80 عکس پروفایل + متن «تولدم مبارک »،«تولدمه» و «تولدم نزدیکه»

با این همه گرفتاری و دغدغه عجیب نیست که گاهی تولد عزیزان و نزدیکانمان را فراموش کنیم ، به همین خاطر است که این روز ها هر از گاهی در صفحات شبکه های اجتماعی عکس نوشته هایی مثل تولدم نزدیکه ، تولدمه و عکس تولدم مبارک می بینیم که در واقع یک کنایه شیرین به دور و بری هاست که حواس آنها را به روز تولدشان جلب کند ، ما هم برای این منظور 80 عکس نوشته زیبا و با نمک از اینستاگرام جمع آوری کرده ایم که با هم در ادامه خواهیم دید .

بسم الله الرحمن الرحیم 

۸۰ عکس تولدم مبارک و تولدمه و تولدم نزدیکه برای پروفایل

عکس تولدم مبارک 

بعد از استفاده از این عکس نوشته ها در روز تولتان احتمالا تعداد زیادی تبریک تولد و عذر خواهی بابت فراموش کردن روز تولدتان دریافت خواهید کرد ، یادتان باشد عذر همه را بپذیرید ، قبول کنید زندگی های سخت و گرفتاری های زیاد گاهی باعث میشود حتی روز تولد خودمان را فراموش کنیم چه برسد به دیگران ، فراموش کردن روز تولد شما اصلا دلیل این نیست که آنها شما را دوست ندارند ، و این که شما تنها هستید و این حرف های نا امید کننده ، حتا اگر هیچ کس روز تولد شما را به خاطر نداشته باشد... شما شاد باشید :)

اگر به ما باشد که آروز میکنیم هر کسی در روز تولدش شاد و سرخوش و در کنار کسانی که دوست دارد باشد اما گاهی دست سرنوشت بر خلاف میل ما تنهایی و دلتنگی و غم را مهمان روز تولد آدم ها میکند . لیک زیر برای این حال و هوا آماده شده .

تولد غمگین | 50 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

پروفایل تولدم مبارک (۱)

عکس تولدم مبارک من

تولدت مبارک من !

تولدت مبارک من عزیزم ...

من مهربان و صبورم

منی که همیشه با منی و همیشه با من خواهی بود.

مهم نیست اگر هیچ کسی دیگر امروز کنارم نیست ... من برای من کافی ست ...

من ادامه خواهم داد ...

سرسخت ، سرزنده ، سرافراز ...

و جهان روزی در برابر لبخند من سر تعظیم فرو خواهد خواهد آورد.

تولدت مبارک من ...

پروفایل تولدم مبارک (۲)

عکس تولدم مبارک جدید

یادتان باشد حتا اگر همه کسانی که انظارش را داشتید تولد شما را فراموش کردند دلیل نمی شود انتقام کوتاهی آنها را از خودتان بگیرید و این را به جای جشن تولد به عزا تبدیل کنید و آن را برای خودتان تلخ کنید ، با اعتماد به نفس کامل بلند شوید به خودتان برسید ، دوش بگیرید و یک لباس زیبا به تن کنید ، بعد دست به کار پختن یک کیک خوشمزه یا خرید یک کیک بامزه شوید ، شمع فراموش نشوید. چند شاخه گل بخرید از طرف خودتان که همیشه بهترین دوست خودتان بوده و هستید به خودتان هدیه کنید ، بعد یک عکس تولدم مبارک زیبا پیدا کنید و با یک پیغام بامزه برای دوستان خود بفرستید و آنها را به یک جشن تولد عصرانه کوچک دعوت کنید. بعد تنها کار ی که لازم است انجام دهید خوشحالی کردن است.

پروفایل تولدم مبارک (۳)

عکس تولدمه 

در روزگاری که همه چیز و همه کس توجه خود را به نظر و قضاوت دیگران معطوف کرده اند شاید فقط دغدغه شما در روز تولد این باشد که چه لباس بپوشید چه کسانی را برای جشن تولد خود دعوت کنید و چطور از آنها پذیرایی چشم گیری داشته باشید ! اما شاید بهتر است به جای آنها در این روز فقط و فقط خودتان را در اولویت قرار دهید ، فقط به خودتان برسید و سعی کنید خودتان را شاد کنید ، لحظاتی خلوت کنید و خدا را به خاطر همه چیز هایی که به شما داده سپاس گویید . بعد به خودتان بپردازید و هر کاری که آن " من " درونی شما را خوشحال میکند برایش انجام دهید ، برای توجه به دیگران همه ی روز های دیگر سال را وقت خواهید داشت.

پروفایل تولدم مبارک (۴)

عکس تولدمه امروز

تولدم مبارک باشه

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم

یک سالی که نمیدونم توش واقعا تونستم بزرگ تر بشم یا نه

تونستم همونی باشم که میخوام

شاید اونجوری که میخواستم باشم نبودم اما

یک سال بزرگتر شدم

تولدم مبارک

پروفایل تولدم مبارک (۵)

عکس تولدمه برای پروفایل

۳۶۵ روز از من باز هم گذشت. روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم، و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم.. روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و … روزهایی که دویدم تا برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن.. روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم.. روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم!!

تولدم مبارک…

پروفایل تولدم مبارک (۶)

عکس تولدمه غمگین

امسال تولدم حس و حال دیگه ای داره

حس مبهمی که معلوم نیس آخرش چی میشه

ولی سالی که برام گذشت پر از تجربه بود،و باعث شد از امروز تصمیم بگیرم آدم دیگه ای بشم

کسی که شاید خیلیا نشناسن..

درسته گاهی روز تولدم روز غمگینیه واسم حتی پر از انرژیه منفی...

ولی خب تولدمه!

تولدم مبارک همتون باشه:)

پروفایل تولدم مبارک (۸)

عکس تولدم مبارک غمگین 

آدمها فکر می کنند ؛

اگر یک بار دیگر متولد شوند ، جورِ دیگری زندگی می کنند .

شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود .

فکر می کنند می توانند همه چیز را از نو بسازند ، محکم و بی نقص !

اما حقیقت ندارد..

اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم ،

اگر قدرتِ تغییر کردن را داشتیم ،

اگر آدمِ ساختن بودیم ،

از همین جای زندگیمان به بعد را مى ساختیم !

پروفایل تولدم مبارک (۷)

عکس تولدمه فردا

یکسال گذشت
روزایه خوب و بد زیادی بود
به خیلیا بدی کردم که حقشون نبود
بدی های زیادی هم دیدم که حقم نبود
با آدمای جدیدی اشنا شدم
یه کوچولو عاقل تر شدم
پستی و بلندی زیادی دیدم
عوضش هرجا ناامید شدم خدارو دیدم
یه تشکر از همه دوستای گلم که هوامو داشتن
امیدوارم هرچی میخوان تو زندگی داشته باشین

امیدوارم هرکی به هرچی میخواد برسه

در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم

پروفایل تولدم مبارک (۹)

عکس تولدمه تولدت مبارک من

من فکر می‌کردم سال‌ها
بایدیکی یکی سپری شوند تا
هر بار آدم یک سال بزرگ‌تر شود.
اما این‌طورنیست.
این اتفاق در یک شب رخ می‌دهد.
تولدم مبارک .

 

برای ادامه مطلب به سایت دلبرانه مراجعه کنید .

 

همچنین بخوانید 

100 عکس های پروفایل و  عکس نوشته زیبای تولدمه

تولد غمگین | 50 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

100 عکس زیبا تم تولد پسرانه + چطور یک تولد ارزانتر با تم تولد شیک برگزار کنیم؟

10تم تولد دخترانه | 50 عکس تم تولد دخترانه + معرفی محبوب ترین تم های تولد دخترانه

فینگر فود تولد | 50 مدل فینگر فود با تزئین زیبا برای جشن تولد