تبریک روز مرد به همسر | 33 متن و عکس عاشقانه روز مرد و « روز مرد مبارک »

ضمن تبریک روز مرد به همسر ان ایرانی 30 عکس نوشته عاشقانه و متن زیبای روز مرد مبارک را تقدیم حضور شما میکنیم امیدواریم این روز که در جهان در 19 نوامبر و در ایران مصادف با 13 رجب ولادت امام علی علیه السلام است بر شما مبارک باشد. 

 

تبریک روز مرد به همسر (۱)

تبریک روز مرد به همسر

 

مرد من!

تکیه گاه من ، پناه خستگی هایم ، همراه و همپای شادی ها و غم هایم ...

شاید خیلی وقت ها در میان همهمه زندگی فراموش کنم به تو یاد آوری کنم ،

که چقدر از بودن در کنار تو احساس خوشبختی میکنم...

چقدر در پناه مردانگی است احساس امنیت میکنم...

چقدر به وجودت در کنارم افتخار میکنم...

چقدر قدم زدن در کنار تو با آن نجابت  صلابت مردانه لذت بخش است ...

چقدر وقتی دستانم را با آن دستان قوی میگیری ، از گرمای وجودت لبریز میشوم ...

چقدر دوست دارم مثل دختر بچه ها درآغوش گرمت آرام و قرار بگیرم ...

چقدر صدای مردانه است ترس ها و نگرانی هایم را آرام میکند...

چقدر به به نوازش های دلپذیرت معتادم ...

چقدر دست بردن در میان موهای به همی ریخته ات را دوست دارم.

شاید فراموش کنم مدام به تو بگم که دوستت دارم ... دوستت دارم ... هزار بار دوستت دارم ...

اما میخواهم بدانی زن بودن در سایه مردانه ایت زیباترین حس جهان است .

روزت مبارک همسر عزیزم

 

 

تبریک روز مرد به همسر به صورت رسمی
تبریک روز مرد به دوستان
تبریک روز مرد به دوست 

تبریک روز مرد به همسر (۲)

تبریک روز مرد به همسر عاشقانه

مرد آینده من !

جانانم ، وجود نازنین تو بهانه زیستن است . تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی . عاشقانه دوستت دارم . روزت مبارک عشق جان .

تبریک روز مرد عاشقانه 
تبریک روز مرد به همسر 

تبریک روز مرد به همسر (۳)

تبریک روز مرد به همسر

مرد من !

بی همتای من ، با یک دنیا عشق ، روز مرد را به تو مهربان ترین و تنها تکیه گاهم تبریک میگویم و آرزوی بهترین ها را برایت دارم . دوستت دارم ، روزت مبارک .

تبریک روز مرد به پدر شوهر
تبریک روز مرد به همسر خود

تبریک روز مرد به همسر (۴)

تبریک روز مرد به همسر با عکس

شوهر عزیزم ، تکیه گاه زندگی من ، روزت مبارک

تبریک روز مرد.com
پیام تبریک روز مرد.www

تبریک روز مرد به همسر (۵)

تبریک روز مرد به همسر رمانتیک

سلامتی مرد زندگیم !

آقامونو میگم ، وقتی من صداش میکنم میگه جونم خانمی ، وقت و بی وقت بهم مسیج میزنه من به فکرتم ، وقتی می بینه ناراحتم بیخیال نمیگذره و سعی میکنه حالمو خوب کنه ، وقتی بهش میگم دلم گرفته میگه آماده شو الان میرسم بریم بریون .

روزت مبارک مرد زندگیم...

تبریک روز مرد سال 97
تبریک روز مرد جدید 98

تبریک روز مرد به همسر (۶)

تبریک روز مرد رسمی 1397

مرد رویاهای من روزت مبارک !

وقتی کوچک بودم مرد رویایم شبیه شاهزاده های قصه های پریان بود.

مثل شاهزاده ای که عاشق سیندرلا شد. مثل شاهزاده ای که با یک بوسه سفید برفی را زنده کرد. مثل شاهزاده ای که راپونزل را نجات داد.

اما حالا در کنار تو حس عمیق و صادقه عشق را در درونم حس میکنم.

نسبت به مردی که شبیه شاهزاده ها نیست . اسب سفید ندارد . قصر طلا ندارد. اما مرد من است .

من با همه وجودم عاشق مردی هستم که با تمام خستگی ها یش پناه خستگی من میشود.

مردی که نوازش هایش با آن دستان زحمتشکش و ضمختش مرا از مهری لبریز میکند که با هیچ حسی در جهان قابل مقایسه نیست .

مردی که شاید هیچ وقت نتواند برایم جواهرت گران قیمت بخرد و مرا به سفر های دور و دراز ببرد اما میدانم برای خوشحال کردن من با همه وجودش تلاش میکند.

مردی که برای راحتی و شادی خانواده اشت از سلامتی و جوانی و خوشی هایش میگذرد ...

مرد من  !

تو شاهزاده من ، فرمانروای قلبم و سلطان خانه دلم هستی

دوستت دارم ، روزت مبارک .

تبریک رسمی روز مرد 1398
تبریک روز مرد به همسر 1399

تبریک روز مرد به همسر (۷)

تبریک عاشقانه روز مرد 

مرد من !

دست های تو را میگیرم ، شکوفه میدهم ، می شکفم ، ای آفتاب نو بهار ، روزت مبارک قشنگ ترین بهانه زندگی .

تبریک عاشقانه روز مرد به همسر
تبریک عاشقانه روز مرد
تبریک عاشقانه روز مرد به شوهر

 عکس عاشقانه روز مرد

تبریک عاشقانه روز مرد به دوست پسر

happy men's day my love

پیامک عاشقانه تبریک روز مرد
متن تبریک عاشقانه روز مرد به همسر 

تبریک روز مرد به همسر (۹)

پیام تبریک عاشقانه روز مرد

مرد مهربونم روزت مبارک

پیامک تبریک عاشقانه روز مرد به همسر 
متن تبریک عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۰)

عکس عاشقانه روز مرد

مرد من !

شاید تو زندگیم میلیون ها آدم ببینم اما هیچ کس برام مثل تو نمیشه ، روزت مبارک عشقم .

عکس عاشقانه روز مرد مبارک
عکس نوشته عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۱)

عکس پروفایل عاشقانه روز مرد

آهای آقامون !

حواست هست همه زندگیم شدی ؟ روزت مبارک عشق زندگیم.

عکس عاشقانه برای روز مرد
عکس نوشته های عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۲)

عکسهای عاشقانه روز مرد

مرد مهربانم !

من با تو خوشبخت ترین زند جهانم .

روزت مبارک .

عکس عاشقانه تبریک روز مرد
دانلود عکس عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۳)

عکس عاشقانه برا روز مرد

آقای من !

روزت مبارک باشه عزیزم ...

تصاویر عاشقانه روز مرد
عکس های عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۴)

پروفایل عاشقانه روز مرد

سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یا ...

روز مرد مبارک

عکس پروفایل عاشقانه روز مرد
پروفایل عاشقانه برای روز مرد
پروفایل عاشقانه تبریک روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۵)

دانلود پروفایل عاشقانه روز مرد

من عاشق مردی شدم که بوی مردانگی اشت غرور زنانه ام را دیوانه میکند.

روزت مبارک مرد من

پروفایل عاشقانه برا روز مرد
عکس پروفایل عاشقانه برای روز مرد

 تبریک روز مرد به همسر (۱۶)

عکس نوشته عاشقانه روز مرد 

شوره عزیزم !

خیلی دوست دارم ... روزت مبارک

عکس نوشته عاشقانه روز مرد مبارک
عکس نوشته عاشقانه برای روز مرد
عکس نوشته های عاشقانه روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۷)

عکس نوشته عاشقانه تبریک روز مرد

مرد من !

روزت مبارک .

دانلود عکس نوشته عاشقانه روز مرد
عکس نوشته عاشقانه برا روز مرد

 عکس عاشقانه روز مرد برای همسر

عکس نوشته عاشقانه واسه روز مرد

همه دنیام تو ،آرزوهام تو ، تو نفسام تو ، خاطره هام تو ...

روزت مبارک مرد من !

عکس نوشته عاشقانه تبریک روز مرد به همسر
عکس نوشته عاشقانه درمورد روز مرد

تبریک روز مرد به همسر (۱۹)

تبریک روز مرد به همسر

مرد من !

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم ، من از قبیله زلیخا آمده ام ، آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدای برایم کف بزند .

روزت مبارک

روز مرد مبارک همسر عزیزم
روز مرد مبارک همسرم
روز مرد مبارک همسرم

 

عکس عاشقانه روز مرد (۱)

متن روز مرد همسر

آقای من روزت مبارک عزیزم

روز مرد برای همسر
پیامک روز مرد همسر

عکس عاشقانه روز مرد (۲)

عکس تبریک روز مرد به همسر

فدای آقامون بشم که همیشه حواسش بهم هست ، روزت مبارک عشقم .

متن برای روز مرد همسر 98
تبریک روز مرد به همسر 97

عکس عاشقانه روز مرد (۴)

روز مرد مبارک همسرم

مرد من روزت مبارک

روز مرد مبارک همسرم
همسر عزیزم روز مرد مبارک
عکس نوشته روز مرد مبارک همسرم

عکس عاشقانه روز مرد (۵)

همسر روز مرد مبارک

مرد من !

بزرگترین حامی من روزت مبارک

عکس همسرم روز مرد مبارک
پروفایل همسرم روز مرد مبارک

عکس عاشقانه روز مرد (۶)

متن همسرم روز مرد مبارک

مرد من ، عشق من روزت مبارک

همسرم روز مرد بر تو مبارک
عکس پروفایل همسرم روز مرد مبارک

عکس عاشقانه روز مرد (۷)

همسرم روزت مبارک

آقایون عزیز !

روزتون مبارک

همسرم روزت مبارک مرد
همسرم روزت مبارک زیبا 

عکس عاشقانه روز مرد (۸)

همسرم روزت مبارک عاشقانه

روز مرد مبارک

همسرم روزت مبارک به انگلیسی
همسرم روزت مبارک رومانتیک

عکس عاشقانه روز مرد (۹)

همسرم روزت مبارک عشقم

مرد من ، روزت مبارک

همسرم روزت مبارک عکس نوشته
همسرم روزت مبارک روز مرد

عکس عاشقانه روز مرد (۱۰)

روز مرد مبارک 

مرد من روزت مبارک عزیزم

روز مرد مبارک به انگلیسی
روز مرد مبارک عشقم
روز مرد مبارک باد

 عکس روز مرد مبارک (۱)

روز مرد مبارک اس ام اس

happy men's day

تبریک روز مرد مبارک عاشقانه به همسر
روز مرد مبارک عکس

عکس روز مرد مبارک (۲)

روز مرد مبارک همسرم

happy men's day

روز مرد مبارک
روز مرد مبارک همسرم

عکس عاشقانه روز مرد (۱۱)

عکس روز مرد انگلیسی 

happy men's day

 عکس نوشته انگلیسی تبریک روز مرد 

عکس پروفایل انگلیسی روز مرد مبارک 

 

عکس روز مرد مبارک (۳)

10 سورپرایز برای تبریک روز مرد به همسر 

 چگونه همسرمان را برای روز مرد غافلگیر کنیم؟ برای جواب این سوال به سراغ سایت خوب " مجله ونوس" رفتیم و این 12 روش را برای خوشحال کردن آقایان برای شما در اینجا بازنشر میکنیم امیدوارم مفید و به درد بخور باشد.

برای سورپرایز کردن مردان باید به علایق او توجه کنید و بسیار محتاط باشید. خیلی از مردها دوست ندارند غافلگیر شوند و یا از شما هدیه های بزرگ بگیرند! همچین، همه مردها مثل هم نیستند و علایق متفاوتی دارند. اما در اینجا چند نمونه از کارهایی که مردها را خوشحال و غافلگیر میکنند به شما پیشنهاد میشود.

1-برای او موزیک ویدیو درست کنید.

برای درست کردن یک موزیک ویدیو نیازی به استعداد کارگردانی و یا فیلم سازی خاصی نیست! فقط لازم است دنبال یک نرم افزار ساده بگردید، عکسها و کلیپهای دو نفره‌تان را با یک موسیقی به یاد ماندنی و یکی دو جمله ترکیب کنید تا موزیک ویدویی خاطره انگیز ساخته باشید!

2- به او هدیه‌های بی‌مناسبت بدهید.

نیازی نیست حتما هدیه های گران قیمت بخرید. میتوانید برای او غذای مورد علاقه‌اش را بپزید، خوراکیهای خوشمزه‌ و سالمی را کنار بگذارید تا با خود به محل کارش ببرد، لیستی از ویژگی های دوست داشتنی او تهیه کنید، از لحظاتی که با هم داشتید یک دفترچه خاطرات بامزه درست کنید و خیلی هدیه های خاص و کوچک دیگر…

3-برای یک روز با او مثل یک پادشاه برخورد کنید.

به او اجازه دهید یک روز پادشاهی کند و هر درخواستی که داشت برایش برآورده کنید! مردها ازین کار لذت میبرند و دوست دارند خواسته هایشان را با آزادی بیان کنند! صبحانه مورد علاقه اش را درست کنید تا روز خوبی را شروع کند. منتظرش بمانید تا از کار برگردد و از او استقبال کنید. سعی کنید برای او یک روز خوب بسازید. همان روز خوبی را که دوست دارد. به خواسته های او فکر کنید و با توجه به شناختی که از او دارید پیش از آنکه چیزی از شما بخواهد آن را برایش فراهم کنید.

4- حدس بزن چه کسی را برای شام دعوت کردم!؟

بدون هیچ مناسبت خاصی دوستان و یا خانواده‌اش را دعوت کنید و شام مورد علاقه اش را بپزید! با این کار حسابی او را غافلگیر خواهید کرد.

5- از زحمات او قدردانی کنید و برای اینکار یک لیست درست کنید!

تمام کارهای قشنگی که با هم انجام داده اید را بنویسید و بابت تک تک لحظات به یادماندنیتان از او تشکر کنید. مردها عشق خود را با کلمات بیان نمیکنند، بلکه در عمل عشق میورزند. بنابرین عاشق زنانی هستند که به محبت آنها توجه کافی دارند، این محبت را درک و از آن قدردانی میکنند.

6- برایش ناز و عشوه کنید.

سعی کنید مثل شخصیتهای معروف و جذاب با همسرتان رفتار کنید! یعنی برای او ناز کنید و هرگز رفتارهای زنانه را فراموش نکنید… برای نمونه میتوانید روی آینه برایش یادداشت بگذارید، پشت چراغ قرمزها گونه اش را ببوسید، وقتی پشت میز نشسته اید و غذا میخورید خیلی آرام با انگشتهای پایتان، پاهای او را قلقلک بدهید، با هم کلمات رمزی رد و بدل کنید، و برایش پیامک بفرستید!

7- یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب شلوارش مخفی کنید.

وقتی که حواسش نیست برای او یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب لباسش مخفی کنید. سعی کنید در چند جمله احساساتتان را برای او توصیف کنید تا بداند که خیلی دوستش دارید.

8-ناهار درست کنید و به محل کارش بروید.

از او بپرسید برای ناهار چه غذایی دوست دارد، سپس خارج از ساعت کاری با او قرار بگذارید و با هم ناهار بخورید. همچنین میتوانید ناهار درست کنید و به محل کارش ببرید و یا اینکه ظرف غذا را به همراه یک نامه عاشقانه برایش بفرستید!

9- زیر نور مهتاب با هم شام بخورید.

اخبار هواشناسی را دنبال کنید تا بدانید ماه چه زمانی کامل است. به یک کافه روباز بروید و از با هم بودن لذت ببرید. همچنین میتوانید با هم شام درست کنید و به پیک نیک بروید! چه چیزی رویایی تر از اینکه زیر یک درخت بزرگ بنشینید و با عشقتان غذا بخورید!

10- او را فقط نوازش کنید…

برخلاف آنچه از مردها انتظار میرورد، آنها همیشه به دنبال برقراری رابطه جنسی کامل نیستند. این فقط زنها نیستند که دوست دارند آنها را در آغوش بگیریم و ببوسیم، نوازششان کنیم و مثل بچه ها قربون صدقه‌شان برویم! مردها هم به محبت نیاز دارند.

 

 

بیشتر بخوانید : 

پروفایل همسر | ۵۰ عکس نوشته عاشقانه برای همسر عزیزم (خانومم – مرد من)

عکس عاشقانه همسر | ۴۲ عکس نوشته عاشقانه و دو نفره برای همسر

عکس مرد من | ۴۰ عکس نوشته آقامون و مرد مهربونم عاشقانه برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه | ۴۴ عکس زیبا از غم و دلتنگی عاشقانه

پروفایل روز پدر | ۵۰ عکس نوشته زیبای تبریک روز پدر برای پروفایل

عکس نوشته پدر | ۳۰ عکس نوشته با متن زیبا و عاشقانه برای روز پدر

روز پدر مبارک | ۲۲ عکس نوشته زیبا برای پدران ایرانی

پروفایل پدر | ۴۴ عکس زیبا و عاشقانه پدرانه برای بابا ها