بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی

شاید شما هم با حواشی پیش آمده در مورد اتفاقاتی تلخی که گاهی برای مهاجران مظلوم افغانی رخ میدهد  و هم چنین با اکران فیلم " رفتن " نام خانم فرشته حسینی را شنیده و در مورد ایشان کنجکاو شده باشید ، ما در این نوشته بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما و به همراه عکس هایی از ایشان را برای آشنایی بیشتر در اختیار شما قرار میدهیم با ما همراه باشید .

بیوگرافی فرشته حسینی ، زندگی نامه و بیوگرافی فرشته حسینی ، بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی ، بیوگرافی فرشته حسینی + عکس

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱)

بیوگرافی کامل فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد سال ۱۳۷۶ شمسی در ایران، بازیگر سینما ایران و افغانستان است
وی از پدر و مادری مهاجر، اهل افغانستان در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

وی به مدت ده سال در دوره های آموزشی بازیگری اساتیدی چون «اصغر محبی»، «آقای رحمانیان» و «خانم نصیرپور» آموزش بازیگری دیده است.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱)

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر

شروع فعالیت

فعالیت خود را از سال 1376 وقتی 9 ساله بود با شرکت در دوره های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی،محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شروع کرد

کارگردانی

فعالیتم در تئاتر را از همان دوره ابتدایی شروع کردم

اولین کارم را در چهارم ابتدایی کارگردانی کردم که در سطح استان تهران مقام دوم را بدست آورد، از آن زمان علارقم مخالفت خانواده این رشته را با جدیت دنبال کردم

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱)

بیوگرافی فرشته حسینی

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر بازی در فیلم سینمایی و مستند را نیز شروع کردم

جلوی دوربین تا اسکار

اولین بار با فیلم مستند من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال 94 جلوی دوربین رفت، دومین تجربه او با فیلم رفتن از نوید محمدی بود که در اسکار 2016 نماینده سینمای افغانستان بود

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۲)

زندگینامه فرشته حسینی

بازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان داخل افغانستان بیشتر از هر جای دیگر برایم مانع تراشی کرده اند

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۳)

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغان

 

کارگری در کودکی

در خانواده ما شش خواهر و یک برادر بودیم

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند، می گوید آن روز ها را هیچ وقت فراموش نمی کنم

روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفته است

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۴)

فرشته حسینی

ازدواج

فرشته حسینی 21 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی در سال 95 با فیلم رفتن که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است، توانست از جشنواره بین المللی مراکش عنوان بهترین بازیگر زن را از آن خود کند

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۵)

فرشته حسینی اینستاگرام

دل نوشته

متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی

چی باعث میشه کسی فکر بکنه من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم ؟ کی تصمیم میگیره که اجازه ی داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟

چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “ مثل افغانیا” می‌مونه؟

چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟ چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟ چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟

نژاد ؟ کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟

این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه

قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۶)

فرشته حسینی افغانی

به نظر شما دختران مهاجر برای ورود به این رشته چه مشکلاتی را پیش رو دارند؟

حسینی: بزرگترین مشکل بر سر راه دختران مهاجر برای ورود به عرصه فرهنگی و سینما مخالفت‌های خانواده است که به دلیل عدم شناخت و به تبع آن بی‌اعتمادی به اینگونه فضاها صورت می‌گیرد که درواقع می‌توان به عنوان بزرگترین سد بر سر راه دختران مهاجر از آن یاد کرد. از دیگر سو محدودیت‌های کاری سینمای ایران برای فعالیت یک دختر افغانستانی است که از این منظر معتقدم اگر دختران و پسران ما خوب تلاش کنند می‌توانند دوستان ایرانی را برای فعالیتشان متقاعد کنند که خود من نمونه بارز این مدعا هستم.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۷)

فرشته حسینی instagram

تاکنون در چند اثر نمایشی حضور داشته‌اید؟

حسینی: من به خاطر حساسیت‌های خانواده کار خودم را از تئاتر و نمایش شروع کردم و از ۹ تا ۱۲ سالگی بیشتر تئاترهای موزیکال و فرم بازی می کردم بعد از آن هم در نمایش‌هایی مانند «دوسیه»، «شازده کوچولو»، «من ماهی سیاه کوچولو هستم» حضور داشتم و یک نمایش با عنوان «جنبش مبارزه علیه خشونت زنان» هم بود که اولین گروه نمایشی در تهران بودیم که همزمان با ۶۰ کشور دیگر این نمایش را اجرا کردیم. البته من در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستندی هم بازی کرده‌ام که از آن جمله «من یک بازیگر شادم» ساخته بانو سامره رضایی، «رفتن» ساخته نوید محمودی است و همچنین در تعدادی فیلم کوتاه هم ایفای نقش کردم.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۸)

فرشته حسینی ویکی پدیا

در مورد راه‌یابی فیلم رفتن به اسکار بگویید؟

حسینی: فیلم رفتن برای شرکت در اسکار معرفی شده و باید ببینیم نظر کارشناسان در این زمینه چه خواهد. راهیابی به اسکار برایم بسیار با اهمیت است به طوری که مجموعه کاملی از ویدئوهای این جشنواره در سال‌های پیش را در منزل نگهداری می‌کنم. حضور در این جشنواره همیشه از آرزوهایم بوده و این را بارها به مادرم گفته بودم. وقتی که آقای محمودی به من خبر دادند که رفتن نامزد اسکار شده از خوشحالی باورم نمی‌شد؛ بسیار حس خوب و خوشایندی بود خوشحالم که توانسته‌ام کاری برای زنده کردن نام کشورم افغانستان در سطح جهان انجام دهم.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۰)

فرشته حسینی هنرپیشه افغان

در مراحل تولید رفتن با چه مشکلاتی مواجه بودید؟

حسینی: فضایی که در روزهای تولید بر گروه حاکم بود بسیار دوستانه بود. معمولا در تولید هر کار چه در میان دوستان ایرانی و چه گروه‌های افغانستانی یک سری مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد که کار را سخت می‌کند اما باید به جرأت بگویم که ما در مراحل ساخت فیلم رفتن با مشکلی مواجه نبودیم و فضا بسیار دوستانه و صمیمی پیش رفت. برای مثال ما همیشه سر صحنه از غذاهای آماده استفاده می‌کردیم، اما یک روز سر فیلم برداری که لوکیشن آن یک ساختمان نیمه کاره بود، آقای محمودی با یک دیزی آبگوشت سر صحنه آمدند و این حرکتشان باعث شد فضای کار متفاوت شده و یک جو دوستانه حاکم شود و در یک جمع دوستانه آن غذا را خوردیم که جای دوستان خالی بود.

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۱)

در ادامه عکس های جدید فرشته حسینی را مشاهده بفرمایید

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۲)

فرشته حسینی فیلم رفتن

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۳)
فرشته حسینی عکس

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۴)
فرشته حسینی بازیگر افغان

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانی سینما + عکس های فرشته حسینی (۱۵)
فرشته حسینی

مطالب مشابه:

بیوگرافی دنیا مدنی دختر رویا تیموریان + عکس های شخصی

بیوگرافی نجمه جودکی+عکس های مراسم ازدواج و همسرش

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری و همسرش+عکس

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده + عکس های شخصی و مصاحبه

بیوگرافی شیما نیک پور و شوهرش شایان نایب + عکس های شخصی

بیوگرافی رویا میرعلمی و عکس شوهر و پسرش+ماجرای ازدواج

بیوگرافی شهاب رمضان + عکس های شخصی شهاب رمضان