در ادامه تعداد زیادی متن زیبا را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید برای بیو و استوری و تویتر از آن استفاده کنید.

ممکن است دنیال یک متن غمگین کوتاه برای استفاده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زیاد گشته باشید .

لذا در این مجموعه ما متنوع ترین جملات و متون را برای شما منتشر کرده ایم.

امیدوایم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.در ادامه با ما همراه باشید…

متن غمگین کوتاه | ۱۱۰ متن غمگین کوتاه سنگین و جدید برای بیو و استوری

متن غمگین کوتاه

من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

   درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

   جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم
سوز دل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند
تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

  شبانه هایم برای تو
عشق هم…
خاطره ی مُرده ای باشد
برای وقت های کسالت

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

چند تکه از تو
پریشان افتاد
ته فنجانی که فالم را می گرفت…
می گفت آرام نیستی
و فردا هیچ نامه ای نخواهد آمد…

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

از تو گفتن سوزش چشم می آورد و از تو نگفتن تورم گلو …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سخت است ببازی تمام احساس پاکت را و هنوز نفهمیده باشی اصلا دوستت داشت ؟
روزگار با ما خوب تا نکرد ، ما را خوب “تا” کرد …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

اونی که سکته ی قلبی کرده مُرده
اونی که سکوت قلبی کرده مُرده تر …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه برای پروفایل

روزها رفتند و من دیگر ، خود نمیدانم کدامینم
آن من سرسخت مغرورم یا من مغلوب دیرینم ؟
بگذرم گر از سر پیمان ، میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید ، عاقبت روزی به دیدارم

فروغ فرخزاد

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ساده ی ساده از دست میروند همه ی آن چیزها که سخت سخت به دست آمدند

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

قلبم بوی کافور میدهد ؛ شب به شب در آن مرده شورهـا آرزویی را غسل می دهند و کفن می کنند …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> جملات غمگین

چقدر میگیری بیایی و صحنه های دلم را رنگ کنی ؟ بعد برای دیوار اتاق دلم یک روز آفتابی بکشی که نور آفتاب تا میانه اتاق آمده باشد …
راستی من روی صورتم هم یک خنده می خواهم ، نرخ خنده که گران نیست ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

هرکه آید گوید :
گریه کن ، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چند سالی است که من میگریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

دنیا دنیای ریاضیست …
وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

من و تو به رویاهایمان تنها یک رسیدن بدهکــاریم …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
تقدیم به تو …
ساده و کوتاه تنها همین ? کلمه : برگرد ، غمگینم …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه برای بیو

نه صدای تو می آید
نه صدای قلبم
ما چه عاشقانه مرده ایم

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

کار من سخت تر از آنی شده که تو فکر میکردی عاشقت شدن دست من نبود که فراموش کردنت دست من باشد ؛ پس بیخود هی نگو “عادت میکنی”

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سیگار را ترک می کنی می گویی : برای سلامتی مضر است !
حالا من از تو می پرسم : عشق من چه ضرری داشت که ترکم کردی ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

هر روز خاکستر میشوم و فردا ققنوسی جدیدم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

مهم نیست که تو با من چه میکنی ، بیا ببین “برای تو” من با خودم چه میکنم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

عاقبت من شد سرنوشت جناغ ، همه سر شکستنم شرط بسته اند …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> متن غمگین

کاش میشد در غروب آفتاب
بی صدا با سایه ها کوچید و رفت …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خیلی سخته که برای دیگران مثل کوه استوار باشی اما تو خودت آروم آروم بشکنی …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خب مردمان حسود چرا ساکت ایستاده اید ؟ بروید به کارهایتان برسید ، نگران نباشید ؛ او دیگر خیال بازگشتن ندارد

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه برای کپشن

انسان فقط از جنگ ، زلزله و سیگار نمی‌میرد ؛ انسان روزی از لبخند‌هایی که نمیزند و اشکهایی که نمیریزد خواهد مرد

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

کسی چه می داند شاید دست هایت را در جیبم جا گذاشته ای که همیشه در میان آن به دنبال چیزی میگردم

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

وقتی “رفتی” تا آخر “برو”
وقتی “ماندی” تا آخر “بمان”
این تن خسته است از نیمه رفتن ها ، از نیمه ماندن ها …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

به شوقِ پرواز بغل میگیرم آرزوهایم را …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ماههاست فراموشش کرده ام ؛ خاطراتش را هم …
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش ذوق میکنند ؟!

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ﺩﻟﻢ ﻟﮏ ﺯﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﺩ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﻧﻪ ، ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﯽ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد …
و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد می کند …
حرف ها چه کارها که نمی کنند

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه سنگین

ﻳﻜﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻮﺍﻱ ﺍﻳﻨﺎﯾﻲ ﻛﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﻴﺨﻨﺪﻭﻧﻦ رو ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ، ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﻳﺸﻮﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻥ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> شعر عاشقانه غمگین

این همه نامه های مرا به آتش نکش ؛ خون بهای دل من زیاد است !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

برای هر اتفاقی می توان پاسخی یافت جز برای رفتن های نابهنگام …
شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است و هیچکس نمیداند جز آنکه رفته است !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

آنهایی که حرف برای گفتن کم دارند ، درد برای نگفتن زیاد دارند …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خودمو بغل میگیرم و میگم : غصه نخور … شاید درست نشه ولی تموم که میشه !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بهار دارد مى آید ، ترسم اما از نرفتن سردى توست !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خلاصه بگویم ماجرا از آنجا شروع شد که در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او عشقش را …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه برای bio اینستاگرام

همه چیز تقصیر تو نبود ، من هم مقصر بودم که احمقانه باور کرده بودم بودن در عین نبودنت را …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﻲ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ ﮐﻪ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ ﻭ ﻣﻲ ﺧﻨﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻲ …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بالای قبر خود نشسته ام ، زار میزنم :
چرا هر روز مرا می کشید ولی خاکم نمیکنید

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

خیالت خیال رفتن ندارد …
خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

غم انگیزترین جدایی اونی بود که :
نه کسی گفت “چـــرا ؟” و نه کسی فهمید “چـــــرا ؟”

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست …
یکی بود … یکی نبود !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن

حسن آذری

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین کوتاه دلتنگی

تموم کوچه ها تاریکن اینجا
تموم آرزوها دست بادن
من از این آدمک ها ناامیدم
که چشمای منو به گریه دادن

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سال نو میشه و زخمه من کهنه تر …
پس ای زخم ، کهنه تر شدنت مبارک

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیشتر بخوانید >> تولد غمگین

تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند ، گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بیچاره مترسک …
سرتاسر سال از مزرعه محافظت میکرد ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد !
آری ، پاداش وفاداری جز این نیست

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟
آنجایی که وسط خنده هام بغض میکنم …

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

بگذشت در فراق تو شبهای بی شمار
هر شب درین امید که فردا ببینمت !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

کمی بر من بتاب …
روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ میزند !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش میکردم !

»» ——–✘◆◆◆◆✘——– ««

متن غمگین زندگی

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!