مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۳۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

لباس سبز | 50 مدل پیراهن ، لباس مجلسی ، لباس نکاح ، لباس عید و مانتو سبز

لباس سبز | 50 مدل پیراهن ،لباس مجلسی ،لباس نکاح ،لباس عید و مانتو سبز

لباس سبز فارق از زیبایی که رنگ طیف رنگ سبز دارد ( از سبز زیتونی و سدری و یشمی و لجنی گرفته تا فسفری و یاقوتی و مغز پسته ای و اصطلاحا سبز سیدی ) در بعضی فرهنگ ها برای مراسمات خاص استفاده میشود ، مثلا در افغانستان لباس عروسی یا لباس نکاح گاهی سبز انتخاب میشود یا در روز عید غدیر خم خانم های سادات اغلب پیراهن های سبز رنگ میپوشند و از مهمان ها پذیرایی میکنند . به همین مناسبت در اینجا 50 مدل پیراهن سبز ، لباس مجلسی سبز ، لباس عروسی یا اصطلاحا لباس نکاح سبز ، لباس عید غدیر سبز ، شومیز و بلوز سبز و چندین مدل مانتو سبز رنگ از صفحات اینستاگرامی جمع آوری شده است که تقدیم میشود.

لباس سبز (۱)

لباس سبز

ست کردن لباس های سبز شاید کمی سخت باشد چون به راحتی با همه رنگ ها ست نمیشوند از طرفی نمیتوان قانون کلی صادر کرد که رنگ سبز با فلان رنگ خوب است چون قبل از آن باید بدانیم وقتی میگوییم سبز منظورمان کدام سبز است ، رنگ سبز یشمی تیره با یک سری رنگ ها قشنگ است و سبز مغز پسته با یک سری رنگ های دیگر ... این است که بهتر است قبل از هر چیز در مورد اسم گذاری انواع رنگ سبز صحبت کنیم .

ست لباس سبز (۲)

 

لباس سبز مجلسی

 همیشه موقع خرید لباس در مورد این که بالاخره این رنگ پارچه چمنی است یا یشمی یا زیتونی یا هر چی گیج میشویم دلیل این موضوع تنوع بسیار بالای رنگ سبز است برای مثال لیست انواع رنگ سبز و نام انگلیسی آن بنابر چیزی که در سایت تبیان پیدا کردم این شکلی است که تازه یک عالمه سبز دیگر هم هست که در این لیست نیامده . 

  1. مغزپسته‌ای Green Yellow
  2. سبز روشن Chartreuse
  3. مغزپسته‌ای پررنگ Lawn Green
  4. مغزپسته‌ای Lime
  5. سبز کمرنگ Pale Green
  6. سبز کدر  Light Green
  7. یشمی سیر Medium Spring Green
  8. یشمی کمرنگ Spring Green
  9. سبز لجنی Yellow Green
  10. سبز چمنی Grassy
  11. خزه‌ای Medium Sea Green
  12. خزه‌ای پررنگ Sea Green
  13. شویدی Forest Green
  14. سبز Green
  15. سبز ارتشی Olive Drab
  16. زیتونی Olive
  17. زیتونی سیر Dark Olive Green
  18. سبز آووکادو Dark Green
  19. سبز دریایی  Medium Aquamarine
  20. سبز دریایی تیره Dark Sea Green
  21. سبز کبریتی روشن Light Sea Green
  22. سبز کبریتی تیره Dark Cyan
  23. سبز دودی Teal

انواع رنگ سبز

 

لباس سبز نکاح

لباس نکاح همان لباس عروسی است که در برخی فرهنگ ها مثل افغانستان لباس نکاح نامیده میشود و در برخی نقاط از لباس های سبز رنگ بجای لباس سفید عروس انتخاب میشود ، هرچند در برخی نقاط ایران نیز رسم است عروس در روز عقد یا پاتختی بخصوص اگر از سادات باشد یا آقا داماد سید باشند لباس سبز بپوشد .

شومیز سبز (۴)

لباس سبز زمردی

شومیز سبز (۵)

لباس سبز عروس

شومیز سبز (۶)

لباس سبز یشمی

شومیز سبز (۳)

لباس سبز مغز پسته ای

شومیز سبز (۲)

لباس سبز مردانه

شومیز سبز (۱)

لباس سبز 2018
لباس سبز 2019

لباس سبز (۱۱)

لباس مجلسی سبز 2019
لباس مجلسی سبز 2020

لباس سبز (۱۲)

مدل لباس سبز 2018
لباس نکاح سبز 2019

لباس سبز (۱۳)

لباس شب سبز2020

لباس سبز (۱۵)

لباس مجلسی سبز 2018
مدل لباس سبز 2019

لباس مجلسی سبز (۱)

شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۲)
شومیز سبز یشمی

لباس مجلسی سبز (۳)

شومیز سبز رنگ

لباس مجلسی سبز (۴)
شومیز سبز تیره

لباس مجلسی سبز (۵)

شومیز سبز زنانه

لباس مجلسی سبز (۶)
شومیز حریر سبز

لباس مجلسی سبز (۷)

مدل شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۸)

عکس شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۹)
ست شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۱۰)

مانتو سبز

لباس مجلسی سبز (۱۱)
مانتو سبز یشمی

لباس مجلسی سبز (۱۲)

مانتو سبز روشن

لباس مجلسی سبز (۱۳)
مانتو سبز با چه شالی

لباس مجلسی سبز (۱۴)

مانتو سبز رنگ

لباس مجلسی سبز (۱۵)

مانتو سبز زمردی

لباس مجلسی سبز (۱۶)
مانتو سبز فسفری

لباس مجلسی سبز (۱۷)
مانتو سبز سدری

لباس مجلسی سبز (۱۸)
مانتو سبز زیتونی

لباس مجلسی سبز (۱۹)
مانتو سبز چمنی

لباس مجلسی سبز (۲۰)

مانتو سبز 2018

لباس مجلسی سبز (۲۱)
مدل مانتو سبز 2019

لباس مجلسی سبز (۲۲)

مدل مانتو سبز 98

لباس مجلسی سبز (۲۳)
مانتو سبز عید 99

لباس مجلسی سبز (۲۴)

پیراهن سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۱)

پیراهن سبز نکاح

مانتو سبز پیراهن سبز (۲)

پیراهن سبز مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۳)
پیراهن سبز رنگ مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۴)

بلوز سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۵)
بلوز سبز مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۶)

بلوز سبز زنانه

مانتو سبز پیراهن سبز (۷)
بلوز سبز رنگ

مانتو سبز پیراهن سبز (۸)

بلوز سبز یشمی

مانتو سبز پیراهن سبز (۹)
بلوز سبز دخترانه

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۰)

بلوز دخترانه سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۱)
بلوز سبز روشن

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۲)

مانتو سبز سدری

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۳)

ست کردن رنگ لباس کار نسبتا سختی است که طراح های مد و پوشاک در آن تخصص دارند ، دوست داشتم حالا که مجموعه ای از لباس های سبز رنگ برای شما گرد آوری کردم خوب است در مورد این که بهتر است لباس های سبزمان را به چه رنگ هایی ست کنیم ، مثلا اگر مانتو سبز داریم چه رنگ شلوار یا شال و روسری بخریم یا با پیراهن و شومیز سبز زیور آلات چه رنگی استفاده کنیم . در این رابطه یک مطلب خوب از سایت شیکسون دیدم که آن را اینجا برای شما باز نشر میکنم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

لباس رنگ سبز را با چه رنگ هایی ست کنیم ؟

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش‌بخش آن باعث می‌شود به عنوان سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. شرکت پنتون رنگ سال 2017 را سبز قرار داد که این رنگ ترکیبی از رنگ های آبی و زرد می باشد.

پیراهن سبز را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. همچنین سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

لباس های سبز را با چه رنگی ست کنیم ؟

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده ی آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است . استفاده از لوازم جانبی سبز رنگ مانند گردنبند یا کیف و کفش‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به وجود می‌آورد.

مانتو سبز را با چه شلوار چه رنگی بپوشیم ؟

از آنجا که مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ‌های گرم در کنار آنها راه مناسبی برای ایجاد تعادل میان آنها است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز محدوده بسیار متنوعی دارد، هر کدام از آنها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارد.

مانتو سبز را شال و روسری چه رنگی بپوشیم ؟

سبز با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز هارمونی دارد . در یک نگاه کلی، سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و... این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید.

سبز و زرد

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی برازنده‌ ایجاد می‌کنند.

سبز و قرمز

رنگ مکمل سبز، قرمز است. این دو در کنار هم ترکیب ایده‌آلی هستند . اگر نخواهید از طیف تند و آتشین هر دو استفاده کنید ، حواس‌تان باشد سبز با بنفش و نارنجی هماهنگی ندارد ، مگر اینکه بنفش نزدیک به آبی و نارنجی نزدیک به زرد باشد.

اگر لباس شما سبز پررنگ است می‌توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

سبز و بلوطی

اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زیور آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.

ارغوانی و سبز یشمی

شاید در ابتدا این ترکیب رنگ ، آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر بیاید اما اشتباه نکنید همراهی سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی کاملا این تصور را از بین می برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند و در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و باعث می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگ، برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

رنگ های ست با رنگ سبز

رنگ های سبز تیره اصلی را با طیف رنگی که می توانید با آن ست کنید ، در تصویر بالا می توانید ببینید. رنگ های مستطیلی سمت چپ را با 3 رنگ سمت راستش می توانید ست کنید ، با این توضیح که رنگ های سمت راست، رنگ سبز هم ردیفش را بیشتر تاکید می کند.

 

مطالب مرتبط

مدل‌ لباس مجلسی سبز | 15 لباس مجلسی بلند و پیراهن مجلسی سبز 2019

گیفت عید غدیر | 50 مدل گیفت نمدی و متنوع سبز برای عید غدیر و سادات

لباس مناسب پوست سبزه | طرح و رنگ لباس مناسب برای پوست تیره و سبزه

رنگ مو برای پوست سبزه | چه رنگ مویی به پوست سبزه می آید 20 مدل رنگ مو

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

جامدادی با نمد | 30 مدل جامدادی نمدی دخترانه و پسرانه + 10 الگو جامدادی

جامدادی با نمد | 30 مدل جامدادی نمدی دخترانه و پسرانه + 10 الگو جامدادی

بازار جامدادی با نمد مثل انواع عروسک های نمدی ، گیفت های نمدی و کیف و کیف پول و خلاصه هزار تا چیز نمدی دیگر حسابی داغ است ، ما هم در آستانه سال تحصیلی جدید 30 مدل جامدادی نمدی اینستاگرامی به همراه 10 الگوی ساخت جامدادی نمدی برای شما جمع آوری کرده ایم که اغلب آنها عروسکی و فانتزی و بقیه ساده و شیک و نوجوانانه هستند . هم جامدادی های دخترانه هم جامدادی های پسرانه . با ما همراه باشید تا این مدل ها را ببنیم و بیشتر با هم صحبت کنیم .

الگو جامدادی
الگو جامدادی نمدی

الگو جامدادی نمدی

الگو جامدادی پارچه ای

مدل های جامدادی و الگوی های جامدادی که در ادامه گرد آوری شده است از سایت های مختلف اینترنتی و اینستاگرامی میباشد امیدوارم برای شما مفید بوده و بتوانید با کمترین ابزار دست به کار شده و یک مدل جامدادی شیک و بانمک با نمد یا پارچه برای خود یا یک دوست یا فرزندان و یا خواهر و برادر کوچکتر خود بسازید و هدیه بدهید .

الگو جامدادی نمدی (۳)

الگو جامدادی شیک و ساده

اگر فکر میکنید تهیه یک جامدادی با نمد یا پاچه تنها با نگاه کردن به الگو کار سختی است میتوانید روی لینک آموزشی زیر کلیک کرده و مطالب آموزشی مربوط به ساخت 5 مدل جامدادی ساده به همراه فیلم آموزشی را در آن تماشا کنید.

ساخت جامدادی | آموزش درست کردن 5 مدل جامدادی نمدی و پارچه ای

چگونه جامدادی درست کنیم؟+ایده و آموزش تصویر

الگو جامدادی نمدی (۴)

الگو جامدادی نمدی دخترانه شیک

اغلب مدل هایی که به عنوان جامدادی مدل ها و الگوی های در این نوشته و سایر مطالب اینترنتی وجود دارند میتوانند به عنوان کیف پول ، کیف لوازم آرایش و خیلی موارد مفید دیگر مثل کیف جمع آوری خرت و پرت های دخترانه شما مثل گل سر ها ، گیره روسری و ... مورد استفاده قرار بگیرد به علاوه از مدل های استوانه و مدل های جادار تر میتوان به عنوان کیف عینک و از مدل های بارکی و تخت به عنوان پاکت هدیه پول نمدی استفاده کرد بجز این ها ایده های بسیار زیادی هست که میتوانید با تماشا کردن مدل های جامدادی با نمد از آن بهره ببرید.

الگو جامدادی نمدی (۲)

الگو جامدادی نمدی دست دوز

در مدل جامدادی سبز و قرمز پایین با این رنگ بندی خیره کننده علاوه بر جای مداد یا مداد رنگی محلی برای نصب دفتر چه یادداشت تعبیه شده تصور کنید چقدر عالی خواهد شد اگر این مدل جامدادی را درست کرده و دختر کوچولو ها یا پسر کوچولوی های دبستانی یا حتی به دوستان نزدیک خود هدیه دهید .

الگو جامدادی نمدی (۸)

الگو جامدادی نمدی دخترانه

شادی بگویید جامدادی که دخترانه و پسرانه ندارد ، تا حدودی حق با شماست ولی هر جا سخت از گل گلی و خال خالی به میان میاید نام دختر خانم های گل گلاب میدرخشد .

الگو جامدادی نمدی (۷)
الگو جامدادی نمدی پسرانه

بجز جامدادی پایین به راحتی میتوانید با نصب لگو تیم مورد علاقه پسران یک جامدادی فوتبالی بسازید که حتما با دیدن آن غافلگیر خواهند شد مدل هایی از جامدادی نمدی پسرانه فوتبالی را در ادامه همین مطلب خواهید دید .

الگو جامدادی نمدی (۱۰)
الگو جامدادی نمدی عروسکی

مدل پایین یکی از ساده ترین مدل های جامدادی نمدی است که به سادگی میتواند تهیه شود ، این مدل تنها از دو تکه اصلی نمد تشکیل شده و میتواند با عروسک های کوچک نمدی تزیین شود . علاوه بر این نیازی به زیک و دوخت دوز چندانی ندارد.

الگو جامدادی نمدی (۵)
الگو جامدادی نمدی مدادی

یک ویژگی مهم در مورد نمد ها تنوع بی نظیر و چشم نواز رنگ در انهاست به سادگی میتوانید به صد ها رنگ و طرح از نمد دسترسی داشته باشید ، در مورد جامدادی برای بچه ها بهتر است از رنگ های شاد و متنوع ولی چرک تاب از نمد برای دوخت یا درست کردن جامدادی استفاده کنید .

الگو جامدادی نمدی (۹)
الگو جامدادی نمدی گربه ای

ایشون هم یک مدل جامدادی گربه ای نمدی یا به عبارتی جامدادی عروسک هستند که البته برای بزگتر هایی که کودک درون بیداری دارند هم وسوسه کننده خواهد بود . شاید در نگاه اول تهیه این جامدادی های نمدی دشوار به نظر برسد اما چیز به کمی دقت و حوصله و تمیزی در کار نمد دوزی شما بستگی دارد که یک جامدادی با نمد شیک و ساده بسازید و کیف کنید .

الگو جامدادی نمدی (۱)
الگو جامدادی نمدی ساده

و اما آخرین الگو برای جامدادی که میتواند به عنوان کیف پول یا کیف لوازم آرایش هم مورد استفاده قرار بگید.

الگو جامدادی نمدی (۶)

جامدادی با نمد
جامدادی با نمد

اگر فکر میکنید نمد دوزی یک فعالیت حرفه ای است که از عهده شما بر نمیاید به مدل ساده ولی شیک و ملیح جامدادی پایین نگاه کنید تصور کنید چقدر ساده با کمی حوصله و ذوق و سلیقه میتوانید این جامدادی پولکی شکل را داشته باشید.

جامدادی با نمد
جامدادی دخترانه با نمد
جامدادی با نمد ساده

در ادامه نظر شما را به مدل های جمع آوری شده جامدادی های نمدی که از صفحات مختلف اینستاگرام جمع آوری شده است جلب میکنم . تلاش شده است در این نوشته هم جامدادی دخترانه و هم جامدادی پسرانه نمدی ایده هایی موجود باشد . به علاوه از میان انبوهی از مدل های جامدادی با نمد در این نوشته ساده ترین و راحت ترین مدل ها برای شما گردآوری شده است

... پیروز و موفق باشید.

جامدادی با نمد
جامدادی با نمد رنگی
جامدادی با نمد الگو

جامدادی با نمد
جامدادی با نمد دخترانه
جامدادی با نمدی

جامدادی نمدی (۶۲)
جامدادی با نمد طرح دار
جامدادی با نمد صورتی

جامدادی نمدی (۶۳)
جامدادی با نمد عروسکی
جامدادی با نمد با الگو

جامدادی با نمد
جامدادی با نمد بدون زیپ

جامدادی نمدی (۶۶)

مدل جامدادی با نمد
مدل جامدادی با نمد دخترانه

جامدادی با نمد
مدل جامدادی با نمد
مدل جامدادی با نمد ساده

جامدادی نمدی (۳۷)
مدل های جامدادی با پارچه نمدی
مدلهای جامدادی با نمد

جامدادی با نمد
مدل جامدادی نمدی با الگو
مدل جامدادی با پارچه نمد

جامدادی نمدی (۴۴)
انواع مدل جامدادی با نمد
مدل جامدادی پسرانه با نمد

جامدادی نمدی (۴۱)
چند مدل جامدادی با نمد

جامدادی نمدی (۴۰)

جامدادی نمدی
جامدادی نمدی عروسکی

جامدادی نمدی (۷۰)
جامدادی نمدی دخترانه
جامدادی نمدی با الگو

جامدادی نمدی (۶۱)
جامدادی نمدی دخترانه با الگو

جامدادی نمدی (۵۵)
جامدادی نمدی پسرانه
جامدادی نمدی دخترونه

جامدادی نمدی (۵۴)
جامدادی نمدی ساده
جامدادی نمدی مینیون

جامدادی نمدی (۵۳)
جامدادی نمدی استوانه ای
جامدادی نمدی فانتزی

جامدادی با نمد
جامدادی نمدی

جامدادی با نمد
جامدادی نمدی 2018

 

جامدادی با نمد

جامدادی نمدی (۶۰) جامدادی نمدی (۶۷) جامدادی نمدی (۶۹)

جامدادی نمدی (۴۲)

جامدادی نمدی (۴۹) جامدادی نمدی (۵۸) جامدادی نمدی (۵۷) جامدادی نمدی (۵۶)

مطالب مرتبط

ساخت جامدادی | آموزش درست کردن 5 مدل جامدادی نمدی و پارچه ای

عکس جامدادی نمدی و 40 مدل جامدادی زیبا و متنوع + راهنمایی خرید جامدادی

چگونه جامدادی درست کنیم؟+ایده و آموزش تصویر

مدل جامدادی زیپی و اهنربایی و کشویی پسرانه و دخترانه 2017

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

تاج گل طبیعی | 44 مدل تاج گل، حلقه گل و دستبند گل طبیعی ملیح و دخترانه

تاج گل طبیعی | 44 مدل تاج گل، حلقه گل و دستبند گل طبیعی ملیح و دخترانه

تاج گل طبیعی یا دستبند گل طبیعی به جای شنیون های عجیب و غریب مصنوعی میتواند چهره دخترانه شما را عروسی ها و مهمانی ها هزار بار ملیح تر و زیبا تر نشان دهد . در این نوشته قصد داریم 44 مدل تاج گل سر دخترانه از گل های طبیعی به همراه دستبند های گل طبیعی را با شما به اشتراک بگذاریم امیدوایم مفید باشد .

تاج گل طبیعی (۱)

تاج گل طبیعی

یادش بخیر زمانی که آرایش های خلیجی مد بود :) از آیشگاه که برمیگشتیم خرمنی از مو که شبیه کوهان شتر روی سر انباشته شده بود داشتیم که از 2 کیلومتری بوی تافت میداد با آرایشی از کرم پودر سفییییید رژ قرمززززززز و خط لب سیاااااااااه و سایه ای که رنگ های مداد رنگی در آن مشارکت داشتند . حالا که بیشتر فکر میکنم اصلا هم خوشگل نمیشدیم ها !

حالا اما مدل مو های ترجیحا باز یا نیمه باز مدل شده که حتی اگر بسته باشد مدلی شل و ول شلخته طوری است ، و آرایش هایی که تا جایی که ممکن است باید تلاش به دیده نشدن کنند و بروند به سمت گریم تا آرایش ، دیگر نه پوست را انقدر سفید میکنند که شبیه ارواج شوی نه برای سایه از رنگ های تند و اجق وجق استفاده میشود ، مدل مو هم در طبیعی ترین و به عبارت خارجی اشت نچرال ترین نوع ممکن انتخاب میشود.

و اما انتخاب تاج گل طبیعی که بر طبیعی بودن ، نچرال بودن و دخترانه بودن همه چیز به رویایی ترین شکل ممکن کمک میکند . تاج گل های طبیعی وقتی در کنار پوست دخترانه و با طراوت قرار میگیرد ، گل است در کنار گل و یکی از یکی زیباتر و شاداب تر و با طراوت تر .

اگر هنوز هم به سبک قدیم به آرایش های جیغ و شنیون های غیر عادی علاقمند هستید توصیه میکنم حتما یک بار تنها به اتو کشیدن مو و باز گذاشتن آن با یک تاج گل های وحشی و طبیعی و پوشیدن لباس ساده حریر قناعت کنید تا معنی دیگری از زیبایی را در خود درک کنید.

تاج گل طبیعی (۲)
تاج گل طبیعی عروس

در ادامه از شما دوستان دعوت میکنم مجموعه تصاویر این نوشته برای تاج گل های طبیعی را در کنار ما تماشا کنید .

تاج گل طبیعی (۳)
تاج گل طبیعی برای عروس

تاج گل طبیعی (۴)
تاج گل طبیعی سر عروس

تاج گل طبیعی (۵)
تاج گل طبیعی سر

تاج گل طبیعی (۶)
تاج گل طبیعی برای مو

تاج گل طبیعی (۷)
تاج گل طبیعی دخترانه

تاج گل طبیعی (۸)
تاج گل طبیعی برای عقد

تاج گل طبیعی (۱۲)
تاج گل طبیعی مو

تاج گل طبیعی (۹)
تاج گل طبیعی برای سر

تاج گل طبیعی (۱۰)
تاج گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۱۱)
تاج گل طبیعی عروس

تاج گل طبیعی (۱۳)

تاج گل عروس
تاج گل عروسی

تاج گل طبیعی (۱۴)
تاج گل عروس برای عقد

تاج گل طبیعی (۱۵)
تاج گل عروس طبیعی
تاج گل عروس طبیعی

تاج گل طبیعی (۱۶)

تاج عروس گل ارکیده
تاج عروس گل سر

تاج گل طبیعی (۱۷)
عکس تاج گل عروس

تاج گل طبیعی (۱۸)
تاج گل برای عروس
خرید تاج گل عروس

تاج گل طبیعی (۱۹)
تاج گل عروس 2018
تاج گل عروس 2019

تاج گل طبیعی (۲۰)
تاج گل عروس 2020

تاج گل طبیعی (۲۱)
مدل تاج گل عروس 2018
مدل تاج گل عروس 2019

تاج گل طبیعی (۲۲)

تاج گل دخترانه
تاج گل سر دخترانه

تاج گل طبیعی (۲۳)
مدل مو با تاج گل دخترانه
مدل تاج گل دخترانه

تاج گل طبیعی (۲۴)
تاج گل طبیعی دخترانه

تاج گل طبیعی (۲۵)
عکس تاج گل دخترانه

تاج گل طبیعی (۲۶)
نیم تاج گل

تاج گل طبیعی (۳۵)

نیم تاج گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۳۴)

دستبند گل
دستبند گل عروس

تاج گل طبیعی (۲۸)

دستبند گل ساقدوش
دستبند گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۳۰)
دستبند گل رز
دستبند گل برای عروس

تاج گل طبیعی (۳۱)

دستبند گل طبیعی
دستبند گل طبیعی عروس

تاج گل طبیعی (۳۲)
دستبند با گل طبیعی
مدل دستبند گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۳۳)
ساخت دستبند گل طبیعی
قیمت دستبند گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۲۹)

خرید دستبند گل طبیعی
ساخت دستبند با گل طبیعی

تاج گل طبیعی (۳۷)

دستبند گل عروس
مدل دستبند گل عروس

تاج گل طبیعی (۳۸)
عکس دستبند گل عروس
خرید دستبند گل عروس

تاج گل طبیعی (۳۹)
گل دستبندی عروس
دستبند گل برای عروس

تاج گل طبیعی (۴۰)
دستبند گل طبیعی عروس
انواع دستبند گل عروس

تاج گل طبیعی (۴۱)

حلقه گل طبیعی
حلقه گل طبیعی روی سر

تاج گل طبیعی (۴۲)
حلقه گل طبیعی سر
حلقه گل طبیعی برای دور سر

تاج گل طبیعی (۴۳)
حلقه گل طبیعی سر عروس
حلقه گل طبیعی دور سر

تاج گل طبیعی (۴۴)
حلقه گل طبیعی عروس
حلقه گل طبیعی برای مو

تاج گل طبیعی (۴۵)
حلقه گل طبیعی برای سر
حلقه گل طبیعی دست عروس

تاج گل طبیعی (۳۶)

تصاویر این نوشته از این صفحه اینستاگرامی برداشته شده است ، جهت رعایت کپی رایت : )

مطالب مرتبط

تاج گل عروس | 30 مدل تاج با گل های طبیعی و مصنوعی بسیار زیبا + فیلم آموزش تاج گل

مدل مو با گل طبیعی | 25 مدل شنیون دخترانه با گل طبیعی شیک و ملیح

مدل مو باز و ساده برای نامزدی | 40 مدل مو ساده دخترانه برای جشن نامزدی

گیفت عقد | 44 مدل گیفت عقد ، نامزدی و عروسی زیبا و جدید

گیفت حنابندان | 40 مدل گیت نمدی و دست ساز حنابندون جدید

گیفت عروسی | 40 ایده جدید و زیبا برای گیفت نمدی عروسی و انواع مختلف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو مشکی | 40 مانتو اسپرت و ساده مشکی دخترانه + مانتو سیاه بازیگران

مانتو مشکی | 40 مانتو اسپرت و ساده مشکی دخترانه + مانتو سیاه بازیگران

مانتو مشکی از جمله لباس هایی است که در کمد همه زنان و دخترانی حداقل یکی و گاهی همه لباس ها را شامل میشود اما موضوع این نوشته به طور خواص مدل مانتو مشکی های ساده و اسپرت برای دانشگاه و محل کار به همراه مدل مانتو های مشکی با طرح خاص برای بازیگران برای دیدن و ایده گرفتن است ، اگر جزء طرفداران همیشگی رنگ مشکی برای لباس هستید با ما همراه شوید .

مانتو مشکی بازیگران

مانتو مشکی

چرا مانتو های مشکی انقدر محبوبند ؟ 

  1. خانم ها را لاغر و کشیده تر نشان میدهند و برای خانم های با اضافه وزن گزینه خوبی است .
  2. رسمی و اداری است و مدل های مانتو اسپرت مشکی هم برای محیط دانشگاه هم اداره و محل کار مناسب است
  3. شیک و است و از مد نمی افتد و همیشه روی بورس و محبوب است .
  4. مدل های موجود در بازار مانتو ی مشکی همیشه تنوع بالایی دارند و برای خرید در دسترس هستند
  5. هم برای مجالس و عروسی و مهمانی مناسب است هم برای عزاداری و خلاصه همه جا به درد میخود .
  6.  به راحتی با همه رنگ ها ست میشود و همه رنگ ها در کنار رنگ مشکی به خوبی به چشم میاید .
  7. مشکی با ترکیب سفید ، قرمز ، طلایی و نقره ای ترکیب رنگ خوبی برای مانتو های مجلسی و شیک هستند .
  8. رنگ سنگین و رنگینی است و با عرف و هنجار های اجتماعی منطبق و به راحتی میتوان در هر محیطی مشکی بپوشید.
  9. هم مناسب پوست های روشن و هم مناسب پوست های سبزه تر است و همه رنگ پوست ها در کنار مشکی زیبایی بیشتری دارند .
  10. برعکس لباس های روشن که پس از هر بار پوشیدن نیاز به شست و شو و مراقبت زیاد دارد ، چرک تاب مناسب محیط بیرون است .

مانتو مشکی شیک (۲۰)

مانتو مشکی مجلسی کار شده

مانتو مشکی شیک (۱۹)

مانتو ی مشکی بلند مجلسی

مانتو مشکی شیک (۱۸)

مانتو مشکی بلند

مانتو مشکی شیک (۱)

مانتو مشکی ساده

مانتو مشکی شیک (۱۷)
مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی شیک (۱۶)

مانتو مشکی جدید
مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی شیک (۱۵)

مانتو مشکی شیک
مانتو مشکی اسپرت

مانتو مشکی شیک (۱۴)

مانتو مشکی با چه شلواری

مانتو مشکی شیک (۱۳)

مدل مانتو مشکی.com
google مدل مانتو مشکی

مانتو مشکی شیک (۱۲)

مدل مانتو مشکی

مانتو مشکی شیک (۱۱)

مانتو ی مشکی 1398
مدل مانتو ی مشکی 1399

مانتو مشکی شیک (۱۰)

مانتو ی مشکی 2018

مانتو مشکی شیک (۹)

مانتوی مشکی 2018
مانتوهای مشکی 2019
مدل مانتو های مشکی 2020

مانتو مشکی شیک (۸)

مانتو مجلسی مشکی 2018
مانتو های مشکی مجلسی 2019

مانتو مشکی شیک (۷)

مانتو سفید مشکی 2019

مانتو مشکی شیک (۶)

ست پیشنهادی با مانتو ی مشکی

مانتو مشکی شیک (۴)

مانتو ی مشکی 98
مانتو ی مشکی 99

مانتو مشکی شیک (۳)

مدل جدید مانتو ی مشکی 98
مدل مانتو های مشکی مجلسی 99

 

مانتو مشکی شیک (۲)

مانتو سیاه

مانتو مشکی شیک (۳۶)
مانتو سیاه و سفید

مانتو مشکی شیک (۲۱)

مانتو سیاه مجلسی

مانتو مشکی شیک (۲۲)

مانتو سیاه دخترانه
مانتو سیاه بلند

مانتو مشکی شیک (۵)

۵ قانون برای تیپ سرتا پا مشکی

همانطور که گفتیم با مانتو مشکی میتوان انواع اقسام رنگ ها را به زیبایی ست کرد و درخشید اما اگر تیپ های سرتا مشکی را می پسندید بد نیست این مطلب خوب از این سایت را مطالعه کنید و فوت های کوزه گری این استایل را بیاموزید .

مانتو سیاه اسپرت و ساده

تیپ مشکی ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می‌کند؛ مثلا ساده و کلاسیک است، هیچگاه از مد نمی‌افتد و حالتی رازآلود و جذاب دارد.

برای بسیاری تیپ مشکی، یک استایل هرروزه است، همان‌هایی که وقتی در کمد لباس‌هایشان را باز کنید، پر است از ردیف‌های مشکی تی شرت و شلوار و پیراهن.آن‌ها دلشان می‌خواهند همیشه و بدون هیچ زحمتی خاص و متفاوت به نظر برسند و البته پوشیدن مشکی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.اگرچه تیپ مشکی یک استایل راحت و دم دستی به نظر می‌رسد، اما قوانینی دارد که اگر رعایتشان نکنید به جای آنکه جذاب‌تر دیده شوید، یک تیپ خسته‌کننده خواهید داشت.

قانون اول: پارچه‌های متفاوت به کار ببرید

وقتی سرتا پا مشکی می‌پوشید، دیگر لازم نیست سر تا پای لباس‌هایتان هم یک جنس داشته باشد. پس مانتو و شلوار نخی یا پیراهن و شلوار پارچه‌ای مشکی را با هم ست نکنید.

از پارچه‌های مختلف در استایل خود استفاده کنید، مثل جین، کتان، مخمل و چرم.

قانون دوم: سایز درست را انتخاب کنید

انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد، به ویژه اگر سرتاپا مشکی می‌پوشید. مشکی این مزیت را دارد که اندام شما را خوش‌فرم و لاغرتر نشان دهد، برای آنکه از این ویژگی رنگ مشکی بیشترین استفاده را کنید به جای لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که درست فیت بدن شما است.

قانون سوم: به اکسسوری‌ها توجه کنید

تیپ سراپا مشکی، یک استایل کاملا ساده و مینیمالیستی است، بنابراین اکسسوری‌هایی که در این زمینه مینیمال به کار می‌برید، می‌تواند بیشتر دیده می‌شود.

به همین دلیل هم وقتی برای استایل مشکی خود، ساعت، گردنبند، کمربند و … انتخاب می‌کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ جزییات چرمی و فلزهای به کار رفته در هر اکسسوری و فرم رسمی یا روزمره آن‌ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

نکته: یک کمربند باریک و ظریف می‌تواند مانتو یا پیراهن مشکی بلند شما را زیبا‌تر نشان دهد.

قانون چهارم: بهترین کفش‌ها را بپوشید

کفش‌ها همیشه می‌توانند تاثیری باورنکردنی در استایل شما داشته باشند، بدون اغراق می‌توان گفت که کفش‌ها اولین بخش در تیپ شما هستند که دیده می‌شوند.

وقتی تیپ مشکی را انتخاب می‌کنید، کفش‌ها حتی بیشتر از همیشه می‌توانند توجه‌ها را به خودشان جلب کنند، پس بهتر است کفش شما به اندازه کافی تمیز و براق باشد.

بوت‌های بندی و کفش رسمی مردانه و بوت پاشنه دار یا کفش کالج زنانه انتخاب‌های خوبی برای تیپ مشکی هستند.

قانون پنجم: مرتب باشید و به جزییات اهمیت بدهید

وقتی قرار است همه لبا‌س‌های شما از بالا تا پایین مشکی رنگ باشد، باید مطمئن شوید که همه آن‌ها مرتب، تمیز و اتوکشیده هستند.در تیپ تیره همه جزییات نمود بیشتری پیدا می‌کنند، از طرح روی تی شرت یا مانتو تا فرم لباس روی بدن. پس به تمام این جزییات توجه کنید.

نکته آخر این است که به کیفیت اهمیت دهید. لباسی را انتخاب کنید که با یک بار شستن یا پوشیدن، از مشکی به زغالی و نوک مدادی تغییر رنگ ندهد. لباس‌های نخی برای فصل تابستان انتخاب‌های بهتری هستند و البته دوام بالاتری هم دارند.

مانتو مشکی شیک (۲۳)

مانتو سیاه دخترانه اینستاگرام

مانتو مشکی شیک (۴۰)

مانتو سیاه و قرمز
مانتو سیاه سفید مجلسی

مانتو مشکی شیک (۳۹)

مانتو سیاه شیک

مانتو بازیگران

مانتو مشکی شیک (۳۸)

مانتو بازیگران زن ایرانی
مانتو بازیگران ایرانی

مانتو مشکی شیک (۳۷)

مانتو بازیگران سینما
مانتو بازیگران جدید

مانتو مشکی شیک (۳۵)

مانتو بازیگران ایرانی جدید

مانتو مشکی شیک (۳۴)

مانتو بازیگران ۹۷
مانتو بازیگران 97

مانتو مشکی شیک (۳۳)

مانتو بازیگران در اینستاگرام

مانتو مشکی شیک (۳۲)

مدل مانتو بازیگران 2016
مانتوهای بازیگران 2020

مانتو مشکی شیک (۳۱)

مانتوهای بازیگران 98
مانتوهای بازیگران 99

مانتو مشکی شیک (۳۰)

مانتو مشکی بازیگران

مانتو مشکی شیک (۲۹)

مانتوهای مشکی بازیگران
مدل مانتو ی مشکی بازیگران

مانتو مشکی شیک (۲۸)

مانتو سفید مشکی بازیگران
مانتو مجلسی مشکی بازیگران

مانتو مشکی شیک (۲۷)

مانتو ی مشکی بلند بازیگران
مانتو مشکی شیک بازیگران

مانتو مشکی شیک (۲۶)

مدل مانتو مشکی بازیگران ایرانی
مدل مانتو ی مشکی بازیگران زن ایرانی

مانتو مشکی شیک (۲۵)

مدل مانتوی مشکی بازیگران
جدیدترین مدل مانتو های مشکی بازیگران

مانتو مشکی شیک (۲۴)

مطالب مرتبط

لباس مشکی زنانه | 30 مدل لباس مشکی زنانه ایرانی برای عزاداری محرم و روضه

لباس بارداری برای محرم | 22 مدل لباس باردرای مشکی برای ایام محرم

مانتو مجلسی مشکی | 30 مدل مانتو ی مشکی مجلسی شیک دخترانه

مدل مانتو زنانه | 25 مدل مانتو مجلسی شیک و ساده برای بانوان 2018

روسری مشکی | 50 مدل روسری مشکی برای عزاداری های محرم

روسری مشکی مجلسی | 33 مدل روسری مجلسی از برند کوکو به رنگ مشکی

شال مشکی | 30 مدل شال مشکی مجلسی ، ساده ، حریر و کار شده دخترانه

مانتو دانشجویی | 40 مدل مانتو شیک و ساده اسپرت دانشجویی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

دلم گرفته | 33 عکس نوشته دلتنگی برای دل های گرفته ، تنها و عاشق

دلم گرفته | 33 عکس نوشته دلتنگی برای دل های گرفته ، تنها و عاشق

این عکس نوشته های عاشقانه و غمگین را تقدیم میکنم به همه کسانی که بهترین وصف حال برای این روزهایشان این شعر است : "دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من گر از قفس گریزم، کجا روم، کجا من؟ "

دلم گرفته (۱)

در این نوشته از دلبرانه قصد دارم با 33 عکس نوشته با مضمون " دلم گرفته " مهمان دل های گرفته شوم ... اما قبل از آن مطلبی درسایت خوب فارس خواندم در مورد صحبت های آقای پناهیان در مورد این که میگویند خدا در دل های شکسته است . اگر دوست دارید معنی این عبارت را بدانید بد نیست پارگراف بعد را در این مورد بخوانید .

دلم گرفته (۲)

«خدا نزد دل‌های شکسته است» یعنی چه؟

وقتی گفته می‌شود «خدا نزد دل‌های شکسته است» بعضی‌ها فکر می‌کنند معنایش این است که خدا فقط فقرا را تحویل می‌گیرد! یا تصور می‌کنند اصل بر این است که آدم‌ها گرفتار و بدبخت باشند! یا می‌گویند: «اصلاً اینها هستند که اهل دعا و مسجد هستند و الا اگر خوشحال باشید که نباید مسجد بروید و دعا بخوانید!»

اینکه خدا نزد دل‌های شکسته است(سُئِلَ أَیْنَ اللَّهُ؟ فَقَالَ: عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُم؛ الدعوات/120)

به خاطر این است که خداوند مثل مادر مهربان و دلسوزی است که از اذیت شدن فرزندش ناراحت می‌شود و او را در آغوش می‌گیرد، نه اینکه دوست دارد او همیشه اذیت شود! وقتی یک مادری فرزند رنجورش را در آغوش می‌گیرد و نوازش می‌کند معنایش این نیست که او دوست دارد فرزندش همیشه ناراحت و گریان باشد!

در ادامه این دعا می‌خوانیم: «وَ أَفِضْ عَلَیَّ مِنْ حَیْثُ شِئْتَ مِنْ فَضْلِکَ»

خدایا از هر طریقی که دوست داری از فضل خودت بر من ببار «وَ انْشُرْ عَلَیَّ مِنْ رَحْمَتِکَ وَ أَنْزِلْ عَلَیَّ مِنْ بَرَکَاتِکَ» رحمت خودت را برای من جاری کن و برکات خودت را بر من نازل کن «نِعْمَةً مِنْکَ سَابِغَةً وَ عَطَاءً غَیْرَ مَمْنُونٍ» خدایا من از تو نعمت تام و تمام می‌خواهم(نه نعمتی که یک قسمتی از آن نقص داشته باشد) و در ضمن، این نعمت برای من مداوم باشد.

نگاه کنید که چطوری باید دعا کنیم!

یک‌وقت نروید درِ خانه خدا و بگویید: خدایا! فقط همین یک مشکل مرا برطرف کن! همت خود را خیلی بالا ببرید. در این دعا می‌بینید که کلاً سعادت دنیوی و آخرتی را از خدا طلب می‌کنیم.

دلم گرفته (۳)

دلم گرفته

نمیشود عبارت " دلم گرفته " را زیر لب زمزمه کرد اما یاد شعر زیبا و دل نواز سیمین بهبهانی با همین عنوان یعنی " دلم گرفته ای دوست " نکرد

دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من
گر از قفس گریزم، کجا روم، کجا من؟

کجا روم؟ که راهی به گلشنی ندارم
که دیده بر گشودم به کنج تنگنا من

نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته دل به من کس
چو تخته پاره بر موج، رها... رها... رها... من

ز من هرآن که او دور، چو دل به سینه نزدیک
به من هر آن که نزدیک، از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی، به یاد آشنا من

ز بودنم چه افزون؟ نبودنم چه کاهد؟
که گویدم به پاسخ که زنده‌ام چرا من؟

ستاره‌ها نهفتم، در آسمان ابری
دلم گرفته‌ای دوست ، هوای گریه با من

دلم گرفته (۴)

دلم گرفته ای دوست

نبودنت زندیگیمو داده به باد

دلم گرفته (۵)

دلم گرفته از همه

آدم خسته هیچ نمی خواهد ! فقط دلش میخواهد دست خودش را بگیرد و فقط برود جایی که قرار نیست هیچ وقت هیچ کس هیچ کجا پیدایش کند

دلم گرفته (۶)

دلم گرفته آسمون

من از میان همه ی شما منتظر کسی بودم

که نیامد

دلم گرفته (۷)

دلم گرفته برایت

سر من درد که نه ، میل شکستن دارد

تا که بیرون بکشم ، از وسطش فکر تو را

دلم گرفته (۸)

دلم گرفته خدایا

گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تو را ؟

دلم گرفته (۹)

دلم گرفته از خودم

نه چتر با خود داشت نه روزنامه ، نه چمدان

عاشقش شدم !

از کجا باید می دانستم مسافر است ؟

دلم گرفته (۱۰)

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم

می آیی ، بیا

نمی آیی ، نیا

چیزی که فراوان است

اینجا تنهایی بی دریغ من است .

دلم گرفته (۱۱)

دلم گرفته ای رفیق

ما زن ها خالق فعل های برعکسیم

نیا ، نمان ، برو

دلم گرفته (۱۲)

دلم گرفته خدا

هر چیزی که به قیمت از دست دادن آرامش تو تموم بشه ، زیادی گرونه ، رهاش کن

دلم گرفته (۱۳)

دلم گرفته.com
عکس دلم گرفته.com
عکس نوشته دلم گرفته.com

نامرد اگر بودم نبودنت را تا حالا باید فراموش کرده باشم

مرد نیستم اما نامرد هم نیستم

زنم

و نبودنت پیرهنم شده است .

دلم گرفته (۱۴)

دلم گرفته instagram

ما را به جز خیالت فکری دگر نباشد

ما را به جز خیالت، فکری دگر نباشد................................در هیچ سر خیالی، زین خوبتر نباشد

کی شبروان کویت آرند ره به سویت.................................عکسی ز شمع رویت، تا راهبر نباشد

ما با خیال رویت، منزل در آب دیده.....................................کردیم تا کسی را، بر ما گذر نباشد

هرگز بدین طراوت، سرو و چمن نروید............................هرگز بدین حلاوت، قند و شکر نباشد

در کوی عشق باشد، جان را خطر اگر چه................... جایی که عشق باشد، جان را خطر نباشد

گر با تو بر سر و زر، دارد کسی نزاعی............................... من ترک سر بگویم، تا دردسر نباشد

دانم که آه ما را، باشد بسی اثرها...................................لیکن چه سود وقتی، کز ما اثر نباشد؟

در خلوتی که عاشق، بیند جمال جانان.............................. باید که در میانه، غیر از نظر نباشد

چشمت به غمزه هر دم، خون هزار عاشق.........................ریزد چنانکه قطعاً کس را خبر نباشد

از چشم خود ندارد، سلمان طمع که چشمش......................آبی زند بر آتش، کان بی‌جگر نباشد

سلمان ساوجی

دلم گرفته (۱۵)

دلم گرفته 2018
دلم گرفته 98

دندان رابطه را باید کشید وقتی هر شب برایت سردرد های مزمن می آورد.

دلم گرفته (۱۶)

متن دلم گرفته 95

هزار نفر به تو خیره می شوند و آه می کشند ،

هزار نفر در حسرت تو ، در حسرت یکی

همه تنهاییم

دلم گرفته (۱۷)

عکس نوشته دلم گرفته

با موهایی باز کوچه به کوجه دنبالت دویدم

شهری عاشقم شده است غیرتی شو و برگرد

دلم گرفته (۱۸)

عکس نوشته دلم گرفته از همه

حلالم کنید اگر شعر هایم شما را یاد یکی می اندازد .

دلم گرفته (۱۹)

عکس نوشته دلم گرفته ای دوست

میخواهم دستانم دور کمرت کور ترین گره دنیا شود

دلم گرفته (۲۰)

عکس نوشته دلم گرفته ای خدا
عکس نوشته دلم گرفته خدا

هیچ مسکنی مرا به اندازه آرم بخش آغوش تو تسکین نمی دهد

دلم گرفته (۲۱)

عکس نوشته دلم گرفته خدایا

عهد بستم نفسم باشی و من باشم و تو ، ای که بی تو نفسم تنگ و دلم تنگ تر است

دلم گرفته (۲۲)

عکس نوشته دلم گرفته خیلی

بعد من هر که بیاید من ازش عاشقتم ، بعد من هر که بیاید من ازت نمی گذرم

دلم گرفته (۲۳)

عکس نوشته دلم گرفته اسمون
عکس نوشته دلم گرفته از خودم

نه کسی منتظر است ، نه کسی چشم به راه ...

نه خیال گذر از کوجه ی ما دارد ماه

بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست ؟

وقتی از عشق نصیبی نبری ، غیر از آه

دلم گرفته (۲۴)

عکس نوشته دلم گرفته ای رفیق
عکس نوشته دلم گرفته امشب

احساست را هیچ وقت برای هیچ کس رو نکن ، آن را جمع کن بگذار در چمدانت اینجا زمین سنگیست ! و هوای رابطه ها زیر صفر

دلم گرفته (۲۵)

عکس نوشته دلتنگم
عکس نوشته دلتنگم میشی

دلتنگی که دائمی بشود دیگر برایت فرق نمیکند صبح شبنه باشد یا ظهر سه شنبه یا غروب جمعه

همه ی غم های دنیا در ثانیه ثانیه وجودت نفوذ میکند انگار که هر روز جمعه است و هر لحظه غروب ...

دلم گرفته (۲۶)

عکس نوشته دلتنگم خدا
عکس نوشته دلتنگم خدایا

دیر آمدی ... کمی تغییر کرده ام ، برای شناختنم عکسم را مچاله کن

دلم گرفته (۲۷)

عکس نوشته دلتنگتم برگرد
عکس نوشته دلتنگمو

چه بی تابانه میخواهمت

ای دوری ات ، آزمون تلخ زنده به گوری !

دلم گرفته (۲۸)

عکس نوشته دلتنگی

دلم برات تنگ شده ...

دلم گرفته (۳۳)

عکس نوشته دلتنگی جدید

گاهی دلم میخواهد کسی بیاید که دوست داشتن را بلد باشد ، این آدم ها بیشتر افسرده ات میکنند.

دلم گرفته (۲۹)

عکس نوشته دلتنگم و

چیز که بیشتر از همه دوست داری همون چیزیه که تو رو نابود میکنه !

دلم گرفته (۳۰)

عکس نوشته دلتنگی 2017
عکس نوشته دلتنگی 2016

تلخی روزگار اونجا شروع میشه ، که خیلی چیزا رو میشه خواست اما نمیشه داشت.

دلم گرفته (۳۱)

عکس نوشته دلتنگی 95
عکس نوشته دلتنگی 96

یه وقتایی تو تلاشتو کردی دیگه نوبت اونه که بخواد تلاش کرده

دلم گرفته (۳۲)

مطالب مرتبط 

پروفایل دلتنگی | 22 عکس نوشته عاشقانه و غمگین و عکس در مورد دوری و دلتنگی

دلتنگی | 30 عکس و متن فارسی انگلیسی "دلتنگم" و "I miss U"

عکس پروفایل غمگین | 40 عکس نوشته تلگرام با تم غم و عشق 

عکس نوشته دلتنگی | 44 عکس پروفایل زیبا و غمگین با مضمون عاشقانه

عکس دلتنگی | 50 عکس نوشته دلتنگی پاییزی برای پروفایل

پروفایل غمگین پسرانه | 40 عکس نوشته پسرانه با تم تنهایی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

کادو عروس داماد | 50 تزیین خرید عروس داماد و هدایای عقد ، پاگشا و پاتختی

کادو عروس داماد | 50 تزیین خرید عروس داماد و هدایای عقد ، پاگشا و پاتختی

هدیه دادن به عروس و داماد بخشی از فرهنگ ما ایرانیان است ، و حتما شما هم دوست دارید کادو عروس داماد را برای جشن عقد ، هدیه پاگشا و هدیه پاتختی به شکلی زیبا و شیک و جالب تزیین کنید . به این منظور ما 50 مدل تزیین جالب و شیک و منحصر به فرد برای تزیین هدایا عروس و داماد به مناسبت های مختلف را برای شما آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان میکنیم . از این مدل ها میتوانید برای تزیین خرید عروس و داماد هم استفاده کنید. با ما همراه باشید.

مدل های تزیین کادو عروس داماد 

تزیین کادو عروس داماد (۱)

کادو عروس داماد

پاکت کادویی به شکل لباس عروس و داماد برای هدایا سر عقد و پاگشا و پاتختی

تزیین کادو عروس داماد (۲)
کادو عروس به داماد

پاکت کاغذی عروس دومادی جالب برای هدیه دادن

تزیین کادو عروس داماد (۳)
کادو برای عروس داماد

روش تزیین هدایا خانواده عروس به داماد با تزیین لباس داماد

تزیین کادو عروس داماد (۴)
کادو برا عروس داماد

4 پاکت هدیه شبیه لباس عروس داماد

تزیین کادو عروس داماد (۵)
کادوی عروس به داماد

چطور پاکت پول برای هدیه دادن به عروس داماد سر عقد و پا گشا و عروسی بسازیم ؟ 

وسایل مورد نیاز 

  1. مقوای سفید (ترجیحا طرح برجسته )
  2. مقوای مشکی
  3. مقداری تور و روبان و مروارید سفید
  4. چند عدد گل کوچک کاغذی آماده
  5. قیچی و چسب مایع

روش ساخت 

  1. با توجه به شکل زیر به آرامی و با دقت طرح یک لباس عروس را روی مقوای سفید ساده یا طرح دار بکشید و آن را ببرید
  2. روی لباس عروس را با تور و روبان و مروارید تزیین کنید تا زیبا تر شود
  3. این کار را در مورد لباس داماد انجام دهید کار سختی نیست کافی است با تا کردن کاغذ به شکل یقه و پاپیون مشکی شکل کلی را شبیه سازی کنید .
  4. هرد دو این لباس ها را همراه چند عدد گل سرخ کوچک که با روبان یا کاغذ درست کرده اید یا خریده اید کنار هم قرار دهید .
  5. همه این موارد را به دقت روی یک پاک آماده به رنگ مشکی یا سفید بچسبانید . طوری که شبیه ایستادن عروس و داماد کنار هم شود.
  6. از ایده های موجود در این نوشته برای زیبا تر شدن پاکت پول عروس دامادی کمک بگیرید.

تزیین کادو عروس داماد (۶)
کادو خانواده عروس به داماد

پاکت پول برای دادن هدیه سر عقد و عروسی و پاگشا و پا تختی

تزیین کادو عروس داماد (۷)
کادو برای عروس و داماد

فراموش نکنید یک یاد داشت با دست خط خودتان پر از آرزو های خوب برای این دو جوان نوشته و در پاکت پولی که خودتان با سلیقه درست کرده اید قرار دهید . حتما این ذوق و سلیقه به همراه دعاهای خیر شما این زوج را خوشحال خواهد کرد.

تزیین کادو عروس داماد (۸)
تزیین کادو عروس و داماد

میتوانید از کارت های هدیه ای که قبلا گرفه اید برای ساخت پاکت پول برای دادن هدیه عقد و پا گشا کمک بگیرید.

تزیین کادو عروس داماد (۹)
کادوی عروس داماد

مدل کارت پستال دست ساز برای هدیه دادن به عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۰)
کادوی عروسی داماد

بجز رنگ سفید برای لباس عرسو میتوانید از مقوای های طرح دار و گل گلی در رنگ ها و طرح های مختلف برای ساخت کادو پول هدیه به عروس و داماد استفاده کنید . رنگ قرمز در خیلی از فرهنگ ها رنگ لباس حنابندان عروس است . نظرتان راجع به طرح پایین چیست ؟

تزیین کادو عروس داماد (۱۱)
جعبه کادو عروس داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۲)

تزیین کادو عروس داماد

پاکت پول دست ساز برای دادن کادو عروس داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۳)
تزیین کادو عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۴)
تزیین کادوی عروس داماد

بجز پاک پول گاهی برای هدیه دادن طلا یا هدایای درشت تر مثل لباس و کیف و کفش شما به جعبه های کادوی برای تزیین خرید یا هدایا عروس و داماد نیاز دارید در این صورت دیده ایده های پایین میتواند به شما کمک کند تا یک جفت جعبه کادویی زیبا به شکل لباس عروس و داماد تهیه و در روز عقد یا عروسی یا به عنوان هدیه پاگشا هدیه بدهید .

تزیین کادو عروس داماد (۱۵)
تزیین هدیه عروس داماد

جعبه کادویی عروس دامادی برای تزیین خرید عروس داماد یا هدایا عقد و عروسی

تزیین کادو عروس داماد (۱۶)
تزیین کادو برای عروس داماد

جعبه کادو مکعبی شبیه لباس عروس داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۷)
تزیین کادوی عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۸)
تزیینات کادوی عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۱۹)
تزیین هدیه عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۲۰)

تزیین کادو برای عروس و داماد

این مدل تزیین جعبه کادویی شبیه لباس عروس داماد هم برای قرار دادن خرید عروس داماد و هم برای دادن هدایا پاتختی و پا گشی یا هدیه سر عقد از زیبا ترین مدل هایی بود که دیم نظر شما چیست ؟

تزیین کادو عروس داماد (۲۱)

تزیین کادو عروس داماد

با دیدن این پاکت های ساده ولی شیک و زیبا متوجه میشودی درست کردن یک جفت پاکت کادویی برای عروس و داماد میتواند چقدر ساده ولی شیک و زیبا باشد .

تزیین کادو عروس داماد (۲۲)

تزیین جعبه کادو عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۲۳)

کادو عقد عروس داماد

جعبه کادویی شبیه لباس عروس و داماد برای دادن کادو عروس داماد سر عقد یا روز پاگشا یا هدیه عروسی

تزیین کادو عروس داماد (۲۴)

هدیه عقد عروس و داماد

تزیین کادو عروس داماد (۲۵)

هدیه پاگشای عروس

تزیین کادو عروس داماد (۲۶)

هدیه پاگشا برای داماد

تزیین کادو عروس داماد (۲۷)

هدیه پاگشا عروس

تزیین کادو عروس داماد (۲۸)

هدیه پاگشای داماد

یک ایده دیگر برای دادن هدیه و کادو به عروس و داماد تزیین پول به شکل زیر و با هنر اوریگامی به شکل لباس عروس و داماد است .... هرچند بهتر است این ایده با پول تقلبی اجرا شود و پول های اصلی برای هدیه درون پاکت قرار گرفته و داده شود چون بعید است این پول ها بعد از باز شدن به درد استغاده کردن بخورد.

تزیین کادو عروس داماد (۲۹)

تزیین هدیه پاگشا

به نظرم تزیین جعبه خرید و کادو عروس داماد به شکل لباس عروس یا لباس داماد ایده ساده ولی زیبایی است که نشان از ذوق از سلیقه و احترام دو خانواده برای عروس خانم یا آقا دامادی است که به تازگی وارد خانواده شده است . ضمن این که هزینه چندانی ندارد و با کمی حوصله و تنها با مقداری مقوا یا کاغذ رنگی سیاه و سفید مقداری دکمه و تور و روبان و مروارید برای لباس عروس محقق میشود.

تزیین کادو عروس داماد (۳۰)

هدیه مناسب پاگشا عروس

لباس ها بخصوص انواع بلوز ، تیشرت و پیراهن همیشه جزئی از هدایای خانواده عروس به داماد است ، برای تزیین جعبه پیراهن به شکل لباس داماد این ایده معرکه ااست به سادگی تنها با چند تکه مقوا یا کاغذ رنگی مشکی و سفید وقرمز و چند دکمه عملی میشود.

تزیین کادو عروس داماد (۳۱)

هدیه عقد

کادو عروس داماد (۳۳)

هدیه عقد کنان

جعبه کوچک سکه و طلا برای هدیه دادن به عروس داماد

کادو عروس داماد (۳۴)

هدیه عقد برای داماد

کادو عروس داماد (۳۵)

هدیه عقد محضری

کادو عروس داماد (۳۶)

هدیه پاتختی

تزیین جعبه کادویی به شکل عروس و داماد برای بردن خرید یا هدایای عروس و داماد و چیدن آن سر سفره عقد و بله برون

Pegeo Wedding Money & Gift Cards Box Set for Bride & Groom Beautiful gift box wedding

هدیه برای پاتختی

کادو عروس داماد (۳۸)

هدیه مناسب پاتختی

این جعبه های کوچک فلزی هم برای بردن انگشتر نشان برای عروس خانم و هم بردن سکه و طلا برای خانواده دختر و پسر ایده بسیار خوبی محسوب میشود.

کادو عروس داماد (۳۹)

تزیین هدیه پاتختی

کادو عروس داماد (۴۰)

تزیین هدیه عروس داماد

کادو عروس داماد (۴۱)

تزیین هدایای عروس داماد

کادو عروس داماد (۴۲)

تزیین هدیه عروس و داماد

تزیین خرید ها ی داماد یا بردن هدایا برای داماد از طرف خانواده عروس در این جعبه های شیک کادویی که میتوانید به صورت آماده تهیه کرده یا خودتان دست به کار درست کردن آن بشوید نشان از سلیقه عروس خانم و احترام و علاقه خانواده عروس به آقا داماد است .

کادو عروس داماد (۴۳)

تزیین هدایای عروس و داماد

کادو عروس داماد (۴۴)

تزیینات هدایای عروس و داماد

کادو عروس داماد (۴۵)

تزیین جعبه هدیه عروس و داماد

کادو عروس داماد (۴۶)

تزیین خرید عروس داماد

کادو عروس داماد (۴۷)

تزیین خرید عروس و داماد
تزیین وسایل خرید عروس و داماد

کادو عروس داماد (۵۲)

تزیین خرید های عروس و داماد
تزیین خرید عروسی داماد

کادو عروس داماد (۴۸)

تزیینات خرید عروس داماد
تزیین خرید عروس و داماد جدید

کادو عروس داماد (۴۹)

تزیین خرید عروس و داماد با تور
مدل تزیین خرید عروس داماد

کادو عروس داماد (۵۰)

آموزش تزیین خرید عروس و داماد
عکس تزیین خرید عروس و داماد

کادو عروس داماد (۵۱)

مطالب مرتبط : 

تزیین عیدی عروس | 30 عکس عیدی بردن برای عروس با تزیین

تزیین جهیزیه | 55 عکس زیبا از مدل های تزئین جهیزیه عروس بطور کامل

تزیین چادر عروس | 30 مدل تزیین ساده و زیبای پارچه و چادر بله برون عروس

تزیین کله قند عروس | 30 مدل تزیین زیبای کله قند عروس برای عقد و بله برون

تزیین حنا عروس + 50 مدل زیبا و متنوع حنا برای مراسم حنابندان

گیفت عروسی | 40 ایده جدید و زیبا برای گیفت نمدی عروسی و انواع مختلف

گیفت عقد | 44 مدل گیفت عقد ، نامزدی و عروسی زیبا و جدید

تزیین پول | 33 ایده تزیین پول عیدی ،کادو و شاباش جالب

تزیین وسایل بله برون | 50 عکس زیبا از تزیین وسایل و خرید بله برون

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

طرح ماندالا | 33 ماندالا ساده و سخت برای رنگ آمیزی و آرامش ذهن

طرح ماندالا | 33 نقاشی ماندالا ساده و سخت برای رنگ آمیزی و آرامش ذهن

طرح ماندالا به زبان ساده نقاشی های رنگ نشده برای رنگ آمیزی بزرگسالان هستند که به علت داشتن ریزه کاری های زیاد و تاثیری اثبات شده نقاشی درمانی روی ذهن دارد باعث آرامش فکر و ذهن میشود . اما این که چرا این تصاویر ماندالا نامیده میشوند چه تاریخچه ای دارند ، بهتر است تصاویر ماندالا با چه ابزاری ( مداد رنگی ، گواش ، آبرنگ ، ماژیک و پاستل و ... ) رنگ آمیزی شوند ، و صد البته دیدن 33 تصویر زیبا با کیفیت و قابل پرینت گرفتن برای رنگ آمیزی موضوع این نوشته از دلبرانه است به با عشق و احترام تقدیم میشود.

طرح ماندالا (۱)

طرح ماندالا چیست ؟

برعکس چیزی که در تصاویر و نقاشی های معروف به ماندالا می بینیم ، تعریف این تصاویر و فلسفه و تاریخچه آن بسیار عمیق است ، شاید برای شما جالب باشد که بدانید ماندالا मण्डल یک اصطلاح به زبان سانسکریت و به معنی دایره  است و ریشه در آیین های هندو و بودایی دارد . اما مفاهیم آن قابل گسترش به همه فرهنگ ها و آیین هاست .

ماندالا چیست

تاریخچه و فلسفه نقاشی ماندالا 

این تصاویر که امروزه به تصاویر ماندالایی معروف شده اند در واقع در آیین بودا و هندو یک جدول پر از نماد های هندسی از جهان هستی هستند . هر شکل هندسی ، هر خط و هر منحنی نمادی از کثرت و وحدتی است که ما در جهان پیرامون خود می بینیم .

طرح ماندالا (۸)

طرح ماندالا

تصاویر ماندالا در ابتدا فقط مختص دایره ها بودند ( گفتیم که در زبان سانسکریت ماندالا به معنی دایره است ) که با نماد های موجود در آیین بودا و هندو پر شده و هدف آن نوعی مراقبه و تمرکز برای پیروان این دین بوده است . اشکال موجود در این دایره ها اغلب صورت کاملا متقارن ومنظم و همه رو به سوی مرکز دایره هستند که هدف آن جلب توجه شخص به مرکز دایره و ایجاد تمرکز است.

طرح ماندالا (۳)
طرح ماندالا ساده

اما امروزه این تصاویر نه فقط در بین پیروان آیین هندو و بودا محدود است و نه حتی به یک شکل هندسی دایره این مفهوم قدیم و اسطوره ای الان به همه شکل هایی گفته میشود که پر از جزئیات و ریزه کاری های هندسی و غیر هندسی است و با رنگ آمیزی آن و تمکز بر روی جزئیات اثر آرامش بخش و ضد استرسی برای اشخاص پدیدار میشود و میتواند یک ابزار در علم نقاشی درمانی و هنر درمانی Art Therapy محسوب شود .

طرح ماندالا (۴)
طرح ماندالا اسان

در واقع میتوان گفت نقش های ماندالا هم الهام بخش است و هم درمانگر .وقتی شما یک طرحی از ماندالا می‌کشید نتیجه کار مثل یک آینه بازتابی از درون شما نشان میدهد . غم خشم شادی دلتنگی شادی انتظار کینه همه میتواند در قالب طرح ها و رنگ ها از درون مشا منعکس شود و شما را به خودتان نشان دهد. به علاوه میتواند کمک کند درونیات منفی خود را درمان کنید و آرامش پیدا کنید . به بیان دیگر وقتی یک طرح ماندالا رسم میکنید هم احساس درونی و روحی خود را بیان میکنید و هم می‌توانید حالت روحی و روانی که دوست دارید داشته باشید را در قالب یک ماندالا طراحی کنید و هم با تمرکز و تعمق حالات منفی روحی و ذهنی خود را درمان کنید .

طرح ماندالا (۵)
طرح تاتو ماندالا

از دید اسطوره ای تصاویر ماندالایی از جمله تصاویری هستند که الگوی تصویری مفهوم خدا بر زمین هستند. چه در ادیان ابراهیمی و یکتا پرستی چه در سایر ادیان خدایان و اسطوره ها مرکز و مفهوم جهان خلقت هستند  و همانطور که در سبک کاشی کاری و نگار گری اسلامی خطوط و نقوش اسلیمی به سم یک مرکز در حرکت هستند و متوجه به یک نقطه مرکزی هستند تصاویر ماندالا یی هم با استفاده از تکرار نماد و نقوش هندسی مفهوم دار بیننده را به یک مرکز واحد متوجه میکنند که این در واقع مفهوم به تصویر در آمده وحد در عین کثرت است .

طرح ماندالا (۶)
طرح ماندالا خام

در نهایت به طور خلاصه میتوان گفت ماندالا یک شکل هندسی و سمبلی از جهان هستی و عالم کائنات است. اما هدف از کشیدن و رنگ آمیزی ماندالا ها این است که آنها وسیله ای برای تسلط بر درون خویش و رهایی از تلاطم و آشفتگی وجود انسان است. اشکال متقارن و یکدست ماندالا و شکل دایره وارش توجه را به مرکز دایره متوجه می کند. این مرکز را میتوان نمادی خالق دانست .

طرح ماندالا (۷)
طرح های ماندالا

یک نکته بسیار جالب در مورد کاری است که راهبان هندو و  بودا با تصاویر زیبا و رنگارنگ ماندالایی میکنند . عجیب است اما آنها زیاد عمر نمی کنند، با وجود اینکه راهبان زحمت زیادی برای طراحی و رنگ آمیزی تصاویر نمادین ماندالا میکشند اما خیلی راحت آنها را با همه نقش و رنگ های چشم نواز و خیره کننده از بین می برند تا بگویند که هیچ چیز حتی اگر در نهایت زیبایی و ظرافت هم که باشد جاودان و ابدی نیست.

طرح ماندالا (۲)
آموزش طرح ماندالا

امید وارم توانسته باشم در حد وسع گوشه ای از کنجکاوی شما را در مورد تصاویر ماندالا ، تاریخچه ماندالا ، این که چه معنی و مفهومی دارد و چرا باعث آرامش و تمرکز میشود را به زبان ساده پاسخ داده باشم .

طرح ماندالا (۹)
طرح نقاشی ماندالا

ما قبلا هم مجموعه کاملی شامل 150 تصویر ماندلا و رنگ آمیز بزگسالان از خیلی خیلی ساده تا خیلی خیلی دشوار را برای شما جمع آوری کرده بودم که لینک آن را در اینجا می بینید . در این نوشته تلاش کرده ام گل چین مختصر تری از تصاویر مربوط به ماندالا و رنگ آمیزی بزگسالان گزینش کنم و در اختیار شما قرار دهم . برقرار باشید و موفق.

دانلود 150 تصویر رنگ آمیزی برای بزرگسالان+تصاویر mandala

طرح ماندالا (۱۰)
طرح های ماندالایی

طرح ماندالا (۱۱)
دانلود طرح ماندالا

طرح ماندالا (۱۲)
طرح mandala

طرح ماندالا (۱۳)

طرح های ماندالا ساده

طرح ماندالا (۱۴)

طرح ماندالا سخت

طرح ماندالا (۱۵)

طرح ماندالا پر از ریزه کاری

طرح ماندالا (۱۶)

طرح ماندالا برای پرینت گرفتن

Cat Coloring Pages For Adults Bestofcoloring cat coloring pages

طرح ماندالا زیبا

طرح ماندالا (۱۸)

طرح ماندالا جدید

طرح ماندالا (۱۹)

طرح ماندالا با کیفیت

طرح ماندالا (۲۰)

ماندالا اسان

طرح ماندالا (۲۱)
ماندالا رنگ آمیزی

طرح ماندالا (۲۲)
ماندالا طرح

طرح ماندالا (۲۳)
ماندالا ارت

طرح ماندالا (۲۴)

نقاشی ماندالا

طرح ماندالا (۲۵)
نقاشی ماندالا

طرح ماندالا (۲۶)
نقاشی ماندالا حیوانات

طرح ماندالا (۲۷)
نقاشی ماندالا آسان
نقاشی ماندالا رنگی

طرح ماندالا (۲۸)
نقاشی ماندالا مبتدی
نقاشی های ماندالا

طرح ماندالا (۲۹)

رنگ آمیزی بزرگسالان

طرح ماندالا (۳۰)
رنگ آمیزی بزرگسالان هنر درمانی
رنگ آمیزی بزرگسالان

طرح ماندالا (۳۱)
رنگ آمیزی بزرگسالان دانلود
رنگ آمیزی بزرگسالان ماندالا

طرح ماندالا (۳۲)

رنگ آمیزی برای بزرگسالان
رنگ آمیزی برای بزرگسالان دانلود

طرح ماندالا (۳۳)
طرح رنگ آمیزی برای بزرگسالان
نقاشی رنگ آمیزی برای بزرگسالان
رنگ آمیزی بزرگسالان هنر درمانی

طرح ماندالا (۳۴)

مطالب مرتبط:

ماندالا | 40 طرح زیبای ماندالا (نقاشی درمانی ) از مبتدی تا پیشرفته

دانلود 150 تصویر رنگ آمیزی برای بزرگسالان+تصاویر mandala

کاردستی ساده | 70 ایده کاردستی با نمد مقوا کاموا دکمه برگ و مواد بازیافتی

پانتومیم | نحوه بازی پانتومیم و فوت وفن های پانتومیم + آموزش تصویری

کلمات پانتومیم | 300 کلمه سخت ، راحت ، خنده دار و 100 ضرب المثل برای پانتومیم

کلمه پانتومیم | 110 کلمه و سوژه سخت برای بازی پانتومیم

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

کلمات پانتومیم خنده دار | 120 سوژه بامزه و خنده دار برای پانتومیم یا ادابازی

کلمات پانتومیم خنده دار | 120 سوژه بامزه و خنده دار برای پانتومیم یا ادابازی

در ادامه مطالب قبلی در مورد کلمات و سوژه های سخت و خنده دار و ضرب المثل برای پانتومیم این بار سراغ کلمات پانتومیم خنده دار و بامزه رفتیم که اگر فرصت کردید و در جمع رفقا یا خانواده مشغول بازی پانتومیم یا ادا بازی شدید با بازی کردن این کلمات خنده هم روی لبان شما و هم بازی هایتان نقش ببندد . این 120 کلمه یا عبارت بانمک و خنده دار برای پانتومیم و ادا بازی تقدیم شما .

کلمات پانتومیم خنده دار (۱)

سوژه ها و کلمات پانتومیم خنده دار

قدیم وقتی خانواده ها دور هم جمع میشدند سرگرمی هایی زیادی داشتند از صحبت ها و درد دل های چشم در چشم گرفته تا مشاعره و نقالی و خاطره گویی ، خانه ها هم اغلب حیاط دار بود و بچه ها مشغول بازی هایی مثل قایم باشک ، بالا بلند ، وسطی و ... اما حالا با کوچک شدن خانه ها و آپارتمانی شدنشان از یک طرف و حمله بی امان اینترنت و فضاهای مجازی و بازی های کامپیوتری از سوی دیگر جمع های خانودگی و دوستانه را به سرعت رو به سردی و بی تفاوتی میبرد. بازی های مثل پانتومیم ، ادا بازی ، اسم فامیل بخصوص اگر بزگتر ها در کنار بچه ها باشند خنده را دوباره به جمع خانواده باز میگرداند . موضوع این نوشته از دلبرانه مربوط به کلمات پانتومیم خنده دار به همین نیت گرد آوری شده است . امیدوارم به درد بخور باشد.

کلمات پانتومیم خنده دار (۲)

چطور پانتومیم بازی کنیم ؟

اگر چه بازی پانتومیم یک بازی بسیار ساده است اما اگر همچنان با وجود ادا بازی های رامبد جوان در خندوانه با این بازی آشنایی کافی پیدا نکرده اید میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و سیر تا پیاز بازی ادا بازی یا پانتومیم و همه فوت و فن ها و نحوه شروع و یار کشی و غیره و غیره را در آن بخوانید .

پانتومیم | نحوه بازی پانتومیم و فوت وفن های پانتومیم + آموزش تصویری

سوژه پانتومیم خنده دار (۴)

سوژه خنده دار پانتومیم 

و اما برویم سراغ کلمه ها و سوژه های پانتومیمی بانمک و بامزه و خنده دار که از مجموعه سایت ها و سوژه هایی که به ذهن خودم رسید تشکیل شده است . اگر گاهی بی ادبانه است به بزرگی خودتان ببخشید . ضمنا اگر موضوع خنده دار دیگری برای بازی پانتومیم به ذهن شما رسید بگویید که به این لیست اضاه کنم .

سوژه پانتومیم خنده دار (۵)

کلمات پانتومیم خنده دار :

  1. لوک بد شانس
  2. پلنگ صورتی پر رنگ
  3. باب اسفنجی خیس
  4. دختر خاله ریزه
  5. سگ آقای پتیبل
  6. گروهبان گارسیا
  7. رژیم خام خواری
  8. تن ماهی گندیده
  9. ماشین مشتی مندلی
  10. خرچنگ خنگ
  11. کوالای گیج
  12. آبیاری گیاهان دریایی
  13. بچه خرخون
  14. خنگ دوست داشتنی
  15. چیطوری ایرانی ؟
  16. آتیش پاره
  17. تخم مرغ گندیده
  18. قاطی باقالیا
  19. خر وحشی
  20. جاری نداره سر یاری
  21. باجناق چاقالو
  22. پرسپولیس زلزله
  23. گربه نره و روباه مکار
  24. سوسول بازی
  25. تا 1400 با روحانی !
  26. عروس خنگ
  27. نیش پشه سمج
  28. همسایه سلیطه
  29. ناظم گیج
  30. تیر تو پر
  31. دایی چاقه چایی داغه
  32. اینجی واس ماس
  33. مدیر چاق کوتوله
  34. بی بی طاهر عریان
  35. خرچنگ ترسو
  36. اختاپوس شیک
  37. دوماد چقد قشنگه
  38. پولدار مرفه بی درد
  39. همسایه چاق
  40. شاگرد اول پاچه خار
  41. سوژه پانتومیم خنده دار

  42. یاس منگولا
  43. یوز پلنگ چلاق
  44. پاندا کونگ فو کار
  45. اسهال خونی
  46. سنگ پا قزوین
  47. تعارف شاه عبدوالعظیمی
  48. کله ماهی خور
  49. اصفهانی خسیس
  50. ترک بیلمز
  51. شوخی شهرستانی
  52. لر خرم آباد
  53. رقص کردی
  54. زن زائو
  55. چیطوری کریس ؟
  56. بواسیر
  57. مخرج مشترک
  58. زن شرک
  59. وازکتومی
  60. مستاجر فضول
  61. زن دوم شاپور اول
  62. پاچه خواری
  63. پشمک حاج عبدالله
  64. آبگوشت خر
  65. اسکول بازی
  66. حماقت عجیب
  67. یوبوست
  68. شیاف
  69. ممنون از توجهتون
  70. بچه سوسول پولدار
  71. قاتل بروسلی
  72. شرت مامان دوز
  73. خرچنگ ترسو
  74. جون عمت
  75. مخبر الدوله سر سعدی
  76. طبقه هشتم برج ایفل
  77. خر شرک
  78. بلفی و لیلیپیت
  79. سفید برفی و هفت کوتوله
  80. ته دیگ ماکارونی
  81. سوژه پانتومیم بامزه

  82. علم بهتر است یا ثروت !
  83. کلاه قرمزی
  84. رژ گونه فسفری
  85. دم کنی سوخته
  86. مرغ عشق خائن
  87. پشت پرده سیاست
  88. دختر نگو پلنگ!
  89. نون و پنیر ارزونیتون!
  90. ارباب رجوع خسته
  91. سبزی پلو با یونجه
  92. زیارت تایلند
  93. موتور گازی داغون
  94. شاخ اینستاگرام
  95. کشکتو بساب !
  96. قانون آخر نیوتن
  97. مادر پسر شجاع
  98. اینترنت دیال آپ
  99. کوچه علی راست
  100. تصمیمم صغرا
  101. سلطان غم مادر
  102. خواننده جلف
  103. مهمان ناخوانده
  104. بده در راه خدا
  105. تو روحت !
  106. خرناس خرس
  107. هردنبیل
  108. قوری گل قرمزی
  109. شیر برنج داغ
  110. لهجه غلیظ
  111. کمدی مضحک
  112. آش پشت پای آنتالیا
  113. شیر تو شیر
  114. روغن بدون پالم اویلا
  115. پیرزن قرتی
  116. فامیل دور
  117. ذرت بو داده
  118. راننده ناشی
  119. گول خوردن
  120. عروس زبون دراز
  121. شعبون بی مخ
  122. تنبل خونه شاه عباسی

 

کلمه پانتومیم خنده دار (۶)

کلمات پانتومیم خنده دار 

امیدوارم این مطلب از دلبرانه در مورد سوژه ها وکلمه ها و عبارت های طنز و خنده دار برای پانتومیم برای شما مفید بوده باشد .

کلمه پانتومیم خنده دار (۷)

 

مطالب مرتبط

پانتومیم | نحوه بازی پانتومیم و فوت وفن های پانتومیم + آموزش تصویری

کلمات پانتومیم | 300 کلمه سخت ، راحت ، خنده دار و 100 ضرب المثل برای پانتومیم

کلمه پانتومیم | 110 کلمه و سوژه سخت برای بازی پانتومیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل پرده پانچ | 50 مدل پرده پانچی مدرن و سنتی برای دکوراسیون ایرانی

مدل پرده پانچ | 50 مدل پرده پانچی مدرن و سنتی برای دکوراسیون ایرانی

مدل پرده پانچ با وجود سادگی که دارد اغلب در دکوراسیون مدرن و حتی سنتی بسیار شیک و جذاب و چشم نواز جلوه میکند در این نوشته در مورد ای مدل پرده فوت فن های دوخت و تهیه پارچه و نصب به علاوه 50 عکس از پرده مدل پانچی را تقدیم حضور شما عزیزان خواهیم کرد.

مدل پرده پانچ (۱)

مدل پرده پانچ

برای دوخت پرده پانچ چه پارچه ای مناسب تر است ؟ 

همانطور که میدانید اصولا انتخاب جنس پرده به عواملی مثل سلیقه فرد ، بودجه و هزینه و محلی که قرار است پرده انتخاب شود ، برای جنس پرده پانچ مورد استفاده در آشپزخانه با جنس پرده مورد استفاده در اتاق خواب آشپزخانه و نهایتا پذیرایی متفاوت است . اما برای پذیرایی بهتر است جنس پرده پانچ از جنس های سنگین تر که خود را می اندازند مثل کتان های سنگین و مخمل (ساده و طرح دار ) انتخاب شود تا شیک تر و موجه تر و با ابهت تر به نظر برسد .

مدل پرده پانچ (۲)
مدل پرده پانچ شده

پرده پانچ بهتر است طرح دار باشد یا ساده ؟ 

این موضوع بستگی به دکوراسیون خانه شما و صد البته سلیقه شما در چیدمان منزل دارد ، اگر همه وسایل خود به شکلی مدرن ساده و از رنگ های یک دست یا با ترکیب رنگ خنثی مثل خاکستری انتخاب کرده اید بد نسیت با انتخاب پرده روح زندگی و شادابی را به خانه بیاورید به این ترتیب که یک پرده گلدار یا با طرح های اسلیم سنتی ولی با دوخت پانچ که یک طرح مردن و ساده محسوب میشود انتخاب کنید . اما اگر همه وسایل خود طرح دار و رنگی رنگی خریده اید بهتر است برای پرده از یکی از رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون خانه الهام گرفته و پرده ای شیک و ساده و با یک رنگ از مدل پانچ تهیه کنید ، تفاوت پرده پانچ گلدار و ساده را در دو شکل بالا و پایین مشاهده میکنید .

مدل پرده پانچ (۳)

مدل پرده پانچ جدید

جنس میل پرده پس از دوختن پردهای پانچی بهتر است از چه جنسی باشد ؟ 

اغلب میل پرده های موجود در بازار برای پرده های پانچی فلزی و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند اما میل پرده های رنگ چوب نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . مثلا اگر در دکوراسیون خانه شما از وسایل فلزی و طلایی رنگ زیاد استفاده شده میل پرده فلزی طلایی و اگر عشق وسایل آنتیک چوبی هستید از میل پرده رنگ چوب برای پرده پانچ خود استفاده کنید .

مدل پرده پانچ (۴)
مدل پرده پانچ شیک

بهتر است کتیبه روی پرده پانچ استفاده بشود یا نه ؟ 

واقعیت این است که مدل پرده پانچ یک مدل شیک و ساده و مدرن است که بدون والان و تزیینات ویژه ای برای خانه تهیه میشود بنابراین اگر مدل چیدمان منزل شما طوری است که تزیینات بیشتری میطلبد مثلا مبل هایتان مدل مبل های سلطنتی با منبت های طلایی انتخاب کرده این یا از قاب عکس ها تزیینات مدل کلاسیک به رنگ های طلایی مجلل خریده اید شاید یک پرده پانچ کاملا ساده تناسبی با منزل شما نداشته باشد اما مدل چین های عمیق این پرده زیبایی خاص خود را دارد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، بنابراین برای داشتن هر دو این ها کنار هم بهتر است از یک کتیبه منبت کاری شده زیبا بالای پرده طولی که چوب پرده را کاملا بپوشاند برای تزیین پرده پذیرایی خود استفاده کنید .

مدل پرده پانچ (۵)
مدل پرده پانچ 2018

قد پرده پانچ باید چقدر باشد ؟

طبق گفته همه صاحبنظران علم دکوراسیون داخلی انتخاب پرده باید حد الامکان بلند تر باشد تا سقف را بلند تر و خانه را دلباز تر نشان دهد بنابراین هنگام اندازه گیری برای خرید و دوخت پرده پانچ بهتر است به جای اندازه گیری طول پنجره فاصله سقف تا کف زمین را اندازه گیری کنید و پرده خود را از سقف یا لااقل 10 سانتی متر بالای پنجره تا روی زمین آویزان کنید . اینطوری خانه شما بزگتر نشان داده میشود و به علاوه بر زیبایی و ابهت و کلاس پرده مدل پانچی شما هم افزوده خواهد شد.

مدل پرده پانچ (۶)

مدل پرده پانچ برای آشپزخانه

مدل پرده پانچ برای کجاهای مناسب است ؟ 

این مدل تقریبا برای همه قسمت های خانه از جمله موارد زیر مناسب است :

  • پرده پانج برای آشپز خانه : که بهتر است از جنس های حریر و سبک و گلدار و شاد برای دوخت آن استفاده شود .
  • پرده پانچ اتاق کودک : که بهتر است از مدل های رنگی رنگی و فانتزی برای دوخت آن استفاده کرد .
  • پرده پانچ پذیرایی : که بهتر است از جنس های سنگین و افتاده و موقر مثل مخمل کبریتی ، کتان و ساتن های کار شده برای دوخت آن استفاده کرد .
  • پرده پانچ حمام و سرویس بهداشتی : به منظور مجزا کردن وان یا قسمت دوش از رخت کن میتوان از جنس های پلاستیکی و برزنتی طرح دار پانچ بهره برد.

مدل پرده پانچ (۷)
مدل های جدید پرده پانچ

مدل های پرده پانچ بیشتر مناسب دکوراسیون مدرن است یا سنتی یا کلاسیک ؟ 

بدون اغراق این مدل برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است و با آن همخوانی دارد منتهی باید در انتخاب طرح و رنگ و ... دقت شود .

  1. در دکوراسیون مدرن از مدل های ساده و حدالامکان بدون طرح های شلوغ و رنگ های یک دست که با رنگ وسایل خانه همخوانی دارد یا رنگ های خنثی استفاده شود . این سبک پرده اصولا متعلق و همخوان با دکوراسیون مردن است .
  2. در دکوراسیون کلاسیک از پارچه های مخمل مجلل تر با کتیه های منبت کاری شده که جلوه ای موقر تر و آنتیک تر و پر زرق و برق تر داشته باشد.
  3. و در دکوراسیون سنتی نیز به سادگی میتوان طرح ها ی سنتی با نقوش اسلیمی و بته جقه و طرح فرش را تهیه کرد و برای برقراری هارمونی با سایر وسایل خانه از چند کوسن یا پشتی با همان پارچه و ترکیب رنگ روی مبل ها یا چند رومیزی ست آن پارچه روی میز ها یا اپن آشپز خانه استفاده کرد.

مدل پرده پانچ (۸)
مدل پرده پانچ برای پذیرایی

پردهای پانچی را از کجا بخریم ؟ 

این مدل پرده ها یکی از ساده ترین مدل های برای دوختن هستند بنابراین با خیال راحت پارچه و طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در اخیار خیاط پرده قرار دهید یا حتی خودتان دست به کار شوید اما اگر دلتان پارچه های خاص سنتی یا نقوش خاص با کوسن و رومیزی و رانتر ست آن میخواهد سری به اینترنت بزنید مدل های زیادی در این رابطه پیدا خواهید کرد که که انتخاب و خرید را برای شما دشوار خواهد کرد .

مدل پرده پانچ (۹)

مدل پرده پانچ برای اتاق خواب کودک 

مدل پرده پانچ (۱۰)

مدل پرده پانچ برای حمام

مدل پرده پانچ (۱۱)

مدل پرده پانچ برای سرویس بهداشتی 

مدل پرده پانچ (۱۲)

مدل پرده پانچ برای آرایشگاه 

مدل پرده پانچ (۱۳)
مدل پرده پانچ برای مغازه 

مدل پرده پانچ (۱۴)

مدل پرده پانچی

مدل پرده پانچ (۱۵)

مدل پرده پانچی جدید

مدل پرده پانچ (۱۶)
مدل پرده پانچی شیک 

مدل پرده پانچ (۱۷)
مدل پرده پانچی 2019

مدل پرده پانچ (۱۸)

مدل پرده پانچی برای آشپزخانه 

مدل پرده پانچ (۱۹)
مدل پرده پانچی برای اتاق خواب 

مدل پرده پانچ (۲۰)
مدل پرده پانچی برای پذیرایی 

مدل پرده پانچ (۲۱)

مدل پرده پانچی برای اتاق خواب کودک 

مدل پرده پانچ (۲۲)
مدل پرده پانچی برای آرایشگاه 

مدل پرده پانچ (۲۳)

مدل پرده پانچی برای مغازه 

مدل پرده پانچ (۲۴)

مدل پردهای پانچ

مدل پرده پانچ (۲۵)
مدل پردهای پانچ شده

مدل پرده پانچ (۲۶)

مدل پردهای پانچ جدید

مدل پرده پانچ (۲۷)
مدل پردهای پانچ شیک 

مدل پرده پانچ (۲۸)
مدل پردهای پانچ 2020

مدل پرده پانچ (۲۹)

مدل پردهای پانچ برای آشپزخانه 

مدل پرده پانچ (۳۰)
مدل پردهای پانچ برای اتاق خواب 

مدل پرده پانچ (۳۱)
مدل پردهای پانچ برای پذیرایی 

مدل پرده پانچ (۳۲)

مدل پردهای پانچ برای اتاق خواب کودک 

مدل پرده پانچ (۳۶)
مدل پردهای پانچ برای آرایشگاه 

مدل پرده پانچ (۳۳)
مدل پردهای پانچ برای مغازه 

مدل پرده پانچ (۳۹)

مدل پردهای پانچی

مدل پرده پانچ (۳۴)

مدل پردهای پانچی جدید

مدل پرده پانچ (۴۰)
مدل پردهای پانچی شیک 

مدل پرده پانچ (۳۵)
مدل پردهای پانچی 2018

مدل پرده پانچ (۴۳)

مدل پردهای پانچی برای آشپزخانه 

مدل پرده پانچ (۳۷)
مدل پردهای پانچی برای اتاق خواب 

مدل پرده پانچ (۴۱)
مدل پردهای پانچی برای پذیرایی 

مدل پرده پانچ (۳۸)

مدل پردهای پانچی برای اتاق خواب کودک 

مدل پرده پانچ (۴۲)
مدل پردهای پانچی برای آرایشگاه 

مدل پرده پانچ (۴۴)
مدل پردهای پانچی برای مغازه 

مدل پرده پانچ (۴۵)

عکس پرده پانچ 

مدل پرده پانچ (۴۶)

عکس پرده پانجی 

مدل پرده پانچ (۴۷)

عکس پردهای پانچی

مدل پرده پانچ (۴۸)

عکس پرده پانچ 

مدل پرده پانچ (۴۹)

عکس پرده پانچ جدید 

مدل پرده پانچ (۵۰)

مطالب مرتبط

دوخت پرده پانچ | آموزش گام به گام و تصویری دوختن پردهای پانچ + 33 مدل جدید

پرده پانچ | 33 عکس پرده مدل پانچی در خانه های ایرانی 2017

پرده پانچی | 25 مدل پردهای پانچ شیک و جدید + آموزش دوختن پرده پانچ

پرده پذیرایی | 30 عکس از مدل پرده پذیرایی شیک در خانه های ایرانی

پرده سنتی طرح دار | 22 مدل پرده سنتی بسیار زیبا برای پذیرایی و اتاق

پرده آویز گلیمی | 25 مدل پرده گلیمی اویز سنتی زیبا و اصیل

40 مدل پرده پذیرایی + چه پرده ای انتخاب کنیم که به خانه بیاید؟

پرده آشپز خانه + 60 مدل جدید پرده آشپزخانه که تا حالا ندیده اید

پرده اتاق بچه | 60 مدل پرده اتاق کودک با رنگ های شاد و فانتزی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

ست خانوادگی | 55 مدل ست لباس خانوادگی برای پدر و مادر و بچه ها 2019

ست خانوادگی | 55 مدل ست لباس خانوادگی برای پدر و مادر و بچه ها 2019

ست خانوادگی لباس شامل لباس هایی است که برای پدر و مادر و دختر و پسر تهیه میشود این لباس های برای همه خانواده به یک رنگ مشخص یا یک هارمونی رنگ است که یک ایده جدید و زیبا برای خانواده هاست تا از کنار هم بودن خود خاطره های زیبایی به کمک یک دوربین عکاسی در خاطره ها ماندگار کنند.

ست خانوادگی (۱)

ست خانوادگی

ما قبلا هم در چند نوشته در مورد ست های مادر و دختر مطالب و عکس و زیاد و متنوعی هم از مدل های خارجی و هم از مدل های ایرانی تقدیم حضور شما کرده بودیم ( که میتوانید لینک آنها را در آخر همین نوشته پیدا کنید ) اما این نوشته بجز ست مادر و دختر به ست های خانوادگی که پدر و پسر و خلاصه همه اعضای خانواده در آن دخیل هستند پرداخته است .

ست خانوادگی (۲)
ست خانوادگی ایرانی

یک نکته مهم در مورد ست لباس خانوادگی این است که نباید فکر کنید یک ست کامل به این معنی است که همه اعضای خانواده باید یک رنگ و یک شکل و یک طرح لباس بپوشند ، کافی است یک هارمونی یا ترکیب رنگ مشخص برای همه اعضا استفاده شود ، مثلا لباس هایی که در آن راه راه های افقی وجود دارد همینطور مثل شکل زیر میتوانید یک ست مادر و دختر و یک ست پدر و پسر را با هم ترکیب کنید و یک ست خانوادگی شیک بسازید در این صورت نه پدر خانواده مجبور است گل گلی صورتی بپوشید نه مادر و دختر مجبورند لزوما یک تیپ اسپرت پسرانه بزنند .

ست خانوادگی (۳)
ست خانوادگی مجلسی

لباس های ورزشی و اسپرت از آنجایی که مدت هاست دیگر تعریف دخترانه و پسرانه ای ندارند و برای همه سنین و جنسیت ها قابل استفاده هستند میتوانند به عنوان گزینه اول انتخاب یک ست لباس خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرند ، نظر شما چیست ؟

ست خانوادگی (۴)
ست خانوادگی لباس

ست های خانوادگی بجز آنهایی که به عنوان لباس بیرون یا مهمانی استفاده میشوند به عنوان بهترین گزینه لباس عکاسی در آتلیه هستند . این عکس ها بدون شک به زیبا ترین عکس های آلبوم خانوادگی شما بدل خواهد شد که در آن پدر و پسر و مادر و دختر با یک هارمونی رنگ و طرح از لباس جلو دوربین ظاهر میشوند و یک عکس خاطره انگیز خانوادگی را به ثبت می رسانند .

ست خانوادگی (۵)
ست خانوادگی لباس مجلسی

اگر چه متاسفانه بیشتر لباس های ست خانودگی در اینترنت و صد البته در بازار از مدل های چینی و کره ای هستند اما میتوانید با کمی ذوق و سلیقه زنانه و البته کمک یک خیاط ماهر ست های خانوادگی مرتبط با فرهنگ و عرف ایرانی تهیه کنید و از آنها لذت ببرید .

ست خانوادگی (۶)
ست خانوادگی تولد

اگر چه همان طور که در بالا به آن اشاره شد بیشتر ست های لباس خانوادگی موجود در بازار از مدل های اسپرت و خانگی و اغلب کره ای هستند اما با کمی خلاقین و جست و جو میتوانید مدل های شیک و مجلسی برای شرکت در مهمانی های خانوادگی برای کل اعضای خانواده پیدا کنید و مثل یک تیم جذاب در مهمانی ظاهر متفاوت ظاهر شوید .

 

ست خانوادگی (۷)
ست خانوادگی شب یلدا

بعضی مراسم های ایرانی مثل عید نوروز و شب یلدا و عید غدیر و غیره میتواند بهانه خوبی برای تهیه یک ست لباس خانوادگی باشد مثلا برای شب یلدا یک ست تیشرت با عکس های با نمک از هندوانه و انار گزینه معره ای خواهد شد بخصوص که این سال های اخیر جاهایی هستند که میتواند این ست های ها را با عکس و اسم خودتان یعنی به شکلی کاملا شخصی و یونیک برای شما تهیه کنند اگر اشتباه نکنم چاپ شاه توت یکی از پیش روی های این زمینه است .

ست خانوادگی (۸)
ست خانوادگی یلدا

شما میتوانید این لباس ها را برای همه فصل های گرم و سرد سال تهیه کنید تیشرت های یک شکل یا با یک تم رنگ و طرح مشابه برای تابستان ....

ست خانوادگی (۹)

ست خانوادگی اسپرت

.... و سویی شرت و کاپشن های ست برای پاییز و زمستان .

ست خانوادگی (۱۰)
ست خانوادگی مجلسی ایرانی

ست خانوادگی (۱۱)
ست خانوادگی لباس

بجز طرح و رنگ مشابه استفاده از المان های گرافیکی و نوشته های بانمک روی تیشرت میتواند یک تم با نمک برای خانواده باشد

مثل نوشته روی تی شرت خانم و آقا و دختر کوچولو در عکس پایین که که هر کدام به نوشیدنی مورد علاقه خود اشاره دارد.

ست خانوادگی (۱۳)

ست لباس خانوادگی

ست خانوادگی (۱۲)
ست لباس خانوادگی ایرانی

ست خانوادگی (۱۴)
ست لباس خانوادگی مجلسی

ست خانوادگی (۱۵)
ست لباس خانوادگی تولد

ست خانوادگی (۱۶)
ست لباس خانوادگی برای تولد

ست خانوادگی (۱۷)
ست لباس خانوادگی شب یلدا

ست خانوادگی (۱۸)
ست لباس خانوادگی برای اتلیه

ست خانوادگی (۱۹)
ست لباس خانوادگی ایرانی مجلسی

ست خانوادگی (۲۰)
ست لباس خانوادگی شیک

ست لباس خانوادگی (۱)
ست لباس خانوادگی

ست لباس خانوادگی (۲)
خرید ست لباس خانوادگی

ست لباس خانوادگی (۴)

ست خانوادگی زرد

ست لباس خانوادگی (۳)

ست لباس مادر و دختر

ست لباس خانوادگی (۵)
ست لباس مادر و دختر اسپرت

ست لباس خانوادگی (۶)
ست لباس مادر و دختر بچه

ست لباس خانوادگی (۷)
ست لباس مادر و دختر مجلسی

ست لباس خانوادگی (۸)
ست لباس مادر و دختر تولد

ست لباس خانوادگی (۹)
ست لباس مادر و دختر نوزاد

ست لباس خانوادگی (۱۰)
ست لباس مادر و دختر شب

ست لباس خانوادگی (۱۱)
ست لباس مادر و دختر پرنسسی

ست لباس خانوادگی (۱۲)
ست لباس مادر و دختر واسه تولد

ست لباس خانوادگی (۱۳)
ست لباس مادر و دختر 2018

ست لباس خانوادگی (۱۵)
ست لباس مادر و دختر 2019

ست لباس خانوادگی (۱۶)
ست لباس مجلسی مادر و دختر 2020

ست لباس خانوادگی (۱۴)

ست لباس پدر و پسر

ست لباس خانوادگی (۱۷)
ست لباس پدر وپسر مجلسی

ست لباس خانوادگی (۱۸)
ست لباس پدر و پسری

ست لباس خانوادگی (۱۹)

ست لباس پدر و پسر و مادر و دختر

همانطور که در عکس اول و این عکس مشاهده میکنید این ست لباس خانوادگی حتی بین سیاستمداران و سلبریتی ها محبوب و پر طرفدار است . شما چطور ؟ به نظر شما این ست ها و عکس هایی که از آن ثبت میشوند جالب نیستند؟

The Duke And Duchess Of Cambridge Visit Germany – Day 3

ست لباس پدر و پسر و مادر

ست لباس خانوادگی (۲۱)
مدل ست لباس پدر و پسر

ست لباس خانوادگی (۲۲)
ست لباس راحتی پدر و پسر

ست لباس خانوادگی (۲۳)
ست لباس پدر و پسر مجلسی

ست لباس خانوادگی (۲۴)

ست لباس بچه ها

ست لباس خانوادگی (۲۵)ست مانتو مادر و دختر

ست لباس خانوادگی (۲۶)
ست لباس بچه های دوقلو

ست لباس خانوادگی (۲۷)
ست لباس های بچه گانه

ست لباس خانوادگی (۲۸)
ست لباس دختر بچه ها

ست لباس خانوادگی (۲۹)
ست لباس پسر بچه ها

ست لباس خانوادگی (۳۰)
ست لباس های نوزاد

ست لباس خانوادگی (۳۱)
عکس ست لباس بچه های دوقلو

ست لباس خانوادگی (۳۲)
ست لباس زمستانی دختر بچه ها

ست لباس خانوادگی (۳۳)
ست لباس شیک دختر بچه ها

ست لباس خانوادگی (۳۴)
عکس های ست لباس بچه گانه

ست لباس خانوادگی (۳۵)

مطالب مرتبط

ست مادر و دختر | 50 مدل فوق العاده زیبای ست مادر و دختر 2017

لباس ست مادر و دختر | 30 مدل لباس ست مجلسی مادر دختری با نمک

ست مانتو مادر و دختر | 25 مدل مانتو ست بسیار زیبا برای مادر و دختر ایرانی

ست لباس زن و شوهر ایرانی | 15 مدل ست لباس راحتی شیک برای زن و شوهر ها

ست زن و شوهر ایرانی | 20 مدل ست لباس زن و مرد + ست لباس بازیگران

ست زن و شوهر | 30 مدل ست مانتو تیشرت محجبه زن و شوهری

ست دختر پسر | 25 مدل ست زن و شوهر و دختر پسر ایرانی

ست دختر و پسر پاییزه | 24 مدل لباس ست دختر و پسر اسپرت پاییزه

ست کردن رنگ لباس مردانه | 35 ایده شیک برای ست کردن رنگ لباس آقایان

 

پایان/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان