مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۳۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

سریال سر دلبران محصول تازه سازمان هنری رسانه ای اوج است که بر اساس فیلمنامه حسین حسنی، به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی است.

این سازمان بخشی از تمرکزش را بر سریال سازی گذاشته که چندی پیش فهرست بلند بالایی از تولیدات آن رسانه ای شد.

در میان کارگردان ها «همه » صاحب نام و دارای کارنامه قابل دفاع نیستند و کسی چون محمد حسین لطیفی به رغم آثار ضعیفی که در سال های اخیر ساخته ، نامی مطرح به حساب می آید.

پیش فرض این است که لطیفی با «سر دلبران » به روزهای درخشان بازگشته و نتیجه به مذاق مسئولان اوج خوش آمده.

محمد حسین لطیفی کارگردان این سریال بیش از دو ماه مشغول ضبط است.

سازندگان «سر دلبران » در شهر یزد هستند و طبعا از ترافیک تهران برای رسیدن گروه به لوکیشن خبری نیست .

از آن طرف همه اعضای تیم تولید یکجا جمع هستند و استرس دورهم جمع شدن روزانه کمتر است .

یک پیش تولید بدون نقص ، شرایط تولید برای سازندگان سریال را در شهرستان به مراتب بهتر از پایتخت می کند.

دلایل عدم پخش این سریال در رمضان ۹۶

سیدعلی حمیدی درباره «سر دلبران» که پیش از این به عنوان سریال رمضانی شبکه ۲ اعلام شده بود گفت بخش های ضبط شده از این مجموعه برای پخش در رمضان کافی نیست.سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان و سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی دو سریالی هستند که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می روند.

وی درباره سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که پیش از این اعلام شده بود در ماه رمضان روی آنتن می رود، عنوان کرد: این مجموعه با وجود حمایت های سازمان اوج و سیمافیلم به پخش در ماه مبارک رمضان نمی رسد.

حمیدی یادآور شد: سریال «سر دلبران» به دلیل فرآیندی که در تولید داشت از جمله تصویربرداری در شهر یزد و تغییرات در انتخاب بازیگران با این مساله مواجه و حتی قرار شد برای تولید و پخش این مجموعه در ماه رمضان کار را با ۲ گروه جلو ببرند اما چون دقایق گرفته شده کافی نبود و فاصله اندکی تا ماه رمضان مانده است تصمیم بر این شد که فقط ۲ شبکه در ماه رمضان سریال داشته باشند.

قائم مقام مرکز سیما فیلم در پایان تصریح کرد: البته با توجه به اینکه روزها طولانی است در فاصله بعد از افطار دو سریال کفایت می کند چون امسال در ایام ماه مبارک رمضان پخش چند مسابقه فوتبال و والیبال را هم شاهد هستیم و از این حیث تلویزیون از برنامه های جذاب برخوردار است.

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال سر دلبران

بازیگرانی چون محمد کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، اسماعیل محرابی، متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌ سلطانی، رضا توکلی و … در این سریال به ایفای نقش می پردازند. این سریال دومین همکاری محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی پس از سریال «تنهایی لیلا» است. محمد حسین لطیفی کارگردانی سریال هایی همچون «وفا»، «صاحبدلان»، «سفرسبز» و … را درکارنامه خود دارد.

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

سایر عوامل سریال سر دلبران

خشایار موحدیان تدوین سریال و کارن همایونفر ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده دارند. مدیر تصویربرداری: امیرکریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهریشیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

عکس های بازیگران سریال سر دلبران

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

ساعت پخش و باز پخش سریال سر دلبران :

سریال سردلبران سریالی جذاب ودیدنی بابازی بسیاری از بازیگران محبوب ایرانی می باشد . این سریال در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود . اولین قسمت سریال سردلبران امشب ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد . سریال سردلبران دو بازپخش خواهد داشت .

اولین بازپخش ساعت ۰۰:۵۰ بامداد و دومین بازپخش سریال سردلبران ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد می باشد .

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

خواننده تیتراژ «سرّ دلبران» مشخص شد

روزبه بمانی نخستین تیتراژ تلویزیونی خود را برای سریال «سرّ دلبران» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی محمدحسین لطیفی خواند.

روزبه بمانی پیش از این تیتراژ فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند را خوانده بود و هم اکنون نیز فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان با صدای او روی پرده سینما است.

ترانه تیتراژ «سرّ دلبران» را نیز روزبه بمانی سروده است و کارن همایونفر نیز آهنگسازی این قطعه را بر عهده دارد.

سریال «سرّ دلبران» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن سیمای ملی می رود.

برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، متین ستوده، محمد کاسبی، اسماعیل محرابی و بهاره افشاری از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

خلاصه داستان سریال سر دلبران + قسمت آخر و عکس بازیگران

لطیفی بازیگر سریال سردلبران شد

کارگردان سریال «سر دلبران» - در نقش کوتاهی در این سریال ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، محمد حسین لطیفی که این روزها در شهر یزد مشغول تصویربرداری سریال جدید خود است، در این سریال در نقش کوتاهی ظاهر می شود. لطیفی در نقش یک روحانی که استاد حوزه علمیه است ظاهر شده است.

این نخستین بار است که محمد حسین لطیفی در سریال خود بازیگری می‌کند.

طی روزهای آتی، بازیگران جدید دیگری نیز جلوی دوربین سریال «سر دلبران» خواهند رفت.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که حسین حسنی نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشته و قرار است ماه مبارک رمضان از سیمای ملی پخش شود.

محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، رضا توکلی، جهانبخش سلطانی، متین ستوده، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، شهین تسلیمی، رابعه مدنی، افسانه کمالی و ... از بازیگران این سریال هستند.

لطیفی بازیگر سریال سردلبران شد

گردآوری و بازنشر توسط پرتال دلبرانه

مطالب مرتبط با این بخش را تیز مطالعه بفرمایید

داستان سریال آنام و خلاصه قسمت آخر+عکس بازیگران و پشت صحنه

تصاویر کوروش تهامی بازیگر فیلم سینمایی رگ خواب و همسرش

عکس های عروسی هانیه غلامی بازیگر جوان سینما و تلوزیون

الهه حصاری در تبلیغات محصولات MOLPED

عکس های سحر دولت شاهی بهرام رادان و صابر ابر در کنسرت نمایش سی

عکس های اینستاگرام نجمه جودکی مجری زن در پیج شخصی اش

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری و همسرش+عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

عکس تولدم مبارک | 55 عکس پروفایل با مضمون تولدمه و تولدم نزدیکه

عکس تولدم مبارک | 55 عکس پروفایل با مضمون تولدمه و تولدم نزدیکه

با این همه گرفتاری و دغدغه عجیب نیست که گاهی تولد عزیزان و نزدیکانمان را فراموش کنیم ، به همین خاطر است که این روز ها هر از گاهی در صفحات شبکه های اجتماعی عکس نوشته هایی مثل تولدم نزدیکه ، تولدمه و عکس تولدم مبارک می بینیم که در واقع یک کنایه شیرین به دور و بری هاست که حواس آنها را به روز تولدشان جلب کند ، ما هم برای این منظور 55 عکس نوشته زیبا و با نمک از اینستاگرام جمع آوری کرده ایم که با هم در ادامه خواهیم دید .

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۱)

تولدم مبارک متن

بعد از استفاده از این عکس نوشته ها در روز تولتان احتمالا تعداد زیادی تبریک تولد و عذر خواهی بابت فراموش کردن روز تولدتان دریافت خواهید کرد ، یادتان باشد عذر همه را بپذیرید ، قبول کنید زندگی های سخت و گرفتاری های زیاد گاهی باعث میشود حتی روز تولد خودمان را فراموش کنیم چه برسد به دیگران ، فراموش کردن روز تولد شما اصلا دلیل این نیست که آنها شما را دوست ندارند ، و این که شما تنها هستید و این حرف های نا امید کننده ، حتا اگر هیچ کس روز تولد شما را به خاطر نداشته باشد... شما شاد باشید :)

عکس تولدم مبارک (۲)

تولدم مبارک عکس

اگر به ما باشد که آروز میکنیم هر کسی در روز تولدش شاد و سرخوش و در کنار کسانی که دوست دارد باشد اما گاهی دست سرنوشت بر خلاف میل ما تنهایی و دلتنگی و غم را مهمان روز تولد آدم ها میکند . لیک زیر برای این حال و هوا آماده شده .

تولد غمگین | 44 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

 

عکس تولدم مبارک (۳)

تولدم مبارکتون باشه

یادتان باشد حتا اگر همه کسانی که انظارش را داشتید تولد شما را فراموش کردند دلیل نمی شود انتقام کوتاهی آنها را از خودتان بگیرید و این را برای خودتان تلخ کنید ، با اعتماد به نفس کامل بلند شوید به خودتان برسید ، دوش بگیرید و یک لباس زیبا به تن کنید ، بعد دست به کار پختن یک کیک خوشمزه یا خرید یک کیک بامزه شوید ، شمع فراموش نشوید. چند شاخه گل بخرید از طرف خودتان که همیشه بهترین دوست خودتان بوده و هستید به خودتان هدیه کنید ، بعد یک عکس تولدم مبارک زیبا پیدا کنید و با یک پیغام بامزه برای دوستان خود بفرستید و آنها را به یک جشن تولد عصرانه کوچک دعوت کنید. بعد تنها کار ی که لازم است انجام دهید خوشحالی کردن است.

عکس تولدم مبارک (۴)

تولدم مبارک به انگلیسی happy birthday me

 

Yay! It’s my birthday once again! Wishing me, myself and I a memorable birthday full of the Lord’s blessings. Happy birthday to me

بله این تولد من است ، یک بار دیگر است! من برای خودم و من آرزوی یک تولد به یاد ماندنی پر از نعمت های خداوند میکنم . تولدم مبارک.

****************
Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me

امروز، من فقط می خواهم از خدا برای اضافه کردن یک سال دیگر به زندگی ام سپاس گذاری کنم . تولدم مبارک.

****************

I will put a smile on my face and won’t let the troubles of life get me down because it’s my birthday today. A very happy birthday t

لبخند را روی صورتم قرار می دهم و اجازه نخواهم که مشکلات زندگی من را از بین ببرد زیرا امروز روز تولد من است. تولدت مبارک به من!

عکس تولدم مبارک (۷)

تولدم مبارکه

در روزگاری که همه چیز و همه کس توجه خود را به نظر و قضاوت دیگران معطوف کرده اند شاید فقط دغدغه شما در روز تولد این باشد که چه لباس بپوشید چه کسانی را برای جشن تولد خود دعوت کنید و چطور از آنها پذیرایی چشم گیری داشته باشید !

اما شاید بهتر است به جای آنها در این روز فقط و فقط خودتان را در اولویت قرار دهید ، فقط به خودتان برسید و سعی کنید خودتان را شاد کنید ، لحظاتی خلوت کنید و خدا را به خاطر همه چیز هایی که به شما داده سپاس گویید . بعد به خودتان بپردازید و هر کاری که آن " من " درونی شما را خوشحال میکند برایش انجام دهید ، برای توجه به دیگران همه ی روز های دیگر سال را وقت خواهید داشت.

عکس تولدم مبارک (۶)

عکس تولدم مبارک.com

I’m such an awesome person that it’s hard for anyone not to recognize it – even me! Happy birthday to me.
Wishing myself the happiest of birthdays. On this special day, I just want to thank you God for the priceless gift of life that He has given me and for the wonderful people He has put in my life.

عکس تولدم مبارک (۵)

تولدم مبارک hd

It’s my birthday! I’m getting older and cooler at the same time, which makes me special. This doesn’t often happen to a lot of people!
Happy birthday to a person that is beautiful, smart, cool and reminds me a lot of myself

عکس تولدم مبارک (۸)

تولدم مبارک 19ساله شدم

عکس تولدم مبارک (۹)

تولدت مبارک من

تولدت مبارک من !

تولدت مبارک من عزیزم ...

من مهربان و صبورم

منی که همیشه با منی و همیشه با من خواهی بود.

مهم نیست اگر هیچ کسی دیگر امروز کنارم نیست ... من برای من کافی ست ...

من ادامه خواهم داد ...

سرسخت ، سرزنده ، سرافراز ...

و جهان روزی در برابر لبخند من سر تعظیم فرو خواهد خواهد آورد.

تولدت مبارک من ...

عکس تولدم مبارک (۱۰)

 

تولدم مبارک 22 سالگی

فردا تولدمه ... هوراااااااااااااا

عکس تولدم مبارک (۱۱)

تولدمه

عکس تولدم مبارک (۱۲)

تولدمه ها

تولدمه گفتم شاید براتون جالب باشه

عکس تولدم مبارک (۱۳)

تولدمه تولدت مبارک من

Today is the most important day of my life. And I’m going to celebrate it accordingly. Happy birthday to me.

امروز مهم ترین روز زندگی من است. و من قصد دارم تا آن را جشن بگیرم. تولدم مبارک.

My journey so far in life has been amazing, and I want to thank God for that. Happy birthday to me.

سفر من تا کنون در زندگی شگفت انگیز بوده است، و من می خواهم برای آن از خدا تشکر کنم. تولدم مبارک.

عکس تولدم مبارک (۱۴)

تولدمه ولی

عکس تولدم مبارک (۱۵)

تولدمه سلامتی

چند روز دیگه تولدمه

عکس تولدم مبارک (۱۶)

تولدمه ولی تنهام

عکس تولدم مبارک (۱۷)

تولدمه ولی تو نیستی

عکس تولدم مبارک (۱۸)

2 روز دیگه تولدمه

لی لی لی لیییییییی

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۱۹)

عکس تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۲۰)

عکس تولدم مبارک جدید

عکس تولدم مبارک (۲۱)

عکس تولدم مبارک غمگین

تولدمه حواستون هست آیا ؟

عکس تولدم مبارک (۲۲)

عکس تولدم مبارک نیست

عکس تولدم مبارک (۲۳)

عکس تولدم مبارک 

عکس تولدم مبارک (۲۴)

عکس تولدم مبارک فانتزی

تولدمه ، گفتم شاید براتون جالت باشه...

