عکس تولدم مبارک | 55 عکس پروفایل با مضمون تولدمه و تولدم نزدیکه

با این همه گرفتاری و دغدغه عجیب نیست که گاهی تولد عزیزان و نزدیکانمان را فراموش کنیم ، به همین خاطر است که این روز ها هر از گاهی در صفحات شبکه های اجتماعی عکس نوشته هایی مثل تولدم نزدیکه ، تولدمه و عکس تولدم مبارک می بینیم که در واقع یک کنایه شیرین به دور و بری هاست که حواس آنها را به روز تولدشان جلب کند ، ما هم برای این منظور 55 عکس نوشته زیبا و با نمک از اینستاگرام جمع آوری کرده ایم که با هم در ادامه خواهیم دید .

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۱)

تولدم مبارک متن

بعد از استفاده از این عکس نوشته ها در روز تولتان احتمالا تعداد زیادی تبریک تولد و عذر خواهی بابت فراموش کردن روز تولدتان دریافت خواهید کرد ، یادتان باشد عذر همه را بپذیرید ، قبول کنید زندگی های سخت و گرفتاری های زیاد گاهی باعث میشود حتی روز تولد خودمان را فراموش کنیم چه برسد به دیگران ، فراموش کردن روز تولد شما اصلا دلیل این نیست که آنها شما را دوست ندارند ، و این که شما تنها هستید و این حرف های نا امید کننده ، حتا اگر هیچ کس روز تولد شما را به خاطر نداشته باشد... شما شاد باشید :)

عکس تولدم مبارک (۲)

تولدم مبارک عکس

اگر به ما باشد که آروز میکنیم هر کسی در روز تولدش شاد و سرخوش و در کنار کسانی که دوست دارد باشد اما گاهی دست سرنوشت بر خلاف میل ما تنهایی و دلتنگی و غم را مهمان روز تولد آدم ها میکند . لیک زیر برای این حال و هوا آماده شده .

تولد غمگین | 44 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

 

عکس تولدم مبارک (۳)

تولدم مبارکتون باشه

یادتان باشد حتا اگر همه کسانی که انظارش را داشتید تولد شما را فراموش کردند دلیل نمی شود انتقام کوتاهی آنها را از خودتان بگیرید و این را برای خودتان تلخ کنید ، با اعتماد به نفس کامل بلند شوید به خودتان برسید ، دوش بگیرید و یک لباس زیبا به تن کنید ، بعد دست به کار پختن یک کیک خوشمزه یا خرید یک کیک بامزه شوید ، شمع فراموش نشوید. چند شاخه گل بخرید از طرف خودتان که همیشه بهترین دوست خودتان بوده و هستید به خودتان هدیه کنید ، بعد یک عکس تولدم مبارک زیبا پیدا کنید و با یک پیغام بامزه برای دوستان خود بفرستید و آنها را به یک جشن تولد عصرانه کوچک دعوت کنید. بعد تنها کار ی که لازم است انجام دهید خوشحالی کردن است.

عکس تولدم مبارک (۴)

تولدم مبارک به انگلیسی happy birthday me

 

Yay! It’s my birthday once again! Wishing me, myself and I a memorable birthday full of the Lord’s blessings. Happy birthday to me

بله این تولد من است ، یک بار دیگر است! من برای خودم و من آرزوی یک تولد به یاد ماندنی پر از نعمت های خداوند میکنم . تولدم مبارک.

****************
Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me

امروز، من فقط می خواهم از خدا برای اضافه کردن یک سال دیگر به زندگی ام سپاس گذاری کنم . تولدم مبارک.

****************

I will put a smile on my face and won’t let the troubles of life get me down because it’s my birthday today. A very happy birthday t

لبخند را روی صورتم قرار می دهم و اجازه نخواهم که مشکلات زندگی من را از بین ببرد زیرا امروز روز تولد من است. تولدت مبارک به من!

عکس تولدم مبارک (۷)

تولدم مبارکه

در روزگاری که همه چیز و همه کس توجه خود را به نظر و قضاوت دیگران معطوف کرده اند شاید فقط دغدغه شما در روز تولد این باشد که چه لباس بپوشید چه کسانی را برای جشن تولد خود دعوت کنید و چطور از آنها پذیرایی چشم گیری داشته باشید !

اما شاید بهتر است به جای آنها در این روز فقط و فقط خودتان را در اولویت قرار دهید ، فقط به خودتان برسید و سعی کنید خودتان را شاد کنید ، لحظاتی خلوت کنید و خدا را به خاطر همه چیز هایی که به شما داده سپاس گویید . بعد به خودتان بپردازید و هر کاری که آن " من " درونی شما را خوشحال میکند برایش انجام دهید ، برای توجه به دیگران همه ی روز های دیگر سال را وقت خواهید داشت.

عکس تولدم مبارک (۶)

عکس تولدم مبارک.com

I’m such an awesome person that it’s hard for anyone not to recognize it – even me! Happy birthday to me.
Wishing myself the happiest of birthdays. On this special day, I just want to thank you God for the priceless gift of life that He has given me and for the wonderful people He has put in my life.

عکس تولدم مبارک (۵)

تولدم مبارک hd

It’s my birthday! I’m getting older and cooler at the same time, which makes me special. This doesn’t often happen to a lot of people!
Happy birthday to a person that is beautiful, smart, cool and reminds me a lot of myself

عکس تولدم مبارک (۸)

تولدم مبارک 19ساله شدم

عکس تولدم مبارک (۹)

تولدت مبارک من

تولدت مبارک من !

تولدت مبارک من عزیزم ...

من مهربان و صبورم

منی که همیشه با منی و همیشه با من خواهی بود.

مهم نیست اگر هیچ کسی دیگر امروز کنارم نیست ... من برای من کافی ست ...

من ادامه خواهم داد ...

سرسخت ، سرزنده ، سرافراز ...

و جهان روزی در برابر لبخند من سر تعظیم فرو خواهد خواهد آورد.

تولدت مبارک من ...

عکس تولدم مبارک (۱۰)

 

تولدم مبارک 22 سالگی

فردا تولدمه ... هوراااااااااااااا

عکس تولدم مبارک (۱۱)

تولدمه

عکس تولدم مبارک (۱۲)

تولدمه ها

تولدمه گفتم شاید براتون جالب باشه

عکس تولدم مبارک (۱۳)

تولدمه تولدت مبارک من

Today is the most important day of my life. And I’m going to celebrate it accordingly. Happy birthday to me.

امروز مهم ترین روز زندگی من است. و من قصد دارم تا آن را جشن بگیرم. تولدم مبارک.

My journey so far in life has been amazing, and I want to thank God for that. Happy birthday to me.

سفر من تا کنون در زندگی شگفت انگیز بوده است، و من می خواهم برای آن از خدا تشکر کنم. تولدم مبارک.

عکس تولدم مبارک (۱۴)

تولدمه ولی

عکس تولدم مبارک (۱۵)

تولدمه سلامتی

چند روز دیگه تولدمه

عکس تولدم مبارک (۱۶)

تولدمه ولی تنهام

عکس تولدم مبارک (۱۷)

تولدمه ولی تو نیستی

عکس تولدم مبارک (۱۸)

2 روز دیگه تولدمه

لی لی لی لیییییییی

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۱۹)

عکس تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۲۰)

عکس تولدم مبارک جدید

عکس تولدم مبارک (۲۱)

عکس تولدم مبارک غمگین

تولدمه حواستون هست آیا ؟

عکس تولدم مبارک (۲۲)

عکس تولدم مبارک نیست

عکس تولدم مبارک (۲۳)

عکس تولدم مبارک 

عکس تولدم مبارک (۲۴)

عکس تولدم مبارک فانتزی

تولدمه ، گفتم شاید براتون جالت باشه...

عکس تولدم مبارک (۲۵)

عکس تولدم مبارک عروسکی

عکس تولدم مبارک (۲۶)

عکس تولدم مبارک قشنگ

دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن که تولدمه

عکس تولدم مبارک (۲۷)

عکس تولدم مبارک خوشکل

عکس تولدم مبارک (۲۸)

عکس تولدم مبارک با متن

تولدم مبارک باشه

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم

یک سالی که نمیدونم توش واقعا تونستم بزرگ تر بشم یا نه

تونستم همونی باشم که میخوام

شاید اونجوری که میخواستم باشم نبودم اما

یک سال بزرگتر شدم

تولدم مبارک

عکس تولدم مبارک (۲۹)

عکس تولدم مبارک دخترونه

خوشحالی یعنی تولدت نزدیک باشه

دوباره مهر و میلادم، یه کیک ساده می‌گیرم
کسی چشم انتظارم نیست و من دلگیر دلگیرم

هوای مهر سنگینه، همیشه «مهر»و کم داره
دلم می‌خواد نیاد از راه، شب و روزی که غم داره

دوباره عکس تکراری، از این تکرار بیزارم
به جای شمع رنگارنگ، دو نخ سیگار می‌ذارم

من این روزا دلم می‌خواست، یکی یادش به من باشه
یه مجنون مثل تو قصه، که دائم فکر لیلاشه

من این روزا دلم می‌خواست، یکی همراه من باشه
توی تاریکی شب‌هام، بیاد و ماه من باشه

دلم می‌خواست یکی امروز، بپرسه حال غم‌هامو
و من آسون بگم خوبم، ندارم فکر فردامو

ولی حالا دلم می‌خواد، میون آدما گم شم
یکی کمتر، کی می‌فهمه، می‌رم همرنگ مردم شم

ببین این بار، بی حسرت، دوتا چشمامو می‌بندم
بدون آرزو می‌رم،به رویاهام می‌خندم

عکس تولدم مبارک (۳۰)

عکس تولدم مبارک برای پروفایل

عکس تولدم مبارک (۳۱)

عکس تولدم مبارک.com

عکس تولدم مبارک (۳۲)

عکس تولدم مبارک hd

عکس تولدم مبارک (۳۴)

عکس تولدم مبارک 18سالگی

عکس تولدم مبارک (۳۳)

عکس تولدم مبارک 2015

از اتاق فرمان اشاره میکنن تولد یه گل پسره ، تولدت مبارک من

عکس تولدم مبارک (۳۵)

عکس تولدم مبارک 20سالگی

عکس تولدم مبارک (۳۶)

عکس تولدت مبارک 2015

عکس تولدم مبارک (۳۷)

تولدم نزدیکه

عکس تولدم مبارک (۳۸)

تولدم نزدیکه اما

عکس تولدم مبارک (۳۹)

تولدم نزدیکه عکس

عکس تولدم مبارک (۴۰)

تولدم نزدیکه ها

امروز روز ملیه تولدمه

عکس تولدم مبارک (۴۱)

تولدم نزدیکه چیکار کنم

عکس تولدم مبارک (۴۲)

 

تولدم مبارک :(

عکس تولدم مبارک (۴۳)

تولدم نزدیکه به انگلیسی

عکس تولدم مبارک (۴۸)

 

تولدم نزدیکه ولی

تولدمه ... تولدم مبارکتون باشه.

عکس تولدم مبارک (۵۲)

عکس تولدم مبارک (۴۴)

تولدم نزدیکهههه

عکس تولدم مبارک (۴۵)

تولدم نزدیکه

تنها دلیل جنگ جهانی سوم امروز تولدشه

عکس تولدم مبارک (۵۱)

عکس تولدم مبارک (۴۶)

وقتی تولدم نزدیکه

خوشحالی یعنی امروز تولد جیگری مثل من باشه

عکس تولدم مبارک (۴۷) عکس تولدم مبارک (۴۹) عکس تولدم مبارک (۵۰) عکس تولدم مبارک (۵۳) عکس تولدم مبارک (۵۴) عکس تولدم مبارک (۵۵)

همچنین بخوانید 

عکس های پروفایل تولد + 40 عکس نوشته زیبای تولدمه

تولد غمگین | 44 عکس نوشته و پروفایل تولد با مضمون دلتنگی و تنهایی

50 عکس زیبا تم تولد پسرانه + چطور یک تولد ارزانتر با تم تولد شیک برگزار کنیم؟

تم تولد دخترانه | 50 عکس تم تولد دخترانه + معرفی محبوب ترین تم های تولد دخترانه

فینگر فود تولد | 50 مدل فینگر فود با تزئین زیبا برای جشن تولد