دامن کوتاه دخترانه | 25 مدل دامن کوتاه اسپرت ، تنگ ، مجلسی دخترانه

مدل دامن کوتاه دخترانه و زنانه همیشه طرفداران خاص خود را دارد و از اعضای ثابت کلوب لباس های مجلسی محسوب میشود اما مدل های اسپرت و و کوتاه دخترانه که اغلب شامل مدل های دامن جین ، دامن مخمل کبریتی ، دامن گل گلی ، دامن کوتاه ساده ، دامن کوتاه شیک و مجلسی میشود موضوع این نوشته از دلبرانه است ، لطفا برای این مدل دامن های متفاوت و زیبا با ما همراه شوید .

دامن کوتاه دخترانه

دامن کوتاه دخترانه

 

چطور بدون ناراحتی و معذب بودن دامن کوتاه بپوشیم ؟ 

دامن کوتاه می تواند یک تیپ ناز، مد روز، همه کاره و جذاب پباشد. اما سوال اینجاست که باید چکار کنیم که بدون احساس ناراحتی از کوتاه بودن بیش از حد آن جلوگیری کنیم و با احساس راحتی بیشتر و بدون نگرانی از نامناسب بودن دامن کوتاه مان در مجلس و مهمانی لباس بپوشیم و خلاصه در این لباس احساس خوبی داشته باشیم ؟

دامن کوتاه دخترانه (۵۲)
دامن کوتاه دخترانه مجلسی

اگر دوست دارید دامن کوتاه بپوشید ولی میترسید زیادی معذب و ناراحت باشید یک انتخاب مدل دامن کوتاه ولی گشاد است ، دامن های چیندار کوتاه ، دامن کوتاه پلیسه و مدل دامن هایی که اسکیت باز ها اغلب از آن استفاده میکنند یا حتی مدل دامن هایی از جنس جین مثلا مدل دکمه دار یا از جنس مخمل کبریتی که که خیلی تنگ نیستند و فیت اندام شما نیست میتواند مناسب باشد که در عین کوتاه بودن خیلی تنگ و ناراحت نیست.

دامن کوتاه دخترانه (۲)
دامن کوتاه دخترانه

برای انتخاب سایز هم حواستان باشد سایز دامن کوتاه در حالت نشسته و سر پایی متفاوت است پس دامن را انتخاب کنید که در حال نشسته چند سانتی متر بالای زانو و روی ران ها قرار بگیرد ، در این صورت خطر این که در هنگام نشست و برخواست حتی لباس زیر های شما هم دیده شوند از بین میرود .
توجه داشته باشید که جوراب های جوراب شلواری، شلوار کوتاه می توانند به راحتی هنگامی که یک نسیم از بین می رود، منفجر شود! شما ممکن است از یک جلیقه ضخیم، پشم و یا مواد مخملی برای روز باد در خارج استفاده کنید.

دامن کوتاه دخترانه (۴۲)
دامن کوتاه دخترانه بچه گانه

یادتان باشد یک جوراب شلواری یا ساپورت نازک ممکن است به راحتی و خیلی سریع در یک مجلس خراب و نخ کش شود پس اگر نگران پوشیدگی لباس خود هستید از جوراب شلورای ها و ساپورت های رنگ پا ولی ضخیم تر استفاده کنید که با یک وزش باد ، به باد نرود : )

دامن کوتاه دخترانه (۴)
دامن کوتاه دخترانه لی

در هنگام انتخاب دامن حواستان باشد قسمت کمربند دامن دقیقا روی کمر شما یعنی باریک ترین قسمت بدن شما قرار گرفته باشد نه پایین تر و نه بالا تر ، این به انتخاب سایز دامن و کوتاه وبلندی مورد نظر شما کمک میکنم ضمن این که شما را کشیده تر و متناسب تر نشان میدهد ،

دامن کوتاه دخترانه (۴۴)
دامن کوتاه دخترانه اسپرت

یک راه حل معرکه برای پوشیدن دامن کوتاه دخترانه بدون معذب شدن این است که دامنی انتخاب کنید که پایین آن کاملا متقارن نباشد ، مثلا مدل هایی که جلو دامن کوتاه است ولی وقتی به سمت پشت دامن میرود رفته رفته بلند میشود این حسن را دارد که شما از دید جلو یک دامن کوتاه شیک دارید که با یک کفش یا صندل یا بوت خاص معرکه دیده میشود و هم این که از پشت کاملا پوشیده هستید و لازم نیست هنگام خم و راست شدن نگران در معرض دید قرار گرفتن بدن خود باشید.

یک سبک دیگر این دامن های کوتاه - بلند این است که یک سمت دامن مثلا راست کوتاه بوده و سمت چپ بلند باشد - مثل عکس پایین - اینطوری یک پای شما در معرض دید است و پای دیگر پوشیده ، این مدل هم طرفداران خاص خودش را دارد که حس راحتی و پوشیدگی بیشتری به شما خواهد داد .

دامن کوتاه دخترانه (۱۴)

دامن کوتاه دخترانه جدید

اما اگر پیشنهاد های بالا را نمی پسندید و دلتان یک دامن کوتاه تنگ تنگ تنگ میخواهد پس در انتخاب قد و سایز دامن دقت بیشتری کنید ، یادتان باشد یک دامن کوتاه تنگ باید فقط قسمتی از پاهای شما را بپوشاند نه این که انقدر تنگ باشد که انگار پاهای خود را بسته اید و حتی امکان راه رفتن ندارید . اگر کمی قد دامن و سایز آن را بزرگتر انتخاب کنید راحتی بیشتر در هنگام نشست برخواست و خم و راست شدن به خود داده اید .

دامن های جین و چرم رای دوخت دامن کوتاه دخترانه اسپرت انتخاب های فوق العاده ای هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و با اغلب لباس ها از جمله تاپ و شومیز و بلوز ست میشوند .

دامن کوتاه دخترانه (۴۸)
دامن کوتاه دخترانه کره ای

اگر باز هم نگران این هستید که با یک وزش باد همه اندام شما در معرض دید قرار بگیرد و دلتان خیال راحت تری میخواهد از یک محافظ استفاده کنید ، شاید بپرسید چه طور محافظی ، اگر به دوخت دامن های کوتاه تنیسور ها و اسکیت بازهای حرفه ای دقت کرده باشد این دامن های کوتاه از زیر توسط یک شلوارک دوخته شده از رنگ دامن و کمی کوتاه تر از آن حفاظف میشود ، به همین دلیل است که این ورزشکاران با خیال راحت بدون نگرانی از دیده شده پاها و لباس زیر شان میپرند و می دوند. شما هم میتوانید از این ایده جسورانه استفاده کنید و خیال خود را در مورد پوشیدن دامن کوتاه راحت کنید .

دامن کوتاه دخترانه (۸)
دامن کوتاه دخترانه شیک

یک راه حل دیگر که همه خانم ها دستی در آن دارند این است که اگر دامن شما خیلی تنگ و کوتاه است و متاسفانه قادر نیست شکم قلمبه شما را بپوشاند ، یک شومیز حریر یا لباس آزاد و بلند با دامن کوتاه خود ست کنید که کمی به پوشیدگی بیشتر و جلوگیری از معذب شدن شما کمک کند ، به همراه یک دامن کوتاه تنگ و جذب و یک تاپ تنگ و جذب یک روپوش حریر یا سارافون نازک یا در فصل های سرد یگ ژاکت یا پلویور اسپرت و یا یک بافت ظرف و بلند از روی لباس خود بپوشید و به کل خیال خود را از بابت اندام خود راحت کنید .

دامن کوتاه دخترانه (۵۴)
دامن کوتاه دخترانه 2018

در انتها و به عنوان آخرین راه حل پیشنهاد ما پوشیدن ساپورت ها و جوراب شلورای هایی به رنگ های خنثی مثل سفید ، کرم ، رنگ پوست ، طوسی و مشکی است که باید با توجه به رنگ دامن و لباس های دیگر تان انتخاب شوند ، پوشیدن یک ساپورت یا جوراب شلواری رنگ پا ولی ضخیم انتخاب یک انتخاب عالی است که لذت پوشیدن لباس کوتاه را از شما سلب نمیکند و با همه لباس ها و همه رنگ ها ست میشود .

دامن کوتاه دخترانه (۱۰)
دامن کوتاه دخترانه کودک

امیدوارم با این توصیه ها بتوانید یک دامن کوتاه دخترانه مناسب خود انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید ،در ادامه میتوانید با دیدن مدل های بیشتر و متنوع تری از دامن کوتاه ایده های خوبی برای دوخت و تهیه دامن کوتاه بگیرید ،  موفق باشید .

دامن کوتاه دخترانه (۴۶)
دامن کوتاه دخترانه 2018
دامن کوتاه دخترانه 2019

در نگراش این مطلب از این سایت خوب کمک گرفته ام ، جهت رعایت کپی رایت : )))

مدل دامن کوتاه لی کار شده جدید دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۶)

مدل دامن کوتاه دخترانه 2018
مدل دامن کوتاه دخترانه 2019
مدل دامن کوتاه دخترانه 2020

مدل دامن کوتاه چرم مشکی شیک دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۱۶)
دامن کوتاه دخترانه 98
مدل دامن کوتاه دخترانه 99

مدل دامن کوتاه چهار خانه ریز دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۱۸)

مدل دامن کوتاه
مدل دامن کوتاه تنگ

مدل دامن کوتاه مخمل کبریتی جدید دخترانه پاییزه

دامن کوتاه دخترانه (۲۰)
مدل دامن کوتاه دخترانه
مدل دامن کوتاه بچه گانه

مدل دامن کوتاه اسپرت کتان دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۲۲)
مدل دامن کوتاه مجلسی دخترانه
مدل دامن کوتاه تنگ با جوراب

مدل دامن کوتاه مجلسی صورتی دخترانه

دامن کوتاه دخترانه (۲۴)
مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی
مدل دامن کوتاه زنانه

مدل دامن کوتاه چهار خانه جدید

دامن کوتاه دخترانه (۲۶)
مدل دامن کوتاه شیک
مدل دامن کوتاه جدید

مدل دامن کوتاه قرمز شیک و ساده

دامن کوتاه دخترانه (۲۸)
مدل دامن کوتاه لی
مدل دامن کوتاه مجلسی

مدل دامن کوتاه چیندار گل گلی مشکی

 

دامن کوتاه دخترانه (۳۰)
مدل دامن کوتاه
مدل دامن کوتاه 2018

مدل دامن کوتاه بافت دخترانه شیک

دامن کوتاه دخترانه (۳۲)
مدل دامن کوتاه 2018
مدل دامن کوتاه 2019

مدل دامن کوتاه گل گلی دخترانه چند طبقه

دامن کوتاه دخترانه (۳۴)
مدل دامن کوتاه 2019
مدل دامن کوتاه 2020

دامن کوتاه پیلیسه دار سفید

دامن کوتاه دخترانه (۳۶)
مدل دامن 6 ترک کوتاه
مدل دامن 8 ترک کوتاه

دامن کوتاه مجلسی جدید کمربند دار

دامن کوتاه دخترانه (۳۸)
مدل دامن کوتاه 97
مدل دامن کوتاه 98
مدل دامن کوتاه 99

دامن کوتاه کتان تنگ

دامن کوتاه دخترانه (۴۰)

همچنین بخوانید : 

مدل دامن بلند | 44 مدل بلوز دامن بلند مجلسی شیک دخترانه 2019

کت دامن دخترانه اسپرت | 30 مدل کت دامن مجلسی شیک ژورنالی

مدل دامن مجلسی | عکس 88 مدل دامن مجلسی دخترانه شیک اروپایی 2018

دامن چهارخونه | 35 مدل مانتو دامن چهارخانه شیک و ایرانی 2018

ست دامن و تاپ دخترانه | کلکسیون 20 مدل تاپ دامن دخترانه 2017 اروپایی

مدل دامن پاییزی | مدل های خاص و متفاوت دامن را اینجا ببینید

مدل دامن پاییزه | 30 مدل دامن کوتاه ، بلند ، چهار خانه و جین با ساپورت