عکس پروفایل محرم | 40 عکس نوشته زیبا و عاشقانه برای ماه محرم

ماه محرم با همان آرامی که خودش را به زندگی ما رساند دارد عبور میکند و می رود . ما میمانیم دست خالی تر از همیشه در هجوم روزمرگی و گرفتاری های زندگی . این 40 عکس نوشته زیبا را از میان انبوهی از عکس نوشته ها و عکس پروفایل محرم انتخاب کرده ام . در این عکس نوشته ها حسی از امید به امام مظلوم و رحمتش نهفته است و امید به دستگیری اش در روز نیاز. با هم این عاشقانه های عاشورایی را میبینیم و میخوانیم :

عکس پروفایل محرم (۱)

با همه ی آلودگی ام

دوستت دارم حسین

عکس پروفایل محرم (۲)

شال و لباس مشکی ما را بیاورید حی علی العزا که محرم رسیده است

عکس پروفایل محرم (۳)

او که در شش ماهگی باب الحوائج میشود

گر رسد سن عمو حتما قیامت میکند

عکس پروفایل محرم (۴)

حسین آرام جانم

حسین رو ح و روانم

عکس پروفایل محرم (۵)

عکس پروفایل محرم

عکس پروفایل محرم (۶)

کی شود حر شوم و توبه ی مردانه کنم

عکس پروفایل محرم (۷)

من هوایی ندارم جز هوای حسین

عکس پروفایل محرم (۸)

آقا سلام ماه محرم شروع شد

عکس پروفایل محرم (۹)

بیچاره کسی که با حسین می میرد

عکس پروفایل محرم (۱۰)

از بس دلم به کربلایت گرفته انس

انگار هر شب است ضریح تو در برم

عکس پروفایل محرم (۱۱)

کی شود عاشق دلخسته به جایی برسد

عکس پروفایل محرم (۱۲)

مانده به خاطرم سفرم اولم حسین

آری میان آن دو حرم عاشقت شدم

عکس پروفایل محرم (۱۳)

صبح علی الطلوع سلام علی الحسین

من دلخوشم به جواب سلامتان

عکس پروفایل محرم (۱۴)

حال من حال جوانی است که یک ماه تمام

در پی کسب جواز حرمت پیر شده

عکس پروفایل محرم (۱۵)

هواتو کردم

عکس پروفایل محرم (۱۶)

بگذار تمام تعلقم تو باشی

عکس پروفایل محرم (۱۷)

مگه ارباب نوکرو یادش میره ، کبوترو یادش میره

گداهایی که ایستادن دم درو یادش میره

عکس پروفایل محرم (۱۸)

عکس پروفایل محرم

عکس پروفایل محرم (۱۹)

اللهم الرزقنی شفاعت الحسین یوم الورود

عکس پروفایل محرم (۲۰)

گه گاه میزند به سر من هوای تو

عکس پروفایل محرم (۲۱)

چقدر بگم آقا هواتو کردم

عکس پروفایل محرم (۲۲)

عکس پروفایل حرم

عکس پروفایل محرم (۲۳)

السلام علیک ایها الارباب

عکس پروفایل محرم (۲۴)

پشت در این حرم تا عمر دارم نوکرم

عکس پروفایل محرم (۲۵)

بین الحرمین عکس پروفایل محرم (۲۶)

عکس پروفایل بین الحرمین

عکس پروفایل محرم (۲۷)

عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم (۲۸)

دکترم تشیخص داد راه درمان مرا ، گفت محرم لازمی

عکس پروفایل محرم (۲۹)

جان دلشوره هیا خواهرتان

کاروان را بگو که برگردد

فکر انگشترت امانم برد

ساربان را بگو که برگردد

عکس پروفایل محرم (۳۰)

بوی پیراهن خونین کسی می آید

عکس پروفایل محرم (۳۱)

اربات صدای قدمت می آید

عکس پروفایل محرم (۳۲)

با این دلم به درد محرم نمی خورم

باید خودت تمام دلم را عوض کنی

عکس پروفایل محرم (۳۳)

صدای پای کاروان کربلا می آید

این خبر را برسانید به کنعانی ها

بوی پیراهن خونین کسی می آید

عکس پروفایل محرم (۳۴)

همه مشغول گدایی تو هستند حسین

عکس پروفایل محرم (۳۵)

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید

روضه خوان گفت حسین توبه من ریخت بهم

عکس پروفایل محرم (۳۶)

عکس پروفیل محرم

عکس پروفایل محرم (۳۷)

مادری که که شب جمعه به حرم سوخته است

پیراهن مشکی ما را خود او دوخته است .

عکس پروفایل محرم (۳۸)

ارباب صدای قدمت می آید

عکس پروفایل محرم (۳۹)

پدرم گفت اگر خادم این خانه شوی

همه ی زندگی و آخرتت تضمین است

عکس پروفایل محرم (۴۰)

همچنین بخوانید :

پیاده روی اربعین | 50 عکس اربعین برای پروفایل در آرزوی زیارت اربعین

عکس محرم | 40 عکس نوشته زیبای محرمی برای پروفایل

پروفایل محرم | 40 عکس نوشته زیبا برای شروع عزاداری امام حسین

عکس نوشته های محرم + 30 عکس پروفایل برای آمدن محرم

پیاده روی اربعین | 50 عکس اربعین برای پروفایل در آرزوی زیارت اربعین

حلالم کنید | 25 عکس نوشته حلالم کنید برای پروفایل زائران کربلا و سفر اربعین

متن خداحافظی کربلا | 20 پیامک زیبای خداحافظی سفر کربلا و اربعین