مدلو

مدل لباس مانتو و چادر، دکوراسیون و جهیزیه،مدل آرایش، آشپزی و گالری عکس

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

گیفت حنابندان | 40 مدل گیت نمدی و دست ساز حنابندون جدید

گیفت حنابندان | 40 مدل گیت نمدی و دست ساز حنابندون جدید

اگر دنبال ایده های شیک و جدید گیفت حنابندان برای مراسم حنانبدان هستید در این نوشته از دلبرانه ما برای شما 40 مدل جدید و متفاوت گیفت های نمدی و غیر نمدی مناسب مراسم حنابندون در نظر گرفته ایم که به همراه مطالب و تصاویر آموزشی تقدیم حضور شما می میکنیم با ما همراه باشید .

گیفت حنابندان (۱)

گیفت حنابندان نمدی

همانطور که میدانید حنابندان یک مراسم اغلب زنانه است که در آخرین شبی که عروس خانم خانه پدرش است برگزار میشود در این مناسبت برای شگون روی دست و پای عروس و داماد حنا می گذارند ، همانطور که میدانید حنا دارای مفهوم و نماد های زیبا و خوش یمنی است ، بعضی ها دوست دارند یادگاری های زیبایی متناسب با مراسم حنابندان یا حنابندون تهیه کنند و در اختیار مهمان ها قرار دهند تا به عنوان یادگار از این شب به یادماندنی داشته باشند. به این هدایای کوچک و یادگاری در مراسمات اصطلاحا گیفت GIFT میگویند .

گیفت ولنتاین | 50 مدل گیفت ولنتاین بامزه و متنوع Valentine gift

گیفت شب یلدا | 55 مدل گیفت شب یلدایی + آموزش ساختن گیفت نمدی یلدا

گیفت عید نوروز | 50 مدل گیفت نوروز + آموزش ساخت گیفت نمدی عید

ما قبلا در چند نوشته چند مدل گیفت برای مناسبت های مختلف آموزش داده ایم که لینک آنها در پایین می بینید ، این نوشته مختص گیفت های زیبا و جدیدی برای مراسم حنابندان عروس است ، امیدوارم مفید واقع شود.

گیفت حنابندان (۲)
گیفت حنابندان عروس

خوب بیایید یکی یکی ایده های جدید و زیبای ساخت گیفت حنابندان را با هم بررسی کنیم . چون نماد اصلی مراسم حنابندان حنا است خوب است از گیفت هایی به رنگ قهوه ای تیره برای ساخت گیفت ها استفاده کنید ، میتوانید از خود حنا که با آب به صورت یک خمیر انعطاف پذری درمیاید شکل هایی به صورت گل یا قلب بسازید و با گل و روبان تزیین کنید ، یا مثلا از نمد به رنگ قهوه ای سوخته برای ساخت گیفت های زیبا استفاده کنید یک مورد دیگر که نمونه های شیکی از آن را در این نوشته می بینید استفاده از دانه های آسیاب نشده قوه در ساخت گیفت هایی به شکل قلب و سپس تزیین آن است .

گیفت حنابندان (۳)
گیفت حنابندان با نمد

گیفت حنابندان (۴)

گیفت حنابندان جدید

گیفت حنابندان (۵)

گیفت حنابندان

گیفت حنابندان (۶)

مدل گیفت حنابندان

گیفت حنابندان (۳۲)

اموزش گیفت حنابندان

اما ایده دیگر استفاده از نمد به رنگ قرمز است ، در فرهنگ ما ایرانی ها اغلب موارد رنگ مورد استفاده برای دوخت لباس عروس خانم در حنابندان قرمز است ، یک جور هایی برعکس سفید که رنگ عروسی است ، قرمز هم رنگ حنابندان است ، به همین خاطر بهتر است برای ساخت گیفت حنانبدان چه نمدی چه غیر نمدی از المان هایی به رنگ قرمز استفاده کنید .

این یک نمونه گیف قرمز برای حنابندان است که یک قلب سرخ کنار یک کارت پستال فانتزی قرار گرفته است روی این کارت پستال میتوانید یک متن کوتاه و زیبا برای تشکر از مهمانان برای حضور در جشن حنابندان بنویسید و با نام عروس و داماد امضا کنید .

گیفت حنابندان (۳۳)

 گیفت حنابندان

گیفت حنابندان (۳۴)

آموزش ساخت گیفت حنابندان

همانطور که در بالا گفتیم ساخت گیفت قرمز برای حنابندان ایده خوب و متناسبی است ، اما میتوانید این قلب با گل های نمدی را با مروارید روبان و یا مجلسه های کوچک تزیین کنید و به مهمان ها هدیه کنید.

گیفت حنابندان (۳۶)

گیفت های حنابندان

گیفت حنابندان (۳۷)

گیفت حنابندان

استفاده از حرف اول اسم عروس و داماد رو گیفت های نمدی حنابندان یک ایده خوب و بکر دیگر است که نمونه ای از آن را در شکل پایین می بینید .

گیفت حنابندان (۳۸)

آموزش گیفت حنابندان

اگر چه اغلب عکس های موجود در این نوشته ساده هستند و نیاز به آموزش چندانی برای ساخت ندارند اما یک نمونه آموزش تصویری گیفت حنابندان را با استفاده از نمد قرمز و زیپ دانه درشت فلزی در اینجا برای شما آورده ایم که امیدوارم به درد بخور و مفید باشد.

آموزش ساخت گیفت حنابندان نمدی

این هم نتیجه کار :

گیفت حنابندان (۳۹)

گیفت حنابندون نمدی

گیفت حنابندون (۱)

گیفت حنابندون جدید
گیفت حنابندون 2018

این هم یک نمونه گیفت پارچه برای حنابندان که نسبت به گیفت های نمدی کمی خاص تر و متفاوت تر است

گیفت حنابندون (۲)

مدل گیفت حنابندان

گیفت حنابندون (۳)

مدل گیفت حنابندون

حتما از این مدل قلب ها که به شکل لباس عروس یا داماد تزیین شده اند قبلا هم دیده اید ، از مدل قلب ها با لباس سیاه برای داماد و لباس سفید برای عروس برای گیفت عروسی و از رنگ های متفرقه میتوانید برای گیفت حنابندون استفاده کنید ، مثلا اگر شما و آقا داماد قصد دارید برای حنابندان لباس سرمه ای بپوشید میتوانید از همان رنگ برای گیفت حنابندون استفاده کنید که خاطره انگیز تر و با نمک تر هم هست.

گیفت حنابندون (۴)

اموزش گیفت حنابندون

گیفت حنابندون (۵)

عکس گیفت حنابندون

گیفت حنابندون (۶)

گیفت های حنابندون

گیفت حنابندون (۷)

تزیین گیفت حنابندون

گیفت حنابندون (۸)

گیفت برای حنابندون

گیفت حنابندون (۹)

گیفت حنابندون

گیفت نمدی حنانبدان (۱)

مدل گیفت حنابندون 2019

گیفت نمدی حنانبدان (۲)

گیفت نمدی حنابندان

گیفت نمدی حنانبدان (۳)

گیفت نمدی عروس

گیفت نمدی حنانبدان (۴)

 

گیفت نمدی حنابندان

این چند مل گیفت نمدی به شکل لباس قرمز حنابندون عروس که برای هدیه دادن در روز حنابندان به مهمان ها فوق العاده است .

گیفت نمدی حنانبدان (۵)

گیفت نمدی

حالا که صحبت از گیفت هایی به شکل قلب و لباس عروس و داماد در شب حنابندان شد ، بد نیست این لینک که ایده های بسیار چشم نوازی از لباس حنابندان به رنگ قرمز داد را ببیند شاید نظرتان در مورد انتخاب لباس در شب حنابندان عوض شد :

لباس حنابندان چی بپوشم ؟ | 35 مدل لباس قرمز حنابندان چشم نواز و خاص

 

گیفت نمدی حنانبدان (۶)

گیفت نمدی 98

گیفت قلب نمدی برای حنابندان

گیفت نمدی حنانبدان (۷)

گیفت قلب برای حنابندان 

گیفت نمدی حنانبدان (۹)

گیفت قلب قرمز 

گیفت نمدی حنانبدان (۸)

گیفت عروس دامادی برای حنابندان 

تصاویر این نوشته از سایت خوب پینترست جمع آوری شده است . جهت رعایت کپی رایت .

گیفت نمدی حنانبدان (۱۰) گیفت نمدی حنانبدان (۱۱) گیفت نمدی حنانبدان (۱۲) گیفت نمدی حنانبدان (۱۳) گیفت نمدی حنانبدان (۱۴) گیفت نمدی حنانبدان (۱۵) گیفت نمدی حنانبدان (۱۶) گیفت نمدی حنانبدان (۱۷)

 

همچنین بخوانید:

لباس حنابندان چی بپوشم ؟ | 35 مدل لباس قرمز حنابندان چشم نواز و خاص

تزیین حنا عروس + 50 مدل زیبا و متنوع حنا برای مراسم حنابندان

طرح حنا ساده | 33 مدل نقش حنای ساده + آموزش طراحی حنا در خانه

طرح حنا روی دست | 35 مدل نقش حنای شیک و ساده روی مچ دست

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

سارافون و دامن | 45 سارافون دامن سنتی و اسپورت دخترانه

سارافون و دامن | 45 مدل سارافن دامن سنتی و اسپورت دخترانه

انقدر از مطلب قبلی راجع به مدل های سارافون دامن استقبال شد که تصمیم گرفتیم نوشته دیگری پر از مدل های شیک و جدید سارافون و دامن تقدیم حضور شما کنیم امیدوارم این نوشته نیز مورد توجه شما قرار گیرد .

سارافون و دامن (۱)

سارافون و دامن سنتی

چیزی که باعث مد شدن دوباره محبوبیت لباس هایی سارافون دامن و مانتو پیراهنی ها شده است سنتی شده است ، سنتی بودن و اصیل بودن این لباس هاست ، این لباس ها ریشه در لباس های محلی زنان ایرانی دارد و از این جهت حس خوب و دخترانه ای به خانم ها میدهد ، اصولا دور شدن از تیپ های صرفا اسپورت و پسرانه و پوشیدن لباس های گل گلی و دامن دار دخترانه حس زنانگی  و لطیف خانم ها را بیشتر راضی میکند ، موافق نیستید ؟

سارافون و دامن (۲)

سارافون و دامن ست

سارافون و دامن ها اغلب به صورت ست تهیه و دوخته میشوند اما این به معنی نیست که حتما هر دو باید یک رنگ و یک دست باشد ، میتوان اما باید با هم هماهنگ باشد و به قول معروف به هم بیاید . یک پیشنهاد خوب در زمینه ست کردن سارافون و دامن دوختن سارافون از یک پارچه ساده و دوختن دامن با پارچه گلدار یا چهار خانه از همان رنگ است .

یا میتوان هم سارافون و هم دامن را از یک پارچه تهیه کرد اما هر دو را با نوار هایی گل گلی یا طرح دار تزیین کرد و از سادگی در آورد درست مثل عکس پایین .

سارافون و دامن (۳)

سارافون و دامن شلواری ست

یک گزینه بسیار شیک که حالا دارد دوباره مثل قدیم مد میشود پوشیدن دامن شلواری به جای دامن یا شلوار در کنار لباس هایی مثل شومیز ، سارافون و کت است . دامن شلواری ها در واقع شلوار های گشادی هستند که از دور شبیه دامن به نظر میایند . اگر قصد دارید به جای دامن از دامن شلواری استفاده کنید بهتر است برای این کار از جنس های نسبتا لخت و افتاده استفاده کنید که زیبایی دامن شما را دو چندان سازد.

سارافون و دامن (۴)

 

مدل سارافون و دامن

  • مدل های سارافن دامن بسیار متنوع هستند . این تنوع شامل این موارد می شود :
  • جنس پارچه سارافن دامن ( جنس های نخی و نازک تابستانی و جنس های ضخیم مثل مخمل کبریتی و کتان زمستانی)
  • طرح پارچه سارافن دامن ( سارافون دامن های ساده ، چهار خانه ، گلدار یا پارچه های سنتی مثل پارچه های اسلیمی مثل سارافون های طرح فرش یا طرح کاشی و اسیمی و ... )
  • مدل سارافون دامن ( سارافون دامن های سنتی یا اسپورت یا مجلسی و کار شده ... )

 

سارافون و دامن (۵)

مدل سارافون و دامن سنتی

سارافون و دامن (۶)

ست سارافون ودامن شلواری 

سارافون و دامن (۷)

مدل سارافون و دامن شلواری

 

سارافون و دامن (۸)

مدل سارافون و دامن دخترانه

کجاها میتوانیم سارافون و دامن بپوشیم ؟

1-سارافون دامن خواستگاری و بله برون :

هم به دلیل دامن داشتن و دخترانگی هم شکل سنگین و رنگین این لباس و هم تنوع بی نظیر و طرح و رنگ ، سارافن دامن میتواند یک لباس عالی برای مراسم خواستگاری یا بله برون دختر خانم ها باشد.

2-سارافون دامن برای مهمانی ها ، عید دیدنی ها و مجالس مختلط :

خیلی از ما که وقتی در یک مهمانی با حضور آقایان حضور داریم دنبال لباسی هستیم که هم شیک و زیبا باشد و هم پوشیده و محجبه ، سارافون دامن ها هر دو این ویژگی را دارد و اگر یک جنس خوب و مجلسی دوخته شود کاملا مجلسی و شیک و برازنده است.

3-سارافون دامن برای بیرون :

از آنجایی که این لباس را میتوان به جای مانتو هم پوشید تقریبا همه جا قابل استفاده است ، البته برای بیرون از خانه بهتر است از دامن های بلند یا سارافون های بلند استفاده شود ، در این صورت ست کردن آن با یک ساپورت یا جوراب شلواری ضخیم عالی خواهد بود.

 

سارافون و دامن (۹)

سارافون و دامن

قبلا هم یک نوشته دیگر در مورد سارافون دامن منتشر کرده بودیم که خوشبختانه مورد استقبال شما هم واقع شد اگر دوست داشتید میتوانید برای دیدن مدل های بیشتر سری هم به لینک پایین بزنید :

سارافون دامن | 40 مدل سارافون دامن سنتی و دخترانه بسیار زیبا

سارافون و دامن (۱۰)

سارافون دامن 2018

تقریبا دو جور سارفن دامن در بازار محبوبیت بیشتری دارند یکی این مدل های سنتی ( مثل عکس پایین ) و یکی سارافون های گل گلی دخترانه که عکس انواع آن را در این نوشته می بینید . به نظر شما کدام زیبا تر هستند ؟

سارافون و دامن (۱۱)

مدل سارافون و دامن 2017

سارافون و دامن (۱۲)

سارافون دامن 97
مدل سارافون و دامن 98

سارافون و دامن (۱۳)

سارافون دامن سنتی

این ها چند مدل سارافون دامن اسپورت و در عین حال سنتی و خانمانه و سنگین و رنگین است که میتواند جایگزین تیپ اسپورت و تکراری شما با شلوار جین و مانتو شود. هم زیبا و دخترانه است ، هم محجبه و برازنده.

سارافون و دامن (۱۴)

سارافون دامن 2018

سارافون و دامن (۱۵)

سارافون دامن شلواری

سارافون و دامن (۱۶)

مدل سارافون دامن سنتی

سارافون و دامن (۱۷)

سارافون با دامن

سارافون و دامن (۱۸)

سارافون و دامن سنتی

سارافون و دامن (۱۹)

مدل سارافون دامن زنانه

سارافون و دامن (۲۰)

مدل سارافون دامن شیک

سارافون و دامن (۲۱)

سارافون دامن بیرونی

اگر به دخترها باشد آسمان و ابر و خورشید را هم گل گلی میکنند . از آنجایی که تازگی ها حسابی تیپ های گلدار روی بورس است در این نوشته علاوه بر انواع اسپورت و ساده سارافون دامن بخش زیادی را به جمع آوری مدل های سارافون و دامن گل گلی اختصاص داده ایم .

سارافون و دامن (۲۲)

سارافون دامن مخمل کبریتی

سارافون و دامن (۲۳)

سارافون دامن

سارافون و دامن (۲۴)

سارافون دامن 2018
مدل سارافون و دامن 2018

در مورد چطور ست کردن سارافون و دامن قبلا صحبت کردیم اما اگر هم سارافون و هم دامن شما از یک رنگ و ساده هستند میتوانید از یک شال یا روسری طرح دار یا ساده اما با یک رنگ متفاوت و خاص ( مثل عکس پایین ) استفاده کنید .

سارافون و دامن (۲۵)

مدل سارافون دامن 2019

در ادامه نظر شما را به چند مدل سارافون جلو بسته سرهمی (بدون دامن جدا ) جلب میکنم . هم نوستالژیک و قدیمی طور است هم شیک و اسپورت و دخترانه .

سارافون و دامن (۲۶)

سارافون دامن 97

سارافون و دامن (۲۷)

مدل سارافون دامن 98
مدل سارافون و دامن 99

سارافون و دامن (۲۸)

سارافن دامن سنتی

سارافون و دامن (۲۹)

مدل سارافن دامن

سارافون و دامن (۳۰)

مدل سارافن دامن سنتی

این هم چند مدل زنانه تر سارافون دامن مناسب پوشیدن در مهمانی ها و مجالس و عید دیدنی ها و البته مراسمی مثل خواستگاری و بله برون و ...

سارافون و دامن (۳۱)

سارافن و دامن

سارافون و دامن (۳۲)

سارافن و دامن شلواری 

سارافون و دامن (۳۳)

مدل سارافن دامن دخترانه

سارافون و دامن (۳۴)

سارافن دامن زنانه

سارافون و دامن (۳۵)

سارافن دامنی

سارافون و دامن (۳۶)

سارافن دامن شیک

سارافون و دامن (۳۷)

سارافن دامن مجلسی

سارافون و دامن (۳۸)

سارافن دامن

این هم چند مدل زیبا و دخترانه پسند سارافون و دامن از برند ایرانی دارکوب که حتما بعد ها در یک نوشته مدل های متنوع تر و زیبا تری از این برند ایرانی و سنتی به شما معرفی خواهم کرد.

سارافون و دامن (۳۹)

مدل سارافن دامن زمستانی

سارافون و دامن (۴۰)

سارافون دامن سنتی گل گلی
سارافون دامن شلواری مجلسی

سارافون و دامن (۴۱)

مدل سارافون دامن گلدار
سارافون با دامن گل گلی

سارافون و دامن (۴۲)

سارافون و دامن دخترانه جدید
مدل سارافون دامن شهرزادی

سارافون و دامن (۴۴)

سارافون دامن برای بیرون
سارافون دامن مخمل کبریتی گلدار

سارافون و دامن (۴۵)

سارافون و دامن

سارافون و دامن (۴۶)

 

همچنین بخوانید : 

سارافون دامن | 40 مدل سارافون دامن سنتی و دخترانه بسیار زیبا

پته دوزی روی مانتو سنتی | 33 مدل مانتو و سارافون سنتی با پته دوزی برند چلیم

سارافون کت دخترانه | 20 مدل سارافون کت گل گلی سنتی دخترانه

سارافون لی دخترانه | 22 مدل سارافون لی دخترانه ژورنالی 2018

جلیقه و دامن | 25 مدل جلیقه شلوار و جلیقه دامن دخترانه 2018

جلیقه دامن | 20 مدل جلیقه و دامن سنتی و دخترانه بسیار زیبا از برند " انار گل "

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

پروفایل تولد امام حسین | 33 عکس نوشته برای میلاد امام حسین علیه السلام

پروفایل تولد امام حسین | 33 عکس نوشته برای میلاد امام حسین علیه السلام

به مناسبت سوم شعبان و روز میلاد ارباب ما حسین (ع) و تبریک روز پاسدار ، 33 عکس نوشته زیبا برای پروفایل تولد امام حسین علیه السلام تقدیم عاشقان حسین (ع) میشود. التماس دعا

عکس پروفایل تولد امام حسین

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین

پروفایل تولد امام حسین (۱)
عکس پروفایل ولادت امام حسین

انت فی قلبی...

حسین...

پروفایل تولد امام حسین (۳۳)
پروفایل تولد امام حسین

ارباب شدی که رو به هر کسی نزنم ...

پروفایل تولد امام حسین (۳۲)

عکس نوشته ولادت امام حسین

یا حسین ...

پروفایل تولد امام حسین (۳۱)
عکس نوشته میلاد امام حسین ع

یا ابالفضل العباس

زحالت چشم توشرم و حیا خلق شده

صفا ز روی تو و ادب زدستان توست...

پروفایل تولد امام حسین (۳۰)
عکس نوشته های تولد امام حسین

حسین جانم ...

پروفایل تولد امام حسین (۲۹)
عکس نوشته تبریک تولد امام حسین

اعیاد شعبانه مبارک باد

پروفایل تولد امام حسین (۲۸)
عکس نوشته تبریک ولادت امام حسین

یا حسین

یا سید الساجدین

یا ابالفضل العباس

پروفایل تولد امام حسین (۲۷)
عکس نوشته های ولادت امام حسین

ای مهربان تر از پدر و مادرم ... حسین ...

پروفایل تولد امام حسین (۲۶)
عکس نوشته برای ولادت امام حسین

 

پروفایل تولد امام حسین (۲۵)
عکس نوشته در مورد تولد امام حسین

من برای تولدت ارباب

دوست دارم که پیرهن بخرم

پروفایل تولد امام حسین (۲۴)
عکس نوشته برای میلاد امام حسین

خوش به حال دل من مثل تو آقا دارد

بر سرش سایه ی آرامش طوبی دارد

پروفایل تولد امام حسین (۲۳)
دانلود عکس نوشته میلاد امام حسین

امام حسین علیه السلام :

توجه داشته باشید که احتیاج و مراجعه مردم به شما از نعمت های الهی ست .

پس نسبت به نعمت ها روی برنگردانید

مگر نه به نقمت و بلا گرفتار خواهید شد.

پروفایل تولد امام حسین (۲۲)
عکس نوشته تولد امام حسین

پروفایل تولد امام حسین (۲۱)

پروفایل میلاد امام حسین

اگر گناه من زیاده

خدا به من حسین رو داده

ارباب تولدت مبارک

پروفایل تولد امام حسین (۲۰)

عکس نوشته میلاد امام حسین ع

شما بهترین هدیه خدا بر ما هستی ارباب...

پروفایل تولد امام حسین (۱۹)
عکس نوشته تبریک میلاد امام حسین

سلام بر بندگان شایسته خدا ...

پروفایل تولد امام حسین (۱۸)
عکس نوشته برای میلاد امام حسین

خلق میداند که در بهداری قرب حسین

درد ها را بیشتر عباس درمان میکند

پروفایل تولد امام حسین (۱۷)
دانلود عکس نوشته میلاد امام حسین

روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین روز با عظمتی است . در این روز کسی متولد شد که سرنوشت اسلام به او به حرکت او به قیام او به فداکاری او به اخلاص او بسته بود .

مقام معظم رهبری

پروفایل تولد امام حسین (۱۶)
عکس نوشته ی میلاد امام حسین

پروفایل امام حسینی
پروفایل امام حسین ع

میلاد مسعود ابوالفضل جوان است

هنگام شادی و سرور شیعیان است

از دامن ام البنین ، ماهی عیان است

کز روی وی ، شرمنده ماه آسمان است .

پروفایل تولد امام حسین (۱۵)

پروفایل امام حسین علیه السلام
پروفایل امام حسین کربلا

بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم

بگو محبت ما ریشه در ازل دارد .

پروفایل تولد امام حسین (۱۴)

عکس پروفایل امام حسینی
پروفایل حرم امام حسین

پروفایل تولد امام حسین (۱۳)

پروفایل امام حسین
متن پروفایل امام حسین

میلاد امام حسین علیه السلام مبارک .

پروفایل تولد امام حسین (۱۲)

تصاویر پروفایل امام حسین
عکس پروفایل امام حسین ع

تولد اربابمونه

آقا جون تولدت مبارک

پروفایل تولد امام حسین (۱۱)

عکس نوشته تبریک ولادت امام حسین

عکس نوشته های ولادت امام حسین

mahe bani hashem
عکس نوشته برای ولادت امام حسین

عکس نوشته تبریک تولد امام حسین

پروفایل تولد امام حسین (۹)
عکس نوشته در مورد تولد امام حسین

عکس نوشته میلاد امام حسین

دعوتم کن به جشن میلادت...

پروفایل تولد امام حسین (۸)

عکس میلاد امام حسین ع
عکس میلاد امام حسین و حضرت عباس

میلاد سه عشق مبارک

پروفایل تولد امام حسین (۷)
عکسهای میلاد امام حسین
عکس ولادت امام حسین و حضرت عباس

پروفایل تولد امام حسین (۶)
عکس تولد امام حسین ع
عکس نوشته میلاد امام حسین

پروفایل تولد امام حسین (۵)
عکس تبریک میلاد امام حسین
عکس از میلاد امام حسین

پروفایل تولد امام حسین (۴)
عکس نوشته میلاد امام حسین ع

امام صادق علیه السلام :

همه ما اهل بیت کشتی نجاتیم اما کشتی جدم حسین وسیعتر و در عبور از امواج سهمگین دریا ها سریعتر است .

 

پروفایل تولد امام حسین (۳)
عکس به مناسبت میلاد امام حسین (ع)

دل فقط جای حسین است و حسین است و حسین است ...

پروفایل تولد امام حسین (۲)

 پروفایل تولد امام حسین (ع)

تولد امام حسین علیه السلام در تاریخ 

به روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت دومین فرزند برومند حضرت علی و فاطمه،که درود خدا بر ایشان باد،در خانه ی وحی و ولایت،چشم به جهان گشود.

چون خبر ولادتش به پیامبر گرامی اسلام (ص) رسید،به خانه ی حضرت علی و فاطمه (ع) آمد و اسماء را فرمود تا کودکش را بیاورد.اسماء او را در پارچه یی سپید پیچید و خدمت رسول اکرم (ص) برد،آن گرامی به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت .

 پروفایل تولد امام حسین (ع)

به روزهای اول یا هفتمین روز ولادت با سعادتش،امین وحی الهی،جبرئیل،فرود آمد و گفت:

سلام خداوند بر تو باد ای رسول خدا،این نوزاد را به نام پسر کوچک هارون «شبیر» که به عربی «حسین »خوانده می شود،نام بگذار. چون علی (ع) برای تو بسان هارون برای موسی بن عمران است جز آنکه تو خاتم پیغمبران هستی.

و به این ترتیب نام پر عظمت «حسین »از جانب پروردگار،برای دومین فرزند فاطمه انتخاب شد.

به روز هفتم ولادتش،فاطمه ی زهراء که سلام خداوند بر او باد،گوسفندی را برای فرزندش به عنوان عقیقه  کشت،و سر آن حضرت را تراشید و هم وزن موی سر او نقره صدقه داد.

همچنین بخوانید :

تبریک روز پاسدار | 20 عکس پروفایل روز پاسدار + متن های زیبای تبریک

پروفایل امام رضا | 50 عکس زیبا از حرم + عکس نوشته دلتنگی امام رضا

دختر چادری | 30 عکس پروفایل دختر چادری زیبا و با وقار

پروفایل کربلا | 35 عکس نوشته عاشقانه برای حرم و پروفایل کربلا میخوام

دو بیتی های در رثای امام حسین | 2بیتی های زیبا امام حسین (ع) و روز عاشورا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

طرح حنا روی مچ دست | 35 مدل نقش حنای شیک و ساده روی مچ دست

طرح حنا روی مچ دست | 35 مدل نقش حنای شیک و ساده روی مچ دست

نقوش حنا طراحی های زیبایی هستند که با استفاده از رنگ طبیعی حنا روی قسمت های مختلف بدن مثل دست ، پا و ... حک ریشوند ، ماندگاری این نقوش زیبا بسته به رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد و تکنیک های کار با حنا متفاوت است . اگر شما هم طرفدار این طرح های اسرار آمیز و زیبای شرقی هستید میتوانید نمونه های زیبایی از طرح حنا روی مچ دست را در این نوشته پیدا کنید و از آن ایده بگیرید .

طرح حنا روی مچ دست (۱)

 

طراحی با حنا روی مچ دست

ما در دلبرانه نوشته ها ، ایده ها و تصاویر زیبایی از نقوش و طراحی با حنا به شما ارائه کرده ایم ، که میتوانید لینک بعضی از آنها را در پایین همین نوشته پیدا کنید ، مثل

  • نقش حنا روی دست
  • نقوش ساده حنا و طراحی حنا بسیار ساده و آموزش آن در خانه
  • کار با حنا سفید و تصاویر مربوط به آن
  • ایده های زیبا و خاص طراحی با حنا در اینستاگرام
  • و حتی ایده هایی در مورد تزیین حنای عروس و لباس مناسب جشن حنابندان

 

طرح حنا روی مچ دست (۲)

طرح حنا روی مچ دست

نقوش حنا روی مچ دست هم شامل طرح های بسیار ساده وظریف مثل یک دست بند ظریف روی مچ دست میشود هم شامل طرح های گسترده تر و پیچیده تر که هم روی مچ دست و هم روی سطح و انگشتان کشیده میشود . انتخاب این که طرح های ساده بهتر است یا طرح های شلوغ و پر کار به سلیقه شما بر میگردد البته مهارت طراح حنا روی دستان شما.

طرح حنا روی مچ دست (۳)

نقش حنا روی مچ دست

برای مثال دو تصویر بالا و پایین با در مورد سادگی و پیچیده و پرکار بودن نقش حنا روی دست میتوانید با هم مقایسه کنید .

طرح حنا روی مچ دست (۴)

طرح حنا روی مچ دست جدید

همه طرح ها و ایده های این نوشته قابل اجرا با حنای رنگی و حنای سفید هم هستند ، بخصوص اگر برای مراسم عروسی یا نامزدی خودتان قصد دارید از نقش حنا روی دست و پای خود استفاده کنید استفاده از حنای سفید ایده بسیار بکر و زیبایی خواهد بود .

طرح حنا روی مچ دست (۵)

طرح حنا روی مچ دست ساده

همانطور که میدانید برای کسانی که مهارت بالایی در طراحی و نقاشی ندارند ممکن است اجرای برخی طرح های حنا روی دست و پا دشوار باشد . در این صورت میتوانید شابلون ها ی آماده طرح حنای موجود در بازار کمک بگیرید و نقوش زیبای حنا را روی بدن خود و دوستانتان کار کنید .

طرح حنا روی مچ دست (۶)

مدل طرح حنا روی مچ دست

اگر چه طرح های حنا روی دست یا پا یا... در نگاه اول به نظر سخت و غیر قابل اجرا میرسند اما با کمی دقت و حوصله متوجه میشود همه این طرح های زیبا و جادویی در واقع ترکیبی از خطوط و نقاط و شکل های هندسی ساده هستند . به تصویر زیر دقت کنید ، طرح روی مچ دست و مچ پا شامل خطوط صاف و مورب و نقاط ساده است که با کمی دقت و حوصله میتوانید به سادگی روی دستان خود اجرا کنید.

طرح حنا روی مچ دست (۷)

طرح حنا روی مچ دست دخترانه

طرح حنا روی مچ دست (۸)

طرح حنا روی مچ دست عروس

تصاویر این نوشته از صفحات مختلف ایرانی و خارجی اینستاگرام جمع آوری شده است تا طبق جدید ترین مد های روز دنیا باشد ، امیدوارم برای شما هم مفید و قابل استفاده بوده و از این تصاویر ایده های خوب بگیرید .

طرح حنا روی مچ دست (۹)

طرح حنا روی مچ دست شیک

طرح حنا روی مچ دست (۱۰)

طرح حنا روی دست

طرح حنا روی مچ دست (۱۱)
طرح حنا ساده

طرح حنا روی مچ دست (۱۲)
طرح حنا روی مچ دست

طرح حنا روی مچ دست (۱۳)
طرح حنا دست

طرح حنا روی مچ دست (۱۴)
طرح حنا هندی

طرح حنا روی مچ دست (۱۵)
طرح حنا ساده روی دست

طرح حنا روی مچ دست (۱۶)
طرح حنا فانتزی

طرح حنا روی مچ دست (۱۷)
طرح حنا خیلی ساده

طرح حنا روی مچ دست (۱۸)
طرح حنا روی دست

طرح حنا روی مچ دست (۱۹)
طرح حنا

طرح حنا روی مچ دست (۲۰)
طرح حنا 2019
طرح حنا 2018

طرح حنا روی مچ دست (۲۱) طرح حنا روی مچ دست (۲۲) طرح حنا روی مچ دست (۲۳) طرح حنا روی مچ دست (۲۴) طرح حنا روی مچ دست (۲۵) طرح حنا روی مچ دست (۲۶) طرح حنا روی مچ دست (۲۷) طرح حنا روی مچ دست (۲۸) طرح حنا روی مچ دست (۲۹) طرح حنا روی مچ دست (۳۰) طرح حنا روی مچ دست (۳۱) طرح حنا روی مچ دست (۳۲) طرح حنا روی مچ دست (۳۳) طرح حنا روی مچ دست (۳۴) طرح حنا روی مچ دست (۳۵)

 

حالا که صحبت حنا شد بهتر است در مورد خواص بالای حنا روی پوست و مو هم کمی مطالعه کنیم . این مطلب از سایت آرایشیک گرد آوری شده است جهت رعایت کپی رایت : )

خواص حنا برای پوست و مو

حنا یک محصول گیاهی است که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در خالکوبی های موقت که در فرهنگ های مختلف صورت می گیرد از حنا استفاده می شود. برای جذاب تر شدن تاتو خود، آن را به صورت تیره و نیمه دایم انجام دهید. حنا علاوه بر زیبایی، مزایایی نیز برای پوست دارد. بخاطر مواد مغذی که در بر دارد کیفیت پوست شما را بالا می برد. در این پست به این مزایا از حنا می پردازیم به این امید که کاربران حنا را جایگزین مواد شیمیایی نمایند!

۱ . دفاع در برابر عفونت:

حنا می تواند به بدن کمک کند تا در برابر عفونت، دفاع قوی تری داشته باشد و این باعث می شود که کم کم باکتری های مضر از پوست شما محو شود. این باکتری ها سبب به وجود آمدن برخی از عفونت ها در بدن می شود که به روش های مختلفی تولید می شوند، و درمان پوست شما به طور منظم توسط حنا تاثیر زیادی در حذف باکتری ها دارد.

۲ . خنک کننده پوست:

حنا تاثیر زیادی در خنک کردن پوست شما دارد که با اثر گذاشتن در گردش خون بدن سبب این امر می شود. اگر شما از نقاط داغ و یا گرفتگی در مناطق خاصی از بدنتان رنج می برید، با استفاده کردن از حنا می توانید آن را بهبود بخشید. اما حنا نمی تواند نگرانی شما دراین موضوع را از بین ببرد و اگر وضعیت پوست شما گرم است به پزشک مراجعه کنید تا با دقت تمام مشکل شما را بهبود بخشد.

۳ . مسکن:

حنا می تواند التهابی که منجر به درد می شود را کاهش بخشد، شما می توانید در مناطق آسیب دیده پوستتان، از حنا به عنوان مسکن ضعیف استفاده کنید. اگر شما آلرژی و یا تمایل به استفاده از انواع دارو ندارید، حتما از حنا استفاده کنید و علاوه بر آنها حنا یک ماده طبیعی است که مزیت خاص آن محسوب می شود.

۴ . مزایا در پوست سر:

با استفاده کردن از حنا برای سرتان علاوه بر مزایایی که دارد به موی شما ظاهر بهتری می دهد و کیفیت آن را بالامی برد. حنا با پاکسازی پوست سر کمک می کند تا شوره سر از بین برود وبافت و درخشش مو را بهبود می بخشد. محصولات مبتنی بر حنا برای مو دردسترس هستند که از طریق بسیاری از فروشگاه های زیبایی می توانید تهیه کنید، برای اطلاعات بیشتر درباره حنا می توانید به پزشک خود مراجعه کنید تا شما را در نحوه استفاده از حنا یاری دهد .

 

 

همچنین بخوانید:

طرح حنا ساده | 33 مدل نقش حنای ساده + آموزش طراحی حنا در خانه

حنا سفید | 33 طرح حنای سفید روی دست و بدن + آموزش تهیه و طراحی با حنا سفید

 مدل طراحی دست با حنا هندی شیک و جذاب 2017

تزیین حنا عروس + 50 مدل زیبا و متنوع حنا برای مراسم حنابندان

لباس هندی مجلسی | 50 عکس مدل لباس مجلسی بلند هندی بسیار زیبا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

نقاشی روز معلم | 50 نقاشی ، کاردستی و کاریکارتو در مورد روز معلم

نقاشی روز معلم | 50 نقاشی ، کاردستی و کاریکارتو در مورد روز معلم

در آستانه روز معلم گفتم شاید دوست داشته باشید با کشیدن یک نقاشی زیبا حسابی معلم عزیز تان را خوشحال کنید این بود که به جمع آوری نقاشی روز معلم ، کاریکارتور در مورد معلمی و تصویر سازی درمورد معلم مشغول شدم ، امیدوارم نتیجه کار را بپسندید و برای شما مفید باشد .

 

چند ایده برای نقاشی روز معلم : 

  1. کشیدن یک دانش آموز در حال دادن هدیه یا یک شاخه گل به معلم
  2. استفاده تثمیلی از شمع ( نماد معلم ) که در حال نورانی کردن کلاس است .
  3. کشیدن معلم و دانش آموزان در کنار هم میتوانید روی تخته از عبارت هایی مثل " روز معلم مبارک " استفاده کنید .
  4. کشیدن یک کلاس درس تزیین شده با بادبادک و ریسه که روی تخته آن عبارت های تبریک روز معلم آمده .
  5. کشیدن یک معلم که به شاگردان کلاس نگاه میکند در حالی که در تصور خود آنها را پزشک و مهندس و ... می بیند.

 

نقاشی روز معلم کودکانه

نقاشی روز معلم (۱)

نقاشی روز معلم پرورشی

طبق مطلبی که در ویکی پدیا آمده ، در سطح جهان و به پیشنهاد یونسکو روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) هر سال به عنوان روز جهانی معلم نامگذاری شده است.با این حال در بسیاری از کشورها از جمله ایران در روز متفاوتی جشن گرفته می‌شود.

روز معلم در ایران

قبل از انقلاب روز معلم در ۱۲ اردیبهشت بود و مناسبت آن، کشته شدن یکی از معلمان به نام ابوالحسن خانعلی در روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در تجمع اعتراض‌آمیز معلمان در میدان بهارستان بود . اما 18 سال بعد از این واقعه ، بعد از انقلاب در این روز اتفاق تلخ دیگری رخ داد :هجده سال بعد سید مرتضی مطهری در شامگاه یازده اردیبهشت ۱۳۵۸ به دست گروه فرقان به شهادت رسید و روز ۱۲ اردیبهشت دوباره به نام روز معلم نامگذاری شد.

نقاشی روز معلم (۳)

نقاشی روز معلم برای کودکان

نقاشی روز معلم (۲)

نقاشی روز معلم برای رنگ آمیزی

معلم یا آموزگار کیست؟

آموزگار یا مُعَلِّم کسی است که پیشه‌اش آموختن به دیگران باشد و «آموزش و پرورش» یا «تعلیم و تربیت» کار او به‌شمار آید.

آموزگار کسی است که بر پایه توان ویژه‌ای گماشته می‌شود تا خواست‌های راهبری و راهنمایی آموخته‌های یادگیری دانشجویان رادریک نهاد آموزشی دولتی بردوش گیرد.

  • آموزگار کسی است که دارای توانمندی ویژهٔ تجربی و پرورشی برای راهبری و راهنمایی شاگردان با اوست.
  • آموزگار کسی است که برنامه آموزشی را در یکی از کانون‌های پرورش آموزگار (در ایران: تربیت معلم) آموخته‌است و درجه آموزش معتبری را به‌دست آورده‌است.
  • آموزگار کسی است که به دیگران آموزش می‌دهد؛ یا آموزگار کسی است که دارای توانمندی‌های تجربی و آموزشی ویژه‌ای برای سازماندهی و راهبری آموخته‌های یادگیری، دانشی، عاطفی و حرفه‌ای است.
  • آموزگار کسی است که آموزش به یاری او به‌گونهٔ فردی و گروهی انتقال می‌یابد و سلوک و رفتار شاگرد پویایی دلخواه و مثبت را نمایان می‌سازد.
  • آموزگار کسی است که در آموختن آموزه به دانش‌آموزان یاری می‌رساند؛ برای نمونه: برای آموزش توانایی‌های دانش‌آموزان، بن‌مایه‌ها را فراهم می‌کند ، برای آموزش، زمینه را آماده می‌سازد، شیوهٔ آموزش را به شاگردان نشان می‌دهد.
  • آموزگار کسی است که افزون بر شایستگی‌های آموزشی و توانایی‌های حرفه‌ایِ خود، هنر تدریس و سازندگی همه‌سویهٔ شاگردان را در دست دارد. او پیوسته در جوش‌وخروش برای ساختن خود و پیدایش دگرگونی و پویایی در شاگردان است.

 

نقاشی روز معلم (۴)

نقاشی روز معلم کودکان

نقاشی روز معلم (۵)

 

نقاشی روز معلم

نقاشی روز معلم (۶)

نقاشی روز معلم مبارک

 

نقاشی روز معلم (۷)

نقاشی برای روز معلم

نقاشی روز معلم (۸)

نقاشی درمورد روز معلم

نقاشی روز معلم (۲۶)

نقاشی درباره روز معلم

نقاشی روز معلم (۲۷)

نقاشی روز معلم

نقاشی روز معلم (۲۸)

کاربرگ رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۲۹)

نقاشی رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۰)

 

رنگ آمیزی برای روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۱)

تصاویر رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۲)

برگه رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۳)

طرح رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۴)

رنگ آمیزی کودکانه روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۵)

رنگ آمیزی کودکان روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۶)

رنگ آمیزی به مناسبت روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۷)

رنگ آمیزی در مورد روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۸)

رنگ آمیزی روز معلم

نقاشی روز معلم (۳۹)

تصویر سازی روز معلم

نقاشی روز معلم (۴۰)

نقاشی درباره روز معلم

کاردستی روز معلم با نمد 

نقاشی روز معلم (۴۱)

نقاشی درباره ی معلم

نقاشی روز معلم (۴۲)

نقاشی درباره ی روز معلم

نقاشی روز معلم (۴۳)

نقاشی کودکانه درباره معلم

نقاشی روز معلم (۴۴)

نقاشی درباره بیمه معلم

نقاشی روز معلم (۴۵)

نقاشی درباره احترام به معلم

نقاشی روز معلم (۴۶)

نقاشی کودکانه درباره روز معلم

نقاشی روز معلم (۴۷)

نقاشی درباره ی احترام به معلم

نقاشی روز معلم (۴۸)

نقاشی درباره معلم

نقاشی روز معلم (۴۹)

نقاشی در مورد معلم پرورشی

نقاشی روز معلم (۵۰)

نقاشی در مورد معلمی

نقاشی روز معلم رنگ آمیزی(۹)

نقاشی در مورد روز معلم

نقاشی روز معلم رنگ آمیزی(۱۰)

نقاشی درباره معلم

نقاشی روز معلم رنگ آمیزی(۱۱)

نقاشی کودکانه در مورد روز معلم

نقاشی روز معلم رنگ آمیزی(۱۲)

نقاشی کودکان در مورد روز معلم

نقاشی روز معلم رنگ آمیزی(۱۳)

نقاشی کودکانه در مورد معلم

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۴)

نقاشی در مورد شغل معلمی

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۵)

نقاشی در مورد هفته معلم

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۶)

نقاشی در مورد مقام معلم

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۷)

نقاشی در مورد معلم

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۸)

کاردستی روز معلم برای کودکان
کاردستی روز معلم پیش دبستانی

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۱۹)

کاردستی روز معلم در پیش دبستانی
کاردستی روز معلم برای مهد

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۰)

کاردستی روز معلم برای پیش دبستانی
کاردستی روز معلم پیش دبستان

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۱)

کاردستی روز معلم وپدر
کاردستی روز معلم در مهدکودک

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۲)

کاردستی روز معلم برای مهدکودک

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۳)

کاردستی روز معلم با مقوا

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۴)

کاردستی روز معلم

نقاشی روز معلم کاریکاتور (۲۵)

 

همچنین بخوانید :

نقاشی هفت سین | 60 نقاشی و رنگی آمیزی عید نوروز و سفره هفت سین کودکانه

نقاشی روز مادر | 70 نقاشی و رنگ آمیزی درباره روز مادر برای کودکان

نقاشی درخت | 60 نقاشی و کاریکاتور با موضوع درخت و درختکاری برای کودکان

نقاشی درباره دوستی | 50 نقاشی و رنگ آمیزی در مورد دوست و دوستی برای کودکان

نقاشی روز دانش آموز | 40کاریکاتور و نقاشی با موضوع دانش آموز و 13 آبان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

تبریک روز پاسدار | 20 عکس پروفایل روز پاسدار + متن های زیبای تبریک

تبریک روز پاسدار | 20 عکس پروفایل روز پاسدار + متن های زیبای تبریک

پروفایل روز پاسدار / متن تبریک روز پاسدار / تبریک روز پاسدار / این نوشته از دلبرانه با تبریک روز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به همه سپاهیان ، سربازان و پاسداران شجاع و با غیرت ایرانی تقدیم میشود .

پروفایل روز پاسدار (۱)

روز پاسدار چه روزی است

در جمهوری اسلامی ایران، سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است. پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‏هایی فراموش نشدنی و حماسه‏هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏خواه جهان شدند.

روز ولادت امام حسین را امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری کردند و به همه سربازان مخلص اسلام این پیام را گوشزد کردند که شما پیرو راه امام حسینی هستید که در عین حالی که پسر پیامبر و امام زمان عصر خویش است، بالاترین و والاترین سرمایه عصر خود را که جان امام زمان است را در راه خدا و دینش فدا می‌کند تا اسلام را زنده نگاه دارد.

پروفایل روز پاسدار (۲)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

طبق آنچه در ویکی پدیا آمده است : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی نظامی است که در نخستین روزهای پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به فرمان سید روح‌الله خمینی (بنیانگذار و رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران) تشکیل شد. روح‌الله خمینی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت. سپاه نهادی نظامی و بازوی مسلح برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی است.

قانون اساسی دربارهٔ سپاه می‌گوید:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامهٔ نقش خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پابرجا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسؤولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسؤولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان ایشان بوسیله قانون تعیین می‌شود.

پروفایل روز پاسدار (۳)

روز پاسدار اس ام اس
روز پاسدار مبارک

الا ای پاسدار انقلاب کشور عشق
نام نیکویت همیشه ثبت، اندر دفتر عشق
تو کردی اقتدا در عزت و ایثار به آن کس
که هستی اش فدا بنمود و گردید مظهر عشق
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۴)
روز پاسدار پیامک
روز پاسدار و جانباز

ای پاسداران حریم عشق! مگر می توان بی نام و یاد شما درفرهنگ لغات این سرزمین، به مفهوم آزادی و رهایی رسید؟!
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۵)
روز پاسدار چه روزی هست
روز پاسدار+شعر

پشت این خاک به لبخند شماها گرم است

علی سعادت شایسته

چفیه محکم کن و بردار برادرها را

بتکان بار دگر شانه سنگرها را

باغ این بار در آشوب دگر افتاده است

باغبان، امر بده خیل صنوبرها را!

بیستون چشم به دستان تو دارد این بار

تیشه بردار و بزن ریشه خیبرها را

شب رسیده است که در خاطره­ها تازه کند

رقص یکباره مین­ها و منورها را

آسمان بار دگر بوی پریدن دارد

خبر تازه ببر خیل کبوترها را

دُوْر گردید و یک بار دگر نوبت شعر

مژده مِیْ بده این دست به­ساغرها را

نوبت تنگه رسیده است که دربرگیرد

قامت غرق به­خون گشته پرپرها را

پشت این خاک به لبخند شماها گرم است

تازه کن قصه لبخند دلاورها را

نوبت توست برادر که در این آخر کار

بسپاری به دل خاک، برادرها را

چفیه محکم کن تا باد بداند که هنوز

نتوان برد از این باغچه باورها را

 

 

پروفایل روز پاسدار (۶)
روز پاسدار تقویم
روز پاسدار متن

مبارک باد روز پاسدار؛ روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن،
غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های دماوند به دوش می کشند.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۷)
روز پاسدار به مناسبت کیست
روز پاسدار

روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب واندیشه حسین(ع) است.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

 

پروفایل روز پاسدار (۸)
smsتبریک روز پاسدار
sms روز پاسدار
smsبرای روز پاسدار

سلام بر شما ای عباس های حادثه که در جاده های سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش های انقلابید.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

 

پروفایل روز پاسدار (۹)
روز پاسدار 97
مراسم روز پاسدار 98

گرامی باد روز پاسدار بر آنان که از جنس شهیدان و هم پیمان با حسین(ع) و از نسل فصل سرخ استقامتند.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

 

پروفایل روز پاسدار (۱۰)

پیامک روز پاسدار 97
اس ام اس روز پاسدار 98

گرامی باد روز پاسدار، این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه های پرشکوه رزم و ایثار.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۱۱)

 

تبریک روز پاسدار اس ام اس
تبریک روز پاسدار و جانباز

پاسدار، دستِ همیشه همراهِ انقلاب است که توانِ رزمی او، برگرفته از نیروهای درونی انسان است.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۱۲)
تبریک روز پاسدار
تبریک روز پاسدار و جانباز

روز میلاد امام حسین(ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیرمردان روزگار و اسوه های ایثار.
سلام بر شما، مالک اشترها و ابوذرهای زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله اید.
ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد

پروفایل روز پاسدار (۱۳)
اس م اس تبریک روز پاسدار
پیام تبریک روز پاسدار

اولین پیام امام خمینی(ره) به مناسبت روز پاسدار

حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال 1399 هـ . ق برابر با هفتم تیرماه 1358 هـ . ش پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

بسم­ الله الرحمن الرحیم

«روز مبارک سوم شعبان­ المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم­میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می­کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی­امیه نجات داد... اگر فداکاری پاسداران عظیم­الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت».

متن تبریک روز پاسدار (۱)
پیامک تبریک روز پاسدار
متن تبریک روز پاسدار

پاسدار، حسین­واره زمانه است و شرح دوباره پروانه؛ پروانه بی­ادعایی که با طواف گرد شمع آزادگی، حریم و حرمت وطن را پاس می­دارد. شما، هم شاگردی­های مکتب علی­اکبر و قاسمید که در کتاب پارسی وطن، هم­خانواده با لغات جانبازی و شهادتید. درخت وجودتان هماره سرفراز باد، ای سبزپوشان بهار ایمان!

متن تبریک روز پاسدار (۲)
اس تبریک روز پاسدار
پیام تبریک روز پاسدار و جانباز

روزتان، یادآور پرچم فتحی­ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید. پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک­گوی فرمان «حی علی خیر­العمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می­دهد.

متن تبریک روز پاسدار (۳)
تبریک روز پاسدار

گفتن از شما، گفتن از عروج و خدا و پرواز است؛ آن هنگام که در آغوش خطر، برای خفتن چشم های امن دیگران، تن به آتش می­دهید.

 

متن تبریک روز پاسدار (۴)
sms تبریک روز پاسدار
اس ام اس تبریک روز پاسدار 97

پاسداران، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادتند که تنها با واژه حسین(ع) معنا می­شوند.

متن تبریک روز پاسدار (۵)

تبریک روز پاسدار

ای پاسداران! از نفس سبز شماست که مرزهای وطن، خط اَمنِ زیستن را به دور نقشه سرخ ایمان ترسیم می­کند.

متن تبریک روز پاسدار (۶)

 

متن تبریک روز پاسدار

روز میلاد حسین(ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیرمردان روزگار و اسوه­های ایثار.

سلام بر شما، مالک­اشترها و ابوذرهای زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله­اید!

متن تبریک روز پاسدار (۷)

 

اس ام است تبریک روز پاسدار

پاسدار، اصیل­ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام حسین(ع) دارد.

متن تبریک روز پاسدار (۸)

همچنین بخوانید :

دختران چادری | 40 عکس نوشته دختران چادری در مورد عشق به حجاب

پروفایل امام رضا | 50 عکس زیبا از حرم + عکس نوشته دلتنگی امام رضا

پروفایل کربلا | 35 عکس نوشته عاشقانه برای حرم و پروفایل کربلا میخوام

دو بیتی های در رثای امام حسین | 2بیتی های زیبا امام حسین (ع) و روز عاشورا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مانتو بلند مجلسی | 25 مدل مانتو بلند جلو بسته و سنتی از برند " نورا "

مانتو بلند مجلسی | 25 مدل مانتو بلند جلو بسته و سنتی از برند " نورا "

در سال های اخیر مانتو بلند مجلسی به جای مانتو های کوتاه و خارج از عرف مد و سلیقه بازار شده است . این مدل مانتو ها هم برای شرکت در مهمانی ها ، مجالس و عروسی های مختلط مناسب است هم به طور کلی یک پوشش مناسب ، شیک و برازنده برای خانم های ایرانی محسوب میشود . برخی برند های خوب ایرانی کارهای خوبی در این زمینه انجام داده اند . که در این نوشته از دلبرانه به یکی از این برند ها و مدل های مانتوی سنتی و بلند آن می پردازیم .

مانتو بلند مجلسی

مانتو بلند مجلسی (۱)

مانتو بلند مجلسی کار شده
مانتو بلند مجلسی شیک

قبل از هر چیز لازم است بگویم که پست هایی از دلبرانه که به معرفی برند های مختلف ایرانی بخصوص در زمینه پوشاک بانوان می پردازد ابدا تبلیغاتی نیست و تنها به خاطر حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و همینطور رعایت کپی رایت نام و مشخصات هر یک از برند ها ذکر میشود.

مانتو بلند مجلسی (۲)
مانتو بلند مجلسی جدید
مانتو بلند مجلسی ساتن

مانتو بلند مجلسی (۳)
مانتو بلند مجلسیشیک
مانتو بلند مجلسی حریر

این مدل مانتو بلند سفید هم برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها هم به عنوان مانتو عقد و عروسی و نامزدی بسیار زیبا و کاربردی می باشد.

مانتو بلند مجلسی (۴)
مانتو بلند مجلسی و شیک
مانتو بلند مجلسی عکس

مانتو بلند مجلسی (۵)
مانتو بلند مجلسی
مانتو بلند مجلسی

از آنجا که مانتو های بلند بسیار مناسب و شایسته برای پوشش زنان و دختران ایرانی هستند بهتر است با نماد هایی از فرهنگ و سلیقه ایرانی آمیخته و زیبا تر شود ، مثل عکس های این نوشته که ترکیبی از مانتو های سنتی با المان ها ایرانی و بلندی و پوشیدگی است .

مانتو بلند مجلسی (۶)
مانتو بلند مجلسی 2018
مانتو بلند مجلسی 2019

مانتو بلند مجلسی (۷)
مدل مانتو بلند مجلسی 2018
مدل مانتو بلند مجلسی 2019

به عنوان راهنمایی باید گفت اگر شما جزء خانم های لاغر هستید بهتر است برای مدل دامن مانتو بلند مجلسی خود از مدل های چین دار یا پلیسه ای استفاده کنید ، در غیر این صورت اگر جزء خانم های با اضافه وزن هستید بهتر است از پوشیدن لباس های پر چین خود داری کنید چون شما را چاقتر نشان خواهند داد . به جای آن از مدل های مانتو بلند و راسته مناسب شماست و شما را کشیده تر و لاغر تر نشان میدهد.

مانتو بلند مجلسی (۸)
مانتو مجلسی بلند 2018

مانتو بلند مجلسی (۹)

مانتوهای مجلسی بلند 2019
مدل مانتو بلند مجلسی 2018

چرا پوشیدن مانتو بلند خوب است ؟ 

  1. راحتی ، بخصوص در مهمانی ها و مجالس مختلط که پوشیدن مانتو های کوتاه ممکن است شما را معذب کند.
  2. داشتن تیپی شیک و رسمی و خانمانه و موجه که باعث افزایش احترام اطرافیان بالاتر رفتن شان اجتماعی شما خواهد شد .
  3. داشتن آزادی کافی در انتخاب طرح و رنگ و پارچه بدون نگرانی از جلب توجه بیش از حد
  4. کشیده تر ، لاغر تر و خوش استایل تر نشان دادن شما بخصوص در مورد خانم هایی با اضافه وزن
  5. نشست و برخواست و رفت و آمد بدون نگرانی از دیده شدن قسمت های مختلف بدن .
  6. و خلاصه :پوشیدگی کامل و رعایت کامل حجاب و رعایت عرف لباس جامعه

مانتو بلند مجلسی (۱۰)

مدل مانتو بلند مجلسی جدید 97
مدل مانتو مجلسی بلند شیک 98

مانتو بلند مجلسی (۱۳)

مانتو بلند مجلسی 97
مانتو بلند مجلسی 98

مانتو بلند مجلسی (۱۱)

مدل مانتو بلند مجلسی 97
مدل مانتو بلند مجلسی 98

قبلا هم در دلبرانه در مورد مدل های مختلف و زیبای مانتو بلند صحبت کرده بودیم یکی از این نوشته ها لینک پایین است که به معرفی یکی دیگر از برند های ایرانی به نام برند مشکات پرداخته بودیم و مدل های زیبا و دلنشین آن را با هم تماشا کرده بودیم برای دیدن عکس های مدل مانتو برند مشکات میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید .

مانتو بلند | 40 مدل مانتوهای بلند مجلسی و دخترانه از برند ایرانی MESHKAT

مانتو بلند مجلسی (۱۲)

مانتو بلند جدید
مانتو بلند گیپور

همانطور که میدانید یکی از بهترین گزینه ها در پوشیدن مانتو های مجلسی حالا چه مانتو کوتاه چه مانتو بلند ، مانتو های گیپور مجلسی یا ترکیبی از پارچه های گیپور و جنس هایی مثل ریون ، کرپ ، کتان و ... است . یکی از زیبا ترین مدل های مانتو مجلسی بلند گیپور را میتوانید در عکس زیر ببیند .

مانتو بلند مجلسی (۱۴)
مانتو بلند دخترانه
مانتو بلند مجلسی کار شده

مانتو بلند مجلسی (۱۵)
مانتو بلند جلو باز
مانتو بلند چاک دار

همانطور که در بالا گفته شد یک گزینه فوق العاده برای مانتو های دختران و زنان ایرانی مانتو های سنتی هستند که ضمن پوشیدگی و شیک بودن بسیار اصیل و مجلسی هستند. مثل عکس پایین که پارچه ساده در کنار پارچه طرح کاشی یک مانتو ی بلند مجلسی شیک و ایرانی را طراحی کرده است .

مانتو بلند مجلسی (۱۶)
مانتو بلند تابستانه
مانتو بلند اسپرت

این هم یک مدل مانتو مجلسی بلند دیگر با ترکیب گیپور و پارچه ساده به رنگ سال 1397 که رنگ بنفش است .

مانتو بلند مجلسی (۱۷)
مانتو بلند با ساپورت

مانتو بلند مجلسی (۲۵)
مانتو بلند

نظر شما در در مورد این مدل آستین که با استفاده از پارچه طرح دار و سنتی تهیه شده است چیست ؟

مانتو بلند مجلسی (۲۴)
مانتو بلند مشکی

همانطور که میدانید سلیقه خیلی از خانم های همیشه و همیشه انتخاب رنگ مشکی حتی به عنوان مانتو مجلسی و مانتو عروسی و مهمانی است . برای این دسته از خانم ها چند مدل مانتو مشکی بلند و شیک در این نوشته آورده ایم که اغلب با ترکیب با یک پارچه غیر مشکی سنتی و یا کارشده از سادگی بیش از حد این مانتو ها کاسته است . مثل عکی پایین که نمونه زیبایی از مانتو بلند مجلسی مشکی است .

مانتو بلند مجلسی (۱۸)
googleمدل مانتو بلند
مانتو بلند instagram

عکس های جمع آوری شده از این نوشته چنان که در بالا گفته شد از برند ایرانی نورا و از این صفحه اینستاگرامی جمع آوری شده است ، جهت رعایت کپی رایت : )

مانتو بلند مجلسی (۱۹)
مانتو بلند 1397
مانتو بلند 1398

مانتو بلند مجلسی (۲۰)
مانتو بلند 2018
مانتو بلند 2019

مانتو بلند مجلسی (۲۱)
مدل مانتو بلند 2018
مدل مانتو بلند 2017

به نظرم این مدل مانتو علاوه برای عموم خانم ها با توجه به فرم دوخت آن مناسب خانم های باردار هم هست. چون طبیعتا یک مانتو بلند مجلسی بارداری باید طوری باشد که اندازه بزرگ شکم در آن به چشم نیاید این مدل چون چین خوردگی و گشاد شدن لباس از بالای شکم و زیر سینه ها شروع شده اند برای رسیدن به این منظور گزینه خوبی است.

مانتو بلند مجلسی (۲۲)
مدل مانتو بلند 97
مدل مانتو بلند 98

مانتو بلند مجلسی (۲۳)
مانتو پاییزه بلند 99

مانتو بلند مجلسی (۲۶)

 

 

همچنین بخوانید 

مانتو بلند | 40 مدل مانتوهای بلند مجلسی و دخترانه از برند ایرانی MESHKAT

مدل مانتو بلند | 22 مدل مانتوی بلند دخترانه شیک و اسپورت 97 - 2018

مانتو بلند زنانه | 40 مدل مانتو بلند پوشیده عبایی مناسب میزبانی در مهمانی ها

مدل مانتو بلند عربی زنانه مناسب برای مجالس و مهمانی 1396

مدل مانتو بلند زنانه ترک | 24 مدل مانتو و تونیک بلند ترک پاییزه 2018

مانتو عربی بلند | 22 مدل مانتو عربی شیک + آموزش دوخت مانتو عبایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

پرده پانچی | 25 مدل پرده پانچ شیک و جدید

پرده پانچی | 25 مدل پرده پانچ شیک و جدید 

پرده پانچ از آن مدل هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و قدیمی نمیشود عوضش این روز ها حسابی روی بورس است و اغلب پرده های جدید و شیک بازار از مدل پرده پانچ یا پرده پانچی هستند . خوبی این مدل این است که به دوخت و دوز چندانی احتیاج نیست و مثل مدل های دیگر پرده درست کردن چین و پلیسه به تخصص بالایی نیاز ندارد . فقط کافی است 2 برابر اندازه پنجره پارچه تهیه کنید و طبق آموزش پایین به سادگی پرده را پانچ کرده و از چوب پرده عبور دهید .

پرده پانچی پانچ (۱)

پرده پانچ

پرده یکی از مهم ترین اجزای خانه است ، چرا که اثر خیلی زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه و راحتی اهالی منزل دارد . به همین خاطر است که اغلب در تغییر دکوراسیون به سراغ تغییر پرده ها میرویم . یکی از انواع پرده که هم از نظر شیک بودن و از مد نیافتادن عالی است هم دوخت و دوز آن کار نسبتا ساده ای است پرده پانچ یا پرده پانچی است . در این نوشته در مورد این نوع پرده بیشتر صحبت خواهیم کرد و مدل های زیبایی از انواع پرده پانچی را در خانه های ایرانی با هم خواهیم دید .

پرده پانچی پانچ (۲۲)

پردهای پانچ

یک ایده بسیار عالی در مورد دوخت پرده پانچ و به کارگیری آن در دکوراسیون منزل در کنار هم قرار دادن چند رنگ پارچه است ، مثل شکل زیر که از کنار هم قرار دارد یک رنگ گرم و یک رنگ خنثی ترکیب بسیار زیبایی ساخته شده است . اگر شما هم به این سبک علاقه مند هستید باید بدانید بهتر است بعد از انتخاب این نوع پرده پانچی از رنگ های بکار رفته در آن در وسایل خانه مثل کوسن ، قاب عکس ، تزیینات و دکوری ها استفاده کنید که یک هارمونی زیبا در دکوراسیون خانه به وجود بیاید .

پرده پانچی پانچ (۲۱)
پردهای پانچ شده

پرده پانچی پانچ (۲)
مدل پردهای پانچ

به فرم پرده پانچ در تصویر زیر دقت کنید دوختن پارچه به این سبک باعث میشود حلال های گرد تر و شیک تری روی پارچه به وجود بیاید که با هیچ کدام از مدل های دیگر پرده مثل انواع پرده چیندار و پلیسه به وجود نمی آید . به علاوه این مدل تنهایی یک مدل پرده شیک و مدرن محسوب میشود و نیازی به استفاده از قاب پرده های گران قیمت و عجیب و غریب دیگر حس نخواهد شد. اینطوری در تهیه یک پرده شیک و مدرن حسابی صرفه جویی کرده اید.

پرده پانچی پانچ (۱۹)
پردهای پانچ

پرده پانچی پانچ (۳)

پرده پانچ شده

پرده های پانچی اغلب با پارچه های ساده و شکیل مثل مخمل و کتان برای پذیرایی و با پارچه های گل دار و رنگی رنگی برای آشپز خانه و اتاق خواب انتخاب میشود . انتخاب این مدل پرده به شما این امکان را میدهد که به راحتی پرده اتاق خواب خود را از جنس و طرح و رنگ روتختی انتخاب کرده و یک هماهنگی زیبا در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کنید .

پرده پانچی پانچ (۲۵)
مدل پرده پانچ

پرده پانچی پانچ (۴)
پرده پانچ

اغلب ما فکر میکنیم برای این که خانه شیک و زیبایی داشته باشیم باید از پارچه های طرح دار گران قیمت و قاب پرده های گران قیمت تر استفاده کنیم . اما به دیدن تصویر زیر حتما شما هم با من هم عقیده میشود که به راحتی با تهیه و کنار هم قرار دادن چند پارچه ساده با قیمت مناسب بدون دوخت والان و قاب پرده چوبی میتوانید یک خانه با دکوراسیون شیک و متفاوت داشته باشید. که هیچ وقت از مد نمی افتد .

پرده پانچی پانچ (۵)

پردهای پانچی

پرده پانچی پانچ (۶)
مدل پردهای پانچی

مدل پرده پانچ یا اصطلاح پرده پانجی در گذشته بیشتر به عنوان پرده اتاق خواب ، پرده آشپز خانه و پرده حمام انتخاب میشد . اما الان خیلی از پرده های شیک و جدید پذیرایی هم از این دوخت پرده به علت ساده گی و شیک بودن استفاده می شود .

پرده پانچی پانچ (۲۴)

پردهای پانچی

پرده پانچی پانچ (۷)

 

پرده پانچی

قبلا هم در مورد پرده پانچ و مدل ها ایده های آن و عکس این مدل پرده در خانه های ایرانی یک مطلب خیلی خوب و کامل داشته ایم بعد از دیدن عکس های این نوشته میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و عکس های آن را هم تورقی بفرمایید .

پرده پانچ | 33 عکس پرده مدل پانچی در خانه های ایرانی 2017

پرده پانچی پانچ (۸)

مدل پرده پانچی

اگر چه توصیه میشود برای دوختن پرده های پانچ از پارچه های خیلی ضخیم استفاده نشود چون چین دان و حالت دادن آن سخت است برای برای پرده پذیرایی طبیعتا انتخاب پارچه های سبک و دم دستی سلیقه خیلی از ما نیست و بهتر است از پارچه های نسبتا سنگین و رسمی موجود در بازار مثل مخمل و کتان استفاده شود .

پرده پانچی پانچ (۱۸)
پرده پانچی

پرده پانچی پانچ (۹)

عکس پرده پانچ

حتما شنیده اید برای این که خانه شما بزرگتر و دلباز تر به نظر بیاید و سقف خانه بلند تر به چشم بیاید بهتر است از پرده هایی عمودی بدون والان و قاب از سقف تا کف زمین استفاده کنید. تاثیر این انتخاب پرده های پانچی در دکوراسیون واقعا همینطور است با انتخاب این مدل پرده ها با ایجاد خطای دید سقف خانه بلند تر و در نتیجه خانه دلباز تر و بزگتر دیده خواهد شد .

پرده پانچی پانچ (۱۰)

آموزش پرده پانچ

پرده پانچی پانچ (۱۱)

آموزش دوخت پرده پانچ

پرده پانچی پانچ (۱۲)

آموزش تصویری پرده پانچ

این هم یک مدل دیگر از دوخت پرده های پانج در خانه های ایرانی که میتوانید با تماشای آنها مدل و رنگ و طرح پرده مورد نظر خود را انتخاب کرده و خانه را سلیقه خودتان بچینید یا تغییر دکوراسیون دهید .

پرده پانچی پانچ (۱۳)

عکس پرده پانچی

پرده پانچی پانچ (۱۴)

آموزش پرده پانچی

این مدل پرده - پرده پانچی - بخصوص برای خانه ها و آپارتمان های امروز که اغلب کوچک و جمع و جور هستند انتخاب خوبی است چون به علت سادگی و همینطور به علات نداشتن زرق و برق اضافه هم شیک و مدرن است و هم خانه را دلباز تر وبزرگ تر نشان میدهد.

پرده پانچی پانچ (۱۵)

آموزش دوخت پرده پانچی

پرده پانچی پانچ (۱۶)

 

مزایای دوخت پرده پانچ :

  1. شیک بودن و مدرن بودن این مدل پرده و این که هیچ وقت از مد نمی افتد
  2. دوخت آن ساده است و با کمترین مهارت در خیاطی و دوخت پرده میتوانید خودتان آن را تهیه کنید .
  3. به علت نداشتن والان و زرق و برق اضافی خانه را بزگتر ، دلباز تر و سقف آن را بالاتر نشان می دهد .
  4. مقرون به صرفه است چون نه نیاز به والان و قاب های گران قیمت دارد و نه پارچه های گران قیمت .
  5. هم برای پذیرایی هم برای اتاق خواب و آشپز خانه و حمام زیبا و شیک است.

پرده پانچی پانچ (۱۷)

مدل پرده پانچ پذیرایی

پرده پانچی پانچ (۲۰)

عکس پرده پانچ اتاق خواب

پرده پانچی پانچ (۲۳)


 

همچنین بخوانید : 

پرده پانچ | 33 عکس پرده مدل پانچی در خانه های ایرانی 2017

پرده پذیرایی | 30 عکس از مدل پرده پذیرایی شیک در خانه های ایرانی

پرده سنتی طرح دار | 22 مدل پرده سنتی بسیار زیبا برای پذیرایی و اتاق

پرده آویز گلیمی | 25 مدل پرده گلیمی اویز سنتی زیبا و اصیل

40 مدل پرده پذیرایی + چه پرده ای انتخاب کنیم که به خانه بیاید؟

پرده آشپز خانه + 60 مدل جدید پرده آشپزخانه که تا حالا ندیده اید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

مدل مایو شنا دخترانه و زنانه + 22 مدل شیک و جدید 97 - 2018

مدل مایو شنا دخترانه و زنانه + 22 مدل مایو شیک و جدید 97 - 2018

مایو اولین و مهم ترین وسیله مورد نیاز برای شنا کردن است ، قید عینک های خفن خارجی ، دماغ گیر و گوش گیر و بازوبند و تیوپ شنا را میتوانید بزنید ولی بدون مایو بعید است در هیچ استخری راهتان بدهند . در این نوشته از دلبرانه به سراغ مدل مایو های شیک جدید و متنوع به روز طبق ژورنال های جهانی خواهیم رفت و این مدل مایو ها را باشما دوستان به اشتراک خواهیم گذاشت ، به علاوه در مورد فواید ورزش شنا برای خانم ها بیشتر صحبت خواهیم کرد .

مدل مایو (۱)

مدل مایو استاندارد 

چه مایو هایتان توسط خیاط ها و تولید کننده های داخلی دوخته شده باشد چه از یک برند معروف باشد باید از نظر مدل و جنس استاندارد هایی داشته باشد. ، مثلا این که مایو های زنانه باید نسبتا پوشیده باشد ( بعضی جاها پوشیدن مایو دو تکه مجاز نیست )ضمن این که داشتن کلاه شنا هم الزامی است ، در مورد آقایان پوشیدن مایو های شلورک شکل پادار کافی است

مدل مایو (۲)

چکار کنیم مایو شنا زود خراب نشود 

5 راه برای سالم ماندن مایو در برابر کلر استخر 

اغلب با این مشکل که مایو ها زود پوسیده و خراب می شوند (حتی مایو های برند ) در گیر هستیم دلیل این امر کلر موجود در آب استخر است . برای جلو گیری از این امر

  1. مایو را خوب بشورید (طوری که کلر موجود در تار و پود آن کاملا خارج شود )
  2. مایو را خوب خشک کنید ، خیس ماندن مایو تا دفعه بعد که میخواهید از آن استفاده کنید باعث پوسیدگی زود هنگام آن میشود .(بخصوص که بعضی از مایو های زنانه یک قسمت ابری شکل در ناحیه سینه ها دارند که خشک شدنش کمی زمان بر است )
  3. از مایو های حرفه ای که درصد مقاومت به کلر در ان مشخص است استفاده کنید . در این صورت باید هزینه بیشتری برای خرید مایو کنار بگذارید ولی عوض دیر تر هم پوسیده میشوند و از ریخت می افتند .
  4. اگر از مایو های داخلی و غیر حرفه ای استفاده میکنید از فروشنده بخواهید جنس بهتری را به شما معرفی کنند و برای عدم پوسیدگی آن در مدت کوتاه با فروشنده شرط کنید .
  5. مهم ترین گزینه برای خرید مایو جنس آن است بهتر است به سراغ مایو هایی از جنس پلی استر بروید .

مدل مایو زنانه (۱۶)

مدل مایو دخترانه

مدل مایو (۳)
مدل مایو ژیمناستیک دخترانه

مدل مایو (۴)
مدل مایو دو تیکه

مدل مایو (۵)
مدل مایو دختر بچه

مدل مایو (۶)
مدل مایو بچه گانه

مدل مایو (۷)
مدل مایو زنانه سایز بزرگ

مدل مایو (۸)
مدل مایو پوشیده

مدل مایو (۹)
مدل مایو

مدل مایو (۱۰)
مدل مایو زنانه

مدل مایو (۱۱)
مدل مایو 2017
مدل مایو 2018

مدل مایو (۱۲)
مدل مایو 2تیکه

مدل مایو (۱۳)
مدل مایو 2017
مدل مایو زنانه 2017

مدل مایو (۱۴)
مدلهای مایو 2018
مدل های مایو زنانه 2018

مدل مایو (۱۵)
مدل مایو زنانه 2017
 مایو شنا 2018

مدل مایو (۱۶)
مدل جدید مایو 2017

مدل مایو (۱۷)
مدل مایو 97
مدل مایو (۱۸)
مدل جدید مایو 98

مدل مایو (۱۹)

مایو زنانه دو تکه
مایو زنانه دو تیکه

مدل مایو (۲۰)
مایو زنانه پوشیده
مایو زنانه

مدل مایو (۲۱)
مایو شنا زنانه speedo

مایو زنانه 2015
مایو زنانه 2016

مدل مایو (۲۲)
جدیدترین مایو زنانه 2015
عکس مایو زنانه 2015

مدل مایو (۲۳)

 

فواید شنا کردن که هر زنی باید بداند

حالا که با دیدن این مدل مایو های زیبا و شیک زنانه حتما حسابی هوس یک شنای درست و حسابی به سرتان زده بد نیست این مطلب خوب که از سایت خوب فیتامین در اینجا آورده شده است را هم مطالعه کنید که حسابی عزم تان برای شنا کردن آن هم به صورت منظم و مداوم جزم شود.

شدت ضربه آن کم است

شدت پایین به این معناست که شنا کردن برای ورزشکاران آسیب دیده که نیاز دارند به مفاصل خود فشار وارد نکنند عالی است. می توانید به طور منظم در شدت های مختلف بدون احساس خستگی شنا کنید. حتی می توانید یک روز تمرین بسیار سختی داشته باشید و هم چنان روز بعد به استخر بروید. بر اساس تحقیقات، برای ریکاوری شنا کردن بهتر از استراحت به تنهایی است.

برای شش ها عالی است

هنگامی که سرتان زیر آب است اکسیژن در حداکثر مقدار است. در مقابل، بدن سعی می کند به طور بهینه تری از این اکسیژن استفاده کند. به علاوه، یاد می گیرید با هر نفس، هوای تازه تری را استفاده کنید و در بازدم کربن دی اکسید بیشتری را خارج کنید. به علاوه، کسانی که شنا می کنند در مقایسه با دونده گان حجم اکسیژن استراحت بالاتری دارند. و این امر موجب ضربان قلب کمتر در زمان استراحت،و فشار خون پایین تر می شود.

دونده بهتری می شوید

با افزایش ظرفیت دریافت اکسیژن، شنا کردن ظرفیت استقامتی را به شدت افزایش می دهد. اگر قصد دارید امسال در دوی مارتن شرکت کنید این خبر خوبی است. هم چنین به این معنا است که می توانید بعد از گذشت کیلومترها بدون از نفس افتادن ادامه دهید. شناگرانی که از تکنیک تنفس کنترل شده استفاده می کردند (گرفتن دو نفس در طول استخر) بعد از ۱۲ جلسه شنا، قدرت دویدن را تا ۶ درصد افزایش دادند. به جز مزیت نفس گیری، شنا عضلات باسن، پشت پا، میان تنه و شانه ها را درگیر می کند – که همگی برای دویدن بهتر ضروری است.

همه می توانند شنا کنند

حتی اگر یک فرد آسیب دیده، باردار، کسی که به تازگی مادر شده، قهرمان بدنسازی باشید، شنا کردن می تواند یک تمرین عالی باشد. می توانید قدرت و شدت را کنترل کنید. به علاوه هزینه زیادی هم ندارد و با یک مدل مایو و یک بلیط شنا بدن خود را به یک ریکاوری حسابی مهمان کرده اید.

استرس ها را کاهش می دهد

در حالی که اندروفین تولیده شده به دلیل ورزش برای میزان استرس بسیار خوب است، وارد آب شدن نیز خود روحیه را بهتر می کند. قرار گرفتن کامل در آب اطلاعات حسی ای که بدنتان را تحت محاصره قرار داده کم می کند، و باعث به وجود آمدن احساس آرامش می شود. محققان دریافتند که مخزن های شناور معمولی در کاهش علائم بیمارانی که استرس مفرط دارند موثر است. به همین دلیل خوابیدن در وان حمام را دوست دارید.

ساعت را به عقب بر می گرداند

کسانی که به طور مرتب شنا می کنند از لحاظ زیستی ۲۰ سال کوچکتر هستند. به گفته دانشمندان، حتی تا ۷۰ سالگی، شنا کردن بر روی فشار خون، سطح کلسترول، عملکرد قلبی-عروقی، سلامت سیستم عصبی مرکزی، عملکرد شناختی، توده عضلانی تاثیر می گذارد.

عضلات کم کار را فعال می کند

پشت یک میز نمی نشینید تا دست هایتان را پشت سرتان بگذارید. اما زمانی که در استخر هستید، دست هایتان به خوبی کار می کند، یعنی باید عضلاتی که اکثرا مورد غفلت قرار می گیرند را فعال کنید: هم چون زیر بغل، شانه ها، عضلات ذوزنقه ای. در حرکت دوچرخه یا کرال این عضلات فعال هستند. به علاوه، چون شنا کردن یعنی داشتن تعادل در آب، شنا کردن باعث می شود عضلات پایدار کننده عمقی در میان تنه و پایین تنه که اغلب زنان به آن توجه نمی کنند را پرورش دهند.

باهوش تر می شوید

بر اساس پژوهش ها، وقتی زنان تا سطح قلب خود در آب فرو می روند جریان خون تا ۱۴ درصد افزایش می یابد. محققان اعتقاد دارند فشار آب بر روی سینه احتمالا دلیل آن است، و اکنون در حال پژوهش هستند که آیا ورزش های آبی بیشتر باعث افزایش جریان خون به مغز می شود یا ورزش هایی که در خشکی هستند.

 

همچنین بخوانید :

مایو زنانه | آموزش دوخت مایو با الگو + 25 مدل شیک و جدید

بهترین ورزش برای چربی سوزی و لاغری چیست؟

ورزش در عادت ماهیانه | برای کاهش دردهای پریودی چه ورزشی خوب است ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان

انشا عید نوروز | 7 انشا و تحقیق درباره تعطیلات عید نوروز و سال نو

انشا عید نوروز | 7 انشا و تحقیق درباره تعطیلات عید نوروز و سال نو

کمتر کسی است که در دوران تحصیل خود یک انشا عید نوروز ننوشته باشد ، حالا این انشا میتوانست به صورت تحقیقی در مورد آداب و روسم و تاریخچه نوروز باشد یا خاطرات عید نوروز در قالب این جمله کلیشه ای که " تعطیلات عید نوروز خود را چگونه گذراندید ؟ " در این نوشته از دلبرانه میخواهیم به این موضوع انشا خاطره انگیز بپردازیم و دانش آموزان و اولیای آنها را با ارائه 10 انشا در مورد عید نوروز یاری کنیم . این انشا ها برای پایه های تحصیلی مختلف آماده شده است ، امیدورام برای شما مفید باشد .

تحقیق و انشا عید نوروز 

تحقیق انشا عید نوروز (۸)

انشا عید نوروز

موضوعات انشا در مورد عید نوروز

موضوعات انشا پیراهمون عید نوروز معمولا حول محور این موارد هستند که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت : 

  1. انشا در مورد خاطرات عید نوروز
  2. انشا در مورد لحظه تحویل سال
  3. انشا در مورد عید نوروز و آداب و روسوم آن
  4. انشا در مورد " تعطیلات عید نوروز را چگونه گذراندید ؟ "
  5. انشا در مورد عید نوروز به زبان انگلیسی
  6. تحقیق در مورد تاریخچه عید نوروز
  7. تحقیق در مورد آداب و رسوم عید نوروز و هفت سین

تحقیق انشا عید نوروز (۷)

 

انشا عید نوروز شماره یک

انشا عید نوروز – متن کوتاه کودکانه- ساده و روان 

برای پایه تحصیلی :  کودکان

موضوع انشا : عید نوروز خود را چگونه گذراندید ؟ 

مقدمه : من عید نوروز را خیلی دوست دارم 

من عید نوروز را خیلی دوست دارم ، چون به همه خیلی خوش می گذرد ، اول این که لباس های نو میخریم . من وقتی لباس نو میخرم همش به جلو آینه میروم و خودم را نگاه میکنم . ولی بعضی ها ممکن است پدرشان پول زیاد نداشته باشد که برای آنها لباس عید بخرد و ما باید به آنها کمک کنیم . بعد از این که همه لباس نو پوشیدند میروند مهمانی در مهمانی خوراکی های خوشمزه به آدم میدهند مثل آجیل میدهند شیرینی میدهند میوه میدهند و همه با هم میخندند و حرف میزنند . از همه بهتر عیدی است که هر کسی به آدم پوب میدهد و آخر عید آدم پول زیادی دارد که میتواند با آن چیزهایی که دلش میخواهد بخرد .

عید نوروز خود را چگونه گذراندید

بعد هم باید مشق های مدرسه را انجام دهیم تا درس هایی که خوانده ایم یادمان نرود . باید نقاشی بکشیم و تمرین های ریاضی و فارسی را حل کنیم تا تمام شود . عید خیلی خوب است ولی همیشه زود تمام میشود و باید دوباره به مدرسه برویم من دلم بعضی وقت ها برای دوست هایم در مدرسه تنگ میشود ولی دوست دارم عید زیاد تر باشد و بیشتر بازی کنیم و خوشحال باشیم . 

عید نوروز خود را چگونه گذراندید

من دوست دارم عید به مسافرت برویم چون در مسافرت خوش میگذرد و آدم جاهای جدید را می بیند و میتواند بعدا برای دوست هایش تعریف کند ولی ما گاهی به مسافرت نمیرویم و گاهی می رویم . اما عوضش همیشه به سیزده به در میرویم که خیلی کیف دارد . آدم چوب جمع میکند و آتش روشن میکند و روی آن سیب زمینی یا غذا یا چایی درست میکند بازی میکند و بدو بدو میکند غذا و خوراکی خوشمزه میخورد و می خندد کاش همیشه جمعه ها سیزده به در بود تا بچه ها بیشتر بازی میکردند. 

این بود انشای من . 

انشا عید نوروز در ایران 

 انشای عید نوروز 

 انشا درباره عید نوروز

تحقیق و انشا عید نوروز 

تحقیق انشا عید نوروز (۱)

انشا عید نوروز شماره دو

انشا عید نوروز – متن توضیح- به زبان انگلیسی  

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : عید نوروز و آداب رسوم آن به زبان انگلیسی به همراه ترجمه - بیایید در مورد نوروز بیشتر بدانیم . 

مقدمه : Let s Know more about Nowruz

As you know, we are right now in the middle of the 13-day celebration known as nowruz– the celebration began the moment the earth crossed the vernal equinox, and continues through Wednesday April 1st– we’ll bring you more information about the significance of this day early next week, but for now, here are a few things you should be doing this week to celebrate:

Let s Know more about Nowruz

deed o bāz deed– this literally means ‘to see and see again’. During the 13 days of the beginning of spring, the tradition is to go visit all of your friends and family, and they in turn have to come to your house to see you. Everyone is ready to be a gracious host this week, supplying guests with plenty of sweets to ring in the new year, and also tea and fruit of course (what Iranian household doesn’t have a giant bowl of fruit ready at all times?). It’s customary to visit elders of the family first, and then make your way through the list of all close family, friends, and even acquaintances.

Let s Know more about Nowruz

wearing new clothes– generally Iranians will be prepared this week to wear at least one set of new clothing, all the way to the underwear. Because spring is a time for freshness and newness, this is symbolic of letting go of the old and displaying the new.

haft seen– during this week, Iranians have a special table set up in the house called the haft seen table- filled with symbolic items that represent spring, and seven items that begin with the Persian letter ‘seen’. These include items that represent prosperity, freshness, rebirth, love, and life, and that represent the new start provided by the new season. One of the most important elements of the nowruz haft seen table is wheatgrass, which is sprouted from grains a few days before the new year, and is thrown into water on the 13th day of nowruz (more on that next week!).

So we hope you have an opportunity this weekend to visit some new friends and make some fresh starts in your life!

ترجمه انشا در مورد عید نوروز

همانطور که می دانید، ما در حال حاضر در وسط جشن 13 روزه به نام Nowruz شناخته می شود - جشن شروع می شود زمانی که زمین از اعتدال بهاری برسد و از طریق چهارشنبه آوریل 1 ادامه می یابد، ما اطلاعات بیشتری در مورد اهمیت از این روز در اوایل هفته آینده، اما در حال حاضر، در اینجا چند چیز است که شما باید انجام دهید این هفته برای جشن گرفتن:

بیایید در مورد نوروز بیشتر بدانیم

این عمل به معنای «دیدن و دیدن دوباره- دید و باز دید » است. در طول 13 روز از آغاز بهار، سنت این است که تمام دوستان و خانواده خود را ببیند و به نوبه خود باید به خانه شما برود تا شما را ببیند. هر کس آماده است تا در هفته جاری یک میزبان خوش تیپ باشد و مهمانان را در سال جدید با شیرینی های فراوان و همچنین چای و میوه (البته این که خانم ایرانی هرگز از کیک غول پیکر میوه ای تهیه نمی کند) آماده می کند. . معمولا برای بازدید از بزرگان خانواده اول، و سپس راه خود را از طریق لیست تمام خانواده نزدیک، دوستان و حتی آشنایان خود را.

پوشیدن لباس های جدید - به طور کلی ایرانی ها در این هفته برای پوشیدن حداقل یک ست از لباس های جدید، تا لباس زیر خواهد بود . از آنجا که بهار یک زمان برای طراوت و نوآوری است، این نماد ی از رفتن از قدیم و نمایش جدید است.

بیایید در مورد نوروز بیشتر بدانیم

در این هفته، ایرانی ها میز خاصی را در خانه ایجاد کرده اند که نام آن را هفت سین می گویند که پر از اقلام نمادین است که نشان دهنده بهار و هفت مورد است که با علامت فارسی دیده می شود. اینها مواردی هستند که نشان دهنده رفاه، طراوت، تولد دوباره، عشق و زندگی است و نشان دهنده آغاز جدید ارائه شده توسط فصل جدید است. یکی از مهمترین عناصر جدولی که در حال حاضر دیده می شود، سبزه  است که چند روز قبل از سال جدید از دانه ها جوانه زده است و در روز 13 روز نوروز به آب می رسد 

نتیجه گیری :

بنابراین ما امیدواریم که شما در این آخر هفته فرصتی برای بازدید از دوستان جدید داشته باشید وشروع خوب و تازه های برای زندگی خود داشته باشید!

 

انشا عید نوروز به زبان انگلیسی

انشا عید نوروز به انگلیسی

انشا عید نوروز انگلیسی

تحقیق انشا عید نوروز (۲)

 

انشا عید نوروز شماره سه

انشا عید نوروز – متن توصیفی کوتاه- شاعرانه زیبا 

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : توصیف ادبی شروع فصل بهار - انشا کوتاه 

مقدمه : 

صبح می شود وقت آن است که خورشید دست از دامن طبیعت بردارد وبه گیسوی سحر آویزد.شب کم کم دامن خودرا از کوچه ها جمع می‌کند.زمستان مدت هاپیش از این صحرا رفت اما انگار رد پایش بر آسمان باقیمانده است که اکنون آسمان آن گونه زنگار گرفته است…وقت آن است که کم کم بهار از راه برسد,درختان در خود فرو رفته اند,وقت آن است که سر را بالا آورند وبه بهار درود گویند و از طراوت آن بهره گیرند.وقت آن است.

انشا کوتاه شروع سال نو

که پروانه ی چمن از پیله درآید ودر نفس باد صبا سینه بگشاید,وقت آن است که شادی در رگ های دشت سوسو زند…وقت آن است که روزی از نو آغاز شود,امروز بهار وارد صحرا می شود و بر درختان شکوفه ی سپیدی و پاکی می کارد و از درختان عریان دشت عروسی زیبا می سازد.لکه ی سرخ غروب از گوشه ی آسمان پاک می شود که خورشید از پشت کوه سر بالا می آورد وب ه بهار زیبا خیرمقدم می گوید

 

انشا در مورد عید نوروز 

 انشا در مورد عید نوروز به زبان انگلیسی

انشا در مورد عید نوروز به انگلیسی 

انشاء در مورد عید نوروز 

تحقیق انشا عید نوروز (۳)

انشا عید نوروز شماره چهار

انشا عید نوروز – متن توصیفی توضیحی

برای پایه تحصیلی :  کودکان نوجوانان

موضوع انشا : عید نوروز و آداب و رسوم و خاطرات آن 

مقدمه :

هر سال نزدیک نوروز حال و هوای دوستان و اطرافیان عوض میشود و به خاطر خانه تکانی و آماده شدن برای نوروز جنب و جوش زیادی دارند و در خیابان مردم را میبینیم که با کیسه های خرید عید به سمت خانه در حرکت اند و یا ویترین مغازه ها را تماشا میکنن و معمولا خانواده های کوچک بصورت دسته جمعی به خرید می روند و پدر دست بچه ها را میگیرد و با هم حرکت میکنند که صحنه های زیبایی است.نزدیک سال تحویل همه لباسهای نو به تن میکنیم و برای فرارسیدن سال نو لحظه شماری میکنیم و در آخرین دقایق همراه خانواده در کنار سفره ی هفت سین می نشینیم و پدر معمولا قرآن میخواند و همه سعی دارند ثانیه های شروع سال را در حال ذکر و دعا باشند.

عید نوروز و آداب و رسوم

وقتی که سال تحویل میشود روبوسی میکنیم و سال نو را به همدیگر تبریک میگوییم و لحظات شادی به وجود می آید.در تعطیلات به دیدن فامیل و دوستان میرویم و معمولا کوچک تر ها اول به دیدن بزرگترها میروند و بعد از آن بزرگتر ها در فرصت مناسب به بازدید کوچک تر ها میروند و این رسم خیلی خوب است ٬چون هم دید و بازدید انجام میشود و هم آداب و رسوم احترام به بزرگتر زنده نگه داشته میشود.در نوروز همه بوی تازگی میدهند و مخصوصا پسر بچه ها خیلی مواظب اند که شلوار و لباس عیدشان کثیف و خاکی نشود.

عید نوروز و آداب و رسوم

ما باید در تعطیلات به مرور درسهایی که در طول سال خوانده ایم بپردازیم چون ممکن است این تعطیلات باعث شود آنها را فراموش کنیم. با این کار برای امتحانات آخر سال هم آماده میشویم و تابستان خوبی خواهیم داشت. ما خیلی تعطیلات نوروز را دوست داریم برای اینکه معمولا از بزرگ تر ها عیدی میگیریم و پسر عمو و پسر خاله و دای و پسر عمه هایمان را بیشتر میبینیم.

عید نوروز و آداب و رسوم

بعضی ها در نوروز به مسافرت میروند که این کار خیلی خوب است ولی باید مواظب باشیم در هنگام رانندگی تند نرویم و سرعت مناسب داشته باشیم چون ممکن است تصادف بشود و اتفاقی برای ما و دیگران بیفتد و تعطیلاتمان خراب شود.در روز سیزده به در به طبیعت میرویم و روز خوبی را میگذرانیم ٬ من همیشه دوست دارم روز بعد از سیزده به در هم تعطیل باشد تا بتوانم برای رفتن به مدرسه آماده شوم.ما نباید در این روز طبیعت را آلوده کنیم و شاخه های درختان را بشکنیم و یا آتش بزنیم.وقتی تعطیلات تمام میشود٬ باز هم باید به مدرسه برویم و درس بخوانیم تا بتوانیم در آخر سال نمره های خوبی بگیریم و در آینده شغل مناسبی داشته باشیم.

مقاله در مورد عید نوروز 

انشا درباره عید نوروز

انشا در مورد عید نوروز 

انشا در مورد عید نوروز کوتاه

تحقیق انشا عید نوروز (۴)

 

انشا عید نوروز شماره پنج

انشا عید نوروز – متن توصیفی، ادبی - متن شاعرانه و زیبا در مورد بهار و شروع سال نو

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : انشا ادبی در مورد بهار و شروع سال نو 

مقدمه :بهار یعنی شکوفایی، طراوت ، سرزندگی بهار یعنی همیشه میتوان دوباره از اول شروع کرد 

اینبار بهار می خواهد با کوله باری از سبزی،طراوت و خاطرات دیرینه ای که یکسال انتظارش را می کشیدم پابه جهان بگذارد ،بهار می خواهد بیاید و من باید در قلبم خانه تکانی کنم، تمام کینه ها را از روی  پرده های امید قلبم بشویم و با دستمال صبوری بر روی کتابی که پراز محبت های سرد شده است بکشم تا غباری از دشمنی و جنگ و جدال باقی نماند و پرنده ی اسیر قلبم را از قفس آزاد کنم.

انشا ادبی در مورد بهار و شروع سال نو 

بهار می خواهد با تیرکمان محبت،تیر مرخصی دادن به زمستان را بزند و زمستان باید کوله باری که سراسر سردی و قطره های مروارید ی بود را بردارد و به انتظار سال دیگر بماند ،کتاب سرنوشت زمستان را در گوشه ای از صندوقچه ی قلبم می گذارم و قفلی محکم بر آن می زنم ، کلاف زندگی ام را با بهار ،با چهچه بلبلان و پروار پروانه های زیبا و رنگارنگ می بافم ،با مداد طراوت تخته ی قلبم را با کلمه ای به نام بهار آشنا می کنم و بر روی دفتر خاطرات زندگی ام با خودکار عشق و علاقه کلمه ی بهار را می نویسم ، چتر اندوه را می بندم و به امید آمدن بهار از جاده ی عاطفه می نشینم ،

انشا ادبی در مورد بهار و شروع سال نو 

گویی نسیم ملایم اکنون چهره ام را نوازش می کند و طنین زیبایش در  گوشم نواخته می شود ،خیاط ماهری می خواهد لباسی برای دنیا درست کند لباسی با گلهای رنگارنگ ،آنگونه که من دوست دارم.چراغ کلبه ی قلبم را با مهربانی روشن می کنم و پرچین های آن را با عطر و بوی بهار معطر می کنم، اینک همه با هم به استقبال بهار می رویم

 

تحقیق و انشا عید نوروز 

تحقیق انشا عید نوروز (۵)

 

انشا عید نوروز شماره شش

انشا عید نوروز – متن توضیحی و تحقیقی- تحقیق در مورد آداب و روسم عید به صورت خلاصه

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : تحقیق کوتاه در مورد آداب و رسوم عید نوروز در ایران 

عید نوروز برابر با اول فروردین ماه، یکی از کهن ‌ترین جشن ‌های به جا مانده از دوران باستان است.امروزه زمان برگزاری عید نوروز، در آغاز فصل بهار است. در کشورهایی مانند ایران و افغانستان که تقویم هجری شمسی به کار برده می‌شود، نوروز، روز آغاز سال نو است.یکی از آیین های نوروزی مراسم چهارشنبه سوری است که در برخی از شهرها آن را چهارشنبه آخر سال گویند. بدین صورت که شب آخرین چهارشنبه ی سال (یعنی نزدیک غروب آفتاب روز سه شنب )، بیرون از خانه، جلو در، در فضایی مناسب، آتشی می افروزند و اهل خانه، زن و مرد و کودک از روی آتش می پرند و با گفتن: زردی من از تو، سرخی تو از من، ناراحتی های سال کهنه را به آتش می سپارند تا سال نو و عید نوروز را با آسودگی و شادی آغاز کنند.

تحقیق کوتاه در مورد آداب و رسوم عید نوروز در ایران 

از یکی دو ماه به عید نوروز مانده مردم به بازار می روند و لباس عیدشان را می خرند. سبز کردن گندم، عدس، ده پانزده روز به عید نوروز مانده در خانه ها صورت می گیرد. یکی دو هفته پیش از عید نوروز خانه تکانی انجام می گیرد و مجدداً اثاثیه را جابه جا می کنند و گرد گیری می کنند و دوباره آنها را می چینند. در مراحل بعد تخم مرغ رنگ کردن است که آن ها را آب پز می کنند و رنگ های شاد بر روی آنها می زنند.

برای تحویل سال در یکی از اطاق های خانه سفره می اندازند. پیش از هر چیز آیینه و قرآن در آن می گذارند و بعد هفت سین را می گذارند. هفت سین عبارت است از سماق، سیر، سنجد، سمنو، سکه، سرکه، سبزی. علاوه بر هفت سین، شمع و آینه، تخم مرغ و … سر سفره گذاشته می شود. دعای تحویل سال نو یکی دیگر از آداب عید نوروز است که توصیه شده در وقت تحویل سال این دعا را بسیار بخوانید:

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال.

تحقیق کوتاه در مورد آداب و رسوم عید نوروز در ایران 

از بامداد نوروز دید و بازدیدها آغاز می شود. در همه خانواده ها رسم است که به دیدار کسی که از نظر سن و شخصیت بر دیگران مزیت دارد بروند و تبریک بگویند و او نیز عیدی که شامل سکه یا پول است به آنها بدهد.

سیزده بدر (روز سیزدهم عید نوروز) است. روز دوازده فروردین همه وسایل تهیه می شود و هر چه از شیرینی ها و آجیل ها باقی مانده برای صبح سیزده آماده می شود که البته همراه آن سرکه و کاهو نیز هست. صبح سیزده فروردین همه دسته دسته عازم کوه و باغ های اطراف شهر می شوند و معتقدند در روز سیزده فروردین نباید در خانه ماند زیرا این روز نحس و بد یمن می باشد. عصر این روز ویژه سبزه گره زدن دخترهاست که در واقع برای گشایش بخت خود این کار را می کنند. روز سیزده پیش از طلوع آفتاب و تا پاسی از شب ادامه دارد.

 

موضوع انشا خاطرات عید نوروز 

 انشا خاطره عید نوروز

انشا درباره خاطرات عید نوروز 

انشا درمورد خاطرات عید نوروز

تحقیق انشا عید نوروز (۶)

انشا عید نوروز شماره هفت

انشا عید نوروز – متن ادبی توصیفی در مورد عید نوروز 

برای پایه تحصیلی :  نوجوانان

موضوع انشا : عید نوروز و آداب و رسوم آن 

مقدمه :

“ن” مثل نوروز، نخستین روز بهار. در این روز، طبیعت، از خوابی طولانی برمی‌خیزد و کار و بار حیاتیِ خویشتن را از نو آغاز می‌کند .

نوروز، روزی‌ست نو؛ روز، روز همان روشنی‌ست. پس نوروز، یعنی تابش آفتابی تازه در زندگی و سرزندگی نو‌به‌نوی انسان و جهان.نوروز، نخستین روز بهار هم هست. در این روز، طبیعت، از خوابی طولانی برمی‌خیزد و کار و بار حیاتیِ خویشتن را از نو آغاز می‌کند و سال آغاز می‌شود که یعنی این ایرانیان‌اند که هر سال، بیداری طبیعت و شروع تازه‌ی زندگی را جشن می‌گیرند. جشنی که در آن، از دیرباز، روشنی و زیبایی و زندگی را ستوده‌ و نوروز را جشن‌گرفته‌اند.

عید نوروز و آداب و رسوم آن 

در آستانه‌ی نوروز، خانه‌تکانی می‌کنیم و هم‌زمان، دل خود را نیز از کینه‌ها پاک‌ کرده و آماده می‌شویم تا در فصلی تازه، بر شاخه‌های زندگانی‌‌، عشق و مهر و مهرانگیزی، جوانه بزنیم و به شکوفایی بنشینیم. نوروز لبخند خداوند بر لبان طبیعت است و آن‌گاه که خداوند به زندگی لبخند می‌زند، گل لبخند بر لبان جهان هم می‌شکفد. نوروز، یادآور آن است که ما مدام باید جان و جامه و جامعه‌ی خود را پاک و شاد و سرشار از انرژی ناپیداکرانه‌ی الهی نگه‌داریم.
نوروز، یادآور اهمیتِ دیدن و توجه کردن‌ست.

عید نوروز و آداب و رسوم آن 

نوروز، آغاز فصلِ تفرج و تماشاست. چشم‌ها را بازکنیم و زیبایی‌ها را ببینیم. گوش‌ها را باز کنیم و آواز پرنده‌ها را بشنویم. دل‌ها را باز کنیم و دوست‌بداریم. روز، نو می‌شود. سال، نو می‌شود. طبیعت، نو می‌شود. مبادا که ما کهنه بمانیم. مبادا که ما محروم بمانیم. پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده است: « در زندگی شما، روزهایی هست که نفس خداوند بر شما می‌دمد. خود را در معرض نفس‌های پاک قراردهید. مبادا از آن روبگردانید!»

نتیجه گیری :

این نفس‌های پاک خداست که بر آدم و عالم می‌دمد. دارد طبیعت از نو آغاز می‌شود. سال دارد از نو آغاز می‌شود. روز نو دارد آغاز می‌شود. نوروز دارد از راه می‌رسد؛ لبالب از بشارت و طراوت و تازگی و تناوری…

انشا خاطرات تعطیلات عید نوروز

 موضوع انشاء خاطرات عید نوروز

انشا خاطرات عید نوروز

انشا درباره ی خاطرات عید نوروز

آداب و رسوم ایرانیان در عید نوروز

همچنین بخوانید : 

نقاشی هفت سین | 60 نقاشی و رنگی آمیزی عید نوروز و سفره هفت سین کودکانه

انشا درباره درخت | 7 انشا با موضع درخت و درخت کاری ، از زبان یک درخت

انشا در مورد دوست | 10 انشا درباره دوستی ،دوست خوب و خصوصیات یک دوست خوب

انشا در مورد حضرت محمد | 5 انشا و تحقیق در مورد زندگینامه و تولد حضرت محمد

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه نویسندگان