (۵)

مانتو پاییزه اسپرت

مانتو سنتی بلند دخترانه ، مجلسی و کارشده شیک طوسی کمربند دار

مانتو پاییزه اسپرت دخترانه
مانتو پاییزه اسپرت شیک

مانتو پاییزی دخترانه (۶)
مانتوی اسپرت پاییزه

کت سارافون پاییزه شیک دخترانه سنتی و اسپرت (سرمه ای قرمز )

مانتو اسپرت پاییزه 2018
مدل مانتو اسپرت پاییزه 2019

مانتو پاییزی دخترانه (۸)

مانتو پاییزه دانشجویی

مدل مانتو چهل تکه شیک دخترانه برای پاییز و زمستان 1398

مدل مانتو پاییزه دانشجویی
جدیدترین مدل مانتو پاییزه دانشجویی

مانتو پاییزی دخترانه (۹)

مانتو پاییزه مجلسی

مانتو - پالتو شیک دخترانه دو ردیف دکمه سفید مجلسی و رسمی برای تازه عروس ها و دختران جوان

مانتو پاییزه مجلسی شیک
مانتو پاییزه مجلسی دخترانه

                           مانتو پاییزی دخترانه (۷)

 

ما در بالا 10 پیشنهاد برای انتخاب مانتو پاییزی امسال به شما دادیم اینجا یک مطلب به درد بخور و مفید در مورد انتخاب رنگ لباس های پاییزی از سایت خوب نمناک بازنشر میکنم که توصیه میکنیم مطالعه کنید .

بهترین رنگ ها برای تیپ پاییزی

رنگ هایی که می بینید، انتخاب طراحان برای پاییز امسال هستند؛ شما دیر یا زود خریدهای پاییزی را شروع می کنید تا ست هایی برای فصل سرد بسازید.تیپ پاییزی هر فصل متناسب با آب و هوای خودش رنگ خاصی دارد. رنگ لباس و حتی رنگ مو و لاک ناخن برای خانم ها می تواند بر اساس هر فصل تغییر کند. اگر دقت کنید در تابستان بیشتر رنگ ها به سمت خنکی و روشنی می رود، حتی بوی عطرها را خنک تر انتخاب می کنند تا با گرما بجنگد. اما در پاییز و زمستان بیشتر رنگ های گرم طرفدار دارد و مناسب است.

در پاییز چه رنگی بپوشیم؟

روان شناسان معتقدند که انتخاب هر یک از رنگ ها برای پوشش پاییزی می تواند نشان دهنده یکی از ویژگی های برجسته شما باشد. از طرف دیگر رنگ هایی هستند که در فصل پاییز و با لباس های پاییزی زیبایی بیشتری دارند. اگر این رنگ ها را بشناسیم می توانیم زیباتر لباس بپوشیم. جالب است بدانید رنگ فصل، طبق رنگ پوست، مو و چشم تعیین می شود. دانستن رنگی که در هر فصل مناسب شما است می تواند کمک بزرگی در خرید لباس بکند.
معمولاً کسانی که رنگ پوشش خود را به رنگ طبیعت اطراف در هر فصل نزدیک می کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. زیبایی طلبی چنین افرادی زیاد است و به نظر مردم درباره خودشان اهمیت می دهند. آنها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه های آن می دانند.

آبی فیروزه ای:

ترکیب این رنگ با مشکی، چون سردی آن را از بین می برد انتخاب خوبی برای پاییز است.

طلایی یا زرد:

طلایی رنگ درخشانی است، رنگی که در این فصل زیاد دیده می شود. لباس های تنگ در رنگ طلایی زیباتر خواهند بود. نکته خوبی که این رنگ دارد این است که این رنگ نیاز به جواهرات ندارد. معمولاً کسانی که کنترل بیرونی دارند و می دانند که محیط بر آنها تأثیر می گذارد، در فصل پاییز بیشتر لباس هایی با طیف زرد روشن و قهوه ای بسیار روشن می پوشند.

بنفش:

بنفش رنگ سلطنتی است، در عین حال رنگی مناسب برای لباس های میهمانی هم می تواند باشد. این رنگ با زیورآلات مشکی هماهنگ می شود و جلوه بیشتری خواهد داشت. استفاده از رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره، در روزهای پاییزی نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری در فردی است که این رنگ را برای پوشش خود انتخاب کرده است. بنفش تیره از محکم ترین و پایدارترین رنگ هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می دهد.

کرم یا شتری:

رنگ شتری کلاسیک تر است و برای کت های این فصل رنگ مناسبی است. همراه با این رنگ می توانید لباس هایی بپوشید که هم خانواده این رنگ هستند و یا لباستان را همراه با کمربندی از یک رنگ متضاد تکمیل کنید.

قرمز:

قرمز رنگی تند و آتشین در طبیعت است که به راحتی نمی توان از آن گذشت. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد. رنگ های قرمز تیره را می توانید با رنگ های خنثی یا رنگ های روشن تری از طیف قرمز هماهنگ کنید.

نارنجی:

این رنگ در کنار زرد دقیقاً رنگ فصل پاییز است. افرادی که شور و شعف زیادی دارند برای تطابق با محیط و نشان دادن شادی و نشاط خود دارند از رنگ های زرد تیره، قرمز و نارنجی در پاییز استفاده می کنند. معمولاً حس تطابق پذیری این افراد با محیط اطراف و تغییرات احتمالی زندگی شان بیشتر از دیگران است.

نکات کلی:

  • اصولاً در فصل سرما بهتر است رنگ های گرم بیشتر بپوشید به خصوص اگر می خواهید چهره ای گرم تر داشته باشید. رنگ هایی مثل قهوه ای شکلاتی یا کبود، شما را گرم تر نشان می دهند. رنگ های روشن شما را زنانه تر می کنند. معمولاً رنگ های تیره تر برای فصل پاییز مناسب هستند اما اگر می خواهید کمی آرام تر و زنانه تر به نظر برسید از رنگ های روشن تری برای لباس هایتان استفاده کنید.
  • برای انتخاب پوشش خود رنگ پوست، چشم و مو را در نظر بگیرید. پوست هایی که رنگ آن ها خاکی است پاییزی به حساب می آیند. رنگ طبیعی پوست شامل طیف روشنی از هلویی تا بژ، مسی و بژ تیره می شود، هرچند همه این رنگ ها ته رنگ طلایی مشابهی هم دارند.
  • حتی اگر می خواهید بلوز و شلوار جین بپوشید، مهم است که جینتان رنگ روشن نبوده و تیره باشد که به فصل پاییز بخورد. برای فصل پاییز می توانید با وسایل جانبی مثل زیور آلات و کیف و کفش، رنگ ها را ترکیب کنید. زیور آلات روش خوبی برای استفاده از رنگ های پرطراوت هستند.

 

مطالب مرتبط: 

مدل مانتو پاییزه | 30 مدل مانتو جدید پاییزه دخترانه شیک و جدید

مانتو پاییزه | 20 مدل مانتو پاییزه دخترانه شیک و جدید 2017

پانچو | 40 مدل پانچو شیک ساده و آستین شنلی بهاره و پاییزه + پانچ بارداری

مدل مانتو پاییزه دخترانه اینستاگرامی | 20 مدل مانتو پاییزه از اینستاگرام

بافت دخترانه | 40 مدل مانتو و بافت دخترانه ترک برای پاییز

جدیدترین مدلهای مانتو پاییزه | 22 مدل مانتو جدید+ ست کردن رنگهای پاییزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل بلوز زنانه | 20 مدل شومیز و بلوز زنانه ساتن و حریر شیک برای مهمانی

مدل بلوز زنانه | 20 مدل شومیز و بلوز زنانه ساتن و حریر شیک برای مهمانی

مدل بلوز زنانه و دخترانه موجود در بازار انقدر متنوع و زیادند که حتی نمیتوان شمرد ، مدل بلوز های خانگی یا مجلسی ، مدل بلوز های نخی یا ساتن و گیپور و حریر کار شده ، مدل بلوز های کوتاه یا بلند ، مدل های بلوز دخترانه و اسپرت یا زنانه و سنگین رنگین مناسب مهمانی ، اما به هر حال هیچ خانمی نیست که چند تا از این بلوز ها در کمد و کشو لباس هایش نداشته باشد .

این لباس ها شاید به اندازه ماکسی ها یا کت دامن و کت شلوار مجلسی نباشند اما برای مهمانی های غیر رسمی ، دور همی ، عید دیدنی و حتی در عروسی وقتی شما فامیل درجه یک نیستید خیلی به درد بخور و در عین حال شیک و مناسب هستند ، بخصوص اگر با این بلوز ها یا شومیز های مجلسی با یک شلوار یا دامن مناسب آن ست شود میتواند یک لباس مناسب و موقر برای مهمانی و مجلس محسوب شود. اگر موافق نیستید حتما مدل بلوز های زنانه این نوشته را ببینید شاید نظرتان تغییر کرد.

مدل بلوز

مدل بلوز زنانه
مدل بلوز زنانه مجلسی شیک

مدل بلوز زنانه زیبا و شیک تابستانی ویژه مهمانی 95

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز حریر تابستانی آستین بلند 2017

مدل بلوز زنانه زیبا و شیک تابستانی ویژه مهمانی 95

مدل بلوز زنانه حریر
مدل بلوز زنانه ساتن

مدل بلوز شیک و ساده دخترانه برای تابستان

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز زنانه

بلوز شلوار مجلسی حریر ساتن تابستانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز زنانه

 

مدل بلوز زنانه ریون
مدل بلوز زنانه نخی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز زنانه زیبا و شیک تابستانی ویژه مهمانی 95

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

 

مدل بلوز زنانه کارشده
مدل بلوز زنانه مجلسی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز زنانه

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

 

مدل بلوز زنانه شیک
مدل بلوز زنانه جدید

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

 

مدل بلوز زنانه اسپرت
مدل بلوز زنانه بلند

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه سایز بزرگ
مدل بلوز زنانه مجلسی شیک ایرانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

مدل بلوز زنانه

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

 

مدل لباس زنانه 1397
مدل لباس زنانه 1398

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

 

مدل بلوز زنانه 2018
مدل بلوز زنانه 2019

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه،مدل بلوز دخترانه،مدل بلوز مجلسی،مدل بلوز شیک،مدل لباس،مدل لباس 2017

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه مجلسی 2020

مدل بلوز زنانه جدید 98
مدل بلوز زنانه سال 99

 

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

مدل بلوز زنانه 97
مدل بلوز زنانه 98

 

6 پیشنهاد برای مدل بلوز زنانه برای مهمانی و مجالس 2018

پیشنهاد مد 2018 به شما مدل بلوز زنانه‌ ای که هم مدرن است و هم زیبا. پس وقت آن است که کمد لباس‌های خودتان را برای این فصل کمی زیر و رو کنید و حال و هوایی تازه به آن بدهید. در ادامه بهترین‌های مد 2018 برای مدل بلوز زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.
در نمایش‌های مد 2018 از طرح‌های پرطرفدار گلدار تا مدل‌های براق یا طرح‌های پلنگی و البته گیپور و حریر را می‌توان در طراحی‌های معروف روی تن مدل‌ها دید. بیایید نگاهی به ترندهای تازه‌ی 2018 برای انواع مدل لباس زنانه بیاندازیم:

  1. استفاده از حریر و پارچه‌های نازک در طراحی بلوز زنانه که بیشتر برای فصل بهار و تابستان کاربرد دارد.
  2. استفاده از تزیینات و جزییات بزرگ و جالب توجه در مدل یقه و آستین لباس زنانه.
  3. تاکید بیشتر بر رنگ‌های روشن و شاد در ست لباس‌های زنانه.
  4. توجه به نیازهای خاص زنان درشت اندام برای انتخاب مدل لباس زنانه.

با وجود این همه طراحی‌های به کار رفته در بلوزهای زنانه، مد امسال بیش از هر چیز بر سادگی بیشتر و تمرکز بر جزییات کوچک تاکید می‌کند. به این ترتیب در کنار طرح‌های شلوغ، لباس‌های ساده و تک‌رنگ هم طرفداران خودش را در بین طراحان مشهور دارد.

رنگ های مدل امسال برای بلوز زنانه 

رنگ‌هایی که امسال بیش از بقیه به کار گرفته شدند

  1. صورتی ملایم
  2. بژ
  3. گوشتی
  4. هلویی و زرد

1- مدل بلوز زنانه گیپور مجلسی 

امسال در هر مدل لباس زنانه‌ای نشانی از گیپور را می‌توانید پیدا کنید، از کفش زنانه گرفته تا کیف‌های دوشی و پیراهن و حالا هم در بلوز زنانه.
ویژگی مثبت گیپور این است که در عین حال که طرح و مدل ویژه‌ای را در لباس ایجاد می‌کند، به نوعی سادگی خاص خود را هم دارد و این باعث می‌شود که بتوان آن را با لباس‌های طرح‌دار دیگر ست کرد.
بلوز گیپور شما می‌تواند آستردار باشد یا بدون آستر. این به انتخاب شما بستگی دارد که کدام مدل را بیشتر می‌پسندید.

2- مدل بلوز زنانه حریر 

اگر برای تیپ مجلسی و مهمانی رفتن به دنبال یکی از آن بلوزهای حریر شیک می‌گردید، مد 2018 این مژده را به شما می‌دهد که این مدل را می‌توانید در کلکسیون‌های بهار و تاسبتان برندهای معتبر و به روز مثل دفکتو پیدا کنید.
چرا بلوز حریر بپوشیم؟

  1. برای هر سنی می‌تواند مناسب باشد.
  2. ظاهری کلاسیک و شیک دارد.
  3. برای مهمانی‌های رسمی انتخاب مناسبی است.

3- مدل بلوز زنانه آستین پف دار 

اگر طرفدار تنوع و تفاوت در تیپ و استایل خود هستید، بهتر است یکی از مدل‌های بلوز با آستین پف دار را انتخاب کنید. تحلیل‌گران مد به شما می‌گویند که ترند آستین‌های پف‌دار در سال‌های آینده هم همین قدر مورد توجه خواهد ماند.
نکته: آستین‌های بلند و پف‌دار نه تنها دست شما را از نور مستقیم آفتاب محافظت می‌کنند بلکه یکی از آن لباس‌های خنک و راحت برای فصل تابستان به شما می‌روند.

4- مدل بلوز زنانه چند طبقه چین دار 

امسال یکی دیگر از محبوب‌ترین طراحی‌ها در مدل بلوز زنانه، استفاده از چند لایه‌ی روی هم است. طبقه طبقه پارچه‌ها روی هم قرار می‌گیرند و چین می‌خورند تا شما خوشتیپ‌تر باشید.

5- مدل بلوز زنانه آستین توری 

اگر عاشق تور و گیپور و پارچه‌های شیشه‌ای هستید، باید بدانید که ۲۰۱۷ سال شما است. تور روی آستین یکی از آن طرح‌های دوست‌داشتنی امسال است که در انواع لباس مجلسی زنانه کاربرد دارد و یکی از آن‌ها هم بلوز است.
این طرح یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها است که برای هر موقعیتی می‌تواند کاربرد داشته باشد.

  1. مدل بلوز آستین توری خود را با شلوار جین برای تیپ روزمره بپوشید.
  2. آن را با یک کت مجلسی و دامن هم رنگبرای مهمانی ست کنید.

6- مدل بلوز زنانه شبیه پیراهن مردانه 

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها بین خانم‌ها است. همه‌ی خانم‌ها عاشق پوشیدن شومیز هستند چرا که هم ظاهر مدرن و جذابی دارد و هم در آن بیش از هر لباس دیگری می‌توان احساس راحتی داشت.
یکی از مدهای امسال شومیز یا همان بلوزهای زنانه‌ای است که بیشتر به پیراهن مردان شباهت دارد. اما کمی خلاقیت و تنوع در استایل خود ایجاد کنید:

  1. سراغ شومیزهای طرحدار یا جزییات زیبایی مانند زیپ و دکمه‌های طرحدار بروید.
  2. در آستین‌ها تنوع ایجاد کنید، گاهی آن را تا آرنج بالا بزنید و گاهی تا مچ دست پایین آورده و دکمه‌ی آن را باز بگذارید.
  3. چند دکمه‌ی پایین شومیز را باز کنید و دو طرف لباس را به هم گره بز

 

زیباترین مدل های بلوز زنانه تابستانی

Save

Save

مطالب مرتبط :

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان