لباس سبز | 50 مدل پیراهن ،لباس مجلسی ،لباس نکاح ،لباس عید و مانتو سبز

لباس سبز فارق از زیبایی که رنگ طیف رنگ سبز دارد ( از سبز زیتونی و سدری و یشمی و لجنی گرفته تا فسفری و یاقوتی و مغز پسته ای و اصطلاحا سبز سیدی ) در بعضی فرهنگ ها برای مراسمات خاص استفاده میشود ، مثلا در افغانستان لباس عروسی یا لباس نکاح گاهی سبز انتخاب میشود یا در روز عید غدیر خم خانم های سادات اغلب پیراهن های سبز رنگ میپوشند و از مهمان ها پذیرایی میکنند . به همین مناسبت در اینجا 50 مدل پیراهن سبز ، لباس مجلسی سبز ، لباس عروسی یا اصطلاحا لباس نکاح سبز ، لباس عید غدیر سبز ، شومیز و بلوز سبز و چندین مدل مانتو سبز رنگ از صفحات اینستاگرامی جمع آوری شده است که تقدیم میشود.

لباس سبز (۱)

لباس سبز

ست کردن لباس های سبز شاید کمی سخت باشد چون به راحتی با همه رنگ ها ست نمیشوند از طرفی نمیتوان قانون کلی صادر کرد که رنگ سبز با فلان رنگ خوب است چون قبل از آن باید بدانیم وقتی میگوییم سبز منظورمان کدام سبز است ، رنگ سبز یشمی تیره با یک سری رنگ ها قشنگ است و سبز مغز پسته با یک سری رنگ های دیگر ... این است که بهتر است قبل از هر چیز در مورد اسم گذاری انواع رنگ سبز صحبت کنیم .

ست لباس سبز (۲)

 

لباس سبز مجلسی

 همیشه موقع خرید لباس در مورد این که بالاخره این رنگ پارچه چمنی است یا یشمی یا زیتونی یا هر چی گیج میشویم دلیل این موضوع تنوع بسیار بالای رنگ سبز است برای مثال لیست انواع رنگ سبز و نام انگلیسی آن بنابر چیزی که در سایت تبیان پیدا کردم این شکلی است که تازه یک عالمه سبز دیگر هم هست که در این لیست نیامده . 

  1. مغزپسته‌ای Green Yellow
  2. سبز روشن Chartreuse
  3. مغزپسته‌ای پررنگ Lawn Green
  4. مغزپسته‌ای Lime
  5. سبز کمرنگ Pale Green
  6. سبز کدر  Light Green
  7. یشمی سیر Medium Spring Green
  8. یشمی کمرنگ Spring Green
  9. سبز لجنی Yellow Green
  10. سبز چمنی Grassy
  11. خزه‌ای Medium Sea Green
  12. خزه‌ای پررنگ Sea Green
  13. شویدی Forest Green
  14. سبز Green
  15. سبز ارتشی Olive Drab
  16. زیتونی Olive
  17. زیتونی سیر Dark Olive Green
  18. سبز آووکادو Dark Green
  19. سبز دریایی  Medium Aquamarine
  20. سبز دریایی تیره Dark Sea Green
  21. سبز کبریتی روشن Light Sea Green
  22. سبز کبریتی تیره Dark Cyan
  23. سبز دودی Teal

انواع رنگ سبز

 

لباس سبز نکاح

لباس نکاح همان لباس عروسی است که در برخی فرهنگ ها مثل افغانستان لباس نکاح نامیده میشود و در برخی نقاط از لباس های سبز رنگ بجای لباس سفید عروس انتخاب میشود ، هرچند در برخی نقاط ایران نیز رسم است عروس در روز عقد یا پاتختی بخصوص اگر از سادات باشد یا آقا داماد سید باشند لباس سبز بپوشد .

شومیز سبز (۴)

لباس سبز زمردی

شومیز سبز (۵)

لباس سبز عروس

شومیز سبز (۶)

لباس سبز یشمی

شومیز سبز (۳)

لباس سبز مغز پسته ای

شومیز سبز (۲)

لباس سبز مردانه

شومیز سبز (۱)

لباس سبز 2018
لباس سبز 2019

لباس سبز (۱۱)

لباس مجلسی سبز 2019
لباس مجلسی سبز 2020

لباس سبز (۱۲)

مدل لباس سبز 2018
لباس نکاح سبز 2019

لباس سبز (۱۳)

لباس شب سبز2020

لباس سبز (۱۵)

لباس مجلسی سبز 2018
مدل لباس سبز 2019

لباس مجلسی سبز (۱)

شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۲)
شومیز سبز یشمی

لباس مجلسی سبز (۳)

شومیز سبز رنگ

لباس مجلسی سبز (۴)
شومیز سبز تیره

لباس مجلسی سبز (۵)

شومیز سبز زنانه

لباس مجلسی سبز (۶)
شومیز حریر سبز

لباس مجلسی سبز (۷)

مدل شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۸)

عکس شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۹)
ست شومیز سبز

لباس مجلسی سبز (۱۰)

مانتو سبز

لباس مجلسی سبز (۱۱)
مانتو سبز یشمی

لباس مجلسی سبز (۱۲)

مانتو سبز روشن

لباس مجلسی سبز (۱۳)
مانتو سبز با چه شالی

لباس مجلسی سبز (۱۴)

مانتو سبز رنگ

لباس مجلسی سبز (۱۵)

مانتو سبز زمردی

لباس مجلسی سبز (۱۶)
مانتو سبز فسفری

لباس مجلسی سبز (۱۷)
مانتو سبز سدری

لباس مجلسی سبز (۱۸)
مانتو سبز زیتونی

لباس مجلسی سبز (۱۹)
مانتو سبز چمنی

لباس مجلسی سبز (۲۰)

مانتو سبز 2018

لباس مجلسی سبز (۲۱)
مدل مانتو سبز 2019

لباس مجلسی سبز (۲۲)

مدل مانتو سبز 98

لباس مجلسی سبز (۲۳)
مانتو سبز عید 99

لباس مجلسی سبز (۲۴)

پیراهن سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۱)

پیراهن سبز نکاح

مانتو سبز پیراهن سبز (۲)

پیراهن سبز مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۳)
پیراهن سبز رنگ مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۴)

بلوز سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۵)
بلوز سبز مجلسی

مانتو سبز پیراهن سبز (۶)

بلوز سبز زنانه

مانتو سبز پیراهن سبز (۷)
بلوز سبز رنگ

مانتو سبز پیراهن سبز (۸)

بلوز سبز یشمی

مانتو سبز پیراهن سبز (۹)
بلوز سبز دخترانه

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۰)

بلوز دخترانه سبز

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۱)
بلوز سبز روشن

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۲)

مانتو سبز سدری

مانتو سبز پیراهن سبز (۱۳)

ست کردن رنگ لباس کار نسبتا سختی است که طراح های مد و پوشاک در آن تخصص دارند ، دوست داشتم حالا که مجموعه ای از لباس های سبز رنگ برای شما گرد آوری کردم خوب است در مورد این که بهتر است لباس های سبزمان را به چه رنگ هایی ست کنیم ، مثلا اگر مانتو سبز داریم چه رنگ شلوار یا شال و روسری بخریم یا با پیراهن و شومیز سبز زیور آلات چه رنگی استفاده کنیم . در این رابطه یک مطلب خوب از سایت شیکسون دیدم که آن را اینجا برای شما باز نشر میکنم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

لباس رنگ سبز را با چه رنگ هایی ست کنیم ؟

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. این رنگ نشانه آرامش، خوشبختی، سلامتی و پیروزی است و حالت آرامش‌بخش آن باعث می‌شود به عنوان سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان و رفتار شناخته شود. این رنگ مهربانی و دوستی را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. شرکت پنتون رنگ سال 2017 را سبز قرار داد که این رنگ ترکیبی از رنگ های آبی و زرد می باشد.

پیراهن سبز را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ سبز از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. همچنین سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

لباس های سبز را با چه رنگی ست کنیم ؟

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده ی آن است که صاحب آن شخصیتی قوی و با اراده دارد. پوشیدن لباس سبز رنگ اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است . استفاده از لوازم جانبی سبز رنگ مانند گردنبند یا کیف و کفش‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به وجود می‌آورد.

مانتو سبز را با چه شلوار چه رنگی بپوشیم ؟

از آنجا که مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد در کنار هم ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ‌های گرم در کنار آنها راه مناسبی برای ایجاد تعادل میان آنها است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز محدوده بسیار متنوعی دارد، هر کدام از آنها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارد.

مانتو سبز را شال و روسری چه رنگی بپوشیم ؟

سبز با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز هارمونی دارد . در یک نگاه کلی، سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و... این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید.

سبز و زرد

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی برازنده‌ ایجاد می‌کنند.

سبز و قرمز

رنگ مکمل سبز، قرمز است. این دو در کنار هم ترکیب ایده‌آلی هستند . اگر نخواهید از طیف تند و آتشین هر دو استفاده کنید ، حواس‌تان باشد سبز با بنفش و نارنجی هماهنگی ندارد ، مگر اینکه بنفش نزدیک به آبی و نارنجی نزدیک به زرد باشد.

اگر لباس شما سبز پررنگ است می‌توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

سبز و بلوطی

اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زیور آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.

ارغوانی و سبز یشمی

شاید در ابتدا این ترکیب رنگ ، آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر بیاید اما اشتباه نکنید همراهی سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی کاملا این تصور را از بین می برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند و در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و باعث می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگ، برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

رنگ های ست با رنگ سبز

رنگ های سبز تیره اصلی را با طیف رنگی که می توانید با آن ست کنید ، در تصویر بالا می توانید ببینید. رنگ های مستطیلی سمت چپ را با 3 رنگ سمت راستش می توانید ست کنید ، با این توضیح که رنگ های سمت راست، رنگ سبز هم ردیفش را بیشتر تاکید می کند.

 

مطالب مرتبط

مدل‌ لباس مجلسی سبز | 15 لباس مجلسی بلند و پیراهن مجلسی سبز 2019

گیفت عید غدیر | 50 مدل گیفت نمدی و متنوع سبز برای عید غدیر و سادات

لباس مناسب پوست سبزه | طرح و رنگ لباس مناسب برای پوست تیره و سبزه

رنگ مو برای پوست سبزه | چه رنگ مویی به پوست سبزه می آید 20 مدل رنگ مو