عکس نوشته امام رضا علیه السلام | 44 عکس پروفایل عاشقانه با متن برای امام رئوف

در آستانه تولد امام رئوف ، امام هشتم ، سلطان خراسان ، ثامن الحجج ، شمس الشموس ، پناه بی پناهان ، ضامن آهو ، امام رضا علیه علیه السلام ، 44 عکس نوشته امام رضا علیه السلام با حال و هوای عشق و دلتنگی به حرم دلگشایشان تقدیم عاشقان و محبان حضرت میشود . به امید نگاهی .

عکس نوشته امام رضا (۱)

عکس نوشته امام رضا ع

حاجتم را ندهی نمیروم ... یا امام رضا ...

عکس نوشته امام رضا (۲)

عکس نوشته امام رضا شهادت

السلام علیکم یا معین الضعفا ... سلام بر شما ای یاریگر ضغیفان

عکس نوشته امام رضا (۳)

عکس نوشته امام رضا تولد

ما که از خاک کربلا  دوریم ... خوب شد مشهد الرضا داریم

عکس نوشته امام رضا (۴)

عکس نوشته امام رضا دلم گرفته

آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده

عکس نوشته امام رضا (۵)

عکس نوشته امام رضا بطلب

بعضیا تو این حرم تا ابد موندنی ان ... بعضیا مثل منن مسافرن ، رفتی ان

عکس نوشته امام رضا (۶)

عکس نوشته امام رضا دلم هواتو کرده

دست هایم دخیل تان هستند ... چونکه دست گره گشا داری

عکس نوشته امام رضا (۷)

عکس نوشته امام رضا جدید

دارد زیارتت ثواب هزار حج ... جانم فدای تو یا ثامن الحجج

عکس نوشته امام رضا (۹)

عکس نوشته امام رضا دوستت دارم

ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟

عکس نوشته امام رضا (۱۰)

عکس نوشته امام رضا کمکم کن

روا بود که گریبان ز هجر پاره کنم ... دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم ؟

عکس نوشته امام رضا (۱۱)

عکس نوشته امام رضا تولدت مبارک

ای امام عشق ... اذن زیارتی بدهید

عکس نوشته امام رضا (۱۲)

عکس نوشته حرم امام رضا

از هر چه هست دور و برم خسته ام فقط ...صحن و سرای شاه خراسانم آرزوست ...

عکس نوشته امام رضا (۱۳)

عکس نوشته امام رضا با کیفیت

نیستم آهو ولی سگ هم بدردت میخورد

عکس نوشته امام رضا (۱۴)

عکس نوشته ولادت امام رضا 98

زیارت امام رضا ...

چندیست هوای چشم من بارانی است ، هر خشت دلم بیانگر ویرانی است

بیماری دوری از خراسان دارم ، تجویز پزشک من حرم درمانی است

عکس نوشته امام رضا (۱۵)

عکس نوشته جشن میلاد امام رضا 97

یار بی دستی ام ... همه ی هستی ام ... امام رضاست ...

عکس نوشته امام رضا (۱۶)

عکس نوشته ضامن آهو

همه گفتند محال است ... دلخوشم من به محالات رضا

عکس نوشته امام رضا (۱۷)
عکس نوشته یا ضامن آهو

از آن حریم قدسی است آقای مهربان ... آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند

عکس نوشته امام رضا (۱۸)
عکس نوشته های ضامن آهو

شعر زیبای قیصر امین پور در مورد امام رضا (ع)

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند، موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

 پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی، ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت، زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

هم تو گل‌های این باغ را می‌شناسی، هم تمام شهیدان تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی، ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

بوی توحید مشروط بر بودن توست، ای که آیات قرآن تو را می‌شناسند

گرچه روی از همه خلق پوشیده داری،آی پیدای پنهان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد،چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم، کوچه‌های خراسان تو را می‌شناسند

عکس نوشته امام رضا (۱۹)
عکس نوشته ی ضامن آهو

من اسیر تو بودم ز عهد دقیانوس

عکس نوشته امام رضا (۲۰)
عکس نوشته در مورد ضامن آهو

من دخیل دل خود را به تو طوری بستم ، که به این راحتی آقا گره اش وا نشود

عکس نوشته امام رضا (۲۱)
عکس نوشته ی یا ضامن آهو

باز هوای حرمت ، حرمت آرزوست ... یا امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۲۲)
عکس نوشته ی یا ضامن اهو

دل در حرمت شوق شکستن دارد ، جان پیش تو خواهش نشستن دارد

عکس نوشته امام رضا (۲۳)

عکس نوشته امام رئوف

اگر دلتان یک درد و دل حسابی میخواهد با امام رئوف بد نیست بدانید :

 به همت آستان قدس رضوی ارداتمندان به آستان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، از این پس می‌توانند با تماس با روضه منوره از راه دور حرم ایشان را زیارت کنند. برپایه این خبر زائران آستان امام هشتم (ع) می‌توانند، با شماره 05112003334 تماس گرفته و پس از عرض سلام به این امام همام به طور تلفنی زائر حرم ایشان شوند. قابل توجه است که زائرانی که در خارج از کشور قصد تماس با شماره مذکور را دارند از کد 0098 ـ کد کشور ایران ـ برای شماره‌گیری استفاده کنند.

عکس نوشته امام رضا (۲۴)
عکس نوشته یا امام رئوف

ببین عجب گدایی شدم ، کبوترم ، هوایی شدم ... دعای مادرم بود که ، منم امام رضایی شدم .

عکس نوشته امام رضا (۲۵)

امام رضایی ام

دلم آب سقاخانه هوس کرده است ... رضا جان !

عکس نوشته امام رضا (۸)
امام رضایی ام

عکس نوشته امام رضا (۲۶)
من امام رضایی ام چه کنم

خود را کبوتر حرمت فرض میکنم

عکس نوشته امام رضا (۲۷)
عکس امام رضایی ام

زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟ .......بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟
گـرچـه آهـو نیـستـم؛ اما پر از دلتنگی ام .............ضامن چشمان آهوهـا، بـه دادم می رسی؟
از کبوترها کـه می پـرسم، نشانـم می دهند .....گنبد و گلدسته هایت را، به دادم می رسی؟
ماهـی افـتاده بر خـاکم، لبـالـب تشنـگـی .................پـهنه آبی تـرین دریـا؛ به دادم می رسی؟
مـاهِ نـورانیِ شب هـای سیـاهِ عـمرِ مـن ماهِ من................. ای ماهِ من؛ آیا به دادم می رسی؟
من دخیل التماسم را بـه چشمت بستـه ام ....هشتمین دردانه زهرا(س)، به دادم می رسی؟
بـاز هم مشهد، مسافرها، هیاهـوی حـرم ................یک نفر فریاد زد: آقا! به دادم می رسی؟

عکس نوشته امام رضا (۲۸)
من امام رضایی ام

چشمان من و صحن تو را آب گرفته

عکس نوشته امام رضا (۲۹)
پروفایل امام رضایی ام

میون دستام یه کیسه گندم ... همه امیدم به شماست امام هشتم

عکس نوشته امام رضا (۳۰)
تصاویر امام رضایی ام

به شوقت آسمان را دوست دارم

عکس نوشته امام رضا (۳۱)
عکس پروفایل امام رضایی ام

کبوتر نیستم اما مثل دل یک کبوتر دلم تنگ حریم توست

عکس نوشته امام رضا (۳۲)
عکس نوشته امام رضایی ام

مهر از فروق گنبد پاکت گرفته ام ، شمس الشموس هستی و نامت گواه من

عکس نوشته امام رضا (۳۳)
عکس من امام رضایی ام

خوشبختی یعنی تو زندگیت امام رضا داری

عکس نوشته امام رضا (۳۵)

دلتنگ حرم امام رضا علیه السلام

کبوترانه هوای تو را به پر دارم 

مصرع زیبایی از شعر شاعر اهل بیت صابر خراسانی که متن کامل آن در ادامه می آید :

هوای دولتِ مشرق سفیر ِباران شد                              و چترهای دله ما سریر ِباران شد
کویره سر به هوایِ به آسمان محتاج                         دچار مرحمت سر به زیر باران شد
قناتِ مرده ی ما را دوباره احیا کرد                  و دشت های ترک خورده ، سیر باران شد
و چشم ها همه در مسیر او خیسند                         شگفت بدرقه ای در مسیر باران شد
چه رنگ ها که به هم دستِ بیعت آوردند                       کمانی از برکات غدیر باران شد

ترانه های بهاری دل مرا برده ست                       صدای سوت قطاری، دل مرا برده ست 

مسافرم به دیاری ببند بار مرا                                          به عزم دیدن یاری ببند بار مرا
سفر، شروع فراق است باخبر هستم                           اگرچه دوست نداری؛ ببند بار مرا
بیان قِصه دراز است اندکی بنشین                              بگویمت به چه کاری ببند بار مرا؟
مرا هوای گلی در سر است، می بینی                              برای منصب خاری ببند بار مرا
ببین درون دلم شوق و بیقراری را                               به قصد کسب قراری ببند بار مرا

تمام راه، من و جاده حرف ها زده ایم                   غریب گرچه ولی، سربه آشنا زده ایم 

پس از سلام، جواب سلام لازم نیست؟                    برای زخمی راه، التیام لازم نیست؟
رسیدنم به تو واجب ترین نیازم بود                وگرنه باقی درخواست هام، لازم نیست
برای حاجی احرام بسته ی حرمت                            دگر زیارت بیت الحرام لازم نیست
کبوترانه، هوای تو را به پر دارم                              برای کفتر جلدت که دام لازم نیست
اگرچه زشت و سیاهم، ولی مگر آقا                در این عمارت شاهی، غلام لازم نیست!؟

اگرچه ساکن اینجام، خانه ام آنجاست                  کبوتری شده ام کاشیانه ام آنجاست 

چه بارگاه قشنگی چه مرقدی داری                   عجب مناره و صحن و چه گنبدی داری
که گفته است غریبی میان ما وقتی                    همیشه دور و برت رفت و آمدی داری
جناب گل پسر هفتم از قبیله ی یاس                               شمیم روح نواز محمدی داری
به آبروی تو شرمنده آبرو مندست                        رئوف هستی و الطاف بی حدی داری
میان این همه خوبان که دورتان جمعند                     خودم که معترفم نوکر بدی داری

و عاشقانه ضریحی پر از غزل دارد                   ضریح نیست که کندویی از عسل دارد 

سپاس آنکه به دنیا ابا الجوادم داد                           سپس گدا شدن خانه زاد یادم داد
ورودم از در باب الجواد واسطه ایست                 همیشه کم طلبیدم خودش زیادم داد
به من چه شاعرم اصلا خودش که میدانست         نه دعبلم نه فرزدق نه با سوادم، داد
جهان سراغ ندارد رئوف تر از او                           هنوز کاسه ی دستم نشان ندادم داد
در آسمان همه بر نوکریش مفتخرند                       فدای آنکه چنین حُسن انتخابم داد

کشید دست مرا ثامن الحجج رفتم                        فقیر بودم و مشهد برای حج رفتم... 

عکس نوشته امام رضا (۳۶)
عکس دلتنگ حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۳۷)
متن دلتنگ حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۳۸)
پروفایل دلتنگ حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۳۹)
تصاویر دلتنگ حرم امام رضا

 

عکس نوشته امام رضا (۴۰)
عکس نوشته دلتنگ حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۴۱)
شعر دلتنگی حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۴۲)
پروفایل دلتنگی حرم امام رضا

عکس نوشته امام رضا (۴۳)
دلتنگ حرم امام رضام

عکس نوشته امام رضا (۴۴)
دلتنگ حرم امام رضایم

عکس نوشته امام رضا (۳۴)
دلتنگ حرم امام رضا ع

مطالب مرتبط : 

عکس تولد امام رضا | 33 عکس پروفایل تولد ضامن آهو امام رضا علیه السلام

پروفایل امام رضا | 50 عکس زیبا از حرم + عکس نوشته دلتنگی امام رضا

انشا در مورد امام رضا | 5 انشا با موضوع زندگینامه ، تحقیق و نامه ای به امام رضا

شهادت امام رضا | 33 متن ویژه شهادت امام رضا (ع)

پروفایل تولد امام حسین | 33 عکس نوشته برای میلاد امام حسین علیه السلام