عکس محرم | 40 عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل

وقتی دلم برای گریه تنگ میشود ، لب با نام حسین هماهنگ میشود 40 عدد عکس محرم برای این پست آماده کردم برای محرمی کردن عکس پروفایتان . ماه های عزا در پیش است و حالا 10 شب پشت سر هم وقت داریم به بهانه عزای حسین بگرییم، بلکه دلتنگی از دلمان شسته شود ، سبک شویم و در پناه سیاهی های هیات های حسینی آرام بگیریم .

عکس محرم (۱)

عکس محرم برای پروفایل

عکس محرم (۲)

روزی ام کن سحری گوشه ی بین الحرمین

عکس محرم (۳)

اربعین پای پیاده حرمت می چسبد.

عکس محرم (۴)

کاروان را دریاب...

عکس محرم (۵)

السلام علیک یا ابا عبدلله الحسین

عکس محرم (۶)

دلتنگ علمدارم

عکس محرم (۷)

یا لثارات الحسین

عکس محرم (۸)

من فقط عشق حسین بن علی را بلدم

عکس محرم (۹)

سرم خاک کف پای حسین است .

عکس محرم (۱۰)

یک سحر وقت اذان سحن اباعبدلله

عکس محرم (۱۱)

جگرم سوخت ز بس خواب حرم را دیدم

عکس محرم (۱۲)

کربلا آخر دنیامه

عکس محرم (۱۳)

حسین جان دلم هوای تو را دارد

عکس محرم (۱۴)

دست بر سینه نهاده همه تعظیم کنیدعکس محرم (۱۵)

خواب خوب هر شبم حرم غروب کربلا

عکس محرم (۱۶)

راهی کرببلا زینب و یک قافله شد

عکس محرم (۱۷)

کاش بودم رگ سیاهی بر ری این سنگ مرمری آقا

عکس محرم (۱۸)

عکس محرم برای پروفایل

عکس محرم (۱۹)

یا رقیه (علیه السلام)

عکس محرم (۲۰)

حرم حرم با یه علم ...

عکس محرم (۲۱)

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است ... السلام علیک یا ابا عبدلله

عکس محرم (۲۲)

عاقل آن است که مسکین ابا عبدلله ست

عکس محرم (۲۳)

او به جای موی سر سر میدهد ، قاسم و عباس و اکبر میدهد .

عکس محرم (۲۴)

گنبدت از دور تماشاییه

عکس محرم (۲۵)

عشق گفتی کربلا آمد به یاد

عکس محرم (۲۶)

یه سلام میدم به سوی حرم کربلا

عکس محرم (۲۷)

به ما جز کربلا جایی نمیسازه

عکس محرم (۲۸)

ضریحت پناه دلم... قبله گاه دلم عکس محرم (۳۰)

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است .

عکس محرم (۳۱)

کاسه ی صبرم شده لبریز از داغ حرم

عکس محرم (۳۲)

نامی شدن کرب و بلا از بین الحرمین است

عکس محرم (۳۳)

در حیرتم این تیر که سقا را کشت حالا چه بلایی سر اصغر آورد

عکس محرم (۳۴)

پشت در این حرم تا عمر دارم نوکرم

عکس محرم (۳۵)

هر چه داریم همه از کرم عباس است

عکس محرم (۳۶)

نام عباس خودش معنی رستاخیز است

عکس محرم (۳۷)

من حسینی شده ی دست امام حسنم

عکس محرم (۳۸)

گناه یعنی خداحافظ حسین

عکس محرم (۳۹)

سه ساله خاتون عشق

عکس محرم (۴۰)

قرار اربعینمون سر جاشه بده قولی بگو باشه

 

همچین ببینید :

پروفایل محرم | 40 عکس نوشته زیبا برای شروع عزاداری امام حسین

عکس نوشته های محرم + 30 عکس پروفایل برای آمدن محرم

تیشرت محرم | 30 مدل تیشرت مشکی جدید برای عزاداری های ماه محرم

لباس مشکی محرم | 40 عکس مدل لباس مشکی دخترانه برای روضه های ماه محرم