عکس تولدم مبارک (۲۵)

عکس تولدم مبارک عروسکی

عکس تولدم مبارک (۲۶)

عکس تولدم مبارک قشنگ

دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن که تولدمه

عکس تولدم مبارک (۲۷)

عکس تولدم مبارک خوشکل

عکس تولدم مبارک (۲۸)

عکس تولدم مبارک با متن

تولدم مبارک باشه

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم

یک سالی که نمیدونم توش واقعا تونستم بزرگ تر بشم یا نه

تونستم همونی باشم که میخوام

شاید اونجوری که میخواستم باشم نبودم اما

یک سال بزرگتر شدم

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۲۹)

عکس تولدم مبارک دخترونه

خوشحالی یعنی تولدت نزدیک باشه

دوباره مهر و میلادم، یه کیک ساده می‌گیرم
کسی چشم انتظارم نیست و من دلگیر دلگیرم

هوای مهر سنگینه، همیشه «مهر»و کم داره
دلم می‌خواد نیاد از راه، شب و روزی که غم داره

دوباره عکس تکراری، از این تکرار بیزارم
به جای شمع رنگارنگ، دو نخ سیگار می‌ذارم

من این روزا دلم می‌خواست، یکی یادش به من باشه
یه مجنون مثل تو قصه، که دائم فکر لیلاشه

من این روزا دلم می‌خواست، یکی همراه من باشه
توی تاریکی شب‌هام، بیاد و ماه من باشه

دلم می‌خواست یکی امروز، بپرسه حال غم‌هامو
و من آسون بگم خوبم، ندارم فکر فردامو

ولی حالا دلم می‌خواد، میون آدما گم شم
یکی کمتر، کی می‌فهمه، می‌رم همرنگ مردم شم

ببین این بار، بی حسرت، دوتا چشمامو می‌بندم
بدون آرزو می‌رم،به رویاهام می‌خندم

عکس تولدم مبارک (۳۰)

عکس تولدم مبارک برای پروفایل

عکس تولدم مبارک (۳۱)

عکس تولدم مبارک.com

عکس تولدم مبارک (۳۲)

عکس تولدم مبارک hd

عکس تولدم مبارک (۳۴)

عکس تولدم مبارک 18سالگی

عکس تولدم مبارک (۳۳)

عکس تولدم مبارک 2015

از اتاق فرمان اشاره میکنن تولد یه گل پسره ، تولدت مبارک من

عکس تولدم مبارک (۳۵)

عکس تولدم مبارک 20سالگی

عکس تولدم مبارک (۳۶)

عکس تولدت مبارک 2015

عکس تولدم مبارک (۳۷)

تولدم نزدیکه

عکس تولدم مبارک (۳۸)

تولدم نزدیکه اما

عکس تولدم مبارک (۳۹)

تولدم نزدیکه عکس

عکس تولدم مبارک (۴۰)

تولدم نزدیکه ها

امروز روز ملیه تولدمه

عکس تولدم مبارک (۴۱)

تولدم نزدیکه چیکار کنم

عکس تولدم مبارک (۴۲)

 

تولدم مبارک :(

عکس تولدم مبارک (۴۳)

تولدم نزدیکه به انگلیسی

عکس تولدم مبارک (۴۸)

 

تولدم نزدیکه ولی

تولدمه ... تولدم مبارکتون باشه.

عکس تولدم مبارک (۵۲)

عکس تولدم مبارک (۴۴)

تولدم نزدیکهههه

عکس تولدم مبارک (۴۵)

تولدم نزدیکه

تنها دلیل جنگ جهانی سوم امروز تولدشه

عکس تولدم مبارک (۵۱)

عکس تولدم مبارک (۴۶)

وقتی تولدم نزدیکه

خوشحالی یعنی امروز تولد جیگری مثل من باشه

عکس تولدم مبارک (۴۷) عکس تولدم مبارک (۴۹) عکس تولدم مبارک (۵۰) عکس تولدم مبارک (۵۳) عکس تولدم مبارک (۵۴) عکس تولدم مبارک (۵۵)

همچنین بخوانید 

عکس های پروفایل تولد + 40 عکس نوشته زیبای تولدمه

تولد غمگین | 44 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

50 عکس زیبا تم تولد پسرانه + چطور یک تولد ارزانتر با تم تولد شیک برگزار کنیم؟

تم تولد دخترانه | 50 عکس تم تولد دخترانه + معرفی محبوب ترین تم های تولد دخترانه

فینگر فود تولد | 50 مدل فینگر فود با تزئین زیبا برای جشن تولد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

شال مشکی | 30 مدل شال مشکی مجلسی ، ساده ، حریر و کار شده دخترانه

شال مشکی | 30 مدل شال مشکی مجلسی ، ساده ، حریر و کار شده دخترانه

روسری و شال مشکی فقط مختص مراسمات ختم و سوگورای و عزاداری های ماه محرم و سفر نیست و همه جا حتی در مجالس شادی و جشن تا مهمانی ها و دورهمی ها استفاده است ، اصولا رنگ مشکی هم برای مانتو و هم لباس مجلسی یک رنگ شیک و به روز محسوب میشود که ابدا مختص مراسم غم نیست . در این نوشته 30 مدل شال مشکی مجلسی و شیک را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

شال مشکی (۱)

شال مشکی

شال های مشکی در مقایسه با روسری های مشکی قابلیت پوشیدگی بیشتری دارند و مجلسی تر محسوب میشوند ، بخصوص که اغلب شال های مشکی دارای کار شدگی با رنگ های طلای و نقره ای بوده و ظاهری کاملا شکیل و مجلسی پیدا میکنند .

شال مشکی (۲)
شال مشکی مجلسی

چرا شال مشکی بپوشیم ؟

  1.  رنگ مشکی  همیشه طرفداران خاص خودش را دارد .
  2. هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه روی بورس است .
  3. هم به پوست های تیره می آید هم به پوست های روشن .
  4. با همه رنگ ها میتوان شال مشکی را ست کرد .
  5. هم رنگ های سرد و هم رنگ های گرم ، هم رنگ های روشن و هم تیره را میتوان با شال مشکی پوشید.
  6. مشکی رنگی رسمی و خانمانه است که یک انتخاب خوب برای مجالس رسمی به حساب می آید.
  7. مشکی یک رنگ چرک تاب است که به این راحتی ها کثیفی را روی خود نشان نمیدهند.
  8. مشکی به علت قدرتی که دارد مخصوص شخصیت های مقتدر و با اعتماد به نفس است.
  9. همه این ها در کنار این حسن که مشکی بدن را لاغر تر نشان میدهد ویژگی های مثبت برای انتخاب شال مشکی است .

 

شال مشکی (۳)
شال مشکی طرح دار

رنگ مشکی رنگی کاملا شیک است اما برای مجلسی تر کردن آن میتوان از ترکیب رنگ مشکی با سایر رنگ ها مثل طلایی و نقره ای یا سفید که در تضاد با رنگ مشکی هستند و ترکیبشان جلوه زیبایی دارد استفاده کرد.

شال مشکی (۴)
شال مشکی سفید

ترکیب رنگ مشکی و سفید یک ترکیب کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد و همیشه جذاب و چشم نواز است به همین دلیل اغلب شال ها و روسری های مشکی با نقوشی از رنگ سفید تزیین شده اند که ترکیبی بسیار شیک و زیبا و مجلسی محسوب میشود.

شال مشکی (۵)
شال مشکی جدید

شال مشکی (۶)
شال مشکی ساده

شال مشکی (۷)
شال مشکی برای روضه

شال مشکی (۸)
شال مشکی شیک

شال مشکی (۹)
شال مشکی سفید

شال مشکی (۱۰)
شال مشکی مجلسی کار شده

شال مشکی (۱۱)
شال و روسری مشکی 2020

شال مشکی (۱۲)
مدل شال مشکی 2019

شال مشکی (۱۴)
مدل شال و روسری مشکی 2018

شال مشکی (۱۳)
شال و روسری مشکی 97

شال مشکی (۱۵)
مدل شال مشکی 98

شال مشکی (۱۶)
شال مشکی محرم 99

شال مشکی (۱۷)
شال مشکی ماه محرم ویژه 98

شال مشکی (۱۸)

شال مشکی برای محرم 

شال مشکی (۱۹)

شال مشکی برای عزاداری 

شال مشکی (۲۰)

شال و روسری مشکی  طرح دار 

شال مشکی (۲۱)

شال مشکی  برای روضه 

شال مشکی (۲۲)

شال و روسری گیپور

شال مشکی (۲۳)

شال سیاه

شال مشکی (۲۴)
شال سیاه و سفید

شال مشکی (۲۵)
شال سیاه مجلسی

شال مشکی (۲۶)
شال سیاه سفید

شال مشکی (۲۷)
شال سیاه محرم

شال مشکی (۲۸)
شال سیاه نگین دار

شال مشکی (۲۹)
شال سیاه برای محرم

شال مشکی (۳۰)

شال مشکی را به چه رنگ لباس یا مانتویی ست کنیم ؟

 

1 - آبی سیر :

امسال ترکیب آبی سیر با مشکی یکی از ترکیب های مورد علاقه طراحان لباس است. این ترکیب حالتی با شکوه را برای فرد خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن است.

2 - قهوه ای :

البته در طبیعت که نگاه می کنیم، کمتر پدیده ای را با رنگ مشکی می بینیم، برای حفظ روحیه ی خود و اطرافیانتان هم که شده، کمتر از رنگ مشکی استفاده کنید و بگذارید رنگ های زیبا خودشان را به شما نمایان کنند
یکی از زیباترین ترکیب رنگ های دنیا روی پوست پلنگ ها دیده می شود. خال های مشکی و زمینه قهوه ای یک ترکیب زیبا را به وجود می آورد. دقت داشته باشید که رنگ غالب باید قهوه ای باشد و مشکی به عنوان رنگ مغلوب به کار برود.

3 - سفید :

ترکیب سفید و سیاه یکی از بهترین ترکیب رنگ های دنیاست. افرادی که در هماهنگ کردن لباس های شان از این 2 رنگ استفاده می کنند جزو خوش پوش ترین آدم ها به حساب می آیند. ترکیب یک پیراهن سفید با یک ژیله مشکی یکی از ست های پرطرفدار است که هیچ وقت هم قدیمی و از مد افتاده نمی شود، همه جا پوش هم هست پس تا می توانید این ترکیب را مد نظر داشته باشید.

4 - نقره ای :

مشکی و نقره ای یک ست کاملا رسمی را ارائه خواهد داد. شاید بتوان گفت بیش از حد رسمی! هر دوی این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده مراسم مهم هستند و وقتی با هم ترکیب شوند دیگر خیلی مهم می شوند! سعی کنید اگر واقعا نیازی به خیلی رسمی بودن ندارید طرف این ترکیب نروید.

5 - طوسی :

شاید بعد از سفید بهترین رنگی که می تواند در کنار مشکی بنشیند طوسی باشد. طوسی ابهت مشکی را تا حد زیادی کم و به آراسته شدنش کمک می کند، به شرطی که رنگ غالب باشد. مثلا یک دامن طوسی با کمربند و حاشیه مشکی می تواند یک لباس زیبا را درست کند.
البته این رنگ ها پیشنهاد های خاص ما برای ست کردن لباس مشکیست، جسارت به خرج دهید و از ترکیب مشکی با رنگ های دیگر نترسید، همه رنگ ها با مشکی جذاب می شود. بنفش، خاکستری، آبی، سبز، قرمز، زرد و همه رنگ ها در هر طیفی.

 

.

همچنین بخوانید :

روسری مشکی | 50 مدل روسری مشکی برای عزاداری های محرم

مدل شال و روسری ویژه عید نوروز 96 | روسری دخترانه اسپرت 2017

روسری زنانه | سری جدید مدل های شیک روسری زنانه برند Secrets

مدل شال عید | متنوع ترین مدل شال زنانه و دخترانه عید نوروز 1397

شال بافت | 25 مدل شال بافت دخترانه جدید برای زمستان 97 - 2018

مدل شال و روسری دخترانه اسپرت | 19 شال و روسری شیک و ساده از برند CoCo

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

شلوار گشاد با مانتو | 22 مدل مانتو دخترانه با شلوار گشاد و دمپا

شلوار گشاد با مانتو | 22 مدل مانتو دخترانه با شلوار گشاد و دمپا

شلوار گشاد انواع مختلفی دارد از جمله شلوار های دمپا که فقط ناحیه پایین و مچ پا گشاد است یا شلوار هایی بگ یا شلوار به اصطلاح سندبادی و خیلی مدل های دیگر این مدل شلوار ها را میتوان با مانتو های مختلفی ست کرد که موضوع این نوشته هم شلوار گشاد با مانتو و نحوه ست کردن این دو با هم و مدل های مربوط به آن است . با ما همراه باشید .

شلوار گشاد با مانتو

شلوار گشاد

پنج نکته برای پوشیدن شلوار گشاد

شلوارهای تنگ از پرطرفدارترین طرح ها هستند که به راحتی می شود آنها را با سایر لباسها ست کنید اما شلوارهایی که گشاد هستند کمی پیچیده ترند و آنها را نمی توان با هر چیزی ست کرد و برای شیک تر شدن استایل این شلوارها باید دقت بیشتری کرد. فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می رسد که شلوارهای گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می خواهید در این شلوارها شیک تر و جذاب تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد مد شده

۱ ) شلوار گشاد را در رنگهای خنثی، مثل خاکستری، مشکی ، سفید، کرم و یا شتری انتخاب کنید

اگر مدتهاست شلوار مدل گشاد تن نکرده اید ، انتخاب رنگی که مناسب اندام و هماهنگ با سایر لباس هایتان باشد کمی دشوار خواهد بود. اما رنگهای خنثی همیشه راحت ترین رنگهای انتخابی هستند که به راحتی می توانید آنها را با رنگهای مختلف ست کنید. هرچند ما مخالف رنگهای شاد و جذاب نظیر قرمز یا نارنجی نیستیم اما اگر انتخاب برایتان سخت است بهترین گزینه رنگهای خنثی هستند.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد با چه مانتویی

۲ ) شلوار گشاد جین بپوشید

شلوار گشاد جین در رنگ تیره ، می تواند برای یک گردهمی دوستانه مناسب باشد. همین طور، طرح مناسب و شیکی برای سرکار رفتن است. این مدل شلوار را با کفش های تخت یا پاشنه دار و حتی کفش های کتانی ست کنید.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد زنانه

۳ ) پیراهنتان را در شلوار قرار دهید

شلوار دمپا را با چه مانتویی بپوشیم؟-ایرناک
با نشان دادن خط کمر کاری می کنید که اندامتان زیباتر جلوه کند. اگر بلوز یا پیراهنی که با شلوار گشاد به تن کرده اید روی کمر را بگیرد باعث می شود نامرتب به نظر برسید.شاید یک پیراهن گشاد روی شلوار تنگ زیبا جلوه کند اما بلوز گشاد در کنار شلواری که همین خصوصیت را دارد جلوه خوبی نخواهد داشت.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد به انگلیسی baggy-trouser

۴ ) از سر تا پا یکرنگ بپوشید

شلوار دمپا را با چه مانتویی بپوشیم؟-ایرناک
می توانید این سبک را نیز انتخاب کنید، یک رنگ را در نظر بگیرید و از سر تا پا لباسهایتان را در همان رنگ انتخاب کنید. این یکدست بودن نیز سبک خاصی خواهد بود. یکرنگ بودن لباس ها شما را بیشتر به چشم می آورد. در عین حال می توانید قد شلوار را حتی بلندتر از روی کفش در نظر بگیرید. دیده نشدن پا و کفش باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد دخترانه

۵ ) شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید

شاید این مدل را دوست نداشته باشید. این استایل کمی ریسکی تر از انتخاب یک شلوار سراسر بلند است. اما در عین حال این مدل شلوار می تواند با نشان دادن مچ پاهایتان سبک خاصی به استایل شما بدهد. برخی از اندام ها مناسب این مدل لباس پوشیدن هستند ، شما نیز می توانید این بار یک شلوار گشاد با قدی برش داده شده و کوتاهتر را امتحان کنید شاید از آن خوشتان آمد. این مدل شلوار را بهتر است با کفشی زنانه و پاشنه دار بپوشید.

شلوار گشاد با مانتو
شلوار گشاد مجلسی

شلوار گشاد خصوصا با پارچه های نخی یا لینن انتخاب مناسبی برای زمانهایی که هوا گرم می شود هستند. لازم است برای استقبال از تابستان دو رنگ شلوار گشاد در کمد هر خانمی باشد

شلوار گشاد با مانتو (۱)
شلوار گشاد تابستانی

شلوار دمپا گشاد با چه مانتویی

شلوار دمپا گشاد از لباس‌هایی است که به همه می‌آید و یعنی مهم نیست چاق باشید یا لاغر، کوتاه یا بلند و با هر فرم اندامی که باشید می‌توانید شلوار دمپا گشاد بپوشید البته توجه کنید که شلوار گشاد با شلوار دمپا گشاد تفاوت دارد. این شلوارها از دهه هفتاد مد شد و فقط از زانو به پایین گشاد می‌شود. اما شلوارهای دمپا گشاد نیز مدل‌های متنوعی دارند که باید با توجه به استایل خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. اما چطور شلوار دمپا گشاد بپوشیم؟

شلوار گشاد با مانتو (۲)
شلوار گشاد لی

انتخاب شلوار مناسب

بر خلاف تصور عموم، شلوارهای دمپا گشاد نیز انواع مختلفی دارند و فاکتورهایی مثل طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار و جنس و رنگ مدل های متنوعی را وجود می‌آورند. برای انتخاب شلوار دمپاگشاد مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:

شلوار گشاد با مانتو (۳)
شلوار گشاد راسته

شلوار باید چقدر گشاد باشد ؟

  • هرچه بلندتر باشید پاچه‌های شلوار می‌تواند گشادتر باشد اما خانم‌های قدکوتاه نمی‌توانند از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا استفاده کنند که البته استفاده از این شلوارها به طور کلی توصیه نمی‌شود.
  • بلندی این شلوارها باید به اندازه‌ای باشد که به زمین نرسد تا کثیف و پاره نشود
  • اگر قد کوتاه یا پاهای کوتاهی دارید با این شلوارها کفش پاشنه بلند بپوشید.
  • شلوار دمپاگشاد هفت هشتم نیز برای خانم‌های قدکوتاه مناسب است.
  • اگر پاهای کوتاهی دارید شلوار فاق بلند انتخاب کنید در غیر این صورت هر طول فاقی می‌توانید بپوشید.
  • این شلوارها با هر فرم اندامی سازگارند مخصوصا اگر باسن بزرگ و ران‌های چاق داشته باشید.
  • خانم‌های لاغر هم به راحتی می‌توانند از شلوار دمپا گشاد استفاده کنند و ظریف تر و خوش اندام تر به نظر برسند.
  • پارچه شلوار دمپاگشاد باید محکم و مقاوم باشد و شل و نازک نباشد.

شلوار گشاد با مانتو (۴)
شلوار دمپا گشاد 2018

استایل شلوار دمپا گشاد

به دلیل فرم دوگانه این شلوارها آن ها را هم می توان با بلوز گشاد و هم با بلوز تنگ پوشید.
با شلوارهای جین دمپاگشاد بلوز های راحتی و تیشرت یا هر نوع بلوزی چه رسمی و چه مجلسی می‌توانید بپوشید اما با شلوار دمپای پارچه‌ای مثل کرپ یا ساتن بلوز مجلسی و رسمی بپوشید.
برای پوشیدن مانتو با شلوار دمپا گشاد دقت کنید که بلندی مانتو روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار اثر لاغر کنندگی خود را نشان دهد.
توصیه می‌شود مانتویی که با شلوار دمپا گشاد می‌پوشید فیت باشد یعنی تنگ یا گشاد نباشد.

شلوار گشاد با مانتو (۱۶)
شلوار دمپا گشاد 2019
شلوار لی دمپا گشاد 2020

چه کسانی شلوار پاچه گشاد بپوشند؟

• شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند و ظاهر آن شبیه به قیف است. این شلوار از کمر تا زانو تنگ است. این نوع شلوار را باید کمی پایین تر از محل طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان تنگ و چسبان باشد. این مدل شلوار تقریبا برای همه مناسب است اما افراد لاغر و بلندقد بهتر است به دنبال شلوارهای فاق بلند باشند. کسانی هم که پایین تنه درشت تری دارند بهتر است به دنبال شلواری باشند که کاملا قالب پاهایشان باشد.

 هنگام خرید توجه کنید شلوار های پاچه گشاد باید از زانو به بالا کاملا اندازه و مناسب باشد و از زانو به پایین گشادتر شود. قد آن نیز باید کاملا با زمین مماس باشد و کاملا روی پاهای شما را بپوشاند یا روی کفش بیاید، قد شلوار نباید به گونه ای باشد که جلوی شلوار تا بخورد و صاف نباشد.

شلوار گشاد با مانتو (۵)
مدل شلوار دمپا گشاد 2018

با شلوار پاچه گشاد چى بپوشیم؟

اگر با این شلوار یک بلوز ابریشمی با آستین پرنسسی (کمی پف دار) یا یک بلوز آستین کوتاه یا دکلته بپوشید واقعا برازنده می شوید البته یک کمربند زیبا نیز می تواند بر زیبایی شما بیفزاید. برای کفش نیز بهتر است که یک کفش پاشنه بلند اسپرت (مثلا پاشنه یکسره) را انتخاب کنید.

 

شلوار گشاد با مانتو (۶)
شلوار دمپا گشاد 98
مدل شلوار دمپا گشاد 99

شلوار گشاد با مانتو (۷)

شلوار گشاد با مانتو

شلوار گشاد با مانتو (۸)
شلوار گشاد با مانتو بلند

شلوار گشاد با مانتو (۹)
شلوار گشاد با مانتو کوتاه

شلوار گشاد با مانتو (۱۰)
شلوار دمپا گشاد با مانتو

شلوار گشاد با مانتو (۱۱)
شلوار دمپا گشاد با مانتو کوتاه

شلوار گشاد با مانتو (۱۲)
مدل شلوار گشاد با مانتو

شلوار گشاد با مانتو (۱۳)
مدل شلوار دمپا گشاد با مانتو

شلوار گشاد با مانتو (۱۴)

تیپ دخترانه با شوار گشاد

شلوار گشاد با مانتو (۱۵)

 

همچنین بخوانید :

مدل مانتو شلوار مجلسی + 30 مدل مانتو شلوار ست مجلسی برند Family

شلوار پیش بندی دخترانه | 30 مدل شلوار و دامن پیش بندی زنانه 2018

جلیقه و دامن | 25 مدل جلیقه شلوار و جلیقه دامن دخترانه 2018

ست لباس تابستانی | 14 ست لباس تابستانی زنانه با شلوار سفید 98

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو نخی خنک | 35 مدل مانتو دخترانه نخی رنگی رنگی برای تابستان

مانتو نخی خنک | 35 مدل مانتو دخترانه نخی رنگی رنگی برای تابستان

با گرم تر شدن هوا پالتو و سویشرت و مانتو های پاییزه جای خود را به مانتو نخی خنک تابستانه میدهند ، این مانتو های نخی بخصوص از نوع رنگی رنگی و گل گلی جان میدهند برای حال و هوای شاداب دخترانه ، ما هم در این نوشته از دلبرانه 35 مدل مانتو نخی و خنک از نوع دخترانه اشت را تقدیم حضور شما میکنیم امیدوارم برای تهیه و دوخت این مدل مانتو ها برای فصل تابستان مفید وابع شود.

مانتو نخی خنک (۱)

مانتو نخی

با شروع فصل گرما گاهی انقدر گرما آزار دهنده میشود که دلمان میخواهد حتی پوست مان را هم بکنیم که کیم خنک تر شویم و در به در دنبال لباس های و مانتو های خنکی هستیم که از شدت گرما بکاهد ، مانتو های خنک اغلب مانتو هایی از جنس نخ ها ی طبیعی مثل کتان و با الیاف مصنوعی کمتر بافته شده اند.

مانتو نخی خنک (۲)
مانتو نخی جدید

اما این مدل لباس های نخی یا مانتو های نخی میتواند هر طرح و رنگ و دوختی داشته باشد اما عموما به شکل یک کلیشه خوشایند مانتو های نخی شامل طرح های گل گلی یا خال خال یا از این دست طرح های نوستالژیک و معمول است. نمونه های زیبایی از این مدل مانتو ها ی نخی و خنک را در این نوشته می بینید.

مانتو نخی خنک (۳)
مانتو نخی تابستانی

به جز طرح مانتو های نخی و خنک تابستانی اغلب از پارچه های نازک تر که گرما را کمتر در خود ذخیره کند دوخته میشوند و همچنین اغلب مدل گشاد و آزاد هستند چون تنگ بودن و چسبندگی لباس طبعا باعث گرمای بیشتر در بدن میشود.

مانتو نخی خنک (۴)

مدل مانتو نخی 4خونه

مانتو های چهار خونه یا چهار خانه تابستانی هم از معمول ترین و نوستالژیک ترین پوشش های خانم های ایرانی هستند . بخصوص لباس هایی با پارچه های 4خونه در دهه 50-60 مورد اقبال زیادی در دوخت مانتو واقع شده بود.

مانتو نخی خنک (۵)
مانتو نخی 97

در مورد مانتو های دخترانه هم گفتن ندارد که طبیعت شاداب و با طراوت دخترانه میل به پوشیدن رنگ های شاد و روشن و طرح های رنگی رنگی مثل گل گلی های شاد یا مانتو های گلدوزی شده و طرح های خال خالی و راه راه دارد . که این مدل ها و رنگ بندی کاملا با سماهیت تابستان که گرما و حرارت شور و شوق است هماهنگی دارد.

مانتو نخی خنک (۶)

مانتو نخی دخترانه

اگر به طرح ها و مدل های این نوشته علاقه مند شده اید میتوانید مدل های بیشتر و زیبا تری در این سبک و سیاق را در لینک زیر بیابید.

مدل مانتو دخترانه | 60 مدل مانتو دخترانه بامزه گل گلی و خال خالی شاد

مانتو نخی خنک (۷)

مانتو نخی شیک

فراموش نکنید در فصل تابستان و کلا در مواقع گرم از مانتو روشن استفاده کنید چون نور را بخود جذب نمی کند و زیاد شما احساس گرما نمی کنید. درست برعکس رنگ مشکی که اشعه خورشید را به خود جذب کرده و در خود نگه میدارد . البته این توصیه شامل چادر که پوششی از روی عقیده و علاقه است نمیشود چون کسی که چادر میپوشد پیش پیش صابون تمام این سختی ها را به تن زده است.

مانتو نخی خنک (۸)
مانتو نخی ترک

در مورد مدل مانتو نخی تابستانه بهتر است سراغ مدل های نسبتا گشاد و راحت که بدون آستر و چند لایه باشد بروید و مدل های آستر دار ، کت دار ، سارافون دار و حتی زیادی چین دار پرهیز کنید . در تابستان می بایستد خنک و سبک لباس بپوشید.

مانتو نخی خنک (۹)
مانتو نخی ساده

از آنجایی که بهار و تابستان فصولی متعلق به طبیعت هستند بد نیست برای انتخاب طرح پارچه سراغ طرح هایی بروید که کاملا با طبیعت هماهنگ هستند ، طرح هایی مثل برگ برگی و گل گلی و طرح های به گرمایی رنگ تابستان.

مدل مانتو دخترانه گل گلی و خال خالی شاد (۱۶)
مانتو نخی بلند

اگر پارچه های طرح دار را نمی پسندید و اصولا در همه جا ساده پوش هستنید بهتر است برای فصل تاستان از اکسسوار یا زیرو آلات کاملا کژوال و اسپرت و دخترانه از روی مانتو استفاده کنید مثل گردن آویز های بلند اسپرت و دستبند های مهره ای زیبا.

مانتو نخی خنک (۱۱)
مانتو نخی حاشیه دار

این هم یک مدل مانتو متفاوت که اگر قصد دارید آن را برای تابستان تهیه کنید بهتر است از انواع پارچه های کتان نازک یا لی کاغذی برای دوخت دامن بندی یا شلوار بندی استفاده کنید .

مانتو نخی خنک (۱۲)
مانتو نخی

این هم یک مدل کاملا دخترانه ، استفاده از پارچه های طرح دار با نقوش گل گلی و اکسسوار دخترانه مثل گردن آویز های بلند فلزی و دستبند های مهره ای دخترانه

مانتو نخی خنک (۱۳)
مدل مانتو نخی.com
googleمدل مانتو نخی

برای راهنمایی بیشتر شما در امر انتخاب پارچه برای مانتو های نخی تابستانه در این نوشته هر مانتو در کنار عکس جزئی تری از طرح پارچه آن قرار داده شده است.

مانتو نخی خنک (۱۴)
مدل مانتو نخی

درست است که لباس های نخی ، پنبه ای و کتانی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند اما کافی نیستند  برای در امان ماندن از گرما و تابش مستقیم خورشید ، خود را به استفاده از کلاه، ضد آفتاب ، چتر و عینک آفتابی استاندارد، مجهز کنید .

مانتو نخی خنک (۱۵)
www.مانتو نخی
www.مدل مانتو نخی

اگر دوست دارید بدانید با مانتو خنک تابستانه خود چه کفشی باید بپوشید پیشنهاد ما صندل و کفش های عروسکی و کالج است ، البته انتخاب کتونی های ساق کوتاه تابستانی مثل آل استار هم پیشنهادی جسورانه برای خانم های  جوان محسوب میشود.

مانتو نخی خنک (۱۶)
مانتو نخی 1397
مانتو نخی 1398

در مورد انتخاب شال و روسری هم بهتر است سراغ جنس های نخی و نازک بروید که با مانتو شما از نظر رنگ و طرح هماهنگ و ست باشد.

مانتو نخی خنک (۱۷)مدل مانتو نخی 1398
مدل مانتو نخی 1399

مانتو نخی خنک (۱۸)
مدل مانتو نخی تابستانی 1397
مدل مانتو نخی تابستانه 1398

مانتو نخی خنک (۱۹)
مانتو نخی 2018
مانتو نخی 2019

مانتو نخی خنک (۲۰)
مدل مانتو نخی 2019
مدل مانتو نخی 2020

مانتو نخی خنک (۲۱)
مانتو نخی تابستانی 2018

مانتو نخی خنک (۲۲)

مانتو نخی گلدار

مانتو نخی خنک (۲۳)
مانتو نخی 98 دخترانه

مانتو نخی خنک (۲۴)

مانتو خنک تابستانی

مانتو نخی خنک (۳۳)
مانتو خنک تابستانه

مانتو نخی خنک (۲۵)
مانتو خنک جدید

مانتو نخی خنک (۳۵)
مانتو خنک نخی

مانتو نخی خنک (۲۶)
مانتو خنک تابستونه

مانتو نخی خنک (۳۶)
مانتو خنک گشاد

مانتو نخی خنک (۲۷)
مانتو خنک تابستانه جدید
مانتو خنک

مانتو نخی خنک (۲۸)
مانتو خنک 2018
مانتو خنک 2019

مانتو نخی خنک (۲۹)
مدل مانتو خنک تابستانه 2019
مدل مانتو خنک تابستانی 2020

مانتو نخی خنک (۳۰)
مانتو خنک 97
مانتو خنک 98

مانتو نخی خنک (۳۱)
مدل مانتو خنک 99
مانتو خنک تابستانی 99

مانتو نخی خنک (۳۲)
مانتو خنک تابستانه 98
مانتو خنک تابستان 97

مانتو نخی خنک (۳۴)

همچنین بخوانید :

مانتو کیمونو جلو باز | 30 مدل مانتو کیمونو جلو باز

مدل مانتو خنک و نخی تابستانه | در تابستان چگونه لباس بپوشیم ؟

مدل مانتو دخترانه | 60 مدل مانتو دخترانه بامزه گل گلی و خال خالی شاد

مدل مانتو گل گلی | 30 مدل مانتو گل گلی سنتی خاص برند Mantra Boutique

مانتو گل گلی تابستانه | 20 مدل مانتو تابستانه گلدار دخترانه جدید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

عکس نوشته درباره خدا | 30 عکس زیبا درباره عشق و امید به خدا

عکس نوشته درباره خدا | 30 عکس زیبا درباره عشق و امید به خدا

آدمیزاد است دیگر ، وقت هایی یاد خدا می افتیم که از همه جا رانده و نا امید شده باشیم . یاد مهربانی اش و رحمت بی انتهایش ... ما این نوشته از دلبرانه با موضوع عکس نوشته درباره خدا آماده کرده ایم که این حس خود امید و عشق به خالق را به هم یاد آوری کنیم . با این نوشته همراه باشید.

عکس نوشته درباره خدا

عکس نوشته درباره خدا (۱)

عکس نوشته درباره خداوند

خیلی ناراحت میشم

وقتی میگی تنهایی

امضا : خدا

عکس نوشته درباره خدا (۶)

عکس نوشته درباره خدا برای پروفایل

گفتم چقدر احساس تنهایی میکنم

گفتی من که نزدیکم

عکس نوشته درباره خدا (۵)

عکس نوشته درباره خدا جدید

وقتی آزار دیدی

خودت را به خدا

و دیگران را به لیاقتشان بسپار

عکس نوشته درباره خدا (۴)

عکس نوشته درباره خدایا

من ایمان دارم که تو هوامو داری

عکس نوشته درباره خدا (۳)

عکس نوشته درباره خداا
عکس نوشته درباره خدااا

خدا کند

یک اتفاق خوب بیافتد

وسط زندگی مان

عکس نوشته درباره خدا (۲)

عکس نوشته درباره خدا و زندگی

وقتی احساس میکند دیگر نمی توانید راه را ادامه دهید

بدانید قدرتی که شما را تا اینجا رسانده

تا انتها ی راه نیز خواهد برد

عکس نوشته درباره خدا (۹)

عکس نوشته درباره خدا جای حق نشسته

الهی روزیتون اونقدر زیاد بشه

که امیدی باشید

برای رسوندن روزی به خیلیا

عکس نوشته درباره خدا (۷)
عکس نوشته درباره خدا جون

روزی روزگاری زنی در کلبه ای کوچک  زندگی می  کرد.

 این زن همیشه با خداوند صحبت می کرد وبا او به راز ونیاز می پرداخت.

روزی خداوند پس از سالها با زن صحبت  کرد و به زن قول داد که

آن روز به دیدار اوبیاید.زن از شادمانی فریاد کشید،

کلبه اش را آماده کرد و خود را آراست ودرانتظار آمدن خدا نشست !

چند ساعت بعد در کلبه اوبه صدا در آمد! زن با شادمانی به استقبال

رفتامابه جز گدایی مفلوک  که با لباس های  مندرس و پاره اش

پشت در ایستاده بود،کسی آنجا نبود! زن نگاهی غضب آلود

به مرد گدا انداخت وبا عصبانیت دررا به روی او بست.

دوباره به خانه رفت و دوباره به انتظار نشست .

ساعتی بعدباز هم کسی به دیدار زن آمد .

زن با امید واری بیشتری در را باز کرد. اما این بارهم

 فقط پسر بچه ای پشت در بود.پسرک لباس کهنه ای به تن داست،

بدن نحیفش از سرما می لرزید و رنگش از گرسنگی و خستگی

سفید شده بود. صورتس سیاه و زخمی بود

 و امیدوارانه به زن نگاه می کرد! زن با دیدن او بیشتر از پیش عصبانی

شد و در را محکم به چهار چوبش کوبید. ودوباره منتظر خداوند شد.

 خورشید غروب کرده بود که بار دیگر در خانه زن به صدا درآمد.

زن پیش رفت و در را باز کرد! پیرزنی گوژپشت و خمیده که

به کمک تکه چوبی روی پاهایش ایستاده بود، پشت در بود .

پاهای پیرزن تحمل نگه داشتن بدن نحیفش را نداشت.

و دستانش از فرط پیری به لرزش درآمده بود.

 زن که از این همه انتظار خسته شده بود، این بار نیز در را به روی پیرزن

بست . شب هنگام زن دوباره با خداوند صحبت کرد و از

 او گلایه کرد که چرا به وعده اش عمل نکرده است!؟

 آنگاه خداوند پاسخ گفت: من سه با در خانه تو آمدم ،

اما تو مرا به خانه ات راه ندادی!

عکس نوشته درباره خدا (۸)
عکس نوشته درباره خدا و انسان

یک جمله زیبا از طرف خدا : قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از این که بیدار شوید شما را بخشیده ام

عکس نوشته درباره خدا (۱۰)
عکس نوشته در مورد خدا

مهم فقط خداست که حواسش بهت باشه

عکس نوشته درباره خدا (۱۱)
عکس نوشته در مورد خداوند

نگران آینده نباش

چون خدا زودتر از تو آنجاست

عکس نوشته درباره خدا (۱۲)

عکس پروفایل خدا
عکس پروفایل خدایی

نگران نباش

رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد

اما حتی است .

عکس نوشته درباره خدا (۱۳)
عکس پروفایل خدایا شکرت
عکس پروفایل خدایا دلم گرفته

خدا گفته من بهت نزدیکم

کوتاه ترین جمله ای که بهت احساس امنیت میده

عکس نوشته درباره خدا (۱۴)
عکس پروفایل خدایا
عکس پروفایل خدایا کمکم کن

-حالم خوب نیست ... دوباره گره هام زیاد شده

+خدا رو صدا کن ، گره که زیاد میشه یعنی خدا دلتنگته

عکس نوشته درباره خدا (۱۵)
عکس پروفایل خداوند
عکس پروفایل خداوندی

خدایا مبادا مرا به حال خودم رها کنی

عکس نوشته درباره خدا (۱۶)
عکس پروفایل خدا جدید
عکس پروفایل خدا کمکم کن

خدایا بلاهایی که حتی به فکرومونم نمیرسه رو سرمون نیاد

عکس نوشته درباره خدا (۱۷)
عکس پروفایل خدا دلم گرفته
عکس پروفایل خدا بزرگه

داستان کوتاه در مورد خدا

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دور افتاده برده شد او با بی قراری به درگاه خداوند دعا می‌کرد تا او را نجات بخشد او ساعت ها به اقیانوس چشم می‌دوخت تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی‌آمد

سر آخر نا امید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از ساحل بسازد تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت دود به آسمان رفته بود، بدترین چیز ممکن رخ داده بود

او عصبانی و اندوهگین فریاد زد: «خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟» صبح روز بعد او با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می‌شد از خواب برخاست آن کشتی می‌آمد تا او را نجات دهد

مرد از نجات دهندگانش پرسید: «چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟» آنها در جواب گفتند: «ما علامت دودی را که فرستادی ، دیدیم!»

عکس نوشته درباره خدا (۱۸)
عکس پروفایل خدا هست
عکس پروفایل خدا شکرت

وقتی خدا سین میکنه جواب نمیده

یعنی داره کارت رو انجام میده : )

عکس نوشته درباره خدا (۱۹)
عکس پروفایل خدا جونم
عکس پروفایل خدا دوستت دارم

خدا با اوناییه که صبورن

امیدوارم از جایی که فکرشم نمیکنید

خبر خوب بشنوید و گرفتاری هاتون حل شه

عکس نوشته درباره خدا (۲۰)

عکس نوشته خدا
عکس نوشته خدایا

همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید

باز به زودی روشن می شود

بارانی باید ، تا که رنگین کمانی برآید

و گاه روزهای سختی سر راهت میگذارد

تا که از تو انسانی تواناتر بسازد

خورشید دوراه خواهد درخشید ، خیلی زود

و تو رحمت خداوند را خواهی دید

عکس نوشته درباره خدا (۲۱)
عکس نوشته خدایی
عکس نوشته خدایا شکرت

تا خدا هست

هیچ لحظه ای انقدر سخت نمیشود

که نشود تحملش کرد

عکس نوشته درباره خدا (۲۲)
عکس نوشته خدایا کمکم کن
عکس نوشته خدایا خودت کمک کن

یا من حیث ما دعی اجاب

ای که هر زمان خوانده شوی پاسخگویی

عکس نوشته درباره خدا (۲۳)
عکس نوشته خداوند
عکس نوشته خدا بزرگه

گاهی برای خدا هدیه ای فرست

یک نفر را برای خدا ببخش

آسمان دلت صاف تر می شود.

عکس نوشته درباره خدا (۲۴)
عکس نوشته خدا کمکم کن
عکس نوشته خدا برای پروفایل

گاهی خدا میخواهد که ابتدا بسیاری افراد نا مناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر میتوانی شکر گذار باشی.

عکس نوشته درباره خدا (۲۵)
عکس نوشته خدا جونم
عکس نوشته خدا منو ببین

به خداوند نگو مشکلات بزرگی دارم

به مشکلاتت بگو خدای من از تو خیلی بزرگتر است

عکس نوشته درباره خدا (۲۶)
عکس نوشته خدا دلم گرفته
عکس نوشته خدا هست

با خدا رفیق باش

از دیگران بی نیاز می شوی

عکس نوشته درباره خدا (۲۷)
عکس نوشته خدا با من است

خدا امید و خواب را برای جبران غم های زندگی به ما ارزانی داشته

عکس نوشته درباره خدا (۲۸)
عکس نوشته خدا 2018

خدایا بی نیازی ما را در خودمان قرار بده

عکس نوشته درباره خدا (۲۹)
عکس نوشته خدا 98

یه لحظه تصور کن خدا الآن آنلاینه

چه پیغامی براش می فرستی

عکس نوشته درباره خدا (۳۰)

 

همچنین بخوانید :

عکس نوشته ها آرامش بخش با موضوع خدا | 33 عکس پروفایل با عطر خدایی

حلالیت | متن حلالیت و عکس نوشته حلالم کنید بری سفر ، سال نو و شب قدر

حلالم کنید | 25 عکس نوشته حلالم کنید برای پروفایل زائران کربلا و سفر اربعین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا درباره بهار | 7 انشا توصیفی و ادبی در مورد فصل بهار و زیبایی های آن

انشا درباره بهار | 7 انشا توصیفی و ادبی در مورد فصل بهار و زیبایی های آن

زیبایی های بهار ، این فصل بهشتی نیازی به توصیف ندارد اما موضوع انشا در مورد تغییرات فصل ها و توصیف آنها موضوع کلیشه ای و معمول برای همه پایه های تحصیلی ست . انشا درباره بهار نیز از این قاعده مستثنی نیست و معلمان در پایه های مختلف تحصیلی اغلب از بچه ها میخواهند در مورد تغییر فصل ها نقاشی بکشند یا فصل ها را توصیف کنند که باعث میشود توجه بیشتری به محیط اطراف خود داشته باشند و متوجه زیبایی های اطراف خود شوند .

انشا درباره بهار (۱)

 موضوعات پیشنهادی انشا درباره بهار

  1. بهار را توصیف کنید .
  2. در مورد بهار و زیبایی های آن یک انشا بنویسی .
  3. من بهار را دوست دارم .
  4. در فصل بهار ...
  5. تغییرات طبیعت در فصل بهار را توصیف کنید .
  6. درباره بهار و شروع سال جدید انشا بنویسید.
  7. دو انشا کوتاه در مورد فصل بهار یکی عادی و دیگری ادبی بنویسید.
  8. در مورد فصل بهار در احادیث ائمه تحقیق کنید.

انشا ی بهار، انشا توصیف بهار ، انشا درباره بهار و نوروز

انشا درباره بهار (۳)

انشا درباره بهار شماره یک

انشا درباره بهار – متن کوتاه کودکانه- ساده و روان

برای پایه تحصیلی :  کودکان

موضوع انشا : من فصل بهار را دوست دارم 

مقدمه : من فصل بهار  را خیلی دوست دارم و میخواهم در مورد زیبایی ها و قشنگی های بهار با شما صحبت کنم . 

هر کسی یک فصلی را دوست دارد و من هم فصل بهار را دوست دارم

چون انگار همه چیز دوباره زنده شده است . همه خوشحال هستند چون عید است

و همه به مهمانی میروند لباس نو میخرند و میپوشند و خوراکی های خوشمزه به هم تعارف میکنند

بچه ها هم چون عیدی میگیرند و به خانه بچه های دیگر میروند خوشحال هستند

در فصل بهار ما به 13 به در میرویم و آنجا بازی میکنیم ، میخندیم ، آتش روشن میکنیم و سیب زمینی کباب میکنیم

تاب بازی میکنیم و یا توپ بازی میکنیم . و خیلی خوش میگذرد .

وقتی زمستان است درخت ها برگ ندارند و ترسناک میشوند اما وقتی بهار میشود همه چیز سر سبز میشود

و درخت ها شکوفه های زیبا میدهند و یا گل میدهند .

من دوست دارم وقتی بهار میشود به طبیعت بروم و درخت ها و گل ها و چشمه ها را نگاه کنم .

من فکر میکنم بهار از همه فصل ها قشنگ تر است و آدم میتواند هر جا خواست برود .

در بهار آدم نه سردش میشود نه گرمش میشود و هوا خیلی خوب است.

گاهی در بهار باران می آید ، من باران را خیلی دوست دارم

چون فکر میکنم درخت ها و گل ها تشنه هستند و وقتی باران می آید آب میخورند و سیر میشوند.

ما در بهار نشانه های قدرت خدا را می بینیم که همه جا را قشنگ کرده است و متوجه میشویم خدا چقدر مهربان است.

نتیجه گیری : بهار قشنگ ترین فصل سال است و ما از خدا به خاطر این همه قشنگی در بهار سپاسگذاریم. این بود انشای من .

انشا درباره بهار ، انشا درباره بهار در راه است

انشا درباره بهار (۴)

انشا درباره بهار شماره دو

انشا درباره بهار – متن کوتاه ادبی با مقدمه و نتیجه گیری در مورد توصیف بهار 

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : یک متن ادبی با مقدمه و نتیجه گیری در مورد بهار بنویسید.

 

مقدمه : به نام آفریننده بهار انشای خود را آغاز میکنم. که آفریننده همه ی زیبایی ها و خوبی هاست . 

بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان و دوباره بهار

دوباره و دوباره و هزار باره بهار ...

بهار معجزه طبیعت است ...

درست هنگامی که طبیعت در سرمای استخوان سوز غمگین و سرد کز کرده ... بهار از راه میرسد .

نرم و آرام ، مثل مادری مهربان که آرام پتوی گرمی روی کودک خوابیده اش میکشد

نرم و آرم ، مثل پدری که کودک غمگین و بیمارش را نوازش میکند .

نرم و آرام ، مثل خود بهار ... بی ادعا ... بی هیاهو ...

از راه میرسد و دست نوازش معجزه گرش را روی طبیعت خسته و خفته میکشد .

با عشق همه چیز را بیدار میکند

درخت ها را شکوفه میبخشد ، یخ سرد چشمه ها و جویبار ها را میشکند  ، رنگ میپاشد به پهنه ی زیبای هستی

و همه این ها معجره ایست در برابر چشمان حیرت زده ما ...

بهار مژده ی فردوس برین است ... انگار میخواهد به انسان یاد آوری کند بهشتی را که گاهی در هیاهوی روزمره فراموشش میکند.

و چشم ها سیراب نمیشوند انگار از تماشای این همه زیبایی ... فتبارک الله احسن الخالقین ...

بهار ، بهار زیبای مهربان ، خوش آمدی...

ستوده باد خالق تو ..

و ستوده باد خالق بهشت دو جهان...

 

انشا درباره بهار با مقدمه ،انشا درباره بهار طبیعت ،انشا درباره بهار ادبی

انشا درباره بهار (۵)

انشا درباره بهار شماره سه

انشا درباره بهار در کلام ائمه – تحقیق در مورد فصل بهار و نوروز در احادیث

برای پایه تحصیلی :  کودکان

موضوع انشا : در مورد بهار در کلام ائمه و احادیث تحقیق کنید

مقدمه : دین اسلام کامل ترین دین هاست و به جزئی ترین مسائل  تا کلی ترین مسائل پرداخته است و قطعا از شگفتی هایی که در تغییرات فصل ها رخ میدهد بی اعتنا نیست . 

از پیامبر نقل شده است که می فرماید :

« وَ رَوَوْا عَنِ النَّبِیِّ ص اغْتَنِمُوا بَرْدَ الرَّبِیعِ فَإِنَّهُ یَفْعَلُ بِأَبْدَانِکُمْ مَا یَفْعَلُ بِأَشْجَارِکُمْ وَ اجْتَنِبُوا بَرْدَ الْخَرِیفِ فَإِنَّهُ یَفْعَلُ بِأَبْدَانِکُمْ مَا یَفْعَلُ بِأَشْجَارِکُمْ
سرمای بهار را غنیمت بشمارید که با بدن های شما همان کاری را می کند که با درختان می کند و از سرمای پاییز دوری کنید که با بدن های شما همان کاری را می کند که با درختان می کند .»

بحارالأنوار ج : 59 ص : 27

امام صادق علیه السّلام فرمودند:

« ما مِن یَومِ نَیروزٍ إلاّ و نَحنُ نَتَوقَّعُ فِیهِ الفَرَجَ لأِنَّهُ مِن أیّامِنا و أیّامِ شِیعَتِنا؛....
.....
هیچ نوروزی نیست مگر آن که ما در آن روز منتظر فرج [ظهور قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله و سلم] هستیم؛ چرا که نوروز از روزهای ما و شیعیان ما است.»

مستدرک الوسائل ، ج 6 ، ص 352

حضرت محمد ( ص ):

اگر می توانید هر روز را، نوروز کنید؛ یعنی در راه خدا به یکدیگر هدیه بدهید و با یکدیگر پیوند داشته باشید.

دعائم الاسلام، ج2، ص326

همچنین از امام صادق(ع) روایت شده که:

'هرگاه نوروز شد، غسل کن و پاکیزه ترین لباس های خود را بپوش و با بهترین عطرهایت خود را خوشبو نما .'

امام جعفرصادق ( ع ) :

نوروز همان روزی است که قائم ما اهل بیت در آن ظهور خواهد کرد.

البحار، ج 52 ، ص 276

امام جعفر صادق (ع):

هیچ نوروزی نیست مگر این که ما در آن روز منتظر فرج هستیم؛ زیرا نوروز از روزهای ماو شیعیان ماست. ایرانیان آنرا حفظ نمودند و شما آن را از دست دادید.

البحار، ج59، ص92

امام علی (علیه السلام ) :

«... و انشر علینا رحمتک بالسحاب المنبعق و الربیح المغدق، و النبات المونق، سحا و ابلا، تحیی به ما قد مات، و ترد به ما قد فات....

خدایا رحمت خود را با ابر پرباران و بهار پر آب و گیاهان خوش منظر شاداب بر ما نازل فرما، بارانی درشت قطره بر ما فرو فرست که مردگان را زنده و آنچه از دست ما رفته به ما بازگرداند. »

نهج البلاغه، ص222، خطبة 115.

 

انشا درباره بهار و زیبایی هایش ،انشا درباره بهار وزیبایی های آن

انشا درباره بهار (۶)

انشا درباره بهار شماره چهار

انشا درباره بهار – متن ادبی در مورد فصل بهار و توصیف زیبایی های آن 

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : فصل بهار را توصیف کنید - متن ادبی -

مقدمه : به نام آفریننده زیبایی های بهار ، فصلی که چون فرا میرسد ایمان میاوریم به وجود بهشت برین ....

بهار فصل رویش سبزه‌ها و شکوفه‌هاست.بهار یادآور انتظار پائیز است.بهار نتیجه رنج زمستان است.بهار مقدمه محصول تابستان است.بهار را همه دوست دارند، چون کوه و دشت را ردای سبزی بر تن می‌کند.بهار شاخه‌های عریان درخت را می‌پوشاند.بهار نوعی معاد است، حیات دوباره، پایان مرگ، حشر بعد از مرگ و…بهار آغاز تحول است در طبیعت.بهار ممکن است در هر چیزی باشد.بهار قرآن ماه رمضان است.بهار اسلام، بعثت نبی مکرم اسلام است.بهار انقلاب ما هم دهه فجر است.بهار آرامش و شادی به همراه می‌آورد.بهار در یک جمله یعنی بهار.بعضی‌ها اسم دخترشان را بهار می‌گذارند، چون چهره‌اش زیباست.

انشا درباره بهار

بعضی‌ها سفرهاشان را در بهار تنظیم می‌کنند، چون همه جا زیباست.بعضی‌ها در بهار زندگی خود را آغاز می‌کنند، چون آغاز شکوفائی طبیعت است.بعضی‌ها قرآن را فقط در ماه مبارک رمضان ختم می‌کنند، چون بهار قرآن است.بعضی‌ها ایام دهه فجر را جشن می‌گیرند، چون بهار آزادی است.بعضی‌ها از بهار درس زندگی می‌گیرند، چون پس از مرگ، زنده شده.بعضی‌ها بهار را دوست دارند، چون کاسبی آنها روبراه می‌شود.بعضی‌ها از بهار بدشان می آید،‌ چون تعطیلی آنها زیاد است.بعضی‌ها در بهار بیشتر خدا را می‌شناسند، چون موسم پیدایش انواع گلهاست.بعضی‌ها هم بی خیال بهار هستند، چون بی خیال دنیا هستند.خلاصه هر کسی بهار را به گونه‌ای می‌بیند که می‌بیند.

انشا درباره بهار به زبان عادی و ادبی ، انشا درباره بهار به زبان ادبی

انشا درباره بهار (۷)

انشا درباره بهار شماره پنج

انشا درباره بهار – متن کوتاه ادبی درباره بهار

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان 

موضوع انشا : توصیف ادبی فصل بهار 

مقدمه : با نام خالق بهار انشای خود را آغاز میکنم به امید رسیدن بهاری حقیقی برای زمین 

 “بهار” جشن طبیعت است طبیعت زیبایی که آدمی را مسحور می‌کند به طوری که از سخن گفتن بازمانده و حرف هایش ناگفته در ژرفای جانش باقی می‌ماند.
“بهار” دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت و فروردین فصل جریان خون است در شاهرگ هستی، سال به پایان خود نزدیک می‌شود، روزها، ماه‌ها درپی هم می- گذرند و سالها از راه می‌رسند و این قصه که نامش زندگی است، همچنان ادامه دارد.
طبیعت پس از گذران دوره‌ای سرد و بی‌محصول، با آغاز بهار زنده شده و در واقع آفریده می‌شود پس انسان هم باید به عنوان یکی از مخلوقات الهی به همراه طبیعت به رستاخیز برخیزد.
همیشه بهاری باشیم.

انشا درباره بهار و نوروز ، انشا درباره بهار را توصیف کنید

انشا درباره بهار (۸)

انشا درباره بهار شماره شش

انشا درباره بهار – متن بلند و مفصل در مورد توصیف کامل بهار و نوروز و اتفاقاتی که در آن رخ میدهد.

برای پایه تحصیلی :  کودکان و نوجوانان

موضوع انشا : در فصل بهار چه اتفاقاتی رخ میدهد ؟

مقدمه : ما هر فصلی را به خصوصیت خود می شناسیم مثلا پاییز فصل رنگارنگ و برگ ریزان زمستان فصل سرما و سفیدی زمین و تابستان فصل باربرشدن درختان اما در این میان فصلی زیباتر از همه اینها وجود دارد که گلها و درختان از خواب بیدار می شوند، نوروز فرا می رسد شب می رود و مشعل خدایی می دمد این فصل، فصل زیبای بهار است که در آن گل ها غنچه می دهند و درختان شکوفه می دهند و هر جا پر از زیبایی و قشنگی طبیعت است زمین جان تازه می گیرد و حیوانات و انسان ها در بین خود جشن می گیرند.

پرنده های مهاجر که در زمستان کوچ کرده بودند دسته دسته پدیدار می شوند و هر وقت ما آنها را در آسمان مشاهده می کنیم زیبایی را بیشتر درک می نماییم

و هر جا می رویم قشنگی گل های بهاری را مشاهده می کنیم و در این میان ما باید از شهیدان راه اسلام تشکر کنیم و برای آنها دعا کنیم چون آن ها بودند که از سرزمین ما دفاع کردند و حال این شادی ها را برای ما خریدند…

وقتی که آخرین روزهای زمستان در حال گذشتن است همه مردم در انتظار فرارسیدن عید نوروز هستند و با خرید و خانه تکانی به استقبال عید نوروز میروند

برای ما خیلی مهم است که در لحظه تحویل سال و آغاز سال نو همه جای خانه تمیز و مرتب باشد.

بعضی ها آنقدر درگیر کارهای عید میشوند که فراموش میکنند در واقع این بهار است که با خود نوروز را می آورد و از آمدن بهار غافل میشوند

انشا درباره بهار

بله بهار فصل گل و جوانه است در این فصل مورچه ها از لانه هایشان بیرون می آیند و درب خانه هایشان را تمیز و مرتب میکنند و خاکهای اضافه که همراه باران بصورت گل و لای وارد لانه شده را بیرون می ریزند و کم کم شروع میکنند به جمع آوری آذوقه برای فصل پاییز و زمستان
با آمدن بهار هوا گرم و گرم تر میشود و کم کم باید لباسهای زمستانی را بشوییم و تا کرده و در گنجه قرار دهیم تابرای زمستان بعدی آماده باشند.
وقتی تعطیلات نوروز فرار میرسد همه به دیدار بزرگتر ها میروند و بعد از آن بزرگتر ها به بازدید کوچکتر ها میروند و این رسم بسیار خوبی است که ما از آن آداب احترام به بزرگتر را یاد میگیریم.

انشا درباره بهار

معمولا بزرگتر ها به بچه ها عیدی میدهند و بچه ها از گرفتن عیدی خیلی خوشحال میشوند
در فصل بهار و عید نوروز همه لباس نو به تن میکنند و بیشتر مردم خوشحال هستند ولی مانباید فراموش کنیم که قبل از عید به فقرایی که میشناسیم کمک کنیم تا آنها هم بتوانند لباس نو و آجیل و شیرینی بخرند و خوشحال شوند
بهار فصل چاقاله بادام و گوجه سبز است در اواخر فصل بهار زرد آلوها و بعضی میوه های دیگر میرسند و گندم زارها کمکم زرد میشوند و آماده درو کردن میشوند.

انشا درباره بهار

فصل بهار به ما چیزهای زیادی می آموزد که ما میتوانیم با دقت در طبیعت و همچنین دقت در آداب و رسوم نوروز آنها را یاد بگیریم
در فصل بهار بارانهای بهاری می بارد و ردوخانه ها پر از آب میشوند و گل آلود میشوند
در اواخر بهار فصل امتحانات فرا میرسد و در خرداد ماه همه ما سرگرم درس خواندن برای امتحانات آخر سال میشویم
تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای دوره کردن درسها است تا بتوانیم در پایان سال تحصیلی نمرات خوبی بگیریم و در آینده موفق باشیم.

انشا درباره بهار

در فصل بهار بچه گنجشکها به دنیا می آیند و میوه درختان توت میرسد و مردم در پارکها مشغول چیدن توت میشوند
ما باید در طول سال تحصیلی و مخصوصا در فصل بهار درس هایمان را مرور کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با خیال راحت تعطیلات تابستان را شروع کنیم
در فصل بهار روزها بلند میشوند و شبها کوتاه تر میشوند
مردم در این فصل کم کم کولر ها را راه می اندازند و در بعد از ظهرهای گرم و ساکت بهاری صدای کولر های آبی به گوش میرسد و به ما یاد آوری میکند که تابستان در راه است

انشا درباره بهار کودکانه ، انشا درباره بهار پایه ی ، انشا بهار

انشا درباره بهار (۹)

انشا درباره بهار شماره هفت

انشا درباره بهار – توصیف ادبی بهار و نشانه های الهی در زیبایی های آن

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : متن ادبی در مورد زیبایی های فصل بهار بنویسید ؟

مقدمه : انشای خود را با این سروده زیبا از سعدی آغاز میکنم :

بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار

خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار

بلبلان وقت گل آمد که بنالند از شوق

نه کم از بلبل مستی تو بنال ای هشیار

آفرینش همه تنبیه خداوند دل است

دل ندارد که ندارد به خداوند اقرار

خبرت هست که مرغان سحر می گویند

آخر ای خفته! سر از خواب جهالت بردار

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند.

چکاوک ها، هزار دستان و قمریان، نغمه ها و سرودهای فرح بخش و تازه سرمی دهند

و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خوانند.

بهار، پیام آور عشق و رویش است

و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است

و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان ها معرفت می یابد.

بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می شود.

با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم.

در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است

و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند

و با دگرگونی فصل ها نیز به جلوه گری قدرت بی پایانش می پردازد

تا شاید دلی به یاد او افتد و به شوق او بتپد و بر اثر تماشای جلوه هایش، اشک شوق از چشمی جاری شود.

اساسا جهان هستی، آینه دار خداست و جمال پروردگارش را به تماشا گذاشته است. به تعبیر زیبای حافظ:

مراد دل ز تماشای باغ عالم چیست؟                     به دست مردم چشم، از رخ تو گل چیدن

نتیجه گیری :

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است

که می توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. 

 

انشا بهار در راه است ، انشاء بهار ، انشا درباره بهار

انشا درباره بهار (۱۰)
انشا فصل بهار ، انشا توصیف بهار ، موضوع انشا بهار

همچنین بخوانید :

انشا عید نوروز | 7 انشا و تحقیق درباره تعطیلات عید نوروز و سال نو

انشا در مورد زمستان | 12 انشا درباره فصل زمستان برای پایه های مختلف

انشا در مورد پاییز | 7 انشا ادبی و توصیفی در مورد فصل پاییز برای پایه های مختلف

انشا یک روز برفی | 5 انشا در مورد برف و توصیف یک روز برفی

 انشا در مورد روز بارانی| 4 انشاء با موضوع باران و توصیف روز بارانی

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

انشا در مورد حضرت محمد | 5 انشا و تحقیق در مورد زندگینامه و تولد حضرت محمد

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

انشا اربعین | 4 انشا وتحقیق در مورد اربعین و پیاده روی برای کودکان و نوجوانان

انشا روز دانش آموز | 5 انشا و تحقیق در مورد 13 آبان روز دانش آموز

انشا در مورد محرم | 2 انشا با موضوع محرم و عاشورا (ع) برای دانش آموزان

انشا اول مهر | انشاء با موضوع اول مهر و شروع مدارس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل مانتو جلو باز | 33 مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت و سنتی

مدل مانتو جلو باز | 33 مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت و سنتی

از یک جایی به بعد انگار نسل مانتو های دکمه دار منقرض شده باشد همه مانتو ها تقریبا از انواع مدل مانتو جلو باز دوخته و تهیه شدند. هم در فصل تابستان مدل مانتو های جلو باز نخی و خنک و در فصل های پاییز و زمستان مانتو جلو باز هایی از جنس ضخیم تر . در این نوشته از دلبرانه ما 33 مدل مانتو جلو باز دخترانه مدل سنتی و اسپرت برای شما آماده کرده ایم که امیدورایم مورد توجه قرار گیرد.

مدل مانتو جلو باز اسپورت (۱)

مدل مانتو جلو باز

وقتی از لباس های دخترانه صحبت میکنیم منظومان لباس هایی است که از جهت رنگ و طرح ترکیبی با طراوت و شاداب تر یا مدل های جدید و جسورانه تری برخوردار هستند ، لباس های با رنگ های شاد ، لباس های گل گلی ، لباس هاس اسپرت و شیک و ساده دارای این ویژگی هستند ، در مورد مانتو های جلو باز موجود در بازار هم این نکته وجود دارد که اغلب آنها زنانه و خانمانه هستند اگر دنبال مدل مانتو جلو باز دخترانه هستید باید کمی ریسک کنید و برای انتخاب پارچه و طرح ظرافت ها و روحیات دخترانه را در نظر بگیرید .

مانتو جلو باز سنتی(۲)
مدل مانتو جلو باز اسپرت

چرا دختر ها ی جوان تیپ های اسپرت را تیپ های رسمی ترجیح میدهند؟

تیپ های اسپرت یا کژال تیپ های شاداب تر و راحت تری هستند ، در طراحی و دوخت مدل لباس های اسپرت تصنع کمتری وجود دارد ، همه چیز حالت طبیعی و راحت دارد ، به علاوه امکان رنگی رنگی پوشیدن ، استفاده از لباس ها و زیور آلات جوانانه در این سبک پوشش بیشتر است به راحتی با همه رنگ و مدل لباسی ست میشوند و حس جوانانه و تر و تازه تری به خانم های جوان میدهند.

مانتو جلو باز اسپورت (۳)
مدل مانتو جلو باز نخی

خوشبختانه در سال های اخیر توجه مردم بخصوص جوان تر ها به لباس های سنتی بیشتر شده است ، منظورم این است که همه دوست دارند لباس بته جقه دار بپوشند ، منظورم این است که توجه به سبک لباس پوشیدن خانم های ایرانی در گذشته مثل پوشیدن لباس های گلدار ، لباس های نخی ، مانتو های دامن دار و چیزی شبیه این ها دارد روز به روز گسترش پیدا میکند ، لباس ها و مانتو های سنتی نخی از جمله این لباس ها هستند. مثل مانتو تصویر زیر که در عین شیک بودن و دخترانگی اصیل و سنتی و منطبق بر عرف و فرهنگ ما نیز هست.

مانتو جلو باز اسپورت (۴)
مدل مانتو جلو باز جدید

مانتو های جلو باز هم انواع خنک و نخی تابستانه دارند و هم انواع شق و رق و ضخیم تر پاییزه مانتو پایین به گمانم برای فصل پاییز مناسب تر باشد ، مانتو های جلو باز پاییزه را میتوانید به جای پالتو و کاپشن و کت از روی مانتو های نخی بپوشید. حتی میتوانید این مدل مانتو ها را از روی جلیقه دامن یا جلیقه شلوار بپوشید و استایلی دخترانه و خاص برای خود بسازید.

مانتو جلو باز پاییزه (۵)
مدل مانتو جلو باز بلند

پوشش قریب به اتفاق خانم های ایرانی در گذشته لباس های " دامن " دار بوده است. اگر چه در پوشش محلی خیلی از نقاط ایران دامن های کوتاه با شلوار پوشیده میشده اما جزء دامن اغلب حذف نمیشده است .  همین حالا هم پوشیدن دامن به خانم های جوان حسی دخترانه و لطیف میدهد بخصوص پوشیدن مانتو های بلند با مانتو در عین پوشیدگی کامل خیلی شیک و جدید و خاص جلوه میکند .

مانتو جلو باز اسپورت (۶)
مدل مانتو جلو باز تابستانی

برای انتخاب مانتو های جلو باز تابستانه جنس های نخی و خنک قابل توصیه ترین انتخاب هستند ، اما اگر میخواهد مانتو جلو باز خاص و دخترانه تری داشته باشید به سراغ مانتو های نخی طرح دار سنتی یا گل گلی بروید و آن را با بلوز شلوار یا بلوز دامن یا سارافون بلند با طرح های ساده ست کنید . شما این ایده را می پسندید ؟

مانتو جلو باز اسپورت (۸)
مدل مانتو جلو باز دخترانه

وقتی صحبت از مانتو های جلو باز میشود قسمتی از جامعه به خاطر مانتو های جلو باز نازک و بدن نما و پوشش نامناسب زیر مانتو آن را مناسب خانم های جوان اصیل نمیدانند و یا معتقند این مدل مانتو ها با عرف و هنجار های اجتماعی سازگار نیست ولی با دیدن مدل های این نوشته مطمئن خواهید شد میتوان مدل مانتو های جلو باز ی تهیه کرد که در عین شیک بودن و دخترانه و اسپرت بودن همه هنجار های اجتماعی را در پوشش حتی بهتر از مانتو های معمولی حفظ کند.

مانتو جلو باز اسپورت (۷)
مدل مانتو جلو باز مجلسی

این مدل مانتو های جلو باز در صورتی که از یک پارچه شکیل و زیبا تهیه شود و با لباس های مناسبی ست شود می تواند یک انتخاب خوب به عنوان مانتو های جلو باز در مجالس و مهمانی ها حتی مهمانی های مختلط و مهمانی هایی باشد که شما در آنها نقش میزبانی داشته و مجبورید مدام در تکاپو و نشست و برخواست باشید.

مانتو جلو باز با دامن (۹)
مدل مانتو جلو باز شیک

فراموش نکنید اسپرت بودن به معنی این نیست که همه چیز در ساده ترین شکل خودش بدون نقش و نگار و تزیینات اضافه باشد . در مورد لباس های دخترانه همیشه کمی تزیینات دخترانه حتی اگر ظریف و به مقدار کم باشد روح شادابی و دخترانگی و ظرافت را بیشتر در پوشش شما نشان میدهند.

مانتو جلو باز اسپورت (۱۰)
مدل مانتو جلو باز 1397
مدل مانتو جلو باز 1398

مانتو جلو باز اسپورت (۱۱)

مانتو جلو باز را با چی بپوشیم؟

برای انتخاب لباس هایی که میتوانیم از زیر مانتو جلو باز بپوشیم گزینه های زیادی وجود دارند که بسته به سلیقه خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید :

زیر مانتو جلو باز چی بپوشیم ؟

  1. سارافون بلند : یکی از بهترین انتخاب ها ست کردن مانتو جلو باز اسپرت با سارافون بلند است ، در این صورت بهتر است یکی از این دو طرح دار و دیگری ساده انتخاب شوند . انواع سارافون ها با طرح ها دخترانه به همراه کی
  2. جلیقه و دامن : این انتخاب که خیلی هم شیک و خاص پسند است بیشتر مناسب پاییز بوده و برای شرکت در مهمانی ها و دور همی های بیرون از خانه گزینه بی نظیری محسوب میشود. در صورت انتخاب این استایل حتما سری به مدل های چهار خانه جلیقه و دامن بزنید . بهترا است این تیپ را با کفش و کیف رسمی و خانمانه تکمیل کنید .
  3. جلیقه و شلوار: این استایل نسبت به جلیقه و دامن کمی پسرانه تر است و انتخاب جسورانه تری محسوب میشود در این صورت جلیقه و دامنی انتخاب کنید که کاملا سایز شما باشد نه گشاد و نه زیادی تنگ و ترجیحا از یک مانتو اسپورت و ساده یا طرح دار دخترانه بلند از روی آن استفاده کنید. این تیپ با یک بوت دخترانه کامل میشود.
  4. مانتو جلو باز را با چی ست کنیم ؟

  5. شومیز و شلوار : یک انتخاب خیلی دخترانه انتخاب یک شومیز حریر با یک شلوار پارچه ای ست یا شلوار جین است این تیپ را میتوانید با انواع مانتو جلو باز امتحان کنید . در صورت انتخاب شومیز حتما از کیف و کفش رسمی استفاده کنید .
  6. بلوز گل گلی و شلوار جین : این انتخاب دخترانه و شاد را حتما با یک مانتو جلو باز ساده و اسپرت امتحان کنید که معرکه است ، یک بلوز گل گلی یقه دار و آستین مچی با شلوار جین آبی که بهتر است با کتانی یا کیف و کفش اسپرت ست شوند.
  7. بلوز و دامن بلند :  به عنوان بلوز میتوانید یک زیر سارافونی را با دامن ست آن رنگ و ساده بپوشیدم اینطوری مانتو جلو باز شما روی یک زمینه به رنگ ساده جلوه بیشتری پیدا میکند و از شلختگی و شلوغی زیاد در ظاهر شما جلوگیری میشود.
  8. تونیک بلند با ساپورت : اگر میخواهید از ساپورت کنار مانتو جلو باز استفاده کنید مهم تر از هر چیزی کمی محافظه کاری در رعایت هنجار های اجتماعی و عرف پوشش است در این صورت حتما از انواع ضخیم ساپورت یا جوراب شلواری به همراه سارافون ، دامن ، یا تونیک های بلند استفاده کنید .

مانتو جلو باز جدید (۱۲)

مدل مانتوی جلو باز 2019

مانتو جلو باز اسپورت (۱۳)
مدل مانتو جلو باز دخترانه 2019
مدل مانتو جلو باز دخترانه 2018

مانتو جلو باز اسپورت (۱۴)
مدل مانتو جلو باز 97
مدل مانتو جلو باز 98
مدل مانتو جلو باز 99

مانتو جلو باز اسپورت (۱۵)
مدل مانتوهای جلو باز 98
مدل مانتو جلو باز تابستانی 99

مانتو جلو باز اسپورت (۱۶)

مانتو جلو باز
مانتو جلو باز اسپرت

مانتو جلو باز اسپورت (۱۷)
مانتو جلو باز با ساپورت
مانتو جلو باز به انگلیسی

مانتو جلو باز اسپورت (۱۸)
مانتو جلو باز در تهران
مانتو جلو باز اینستاگرام

مانتو جلو باز اسپورت (۱۹)
مانتو جلو باز تابستانی
مانتو جلو باز 97

مانتو جلو باز سنتی (۲۰)
مانتو جلو باز جدید
مانتو جلو باز بازیگران

مانتو جلو باز اسپورت (۲۱)
مانتو جلو باز فیس بوک
مانتو جلو باز facebook
مانتو جلو باز instagram

مانتو جلو باز اسپورت (۲۲)
مانتو جلو باز 1399
مدل مانتو جلو باز 1398

مانتو جلو باز اسپورت (۲۳)
مانتو جلو باز 2018
مانتو جلو باز 2017

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۱)
مانتوهای جلو باز 2018

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۲)
عکس مانتو جلو باز 2019

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۳)
مانتو بلند جلو باز 2020

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۴)
مانتو جلو باز 97

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۵)
مانتو جلو باز 98

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۶)
مانتو جلو باز 99

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۷)
مانتو جلو باز جدید 98

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۸)
مانتوهای جلو باز 99

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۹)

مدل مانتو جلو باز دخترانه اسپرت سنتی 

 

مدل مانتو جلو باز دخترانه (۱۰)

در جمع آوری تصاویر نوشته بالا از صفحات اینستاگرامی برند سنجاقک و انار گل استفاده شده است .

جهت رعایت کپی رایت :)))

همچنین بخوانید :

مانتو جلو باز | 25 مدل مانتو آستین کیمونوجلو باز + آموزش دوخت

الگوی مانتو جلو باز | انواع مدل های مانتو جلو باز دخترانه + الگو

مانتو جلو باز پاییزه | 25 مدل مانتو ی جلو باز شیک دخترانه مناسب پاییز

مانتو کیمونو جلو باز | 30 مدل مانتو کیمونو جلو باز شیک تابستانه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

تزیین خرما | 30 عکس تزیین خرما زیبا برای مراسم ختم و ماه رمضان

تزیین خرما | 30 عکس تزیین خرما زیبا برای مراسم ختم و ماه رمضان

این نوشته از دلبرانه در مورد تزیین خرما است ، خرما این میوه کهن و شگفت انگیز که بارها نام آن در قرآن آمده است زینت بخش بسیاری از سفره و مراسمات ایرانی و اسلامی است ، خرما در کنار زولبیا و بامیه قابل توصیه ترین و مفید ترین غذا برای افطاری ست و در مجالسی مثل مجلس ختم و ترحیم کام تلخ عزادارن را شیرین امیکند ، همچنین در سفره های و آیین های مذهبی مثل روضه ها اغلب در کنار چای دلچسب روضه سرو میشود و در مزار رفتگان ، بازماندگان را به خواندن فاتحه ای دعوت میکند .

تزیین خرما (۱)

تزیین خرما (۲)

تزیین خرما

برای تزیین خرما با توجه به شکل و فرم آن روش های مختلفی وجود دارد ما در این نوشته سعی میکنیم به بعضی از آنها اشاره کنیم .

تزیین خرما (۳)
تزیین خرما برای مراسم ختم
تزیین خرما مجلسی

طرز تهیه توپ های خرمایی

مثلا در شکل پایین خرما ها به صورت توپک های خوشمزه آغشته با انواع مغزیجات آماده شده . حتما میدانید برای تهیه این توپک ها باید :

  1. اول آنها را تمی بشویید و پوست بکنید و از هسته جدا کنید و خوب له کنید ( با دست )
  2. بعد به آن هل ، گلاب، پودر نارگیل و اگر دوست داشتید گردو خورد شده بزنید و خوب ورز بدهید .
  3. بعد با آنها را به توپ ها گرد کوچک درست کنید . (بهتر است خیلی بزرگ نباشد کمی بزگتر از یک خرما معمولی)
  4. و در موادری که دوست دارید مثل پودر پسته و بادام ، پورد نارگیل های رنگی و کنجد بغلتانید.
  5. اینطوری یک خرمای رنگارنگ و خوشمزه دارید . که پس از چیدن در دیس حسابی زیبا و اشتها برانگیز خواهد شد.

برای این که خرما های مجالس و یا سفره افطار شما از سادگی در بیاید استفاده از روش خرما های توپی به خاطر رنگی رنگی بودن و در کنار هم قرار گرفتن طعم خرما و آجیل عالی خواهد بود.

تزیین خرما (۴)

تزیین خرما با پودر نارگیل

تزیین خرما برای ختم
تزیین خرمای مراسم ختم

تزیین خرما (۱۵)

تزیین خرما برای مراسم ختم
تزیین خرما برای مجلس ختم

تزیین خرما (۱۶)

 

تزیین خرما به شگل گل

این هم یک ایده عالی و زیبای دیگر برای نزیین خرما به شکل گل ، برای این کار :

  1. خرما را با دقت تمیز کنید .
  2. هسته آن را خارج کنید .
  3. آن را به 4 یا 5 یا 6 قسمت به شکل گل باز کنید.
  4. این کار را با دقت بدون این که پره ها از خرما جدا شوند انجام دهید.
  5. بعد روی هر پر عدد بادام پوست کنده قرار دهید .
  6. در مرکز گل از شکلات های ریز یا مغزی آجیل یا پسته و کنجد و یا یک غنچه گل محمدی استفاده کنید .
  7. برای برگ ها خرما را به دو قسمت تقسیم کرده و روی آن به شکل رگبرگ خلال پسته بچینید.

تزیین خرما (۵)

تزیین کردن خمیر
تزیین خرما وحلوا

از این خرما هایی که به شکل گل تزیین شده اند میتوانیم برای تزیین دیس های خرما ساده یا پر شده با مغز گردو استفاده کنیم .

تزیین خرما (۶)
تزیین خرما برای افطار
تزیین خرمای افطار

شکل زیر یک نمونه زیبا از چیدن خرما درون دیس به شکل منظم و سپس تزیین آن به وسیله خرما هایی است که به روش بالا به شکل گل در آمده است. اینطوری هم دیس خرما شما زیبا و شکیل خواهد بود و هم حتی خرما های تزیین شده قابل خوردن هستند و چیزی اسراف نمی شود.

تزیین خرما (۸)
تزیین خرما و حلوا
www.تزیین خرما

در تزیین این دیس خرما از هر دو روش بالا یعنی هم روش توپک های خرمایی و هم روش خرما به شکل گل استفاده شده است که نتیجه کار بسیار زیبا و دلنشین و رنگارنگ از آب در آمده است.

تزیین خرما (۱۰)
تزیین خرما 2018
تزیین خرما 98

در ادامه تزیین چند مدل دیس خرما که به روش های بالا تزیین شده اند را خواهید دید .

تزیین خرما (۷)

تزیین خرما افطار
تزیین خرما افطاری

تزیین خرما (۹)
تزیین خرمای افطار
تزیین خرمای افطاری

تزیین خرما (۱۱)
تزیین خرما برای افطار
تزیین خرما سفره افطار

تزیین خرما (۱۲)
تزیین خرما برای افطاری
تزیین خرما برای افطار

تزیین خرما (۱۳)
تزیین خرمای سفره افطار
تزیین خرما برای سفره افطار

تزیین خرما (۱۴)

تزیین خرما برای مراسم ختم
تزیین خرما و حلوای ختم

تزیین خرما (۱۷)
تزیین خرما مجلس ختم
تزیین خرما براى ختم

تزیین خرما (۱۸)

 

تزیین خرما به شکل اناناس

یک روش دیگر که بیشتر مراسم افطار و زیبایی بیشتر آن توصیه میشود تزیین خرما به شکل آناناس است برای این کار :

  1. خرما ها را تمیز کنید، هسته ها را جدا کرده و درون آن خرما بگذارید (اختیاری)
  2. سر یک آناناس تازه را با دقت جدا کنید
  3. یک استفنج به شکل استوانه نصف شده تهیه کنید و و آن را با کاغذ آلومینوم یا فویل بپوشانید.
  4. در دیسی که میخواهید خرما تزیین کنید است اسفنج را قرار دهید
  5. خرما های گردویی را به کم خلال دندان دانه دانه و با دقت درون اسفنج فرو کنید.
  6. بهتر است تزیین را کناره های ظرف شروع کنید و کم کم به سمت روی آناناس بیایید.
  7. پس از اتمام کار با دقت به کمک چند خلال دندان سر آناناس را به تنه وصل کنید.

تزیین خرما (۲۵)

چیدن خرما در ظرف به شکل آنانانس 

این هم نتیجه نهایی تزیین خرما به شکل آناناس در سفره افطار ، روش خوبی که هم زیباست هم چیزی در آن اسراف نمی شود.

تزیین خرما (۲۶)

خرما با خمیر دور پیچ
خرما با خمیر یوفکا

 

تزیین خرما (۱۹)

تزیین خرما با خمیر 

مواد لازم برای خمیر دورپیچ خرما :

  1. آرد ۵/۱ پیمانه
  2. خرما ۱۲۵ گرم
  3. گردو ۴/۱ پیمانه
  4. کره ۲/۱ پیمانه
  5. پودر قند ۴/۱ پیمانه
  6. زرده تخم مرغ ۱ عدد
  7. شیر ۴/۱ پیمانه

طرز تهیه خرما با دور پیچ خمیر :

  1. برای شروع تهیه دست پیچ خرما کره و پودر قند را با هم مخلوط کنید با همزن بزنید تا کاملا لطیف شود
  2. بعد زرده و وانیل را اضافه کنید شیررا کم کم اضافه کنید
  3. در آخر آرد را الک کنید هم بزنید تا کاملا لطیف شود ولی زیاد ماساژ ندهید چون روغن می اندازه.
  4. هسته خرمارو دربیاورید جاش مغز گردو بذارید.
  5. خمیر را لای کاغذ روغنی باز کنید به قطر ۳ میلی و به شکل مربع برش بزنید
  6. بعد خرما را لای خمیر بذارید و بپیچید
  7. یا اینکه خمیر رو لای کاغذ که باز کردید به کمک چاقو به صورت نوارهای باریک در بیارید به صورت به علاوه  دور خرما بگیرید
  8. یا یک مربع کوچک از خمیر ببرید و طوری که سر و ته خرما پیدا باشد در آن بپیچید ، قنداق کنید
  9. بذارید توی سینی فر و روش مخلوط زرده تخم مرغ و شیر بزنید و با شکلات چیپسی تزیین کنید
  10. در فر با حرارت ۱۴۰ درجه سانتی گراد به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید تا روش طلایی شود
  11. البته اگر به صورت نوار دور خمیر گرفتید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تو فر باشه بهتره.
  12. بعد از پخت خرماها رو داخل ظرف موردنظر بچینید و نوش جان کنید.

 

تزیین خرما (۲۰)
خرما با روکش خمیری

تزیین خرما (۲۱)
خرما با روکش خمیر

خرما در قرآن 

کلمه نخل و نخیل در 20 آیه از قرآن کریم آمده است، در هشت آیه نخل به تنهایی ذکر شده و در 12 آیه دیگر در جمع میوه‌هایی مانند زیتون، انار و انگور، ذکر شده است، افزون بر کلمه نخل نام نوعی درخت خرما به نام (لینه) در سوره «حشر آیه 5» آمده است، از رطب در سوره «مریم آیه 25» نیز یاد شده است، در سوره «نحل آیه 67» نوشیدنی فرآهم شده از خرما به عنوان رزق نیکو یاد شده است، قرآن کریم آدمیان را به اندیشه در خوشه‌های به هم پیچیده خرما و گونا‌گونی انواع آن فرا خوانده است (سوره رعد آیه4، انعام آیه 99، ق آیه 10)، همچنین از انسان‌ها خواسته شده از اسراف و زیاده روی جلوگیری کنند (سوره انعام‌آیه 141)، قرآن کریم باغ‌های سر سبز خرما را از آیات الهی ذکر می‌کند (سوره یس آیه 34) و از خرما به عنوان میوه‌ای بهشتی نام می‌برد.

تزیین خرما (۲۲)

خرما شکلاتی

آموزش تزیین خرما با شکلات 

اگر طعم شکلات را در کنار خرما می پسندید میتوانید برای تزیین خرما از شکلات کمک کرده و خرما های شکلاتی یا با تزیین شکلات بسازید برای این کار :

  1. ابتدا خرما ها را شکاف داده هسته را خارج نموده وداخل آن یک عدد بادام یا گردو قرار می دهیم.
  2. در ظرفی شکلات (تلخ یا شیرین به دلخواه ) روغن و دارچین را مخلوط نموده به روش بن ماری شکلات را ذوب میکنیم
  3. سپس خرماهای آماده شده را داخل ظرف شکلات زده و خوب کاور میکنیم تا کاملا با شکلات پوشش داده شوند
  4. همه خرماهارا شکلاتی نموده روی کاغذ روغنی میگذاریم تا کمی سفت شوند.
  5. کمی که سفت شدند پودر بادام و پسته یا پودر نارگیل و کنجد می پاشیم.
  6. به مدت 2 ساعت (یا تا زمانی که کاملا سفت شوند )در یخچال گذاشته تا کاملا اماده شوند.
  7. میتوانید فقط از شکلات ذوب شده به شکل زیر تنها برای تزیین خرما استفاده کنید.
  8. استفاده از شکلات شیری ذوب شده در کنار شکلات کاکائویی و تزیین دور رنگ باعث زیبا تر شدن خرما ها میشود.

تزیین خرما (۲۳)

خرما شکلات پیچ
خرما با روکش شکلات

تزیین خرما (۲۴)

چیدن خرما

تیم هم یک ایده کم خرج و کم زحمت در مورد تزیین خرما در ان روشن فقط هر خما درون یک کاغذ شیرینی کوچک قرار داده شده که پس از برداشتن دست ها شیره ای نشود و احتیاجی به بشقاب و پیش دستی در پذیرایی هم نباشد این روش بخصوص در هنگام پذیرایی در مزار بسیار کاربردی است .

تزیین خرما (۲۷)
چیدن خرما در ظرف

تزیین خرما (۲۸)
چیدن خرما مجلسی
چیدن خرما در دیس

تزیین خرما (۲۹)
چیدن خرما برای سفره افطار
طرز چیدن خرما

خواص خرما در نگاه ائمه

  • پیامبر خدا (ص): برشما باد برنی (نوعی خرما )،چرا که خستگی را می برد ،دربرابر سوز سرما گرمی می دهد دربرابرگرسنگی سیرمی کند و درآن هفتاد ودوباب شفااست .
  •  امام علی (ع) :  خرما بخورید ؛چرا که شفای دردها درآن است .
  • پیامبر خدا(ص):خرمای برنی شیطان را به دیوانگی می افکند ؛پشت را قوی می سازد ؛برتوان جنسی می افزاید ؛انسان را از شیطان دور می سازد ؛غذا را هضم میکند ؛درد را می برد ودهان را خوشبو می سازد .
  • پیامبر خدا (ص) : خرما چه خوش سحری است

تزیین خرما (۳۰)

حالا که صحبت خرما شد بد نیست کمی در مورد این میوه شگفت انگیز پربرکت بیشتر بدانید ، در ویکی پدیا در مورد خرما آمده است :

آنچه در مورد خرما نمیدانید

خُرما (نام علمی: Phoenix dactylifera) یا رطب گیاهی تک‌لپه‌ای و گرمسیری جزو تیره نخل‌ها است که میوه‌اش خوراکی و دارای هسته‌ای سخت و پوست نازک و طعم شیرین که به شکل خوشه‌ای بزرگ از شاخه آویزان می‌گردد و برگ‌های آن بزرگ است. ارتفاع نخل به ۱۰ تا ۲۰ متر یا بیشتر می‌رسد.

مراحل به بار نشستن درخت خرما یا همان نخل

  1. مرحله یک به میوهٔ نرسیده خرما، «خارَک» یا «خرک» یا کنگ (و در زبان عربی، «حبابوک») گفته می‌شود.
  2. مرحله دو در زبان محلی به آن (خلال) می گویند که میوه خرما به صورت کامل ولی با رطوبت بیشتر و اکثرا به رنگ زرد یا قرمز هست و از این مرحله به بعد قابل مصرف می‌شود
  3. مرحله سه (رطب) مرحله قبل از رسیدگی کامل خرماست که رطوبت بیشتر و قند کمتری نسبت به خرمای کاملاً رسیده دارد.
  4. مرحله چهار خرمای کامل یا در زبان عربی (تمر) است که که میوه کاملاً رسیده و با رطوبت و قند فراوان دارد در این مرحله بستگی به نوع درخت خرما این میوه از رنگهای نارنجی تا قرمز پرنگ و سیاه می‌باشد
  5. مرحله پنج در زبان محلی عربی (دیری) به آن می گویند اگر هنوز میوه تا این مرحله چیده نشده است خرما به صورت خیلی کم آب وخشک هس و به صورت جمع شده می‌باشد که قابلیت نگهداری بلند مدت بدون خرابی رو دارد.

خرما میوه کهن

میوه خرما جزو میوه‌های سته می‌باشد یعنی تمام قسمت بریکاری آن گوشتی و حاوی مواد غذایی است. خرما از دورانِ باستان در رژیم غذایی انسان وجود داشته‌است و یکی از قدیمی‌ترین میوه‌های کشت شده توسط انسان بوده‌است

خرما در ایران 

مصرف سرانه خرما در ایران ۷ کیلوگرم است که میانگینی از مصرف سرانه ۲۵ کیلوگرمی استان‌های جنوبی و ۱ کیلوگرمی سایر استان‌ها می‌باشد. در ایران به‌طور سالانه، ۱ میلیون تن خرما تولید می‌شود که عمده مصرف داخلی آن در ماه رمضان صورت می‌گیرد. از میان محصول خرمای هر سال ایران، ۱۰ درصد برای صادرات به کشورهای دیگر اختصاص می‌یابد، ۵۰ درصد به مصرف داخلی می‌رسد و ۴۰ درصد هم در مراحل مختلف برداشت محصول، ضایع‌شده و از بین می‌روند.

 

همچنین بخوانید :

تزیین زولبیا بامیه | 35 ایده زیبا و ساده برای تزیین بامیه زولبیا و خرما افطار

تزیین نون و پنیر و سبزی | 40 مدل تزیین نان و پنیر سفره افطار و و سفره عقد

انواع سوپ | 15 طرز تهیه سوپ های خوشمزه + 60 عکس تزیین سوپ

تزیین آش | 70 مدل زیبای تزیین آش + آموزش چند روش ساده تزیین آش

تزیین حلوا | 70 عکس از مدل های زیبا و جدید تزیین حلوا 

تزیین شله زرد | 70 مدل تزیین شله زرد + نکته های یک شله زرد درجه یک

تزیین شیر برنج | 25 مدل تزیین شیر برنج مجلسی با گل محمدی دارچین زعفران

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو کیمونو جلو باز | 30 مدل مانتو کیمونو جلو باز شیک تابستانه

مانتو کیمونو جلو باز | 30 مدل مانتو کیمونو جلو باز

مدل مانتو کیمونو جلو باز یکی از بهترین گزینه های برای مانتو های نخی و خنک تابستانه است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارد . ما نیز در این نوشته از دلبرانه 30 مدل متنوع از نظر طرح و رنگ را به شما معرفی میکنیم که به علت سادگی زیاد در دوخت میتوانید خودتان دست به کار شوید و برای تابستان آماده کنید .

مانتو کیمونو جلو باز (۱)

مانتو کیمونو جلو باز

مانتو های کیمونو یا آستین کیمونو بیشتر مناسب فصل تابستان هستند چرا که مدل این مانتو ها هم در تنه و هم آستین آزاد و گشاد است و این باعث خنکی بیشتر در فصل تابستان خواهد شد . همینطور که می بینید این مانتو ها بیشتر از جنس های خنک و نخی تهیه شده اند که راحتی بیشتری در فصل تابستان داشته باشد .

مانتو کیمونو جلو باز (۲)

مدل مانتو کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۳)

الگوی مانتو کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۴)

الگو مانتو کیمونو جلو باز

فرم این مانتو ها با توجه به گشاد و راحت بودن کاملا مناسب خانم هادر مهمانی های مختلط و همینطور در هنگام میزبانی است چرا که تنگی و کوتاهی مانتو گاهی باعث معذب شدن و دست و پا گیری میشود . که این مدل مانتو ها این مشکل را ندارند .

مانتو کیمونو جلوباز (۵)

اموزش مانتو کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۷)

مانتو آستین کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۶)

مدل مانتو آستین کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۸)

مانتو آستین کیمونو جلو باز

برای مانتو های خنک و تابستانه رنگ های روشن مناسب ترند هم به این جهت که باعث خنک شدن و جذب کمتر نور میشود و هم این که در واقع رنگ های روش با روح لطیف و شاداب فصل تابستان هماهنگی بیشتری دارد ، مانتو سفید تابستانه مدل کیمونو جلو باز همه ویژگی های مورد نظر برای فصل های گرم را دارد.

مانتو کیمونو جلوباز (۹)

مدل مانتو کیمونو جلو باز شیک

مانتو کیمونو جلوباز (۱۰)

عکس مانتو کیمونو جلو باز

مانتو کیمونو جلوباز (۱۱)

مانتو کیمونو جلو باز تابستانه

مانتو کیمونو جلوباز (۱۲)

مانتو آستین کیمونو جلو باز نخی خنک

حالا که صحبت از مانتو های تابستانه شد بد نیست بیشتر در مورد مدل ها و جنس ها و طرح های مناسب تابستان بدانیم ، در نگارش این مطلب از سایت خوب چی بپوشم استفاده شده است . جهت رعایت کپی رایت : )))

مانتو کیمونو جلوباز (۱۳)

مدل جدید مانتو آستین کیمونو جلو باز

تابستان مانتو چی بپوشم؟

مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌های خانم‌های ایرانی است که اهمیت ویژه‌ای بین ما دارد. اما انتخاب درست و یا نادرست آن با توجه به قد و فرم اندام، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی استایل، و در نتیجه نحوه تفکر دیگران نسبت به ما داشته باشد. در این مطلب راهکارهایی برای خرید مانتو مناسب تابستان به شما ارائه خواهیم کرد.

مانتو کیمونو
مانتو کیمونو آستین یه تیکه

مانتو کیمونو جلوباز (۱۴)

مانتو کیمونو تابستانی
مانتو کیمونویی

مانتو های رنگ روشن استفاده کنید

رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های تیره گرمای بیشتری جذب می‌کنند و باعث آسیب رسانی به پوست و بدن می‌شوند. در ماه‌های گرم سال از مانتوهایی با جنس نرم و رنگ‌های ملایم و روشن استفاده کنید.

مانتو کیمونو جلوباز (۱۵)

مانتو کیمونو حریر
مانتو کیمونو مجلسی

مانتوهای تنگ نخرید

مانتوهای تنگ و جذب باعث ایجاد فشار به پوست و افزایش تعریق در بدن می شوند و عرق را روی بدن نگه می دارند. به علت نبودن فضای کافی بین مانتو و پوست بدن، این مانتوها باعث آسیب رسیدن به پوست و ایجاد التهاب‌های پوستی در دراز مدت می‌شوند.

مانتو کیمونو جلوباز (۱۶)

مانتو کیمونو سنتی
مانتو کیمونو جلو باز

مانتو سبک و نخی بخرید

لباس بیرون و مانتوهایی که از نخ و الیاف طبیعی هستند جریان هوا را راحت‌تر از تار و پود پارچه عبور می‌دهند و خنک‌تر هستند. برندهای زیادی هستند که توجه ویژه‌ای به طراحی و تولید مانتوهای نخی و تابستانه می‌کنند. تعدادی از این برندها از الیاف طبیعی و پارچه‌های نخی در مانتوهای خود استفاده می‌کنند و با قیمت مناسب و با تنوع بسیار بالا عرضه می‌کنند. مانتوهای پنبه‌ای مناسب فصل گرما هستند چون حرارت را به راحتی عبور می‌دهند. پارچه‌های نخی به راحتی شسته و لگه گیری می‌شوند و بوی عرق در آن‌ها باقی نمی‌ماند اما به راحتی چروک می‌شوند و اتوی زیادی لازم دارند که باعث می‌شود به سرعت کهنه شوند.

مانتو کیمونو جلوباز (۱۷)

مانتو کیمونو جدید

کیفیت را فدای قیمت نکنید

توصیه می کنیم اگر در این فصل قصد خرید چند مانتو دارید، تعداد کمتر اما با کیفیت و جنس مناسب تر تهیه کنید. لباس پوست دوم شماست به آن بها دهید، این روز ها برند های ایرانی مانتو هایی با قیمت مناسب تر نسبت به برند های خارجی و ترک می کنند.

مانتو کیمونو جلوباز (۱۸)

مانتو کیمونو 2018
مانتو کیمونو 2019

مانتوی مناسب برای پوست تیره

کسانی که پوست تیره دارند باید لباسی را انتخاب کنند که با رنگ‌های تیره تضاد داشته باشد. این تضاد، چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می‌گردد. رنگ‌های صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن به این افراد توصیه می‌شود. رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای تیره، فیروزه‌ای، سبز یشمی و قرمز تیره نیز مناسب این افراد نیست. اما از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره معمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی‌توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آن‌ها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایید.

مانتو کیمونو جلوباز (۱۹)

مدل مانتو کیمونو 2018
مدل مانتو کیمونو 2019

مانتوی مناسب برای پوست روشن

رنگ ‌هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوست آن‌ها تضاد داشته باشد. رنگ‌هایی مثل آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ، آبی سیر به این افراد توصیه می‌شود و رنگ‌های قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید مناسب آن‌ها نیست. در این گروه بطور کلی باید از رنگ های خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید. به کارگیری رنگ‌های گرم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

مانتو کیمونو جلوباز (۲۰)

مانتو کیمونو 97
مانتو کیمونو 98

مانتوی مناسب برای پوست

افرادی که رنگ پوست‌شان نه تیره است نه روشن، می‌توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آن جایی که هر دو رنگ روشن و تیره می‌تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می‌توان استفاده کرد. رنگ‌های پیشنهادی برای این افراد بژ، آبی، سورمه‌ای، گندمی، مشکی، صورتی است اما رنگ‌های سبز، بنفش، قهوه‌ای تیره و قرمز و رنگ های نزدیک پوست توصیه نمی‌شود.

مانتو کیمونو جلوباز (۲۱)

مدل مانتو کیمونو 98
مدل مانتو کیمونو 99

مانتو کیمونو جلوباز (۲۲)

انواع مانتو کیمونو 99
مدل مانتو کیمونو جدید 98

مانتو کیمونو جلوباز (۲۳)

مدل مانتو استین کیمونو 98
مدل مانتو کیمونو سال 97

مانتو کیمونو جلوباز (۲۴)

مانتو آستین کیمونو
مانتو آستین کیمونو جدید

مانتو کیمونو جلوباز (۲۵)

مانتو آستین کیمونو تابستانی
مانتو استین کیمونویی

مانتو کیمونو جلوباز (۲۶)

مانتو استین کیمونو نخی
مانتو آستین کیمونو مجلسی

مانتو کیمونو جلوباز (۲۷)

مانتو آستین کیمونو جلو باز
مانتو کیمونو آستین یه تیکه

مانتو کیمونو جلوباز (۲۸)

مانتو آستین کیمونو حریر

مانتو کیمونو جلوباز (۳۰)

مانتو آستین کیمونو

مانتو کیمونو جلوباز (۲۹)

مدل مانتو استین کیمونو 98

مانتو کیمونو جلوباز (۳۱)

 

 همچنین بخوانید :

مانتو کیمونو | 30 مدل مانتو آستین کیمونو جلو باز + الگو و آموزش دوخت ساده

مانتو آستین کیمونو | 25 مدل مانتو آستین کیمونوجلو باز + آموزش دوخت

انواع مدل مانتو عبایی جلو باز عربی دخترانه کالکشن 2017

مانتو جلو باز پاییزه | 25 مدل مانتو جلو باز شیک دخترانه مناسب پاییز

الگوی مانتو جلو باز | انواع مدل مانتو جلو باز دخترانه + الگو

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان